لذت چشیدن طعم موفقیت با تبلیغات در دیوار 💥

روش تبدیل اکانت اینستاگرام به بیزینس (آموزش ویدیویی)

مقالات دیجیتال مارکتینگ | تحریریه یکتانت | تاریخ بروزرسانی : ۲۲ اسفند ۱۴۰۲

تبدیل اکانت اینستاگرام به بیزینس

آشنایی با نحوهٔ تبدیل اکانت اینستاگرام به بیزینس برای فروش محصول، تبلیغ برند، بلاگر‌ شدن و هرگونه فعالیت تجاری ضروری است؛ چراکه اینستاگرام قابلیت‌های خاصی برای این اکانت در نظر گرفته است تا کسب‌وکارها عملکرد بهتری داشته باشند.

اما چگونه اکانت اینستاگرام خود را به بیزینس تبدیل کنیم؟ تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا مراحل چگونگی تبدیل اکانت شخصی به تجاری را یاد بگیرید. (چنانچه قصد اجرای تبلیغات در اینستاگرام را دارید، می‌توانید از شرایط و تعرفه‌های یکتانت اطلاعات کسب کنید)

اکانت بیزینس اینستاگرام چیست؟

این اپلیکیشن در سال ۲۰۱۶، صفحهٔ تجاری را هم به امکاناتش اضافه کرد. اکانت بیزینس مجموعه‌ای از امکانات را در اختیار شما می‌گذارد. به‌عنوان مثال، با ساخت اکانت بیزینسی اینستاگرام، شما می‌توانید اطلاعات پست‌ها، اینگیجمنت و ریچ هر پست و استوری را ببینید.

اکانت‌های شخصی چنین اطلاعاتی را ندارند و دربارهٔ بازدید ویدیوها، بهترین و بدترین پست، ورودی هشتگ‌ها، ورودی اکسپلور و تعداد کامنت‌ها چیزی به شما نمی‌گویند. تمام این امکانات در اکانت تجاری وجود دارد تا بتوانید عملکرد خود را تجزیه و تحلیل و بهینه کنید.

این اطلاعات همچنین در روند تولید محتوا در اینستاگرام هم به شما کمک می‌کنند؛ چراکه شما می‌دانید مخاطب شما کیست، به چه چیزی علاقه دارد و بیشتر در چه ساعتی فعالیت می‌کند؟ با استفاده از امکانات و اطلاعات صفحهٔ تجاری، می‌توانید استراتژی بازاریابی محتوایی بچینید و به فروش بیشتر و برندسازی کسب‌وکار خود کمک کنید.

با توجه به اهمیت داشتن چنین اکانتی، مراحل تجاری کردن پیج اینستاگرام را در بخش بعدی با شما در میان می‌گذاریم.

مقاله پیشنهادی: آموزش ۵ ترفند افزایش امنیت اینستاگرام

مراحل بیزینسی کردن اکانت اینستاگرام از طریق اپلیکیشن

شما می‌توانید تمام مراحل تجاری کردن اکانت اینستاگرام را در ویدئوی زیر مشاهده کنید:

 

برای تبدیل اکانت اینستاگرام به بیزینس، طبق مراحل زیر پیش بروید:

وارد اپلیکیشن شوید و روی سه خط سمت راست کلیک کنید. با این کار، یک منو برای شما باز می‌شود. در این قسمت، روی گزینهٔ Settings کلیک کنید و بعد وارد بخش Account شوید.

با اسکرول به پایین صفحه، گزینهٔ آبی‌رنگ Switch to professional account را مشاهده می‌کنید. وقتی روی این گزینه کلیک کنید، وارد مسیر تبدیل اکانت شخصی به تجاری می‌شوید. برای شروع، روی گزینهٔ Continue کلیک کنید تا جلو بروید.

 

تنظیمات اکانت اینستاگرام برای تبدیل اکانت اینستاگرام به بیزینس

 

حالا، نوبت انتخاب نوع صفحهٔ تجاری است. این اپلیکیشن دسته‌های مختلفی را برای صفحه‌های بیزینسی در نظر گرفته است. از بین گزینه‌های هنرمند، گروه موسیقی، تولیدکننده محتوای دیجیتال، کارآفرین، آموزش، سلامت و زیبایی، بلاگ شخصی، رستوران، گیمر، عکاس، تولیدکننده محتوای ویدیویی، فروشگاه اینترنتی، خدمات و محصول، یک گزینه را انتخاب کنید.

