لذت چشیدن طعم موفقیت با تبلیغات در دیوار 💥

آموزش تولید محتوا در اینستاگرام (۱۲ ایده جذاب)

مقالات دیجیتال مارکتینگ | تحریریه یکتانت | تاریخ بروزرسانی : ۲۰ فروردین ۱۴۰۳

آموزش تولید محتوا در اینستاگرام

آشنایی با اصول تولید محتوا در اینستاگرام کلید موفقیت در این شبکهٔ اجتماعی است. اگر اینستاگرام را همین حالا باز کنید و به اکسپلور سر بزنید، با پیج‌ها، بلاگرها و فروشگاه‌های اینستاگرامی زیادی مواجه می‌شوید.

هر کدام از آن‌ها با هدفی متفاوت، محتواهای مختلفی منتشر می‌کنند تا بتوانند جایگاه خوبی میان مشتریان کسب کنند. یکی به‌دنبال فروش محصولات و کسب درآمد است و دیگری با تولید محتواهای ویدیویی آموزشی، سعی می‌کند به یک بلاگر معروف تبدیل شود.

در این مقاله، قرار است مراحل تولید محتوا در این پلتفرم جذاب را با شما در میان بگذاریم و سپس چند ایده برای تولید محتوا را هم با شما در میان بگذاریم؛ بنابراین تا انتهای مقاله با همراه باشید. (چنانچه قصد تبلیغات در اینستاگرام را دارید، می‌توانید از تعرفه‌ها و شرایط یکتانت اطلاعات کسب کنید.)

 

منظور از تولید محتوا در اینستاگرام چیست؟

اگر این سؤال را از دوستان و اطرافیانتان بپرسید، احتمالاً با یک جملهٔ ساده مثل «پست بگذارید و فعال باشید.»، جواب شما را می‌دهند.

اما این تمام ماجرا نیست! شما باید برای تهیه و انتشار محتوا برنامه داشته باشید، مخاطب خود را بشناسید و چیزی را ارائه کنید که او نیاز دارد. در واقع، شما برای اینکه از این شبکهٔ اجتماعی بهره ببرید، باید با اصول بازاریابی محتوا در اینستاگرام آشنا باشید.

حالا که فهمیدید تولید محتوا فقط به معنای گذاشتن پست و استوری بی‌هدف نیست، بیایید اصول و مراحل تولید محتوا در این پلتفرم را با یکدیگر بررسی کنیم.

مقاله پیشنهادی: تولید محتوا چیست (راهنمایی جامع، اما آسان)

چگونه در اینستاگرام، تولید محتوا کنید؟

بعد از اینکه اکانت اینستاگرام خود را به اکانت بیزینسی تبدیل کردید، مراحل زیر را دنبال کنید:

۱- هدفتان را مشخص کنید

اگر هدف از فعالیت در اینستاگرام را از بعضی از کسب‌وکارها بپرسید، احتمالاً می‌گویند:

«همه در اینستاگرام حضور دارند؛ چرا ما نباشیم؟»

شما مثل آن‌ها نباشید! برای شروع فعالیت در این شبکهٔ اجتماعی، باید هدفتان را قبل از هر کاری مشخص کنید. رشد مخاطب‌ها، ایجاد یک شبکه از مشتری‌ها و تعامل بیشتر با مشتریان از جمله اهداف تولید محتوا در اینستاگرام هستند. بعضی از کسب‌وکارها و سازمان‌های بزرگ هم با هدف افزایش ترافیک و جذب مشتری راغب (لید) بیشتر سراغ اینستاگرام می‌روند.

جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥
جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥

گوگل بی‌شک معدن مشتری است که حضور در آن در جذب مشتری و افزایش فروش تاثیر چشمگیری دارد؛ با تبلیغات در گوگل، محصول خودتان را به کسی معرفی می‌کنید که یا قصد خرید دارد یا در مرحلهٔ تحقیق است! ما به‌عنوان پارتنر رسمی گوگل آماده‌ایم در اجرا و مدیریت کمپین‌ها در کنار شما باشیم.

