لذت چشیدن طعم موفقیت با تبلیغات در دیوار 💥

8 ایده تبلیغات لباس و متن تبلیغاتی برای جذب مشتری لباس

مقالات دیجیتال مارکتینگ | تحریریه یکتانت | تاریخ بروزرسانی : ۲۵ آذر ۱۴۰۲

ایده های تبلیغات پوشاک و لباس

میل به خرید آنلاین افزایش چشمگیری داشته است. تنها در یک نمونه، بیش از ۲۴ میلیون بازدید از وب‌سایت و اپلیکیشن دیجی‌استایل در سال ۱۴۰۰ صورت گرفته است. صاحبان فروشگاه‌های آنلاین پوشاک هم دست روی دست نگذاشته‌اند و به طرق مختلف، سعی می‌کنند مشتریان بیشتری شکار کنند. اینجاست که تبلیغات لباس اهمیت دوچندانی پیدا می‌کند.

اما در این بازار پررقابت، چه نوع تبلیغاتی می‌تواند شما را به هدفتان نزدیک کند؟ نمی‌توان نسخهٔ یکسانی تجویز کرد؛ چراکه هر تبلیغی برای دستیابی به هدفی ساخته شده است. برای مثال، تبلیغ بنری برای ایجاد آگاهی از برند مناسب است و برای افزایش فروش، باید به فکر تبلیغات ریتارگتینگ باشید.

بنابراین تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید تا روش‌های مختلف تبلیغات پوشاک را همراه با چند ایده و نمونه متن برای تبلیغات موثر در وب و اینستاگرام را با یکدیگر بررسی کنیم. (چنانچه می‌خواهید درباره تبلیغات موثر در کسب و کار بیشتر بدانید، مطالعه این مقاله را به شماا پیشنهاد می‌کنیم)

 

تبلیغات در صنعت پوشاک و لباس

رقابت در صنعت مد و پوشاک باعث شده است که دیده‌شدن به‌عنوان یک برند معتبر و قابل‌اعتماد دشوار باشد. از این رو، برای تبلیغات پوشاک، باید با استراتژی‌ها و روش‌های مختلف تبلیغات آنلاین آشنا باشید. در ادامه، ما ۵ مورد از روش‌های مؤثر برای تبلیغات انواع لباس و پوشاک را برای شما آورده‌ایم:

 

۱. تبلیغات اینستاگرامی

تبلیغات اینفلوئنسری در اینستاگرام بسیار محبوب شده است و به‌ویژه برای برندهای پوشاک می‌تواند بازدهی خوبی داشته باشد. امروزه، ساده‌ترین راه برای شناخته‌شدن یک برند در میان افراد، مشارکت با اینفلوئنسرها است.

اینفلوئنسرهایی که در زمینهٔ طراحی لباس فعالیت می‌کنند، می‌توانند بهترین گزینه برای تبلیغات پوشاک باشند. این افراد به دلیل نرخ مشارکت بالایشان در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، به دیده‌شدن محصول و برند شما، جذب مشتری و فروش بیشتر کمک زیادی می‌کنند. شما می‌توانید برای انتخاب اینفلوئنسرهای مناسب و همکاری با ‌‌آن‌ها، از سرویس جریان استفاده کنید که از زیرمجموعه‌های یکتانت است و نرخ تبلیغ هر یک از آن‌ها را هم ارائه می‌دهد.

جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥
جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥

گوگل بی‌شک معدن مشتری است که حضور در آن در جذب مشتری و افزایش فروش تاثیر چشمگیری دارد؛ با تبلیغات در گوگل، محصول خودتان را به کسی معرفی می‌کنید که یا قصد خرید دارد یا در مرحلهٔ تحقیق است! ما به‌عنوان پارتنر رسمی گوگل آماده‌ایم در اجرا و مدیریت کمپین‌ها در کنار شما باشیم.