اگر می‌خواهید نوع صفحهٔ تجاری شما در بالای پروفایل نشان داده شود، گزینهٔ Display on profile را فعال کنید.

در مرحلهٔ بعد، باید به این سؤال پاسخ دهید که آیا صاحب کسب‌وکار هستید یا محتوا تولید می‌کنید؟ بهتر است برندها، فروشگاه‌های اینترنتی و سازمان‌های بزرگ گزینهٔ business را انتخاب کنند. اگر هنرمند، تولیدکننده محتوا و اینفلوئنسر هستید، گزینهٔ دوم یعنی Creator را انتخاب کنید.

این دو گزینه، اختلاف چندانی با یکدیگر ندارند؛ ولی برای ارتباط بهتر با مخاطب‌ها و دسترسی به امکانات، بهتر است گزینهٔ مناسب خودتان را انتخاب کنید. در پروفایل Creator، می‌توانید به‌طور روزانه، به رشد مخاطب‌ها دسترسی داشته باشد؛ در حالی‌ که اکانت بیزینسی فقط اطلاعات هفتگی را به شما می‌دهد.

یکی از اختلاف‌های اصلی صفحه Creator و business، امکان قفل‌کردن صفحه است. صفحه‌های تجاری نمی‌توانند اکانتشان را قفل کنند؛ ولی این امکان برای صفحه‌های Creator وجود دارد. اگر گزینهٔ Creator را انتخاب کنید، می‌توانید صفحهٔ اینستاگرام را از حالت public به private تغییر دهید.

صفحه‌های Creator، بخش Professional dashboard هم دارند. در این قسمت، ابزارها و منابع‌های متنوعی در اختیار شما است. اطلاعات اینسایت، ابزار آنالیز پیج اینستاگرام و ابزارهای تبلیغاتی هم در این بخش وجود دارند. در قسمت Your tools، می‌توانید به سؤال‌های متداول پاسخ دهید و در Account insights، اطلاعات مربوط به تعامل و تعداد فالوورها قابل مشاهده هستند.

 

اینسایت اکانت creator

 

بعد از انتخاب نوع صفحه، نوبت واردکردن اطلاعات تماس شما است. در این قسمت، ایمیل، شماره تلفن و آدرس فروشگاه اینترنتی را وارد می‌کنید. با فعال‌کردن گزینهٔ Display contact info، این اطلاعات به مخاطب‌ها نمایش داده می‌شوند و کاربرها راحت‌تر با شما ارتباط برقرار می‌کنند.

سه مرحلهٔ تنظیمات اکانت بیزینسی را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید:

 

 

مسیر تبدیل اکانت اینستاگرام به بیزینس

 

در صورتی که اکانت فیسبوک دارید، می‌توانید اکانت خود را به آن وصل کنید. این مرحله اختیاری است و به شما اجازه می‌دهد که محتوای اینستاگرام را در فیسبوک هم منتشر کنید.

مقاله پیشنهادی : بهترین روش‌های تبلیغات گل فروشی

مراحل بیزینسی کردن اکانت اینستاگرام از طریق وب

اگر از طریق وب وارد اینستاگرام می‌شوید، با این روش بیزینس اکانت اینستاگرام را فعال کنید:

اول وارد حساب خودتان شوید. در قسمت بالای صفحه، روی تصویر پروفایل کلیک کنید و از منوی بازشده، روی گزینهٔ settings کلیک کنید.

 

گزینه settings در نسخه وب اینستاگرام

 

در قسمت Settings، روی گزینهٔ Switch to professional account کلیک کنید. از بین گزینه‌های Creator و business یکی را انتخاب کنید و بقیهٔ مراحل را انجام دهید. انتخاب نوع صفحهٔ بیزینسی و واردکردن اطلاعات تماس مثل روش ساختن بیزینس اکانت اینستاگرام در اپلیکیشن انجام می‌شود.

مقاله پیشنهادی : نمونه متن تبلیغ پیج اینستاگرام

 

تبدیل اکانت شخصی به بیزینسی در نسخه وب اینستاگرام

جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥
جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥

گوگل بی‌شک معدن مشتری است که حضور در آن در جذب مشتری و افزایش فروش تاثیر چشمگیری دارد؛ با تبلیغات در گوگل، محصول خودتان را به کسی معرفی می‌کنید که یا قصد خرید دارد یا در مرحلهٔ تحقیق است! ما به‌عنوان پارتنر رسمی گوگل آماده‌ایم در اجرا و مدیریت کمپین‌ها در کنار شما باشیم.

