لذت چشیدن طعم موفقیت با تبلیغات در دیوار 💥

آموزش جامع دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ به مهم‌ترین تکهٔ پازل استراتژی بازاریابی کسب‌وکارها تبدیل شده است. به همین خاطر، تقاضا برای جذب افراد تیزبین و بااستعداد که در زمینهٔ بازاریابی دیجیتال مهارت دارند، به‌طور قابل‌توجهی در حال افزایش است؛ یک فرصت شغلی پرسود!

در صفحهٔ آموزش دیجیتال مارکتینگ، خوراک موردنیاز برای تبدیل‌شدن به یک دیجیتال مارکتر را پیش روی شما می‌گذاریم.

آموزش دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

اگر موافق باشید، ابتدا ببینیم بازاریابی دیجیتال چیست و به چه دردی می‌خورد!
 
 

مسیری که باید طی کنید

این مسیر برای کسی چیده شده است که می‌خواهد دیجیتال مارکتینگ را از ابتدا یاد بگیرد. اگر گام‌به‌گام پیش بروید، در نهایت برای ورود به بازار کار به‌عنوان دیجیتال مارکتر آماده می‌شوید. اگر می‌خواهید مهارت خود را در هرکدام از زیرشاخه‌ها تقویت کنید، کافی است روی بخش موردنظر کلیک کنید:

این مسیر برای کسی چیده شده است که می‌خواهد دیجیتال مارکتینگ را از ابتدا یاد بگیرد. اگر گام‌به‌گام پیش بروید، در نهایت برای ورود به بازار کار به‌عنوان دیجیتال مارکتر آماده می‌شوید. اگر می‌خواهید مهارت خود را در هرکدام از زیرشاخه‌ها تقویت کنید، کافی است روی بخش موردنظر کلیک کنید.

نکته: در هر بخش چندین مقالهٔ آموزشی و وبینار برای شما گذاشتیم که کافی است روی دکمهٔ موردنظر کلیک کنید تا همه‌چیز را دربارهٔ موضوع انتخابی خود یاد بگیرید.

مفاهیمی که باید یاد بگیرید

اولین گام هر دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ، یادگیری مفاهیم است. ۹ مقاله و ۱ وبینار برای شما در اینجا گذاشته‌ایم تا قدرتمند شروع کنید.

وبینار کاربردی

برند چیست؟ | خیام عسگری

برندینگ (branding) به معنای ایجاد یک ذهنیت مشخص و تعریف‌شده برای مخاطب و ایجاد آگاهی از کسب‌وکار با استفاده از استراتژی‌های بازاریابی با هدف ایجاد یک تصویر منحصربه‌فرد و پایدار در بازار است. برندسازی در واقع تمام روش‌هایی است که کسب‌وکارها استفاده می‌کنند تا تصویری از شرکت خود را در چشم مشتریان ایجاد

بازاریابی را یاد بگیریم!

حالا که با مفاهیم آشنا شدید، وقت آن است که جزئیات بیشتری کسب کنید. برای دومین گام، مقاله‌ها و وبینارهای مرتبط با بازاریابی را برای شما جدا کردیم تا بتوانید استراتژی بازاریابی دیجیتال را بچینید!

سئو برای فتح قلهٔ گوگل!

سئو یکی از ستون‌های اصلی دوره‌های دیجیتال مارکتینگ است. در این بخش، مقاله‌ها، وبینارها و همچنین یک ویدئو آورده‌ایم تا این موضوع را هم به‌خوبی یاد بگیرید. در این ویدئو، محسن فیروزبخش (کارشناس ارشد سئو یکتانت) دربارهٔ مسیر شغلی کارشناس سئو صحبت می‌کند.

برقراری ارتباط با بازاریابی محتوایی

بازاریابی محتوایی یکی از ستون‌های اصلی هر دوره دیجیتال مارکتینگ است. ما کار را برای شما راحت کردیم! کافی است مقاله‌ها و وبینارهای زیر را بخوانید و تماشا کنید. تولکیت ارزیابی محتوا را هم برای شما گذاشتیم تا بهترین مقالهٔ متنی را منتشر کنید و عملکرد خود را به‌راحتی بسنجید.

