فرصت محدود تبلیغات در دیوار با یکتانت: فقط تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ 💥

۱۳ راه تبلیغ بیمه عمر و خودرو (+ متن تبلیغاتی بیمه)

مقالات مارکتینگ | الهه سرباز | تاریخ بروزرسانی : ۸ مهر ۱۴۰۲

۱۳ راه تبلیغ بیمه عمر و خودرو (+ متن تبلیغاتی بیمه)

به این دو گزاره دقت کنید:

  • «صنعت بیمه بیش از هر کسب‌وکار دیگری به رشد و افزایش مداوم تعداد مشتریان خود متکی است.»
  • «تقریباً هر ایرانی یک مشتری بالقوه برای خرید بیمه است؛ چون اکثر آن‌ها حداقل از یکی از انواع بیمه (بیمه عمر، بیمه خودرو، بیمه درمان و…) استفاده می‌کنند.»

همین دو جمله با زبان بی‌زبانی به شما می‌گویند:

اگر یک استراتژی قوی برای تبلیغ بیمه بچینید، نان‌تان در روغن است!

برای خیلی از شرکت‌های بیمه (علی‌الخصوص شرکت‌های تازه‌تأسیس)، یافتن مشتری چالش بزرگی است. آن هم در بازار شلوغی که همه برای جلب اعتماد مشتری می‌جنگند.

پس خیلی مهم است که بتوانید با روش‌های تبلیغاتی مناسب، جریان جذب مشتریان جدید و نگهداشت مشتریان قبلی را حفظ کنید. اگر شما به دنبال تبلیغ شرکت بیمهٔ خود هستید، جای درستی آمده‌اید!

ما در این مقاله، تمام گزینه‌های روی میز برای تبلیغات بیمه را توضیح می‌دهیم و چند نمونه پیامک تبلیغاتی بیمه برای ایده‌گرفتن شما هم در انتها ارائه می‌کنیم.

قبل از هر چیزی، اجازه دهید گریزی به اهمیت تبلیغات در صنعت بیمه بزنیم.

چرا برای فروش بیمه به تبلیغات نیاز دارید؟

بيمه كالایی خدماتی است و مانند هر كالای ديگری، محتاج فروش است. اين كالا (بيمه آتش‌سوزی، بیمه عمر، بیمه درمان، بیمه خودرو و…) بازار و مشتريان بالقوه‌ای دارد که باید بتوانید احساس نیاز را در آن‌ها بیدار کنید تا برای مزیت‌ها و پوشش‌های بیمه، هزینه و از خدمات شما استفاده کنند.

بگذارید با یک مثال، موضوع را روشن‌تر کنیم.

فرض کنید حسابی گرسنه‌اید و در خانه چیزی برای خوردن ندارید. در همین حین، پیامکی تبلیغاتی از رستوران نزدیک شما روی صفحهٔ گوشی‌تان ظاهر می‌شود:

«غذای لذیذ فقط چند قدم با تو فاصله داره! غذای امروز رو با ۱۰ درصد تخفیف سفارش بده.»

از آنجایی که شما به غذا نیاز دارید، احتمال اینکه برای رفع نیازتان به این رستوران مراجعه کنید، خیلی زیاد است.

بیمه هم چیزی است که همهٔ آدم‌ها به آن نیاز دارند؛ اما جنس نیاز به بیمه با نیاز به غذا کمی فرق می‌کند. مردم نیاز به بیمه را به‌اندازهٔ نیاز به غذا حیاتی و مهم نمی‌دانند؛ چون به بیمه، نیاز فوری و جسمی ندارند.

این مقایسه را انجام دادیم تا به این نقطه برسیم که بیمه‌هایی مثل بیمه عمر محصولی ناخواسته (Unsought) به شمار می‌آیند. به محصولی ناخواسته گفته می‌شود که مصرف‌کننده در حالت عادی به‌دنبال آن نیست.

آن‌ها یا از وجود این محصول اطلاع ندارند یا در صورت داشتن اطلاعات کافی هم دربارهٔ خرید آن بیش از سایر خریدها مثل خرید غذا، لباس یا صابون فکر نمی‌کنند.

