فرصت محدود تبلیغات در دیوار با یکتانت: فقط تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ 💥

16 متن تبلیغاتی برای جذب مشتری از طریق پیامک

مفاهیم مارکتینگ | سها کاکا | تاریخ بروزرسانی : ۲۵ آذر ۱۴۰۲

نمونه متن پیامک تبلیغاتی

پیامک‌های تبلیغاتی هر روز همچنان به صندوق ورودی گوشی‌های ما سرازیر می‌شوند و از این کثرت پیام‌ها، گاهی حتی آن‌ها را باز نمی‌کنیم و نمی‌بینیم؛ اما پیام‌های متفاوتی هم هستند که با دیدن اولین کلمات سریعاً جذبشان می‌شویم و حتی اقدامی در جهت آن انجام می‌دهیم.

فرض کنید در زمستان سرد از محل کار به سمت خانه روانه‌اید. همین که در فکر شامی خوشمزه هستید یک پیامک از رستورانی دریافت می‌کنید: «شامت پیش ما آمادس!!!» خب به احتمال زیاد وسوسه می‌شوید که یک‌ بار امتحان کنید!

می‌دانیم دغدغه اکثر شما به عنوان صاحبان کسب‌ و کار این است که چگونه می‌توانید تبلیغات پیامکی تاثیرگذاری داشته باشید که در این بازار رقابتی، درصد بیشتری از مخاطبان را جذب کنید؟ متن پیامک تبلیغاتی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد که جذاب و تاثیرگذار شود؟

نکاتی در این رابطه وجود دارد که با رعایت آن‌ها می‌توانید متن مناسب خود را بنویسید و تبلیغات پیامکی خود را با کمک سامانه ارسال پیامک انبوه شروع کنید. در این مقاله از یکتانت همراه ما باشید تا با این نکات و نمونه پیامک تبلیغاتی، بیشتر آشنا شوید.

توجه: حتماً بخش نظرات را مطالعه کنید؛ چراکه بیش از ۵۰ نمونه متن پیامک تبلیغاتی برای کسب‌وکارهای مختلف به درخواست شما عزیزان نوشتیم که می‌توانید از آن‌ها ایده بگیرید.

 

اصول نوشتن متن اس ام اس تبلیغاتی

قبل از بررسی ۱۶ نمونه متن پیامک تبلیغاتی، بیایید با هم اصول نوشتن یک متن تبلیغاتی موثر را بررسی کنیم:

1-  متناسب با مخاطب هدف خود بنویسید

اگرچه ارسال پیامک ساده‌ترین راه ارتباطی شما با مخاطبانتان است؛ اما اگر به افراد اشتباهی که در زمره‌ی بازار هدف شما نیستند پیامی ارسال کنید، همان عاملی می‌شوید که افراد را مجبور به غیرفعال کردن سرویس پیامک‌های تبلیغاتی خود می‌کند؛ بنابراین انتخاب هوشمندانه جامعه هدف از مهم‌ترین اصول نوشتن متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار است. شما با تجزیه‌وتحلیل آمارهایی از مشتریان مثل سابقه خرید و اطلاعات مبتنی بر مکان و جنسیت به‌راحتی می‌توانید مخاطبان موردنظر خود را بشناسید و متن تبلیغاتی خود را نیز متناسب با آن‌ها شخصی‌سازی کنید. به‌عنوان‌مثال ارسال تبلیغات لوازم‌آرایشی یا لوازم آشپزخانه برای آقایان مناسب نیست و باعث می‌شود نیمی از تلاش‌های شما هدر رود.

مقاله پیشنهادی: بدون خرید پنل اس ام اس، تبلیغات پیامکی خود را آغاز کنید!

2- با کلمات جذاب شروع کنید

برای ایجاد شروعی صمیمانه که از همان ابتدا در مخاطب ایجاد اعتماد کند و حس همراهی را برانگیزد، خطاب قرار دادن او با اسم کوچک در ابتدای متن می‌تواند شروع جذابی باشد مثلا دوست عزیز، مشتری همیشه همراه، محمد عزیز و غیره. مخصوصا برای تبریک‌های مناسبتی این روش بسیار مناسب است. کلمات دیگری که مناسب هستند در ابتدای متن بیاورید کلمات کلیدی و مهمی است که می‌خواهید مخاطب به آن توجه ویژه‌ای داشته باشد. همین‌طور شعار تبلیغاتی برند خود نیز می‌تواند شروع خوبی باشد.

مقاله پیشنهادی: نمونه پیامک تبلیغاتی برای سالن زیبایی

3- متن خود را مختصر و کوتاه نگه دارید

سعی کنید با حداقل کلمات و به‌صورت موجز، اصل مطلب را در پیامک ارسالی ادا کنید. شما تا 70 کاراکتر (20 کلمه) می‌توانید برای استفاده از تمام حروف، علامت‌ها و فضای خالی بین کلمات استفاده کنید. اینکه در عین کوتاه بودن متن پیام، هم تبلیغ کنید و هم از بهترین کلمات برای همراه کردن مشتری با خود استفاده کنید، به تکنیک شما در استفاده از بهترین کلمات برمی‌گردد. با کمی تمرین، تکرار و خلاقیت این کار شدنی است.

4- کلمات اصلی را در متن پیامک متمایز کنید

همیشه در هر متنی یک سری کلمات از بقیه مهم‌ترند. در متن پیامکی که می‌خواهید ارسال کنید ببینید چه کلماتی را باید به مخاطب تأکید کنید و می‌خواهید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند. آن‌ها را با قرار دادن علامت‌هایی مثل * یا «» از بقیه متن متمایز کنید.

مقاله پیشنهادی: ۱۲ روش تبلیغ باربری + ۱۵ نمونه متن تبلیغ حمل و نقل جذب مشتری برای باربری

5- حس ضرورت را در پیام خود بگنجانید

این خصلت همه ماست که وقتی حالا حالاها فرصت انجام کاری را داشته باشیم، آن را مدام به تأخیر می‌اندازیم. پس باید در متن پیامک تبلیغاتی سعی کنید آفرها، تخفیف‌ها و هر ارزش‌افزوده‌ای را که برای افراد در نظر می‌گیرید در بازه زمانی محدودی باشد تا واکنش بیشتری نسبت به پیام دریافت شده داشته باشند.

مقاله پیشنهادی: ۱۳ روش تبلیغات + ۱۷ نمونه متن تبلیغ عطر و ادکلن

6- متن خود را شفاف و واضح بنویسید

در نوشتن متن پیام از کلمات تخصصی که دچار سردرگمی افراد شود خودداری کنید مگر اینکه مخاطبانتان در حیطه کسب‌وکار شما باشند؛ بنابراین اطمینان حاصل کنید که پیام واضح و روشن است و به زبان ساده نوشته شده است. از اختصارات و شکلک‌های زیاد خودداری کنید. همچنین متن خود را چک کنید که غلط املایی نداشته باشد تا مخاطب منظور شما را دقیق متوجه شود.