دریافت مشاوره رایگان arrow-left

۲- موضوع محتوا را انتخاب کنید

باید بدانید که راجع به چه موضوعی، می‌خواهید محتوا تولید کنید؟ آیا عکاس هستید و دوست دارید عکس‌هایتان را منتشر کنید؟ یا یک فروشگاه اینترنتی دارید و برای فروش بیشتر به اینستاگرام احتیاج دارید؟

هر هدفی که دارید، بهتر است یک موضوع را انتخاب کنید و طبق آن پیش بروید. پیج‌های اینستاگرامی موفق علاوه‌ بر انتخاب موضوع واحد، یک پالت رنگی خاص و مرتبط با برند خود هم انتخاب می‌کنند.

 

۳- مخاطبتان را بشناسید

شما برای مخاطب‌ها و مشتری‌های کسب‌وکارتان محتوا تولید می‌کنید. نیاز و خواستهٔ مخاطبِ هدف سنگ زیربنای استراتژی بازاریابی محتوای شما در اینستاگرام است. اگر کاربرهای اینستاگرام از پست‌های شما استفاده نکنند، محتوای شما به درد نمی‌خورد و به هدفتان هم نمی‌رسید.

برای شناخت مخاطب‌ها می‌توانید از قسمت اینسایت اینستاگرام کمک بگیرید. در این بخش، می‌توانید سن، جنسیت، محل زندگی و زمان فعالیت آن‌ها را ببینید.

با اسکرول در صفحهٔ فالوورها هم می‌توانید به اطلاعات خوبی برسید. چه کسانی بیشتر با پست‌های شما تعامل دارند؟ فالوورهای کنونی پیج از چه گروهی هستند؟ علاقه‌مندی آن‌ها چیست؟ این سؤال‌ها به شناخت بهتر مخاطبان کمک می‌کنند.

 

۴- برای تولید محتوا برنامه‌ریزی کنید

هیچ‌ کاری بدون برنامه‌ریزی پیش نمی‌رود. اگر یک هفته پست بگذارید و دو هفته هیچ موضوعی برای پست‌ گذاشتن نداشته باشید و صفحه را به حال خودش رها کنید، نمی‌توانید یک پیج اینستاگرامی موفق داشته باشید.

این مسئله برای فروشگاه‌های اینترنتی اهمیت بیشتری دارد. برای افزایش فروش و معرفی خودتان به مشتری‌ها، باید طبق روند مشخصی محتوا تولید کنید. در تقویم محتوای اینستاگرام، تاریخ‌های انتشار محتوا، نوع محتوای هر پست، استوری و کپشن را مشخص کنید.

 

۵- ابزارهای تولید محتوا را مشخص کنید

بیشتر فروشگاه‌های اینستاگرامی برای عکاسی و ضبط ویدیو، از گوشی هوشمندشان استفاده می‌کنند؛ ولی بعد از چند وقت فعالیت در این شبکه اجتماعی، به ابزارهای پیشرفته‌تر احتیاج پیدا می‌کنید. بک دراپ عکاسی، رینگ لایت و نگهدارندهٔ گوشی از جمله ابزارهای سخت‌افزاری تولید محتوا در اینستاگرام هستند.

 

بک دراپ عکاسی برای تولید محتوا در اینستاگرام

 

علاوه‌ بر این‌ها، اپلیکیشن‌های مختلفی مثل کنوا، اینشات و پینترست هم در این مسیر به شما کمک می‌کنند. بیشتر این اپلیکیشن‌ها برای ویرایش تصویر و ویدیو استفاده می‌شوند. پینترست بک‌گراندهای خوبی برای استوری‌ها دارد و با کنوا هم می‌توانید تصاویر خارق‌العاده و پست‌های اسلایدی جذابی  درست کنید.