دریافت مشاوره رایگان arrow-left

۲. تبلیغات در گوگل

روزانه، افراد زیادی برای یافتن بهترین محصولات و خرید پوشاک به گوگل سر می‌زنند. شما می‌توانید برای تبلیغات پوشاک به سراغ سرویس تبلیغاتی گوگل بروید؛ زیرا این سرویس می‌تواند به جذب مشتریان کمک کند و در نهایت، آن‌ها را به خرید محصول مورد‌نظر سوق دهد. فرست ادز از دیگر زیرمجموعه‌های یکتانت، برای این تبلیغات می‌تواند گزینهٔ خوبی باشد.

 

تبلیغات لباس در گوگل

 

۳. تبلیغات ویدئویی

تبلیغات ویدیویی به ایجاد حس اعتماد در مخاطب کمک می‌کنند. علاوه بر آن، در جلب توجه، بسیار کارآمدتر و تعاملی‌تر از تصاویر هستند؛ بنابراین می‌توانید از این نوع تبلیغ برای ایجاد و افزایش آگاهی از برند و جذب مخاطبان جدید بهره ببرید. هزینه در این نوع تبلیغات به‌ازای هر نمایش موفق محاسبه می‌شود.

 

تبلیغات ویدئویی

 

۴. تبلیغات بنری

یکی از راه‌های شناخت برند و یا معرفی کمپین‌های خود، نمایش بنر تبلیغاتی در سایت‌های پربازدید است. بازدید روزانهٔ این سایت‌ها به شما کمک می‌کند تا نام خود را راحت‌تر سر زبان‌ها بیندازید. هزینهٔ تبلیغات بنری به‌‌طور معمول به‌ازای کلیک محاسبه می‌شود. با این حال، ممکن است بخواهید کمی بیشتر خرج کنید و از بنرهای ثابت برای ایجاد و افزایش آگاهی از برند و جذب مشتری راغب (لید) بهره ببرید.

 

۵. تبلیغات پیامکی

پیامک یکی از راه‌های ارزان و سریع برای تبلیغات لباس است؛ زیرا می‌توانید متنی کوتاه و جذاب را در کمترین زمان ممکن، برای مخاطب موردنظر ارسال کنید. این روش از تبلیغات، به شما امکان می‌دهد که با شخصی‌سازی پیام‌ها، ارتباط عمیق‌تری با مشتریان خود پیدا کنید.

برای شروع، می‌توانید از سرویس ارسال پیامک انبوه یکتانت استفاده کنید. پس از ثبت‌نام در پنل یکتانت و شارژکردن اکانت خود، می‌توانید به ۳ طریق مخاطبان خود را هدف بگیرید:

  • موقعیت مکانی
  • ویژگی‌های رفتاری و علایق
  • شغل

این ۳ دسته‌بندی به شما کمک می‌کنند هدفمند تبلیغ کنید و نتیجهٔ بهتری از تبلیغات پیامکی بگیرید. از طرفی، نیاز نیست پولی برای خرید پنل و خط اختصاصی بدهید؛ گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه، هدفمند و موثر برای شروع! (اگر تمایل دارید که از متن تبلیغاتی برای جذب مشتری استفاده کنید، در این مقاله تعدادی از آن‌ها را بررسی کرده‌ایم)

تبلیغات پیامکی پوشاک

 

مقاله پیشنهادی: بدون خرید پنل اس ام اس، تبلیغات پیامکی خود را شروع کنید!

همان طور که اشاره شد، یکتانت و زیرمجموعه‌های آن به شما کمک می‌کنند روش‌های مختلفی را برای تبلیغات پوشاک امتحان کنید. بیایید در بخش بعدی، چند نمونه از تبلیغات یکتانت را با هم ببینیم!

خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!
خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!

هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم.