7-ارائه‌ی پیشنهادهای جذاب فراموش نشود

وقتی پیام خود را بدون هیچ امتیازی برای مخاطب ارسال می‌کنید جنبه تبلیغاتی بودن آن باعث می‌شود افراد توجه چندانی به آن نکنند؛ ولی اگر پیام شما حاوی امتیازی مثل کد تخفیف، استفاده از سرویس رایگان و هر چیزی که می‌توانید برای مشتریان خود در نظر بگیرید باشد، مخاطب را درگیر می‌کند. این نوع پیام‌ها بیشتر قابلیت ارسال و اشتراک با دیگران دارند.

مقاله پیشنهادی: بهترین تبلیغ پرستاری کدام است؟ (همراه با نمونه متن تبلیغ)

8- خلاقیت را به متن پیامک خود بیفزایید

خلاقیت همان عنصری است که شما را از بقیه متمایز می‌کند و بیشتر جلوی چشم مخاطب پررنگ می‌شوید. از کلماتی استفاده کنید که تأثیر چشمگیری بر مخاطب شما بگذارد.  سعی کنید پیامک‌های ارسالی‌تان جهت ایجاد اعتماد مشتریان، متناسب با الگوی رفتاری آن‌ها شخصی‌سازی شود. گاهی حتی می‌توانید موارد سرگرمی مثل بازی، متن‌های تعاملی، نظرسنجی یا مسابقه را نیز به متن‌های خود اضافه کنید.

خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!
خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!

هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم.

9- مشخصات خود را در متن پیامک قرار دهید

قرار دادن آدرس وب‌سایت یا لینک پیج اینستاگرام، شماره تماس و قرار دادن آدرس (اگر مکان فیزیکی دارید و می‌توانند افراد به شما مراجعه کنند) همه می‌توانند دسترسی افراد به شما را آسان‌تر کنند و اعتبار بیشتری به برند شما بیفزایند. 

شما می‌توانید از پنل پیامکی یکتانت برای تبلیغات پیامکی استفاده کنید. برای این کار، ابتدا در پنل یکتانت به‌طور رایگان ثبت‌نام کنید. پس از شارژ اکانت خود، می‌توانید با ساخت کمپین پیامکی،  پیامک‌های خود را بدون نیاز به خرید خط اختصاصی، به ۳ طریق هدفمند ارسال کنید:

  • ارسال بر اساس محل زندگی مخاطب
  • ویژگی‌های رفتاری و علایق مخاطب هدف
  • شغل مخاطب

برای اینکه بهترین نتیجه را بگیرید، حتماً برای نوشتن متن پیامک تبلیغاتی خود به نکاتی که در این مقاله گفتیم، توجه کنید.

مقاله پیشنهادی : بازاریابی پیامکی چیست و چه مزایایی دارد؟

نمونه متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار

در ادامه برای اینکه مشاغل مختلف بتوانند نمونه متن پیامک اطلاع رسانی خود را به راحتی بنویسند و تمام نکات آن را رعایت کنند، چند نمونه برای ایده گرفتن در نظر گرفته‌ایم. این نمونه‌ها را به تفکیک هر صنفی که تبلیغات پیامکی می‌تواند برایشان کارآمد و مؤثر باشد، آورده‌ایم.

  • رستوران‌ها

برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی ویژه رستوران‌ها، فست‌فودها و بیرون‌برها زمان عاملی است که در جذب مخاطب تاثیر بسزایی دارد. بهتر است در ساعاتی قبل از نهار و شام پیامک را ارسال کنید؛ مثلا برای نهار ساعات 11 تا 12 و برای شام 7 تا 8 زمان مناسبی است.

 

نمونه متن اس ام اس تبلیغاتی رستوران

 

  •  فروشگاه پوشاک

روزهای مهم مثل بلک‌فرایدی، یلدا، نوروز و حتی حراج‌های لحظه آخری و پایان فصل، فرصت‌های خوبی هستند تا با یک متن اس ام اس تبلیغاتی تاثیرگذار مشتریان خود را جذب کنید. البته اگر می‌خواهید حرفه‌ای‌تر باشید مخاطبان هدف خود را به‌درستی بر اساس سن و جنسیت انتخاب کنید.

متن پیامک تبلیغاتی برای پوشاک

 

 

  • خدمات مسافرتی

متن تبلیغاتی شما برای پیامک ارسالی بهتر است شخصی‌سازی‌شده باشد. با این کار مخاطب شما اطمینان حاصل می‌کند که برای شما اهمیت دارد و رابطه نزدیکی با آژانس شما پیدا می‌کند. مخاطب اگر قبلا از خدمات شما استفاده کرده است به او یادآوری کنید و او را به سایتی هدایت کنید که از خدمات جدید شما دیدن کند. در صورت امکان برای مخاطبان باسابقه خود تخفیف ارائه دهید. رعایت این نکات و نوشتن متنی متمایز به شما کمک می‌کند بیشترین مشتریان را به سمت خود بکشانید.

 

متن پیامک تبلیغاتی برای سفر و گردشگری

 

  • سالن‌های آرایشی و زیبایی

با توجه به اینکه تعداد آرایشگاه و سالن‌های زیبایی در سطح شهر روزبه‌روز در حال افزایش است، شما باید متن پیامک تبلیغاتی متمایزی ارسال کنید که خدمات و پیام آرایشگاه شما را در ذهن مشتری ماندگار کند. انتخاب شعار تبلیغاتی ویژه خود و ذکر آن در متن sms باعث می‌شود بیشتر در خاطر مشتری بمانید. همچنین بهتر است پیامک‌های خود را با تفکیک جنسیت ارسال کنید.

 

متن اس ام اس تبلیغاتی برای سالن آرایشی

مقاله پیشنهادی: راهنمای تبلیغات سالن زیبایی (۱۱ متن تبلیغات آرایشگاه)
  • موسسه‌های آموزشی

متن تبلیغاتی‌ای که در باید در نظر بگیرید می‌تواند شامل نظرسنجی‌ها، اطلاع‌رسانی از روز و ساعت برگزاری کلاس‌ها یا همایش و سمینار و همچنین تخفیف‌های ویژه‌ای باشد که می‌خواهید ارائه دهید. برای آشنایی بیشتر با نحوهٔ تبلیغات دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی، مقالهٔ «۱۳ روش تبلیغ دوره‌های آموزشی + ۱۵ نمونه متن تبلیغ کلاس‌های آموزشی» را مطالعه کنید.

 

متن پیامک تبلیغاتی برای موسسه آموزشی

  • بیمه

شعب بیمه‌ها با نمایندگی در مناطق مختلف، برای بازاریابی دفتر خود به صورت مجزا می‌توانند از تبلیغات پیامکی استفاده کنند. برای شناساندن خدمات بیمه و آگاهی دادن به مشتری، همچنین شناساندن دفتر بیمه و ترغیب مشتری برای مراجعه به آن، متن اس ام اس می‌تواند بسیار موثر باشد. این نکته را در نظر بگیرید که از آنجایی‌ که افراد نزدیک‌ترین بیمه به محل کار یا محل زندگی را انتخاب می‌کنند پس با هدف قرار دادن افراد منطقه‌ای خاص، بهتر می‌توانید جذب مشتری داشته باشید.