به سخت‌ترین مرحلهٔ تولید محتوا یعنی ایده رسیدیم! چند ایدهٔ مختلف را در بخش بعدی مرور می‌کنیم. برای شروع، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

مقاله پیشنهادی: ۱۰ ابزار تولید محتوای ویدیویی

۱۲ ایده تولید محتوا در اینستاگرام

اغلب اوقات، صاحبان کسب‌وکار نمی‌دانند چه محتوایی در اینستاگرام منتشر کنند و از نداشتن ایده برای تولید محتوا رنج می‌برند. نگران نباشید؛ چراکه این موضوع طبیعی است. برای حل این مشکل، بیایید ۱۲ ایدهٔ مختلف را بررسی کنیم:

۱. تخصص خودتان را آموزش دهید

یکی از موثرترین نوع محتوا در تمام پلتفرم‌ها، محتوای آموزشی است. به فالوورها نشان دهید که در کسب‌وکار خودتان متخصص هستید. به آن‌ها طرز استفاده از محصولات و انتخاب محصول موردعلاقه‌شان را توضیح دهید. برای مثال، کسب‌وکارهای مواد غذایی می‌توانند دستور پخت غذاهای مختلف را آموزش دهند.

 

محتوای آموزشی کاله در اینستاگرام

 

اگر لوازم آرایشی و بهداشتی می‌فروشید، طرز استفاده از انواع کرم‌ها و اهمیت محصولات مراقبتی پوست و مو را آموزش دهید. می‌خواهید در زمینهٔ دیجیتال مارکتینگ فعالیت کنید؟ آموزش تولید محتوا در اینستاگرام گزینهٔ مناسبی است. تجربهٔ خودتان را با مخاطبان خود در میان بگذارید تا نه‌تنها آموخته‌های خود را مرور کنید، بلکه مخاطب بیشتری جذب کنید.

مقاله پیشنهادی : آموزش حذف اکانت اینستاگرام

۲. پشت‌صحنه را نشان دهید

مخاطب‌های اینستاگرام دوست دارند پشت‌صحنهٔ کسب‌وکار شما را ببینند. اگر محصول جدیدی دارید، می‌توانید از فرایند تولید آن پست بگذارید. کارخانه‌های مواد غذایی می‌توانند از کارخانه و فضای داخل آن برای تولید محتوا استفاده کنند. فیلم‌گرفتن از مراحل آماده‌سازی محصول و ارسال آن برای مشتری هم یکی از گزینه‌های مناسب است.

خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!
خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!

هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم.

۳. اعضای تیم را معرفی کنید

مشتری‌ها دوست دارند با برندها ارتباط برقرار کنند و نشان‌‌دادن چهرهٔ  انسانی کسب‌وکار این ارتباط را ایجاد می‌کند. اگر جزو برندهای شناخته‌شده هستید، تیم‌های مختلف را معرفی کنید و نقش آن‌ها را بگویید. برای مثال در پست زیر، تیم اینفلوئنسر مارکتینگ جریان را می‌بینید.

 

تیم اینفلوئنسر مارکتینگ جریان

 

در صورتی که فروشنده هستید و خودتان محصولی تولید نمی‌کنید، می‌توانید داستان افراد سازندهٔ برند را تعریف کنید. به عنوان مثال، اگر در پیج فروشگاهی‌تان محصولات برندهایی مثل آدیداس، نایک و برندهای دیگر را می‌فروشید، داستان این برندها و مالکان آن را در اختیار مشتریان خود بگذارید. فراموش نکنید که شما باید مخاطب خود را سرگرم کنید تا بتوانید او را حفظ کنید.

مقاله پیشنهادی: محتوای زرد چیست + ۳ نوع خبر و محتوای فریبنده

۴. مسابقه برگزار کنید

یکی از روش‌های تولید محتوا در اینستاگرام، برگزاری مسابقه است. به شیوه‌های مختلفی، می‌توانید این کار را انجام دهید. به‌عنوان مثال، راجع به محصولات، از مشتری‌ها سوال بپرسید. محتواهای هفته اخیر را بررسی کنید و از بین آن‌ها یک مسابقه برگزار کنید. مثلا می‌توانید از محتواهای منتشرشده سؤال بپرسید و بین کسانی که پاسخ درست را دادند، قرعه‌کشی برگزار کنید.

برگزاری مسابقه به افزایش لایک‌ها و کامنت‌ها هم کمک می‌کند. این کار را می‌توانید برای محصول‌های جدید هم انجام دهید. مثلاً از فالوورها بخواهید که به شما بگویند چه محصولی را در تصویر می‌بینند. ایجاد حس رقابت بین فالوورها، اثربخشی و نرخ تعامل پست را بیشتر می‌کند.