تبلیغات یکتانت در حوزهٔ پوشاک و لباس

یکتانت یکی از بزرگترین پلتفرم‌های تبلیغاتی ایران است که تا امروز، به بیش از ۷۸ هزار مشتری کمک کرده است تا به هدفشان برسند. این پلتفرم با سرویس‌هایی که دارد، تقریباً هر نوع از تبلیغات را پوشش می‌دهد. برای استفاده از خدمات یکتانت و نمایش تبلیغات در بیش از ۳۸۰۰  وب‌سایت ایرانی، ۳ مرحلهٔ زیر را باید طی کنید:

۱. در پنل یکتانت ثبت‌نام کنید

۲. اکانت خود را شارژ‌کنید

۳. اسکریپت یکتانت را به سایت یا لندینگ پیج خود اضافه کنید

۳. یکی از کمپین‌های ما را با توجه به هدف خود بسازید؛ برای کسب اطلاعات بیشتر دربارهٔ اینکه هر کمپین ما برای چه کاری مناسب است، حتماً بخش «راهنمای خدمات» را مطالعه کنید

۴. برای کمپین خود تبلیغ بسازید

۵. کمپین خود را فعال کنید تا به‌طور اتوماتیک در سایت‌های انتخابی نمایش داده شوند

۶. با توجه به نتایج کمپین، آن را بهینه‌سازی کنید؛ برای آشنایی با نحوهٔ بهینه‌سازی کمپین‌ها، راهنمای «بهینه‌سازی تبلیغات یکتانت» را بخوانید

حالا بیایید با ۳ سرویس که به‌ترتیب برای گرفتن لید (مشتری علاقه‌مند و راغب به خدمات شما)، آگاه‌سازی و افزایش فروش مناسب‌اند، بیشتر آشنا شویم.

تبلیغات همسان یکی از خدماتی است که فعالان حوزهٔ مد و پوشاک می‌توانند از آن بهره ببرند.از آنجایی که تبلیغات همسان از نظر ظاهر تفاوتی با سایت میزبان ندارند، شانس بیشتری برای جذب مشتریان بالقوه خواهید داشت؛ چراکه آن را به‌عنوان بخشی از محتوای همان سایت در نظر می‌گیرند.

 

تبلیغات همسان پوشاک

 

همان‌ گونه که در قسمت بالا خواندید، نمونهٔ دیگری از تبلیغات که یکتانت در اختیارتان قرار می‌دهد، تبلیغات بنری است. برای مثال، وقتی وارد سایتی مثل طرفداری می‌شوید نمونه‌های زیادی از این تبلیغات بنری را مشاهده می‌کنید.

شما می‌توانید با کمک یکتانت، تبلیغات بنری را به ۳ صورت زیر اجرا کنید:

  • عادی (ایجاد آگاهی از برند + افزایش ترافیک)
  • ریتارگتینگ (ایجاد آگاهی از برند‌ + افزایش فروش + هدفگ‌گیری مجدد مخاطبان)
  • هدفمند (ایجاد آگاهی از برند در موضوعات خاص و برای مخاطبان هدف)

به تبلیغ بانی‌مد در تصویر زیر دقت کنید که چگونه با کمک تبلیغات بنری، سعی می‌کند مشتریان بیشتری را با خدمات خود آشنا کند و آن‌ها را جذب کند.

 

تبلیغات بنری پوشاک

 

تبلیغات ریتارگتینگ محصول یکی دیگر از سرویس‌های جذاب یکتانت است. با کمک آن، تبلیغ محصول یا محصولی مشابه با آن را پس از مدتی در سایر سایت‌ها به آن‌ها نشان می‌دهید تا او را به چرخهٔ فروش برگردانید.

شما می‌توانید تبلیغ خود را به‌صورت بنری یا همسان جلوی چشم مخاطب بگذارید. برای مثال، کروم یکی از پیراهن‌های خود را با کمک این سرویس دوباره به مخاطب خود نشان داده است:

 

در ادامه، چند ایدهٔ مختلف برای تبلیغات در اینستاگرام و وب را در اختیارتان قرار می‌دهیم تا بتوانید مشتریان بیشتری را جذب کنید.

