فرصت محدود تبلیغات در دیوار با یکتانت: فقط تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ 💥

چگونه ویدیوهای سایت خود را سئو کنیم؟ (معرفی راهکارها و ابزار)

سایر مقالات | سها کاکا | تاریخ بروزرسانی : ۱۵ مهر ۱۴۰۲

اگر به سراغ این مقاله آمده‌اید احتمالا تا حدی با سئو آشنا هستید و به دنبال بهبود مهارت‌های سئوی خود هستید. در این مقاله شما را با سئو ویدیو آشنا می‌کنیم و راه‌های رتبه گرفتن با ویدیو را به شما اموزش می‌دهیم. همچنین به معرفی یک پلاگین وردپرس می‌پردازیم که به شما برای سئوی ویدئو کمک می‌کند. با ما همراه باشید.

 

سئو ویدیو چیست؟

آیا باور دارید که در سراسر دنیا به طور میانگین افراد بیش از ۱۱ ساعت در روز را صرف دیدن رسانه می‌کنند؟ ممکن است از دانستن اینکه ۶ ساعت از آن صرف تماشای ویدیو می‌شود تعجب نکنید. این روزها تماشای ویدیو از محبوبیت بالایی برخوردار است. ویدیو یک رسانه قدرتمند است و ماهانه دو تا سه برابر بازدیدکننده بیشتر از وب‌سایت‌ها جذب می‌کند.

با افزایش تقاضا برای ویدیو، مهم است که افراد به‌راحتی محتوای شما را پیدا کنند؛ این امر می‌تواند از طریق بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) محقق شود.

 

حال ببینیم که «Video SEO» چیست؟

سئوی ویدیو عملی برای افزایش تعداد بازدید و کیفیت محتوای ویدیویی شما از طریق نتایج ارگانیک موتور جستجوست. برای افزایش رتبه در یک موتور جستجو مانند Google، بهینه‌سازی محتوا از نظر استراتژیک بسیار مهم است. هدف این است که اطمینان حاصل کنید ربات‌های موتور جستجو می‌توانند محتوای شما را بررسی (Crawl) و درک کنند و داده‌ها را برای مطابقت با سؤالات به‌ صورت مناسب، فهرست‌بندی کنند.

ربات‌ها نمی‌توانند ویدیو را تماشا کنند، آن‌ها فقط می‌توانند فراداده (Meta Data) متن را مانند عنوان و برچسب‌ها مشاهده کنند. آن‌ها نمی‌توانند محتوای ویدیو را بررسی، فهرست‌بندی و رتبه‌بندی کنند. اما خبر خوب این است که هنوز راه‌هایی وجود دارد که ویدیوهای شما توسط موتورهای جستجو دیده شوند.

در حالت ایده‌ال، با داشتن یک استراتژی SEO خوب، محتوای شما در یک موتور جستجو دارای رتبه‌ی بالایی خواهد بود، به شما اجازه می‌دهد وب‌سایت شما را پیدا کنند و میزان بازدید شما را افزایش دهند.

خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!
خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!

هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم.

اهمیت سئو ویدئو و اهداف آن

با توجه‌ به محبوبیت ویدیو نزد افراد در بین سایر رسانه‌‌ها و تأثیرگذاری هرچه بیشتر سئوی ویدیو بر سئوی سایت‌ها، صاحبان کسب‌وکار به‌منظور افزایش فروش و نرخ تبدیل، بیشتر از گذشته به سئو ویدیو توجه می‌کنند.

همچنین اهمیت بیشتر گوگل به محتوای ویدیویی و با توجه‌ به این‌که بعضی از نتایج جستجوها ویدیو محور هستند (مطابق تصویر زیر)، اهمیت سئو برای ویدیو را دوچندان می‌کند.

نمونه‌ای از جسنحوی ویدیومحور در باب اهمیت سئوی ویدیو

تولید فیلم با این‌که ایده‌ای خوب به نظر می‌رسد؛ اگر مبنی‌بر استراتژی‌های SEO نباشد و نتواند ROI (نرخ بازگشت سرمایه یا Return Of Investment) مناسب ایجاد کند، متحمل هزینه‌های سنگینی خواهید شد.