 

برگزاری مسابقه اینستاگرامی

 

۵. از تصاویر جذاب استفاده کنید

علاوه‌ بر تصویر و ویدیو، ابزارهای دیگری هم برای تولید محتوا در اختیار شما هستند. در برنامهٔ محتوایی، از اینفوگرافیک و پست‌های اسلایدی هم استفاده کنید. پست‌های اسلایدی بهترین گزینه برای محتواهای آموزشی هستند و افراد بیشتری این پست‌ها را ذخیره می‌کنند.

در اینفوگرافیک، می‌توانید راجع به محصولات مختلف صحبت کنید یا طرز استفاده از یک محصول را بگویید. موضوع‌هایی مثل مزایا و خواص یک محصول برای پست‌های اسلایدی مناسب هستند. در تصویر زیر، شرکت کالین از اینفوگرافیک برای توضیح ویژگی‌های محصولش استفاده کرده است.

 

اینفوگرافیک کالین

 

۶. میم‌ها را به کسب‌وکار خودتان ربط دهید

یکی از منابع جذاب محتوایی، میم‌ها هستند. مردم با این تصاویر ارتباط خوبی برقرار می‌کنند. تصاویر میم جنبهٔ بامزهٔ برند شما را نشان می‌دهند و به تعامل صفحه کمک می‌کنند.

اگر می‌خواهید مردم شما را به‌عنوان یک برند خلاق بشناسند، میم‌ها را فراموش نکنید و آن‌ها را به محصولات و کسب‌وکار خودتان ربط دهید. یک تصویر همراه با یک متن کوتاه می‌تواند زمین بازی را دگرگون کند. تصویر زیر در صفحهٔ اینستاگرام جریان، نمونه‌ای از یک میم است.

 

میم مرتبط با کسب و کار

 

۷. محصول جدید را اطلاع‌رسانی کنید

مخاطب‌ها همواره دنبال اتفاق‌های هیجان‌انگیز هستند. از چند ماه یا چند هفتهٔ قبل از معرفی محصول جدید، دربارهٔ آن محتوا تولید کنید. اجازه دهید مردم محصول شما را حدس بزنند. ویژگی‌های مختلفش را بگویید و به مشتری‌ها بگویید چرا به محصول شما نیاز دارند؟ محصول شما چه مشکلی را حل می‌کند؟

دوره جدید و رایگان آموزش ساخت ویدیو تبلیغاتی حرفه‌ای
دوره جدید و رایگان آموزش ساخت ویدیو تبلیغاتی حرفه‌ای

در این دوره ۲ ساعته، یاد می‌گیرید که چطور با نوشتن سناریو عالی و توجه به نکات حرفه‌ای در ساخت ویدیو، یک ویدیو تبلیغاتی خوب و موثر بسازید.

ثبت‌نام arrow-left

۸. قصه تعریف کنید

مخاطب‌های اینستاگرام دیگر به‌سادگی جذب کپشن‌های ساده نمی‌شوند. سعی کنید در کپشن پست‌هایتان، داستان محصولات را تعریف کنید. پست زیر نمونه‌ای از یک کپشن خلاقانه برای معرفی گردنبند است. یک توضیح کوتاه و جذاب از ادبیات فارسی، تاریخ و چرایی خلق محصول، مخاطب را به خرید آن تشویق می‌کند.

 

تولید محتوا در اینستاگرام با داستان سرایی

 

۹. در مناسبت‌های مختلف پست بگذارید

قبل از تنظیم تقویم محتوا، مناسبت‌های ملی و جهانی را بررسی کنید. کدام‌یک از مناسبت‌ها به محصول‌ها و کسب‌وکار شما مرتبط است؟‌ با کدام جشن و مناسبت ملی می‌توانید همراه شوید و مخاطب را به تعامل بیشتر وادار کنید؟

سعی کنید در مناسبت‌های عمومی مثل روز پدر و روز مادر، حتماً پست بگذارید. بعضی از مناسبت‌ها برای یک کسب‌وکار خاص مفیدتر هستند. مثلاً پیج‌های فروش کتاب می‌توانند در روز جهانی کتاب و کتاب‌خوانی پست بگذارند.