بهتر است بگوییم شاید حتی برخی دربارهٔ بیمه عمر، بیمه خودرو، بیمه درمان و… بدانند؛ ولی تنها زمانی برای خریدن آن اقدام می‌کنند که احساس کنند داشتن آن واقعاً حیاتی و واجب است.

در این شرایط، تبلیغ بیمه مثل پلی است که خریدار را به شما که فروشندهٔ بیمه هستید، می‌رساند. در واقع، شما اهمیت و مزایای خرید بیمه را با تبلیغات گوشزد می‌کنید.

شاید به همین خاطر است که اغلب بیمه‌های مطرح کشور سالانه میلیاردها تومان را به تبلیغات اختصاص می‌دهند. بد نیست بدانید که در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۰، بیمه‌ها رقمی حدود ۱۱۱ میلیارد تومان را برای تبلیغات خرج کرده‌اند.

مقاله پیشنهادی : روش‌های بازاریابی قطعات خودرو

راه‌های کاربردی و موثر برای تبلیغ بیمه

از آنجایی که شرکت‌های بیمه با طیف وسیعی از مردم در ارتباط هستند، روش‌های تبلیغات‌شان هم باید به‌اندازهٔ کافی متنوع باشد تا هر مخاطبی را در بر بگیرد.

برای همین، لازم است که قبل از پیاده‌کردن هرکدام از روش‌هایی که در ادامه می‌گوییم، نیاز مخاطب و بازار هدف‌تان را کاملاً بشناسید و متناسب با آن، راه و روش تبلیغات‌تان را مشخص کنید.

 

۱. ثبت موقعیت مکانی در گوگل

آمار و ارقام نشان می‌دهند بیشتر از ۷۰ درصد کاربران دنبال محصولات و خدماتی هستند که از نظر مکانی به آن‌ها نزدیک باشد. یکی از معیارهایی هم که در نشان‌دادن نتایج جست‌وجو برای گوگل مهم است، موقعیت مکانی است. حالا چرا این‌ها را می‌گوییم؟

قاعدتاً اغلب مشتریانی که برای خرید بیمه به سراغ شما می‌آیند، کسانی هستند که در محدودهٔ دفتر بیمهٔ شما زندگی می‌کنند؛ مثلاً بیشتر مشتریان یک نمایندگی بیمه در سعادت‌آباد، کسانی‌اند که در همان‌ محل زندگی می‌کنند.

 

ثبت موقعیت مکانی در گوگل

 

بنابراین، وقتی شما آدرس‌تان را در گوگل مپ ثبت کنید:

  • بدون هیچ هزینه‌ای در نتایج جست‌وجوی گوگل حضور دارید؛
  • کاربران محلی که اصلی‌ترین مشتریان بالقوهٔ شما به حساب می‌آیند، شما را خیلی راحت‌تر پیدا می‌کنند.

این یک معاملهٔ دو سر برد برای شماست!

مقاله پیشنهادی: آموزش ثبت مکان در گوگل مپ با گوشی و کامپیوتر (راهنمای ویدئویی)

۲. افیلیت مارکتینگ (همکاری در فروش)

همکاری در فروش برای تبلیغ بیمهٔ عمر خیلی خوب جواب می‌دهد. حتماً با شکل سنتی این نوع تبلیغات آشنا هستید. حالا نزدیک به دو دهه است که همکاری در فروش از شکل سنتی خود فراتر رفته و پایش به دنیای دیجیتال هم باز شده است.

سازوکار افیلیت مارکتینگ این‌طور است که شما از سایت پربازدید یا اینفلوئنسری می‌خواهید که در لابه‌لای مطالبش، خدمات بیمهٔ شما را هم معرفی (تبلیغ) کند. به ازای هر خریدی که از طریق معرفی آن سایت یا اینفلوئنسر انجام شود، باید مقدار مشخصی پورسانت (حق کمیسیون) پرداخت کنید.