ایدهٔ تبلیغات لباس در اینستاگرام و وب

فضای آنلاین، فرصت‌های ویژه‌ای برای تبلیغ لباس فروشی در اختیار این کسب‌و‌کارها قرار می‌دهد. در این قسمت، می‌خواهیم چند ایده برای بهره‌بردن از این فضا به شما معرفی کنیم:

 

در نظرگرفتن یک مسابقه یا قرعه‌کشی

تبلیغ بانی‌مد را در بخش قبلی مشاهده کردید؟ برگزاری مسابقه و دادن هدیه‌ به شرکت‌کنندگان یکی از تکنیک‌های خوب برای تبلیغات پوشاک در وب و اینستاگرام است.

در اینستاگرام هم می‌توانید مسابقه‌های مختلفی مثل «تگ کن و برنده شو!» یا «محصول جدید رو حدس بزن!» برگزار کنید.

 

مسابقهٔ اینستاگرامی

 

کمپین‌های فروش مناسبتی

مناسبت‌های خاص مانند شب یلدا، ولنتاین، روز پدر، روز مادر و روز زن فرصت خوبی برای اجرای کمپین‌های تبلیغاتی به شمار می‌آیند. شما می‌توانید با ارائهٔ کد تخفیف در این مناسب‌ها، مشتریان زیادی را در سطح وب و اینستاگرام جذب کنید.

شما همچنین می‌توانید در روز تولد مشتریان خود، یک کد تخفیف برای آن‌ها پیامک کنید. با این کد تخفیف، نه‌تنها مشتری خود را به خرید دوباره تشویق می‌کنید، بلکه ارتباط نزدیک‌تری با او برقرار می‌کنید.

 

تخفیف روز پدر برای تبلیغ پوشاک

 

اهدای یک هدیه برای اولین خرید

یکی دیگر از ایده‌های تبلیغاتی این است که برای اولین خرید کاربران، یک هدیه در نظر بگیرید. این هدیه می‌تواند از محصولات خودتان یا از کوپن‌های تخفیف باشد. این کار می‌تواند افراد بیشتری را به خرید محصولات شما مشتاق کند.

 

کد تخفیف اولین خرید

 

متن تبلیغات نقش پررنگی در موفقیت کمپین‌ها ایفا می‌کند؛ بنابراین تصمیم گرفتیم برای کمک به شما، چند نمونه متن برای تبلیغات شال و روسری، مزون و  لباس را در بخش آخر مقاله در اختیارتان بگذاریم:

 

۱۰ نمونه متن تبلیغات لباس

توجه به ویژگی‌های مخاطبان هدف هنگام نوشتن متن تبلیغ لباس بسیار اهمیت دارد. آیا مشتری شما به‌دنبال لباسی با قیمت مناسب است یا حاضر است برای کیفیت هزینه کند؟ مخاطب خودتان را بشناسید، هدفتان را مشخص کنید و سپس متنی بر اساس این دو موضوع بنویسید.

۶ نمونه متن برای تبلیغات همسان

برای شروع، می‌توانید از چند نمونه متن تبلیغات لباس زیر در تبلیغات همسان خود استفاده کنید:

  • فروش ویژه عید تا عید!‌ ۸۰ درصد تخفیف برای پیراهن‌های نخی؛
  • خاص‌ترین استایل را از ما بخواهید؛
  • هنوز از بزرگترین حراج سال خرید نکردید؟
  • با کمترین هزینه، شیک‌ترین لباس‌ها را داشته باشید؛
  • خرید لباس زمستانی با یک هفته ضمانت بازگشت کالا؛
  • ۵ استایل برتر سال را با ما تجربه کنید.

یک نمونهٔ واقعی را هم در تصویر زیر ببینید! در این تبلیغ همسان، از عبارات و جملات تاثیرگذار در تبلیغات مثل «قسطی بخر» و «مهلت تعویض» استفاده شده است تا خیال مخاطب را از ضررنکردن راحت کند. از طرفی، از تیتر پرسشی هم برای جلب توجه کاربر بهره برده است.

نمونه تبلیغات پوشاک

۴ نمونه متن مخصوص تبلیغات پیامکی

در تبلیغ لباس پیامک را دست‌کم نگیرید. در ادامه هم ۴ نمونه پیامک تبلیغاتی پوشاک را می‌خوانیم.

