فرصت محدود تبلیغات در دیوار با یکتانت: فقط تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ 💥

۹ روش و ۱۶ نمونه متن تبلیغ خدمات پوستی و لیزر موهای زائد

مقالات دیجیتال مارکتینگ | رضا سپه‌وندی | تاریخ بروزرسانی : ۲ مرداد ۱۴۰۲

تبلیغات کلینیک زیبایی

شما به‌عنوان صاحب کلینیک زیبایی به‌خوبی می‌دانید کار جذب مشتری بسیار سخت است. اگر دست روی دست بگذارید و منتظر بمانید کسی با شما تماس بگیرد، فرصت‌ها را از دست داده‌اید!

بله، مشتری‌های کلینیک می‌توانند شما را به دیگران معرفی کنند؛ ولی تعداد معرفی‌ها چقدر است؟ از آن گذشته، باید منتظر بمانید تا مشتریان برای شما تبلیغ کنند؛ یعنی دوباره عقب‌ماندن از رقبا.

خب، چاره چیست؟ اینجاست که پای تبلیغ خدمات پوستی به میان کشیده می‌شود؛ تبلیغات یکی از ستون‌های اصلی بازاریابی است تا بازار شما را بشناسد.

در این مقاله، به شما می‌گوییم چه راه‌هایی دارید که خدمات کلینیک خود را تبلیغ کنید و مشتری بیشتری بگیرید. علاوه بر این، ۱۶ نمونه متن در اختیارتان می‌گذاریم تا با قدرت شروع کنید! پس تا انتها با ما همراه باشید.

 

۹ روش برای تبلیغ خدمات پوستی که معجزه می‌کنند

قرار است با یکدیگر روش‌های تبلیغ خدمات پوستی را در این بخش مرور کنیم. برای هر بودجه و هدفی، یک روش در نظر گرفتیم؛ ولی پیشنهاد ما این است که حتماً چند روش را در سبد تبلیغات خود بگذارید.

بیایید هرکدام را جداگانه بررسی کنیم.

 

۱. تبلیغات در سایت‌های پربازدید برای هر هدفی!

به نظرتان، ظرفیت نمایش روزانهٔ تبلیغات همسان یکتانت چقدر است؟ ۳۱۱ میلیون بار نمایش! چنین ظرفیتی برای اینکه جلوی چشم کسی قرار بگیرید که به خدمات کلینیک شما نیاز دارد، کافی نیست؟

حالا چطور از این ظرفیت نمایش به نفع کلینیک زیبایی خودتان استفاده کنید؟ چند راه به شما پیشنهاد می‌کنیم:

  • تبلیغات کلیدواژه‌ای

یک سری کلیدواژهٔ مرتبط با کلینیک زیبایی و خدمات آن مثل «لیزر موهای زائد»، «پوست» و «جوانسازی پوست» را انتخاب می‌کنید. حالا اگر کلیدواژه‌های شما در صفحه‌ای از وب‌سایت‌های نمایش‌‌دهنده باشد، تبلیغ همسان شما نمایش داده می‌شود.

به نمونه تبلیغ خدمات پوستی زیر نگاه کنید که در مقاله‌ای با موضوع «معایب و مزایای جوانسازی پوست با بوتاکس» نمایش داده شده است:

نمونه تبلیغ خدمات پوستی در سایت‌های پربازدید

  • موضوعی

به‌جای انتخاب کلیدواژه، موضوع صفحه را از قبل مشخص می‌کنید؛ یعنی می‌گویید اگر مثلاً موضوع صفحه دربارهٔ لیزر موهای زائد، جوانسازی پوست، چاقی یا… بود، تبلیغ نمایش داده شود.

  • رفتارمحور

به نظرتان چه کسی به خدمات شما بیشتر نیاز دارد؟ زنان یا مردان؟ زنان علاقه‌مند به زیبایی یا آن‌هایی که به‌دنبال سرمایه‌گذاری هستند؟ می‌توانید یک گروه مخاطب انتخاب کنید تا تبلیغ فقط به آن‌ها نمایش داده شود.

البته هدفمندکردن تبلیغات در یکتانت فقط به این ۳ گزینه ختم نمی‌شود! مثلاً شما می‌توانید بگویید فقط کاربرانی تبلیغ را ببینند که در تهران زندگی می‌کنند.

هدفمند تبلیغ‌کردن چه مزیتی دارد؟ به کاربری که به خدمات شما نیاز دارد، چند قدم نزدیک‌تر می‌شود؛ یعنی کسی روی تبلیغ کلیک می‌کند که واقعاً به آن علاقه یا نیاز دارد.