دریافت مشاوره رایگان arrow-left

مزایای بیزینسی کردن اکانت اینستاگرام

با ساخت اکانت بیزینسی اینستاگرام، می‌توانید تبلیغات در این شبکه اجتماعی را شروع کرده و فعالیت‌های بازاریابی و فروش در این پلتفرم را به‌شکل جدی‌تری دنبال کنید. علاوه‌بر این‌ها، تجاری‌ کردن پیج اینستاگرام مزایای دیگری هم دارد که در این بخش، به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

 

1- تحلیل عملکرد پست‌ها و استوری‌ها

وقتی صفحهٔ اینستاگرام خودتان یا کسب‌وکارتان را به حالت تجاری تبدیل می‌کنید، به درک بهتر و دقیق‌تری از پست‌ها و استوری‌ها می‌رسید. اطلاعات موجود در اینسایت به شما در تحلیل علاقه‌مندی‌های مخاطبان کمک می‌کنند.

کدام پست بیشتر از همه بازدید داشته است؟ چند درصد از مخاطب‌های شما زن و چند درصد مرد هستند؟ در چه ساعت‌هایی بیشتر فعالیت می‌کنند؟ کدام پست بیشتر از همه ذخیره شده است؟ کامنت‌های کدام پست بیشتر از بقیه است؟ جواب تمام این سؤال‌ها را در بخش اینسایت پیدا می‌کنید.

در واقع، اینسایت گنجی است که فقط در اکانت بیزینسی اینستاگرام پیدا می‌شود. اینگیجمنت ریت (نرخ تعامل)، تعداد کلیک روی لینک، بیشترین تعداد لایک‌ها و تعامل‌ها، ورودی از هشتگ و اکسپلور، تعداد ذخیره و انتشار پست‌ها، بازدید استوری‌ها، تعداد انتشار استوری‌ها و بازدید پروفایل از جمله اطلاعات ارزشمند این گنج به حساب می‌آیند.

می‌توانید از این اطلاعات برای ارائهٔ محتوای بهتر، افزایش لایک و کامنت و جذب فالوور بیشتر استفاده کنید. مثلاٌ اگر فالوورها به یکی از پست‌های شما واکنش بیشتری نشان دادند، می‌توانید از موضوع یا نوع محتوای آن ایده بگیرید و همان فرمول را دوباره تکرار کنید.

مقاله پیشنهادی: آموزش مدیریت پیج اینستاگرام به زبان ساده

2- تبلیغ محصولات

با تبدیل اکانت اینستاگرام به بیزینس، گزینهٔ تبلیغات برای شما فعال می‌شود. طبق آخرین گزارش‌های منتشر‌شده در اینستاگرام، ۷۵ درصد کاربرها بعد از دیدن تبلیغات، روی لینک سایت کلیک می‌کنند یا محصول شما را می‌خرند. می‌توانید از تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید و به ریچ و اینگیجمنت بیشتری دست پیدا کنید. در حال حاضر، اجرای تبلیغات در اینستاگرام به صورت پرداخت ارزی انجام می‌شود.

برای حل این مشکل، می‌توانید از خدمات جریان – یکی از زیرمجموعه‌های یکتانت – استفاده کنید. شما می‌توانید تبلیغات اینفلوئنسری و تبلیغات بازدیدی خود را از طریق این پلتفرم تبلیغاتی انجام دهید.

 

3- استفاده از تمام امکانات اینستاگرام

با تبدیل اکانت اینستاگرام به بیزینس، از آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های این شبکه اجتماعی باخبر می‌شوید. شبکه‌های اجتماعی همواره در حال به‌روزرسانی و امتحان‌کردن ویژگی‌های جدید هستند.

وقتی اینستاگرام شما شکل حرفه‌ای به خودش می‌گیرد، زودتر از کاربرهای دیگر از تغییرهای این شبکه اجتماعی عکس‌محور مطلع می‌شوید. با استفاده از امکانات جدید اینستاگرام، نه تنها به مخاطب‌های بیشتری دست پیدا می‌کنید، بلکه به جایگاه بالاتری بین رقبای خودتان می‌رسید.