اگر فروشگاه لباس خود را تازه راه انداخته‌اید، با پیامک می‌توانید ساکنان اطراف خود را به فروشگاه خود دعوت کنید؛ حالا یا به جشن افتتاحیه یا به فروش ویژه‌ای که به‌مناسبت افتتاحیه دارید. برای هر ۲ نمونه می‌خوانیم:

  • برای خرید لباس‌های شیک مردانه راه دوری نرو!
    فروشگاه «مهرزاد» در خیابون فتحی افتتاح شده و تا ۵ دی ۱۵ درصد تخفیف می‌ده!
    از دیدنتون خوشحال می‌شیم ♥️
    [آدرس]

 

  • تمام دختران شیک‌پوش به جشن افتتاح بوتیک «ری‌را» دعوتند
    با پذیرایی و فروش ویژه به‌مناسبت افتتاحیه
    چهارشنبه ۷ مهر ساعت ۶ عصر
    [آدرس]

در پیامک‌های بالا جملهٔ اول برای هدف‌گرفتن مخاطبان نوشته شده‌اند: افرادی که دنبال لباس‌های شیک مردانه هستند و دخترانی که شیک‌پوش به حساب می‌آیند.

برای اینکه افراد به جشن شما بیایند، به آن‌ها دلیلی مثل فروش ویژه، پذیرایی یا برنامه‌های خاص دهید.

اگر فروشگاه شما آنلاین است، می‌توانید با هدف‌گرفتن مخاطبان هدف و پیشنهادی ویژه برای شروع کار مشتری جذب کنید.

یک نمونه هم برای کمپین فروش ویژه بخوانیم:

  • جشن یلدایی فروشگاه لباس زنانه «ایمو» ۱۰ روز ادامه داره!
    تخفیف تا ۳۰ درصد روی همهٔ لباس‌ها + رونمایی از ست‌های شیک یلدایی
    شروع جشن از سه‌شنبه ۲۱ آذر ساعت ۵ عصر
    منتظرتون هستیم
    [نشانی]

وقتی دنبال جذب مشتری برای کمپین‌هایتان هستید، باید پیشنهادی ارائه کنید که برای افراد جذاب باشد؛ برای مثال تخفیف، ارسال رایگان و رونمایی از محصولات جدید. اینکه چه چیزی در تصمیم‌گیری آن‌ها نقش دارد، به جنس مخاطب شما بستگی دارد!

یک نمونه هم برای بازگشت مشتری بخوانیم. برای چنین پیامک‌هایی لازم است شماره و ترجیحاً نام مشتریان را پس از خرید ثبت کنید تا بتوانید پیامک‌هایی شخصی‌سازی‌شده برایشان بفرستید:

  • آرش جان، زادروزت مبارک
    فروشگاه «هیرو» امروز برای شما تخفیف ۵۰ درصدی در نظر گرفته 😱
    برای دریافت و استفاده از آن به فروشگاه مراجعه کن یا با ما تماس بگیر
    [شماره‌تلفن]
    در صورتی که نشانی ما یادت رفته: [نشانی]

پیامک بازگشت مشتری در روز تولد فقط یکی از ایده‌هاست. انواع کمپین‌ها را می‌توانید با جذب دوبارهٔ مشتریان قدیمی، پربارتر کنید. در این پیامک‌ها، به نام مشتری اشاره کنید تا بداند این پیامک مخصوص او نوشته شده و لحن صمیمی داشته باشید.

دوره جدید و رایگان آموزش ساخت ویدیو تبلیغاتی حرفه‌ای
دوره جدید و رایگان آموزش ساخت ویدیو تبلیغاتی حرفه‌ای

در این دوره ۲ ساعته، یاد می‌گیرید که چطور با نوشتن سناریو عالی و توجه به نکات حرفه‌ای در ساخت ویدیو، یک ویدیو تبلیغاتی خوب و موثر بسازید.