برخلاف باور عموم مردم، شما برای تبلیغات کلیکی، فقط به یک صفحه نیاز دارید؛ یعنی لزومی ندارد وب‌سایتی پروپیمان درست کنید تا بتوانید در سایت‌های پربازدید تبلیغ کنید.

اگر مخاطب روی تبلیغ کلیک کند، به این صفحه هدایت می‌شود و آنجا این فرصت را دارید که اطلاعات او را کسب کنید. چطور؟

  • خیلی واضح و مشخص خودتان را معرفی کنید
  • پیشنهادی ویژه برای مشتری داشته باشید؛ مثلاً مشاوره رایگان به‌ازای پرکردن فرم!
  • مزایای رقابتی و ویژگی‌های خودتان را بنویسید
  • نظرات مشتریان قبلی را در صفحه بگذارید (بهتر است این نظرات در قالب ویدئو منتشر شود)
  • تصاویر مناسب (ویدئو) از محیط کلینیک بگذارید
  • راه‌های تماس را بنویسید
  • تعرفهٔ خدمات را در صفحه بگذارید

این صفحه را هم می‌توانید با سرویس‌های لندینگ‌ساز مثل لندین به‌راحتی و در کمتر از چند دقیقه طراحی کنید. وقتی روی نمونه تبلیغ خدمات پوستی بالا کلیک کنیم، به صفحهٔ زیر هدایت می‌شویم:

لندینگ پیج تبلیغ خدمات پوستی

جوانسازی صورت «در یک جلسه» و «بدون درد» همراه با تصویری از نمونه کار باعث می‌شود کاربر فرم را پر کند.

برای اینکه نتیجهٔ بهتری بگیرید، یک تیم برای تماس تلفنی با افرادی در نظر بگیرید که فرم شما را پر می‌کنند. هرقدر فاصلهٔ بین پرکردن فرم و تماس کمتر باشد، شانس بیشتری برای جذب دارید.

اگر به‌دنبال آگاه‌سازی هستید، می‌توانید روی تبلیغات بنری و تبلیغات ویدیویی سرمایه‌گذاری کنید. این ۲ سرویس به شما کمک می‌کنند ویدئو یا بنر تبلیغاتی خود را در هزاران وب‌سایت نمایش دهید تا بازار هدف را نسبت به وجود خود آگاه کنید.

نکته: تبلیغات پوش نوتیفیکیشن یکی دیگر از سرویس‌های ارزان و پربازدهٔ ماست که می‌توانید از آن برای گرفتن لید استفاده کنید. ویژگی هدف‌گیری محله‌های شهر تهران برای تبلیغ کلینیک زیبایی در این شهر بسیار مناسب است؛ چراکه می‌توانید مخاطبان هدف ساکن در اطراف کلینیک (محلهٔ خاص) را جذب کنید.

جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥
جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥

گوگل بی‌شک معدن مشتری است که حضور در آن در جذب مشتری و افزایش فروش تاثیر چشمگیری دارد؛ با تبلیغات در گوگل، محصول خودتان را به کسی معرفی می‌کنید که یا قصد خرید دارد یا در مرحلهٔ تحقیق است! ما به‌عنوان پارتنر رسمی گوگل آماده‌ایم در اجرا و مدیریت کمپین‌ها در کنار شما باشیم.

دریافت مشاوره رایگان arrow-left

۲. تبلیغات در گوگل، جذب مشتری در کوتاه‌ترین زمان

یک لحظه خودتان را جای مشتریانی بگذارید که به خدمات کلینیک زیبایی نیاز دارند و می‌خواهند بهترین گزینه را انتخاب کنند. چکار می‌کنید؟ احتمالاً از گوگل برای تحقیق و یافتن کلینیک خوب استفاده می‌کنید.

همین مسئله گوگل را به معدن مشتری تبدیل کرده است. طراحی سایت، تولید محتوای ارزشمند و سئو یک راه برای حضور در صفحهٔ نتایج جست‌وجوی چنین مشتریانی است؛ ولی وقت‌گیر است!

تبلیغات در صفحه اول گوگل راه میان‌بر است که به شما کمک می‌کند دقیقاً برای کسی تبلیغ کنید که به‌دنبال خدمات شماست. همین مسئله در تبدیل او به مشتری نقش زیادی دارد. از طرفی، تبلیغ شما به‌غیر از یک برچسب‌ «Sponsored» هیچ تفاوتی با سایر نتایج ارگانیک ندارد.