مقدار پورسانتی که در این نوع تبلیغ صرف می‌کنید در برابر آوردهٔ آن هیچی نیست!

توجه: نیاز نیست حتماً با اینفلوئنسرها یا سایت‌های پربازدید کار کنید! افراد زیادی به‌دنبالِ راهی برای کسب درآمدند. شما می‌توانید از این فرصت استفاده و آن‌ها را به فروش بیمه‌های خود ترغیب کنید. در این حالت، شما بیمه‌ عمر و سایر بیمه‌نامه‌ها را می‌فروشید و آن‌ها کمیسیون خود را می‌گیرند. برای هرکدام، یک لینک اختصاصی در نظر بگیرید تا بتوانید میزان فروش‌شان را بسنجید.

ما قبلاً دربارهٔ افیلیت مارکتینگ و مزایای آن مفصل صحبت کرده‌ایم. برای آشنایی بیشتر با این روش، پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به این مقاله بیندازید.

 

۳. بازاریابی ارجاعی

آدم‌ها به تجربهٔ دوستان و آشنایان خود بیشتر اعتماد می‌کنند تا تبلیغات مستقیم برندها! برای همین است که بازاریابی ارجاعی یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش فروش بیمه است.

در بازاریابی ارجاعی، به‌جای اینکه خودتان دنبال مشتری باشید، ارتباط‌تان را با مشتریان فعلی‌ بهتر می‌کنید. در این روش، با ارائهٔ پاداش و هدیه‌های وسوسه‌انگیز مثل کارت اعتباری هدیه و تخفیف برای معرفی‌کننده و مراجعه‌کننده، آن‌ها را به ارجاع اطرافیانشان برای استفاده از خدمات بیمهٔ خودتان تشویق می‌کنید.

نکته: بازاریابی ارجاعی، یک فرق اساسی با تبلیغات دهان‌به‌دهان دارد. در تبلیغات دهان‌به‌دهان، مشتری شما را کاملاً داوطلبانه و رایگان تبلیغ می‌کند؛ ولی در بازاریابی ارجاعی، باید راهکارهای تشویقی برای مشتریان در نظر بگیرید.

جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥
جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥

گوگل بی‌شک معدن مشتری است که حضور در آن در جذب مشتری و افزایش فروش تاثیر چشمگیری دارد؛ با تبلیغات در گوگل، محصول خودتان را به کسی معرفی می‌کنید که یا قصد خرید دارد یا در مرحلهٔ تحقیق است! ما به‌عنوان پارتنر رسمی گوگل آماده‌ایم در اجرا و مدیریت کمپین‌ها در کنار شما باشیم.

دریافت مشاوره رایگان arrow-left

۴. تبلیغات پیامکی

روشی سریع، ارزان و پربازده برای تبلیغ بیمه می‌خواهید؟ از قدرت تبلیغات پیامکی استفاده کنید!

 

تبلیغات پیامکی بیمه

 

با تبلیغات پیامکی، تیر تبلیغات‌تان خطا نمی‌رود؛ چون می‌توانید از طریق سامانه‌های پیامکی، مخاطبتان را بر اساس سن، جنسیت، تحصیلات، شغل و… طبقه‌بندی و پیامک را برای یک منطقه یا محلهٔ خاص (ترجیحاً مناطق نزدیک به نمایندگی بیمه) ارسال کنید.

خب، این چه نفعی برای کسب‌وکارتان دارد؟

تصور کنید پیامک تبلیغ نمایندگی بیمه در مازندران به دست فردی در بوشهر برسد! چه سودی برای او و نمایندگی بیمه دارد؟ پس با هدف‌گرفتن مشتریان یک منطقه، تبلیغات هدفمندتر پیش می‌رود و احتمال جذب مشتری بیشتر می‌شود.