ثبت‌نام arrow-left

۸ نمونه متن تبلیغات شال و روسری

شال و روسری از محصولات پرفروش در فروشگاه‌های حضوری و آنلاین است که باید حتماً برای تبلیغات آن با هدف فروش بیشتر سرمایه‌گذاری کرد.  در این بخش، ۸ متن تبلیغاتی برای این محصول می‌خوانیم.

۵ نمونه متن تبلیغات همسان

هنگام نوشتن متن تبلیغات لباس زنانه و شال و روسری به موارد مختلفی مانند ویژگی‌ها و نیاز مخاطبانِ هدف، فصل اجرای کمپین تبلیغاتی و ترندها و استایل‌های روز دقت کنید. به چند نمونه متن زیر دقت کنید:

  • بورس بهترین شال‌ها و روسری‌ها برای سخت‌پسند‌ها؛
  • شال‌های نخی و تابستانی فقط ۹۰ هزار تومان!
  • شال و روسری در همه رنگ!
  • تا ۷۰ درصد تخفیف برای خرید شال و روسری!
  • روسری و شالی که باید در کمد خود داشته باشید!

۳ متن پیامک هم بخوانیم؟

۳ نمونه متن پیامک برای تبلیغ شال و روسری

اول یک متن افتتاحیه بخوانیم:

  • شال‌ و روسری «لعل» افتتاح شد🎉
    با طرح‌های اختصاصی و دل‌ربا مطابق ترندهای روز
    شال، روسری، مینی اسکارف، بیگ اسکارف و…
    تخفیف افتتاحیه به‌مدت ۱۰ روز
    [لینک]

در متن بالا، علاوه‌ بر پیشنهاد ویژه، به ویژگی‌ها و تنوع محصولات فروشگاه هم اشاره شده تا افراد را به کلیک روی لینک ترغیب کند.

یک نمونه هم برای جذب مشتری جدید با تخفیف بخوانیم:

  • بزرگ‌ترین تخفیف سال فروشگاه «پاپیون» 🎉😱
    حراج متنوع‌ترین کلکسیون شال‌وروسری
    «تا ۷۰ درصد تخفیف»
    به‌مدت ۱۵ روز
    به ما سر بزنید: [نشانی]

از ایموجی‌ها و علایم نگارشی مثل گیومه در متن خود غافل نشوید؛ چون هم متن را از یکنواختی در می‌آورند، هم توجه مخاطب را به قسمت‌های مهم آن جلب می‌کنند.

یک متن هم برای برگرداندن مشتری هم بخوانیم:

  • سحر عزیز شال‌ و روسری جدید لازم نداری؟
    فروشگاه «سرمه» برای حساب کاربری شما بن تخفیف ۲۰ درصدی در نظر گرفته که تا ۱۸ شهریور می‌تونی استفاده کنی:
    [لینک]

مثل همهٔ پیامک‌ها، جملهٔ اول در این پیامک هم طوری نوشته شده که برای مخاطب جالب باشد و پیامک را باز کند. یادتان باشد (ترجیحاً) در همهٔ پیامک‌ها به نام‌ونشان فروشگاه خود اشاره کنید.

 

۱۰ نمونه متن تبلیغاتی مزون

مزون‌ها با محصولات اختصاصی مشتریان ویژهٔ خودشان را دارند. در این بخش، ۱۰ نمونه متن تبلیغاتی پوشاک مزونی را می‌خوانیم.

 

۷ نمونه متن تبلیغات همسان

برای جذب مشتریان جدید، باید از برخی از اصطلاحات و عبارت‌های اغواکننده در متن تبلیغاتی برای مزون لباس استفاده کنید. چنین عبارت‌ها و کلمه‌های قدرتمندی باعث ایجاد علاقه در مشتریان بالقوه می‌شود. به این چند نمونه توجه کنید:

  • صفر تا صد لباست رو خودت انتخاب کن؛
  • بیش از ۱۰۰ مدل لباس‌های مجلسی در مزون شیکسون؛
  • انتخاب از شما، دوخت از ما؛
  • مزون کشاورز، معدن مانتوهای لاکچری و خاص؛
  • خرید لباس با قیمت عمده در مزون پارسی؛
  • با متنوع‌ترین مزون غرب تهران، تنها یک کلیک فاصله دارید؛
  • از قیمت‌های مزون ملون خبر دارید؟

برای تکمیل این بخش نمونه‌های پیامکی هم نیاز داریم که در ادامه می‌خوانیم.