 

متن پیامک تبلیغاتی برای بیمه

مقاله پیشنهادی: ۱۳ راه تبلیغ بیمه عمر و خودرو (+ متن تبلیغاتی بیمه)
  • دندان پزشکی

متن پیامک تبلیغاتی ارسالی شما می‌تواند شامل تخفیف‌ها و استفاده از خدمات ویژه شما باشد. همچنین با ارسال پیامک برای اطلاع‌رسانی به بیمار جهت ویزیت، می‌توانید علاوه بر یادآوری به او، حس اعتماد ایجاد کنید.

 

متن پیامک تبلیغاتی برای دندان پزشکی

 

  • بانک

چیزی که افراد بیشتر تمایل دارند در پیامک‌های تبلیغاتی ارسال‌شده از سمت بانک‌ها ببینند، پیشنهاد‌ها و تسهیلات و امکانات خدمات بانکی شماست. چون مخاطبان شما عام هستند سعی کنید تا جای ممکن این پیام‌ها را ساده و به دور از کلمات تخصصی در حوزه خود، ارسال کنید.

 

متن پیامک تبلیغاتی برای بانک

توجه: در بخش کامنت‌ها، چند نمونه متن پیامک تبلیغاتی برای کسب‌وکارهای مختلف نوشته‌ایم. حتماً به این بخش مراجعه کنید تا بیش از ۳۰ نمونهٔ دیگر را هم بخوانید.

سخن آخر

امیدواریم با رعایت نکاتی که مطرح شد و ایده گرفتن از نمونه‌ها، همراه با چاشنی خلاقیت و البته شناخت کافی از مخاطب، بهترین نمونه اس ام اس تبلیغاتی را بنویسید. منتظر نظرات ارزشمند شما عزیزان در بخش دیدگاه‌ها هستیم. در صفحهٔ «تبلیغات پیامکی» هم می‌توانید تعرفه‌ها و امکانات یکتانت را مطالعه کنید.

 

4.3/5 - (39 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest

150 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
میلاد فلانی
میلاد فلانی
1 سال قبل

متن پیامکی برای فروشگاه شوینده بهداشتی و آرایشی خارجی چی پیشنهاد میکنید؟

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
مدیر
پاسخ به  میلاد فلانی
1 سال قبل

در کامنت‌ها و متن مقاله اشاره کردیم که متن پیامک به پارامترهای مختلفی مثل لحن برند، مزیت رقابتی، مخاطبی که دارین و… بستگی داره؛ ولی برای نمونه، می‌تونین از متن زیر الهام بگیرین:

تمیزی، تازگی، حذف لکه‌ها و بوی خوش ?
با شوینده‌های خارجی فروشگاه بهار، هیچ لکه‌ای در امان نخواهد بود!‌
برای دریافت اطلاعات بیشتر، کلیک کنید:

Atena
Atena
1 سال قبل

مفید بود. ممنون

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
مدیر
پاسخ به  Atena
1 سال قبل

سلام
وقت بخیر
خیلی خوشحالیم که براتون مفید بوده.
ممنون از شما که به ما بازخورد می‌دین 🙂

امیر شهرزادصباغ
امیر شهرزادصباغ
1 سال قبل

ای کاش نمونه‌های پیامک بیشتری را ذکر میکردین
چون واقعا نیاز هر کسب‌وکاری هس که برای ایده گرفتن نمونه‌های بیشتری داشته باشد.

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
مدیر
پاسخ به  امیر شهرزادصباغ
1 سال قبل

سلام
وقت بخیر
ما سعی می‌کنیم نمونه‌های بیشتری به این مقاله در آینده اضافه کنیم. البته چند نمونه برای کسب‌وکارهای مختلف در سایر مقاله‌ها جداگانه بررسی کردیم. پیشنهاد می‌کنیم این مقاله‌ها رو هم مطالعه کنین.

ایمان
ایمان
پاسخ به  رضا سپه‌وندی
5 ماه قبل

لطفآ لینک مقاله بزارید

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
مدیر
پاسخ به  ایمان
5 ماه قبل

مقاله‌های مختلفی برای کسب‌وکارهای متفاوت نوشتیم. شما می‌تونین این مقاله‌ها رو در ۲ صفحهٔ زیر ببینین:

آموزش بازاریابی برای کسب‌‌و‌کارها

آموزش بازاریابی پیامکی

Sahar
Sahar
1 سال قبل

آموزنده بود،ممنونم

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
مدیر
پاسخ به  Sahar
1 سال قبل

خیلی خوشحالیم که برای شما مفید بوده 🙂
ممنون که به ما فیدبک می‌دین.

نیل
نیل
1 سال قبل

برای تبلیغ ترموود و خرید ترموود متنی سراغ دارین ؟

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
مدیر
پاسخ به  نیل
1 سال قبل

سلام
وقت بخیر
امیدواریم ۲ نمونه متن زیر به دردتون بخوره:

با ترموود پارس، شیک‌ترین خونه رو داری!
برای دریافت کاتالوگ محصولات به لینک زیر بیا:
Link.com

نگران هزینه‌ها نباش!
مناسب‌ترین قیمت ترموود با تضمین کیفیت!
همین حالا با ما تماس بگیرید:
شماره‌تلفن

ساجده
ساجده
1 سال قبل

افررررررررررررررررررررررررررررررررررررین

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
مدیر
پاسخ به  ساجده
1 سال قبل

??

ایمان
ایمان
1 سال قبل

سلام.ممنون از نمونه های خوبتون.میشه درمورد پخش قطعات یدکی خودرو یک متن برای من بفرستید؟

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
مدیر
پاسخ به  ایمان
1 سال قبل

سلام
ممنون از شما که به ما بازخورد می‌دین 🙂

۳ نمونه متن برای لوازم یدکی:

  • دیگه دنبال لوازم یدکی اصل نگرد!
    فروشگاه قطعات یدکی تولیکس با تحویل ۲ ساعته و تضمین کیفیت.
  • —————————–

  • می‌خوای ماشینت بیشتر عمر کنه؟
    قطعات یدکی روز از تولیکس بخر!
    ارسال رایگان، تنوع بالا.
  • —————————–

  • در کمترین زمان، به قطعات موردنیاز خودروی خود برسید!
    تولیکس، مرکز فروش انواع قطعات یدکی اورجینال با طول عمر بالا.
  • پیشنهاد می‌کنیم مقالهٔ «۱۴ استراتژی بازاریابی لوازم یدکی و قطعات خودرو» رو هم مطالعه کنین.