برای افزایش اثربخشی تبلیغات پیامکی، باید چند اصل مهم را رعایت کنید:

  • کوتاه و با لحن صمیمی بنویسید.
  • وقت‌شناس باشید و در زمان مناسب پیامک بفرستید.
  • با ارسال کد تخفیف یا ارائه یک پیشنهاد جذاب در مناسبت‌ها، مشتری قدیمی را برگردانید.
  • مطمئن شوید پیامک شما برای مشتری مفید است.
  • شروعی طوفانی داشته باشید!

جلوتر، همهٔ این نکات را در قالب چند نمونه متن بررسی می‌کنیم.

یک پیشنهاد ارزان، هدفمند و سریع هم برای شما داریم: پنل ارسال پیامک یکتانت. با کمک این پنل، می‌توانید به‌راحتی و در کمتر از چند دقیقه، پیشنهادتان را از طریق پیامک به دست کسی برسانید که احتمالاً مشتری شماست. چطور؟

اول در پنل یکتانت ثبت‌نام کنید و پس از شارژ اکانت خود، اولین کمپین پیامکی را بسازید. در زمان ساخت، شما باید مخاطب خود را مشخص کنید. چند گروه مخاطب مخصوص شما داریم:

  • حوزهٔ «ارائه‌دهنده بیمه خودرو» در بخش «ویژه کسب‌وکار شما»
  • «صاحبان خودروی سواری» در بخش «علاقه‌مندی و رفتار خرید»
  • موقعیت مکانی (می‌توانید ساکنان یک منطقهٔ مشخص مثل تهران، اصفهان و… (گروه مخاطب نزدیک و مرتبط به مشتری خودتان)  را هدف بگیرید)

انتخاب گروه مخاطب برای تبلیغ بیمه خودرو از طریق پیامک

پنل پیامکی یکتانت رایگان است و بدون خرید خط اختصاصی و احراز هویت، می‌توانید از آن استفاده کنید. کل هزینهٔ تبلیغات بر اساس تعداد ارسال‌های موفق حساب می‌شود و هزینهٔ ارسال‌های ناموفق به حسابتان برمی‌گردد.

مقاله پیشنهادی: تبلیغات پیامکی چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم؟

۵. استفاده از نظرات مشتریان

مشتری قرار است مبلغ قابل‌توجهی برای خرید بیمه پرداخت کند؛ پس امکان ندارد که چشم‌بسته و بدون تحقیق با شما وارد معامله شود! ساده‌ترین کاری که او انجام می‌دهد، خواندن نظرات مشتریان شماست.

قرار‌دادن نظرات مثبت مشتریان قبلی در هایلات اینستاگرام، تشویق آن‌ها به ثبت نظر در گوگل مپ و مصاحبهٔ ویدیویی با آن‌ها، اعتمادکردن به شما را برای مخاطب راحت‌تر می‌کند.

در تصویر زیر می‌بینید که یکی از نمایندگی‌های بیمه سامان چگونه با تشویق مشتریان به ثبت نظر در گوگل مپ، از این ترفند برای تبلیغات خود استفاده کرده است.

 

نظرات مشتری در گوگل

 

۶. تبلیغات در اینستاگرام

میلیون‌ها نفر کاربر ایرانی در اینستاگرام فعالیت دارند. تعداد قابل‌توجهی از آن‌ها هم برای خرید یا تحقیق دربارهٔ کالا و خدمات‌ موردنیازشان (از یک سنجاق سر گرفته تا خدماتی مثل همین بیمه) از این پلتفرم استفاده می‌کنند. خیلی از آن‌ها می‌توانند مشتریان راغب شما باشند.

همین‌ها نشان می‌دهد که باید ساختن یک پیج اینستاگرام را در اولویت قرار دهید.

هرچند ساختن یک پیچ قوی در اینستاگرام وقت‌گیر است و کمی صبر و حوصله می‌طلبد؛ اما واقعاً ارزشش را دارد. کمترین سودش هم این است که می‌توانید از پیج‌تان به‌عنوان یک رسانهٔ شخصی برای تبلیغات مستقیم و غیرمستقیم بهره ببرید. برای مثال، این پست از بیمه پاسارگاد را ببینید که چطور بیمهٔ آتش‌سوزی را تبلیغ می‌کند:

 

تبلیغ بیمه آتش‌سوزی پاساگارد در اینستاگرام

 

چند ایده برای تولید محتوا در اینستاگرام‌:

  • با انتخاب عکس‌های مناسب و نوشتن کپشن‌های خواندنی، انواع بیمه را معرفی کنید.
  • برای افزایش فالوورها مسابقه برگزار کنید.
  • در استوری‌ها، به سؤالات احتمالی مشتریان خود پاسخ دهید.