عضویت در خبرنامه یکتانت

هر هفته مطالب و آموزش‌های جدید در زمینهٔ دیجیتال مارکتینگ را دریافت کنید!

جذب مشتری با سوشال مدیا مارکتینگ

مگر می‌شود پای آموزش دیجیتال مارکتینگ در میان باشد و برنامه‌ای برای شبکه‌های اجتماعی نداشت؟ در این بخش، تمام اطلاعات موردنیاز برای حضور موفق در این شبکه‌ها و یادگیری بازاریابی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی را در اختیار شما گذاشتیم.

طراحی کمپین‌های تبلیغاتی، وقت عمل!

در دوره‌های دیجیتال مارکتینگ، شما با طراحی کمپین تبلیغات دیجیتال آشنا می‌شوید. ما با توجه به تجربه‌ای که در این زمینه داریم، اطلاعات مناسبی – از مقاله تا ایبوک – را برای شما آماده کردیم. برای اینکه بتوانید بهترین کمپین را اجرا کنید، این محتواها را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید.

ایبوک‌ها

مقاله‌های آموزشی

دوره رایگان ساخت و اجرای کمپین تبلیغاتی با یکتانت

در این دوره، شما با تمام سرویس‌های یکتانت آشنا می‌شوید. پس از آن، یاد می‌گیرید نحوهٔ ساخت، اجرا و بهینه‌سازی کمپین و کار با ابزارهای دیجیتال مارکتینگ را اصولی یاد می‌گیرید. در این دوره رایگان ثبت‌نام کنید تا به‌عنوان یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ همه‌فن‌حریف وارد بازار کار شوید!

سرفصل‌های دوره

ویدئو مارکتینگ، جذب حداکثری!

کم پیش می‌آید در دوره‌های دیجیتال مارکتینگ یک بخش اختصاصی برای بازاریابی ویدئویی در نظر بگیرند؛ ولی تحقیقات و تجربه نشان داده است نادیده‌گرفتن ویدئو به‌‌معنای ازدست‌دادن فرصت‌هاست. اگر می‌خواهید چند گام از دیجیتال مارکترها جلوتر باشید، بازاریابی ویدیویی را با مقاله‌های زیر یاد بگیرید.

وبینار کاربردی

خوانش سناریو | ماکان مهرپویا

تبلیغات ویدیویی یکی از محبوب‌ترین روش‌ها برای جذب مخاطب است. آمارها نشان می‌دهند که اگر تبلیغات ویدیویی درست و بهینه اجرا شوند می‌توانند تأثیرات عمیق‌تری بر ذهن کاربر بگذارند. متخصصان حوزه‌ی دیجیتال مارکتینگ معتقدند که در دهه‌ی آتی، تبلیغات ویدیویی بر سایر انواع تبلیغات غلبه خواهد کرد و دنیای دیجیتال مارکتینگ را تسخیر

دوره رایگان ساخت ویدیوی تبلیغاتی حرفه‌ای

در این دوره رایگان، شما اصول مهم ساخت انواع ویدیوهای تبلیغاتی و تیزرها را یاد می‌گیرید. اگر می‌خواهید از ظرفیت تبلیغات و بازاریابی ویدیویی بیش از پیش بهره ببرید، حتماً در این دوره ۲ ساعته شرکت کنید.

سرفصل‌های دوره

دوره رایگان تبلیغات ویدیویی

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ، عصای دست دیجیتال مارکتر!

زمان زیادی از هر دوره دیجیتال مارکتینگ به آموزش ابزارهای دیجیتال مارکتینگ اختصاص پیدا می‌کند. ما کار را برای شما آسان کردیم؛ مقاله‌ها و وبینارهای زیر را بخوانید و ببینید تا در این زمینه، همه‌چیز را یاد بگیرید.