 

۱۰. لایو بگذارید

اگر تا الان در صفحهٔ اینستاگرام کاری و حرفه‌ای‌تان لایو برگزار نکرده‌اید، همین الان برای آن برنامه‌ریزی کنید. با این کار، ارتباط صمیمانه‌‌تری با مخاطب برقرار می‌کنید. در لایو، می‌توانید نظر مشتری‌ها را راجع به محصول جدید بپرسید و به سؤال‌های آن‌ها جواب دهید. پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با لایو اینستاگرام، مقالهٔ « لایو اینستاگرام چیست؛ نحوه گذاشتن لایو در اینستاگرام» را مطالعه کنید.

 

۱۱. از استوری‌ غافل نشوید

تولید محتوای استوری‌ها کمی آسان‌تر از پست‌ها است؛ ولی باز هم برای آن به برنامه‌ریزی احتیاج دارید. موضوع استوری‌ها می‌تواند پشت‌صحنهٔ تولید محصول، نمایش جزئیات محصولات، بازخورد مشتری‌ها، اعلام باقی‌ماندهٔ محصولات و نظرخواهی از مشتری‌ها باشد. اگر مشتری‌ها محصول یا پیج شما را در استوری تگ می‌کنند، آن را در استوری خودتان بازنشر کنید.

 

۱۲. از محتوای سایت برای اینستاگرام استفاده کنید

مطالب بلاگ یکی از منابع خوب برای تولید محتوا هستند. از آن‌ها برای تولید پست و استوری استفاده کنید. می‌توانید از یک مطلب وبلاگ، رشته استوری بسازید یا آن را در یک پست اسلایدی یا اینفوگرافیک به نمایش بگذارید. در این پست‌ها، مخاطب را دعوت کنید که مقالهٔ کامل را در بلاگ شما بخواند. با این کار، بازدید مقاله‌های وبلاگ هم افزایش پیدا می‌کند و افراد بیشتری به سایت هدایت می‌شوند.

برای گرفتن نتیجهٔ بهتر، بهتر است چند مورد را هنگام تولید محتوا در اینستاگرام رعایت کنید. این نکات را در بخش بعدی با شما در میان می‌گذاریم.

مقاله پیشنهادی : نمونه متن برای تبلیغ پیج لباس زنانه

نکاتی برای تولید محتوای موفق در اینستاگرام

اینستاگرام هر چند وقت یک بار، الگوریتم خود را به‌روز می‌کند. برای مثال، اگر ویدیوهای کوتاه تا چند وقت پیش در اکسپلور جولان می‌دادند، حالا نوبت ریلز است؛ چراکه اینستاگرام سعی می‌کند قابلیت‌های جدید خود را برجسته کند.

این تغییرها نشان می‌دهند که برای موفقیت در اینستاگرام، باید همیشه گوش‌به‌زنگ باشید و نکته‌های لازم برای رشد در این شبکهٔ اجتماعی را یاد بگیرید. مهم‌ترین نکاتی که باید رعایت کنید، عبارتند از:

انواع محتوا را به کار بگیرید

اینستاگرام ابزارهای زیادی در اختیار شما گذاشته است؛ پس فقط به گذاشتن تصویر اکتفا نکنید. از ریلز، استوری، ویدیوهای کوتاه استفاده کنید. مثلاً تصاویر برای نشان‌دادن محصولات، کپشن‌های کوتاه و الهام‌بخش و مطالب آموزشی مناسب هستند.

برای آموزش می‌توانید از ویدیوهای طولانی هم استفاده کنید. ریلز به شما اجازه می‌دهد که از اتفاق‌های کوتاه و جذاب ویدیو بگیرید. مثلاً اگر یک فروشگاه اینترنتی لباس دارید، می‌توانید از مرحلهٔ برش پارچه یک ریلز کوتاه بگذارید. (چنانچه می‌خواهید درباره فعال‌سازی ریلز اینستاگرام در آیفون بیشتر بدانید، مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد می‌کنیم)

مقاله پیشنهادی: بهترین و کاربردی‌ترین ابزارهای تولید محتوا (متنی، تصویری، ویدئویی و صوتی)

از محتوای کاربرها استفاده کنید

مشتری‌های شما بازاریاب‌های بالقوهٔ کسب‌وکار شما هستند. اگر بعد از خرید محصولات، پیج شما را تگ می‌کنند یا نظرشان را نسبت به محصولات در صفحهٔ خودشان می‌گویند، محتوای آن‌ها را در پیج خودتان منتشر کنید.