داستان تبلیغات اینستاگرامی به همین جا ختم نمی‌شود! وقتی پیجتان کمی بالا آمد، به پیج‌های پربازدید و اینفلوئنسرهای حوزهٔ کاری خودتان تبلیغ بدهید.

مقاله پیشنهادی: انواع رسانه های تبلیغاتی، راهنمای انتخاب بهترین رسانه!

۷. تبلیغات در لینکدین

اسم تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی که به گوشمان می‌خورد، ذهنمان می‌رود به سمت اینستاگرام، حاکم شبکه‌های اجتماعی! غافل از اینکه لینکدین هم یک بستر تبلیغاتی حرفه‌ای برای بیزنس‌هاست.
در لینکدین، می‌توانید شرکت‌ها و سازمان‌ها را مستقیماً نشانه بگیرید و برای کارمندان‌شان، تخفیفات و پکیج‌های ویژه‌ای پیشنهاد بدهید.

اینفلوئنسرها،‌ متخصصان حوزهٔ کاری شما و پرسنل شرکت، کانال‌های تبلیغاتی شما در لینکدین هستند. برای اینکه بیشتر با تبلیغات در لینکدین آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم مقالهٔ «بازاریابی در لینکدین چگونه است» را بخوانید.

خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!
خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!

هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم.

۸. ساختن وب‌سایت

کلمهٔ «بیمه» چیزی حدود ۳ هزار بار در ماه، توسط کاربران در گوگل سرچ می‌شود. اگر کلمات کلیدی مثل «بیمه عمر»، «بیمه بدنه خودرو»،‌ «بیمه تکمیلی» و… را هم در نظر بگیریم، نتیجه جالب‌تر هم می‌شود. این اعداد و ارقام به ما می‌گویند که چندین هزار نفر در ماه، دنبال خدمات آنلاین بیمه یا اطلاعاتی دربارهٔ انواع آن می‌گردند.

برای اینکه شما هم جایگاهی در این جست‌وجوها تصرف کنید، باید سایت بسازید و بر اساس کلمات کلیدی شغلتان، محتوا تولید کنید. سپس با بهینه‌سازی وب‌سایت برای موتورهای جست‌وجو، ترافیک بیشتری بگیرید.

 

سایت بیمه ایران

 

البته مزایای داشتن سایت بیمه یکی‌ دو تا نیست. خودِ سایت امکان تبلیغات به شکل‌های دیگری را برای‌تان فراهم می‌کند که در ادامه، به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

دوره جدید و رایگان آموزش ساخت ویدیو تبلیغاتی حرفه‌ای
دوره جدید و رایگان آموزش ساخت ویدیو تبلیغاتی حرفه‌ای

در این دوره ۲ ساعته، یاد می‌گیرید که چطور با نوشتن سناریو عالی و توجه به نکات حرفه‌ای در ساخت ویدیو، یک ویدیو تبلیغاتی خوب و موثر بسازید.

ثبت‌نام arrow-left

۹. تبلیغات در گوگل

قبلاً در جایی خوانده بودم که در صفحهٔ دوم گوگل، می‌توان یک جسد را مخفی کرد، بدون اینکه کسی بویی ببرد! همهٔ کسب‌وکارها از جمله کارگزای‌های بیمه، خودشان را به آب‌و‌آتش می‌زنند تا به صفحهٔ اول و نتایج نخست گوگل برسند؛ چون در این صورت است که ورودی بیشتری می‌گیرند و ورودی بیشتر مساوی است با فروش بیشتر.