    نيلو
    نيلو
    1 سال قبل

    سلام ميشه پيام تبليغاتي براي فروشگاه سبزي اماده بفرستيد؟

    رضا سپه‌وندی
    رضا سپه‌وندی
    مدیر
    پاسخ به  نيلو
    1 سال قبل

    سلام
    وقت بخیر
    خدمت شما:

  • تازه‌ترین سبزی را آماده تحویل بگیر!
    سبزیجات آماده نیلوفر با ارسال رایگان و تضمین کیفیت.
    09120110101
  • ——————————

  • ۱۰۰ درصد بهداشتی + تحویل رایگان!
    انواع سبزیجات تازه و خشک را همین حالا با ۲۰ درصد تخفیف بخرید:
    09120110101
  • ———————————

  • ۳۰ درصد تخفیف برای شما!
    سبزی آش، کوکو و قورمه را همین حالا سفارش بده:
    09120110101
  • ——————————

  • مصرف سبزی تازه = عمر بیشتر!
    تنوع و تازگی را با سبزیجات آماده نیلوفر تجربه کنید:
    09120110101
  • حدیث راهپیما
    حدیث راهپیما
    1 سال قبل

    خیلی عالی ، جامع و کامل بود
    متشکرم

    رضا سپه‌وندی
    رضا سپه‌وندی
    مدیر
    پاسخ به  حدیث راهپیما
    1 سال قبل

    سلام
    خیلی خوشحالیم اینو می‌شنویم که مقاله برای شما مفید بوده 🙂
    ممنون از شما که به ما فیدبک می‌دین.

    رویااکبری
    رویااکبری
    1 سال قبل

    سپاسگزارم بسیار مفیدوآموزنده بود.امکانش هست یک متن تبلیغاتی برای تعمیر و تقویت دیسک و صفحه با کیفیت بالادر حد نو و گارانتی بی قید و شرط برای من بفرستید.
    با سپاس قبلی

    رضا سپه‌وندی
    رضا سپه‌وندی
    مدیر
    پاسخ به  رویااکبری
    1 سال قبل

    سلام
    وقت بخیر
    خیلی خوشحالیم این مقاله برای شما مفید بوده و ممنون از شما که به ما بازخورد می‌دین 🙂
    امیدوارم این ۲ نمونه متن هم به دردتون بخوره:

    دیسکت مشکل داره؟ ?
    تعمیر و تقویت دیسک و صفحه ماشینت رو به ما بسپار!
    تضمین بی‌قید‌وشرط کیفیت! ?
    با ما تماس بگیر:
    (شماره‌تلفن)

    —-
    دیسک و صفحه‌ای ببند که برات عمر کنه!
    با گارانتی بی‌قیدوشرط و تضمین کیفیت.
    همین حالا تماس بگیر:
    (شماره‌تلفن)

    ثمین
    ثمین
    1 سال قبل

    سلام لطفا میشه متنی برای اینترنت بفرستید
    vdsl مخابرات
    جشنواره زمستانه

    رضا سپه‌وندی
    رضا سپه‌وندی
    مدیر
    پاسخ به  ثمین
    1 سال قبل

    سلام
    وقت بخیر
    امیدواریم این نمونه به شما کمک کنه:

    فرصت استثنایی خرید اینترنت پرسرعت VDSL ?
    ۲۰ درصد تخفیف زمستانه (فقط تا ۱۵ روز) ?
    همین حالا، بیشترین سرعت را با کمترین قیمت تجربه کنید:
    (لینک)

    یگانه
    یگانه
    1 سال قبل

    سلام وقت بخیر. برای آموزش بازرگانی هم میشه چند نمونه بگید؟

    رضا سپه‌وندی
    رضا سپه‌وندی
    مدیر
    پاسخ به  یگانه
    1 سال قبل

    سلام
    وقت بخیر
    امیدواریم این نمونه به دردتون بخوره:

    ⭐️ صفر تا صد بازرگانی در ۱۰۰ ساعت ⭐️
    ۲۵ درصد تخفیف برای ۲۰ نفر اول ?
    همراه با ارائهٔ گواهی‌نامه بین‌المللی ۵ ساله!
    همین حالا ثبت‌نام کنید:

    پیروزفر
    پیروزفر
    1 سال قبل

    سلام بسیار عالی سپاس ما پک کالاهای اساسی داریم بدون ارزش افزوده برای خیریه ها و شرکتها ب جای بن کارمند پک کالا اختاص بدهند
    آیا ایده ای دارید برای متن پیامک

    رضا سپه‌وندی
    رضا سپه‌وندی
    مدیر
    پاسخ به  پیروزفر
    1 سال قبل

    سلام
    خیلی خوشحالیم اینو می‌شنویم و ممنون که به ما فیدبک می‌دین 🙂
    امیدواریم این نمونه هم برای شما مفید باشه:

    ? خرید کالاهای اساسی بدون مالیات ?
    اقتصادی‌ترین پک کالا برای خیریه‌ها و شرکت‌ها?
    همین حالا با ما تماس بگیرید:
    (شماره‌تلفن)
    (نام مجموعه)

    فاطمه
    فاطمه
    1 سال قبل

    سلام ما کارمون بازسازی قابلمه هستش برای ما هم میگید.
    خداقوت با این جملات قشنگ تون.

    رضا سپه‌وندی
    رضا سپه‌وندی
    مدیر
    پاسخ به  فاطمه
    1 سال قبل

    سلام
    وقت بخیر
    ممنون که به ما فیدبک می‌دین 🙂
    این یه نمونه متنه که می‌تونین از اون الهام بگیرین:

    قابلمه‌ت رو دور ننداز! ?
    به‌جای خریدن قابلمهٔ جدید، بازسازی قابلمه‌ت رو به ما بسپار.
    ? بازسازی فوری و حرفه‌ای ?
    همین حالا با ما تماس بگیر:
    (شماره‌تلفن)

    روژه
    روژه
    1 سال قبل

    سلام وقت بخیر وممنونم بابت مطالب مفیدتون خدا قوت
    امکانش هست متنی درمورد پیش فروش واحد ذکرکنید ممنون میشم؟

    رضا سپه‌وندی
    رضا سپه‌وندی
    مدیر
    پاسخ به  روژه
    1 سال قبل

    سلام
    وقت بخیر
    ممنون از شما که به ما فیدبک می‌دین 🙂
    امیدواریم این نمونه به درد شما بخوره:

    با چند قسط صاحب خانه شو!
    ?۱۰ واحد ۱۲۰ متری در بهترین نقطهٔ نامجو با شرایط پرداخت منعطف (فقط تا آخر بهمن)?
    برای دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید:
    (شماره‌تلفن)

    به این مسئله توجه کنین که نمونه‌ها برای تمام کسب‌وکارها مناسب نیست. مثلاً پارامترهای مهمی در پیش‌فروش مثل بر زمین، موقعیت اون، نقشه، متریال، سازنده، شرایط پرداخت، تعداد واحدها و… اهمیت داره. شما باید بر اساس هدف، ویژگی‌های مخاطب موردنظرتون و ارزش پیشنهادی خودتون عمل کنین.

    پیشنهاد می‌کنیم مقالهٔ زیر رو هم مطالعه کنین:
    ۱۵ نمونه متن پیامک تبلیغاتی املاک و مشاور املاک

    انسیه
    انسیه
    1 سال قبل

    سلام وقت بخیر
    ممنون از مطالب خوبتون
    لطفا اگ میشه برای ادمینی ک میخواد کارفرما رو ترغیب کنه ک پیجش رو بهش بسپاره هم یه نمونه متن تبلیغاتی بگین
    لطفا به نمونه متن خودم نظر بدین
    ———————–
    نگران مدیریت پیجت نباش!
    من اینجام تا مدیریت ۰ تا ۱۰۰ پیجت رو فقط و فقط با ۱۰ تومن به جای ۲۰ تومن تو یک ماه انجام بدم?