 

4- ارتباط راحت‌تر با مشتری‌ها

اینستاگرام به صفحه‌های تجاری اجازه می‌دهد که شماره تلفن، لینک وبسایت و ایمیلشان را در اختیار مخاطب‌های خودشان بگذارند. برای این کار، وارد بخش پروفایل شوید و آدرس فروشگاه اینترنتی یا وب‌سایت شخصی خودتان را در قسمت وب‌سایت بنویسید.

در قسمت Contact option هم اطلاعات ایمیل، شماره تماس کاری و شماره تماس واتس‌اپ آورده شده است. اگر گزینهٔ Display contact info را فعال کنید، اطلاعات تماس در پروفایل نشان داده می‌شوند و کاربرها می‌توانند راحت‌تر با شما ارتباط برقرار کنند.

 

اطلاعات تماس اکانت بانی مد

 

5- پاسخ سریع به مشتری‌ها

اینستاگرام بیزینسی به شما اجازه می‌دهد که پیام‌ها و دایرکت‌ها را به‌طور کامل مدیریت کنید. با این کار، می‌توانید برای پیام مشتری‌ها پاسخ‌های خودکار مشخص کنید و برای آن‌ها بفرستید. برای فعال‌کردن گزینهٔ پاسخ‌های سریع، به بخش تنظیمات بروید و گزینهٔ Creator را پیدا کنید.

در این قسمت، وارد بخش saved replies شوید و روی + کلیک کنید. اینجا می‌توانید یک کلمهٔ کلیدی برای متن پاسخ آماده بنویسید و در قسمت پیام، کل پاسخ را بنویسید. پیام‌های آماده روند پاسخ‌گویی به مخاطبان را سریع‌تر می‌کند و رضایت بیشتر آن‌ها را به دنبال دارد.

 

 

تعامل با مخاطبان در دایرکت اینستاگرام

 

در همین قسمت، می‌توانید پیام خوشامدگویی را هم بنویسید. وارد بخش Welcome message شوید و پیام موردنظرتان را آنجا بنویسید. وقتی مشتری وارد بخش دایرکت می‌شود و می‌خواهد برای اولین بار به شما پیام دهد، پیام خوش‌آمدگویی را می‌بیند.

یکی دیگر از امکانات بخش Creator، تنظیم سؤال‌های متداول است. در این قسمت، می‌توانید به سؤال‌های مشتری‌ها جواب دهید. مثلاً چه زمانی آنلاین هستید یا نحوهٔ ثبت‌ سفارش چگونه است. این پاسخ‌ها به ارتباط بهتر با مخاطب‌ها کمک می‌کند و رضایت آن‌ها هم بیشتر می‌شود.

مقاله پیشنهادی: راه‌های تبدیل فالوور به مشتری در اینستاگرام

6- مدیریت پیام‌ها

با اکانت تجاری می‌توانید پیام‌هایتان را بهتر مدیریت کنید. در بخش دایرکت‌ها، سه دسته پیام وجود دارد:

  • General
  • Primary
  • Requests

این دسته‌بندی‌ها در اکانت شخصی وجود ندارند. اگر کسی قبلاً از شما در اینستاگرام خرید کرده باشد یا به شما پیام داده باشد، پیامش را در ستون Primary می‌بینید. کسانی که به شما قبلاً پیام نداده‌اند، پیامشان در بخش Request قرار دارد.

 

دایرکت اکانت بیزینسی

خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!
خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!

هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم.

نحوه خارج کردن پیج از حالت بیزینس

اگر بعد از مدتی، می‌خواهید پیج را از بیزینسی خارج کنید و دوباره، اکانت عادی داشته باشید، می‌توانید طبق مراحل زیر پیش بروید:

روی سه خط بالای صفحه کلیک کنید و وارد بخش تنظیمات شوید. در این قسمت، گزینهٔ Account را انتخاب کنید. در قسمت پایین صفحه، دو گزینهٔ آبی‌رنگ وجود دارد. گزینهٔ اول، Switch account type است. با کلیک روی این گزینه، می‌توانید صفحهٔ بیزینسی را به صفحهٔ شخصی تبدیل کنید.