در صورت تعیین درست اهداف خود در سئو و این‌که بدانید قرار است این نوع محتوا چه انتظاراتی را برآورده کند، ویدیو می‌تواند یک‌شکل بسیار قدرتمند از محتوا باشد و از راه‌هایی بیش از یک مورد، سهم قابل‌توجهی در نرخ تبدیل مشتری داشته باشد.

 

بیشتر بخوانید: نرخ بازگشت سرمایه یا ROI جیست؟

 

اهداف SEO ویدیویی شما چیست؟

باتوجه‌به مبانی SEO، شما می‌توانید دو هدف اصلی داشته باشید:

۱. ایجاد لینک‌ها و ایجاد اشتراک‌های اجتماعی

۲. افزایش نرخ تبدیل یا کانورژن.

 

۱. ایجاد لینک‌ها / ایجاد اشتراک‌های اجتماعی

نکته این است که شما باید یک ویدیوی استثنایی ایجاد کنید و یک برنامه بازاریابی و تبلیغاتی عالی داشته باشید که منجر به ایجاد واکنش عاطفی شدید در افراد شود که آن‌ها بخواهند با اشتراک‌گذاری یا با کلیک بر روی دکمه Tweet / Share یا با نوشتن یک پست در مورد آن در وبلاگ / وب‌سایت خود، باعث تعداد زیادی لینک شوند که اغلب از دامنه‌های معتبر نیز هست. باتوجه‌به حجم بالای محتوای ویدیویی در فضای آنلاین شما باید چیزی به بیننده ارائه دهید که باعث خنده، آموزش، حیرت، سرگرمی و یا حتی ترکیبی از همه این‌ها باشد و اگر این کار به‌خوبی انجام شود، یک ویدیو می‌تواند نه چند لینک بلکه صدها و یا شاید هزاران لینک ایجاد کند.  

مردم این روزها به ویدیوهای قدیمی لینک نمی‌دهند یا آن‌ها را به اشتراک نمی‌گذارند؛ بنابراین، مهم است که برای دستیابی به موفقیت، به این فکر کنید که می‌خواهید ویدیو را با چه کسی به اشتراک بگذارید و چه کسی می‌خواهد به آن لینک دهد.

از خود بپرسید: آیا در حال حاضر ترافیک با کیفیت بالا به‌اندازه کافی برای جذب لینک به‌صورت خودکار دارم، یا نیاز به انجام خدمات تبلیغاتی دارم؟ و اگر چنین است، چه مقدار؟

همچنین مهم است که به یاد داشته باشید اگر ویدیو شما از کیفیت استثنایی برخوردار نباشد مهم نیست که برنامه تبلیغاتی شما چقدر خوب است. در این صورت، تعداد زیادی لینک جذب نخواهد شد.

از خود بپرسید: آیا مخاطب هدف من به این موضوع علاقه‌مند است؟ آیا اگر به آن برخوردم لینک می‌دهم؟ آیا احساسی را برمی‌انگیزد؟ اگر به هر یک از این سوالات پاسخ نه دادید‌، قبل از تهیه ویدیوی خود به عقب برگردید و تجدیدنظر کنید.

نکته مهم: برای به‌ دست‌ آوردن پتانسیل کامل SEO در مورد ویدئوهای خود، میزبانی فیلم‌ها را در وب‌سایت خود (به‌جای Youtube یا آپارات) در نظر بگیرید. دلیل این امر این است که افراد می‌توانند به دامنه‌ی شما لینک دهند که به تلاش‌های کلی شما در سئو نیز کمک می‌کند. همچنین در اکثر سایت‌های میزبانی ویدیو می‌توانید از صفحه‌ی وب ویدیو به محتوای خود لینک دهید. حتماً این کار را انجام دهید چون هزینه‌ای برای شما نخواهد داشت و کاملاً رایگان است.

جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥
جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥

گوگل بی‌شک معدن مشتری است که حضور در آن در جذب مشتری و افزایش فروش تاثیر چشمگیری دارد؛ با تبلیغات در گوگل، محصول خودتان را به کسی معرفی می‌کنید که یا قصد خرید دارد یا در مرحلهٔ تحقیق است! ما به‌عنوان پارتنر رسمی گوگل آماده‌ایم در اجرا و مدیریت کمپین‌ها در کنار شما باشیم.

دریافت مشاوره رایگان arrow-left

۲. نرخ تبدیل SEO ویدئو را افزایش دهید

برخلاف نظر اکثر متخصصان سئو، لزوماً کار SEO افزایش رتبه نیست، بلکه هدف آن افزایش فروش و درآمد آنلاین برای مشتری است.

این فرایند شامل دو بخش زیر می‌باشد:

  • جذب بازدیدکننده‌ی بیشتر به یک وب‌سایت
  • بهینه‌سازی وب‌سایت به‌طوری‌ که تعداد بیشتری از بازدیدکنندگان به مشتری تبدیل شوند.

در حال حاضر برندهای زیادی از ویدیوها در صفحه‌های فرود و سایر صفحات دیگر وب‌سایت‌های خود استفاده می‌کنند تا بازدیدکنندگان را درگیر خود کنند و در نهایت، آن‌ها را متقاعد به خرید کنند.

محتوای SEO ویدیومی‌تواند برای افزایش تبدیل تقریباً در هر وب‌سایتی خارق‌العاده باشد. در حقیقت،

برای ایجاد نرخ تبدیل با ویدیو، دو روش اصلی وجود دارد:

  •  با قراردادن لینک Embed یک ویدئو در یک صفحه فرود (Landing Page)
  • استفاده از Rich Snippets

که در ادامه به توضیح بیشتر هر کدام از این موارد می‌پردازیم.

 

۱. SEO ویدیودر یک صفحه فرود (Landing Page)

زمانی که کاربر در حال بازدید از سایت شماست تنها چند ثانیه فرصت دارید تا او را تحت تاثیر قرار دهید و با محتوای جذاب درگیر کنید. این کل نکته‌ی یک صفحه فرود است. این نکته را هم باید مدنظر داشته باشید؛ در حالی که اغلب محتوای رسانه‌ای مانند ویدیو برای آن‌ها سرگرم‌کننده است، محتوای متنی نمی‌تواند به این شکل باشد. بر این‌ اساس با قرارگیری محتوای ویدیویی در وب‌سایت شما با احتمالا بالاتری مدت‌ زمان ماندن بازدیدکنندگان بیشتر خواهد شد و نرخ تبدیل مشتری نیز به نسبت افزایش می‌یابد.

  • ویدیوهای محصول برای سئو ویدیو

ویدیوهای محصول یکی از رایج‌ترین انواع محتوا می‌باشند که بسیاری از فروشندگان با استفاده از آن نرخ تبدیل وب‌سایت خود را افزایش می‌دهند.

به گفته‌ی بسیاری از مصرف‌کنندگان، تماشای فیلم‌های محصول باعث می‌شود اعتمادبه‌نفس بیشتری نسبت به خرید داشته باشند.

  • ویدیوهای توضیحی یا معرفی

برخی از مشاغل خدمات محور هستند و وب‌سایتی برای فروش محصولات خود ندارند.

برای این موارد، شما می‌توانید با تولید ویدیویی جذاب و موثر به معرفی و توضیح تجارت خود برای مشتری بپردازید و به این‌گونه نرخ تبدیل را افزایش دهید.

۲. ویدیوهای SEO Rich Snippets

ابتدا به طور مختصر به تعریف ریچ اسنیپت می‌پردازیم. ریچ اسنیپت‌ها اطلاعاتی در مورد سایت و صفحات آن هستند که در نتایج جستجوی گوگل نشان داده می‌شوند با این تفاوت که این اطلاعات دقیقاً در پایین نتیجه برای هر سایت آورده می‌شود و به کاربر کمک می‌کنند تا بهتر به جواب سؤالات خود برسد.