    شماره تماس ۰۹۰۰۰۰۰۰۰۰۰

    محسن
    محسن
    1 سال قبل

    عالی،بود سپاس،فراوان

    رضا سپه‌وندی
    رضا سپه‌وندی
    مدیر
    پاسخ به  محسن
    1 سال قبل

    خیلی خوشحالیم اینو می‌شنویم 🙂

    کوروش
    کوروش
    1 سال قبل

    بسیار مفید بود ، سپاسگزارم از انرژی و قلم شما

    رضا سپه‌وندی
    رضا سپه‌وندی
    مدیر
    پاسخ به  کوروش
    1 سال قبل

    هیلی خوشحالیم که برای شما مفید بوده 🙂
    ممنون از محبت شما

    جعفری
    جعفری
    1 سال قبل

    سلام
    واسه کابینت و کمد سازی هم یک ایده میزاشتید
    تشکر ازشما

    رضا سپه‌وندی
    رضا سپه‌وندی
    مدیر
    پاسخ به  جعفری
    1 سال قبل

    سلام
    وقت بخیر
    متن پیامک به ارزش پیشنهادی شما و هدفی که دارین، بستگی داره.
    مثلاً می‌تونه به این شکل باشه:

    آشپزخونه‌ت رو نونوار کن ?
    کابینت ام‌دی‌اف با ٢٠ درصد تخفیف فقط تا ٧ بهمن!
    طرح‌های متنوع + مشاوره رایگان ?
    همین حالا تماس بگیرید:

    محدثه
    محدثه
    1 سال قبل

    سلام وقت بخیر برای ادمینی چه متن تبلیغاتی ای میتونم بنویسم به نظرتون؟

    mary
    mary
    1 سال قبل

    سلام وخسته نباشید تشکر از سایت خوبتون لطف میکنید یه متن تبلیغات برا تعمیر و سرویس پکیج پیشنهاد بدین

    بهنام
    بهنام
    1 سال قبل

    عالی بود ممنونم اگه لطف کنید برای طلافروشی هم یه متن می‌نوشتین عالی میشید سپاسگزارم ازتون

    رضا سپه‌وندی
    رضا سپه‌وندی
    مدیر
    پاسخ به  بهنام
    1 سال قبل

    سلام
    خیلی خوشحالیم اینو می‌شنویم 🙂
    متن پیامک به پارامترهای مختلف مثل هدف و ارزش پیشنهادی شما بستگی داره.
    ولی یک نمونه برای شما آماده کردیم که امیدواریم به دردتون بخوره:

    ✨ با کمترین اجرت طلا بخر ✨
    گالری درین با ۱۰ سال سابقهٔ درخشان
    همین حالا تماس بگیرید:

    بهزاد
    بهزاد
    1 سال قبل

    خیلی مفید بود ازتون ممنونم اگه میشه یه متن باحال برای تبلیغ پرده سرای لوکس پیشنهاد بدین سپاسگزارم

    رضا سپه‌وندی
    رضا سپه‌وندی
    مدیر
    پاسخ به  بهزاد
    1 سال قبل

    خیلی خوشحالیم که این مقاله برای شما مفید بوده 🙂
    ممنون از شما که به ما فیدبک می‌دین.

    متن پیامک شما به هدفی که دارین، مزیت رقابتی شما، همچنین مخاطب موردنظرتون و سایر پارامترها بستگی داره. امیدواریم این نمونه به شما کمک کنه:

    خانهٔ خود را با پرده‌های ما خاص کنید ?
    پرده‌سرای لوکس صاحب‌قرانیه با طرح‌های بی‌نظیر و کیفیت پارچه‌های خود، انتخابی عالی برای خانهٔ شماست ?
    از انتخاب تا نصب روی ما حساب کنید ?️
    کسب اطلاعات بیشتر:

    احسان
    احسان
    1 سال قبل

    سلام،وقتتون بخیر باشه،ممنون از نمونه های خوبتون.لطفا میشه درمورد ارائه خدمات حسابداری و حسابرسی یک متن برای من بفرستید؟?

    مریم
    مریم
    1 سال قبل

    کاش چندنمونه هم برای معرفی اپ ها بزارین

    رضا سپه‌وندی
    رضا سپه‌وندی
    مدیر
    پاسخ به  مریم
    1 سال قبل

    برای معرفی اپلیکیشن و جذب کاربر، سعی کنین مهم‌ترین ویژگی (یک یا دو مورد) را برجسته کنین. کاربر باید متوجه شه با استفاده از اپلیکیشن چه سودی می‌کنه.
    از طرفی، می‌تونین یه هدیه یا جایزهٔ خاص برای نصب اپلیکیشن هم در نظر بگیرین. می‌تونین حتی قرعه‌کشی و دادن یه جایزهٔ وسوسه‌انگیز هم می‌تونه مفید باشه.
    برای مثال، به متن پیامک اوانو نگاه کنین:

    چرا «پرداخت قبض با اوانو بهتره؟»
    – دریافت هدیهٔ نقدی بعد از هر پرداخت
    – وصول آنی قبض همراه اول
    – خرید شارژ بدون کارمزد
    همین حالا اوانو را از طریق لینک زیر رایگان نصب کن:

    به یه نمونه دیگه از سیبچه هم دقت کنین که با دادن یه پیشنهاد مدت‌دار، سعی کرده کاربر رو ترغیب کنه:

    تمام اپلیکیشن‌ها بدون محدودیت در آیفون شما ?
    سیبچه، اولین اپ استور ایرانی آیفون ?
    کد تخفیف شما: seeb204
    اعتبار: تا فردا
    نصب و خرید اشتراک ??

    نیلی
    نیلی
    1 سال قبل

    سلام وقت بخیر برای اینکه بخوایم بگیم اگه از فروشگاه اینترنتی ما خرید کنید جایزه دارید چه متنی میشه نوشت؟

    رضا سپه‌وندی
    رضا سپه‌وندی
    مدیر
    پاسخ به  نیلی
    1 سال قبل

    سلام
    وقت بخیر
    می‌تونه این شکلی باشه:

    ? هر خرید = ۱ شانس قرعه‌کشی اپل واچ
    ? زمستون گرم زروان استور!
    برای برنده‌شدن روی لینک زیر کلیک کنید:
    (لینک صفحهٔ محصولات)

    Atena
    Atena
    1 سال قبل

    مفید بود
    لطف کنید برای شارژ کپسول آتش نشانی هم نمونه متن ارسال کنید ممنون میشم

    ستایش
    ستایش
    1 سال قبل

    برای تبلیغات گلدان هم میگید

    رضا سپه‌وندی
    رضا سپه‌وندی
    مدیر
    پاسخ به  ستایش
    1 سال قبل

    سلام
    وقت بخیر
    در کامنت‌ها اشاره شد که به پارامترهای مختلفی بستگی داره. امیدواریم این نمونه برای شما مفید باشه:

    تخفیف ویژه گلدان‌های قرمز و آبی ??
    خانه‌تان را با گلدان‌های زیبا و شیک ما تزئین کنید!
    ۳۰ درصد تخفیف برای ۱۰۰ نفر اول
    همین حالا بخرید:
    لینک