تبلیغات در گوگل روند رسیدن به صفحهٔ نتایج جست‌وجو را تسریع می‌کند. در این نوع تبلیغات، با پرداخت مبلغی به گوگل، وب‌سایت شما در صورت داشتن کیفیت لازم جزو نتایج صفحهٔ اول جست‌وجو نشان داده می‌شود.

توجه: این تبلیغات با برچسب «Ad» از نتایج ارگانیک جدا می‌شوند.

 

تبلیغات در گوگل

 

۱۰. تبلیغات بنری در سایت‌های پربازدید

به زبان ساده، تبلیغات بنری همان بیلبوردهایی هستند که به‌جای کوچه و خیابان، در سایت‌های پربازدید خودنمایی می‌کنند. مثل تصویر زیر:

 

تبلیغات بنری بیمه

 

برای تبلیغات بنری، ‌شما باید جایگاه بنر تبلیغتان را بخرید و و بنر را برای مدت‌زمان مشخصی مثلاً یک هفته یا یک ماه در آن قرار دهید. البته شما می‌توانید تبلیغات همسان بنری را هم امتحان کنید تا بیش از پیش دیده شوید. اگر قصد دارید این نوع تبلیغات را امتحان کنید، می‌توانید شرایط و تعرفه تبلیغات کلیکی یکتانت را همین حالا بخوانید.

مقاله پیشنهادی : نمونه بنر تبلیغاتی

۱۱. میزبانی وبینارهای آموزشی

یکی دیگر از راهکارها برای تبلیغ و فروش بیمه و جمع‌کردن لیدهای بیشتر – که اتفاقاً بازخوردهای مثبتی هم دارد – میزبانی وبینار است.

شما می‌توانید وبینارهایی آموزشی راجع‌ به موضوعات مختلفی مثل معرفی انواع بیمه، تشکیل تیم فروش در بیمه عمر و… تدارک ببینید و لابه‌لای مطالب، خدمات خودتان را هم معرفی کنید.

اگر به سایت ایسمینار سری بزنید، وبینارهای مختلفی را به‌صورت رایگان یا پولی می‌بینید که می‌توانید از آن‌ها ایده بگیرید.

 

وبینارهای آموزشی

 

۱۲. تبلیغات محیطی

پای‌تان را که از در خانه بیرون بگذارید و دوری در شهر بزنید،‌ تبلیغات مختلفی را روی دیوارها، اتوبوس‌ها، مترو و حتی کف خیابان می‌بینید. از بین انواع تبلیغات محیطی، بیلبوردهای تبلیغاتی مؤثرترین روش برای تبلیغ بیمه هستند. می‌دانید چرا؟

چون بیلبوردها پیام تبلیغات را خیلی ساده و سریع به مخاطب می‌رسانند، ابعاد بزرگی دارند و بسیار جلب توجه می‌کنند و در مدت‌زمان کوتاهی، در معرض دید هزاران نفر قرار می‌گیرند.

اگر متن خوب و طرح خوش رنگ‌ولعابی هم داشته باشند، در پس ذهن مخاطب می‌ماند. وقتی پای انتخاب بین دو شرکت بیمه در میان باشد، شرکتی که بیلبوردش بارها و بارها دیده شده است، شانس بیشتری برای انتخاب‌شدن دارد.

نمونهٔ بسیار جذاب این نوع تبلیغات، به بیمهٔ دی تعلق دارد که با انتخاب طرحی خلاقانه،‌ توانست وجه واقع‌گرایانهٔ بیمه را به‌خوبی به تصویر بکشد.

 

بیلبورد بیمه دی

 

۱۳. تبلیغات تلویزیونی

تیزرهای تبلیغاتی تلویزیون ترکیبی از صدا، رنگ، تصویر و متن هستند و تمام حواس مخاطب را درگیر خود می‌کنند و اثرگذاری تبلیغات را دوچندان می‌کنند. بیایید یکی از نمونه تبلیغات تلویزیونی  را با هم ببینیم:

 

 

یادآوری: یادتان است در قسمت تبلیغات پیامکی، به اهمیت ارسال منطقه‌ای اشاره کردیم؟ این مورد دربارهٔ تبلیغات تلویزیونی هم صدق می‌کند. برای مثال، اگر کارگزار بیمه در کرج هستید، بهتر است شبکه استانی البرز را برای نمایش تبلیغ‌تان انتخاب کنید.