با استفاده از این ریچ اسنپت (Rich Snippet)، موتورهای جستجو می‌توانند نتایج مرتبط‌تری را ارائه دهند.

افزایش نرخ تبدیل ویدیو فقط زمانی که بازدیدکنندگان به وب‌سایت شما سر می‌زنند حاصل نمی‌شود بلکه گاهی قبل از ورود به وب‌سایت هم ممکن است مشتری در افزایش نرخ تبدیل سهیم باشد.

نمونه‌ای از ویدیوی ریچ اسنیپت شده
تصویر مربوط به نمونه‌ای از ویدیوی ریچ اسنیپت شده

همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، Google اطلاعاتی را در‌باره‌ی ویدیو نمایش می‌دهد و به این وسیله قابلیتی را به جستجو کننده می‌دهد که با توضیحات جزئی آن سریع‌تر در موردش تصمیم‌گیری کرده و روی آن کلیک کند یا از آن رد شود.

به بیان ساده‌تر ویدیوی ریچ اسنیپت شده به شما کمک می‌کند تا در بین سایر نتایج جستجو بیشتر نمایان شوید و بنابراین جستجوگران بیشتر مایل به کلیک بر روی نتیجه شما باشند که این کار سبب افزایش ترافیک وب‌سایت شما می‌شود.

شما قادر خواهید بود تا به جستجوگران یک تصویر بندانگشتی (Thambnail) و مدت‌زمان ویدیوی خود را نشان دهید.

اگر می‌خواهید نرخ تبدیل شما به حداکثر برسد بهتر است مطمئن باشید که تصویر بندانگشتی جذاب و مرتبط با چیزی باشد که ویدیو ارائه می‌دهد.

 تا اینجا به اهمیت محتوای ویدیویی و اهداف سئوی آن اشاره کردیم. با اینکه تولید ویدیو همیشه ارزان نیست، اما معمولاً به آن اندازه‌ای که مردم فکر می‌کنند گران نیست. به‌خاطر داشته باشید، کیفیت هم به اندازه‌ی سئو ویدیوی آنلاین مهم است.

 

مقاله پیشنهادی : مزایای ویدیو مارکتینگ چیست

چگونه ویدیوهای سایت خود را در یوتیوب و آپارات سئو کنیم؟ 

در حال حاضر یوتیوب در دنیا و آپارات در ایران، دومین موتورهای جستجوی پربازدید بعد از گوگل می‌باشند. با کمک این دو ابزار هزینه‌های بارگذاری و انتشار ویدیوها کاهش و شانس کسب جایگاه در گوگل افزایش خواهد یافت.

آپلود ویدیو در پلتفرم‌هایی مثل آپارات و یوتیوب این فرصت را برای شما فراهم می‌کند که علاوه بر سایت خودتان فضایی برای انتشار محتوا و دیده‌شدن داشته باشید و در بخش ویدیوهای مشابه، بیشتر دیده شوید. درست است که با انتشار ویدیو در سایت بک‌لینک بیشتری می‌گیرید و به سئوی سایت خود کمک می‌کنید ولی به دلیل حجم زیادی که ویدیوها از host اشغال می‌کنند باعث کندی سایت می‌شود.

 

۱. عنوان ویدیو (Title):

شما با عنوان ویدیوی خود دو هدف دارید:

  • کلید کلیدی موردنظر خود را وارد کنید.
  • به حداکثر رساندن نرخ کلیک (CTR)

نکته اساسی این است که بهتر است ویدیوی خود را با کلمات کلیدی که مردم بیشتر در YouTube  و آپارات و حتی Google سرچ می‌کنند، بهینه کنید.

تمام آن‌چه در اینجا باید انجام دهید این است که کلمه کلیدی هدف خود را یک‌ بار در عنوان خود وارد کنید. بهتر است که این کلمات در ابتدای عنوان قرار گیرند.