۳ نمونه متن پیامک برای تبلیغ مزون

بیایید با نمونه پیامک برای جشن افتتاحیهٔ شما شروع کنیم:

  • اگر شما هم خاص‌پسندید، به افتتاحیهٔ مزون پارسی تشریف بیارید
    رونمایی از محصولات با تخفیف ویژهٔ افتتاحیه و پذیرایی و اجرای موسیقی زنده
    برای شرکت در جشن عدد ۱ را ارسال کنید (ظرفیت محدود)

برای ارسال این پیامک به پنلی با قابلیت منشی پیامکی نیاز دارید تا مخاطب بتواند به پیامک شما پاسخ دهد. این روش برای مراسم‌های کوچک و خصوصی‌تر به کار می‌آید.

حالا اگر چند سالی از کار مزون می‌گذرد و می‌خواهید مشتریان جدید جذب کنید، چه؟ تخفیف و فروش ویژه بگذارید:

  • تنها فروش ویژهٔ سال مزون «آسمان» از ۲۰ تا ۲۵ بهمن
    ۱۵ درصد تخفیف + هدیه‌ای کوچک روی خرید شما
    ساعت کاری: هر روز از ۴ عصر تا ۱۱ شب
    [نشانی]

در این پیامک عبارت‌های «تنها فروش ویژهٔ سال»، «۱۵ درصد تخفیف» و «هدیه‌ای کوچک روی خرید شما» عبارت‌هایی اثرگذارند که با تحریک احساسات مشتری مثل ترس ازدست‌دادن او را تشویق می‌کنند از شما خرید کنند.

اگر دنبال جذب مشتریان قدیمی هستید، پیامک زیر را بخوانید:

  • نازنین عزیز
    ۱۵ درصد تخفیف روی همهٔ محصولات و دوخت‌های سفارشی مزون «سورمه» مخصوص شما به‌خاطر وفاداری و همراهی‌تان
    قابل استفاده تا ۱۵ دی
    [نشانی]

پیشنهادهای سفارشی برای مشتریان قدیمی جذاب است و وفاداری‌شان را بیشتر می‌کند.

۴ نمونه متن تبلیغات پیامکی پارچه

در این بخش می‌خواهیم برای همهٔ موقعیت‌هایی که یک پارچه‌فروشی به تبلیغات پارچه نیاز دارد، نمونه متن پیامک مثال بزنیم. با افتتاحیه شروع می‌کنیم:

  • افتتاح پارچه‌سرای دیبا در خیابان بهار
    با مجموعهٔ کاملی از پارچه‌های زمستانه مثل پشمی، موهر، فوتر و لینن کرکی به‌همراه جدیدترین پارچه‌های بهاری
    ۱۰ درصد تخفیف افتتاحیه تا ۱۰ آذر
    امکان سفارش تلفنی
    [نشانی]
    [تلفن]

در پیامک بالا به مزیت‌های رقابتی پارچه‌فروشی اشاره شده است:

  • نزدیک‌بودن به مردم منطقه
  • تنوع اجناس
  • امکان سفارش تلفنی

مدتی پس از افتتاحیه، بهتر است خود را به مردم مناطق اطراف خود معرفی کنید:

  • انواع پارچه‌های زمستانی و بهاری ترند و وارداتی را در پارچه‌سرای «دیبا» در خیابان بهار پیدا می‌کنید
    [نشانی]
    [تلفن]

در این پیامک مزیت‌های رقابتی و محل فروشگاه مهم است و نیازی به ارائهٔ تخفیف نیست. موقعیت بعدی این است که با پیشنهادی ویژه مشتریان جدید جذب کنید:

  • لباس‌های خود را با پارچه‌های زیبا و قیمت‌مناسب «دیبا» بدوزید
    بزرگ‌ترین فروش ویژهٔ پارچه‌سرای دیبا با تخفیف‌های ۱۰ تا ۶۰ درصدی روی همهٔ اجناس
    «فقط سفارش‌های تک و غیرعمده»
    از ۳ تا ۶ اسفند
    [نشانی]

نکتهٔ پیامک بالا این است که همین جا به شرایط خرید از فروش ویژه هم اشاره کرده است تا بعداً مشکلی پیش نیاید. حالا که مشتری جذب کردید، نوبت این است آن‌ها را به خرید مجدد دعوت کنید:

  • خانم فراهانی گرامی
    برای تشکر از همراهی ۲ سالهٔ شما با پارچه‌سرای دیبا، می‌توانید در سفارش عمدهٔ بعدی خود، ۱۰ درصد تخفیف ویژهٔ پارچه‌های زمستانه بگیرید.
    هنگام خرید کد Farahani10 را به فروشنده دهید

پیشنهاد خوب در زمان درست اثرگذار است! مثلاً این پیامک را باید زمانی دهید که مزون‌ها لباس زمستانه تولید می‌کنند. اگر چنین پیشنهادی را در بهمن و اسفند به مشتری دهید، احتمال استقبال از آن بسیار پایین می‌آید؛ چون در این زمان همه برای کالکشن‌های بهارهٔ خود آماده می‌شوند.

مقاله پیشنهادی : بهترین روش های ارسال کالا برای فروشگاه اینترنتی

تبلیغات پوشاک و لباس را همین حالا شروع کنید!

تبلیغات برای هر کسب‌وکاری ضروری است؛ چراکه به آگاهی از برند، جذب مشتری راغب، افزایش ترافیک سایت و فروش بیشتر منجر می‌شود. شما می‌توانید از ایده‌های مختلف تبلیغات پوشاک این مقاله بهره ببرید.

برای کسب بهترین نتیجه، باید بدانید می‌خواهید با تبلیغات، به چه چیزی و چه کسی دست پیدا کنید. پس از آن، می‌توانید از روش‌های مختلف برای تبلیغات بهره ببرید. یکتانت به شما کمک می‌کند انواع کمپین‌های تبلیغاتی را در یک مکان تجربه کنید. برای شروع و دریافت مشاوره رایگان، همین حالا با ما تماس بگیرید.

منابع:

 Hubspot | Sociallyin | Spellbrand | Invideo

4.1/5 - (29 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest

8 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نوری
نوری
10 ماه قبل

ممنون از مطالب عالی و آموزشی تون?

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
پاسخ به  نوری
10 ماه قبل

سلام
وقت بخیر
ممنون از شما که به ما فیدبک می‌دین.

پوشاک خانواده خلیج فارس(امیدوار)
پوشاک خانواده خلیج فارس(امیدوار)
8 ماه قبل

خسته نباشید عالی بود.اگرنمونه تصویری ازگفتارتون گذاشته بودین خیلی بهترمیشد.ممنون ازسایت خوبتون

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی

خوشحالیم که اینو می‌شنویم 🙂
ممنون از شما که به ما فیدبک می‌دین.
می‌شه بگین دوست داشتین در کدوم بخش نمونهٔ تصویری بذاریم؟

فرید
فرید
7 ماه قبل

عالی

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
پاسخ به  فرید
7 ماه قبل

خوشحالیم اینو می‌شنویم 🙂

فروشگاه مدولباس دلوین
فروشگاه مدولباس دلوین
7 ماه قبل

سلام بازهم مثل همیشه توضیحات عالی

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
پاسخ به  فروشگاه مدولباس دلوین
7 ماه قبل

خیلی خوشحالیم اینو می‌شنویم 🙂
ممنون که به ما فیدبک می‌دین.

ریتارگتینگ، فرصت دوباره برای برگرداندن مشتری!