تمام مراحل را در ویدیوی زیر مشاهده کنید:

 

اگر می‌خواهید تبدیل اکانت اینستاگرام به بیزینس را در نسخهٔ وب انجام دهید، در صفحهٔ اصلی روی تصویر پروفایل کلیک کنید. با این کار، به تنظیمات دسترسی پیدا می‌کنید. در قسمت تنظیمات، گزینهٔ آبی‌رنگ برای تغییر وضعیت صفحه است. روی دکمهٔ Switch to personal account کلیک کنید تا صفحهٔ اینستاگرام به حالت عادی تبدیل شود.

 

تبدیل اکانت بیزینسی به اکانت شخصی در نسخه وب اینستاگرام

 

با اکانت بیزینسی اینستاگرام حرفه‌ای تر شوید

اگر کسب‌وکار اینترنتی خودتان را راه‌اندازی کرده‌اید، برای شروع فروش در اینستاگرام و تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی به اکانت تجاری در این اپلیکیشن احتیاج دارید. ما در این مقاله سعی کردیم، اطلاعات لازم برای تبدیل اکانت اینستاگرام به بیزینس را توضیح دهیم. در صورتی که دربارهٔ هر کدام از مراحل سؤال دارید، در بخش نظرات از ما بپرسید.

 

منابع:

Socialmediatoday | influencermarketinghub

4.6/5 - (9 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest

25 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مریم
مریم
1 سال قبل

عاالی

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
پاسخ به  مریم
1 سال قبل

سلام
ممنون که به ما بازخورد می‌دین 🙂

A.133
A.133
1 سال قبل

نباید هفته اول حرفه ای کردن حساب دو یا سه پست گذاشته بشه؟

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
پاسخ به  A.133
1 سال قبل

سلام
وقت بخیر
نه، نیاز نیست. شما می‌تونین هر لحظه برای تبدیل اکانت اقدام کنین.

پریا
پریا
9 ماه قبل

سلام من گزینه display رو فعال نکردم چطوری میتونم الان فعالش کنم

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
پاسخ به  پریا
9 ماه قبل

سلام
وقت بخیر
اول پروفایل خودتون رو باز و روی گزینهٔ «Edit profile» کلیک کنین. حالا به آخر صفحه برین و گزینهٔ «profile display» رو انتخاب کنین. اینجا می‌تونین نمایش کتگوری و اطلاعات تماس رو فعال کنین. تمام مراحل رو هم می‌تونین توی تصویر زیر ببینین:
نحوهٔ فعال‌کردن نمایش کتگوری و اطلاعات تماس در اکانت بیزینس اینستاگرام

رامی
رامی
8 ماه قبل

سلام
بهتر است پیج شخصی را به پیج کاری تبدیل کنیم یا یک پیج جدید بزنیم؟

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
پاسخ به  رامی
8 ماه قبل

سلام
وقت بخیر
به پارامترهای مختلفی مثل مخاطبان فعلی، میزان ارتباط محتوای فعلی صفحه با کسب‌وکارتون، نوع کسب‌وکارتون و… بستگی داره. برای مثال، اگه محتوای فعلی شما با کسب‌وکارتون هماهنگ نباشه، احتمالاً مخاطب شما گیج شه و حتی ممکنه از اون استقبال نکنه.

ابوالفضل
ابوالفضل
7 ماه قبل

سلام من این کار رو کردم الان دایرکت م عمومی نیست یعنی کسی پیام نمیتونه بده مگه اینکه استوری رو جواب بده

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
پاسخ به  ابوالفضل
7 ماه قبل

سلام
وقت بخیر
به بخش تنظیمات و بعد Message برین. ببینین آیا ارسال پیام رو بستین یا بازه. اکانت بیزینسی شما هم نباید پرایوت باشه.

محمد هادی
محمد هادی
5 ماه قبل

خیلی خوب است

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
پاسخ به  محمد هادی
5 ماه قبل

خوشحالیم اینو می‌شنویم 🙂
ممنون از شما که به ما فیدبک می‌دین.

محمد هادی
محمد هادی
5 ماه قبل

خیلی ممنون

مهسا
مهسا
2 ماه قبل

سلام وقتتون بخیر.یک سوال داشتم ممنون میشم راهنمایی کنید یک پیچ کاری می‌خوام بزنم .و کسی دیگ بزنه و اکانت یکی کنه یعنی یک پیچ دونفر
آیا میشه بعدها منو بیرون کنه یا مسدودم کنه یا اینکه سواستفاده کنه چون برای کسب کارم همه هزینه مراحل باخودمه فقط ایشون پیچ زده برام
اگ ب مشکل برمی‌خوریم ک راهنمایی کنید

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
پاسخ به  مهسا
2 ماه قبل

سلام

وقت بخیر

شما می‌تونین تایید ۲ مرحله‌ای رو با شماره‌تلفن خودتون فعال کنین تا از مشکلات احتمالی پیشگیری کنین.