 

۲. توضیحات ویدیو (Description)

برای هر ویدیو 200+ کلمه بنویسید و حتی می‌توانید در این قسمت علاوه بر توضیحات، لینک صفحه یا مقاله مرتبط در سایت خود را نیز قرار دهید. توصیفات طولانی‌تر، درک عمیق‌تری از موضوع ویدیوی شما به موتورهای جستجو می‌دهند و این درک عمیق‌تر، به ویدیوی شما کمک می‌کند تا در نتایج جستجو بیشتر نشان داده شود.

 

۳. برچسب‌های ویدیو (Video Tag)

اطمینان حاصل کنید که یکی از برچسب‌ها حتماً کلمه‌ی کلیدی هدف باشند و بقیه را از کلماتی انتخاب کنید که مرتبط با تیتر بوده و توضیحات بیشتری راجع به آن بدهند. بهتر است برچسب‌ها دو کلمه‌ای باشند و در انتخاب آن‌ها نیاز مخاطبین را نیز در نظر بگیرید. در این کار (برچسب‌گذاری) تا می‌توانید دست و دلباز باشید زیرا تگ‌های بیشتر، به الگوریتم‌ها کمک می‌کنند که موضوع ویدیوی شما را بهتر بفهمند و در نتایج جستجو شانس بیشتری برای دیده‌ شدن داشته باشید.

 

۴. در هر ویدیو کلمه‌ی کلیدی هدف خود را بگویید.

به یاد داشته باشید که YouTube می‌تواند آن‌چه شما در ویدیوی خود می‌گویید را درک کند.

به تجربه ثابت شده که الگوریتم‌های YouTube به‌درستی 90٪ کلمات موجود در یک فیلم مشخص را درک می‌کنند و وقتی YouTube می‌شنود که شما در ویدیوی خود کلمه کلیدی موردنظر خود را می‌گویید، درک می‌کند که ویدیوی شما درباره آن کلمه کلیدی است.

 

۵.تعیین دسته‌بندی

ویدیوهای خود را در دسته‌بندی‌های مشخص و تفکیک شده بارگذاری کنید. هر دسته‌بندی یک صفحه‌ی جدید برای شما ایجاد می‌کند که به شما فرصت می‌دهد عبارت دیگری را نیز هدف‌گذاری کنید.

با رعایت موارد بالا کمک زیادی به سئوی ویدیوهای خود خواهید کرد.

 

 

چگونه استفاده از اسکیما به سئو ویدیو کمک می‌کند؟ 

اسکیما (schema markup) یک زبان نشانه‌گذاری به‌صورت کد می‌باشد. زبانی مشترک بین موتورهای جست‌وجو که به آن‌ها کمک می‌کند اطلاعات صفحات وب را آسان‌تر و سریع‌تر تشخیص بدهند.

گوگل، بینگ و یاهو تقریباً ۶ سال است که همه از video schema markup پشتیبانی می‌کنند.

با video schema markup می‌توانید به موتورهای جستجو اطلاعات غنی‌تر و واضح‌تری در مورد محتوای صفحه‌ای که شامل ویدیو می‌باشد بدهید و در ارائه‌ی نتایج مرتبط‌تر به این موتورها کمک کنید.

بدون استفاده از video schema markup، موتورهای جستجو ممکن است فقط در مورد عنوان (Title)، توضیحات (description) و تصویر کوچک (thumbnail) ویدیو بدانند؛ درصورتی‌که با استفاده از آن، می‌توانید دقیق‌تر باشید و اطلاعات بیشتری مثل مدت‌زمان ویدیو، کسانی که آن را ساخته‌اند، چه کسی در آن بازی کرده است، چه کسی صاحب‌امتیاز آن است، و حتی متن فیلم (برای اهداف سئو) را برای موتورهای جستجو شفاف کنید و این فوق‌العاده است.