    Azam
    Azam
    1 سال قبل

    سلام
    ممنون از مطالب آموزنده شما یک پیام تبلیغاتی بابت کیک و شیرینی خانگی و فروش برای روز پدر و مناسبت‌های دیگه
    سپاسگزارم از شما

    رضا سپه‌وندی
    رضا سپه‌وندی
    مدیر
    پاسخ به  Azam
    1 سال قبل

    سلام
    همون طور که در کامنت‌ها هم اشاره کردیم، متن پیامک تبلیغاتی به پارامترهای مختلفی بستگی داره که بهتره رعایت کنین.
    امیدواریم این نمونه به کارتون بیاد:

    کیک که فقط برای روز تولد نیست!
    با یه کیک خوشمزه، روز پدر رو فراموش‌نشدنی کن ?
    ۲۰ درصد تخفیف + ارسال رایگان در تهران ?
    همین حالا سفارش بده:
    (شماره‌تلفن)

    sweet
    sweet
    1 سال قبل

    سلام
    عالی بود خیلی ممنون
    میشه توی بخش تهاتر چند نمونه برای من مثال بزنید
    خیلی ممنون

    محمد
    محمد
    1 سال قبل

    سلام وقتتون بخیر …
    برای خدمات دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت چه پیشنهادی میدین؟

    رضا سپه‌وندی
    رضا سپه‌وندی
    مدیر
    پاسخ به  محمد
    1 سال قبل

    سلام
    وقت بخیر
    پارامترهای مختلفی در نوشتن متن پیامک نقش دارند که هم در مقاله و هم در کامنت‌ها، به این موارد اشاره کردیم. امیدواریم نمونهٔ زیر به درد شما بخوره:

    طراحی سایت کسب‌وکارتون رو بیشتر از این پشت گوش نندازین!
    برای دریافت مشاوره رایگان + طراحی حرفه‌ای سایت + استراتژی دیجیتال مارکتینگ
    تماس بگیرید:
    (شماره‌تلفن)

    یا
    فرم زیر را پر کنید:
    (لینک لندینگ)

    ستاره
    ستاره
    1 سال قبل

    سلام نکات خوبی بگد ممنون واسه تبلیغ قالیشویی چی پیشنهاد دارید؟

    رضا سپه‌وندی
    رضا سپه‌وندی
    مدیر
    پاسخ به  ستاره
    1 سال قبل

    سلام
    وقت بخیر
    همون طور که در کامنت‌های قبلی اشاره شد، متن پیامک شما به پارامترهای مختلفی مثل مخاطبِ موردنظرتون، هدفی که دارین و… بستگی داره.
    برای شروع، می‌تونین از ۲ نمونهٔ زیر الهام بگیرین:

    قالی‌هات رو با ۲۰ درصد تخفیف بشور ?
    با قالی‌شویی شالین، خیالت از سلامتی و تمیزی فرش‌ها راحت باشه ?
    سرویس رایگان + ضمانت کتبی ?
    همین حالا تماس بگیرید:
    (شماره‌تلفن)

    اسدزاده
    اسدزاده
    1 سال قبل

    سلام وقتون بخیر برای فروشگاه دوچرخه متنی دارید ؟

    رضا سپه‌وندی
    رضا سپه‌وندی
    مدیر
    پاسخ به  اسدزاده
    1 سال قبل

    سلام

    وقت بخیر

    همون طور که در کامنت‌های قبلی گفتم، پارامترهای مختلفی رو باید وقت نوشتن پیامک در نظر گرفت؛ مثل مزیت رقابتی، مخاطبی که دارین، مشوق‌ها و…

    برای مثال، تنوع محصولات، گارانتی و مشاوره رایگان رو می‌شه با چنین پیامکی پروموت کرد:

    از دوچرخه تا سه‌چرخه ?
    بر اساس قدرت بدنی و مالی شما، بهترین گزینه را پیشنهاد می‌دهیم.
    گارانتی ۱۲ ماهه با فروشگاه کوهستان ?
    همین حالا تماس بگیرید:

    شیرین محیسنی
    شیرین محیسنی
    1 سال قبل

    سلام واقعا ممنون بابت قلم زیباتون میشه یه متن برای تبلیغ مزوی سر(برای رشد مجدد مو و تقویت مو) به من بدین ممنون

    رضا سپه‌وندی
    رضا سپه‌وندی
    مدیر
    پاسخ به  شیرین محیسنی
    11 ماه قبل

    سلام
    وقت بخیر
    خیلی خوشحالیم اینو می‌شنویم 🙂 ممنون از شما که نظرتون رو با ما در میون گذاشتین ?
    پیشنهاد می‌کنیم مقالهٔ زیر رو مطالعه کنین تا هم با روش‌های تبلیغات آشنا شین و هم ۱۵ نمونه متن تبلیغ رو بررسی کنین:

    ۱۰ روش و ۱۵ نمونه متن تبلیغات کاشت مو تخصصی در سال ۱۴۰۲

    حجت حاتم
    حجت حاتم
    1 سال قبل

    سلام
    خیلی محتوای عالی بود و لذت بردم
    لطفا بفرمایید
    برای فروشگاه آنلاین فیلم های آموزش رزمی دوبله شده از اساتید معتبر خارجی چه پیشنهادی می تونید به من بدید
    سپاس

    رضا سپه‌وندی
    رضا سپه‌وندی
    مدیر
    پاسخ به  حجت حاتم
    1 سال قبل

    سلام
    خیلی خوشحالیم که این مقاله برای شما مفید بوده 🙂
    در کامنت‌های قبلی هم اشاره کردیم که متن پیامک به نوع کسب‌وکارتون، هدف و مخاطبی که موردنظرتونه و سایر پارامترها بستگی داره.
    مثلاً برای دوره‌های آموزش دفاع شخصی، می‌تونین چنین متنی بنویسین:

    Fati
    Fati
    1 سال قبل

    سلام برای محصولا زیبایی و آرایشی هم یک متن جذاب هم برای ما بگید ممنون میشم

    رضا سپه‌وندی
    رضا سپه‌وندی
    مدیر
    پاسخ به  Fati
    1 سال قبل

    سلام
    وقت بخیر
    در کامنت‌های قبلی، به این موضوع اشاره شده که پارامترهای مختلفی در نوشتن متن تاثیرگذارند و بهتره به اونا دقت کنین.