این کار حس تعلق مشتری‌ها نسبت به برند شما را افزایش می‌دهد و آن‌ها را به مشتری‌های وفادار تبدیل می‌کند. از طرفی، دیگران متوجه می‌شوند که به مشتریان خود چه کمکی کرده‌اید و به شما اعتماد می‌کنند.

 

تجزیه‌وتحلیل محتواها را فراموش نکنید

یکی از نکات مهم بازاریابی محتوا در اینستاگرام، ارزیابی عملکرد محتوا است. بعد از یک هفته یا یک ماه، محتواهای صفحه را بررسی کنید. کدام پست بیشترین بازخورد را داشته است؟ کاربرهای اینستاگرام کدام پست را بیشتر دوست داشته‌اند؟

تعداد لایک‌ها، کامنت‌ها، ذخیرهٔ پست‌ها، ریچ، ایمپرشن، بازدید ویدیوها و استوری‌ها را بررسی کنید. برای تحلیل دقیق‌تر، از بخش اینسایت اینستاگرام کمک بگیرید. از این اطلاعات می‌توانید برای برنامه‌ریزی و ایده‌یابی استفاده کنید.

مقاله پیشنهادی: ۱۶ روش کسب درآمد از تولید محتوا

عکس و ویدیوی باکیفیت بگیرید

اینستاگرام شبکهٔ پررقابتی است؛ بنابراین برای رقابت در آن به محتوای باکیفیت احتیاج دارید. سعی کنید از تصاویر و ویدیوهای باکیفیت استفاده کنید. اگر کار عکاسی از محصولات کسب‌وکارتان را خودتان انجام می‌دهید، مطمئن شوید که نور تصاویر مناسب است.

زاویه‌ها و ایده‌های عکاسی مختلف را امتحان کنید. برای تولید محتوای باکیفیت به ابزارهای گران‌قیمت احتیاج ندارید؛ با گوشی تلفن همراه هم می‌توانید عکس‌های خوب بگیرید.

 

موضوع‌های روز را بررسی کنید

برای ارتباط بهتر و نزدیک‌تر با مخاطب، باید دغدغه‌ها و افکار او را بشناسید. موضوع‌ها و اخبارهای روزانه به شما در شناخت افکار مخاطب کمک می‌کنند. علاوه بر این، موضوع‌های جنجالی برای تولید محتوای اینستاگرام هم به شما ایده می‌دهند.

 

خلاق باشید

اگر همه از یک روش برای تولید محتوا استفاده می‌کنند، شما به راه‌های جدید فکر کنید. صفحه‌های رقبا و کسب‌وکارهای مشابه را بررسی کنید. سراغ فیلم و سریال‌های موردعلاقه‌تان بروید و حتی به دغدغه‌های اجتماعی‌تان فکر کنید.

هر کدام از این موضوع‌ها برای تولید محتوا به شما ایده می‌دهند. به‌عنوان مثال، اگر کار شما تولید و فروش جواهرات است، می‌توانید برای نشان‌دادن محصولتان از خانم‌های مسن کمک بگیرید.

 

پیج اینستاگرامی در خانه

 

تولید محتوا در اینستاگرام را جدی بگیرید

بعضی از کسب‌وکارها تصور می‌کنند که اینستاگرام به آموزش نیاز ندارد و فقط با گذاشتن پست‌ و استوری می‌توانند به موفقیت برسند. در حالی‌ که اینستاگرام هم به آموزش نیاز دارد و حتی دوره‌های آموزشی مختلفی برای آن طراحی شده است.