سئوی ویدیو با استفاده از schema

مزایای استفاده از (video schema markup)

با schema، برجسته شدن در نتایج جستجو با محتوای ویدیویی به دو دلیل آسان‌تر است:

  • ازیک‌طرف، به موتورهای جستجو تمام اطلاعاتی را که برای نمایش کامل آنچه مربوط به ویدیو است، با جزئیات مناسب ارائه می‌دهد.
  • از طرف دیگر، video schema markup برای مخاطبان هدف شما مفید است، زیرا آن‌ها می‌توانند قبل از کلیک بر روی نتایج SERP، در مورد این‌که آیا آن محتوای خاص همان چیزی است که آن‌ها جستجو می‌کنند تصمیم بگیرند.

برای اسکیما گذاری ویدیوها یا باید از سئوکارها و برنامه‌نویسان کمک بگیرید یا سراغ افزونه‌های تخصصی وردپرسی مثل schema pro بروید.

دوره جدید و رایگان آموزش ساخت ویدیو تبلیغاتی حرفه‌ای
دوره جدید و رایگان آموزش ساخت ویدیو تبلیغاتی حرفه‌ای

در این دوره ۲ ساعته، یاد می‌گیرید که چطور با نوشتن سناریو عالی و توجه به نکات حرفه‌ای در ساخت ویدیو، یک ویدیو تبلیغاتی خوب و موثر بسازید.

ثبت‌نام arrow-left

معرفی افزونه سئو ویدیو برای وردپرس

در حال حاضر افزونه‌ی Yoast Video SEO یکی از بهترین پلاگین‌های موجود برای سئو ویدیو است. افزونه‌ی سئو ویدیو وردپرس به شما کمک می‌کند تا به‌راحتی تمام ویدیوهایی که در سایت خود به کار برده‌اید را سئو و از این طریق بازدید و ترافیک بیشتری را به سایت خود جذب کنید.

با این افزونه می‌توان مطمئن بود که ویدیوها در بخش Videos نتایج گوگل نمایش داده می‌شوند.

 با توجه‌ به استقبال زیاد کاربران از محتوای ویدیویی، این افزونه باعث جذب افراد بیشتری به سایت شما می‌شود. حال اگر این ویدیوها توسط کاربران به اشتراک گذاشته شوند شانس دیده‌شدن شما هم چندبرابر می‌شود.

زمانی که افزونه‌ی سئو ویدیو وردپرس را نصب می‌کنید، منو جدیدی به بخش سئوی وب‌سایت شما اضافه می‌گردد و در آن با یک کلیک می‌توانید تمام مطالب خود را که در آن ویدیو وجود دارد در نقشه‌ی سایت خود به نمایش بگذارید.

در زیر لیستی از مزایای افزونه Yoast Video SEO آورده شده است:

  • زمان بارگیری کوتاه‌تر فیلم‌های شما را تضمین می‌کند.
  • معرفی ویدیوهای سایت به موتورهای جستجوگر با استفاده از Sitemap XML
  • شامل پشتیبانی از بسیاری از سیستم‌عامل‌های ویدیویی مهم، از جمله Youtube،Vimeo ، DailyMotion و Wistia.
  • با استفاده از Schema.org به ربات‌های Google کمک می‌کند تا ویدیوی شما را کشف کنند.
  • قابلیت تعیین اندازه متناسب با عرض پخش‌کننده ویدیو
  • تعریف خروجی برای ویدیوها به‌صورت فید RSS
  • پشتیبانی از Thambnail برای ویدیوها جهت نمایش در موتورهای جستجوگر
  • با قابلیت افزودن برچسب‌های OpenGraph در صفحات ویدیویی خود که بتوانید فیلم‌های خود را به‌درستی در فیس‌بوک به اشتراک بگذارید
  • اجباری کردن ایندکس دوباره ویدیوهایی که ایندکس نشده‌اند.
  • قابلیت افزودن متا تگ‌های استاندارد برای معرفی به ربات‌های گوگل

و ده‌ها مزیت دیگر …

 

مقاله پیشنهادی: آموزش آنالیز کمپین بازاریابی ویدئویی (۱۴ معیار اصلی)