ما نه‌تنها به سؤال شما یعنی «چگونه بیمه عمر را تبلیغ کنیم» پاسخ دادیم، بلکه راهکارهای مختلفی برای افزایش فروش سایر بیمه‌نامه‌ها هم ارائه دادیم.

برای اینکه مقاله را با دست‌پُر ترک کنید، بیایید ۱۱ نمونه متن مختلف برای تبلیغ بیمه عمر و خودرو را هم ببینیم.

مقاله پیشنهادی: آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی (۷ مرحله)

نمونه پیامک تبلیغاتی برای بیمه

در این بخش، چند نمونه پیامک تبلیغاتی بیمه را برای روشن‌شدن موتور مغزتان، با هم بررسی می‌کنیم؛ اما قبل از آن، این نکته یادتان باشد:

نمی‌شود برای نوشتن متن تبلیغاتی برای جذب مشتری بیمه،‌ یک نسخهٔ کلی پیچید؛ چون بیمه انواع مختلفی دارد که هرکدام هدف خاصی را نشانه گرفته‌اند و مخاطبان خاص خودشان را دارند.

با نمونه‌هایی که در ادامه ارائه می‌کنیم، بیشتر متوجه این موضوع خواهید شد.

مشتریانی که به دنبال خرید بیمه عمر هستند، معمولاً یک پشتوانهٔ مالی مطمئن برای آیندهٔ خود یا خانواده‌شان می‌خواهند که در شرایط اضطرار به آن مراجعه کنند؛ پس باید برای نوشتن متن تبلیغاتی بیمه عمر، دقیقاً به همین مسئله یعنی «داشتن امنیت مالی و سرمایه‌گذاری برای آینده» اشاره کنید.

برای مثال، چند نمونه‌ پیامک تبلیغ بیمه عمر را ببینید:

  • بیمهٔ عمر پشتوانه‌ای برای آینده؛ دریافت اطلاعات بیشتر با ارسال عدد ۲.
  • از امروز به فکر آیندهٔ فرزند دلبندتان باشید؛ خرید بیمهٔ عمر با بهترین قیمت از لینک زیر.
  • در دوران بازنشستگی،‌ عصای دستتان می‌شویم! تخفیف ویژه برای خرید بیمهٔ عمر تا آخر هفته.
  • در برابر مشکلات غیرقابل پیش‌بینی، پشتت به ما گرم باشه! ۲۰٪ تخفیف برای خرید بیمهٔ عمر پاسارگاد تا آخر امروز.
  • آیندهٔ فرزندت رو با روزی ۱۰ هزار تومان تضمین کن! برای اطلاعات بیشتر روی لینک بزن.

خرید بیمه خودرو، متقاضیان بیشتری نسبت به دیگر بیمه‌ها دارد و این به نفع شماست! چون می‌توانید با گنجاندن یک پیشنهاد جذاب مثل «تخفیف»، «حداکثر میزان پوشش بیمه»، «خرید اقساطی» و… در متن پیامک، نظر کاربر را به خود جلب و او را به مشتری تبدیل کنید.