    می‌تونین از این نمونه الهام بگیرین:

    با خرید رژ لب، لبخندت رو ماندگارتر کن ?
    خرید رژ‌های مدادی برند ویولت ۱۲ عددی در حراج آخر فصل فروشگاه فرین بیوتی با ٪۳۰تخفیف ?
    برای خرید روی لینک زیر کلیک کن:

    هادی اسماعیلی
    هادی اسماعیلی
    1 سال قبل

    با سلام . ما ارائه دهنده خدمات پالی و مالیاتی و افزایش فروش هستیم با برند دکتر کار برای کلیه کسب و کارها در سطح کشور . ممنون میشم برای ما هم متن تبلیغات پیامکی پیشنهاد دهید
    متشکرم

    هادی اسماعیلی
    هادی اسماعیلی
    1 سال قبل

    ممنون از پیشنهادهای زیباتون . ما این طرح رو برای اولین بار در سطح کشور بصورت مجازی انجام میدیم . برای همین بایستی یه تیم متخصص در خصوص تبلیغات کنار ما باشه

    مهندس بهمن گیوسرشت
    مهندس بهمن گیوسرشت
    1 سال قبل

    excellent

    سلی ایرم
    سلی ایرم
    پاسخ به  مهندس بهمن گیوسرشت
    1 سال قبل

    سلام ممنونم از توصیحاتون اگر براتون امکان داره برای تبلیغ مهد کودک راهنمایی بفرمایید ممنون میشم

    رضا سپه‌وندی
    رضا سپه‌وندی
    مدیر
    پاسخ به  سلی ایرم
    1 سال قبل

    سلام
    خیلی خوشحالیم که این مقاله برای شما مفید بوده.
    در کامنت‌های قبلی هم اشاره کردیم که متن پیامک به پارامترهای مختلفی بستگی داره. امیدواریم این نمونه به درد شما بخوره:

    آموزش مهارت‌های زندگی، رقص و باغبانی گرفته تا آشپزی و زبان انگلیسی ?
    همه در مهدکودک دوزبانهٔ بشاش ?
    برای دریافت مشاوره رایگان، همین حالا تماس بگیرید:

    علی
    علی
    1 سال قبل

    سلام وقت بخیر
    میشه درمورد پیج کردن خودروها در مجتمع تجاری و تبلیغ مغازه ها درمجتمع رو برام بفرستین؟
    ممنونم

    محسن
    محسن
    1 سال قبل

    سلام ممنون از مقاله عالی تون
    قبل ترها من با پخش تراکت فیدبک خوبی گرفتم برای رستوران میخاستم ببینم این ایده به نظرتون با استقبال مردم همراهه ؟؟؟؟

    رضا سپه‌وندی
    رضا سپه‌وندی
    مدیر
    پاسخ به  محسن
    1 سال قبل

    سلام
    خوشحالیم که مقاله برای شما مفید بوده 🙂
    ممنون از شما که به ما فیدبک می‌دین.
    بله، تراکت همچنان یکی از راه‌های ارزون برای جذب مشتری‌های یه منطقهٔ مشخص یا ایجاد آگاهیه.
    می‌تونین از تراکت‌ها به شکل‌های زیر استفاده کنین:
    + تبلیغ منوی فعلی (منوی جدید)
    + اگه پیشنهادی برای سازمان‌ها دارین، تراکت‌ها رو در ساختمون‌های اداری یا ایستگاه‌های اتوبوس و مترو مناطق اداری پخش کنین
    + تخفیف‌ها (به‌خصوص تخفیف‌های مناسبتی یا آخر هفته)
    + تبلیغ ویژگی‌های خاص رستوران (مثل اجرای زندهٔ موسیقی)
    + افتتاحیه (اگه قراره به‌تازگی کارتون رو شروع کنین)
    در طراحی تراکت هم بهتره به این نکات دقت کنین:

    + رنگ‌
    بهتره از رنگ‌های گرم استفاده کنین. به‌گونه‌ای باید طراحی شه که مثل یه سیخ کباب یا پیتزای خوش‌مزه، مخاطب اون رو به خاطر بسپاره. مثلاً می‌تونین محصول نهایی (غذا) رو توی تراکت نشون بدین یا روی تازگی مواد اولیه تمرکز کنین.

    + فضای سفید
    کل فضای تراکت رو پر نکنین. با ایجاد فضای سفید و دوری از شلوغی، سعی کنین توجه مخاطب رو جلب کنین.

    + متن کوتاه و سرگرم‌کننده
    روی چند ویژگی منحصربه‌فرد و مزیت رقابتی مانور بدین و تمام ویژگی‌ها رو لیست نکنین. مثلاً کل منو رو توی تراکت نیارین و روی چند غذا تمرکز کنین؛ اقلام باارزش و گل منو.
    از قدرت کلماتی مثل رایگان، به‌صرفه، جدید و… غافل نشین.
    مثل پوستر فیلم به تراکت نگاه کنین و از رنگ‌ها و تصاویر برای برجسته‌کردن موارد مهم استفاده کنین.

    + مخاطب رو در نظر بگیرین
    وقت طراحی به مخاطب فکر کنین. چی رو بیشتر از همه ترجیح می‌ده؟ شغل و سن اون رو هم حتماً در نظر بگیرین تا بدونین چه پیشنهادی بدین.
    + تحریک‌کردن مخاطب
    قراره مخاطب رو گرسنه کنین تا خرج کنه 🙂 پس سعی کنین از تصاویری مرتبط با خود رستوران استفاده کنین. مثلاً یه عکس خاص از همبرگر، می‌تونه مخاطب رو تحریک کنه. در استفاده از رنگ‌ها به خود رستوران و روان‌شناسی رنگ‌ها دقت کنین. بهتره از رنگ آبی در تراکت رستوران دوری کنین. پیشنهاد می‌کنیم مقالهٔ زیر رو در این زمینه مطالعه کنین:

    روانشناسی رنگ‌ها در بازاریابی و برندینگ

    + فونت
    فونت و اندازهٔ اسم رستوران از سایر فونت‌های تراکت بزرگتر باشه. از همون فونت یا فونتی هماهنگ برای نوشتن جزئیات با سایز کوچک‌تر استفاده کنین.
    اطلاعات تماس و آدرس رو حتماً در تراکت بیارین.

    + خلاقیت
    مردم به تراکت‌های تکراری توجه نمی‌کنن. سعی کنین خارج از چارچوب فکر کنین. مثلاً می‌تونین از QR code استفاده کنین تا مثلاً آدرس رو توی گوگل مپ ببینن یا با شما مستقیم تماس بگیرن.
    یه پیشنهاد ویژه هم می‌تونین برای تراکت در نظر بگیرین. مثلاً اگه تراکت رو به شما ارائه بدن، ۱۰ درصد تخفیف بگیرن.

    امیدواریم این نکات به دردتون بخوره 🙂

    پیشنهاد می‌کنیم این ۲ مقاله رو هم مطالعه کنین:

    بهترین روش‌های تبلیغ و بازاریابی برای رستوران و فست فود

    تبلیغ رستوران و فست فود؛ چگونه رستوران خود را تبلیغ کنیم؟

    مقدم
    مقدم
    1 سال قبل

    متن پیامکی برای رنگ اتومبیل چی پیشنهاد میدین؟

    احمد
    احمد
    1 سال قبل

    سلام میشه لطفا در زمینه فروش ماشین آلات نجاری وmdf هم پیشنهاد بدید؟تشکر

    رضا سپه‌وندی
    رضا سپه‌وندی
    مدیر
    پاسخ به  احمد
    1 سال قبل

    سلام
    وقت بخیر
    در کامنت‌های قبلی، به این مسئله اشاره کردیم که متن پیامک به پارامترهای مختلف مثل هدف، مخاطبی که دارین و محصولی که قراره بفروشین، بستگی داره.