وبینار کاربردی

آموزش Event Tracking در گوگل تگ منیجر | افشین زندی

یکی از مهمترین برگ برنده‌های هر کسب و کاری، جمع‌آوری و کسب بیشترین اطلاعات ممکن از رفتار مشتریان است تا بتواند با تحلیل‌ این اطلاعات خدمات بهتری به آن‌ها ارائه کند. یکی از بهترین ابزارهایی که در دنیای آنلاین به شما کمک می‌کند تا بتواند اطلاعات خوبی از کاربران جمع‌آوری کنید گوگل تگ منیجر (Google Tag Manager) است.

دوره رایگان اصول طراحی بنر تبلیغاتی

در این دوره رایگان، شما اصول طراحی بنرهای تبلیغاتی ثابت و متحرک را با کمک نازنین افخمی (کارشناس ارشد تبلیغات اینترنتی) یاد می‌گیرید. فقط کافی است در این دورهٔ فشرده با نازنین افخمی همراه شوید تا تاثیرگذارترین بنرها را برای خودتان طراحی کنید!

سرفصل‌های دوره

اتوماسیون بازاریابی، خودرکارسازی فعالیت‌ها!

اتوماسیون بازاریابی به‌معنای استفاده از نرم‌افزار برای خودرکارکردن فعالیت‌های بازاریابی است. برای مثال، مشتری در کدام مرحله از خرید است؟ در هر مرحله، یک پیام مرتبط به‌طور خودکار برای او ارسال می‌شود. در این بخش آموزش دیجیتال مارکتینگ، مقاله‌ها و وبینارهایی برای شما گذاشتیم تا بتوانید فعالیت‌های خود را اتوماتیک کنید.

رشد کسب‌وکار

شما به‌عنوان دیجیتال مارکتر باید نقش پررنگی در رشد کسب‌وکارتان ایفا کنید. تا اینجای آموزش بازاریابی دیجیتال، مهارت‌های زیادی کسب کرده‌اید؛ ولی جای ۲ چیز خالی است! در این بخش، محتوای موردنیاز برای یادگیری تکنیک‌های هک رشد را در اختیارتان گذاشتیم.

وبینار کاربردی

کاربردهای گیمیفیکیشن در دیجیتال مارکتینگ | مسعود انصاری

نرخ تعامل مخاطبان‌تان کم است؟ آیا حوصله‌ی مشتریان احتمالی خود را با محتوا و استراتژی‌های تکراری سر برده‌اید؟ با گیمیفیکیشن می‌توانید از این مخمصه نجات پیدا کنید. در این وبینار، مسعود انصاری، مدرس دیجیتال مارکتینگ، از کاربردهای گیمیفیکیشن در دیجیتال مارکتینگ و نحوه‌ی اجرای آن مطالب مهمی ارائه می‌دهد.

ساخت سایت، آخرین برگ برندهٔ دیجیتال مارکتر!

همیشه دولوپر در دسترس نیست! طبق تجربه، یادگیری مهارت‌های اضافه مثل طراحی سایت و تولید محتوای بصری در شکار موقعیت‌های شغلی خوب نقش دارند. از طرفی، شما می‌توانید با زبان دولوپر سایت با او صحبت کنید تا بتوانید عملکرد کمپین‌ها را به‌خوبی رصد کنید. برای شروع، مقاله‌های زیر را بخوانید و در عمل اجرا کنید!

ورود به بازار کار

حالا دیگر وقت آن است به‌عنوان دیجیتال مارکتر وارد بازار کار شوید! در این بخش، مقاله‌ها و یک وبینار برای شما گذاشتیم تا با قدرت، این مرحله را پشت سر بگذارید. علاوه بر این، یک ویدئو در اختیارتان گذاشتیم تا از زبان مجتبی مطلوبی، مدیرعامل هارمونی بشنوید چگونه می‌توان متخصص دیجیتال مارکتینگ شد!

موفق باشید!

در صفحهٔ آموزش دیجیتال مارکتینگ، هر آنچه را که برای تبدیل‌شدن به دیجیتال مارکتر موفق نیاز داشتید، در اختیارتان گذاشتیم. حالا نوبت شماست که پس از یادگیری اصول ابتدایی و مفاهیم مهم بازاریابی دیجیتال، دانسته‌های خود را در عمل ارزیابی کنید. امیدوارم در این مسیر بهترین‌ها برای شما رقم بخورد.