برای نمونه هم به پیامک‌های تبلیغاتی زیر دقت کنید:

  • هوای ماشینت رو داریم! ۲۰۰ هزار تومان تخفیف خرید بیمهٔ بدنه خودرو تا پایان شهریور.
  • با خیال راحت به دل جاده بزن! تخفیف ویژهٔ خرید بیمهٔ خودرو از بیمهٔ دی با کد SFJGY58.
  • برای جبران در کنارتان هستیم؛ برای دریافت ۱۰٪ تخفیف بدون سقف بیمهٔ بدنه روی لینک بزنید.
  • حادثه خبر نمی‌کند؛ اما جبران می‌شود! بیشترین تخفیف بیمهٔ بدنه در بیمهٔ البرز. برای اطلاع از جزئیات، با شمارهٔ زیر تماس بگیرید.
  • هنگام حادثه پابه‌پای شماییم؛ کامل‌ترین پوشش بیمهٔ بدنه در بیمهٔ ایران. برای اطلاعات بیشتر روی لینک کلیک کنید.
  • هنوز ماشینت رو بیمه نکردی؟ جلوی ضرر رو هر جا بگیری منفعته! همین الان با این شماره تماس بگیر تا بیمه بدنه رو اقساطی بخری.
مقاله پیشنهادی: ۱۶ متن پیامک تبلیغاتی تاثیر گذار برای اطلاع رسانی به مشتریان

با تبلیغات، فروش خود را بیمه کنید!

گذشت آن روزهایی که با اجارهٔ چند بیلبورد در شهر، اسم‌ شرکت بیمهٔ شما نقل محافل بود! حالا این صنعت، یک کسب‌وکار رقابتی‌ است و کسی در این رقابت برنده است که استراتژی دقیق و برنامه‌ریزی‌شده‌ای برای تبلیغات داشته باشد و بتواند تمایز خود را به نمایش بگذارد.

تمام چیزهایی را که برای برداشتن اولین قدم‌های تبلیغ بیمه باید می‌دانستید، با شما در میان گذاشتیم و با ارائه ۱۳ راهکار مؤثر، مسیر تبلیغاتی‌تان را تا حد زیادی روشن کردیم.

در آخر، امیدواریم این مقاله به دردتان خورده و به سؤالاتتان پاسخ داده باشد. اگر هنوز پرسشی دربارهٔ تبلیغات بیمه برای‌تان باقی مانده است، در بخش نظرات بنویسید تا به آن‌ها در اولین فرصت پاسخ دهیم.

 

منابع:

Podium | forbes | webfx

4.2/5 - (32 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest

8 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
س.صدقی
س.صدقی
1 سال قبل

سلام ، متشکرم
متنی که نوشتید را خوندم ، خوب بود و کاربردی نوشته شده بود.
بهتره که اشاره کنید شرکتهای بیمه بر اساس تبلیغات هوشمند و هدفمند بایستی برنامه مشخص داشته باشن .
تبلیغات بر پایه تقسیم مشتریان بنگاهی و انفرادی
تبلیغات بر اساس نوع محصول و نوع نیاز جامعه هدف

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
پاسخ به  س.صدقی
1 سال قبل

سلام
وقت بخیر
خیلی خوشحالیم که اینو می‌شنویم و ممنون که به ما بازخورد می‌دین 🙂
بله، درسته. بعد از اینکه هدف تبلیغات را مشخص کردیم، باید بدونیم قراره چه مخاطبی رو در کجا هدف بگیریم. تو این مرحله است که نیازهای گروه‌های مشتری مختلف را مشخص می‌کنیم و طبق ویژگی‌های جمعیت‌شناختی و همچنین نیازها و علایق اونا تبلیغ می‌کنیم.

امین
امین
1 سال قبل

سپاسگزارم از شما

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
پاسخ به  امین
1 سال قبل

????

غفاری
غفاری
9 ماه قبل

بسیار مفیدبود
با آرزوی مفقیت شما

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
پاسخ به  غفاری
9 ماه قبل

خیلی خوشحالیم این مقاله برای شما مفید بوده 🙂
ممنون که به ما فیدبک می‌دین.

محمود حسین نژاد
محمود حسین نژاد
6 ماه قبل

سلام
بسیار مقاله جالب و کاربردی برای من بیمه گر بود
مرسی

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
پاسخ به  محمود حسین نژاد
6 ماه قبل

سلام
خوشحالیم این مقاله برای شما مفید و کاربردی بوده 🙂
ممنون از شما که به ما بازخورد می‌دین.

ریتارگتینگ، فرصت دوباره برای برگرداندن مشتری!