پیشنهاد می‌کنیم مقالهٔ زیر رو مطالعه کنین:

آموزش 5 ترفند بالا بردن امنیت پیج اینستاگرام

mani
mani
2 ماه قبل

درود و خسته نباشید،
پیجم بیزینس هست اما دایرکتم رو نمیتونم بیزینس چت گ کنم،لطفا راهنمایی کنید

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
پاسخ به  mani
2 ماه قبل

سلام

وقت بخیر

شما می‌تونین اکانت فیس‌بوک رو به اینستاگرام وصل کنین تا بتونین از این چت استفاده کنین.

ایران منش
ایران منش
2 ماه قبل

باسلام
اگه کسی پیج اینستاگرامش شخصی باشه و بعدبخواد تبدیلش کنه به پیج کاری، فالوئرهای قبلیش ازدست می ره یانه؟؟
من اکانت ندارم. می خوام دریه زمینه ای فعالیت کنم. اما چون هنوز آماتورم و دارم دوره های مربوط به اون کار رو می گذرونم، صلاح نمی دونم فعلا پیج داشته باشم.به نظر شما اگه فعلا یه پیج شخصی بزنم و فالوئرجمع کنم، بعد همون پیج رو تبدیل به پیج کاری بکنم، اشکالی نداره؟؟
ممنونم اگه راهنمایی بفرمایید.

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
پاسخ به  ایران منش
2 ماه قبل

سلام
وقت بخیر

نه، با تبدیل اکانت شخصی به بیزینسی، فالوورهای شما از بین نمی‌ره.
پیج بیزینسی یک سری امکانات داره که به شما کمک می‌کنه فالووری جذب کنین که به دردتون می‌خوره. با داشتن پیج شخصی، چنین امکانی ندارین و ممکنه کسی رو جذب کنین که در آینده هیچ سودی برای شما نداره.
از طرفی، امکانات پیج بیزینسی کمک می‌کنه سریع‌تر رشد کنین و به اهداف خودتون برسین.

ساجده
ساجده
1 ماه قبل

سلام اصلا امکانش نیست پیج بیزینسی باشه ولی قفل باشه؟
نمیخام از حساب تجاری به حساب شخصی برگردونم

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
پاسخ به  ساجده
1 ماه قبل

سلام
خیر، برای این کار باید اکانت خودتون رو به اکانت شخصی برگردونین.

رهگذر
رهگذر
1 ماه قبل

سلام من حسابم رو تجاری کردم بعد نوشته 6 گام تا تکمیل حساب تجاری گام ششم ارتقای پست هاست که پرداخت پول میخواد و بدون اون تجاری کردن تکمیل نمیشه و تا تجاری شدن تکمیل نشه نمیتونم برگردم به حساب شخصی گیر کردم کمکم کنید

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
پاسخ به  رهگذر
1 ماه قبل

سلام
اتصال حساب به فیس‌بوک و همچنین پرداخت پول برای پروموت پست‌ها اجباری نیست. این مراحل رو رد کنین و بعد برین توی تنظیمات تا حساب رو به شخصی برگردونین.

الهام
الهام
17 روز قبل

سلام وقت بخیر من حسابم رو تجاری کردم و اون ۶ گام رو رفتم ولی تو بیو پیجم شاخه بیزنسم که ابی مینویسه رو نمیاره برام ممنون میشم راهنماییم کنید.
و اینکه اگه پیج بیزنس رو دوباره تبدیل به شخصی کنیم و بعدا بخواییم دوباره بیزنس کنیم مشکلی پیش نمیاد؟ سپاس بابت وقتی که میزارین

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
پاسخ به  الهام
17 روز قبل

سلام
وقت بخیر

حوزهٔ کاری رو درست مشخص کردین؟

نه، مشکلی نداره. شما می‌تونین دوباره به شخصی برگردونیم و مجدد بیزنس کنین.

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، دیده‌شدن، افزایش فروش