برای اینکه بتوانید در این پلتفرم مخاطب خودتان را پیدا کنید، محصولاتتان را بفروشید و صدای برندتان را به گوش مردم برسانید، باید اصول تولید محتوا در اینستاگرام  را یاد بگیرید. ما در این مقاله، سعی کردیم شما را با مراحل تولید محتوا در این پلتفرم و ایده‌های مختلف آشنا کنیم. مقاله‌های دیگر بلاگ یکتانت هم به شما در این مسیر کمک می‌کنند تا فالوور، لایک و کامنت بیشتری بگیرید.

 

منابع:

Instagram | socialmediaexaminer | influencermarketinghub

4.2/5 - (27 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest

24 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
داربوش
داربوش
1 سال قبل

بسیاااار عالی بود??????

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
پاسخ به  داربوش
1 سال قبل

سلام
خیلی خوشحالیم که براتون مفید بوده 🙂

ساغر
ساغر
1 سال قبل

بسیار عالی من در حال راه اندازی آنلاین شاپ لباس زنانه هستم و در این مقاله برای شروع کار و تولید محتوا به نکات خوبی اشاره شده است. سپاسگزارم از تیم خوبتون

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
پاسخ به  ساغر
1 سال قبل

سلام
وقت بخیر
خوشحالیم که براتون مفید بوده 🙂
موفق باشین ?

حسینی
حسینی
8 ماه قبل

مطالب بسیار مفیدی ارائه دادید متشکرم

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
پاسخ به  حسینی
8 ماه قبل

خیلی خوشحالیم مقاله برای شما مفید بوده 🙂
ممنون از شما که به ما فیدبک می‌دین.

فاطمه
فاطمه
8 ماه قبل

ممنون
من میخوام از ۰ فالوور شروع کنم و توصیه های شما به کارم میاد

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
پاسخ به  فاطمه
8 ماه قبل

سلام
وقت بخیر
خیلی خوشحالیم که اینو می‌شنویم و امیدواریم در این مسیر بدرخشین 🙂
پیشنهاد می‌کنیم در مرحلهٔ بعد، مقالهٔ زیر رو مطالعه کنین:

18 تا از بهترین راه های جذب فالوور در اینستاگرام

سعیده امیدخواه
سعیده امیدخواه
8 ماه قبل

خوب

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
پاسخ به  سعیده امیدخواه
8 ماه قبل

ممنون که به ما فیدبک می‌دین 🙂

زینب
زینب
7 ماه قبل

عالی بود . ممنونم ???

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
پاسخ به  زینب
7 ماه قبل

خیلی خوشحالیم اینو می‌شنویم 🙂
ممنون از شما که به ما بازخورد می‌دین.

Hadis
Hadis
7 ماه قبل

مطالبی بسیار مفیدی بود ممنون که وقت گذاشتید و آموزش دادید??

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
پاسخ به  Hadis
7 ماه قبل

خیلی خوشحالیم مقاله برای شما مفید بوده 🙂
ممنون که به ما بازخورد می‌دین.

اسماعیلی
اسماعیلی
7 ماه قبل

خیلی عالی و مفید

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
پاسخ به  اسماعیلی
7 ماه قبل

خوشحالیم این مقاله برای شما مفید بوده 🙂
ممنون که فیدبک می‌دین.

زهرا عبدالهی
زهرا عبدالهی
3 ماه قبل

مطالبی بی نظیر و ارزشمند

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
پاسخ به  زهرا عبدالهی
3 ماه قبل

خوشحالیم اینو می‌شنویم 🙂
ممنون که به ما فیدبک می‌دین.

سیما
سیما
3 ماه قبل

ممنون ،خیلی استفاده کردم

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
پاسخ به  سیما
3 ماه قبل

خوشحالیم این مقاله برای شما مفید بوده 🙂

ممنون از شما که با دادن فیدبک ما رو همراهی می‌کنین.

غزال
غزال
2 ماه قبل

عالی و مفید بود

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
پاسخ به  غزال
2 ماه قبل

خوشحالیم این مقاله برای شما مفید بوده 🙂
ممنون که فیدبک می‌دین.

سمیه کل
سمیه کل
1 ماه قبل

واقعا عالیه

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
پاسخ به  سمیه کل
1 ماه قبل

خوشحالیم اینو می‌شنویم 🙂
ممنون که به ما بازخورد می‌دین.

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، دیده‌شدن، افزایش فروش