 

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم به بررسی نکاتی در رابطه با سئو ویدیو بپردازیم و ابزارهای مناسب برای این کار را به شما معرفی کنیم. مثل همیشه مشتاق پاسخگویی به سوالات شما در قسمت‌ دیدگاه‌ها هستیم. اگر راه‌های دیگری برای سئو ویدیو می‌شناسید به ما معرفی کنید و چنان‌چه فکر می‌کنید این مطلب برای شخصی از دوستانتان مفید است حتما با او به اشتراک بگذارید. (اگر تمایل به اجرای تبلیغات ویدیویی در اپلیکیشن دارید، می‌توانید از شرایط و تعرفه‌های یکتانت اطلاعات کسب و به آسانی به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید)

 

منابع: neil patelbacklinkosemrushyoast

4.2/5 - (16 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest

10 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
افشین
افشین
2 سال قبل

عالیه کارتون حرف نداره!
ممنون از تیم خوب و زحمت کش یکتانت

روژان خانی‌پور
روژان خانی‌پور
پاسخ به  افشین
2 سال قبل

سلام 🙂
ممنون از شما که بهمون فیدبک می‌دین.

kasperhemingway
kasperhemingway
2 سال قبل

مطلبتون بسیار عالییی و مفید بود مرسی

روژان خانی‌پور
روژان خانی‌پور
پاسخ به  kasperhemingway
2 سال قبل

خوش‌حالیم که براتون مفید بوده 🙂

سارا
سارا
2 سال قبل

من یک ویدیو برای معرفی محصولم در وبسایت شخصیم دارم.
که این ویدیو تقریبا هر یک ماه یکبار بروز میشه. در واقع یک ویدیو جدید میخوام بجای ویدیو قبلی بذارم.
میخواستم بدونم ویدیو جدید رو در آدرس ویدیوعه قبلی قرار بدم؟
یا یک آدرس جدید برای ویدیو جدید درست کنم ؟
خیلی ممنون از پاسختون

روژان خانی‌پور
روژان خانی‌پور
پاسخ به  سارا
1 سال قبل

سلام سارای عزیز 🙂
با توجه به توضیحاتی که دادین اینطور به نظر میاد که موضوع ویدیو یکسانه و محتواش داره به روزرسانی می‌شه. به همین دلیل بهتره که با همون آدرس قبلی منتشر بشه تا اعتبار اون آدرس رو از دست ندین و اگر توی بخش ویدیوهای گوگل نمایش داده می‌شین،‌ رتبه و جایگاهتون رو حفظ کنین.

حسین رزاقی
حسین رزاقی
1 سال قبل

باسلام و عرض خسته نباشید فراوان به شما.چقدر عالی بود این مقاله.بسیار کمکم کردید.ولی یه گله هم داشتم.نویسنده ی محترم این مقاله چرا تصویر بدون حجابش را پایین این مقاله قرار داده و از طرف تیم حرفه ای شما رد نشده؟لطفا این تصویر را تعویض کنید.مسلما این کار گناهه و عذاب های بسیار سختی در پی خواهد داشت

روژان خانی‌پور
روژان خانی‌پور
پاسخ به  حسین رزاقی
1 سال قبل

سلام آقای رزاقی
خوشحالیم از اینکه مقاله براتون کاربردی بوده.
دربارهٔ گله‌مندیتون هم باید بگیم البته که ایشون روسری سرشونه ولی این تصمیم شخصی هر کسیه و ما اجازهٔ دخالت به خودمون نمی‌دیم.

سعید ره‌ گوی
سعید ره‌ گوی
1 سال قبل

خیلی عالی بود ممنونم از شما توضیحات خوبی در مورد سئو ویدیو داده بودین

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
مدیر
پاسخ به  سعید ره‌ گوی
1 سال قبل

سلام
وقت بخیر
خیلی خوشحالیم که برای شما مفید بوده 🙂
ممنون از شما که به ما فیدبک می‌دین

ایبوک آموزش تولید محتوای نوشتاری