    برای نمونه، اگه مخاطبِ هدف شما جوونه و برنامه‌ای برای تخفیف دارین، می‌تونین از متن زیر الهام بگیرین:

    فروش ویژه انواع ماشین‌آلات نجاری تا آخر این هفته ?
    ۲۵ درصد تخفیف + تضمین اصالت و کیفیت محصولات + مشاوره رایگان برای انتخاب بر اساس بودجه
    همین حالا با ما تماس بگیرید:

    محمد جواد
    محمد جواد
    11 ماه قبل

    با سلام و خداقوت
    هرچی خوندم ، متنی مرتبط به شغلم پیدا نکردم!!!!
    ای کاش میشد متنی هم در مورد تعویض روغن میگذاشتید
    ممنون میشم

    Sam
    Sam
    11 ماه قبل

    سلام ساها جان مطالب خیلی کاربردی بود. عالی عالی عالی
    لطفا در مورد لیزر موهای زائد متن پیشنهاد بدهید.

    رضا سپه‌وندی
    رضا سپه‌وندی
    مدیر
    پاسخ به  Sam
    6 ماه قبل

    سلام
    خیلی خوشحالیم این مقاله برای شما مفید بوده 🙂
    پیشنهاد می‌کنیم مقالهٔ زیر رو مطالعه کنین؛ ۸ نمونه متن برای تبلیغات لیزر موهای زائد نوشتیم:

    ۹ روش و ۱۶ نمونه متن تبلیغ خدمات پوستی و لیزر موهای زائد

    محمد جواد
    محمد جواد
    11 ماه قبل

    با سلام و خدا قوت
    خسته نباشید بابت مطالب مفید و آموزنده تون
    اگر زحمت بکشید یه متن هم در مورد تعویض روغن بذارید ممنون میشم

    رضا سپه‌وندی
    رضا سپه‌وندی
    مدیر
    پاسخ به  محمد جواد
    11 ماه قبل

    سلام
    وقتتون بخیر
    خیلی خوشحالیم این مقاله برای شما مفید بوده. ممنون که نظرتون رو با ما در میون گذاشتین 🙂
    دربارهٔ درخواستی که داشتین، باید یه توضیح بدم که متن شما به پارامترهای مختلفی مثل هدف، مخاطب و خدماتی که ارائه می‌دین، بستگی داره.

    برای مثال، اگه مزیت رقابتی شما ارائهٔ خدمات در محله، چنین متنی برای ایجاد آگاهی و اطلاع‌رسانی گسترده مناسبه:

    روغن و فیلتر هوا رو توی خونه عوض کن ?
    هر جای تهران بودین، با مهران سرویس تماس بگیرین: (شماره‌‌تلفن)

    شاید قراره با ارائهٔ تخفیف، مشتری بیشتری جذب کنین. متن زیر برای این کار مناسبه:

    ۲۰ درصد تعویض روغن و فیلتر هوا ماشین‌های خارجی و ایرانی ?
    تضمین اصالت روغن + مشاوره رایگان
    همین حالا با مهران سرویس تماس بگیر: (شماره‌تلفن)

    جملهٔ آخر می‌تونه عوض شه و با ایجاد حس فوریت، مشتری رو ترغیب کنین:

    مثلاً بگین «این تخفیف محدود است!‌ همین حالا روغن رو عوض کن: (لینک گوگل مپ یا شماره‌تلفن)

    محمد جواد
    محمد جواد
    پاسخ به  رضا سپه‌وندی
    11 ماه قبل

    سلام
    ممنونم بابت راهنمایی هاتون
    خیلی خیلی خیلی مفید هست
    همین مثال ها جرقه های خوبی توی ذهن آدم میزنه و میتونه با تبلیغ مخاطب های بیشتری به سمت کسب و کارش بکشه.
    به امید موفقیت برای شما و بقیه دوستان?

    رضا سپه‌وندی
    رضا سپه‌وندی
    مدیر
    پاسخ به  محمد جواد
    11 ماه قبل

    سلام
    خوشحالیم که مقاله و نمونه‌ها به دردتون خورده 🙂
    ممنون از شما که به ما فیدبک می‌دین ?

    عباس علیزاده
    عباس علیزاده
    11 ماه قبل

    سلام عالی بود ???
    بی زحمت می تونید در رابطه با فروشگاه چای متن تبلیغی راهنمایی کنید ممنون میشم

    آیلار
    آیلار
    11 ماه قبل

    سلام وقتتون بخیر ممنون از راهنماییتون ولی امکانش هست که برای شرکت در نظر سنجی هم متن پیشنهاد بدید؟

    رضا سپه‌وندی
    رضا سپه‌وندی
    مدیر
    پاسخ به  آیلار
    11 ماه قبل

    سلام
    وقت بخیر
    متن پیامک نظرسنجی به موضوع اون بستگی داره. مثلاً می‌تونین از ۵ نمونه متن زیر بعد از خرید مشتری استفاده کنین:

    سلام
    از ۱ تا ۱۰، چقدر احتمال دارد دوباره از ما خرید کنید؟ (۱ کمترین و ۱۰ بیشترین احتمال)
    رای خود را ثبت کنید: (لینک)

    سلام آقا / خانم (نام مشتری)
    برای سفارش از فروشگاه آیلار متشکریم. آیا فرایند خرید آسان و سریع بود؟ نظر خود را با پاسخ به همین پیامک اعلام کنید ?

    سلام آقا / خانم (نام مشتری)
    لطفاً برای بهبود عملکرد فست‌فود حمید و حامد در نظرسنجی ما با استفاده از لینک زیر شرکت کنید: (لینک)

    سلام آقا / خانم (نام مشتری)
    نظرسنجی زیر برای شناسایی و بهبود نقاط ضعف اکالا آماده شده است. با شرکت در آن، ما را همراهی کنید:
    (لینک)

    سلام آقا / خانم (نام مشتری)
    خوشحال می‌شیم با شرکت در نظرسنجی زیر، ما را در ارائهٔ خدمات بهتر یاری کنید:

    سلام آقا / خانم (نام مشتری)
    ممنون که فروشگاه آیلار را انتخاب کردید 🙂 از خرید خود چقدر راضی بودید؟
    رای خود را ثبت کنید (لینک)

    فاطمه
    فاطمه
    11 ماه قبل

    سلام ممنون از راهنماییهای خوبتون
    درمورد مغازه ترشی فروشی وسبزیجات آماده یه متن خفن میخوام ممنون میشم راهنمایی کنید.

    فاطمه
    فاطمه
    10 ماه قبل

    سلام اکثر مثال ها برای تبلیغ کیف و کفش های غیر برند و ارزان قیمت بود
    اما برای کفش های رسمی و گران قیمت،
    برای اینکه به شان برند هم اسیب وارد نشه از چه جملات تبلیغاتی میشه استفاده کرد؟

    رضا سپه‌وندی
    رضا سپه‌وندی
    مدیر
    پاسخ به  فاطمه
    10 ماه قبل

    سلام
    وقت بخیر
    متن پیامک به پارامترهای مختلفی بستگی داره که در کامنت‌های قبلی، به اونا اشاره کردیم.
    شما قراره با چه هدفی از تبلیغات پیامکی استفاده کنین؟

    هدفمند‌تر، ولی این دفعه ارزان‌تر!