بیایید با هم چند نمونه تبلیغات لیزر موهای زائد در گوگل را ببینیم. هر ۳ تبلیغ از عبارات تاثیرگذار در تبلیغات مثل «مشاوره رایگان»، «تجهیزات روز دنیا» و «۱۵ سال تجربه» استفاده کرده‌اند.

از طرفی، هرکدام یک پیشنهاد ویژه و مزیت هم رو کرده‌اند تا توجه مخاطب را جلب کنند؛ به‌ترتیب، «جلسهٔ اول رایگان»، «۵۰ درصد تخفیف» و «مشاوره رایگان».

آخرین نکته هم استفاده از افزونه‌های گوگل ادز در تبلیغ دوم و سوم است که فضای بیشتری را به خود اختصاص داده‌اند.

نمونه تبلیغات لیزر موهای زائد در گوگل

برای این تبلیغات هم به طراحی سایت نیاز ندارید و یک صفحه هم کارتان را راه می‌اندازد. برای نمونه، روی یکی از تبلیغات کلیک کردیم و به صفحهٔ زیر هدایت شدیم:

لندینگ پیج تبلیغات لیزر موهای زائد

آن‌ها در لندینگ پیج تبلیغ کلینیک زیبایی خود سعی کرده‌اند با ایجاد ترس و حس فوریت، مشتری را به پرکردن فرم ترغیب کنند: فقط تا ۱۵ تیر وقت داری!

قبل از اینکه به سراغ روش‌های بعدی تبلیغ خدمات پوستی برویم، اجازه دهید به یک مسئله اشاره کنیم:

تبلیغات کلیکی (هم یکتانت و هم گوگل ادز) از نظر هزینه به نفع شماست؛ چون هزینهٔ آن به‌ازای هر کلیک کاربر حساب می‌شود. به عبارتی، تا وقتی که کسی روی تبلیغ شما کلیک نکند، پول نمی‌دهید.

مقاله پیشنهادی: ۱۰ روش تبلیغات کاشت مو + ۱۵ نمونه متن تبلیغ

۳. فعالیت و تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، جذب و آگاه‌سازی

شبکه‌های اجتماعی به‌خصوص اینستاگرام برای جذب مشتری و آگاه‌سازی به‌دردبخورند. شما ۲ راه برای جذب مشتری از طریق اینستاگرام دارید:

  • ارگانیک
  • تبلیغات

در روش اول، شما با تولید محتواهای ارزشمند دربارهٔ موضوع‌های مرتبط با خدمات خود و همچنین مشکلاتی که مخاطبان شما دارند، فالوور جذب می‌کنید. در این راه، تکنیک‌هایی مثل برگزاری مسابقه، انتشار پست‌های تعاملی (کوییز، نظرسنجی و…)، انتشار رضایت مشتریان و… به شما در افزایش تعامل صفحه‌ کمک می‌کند.

شما می‌توانید خدمات کلینیک را هم پیج اینستاگرام تبلیغ کنید؛ ولی حواستان باشد نسبت بین محتواهای تعاملی و تبلیغاتی ۸۰ به ۲۰ (۷۰ به ۳۰) باشد.

محتوای اینستاگرام کلینیک زیبایی

و اما راه دوم، یعنی تبلیغات!‌ ساختن پیج خوب در اینستاگرام مثل راه‌اندازی سایت وقت‌گیر است. اینجا می‌توانید از ظرفیت نمایش تبلیغات اینفلوئنسرها و صفحه‌های پربازدید بهره ببرید.

یک نمونه کمپین اینفلوئنسری کلینک زیبایی را در ویدئوی زیر ببینید:

 

 

حضور اینفلوئنسر در کلینیک زیبایی بهتر از سایر محتواهای تبلیغاتی است؛ چراکه مشتری مطمئن می‌شود اینفلوئنسر از خدمات شما استفاده کرده است. علاوه بر این، محیط کلینیک و همچنین دستگاه‌هایی را که دارید، از نزدیک می‌بیند.

تبلیغات در صفحه‌های پربازدید بیشتر برای آگاه‌سازی دربارهٔ کلینیک مناسب است. به این ترتیب، شما نام خود را بر سر میلیون‌ها نفر می‌اندازید. برای این تبلیغات، می‌توانید از بنرهای تبلیغاتی استفاده کنید تا صفحه‌های پربازدید در استوری منتشر کنند.

یافتن اینفلوئنسر و صفحه‌های پربازدید در کنار مذاکره با آن‌ها بر سر قیمت و نحوهٔ تولید محتوای تبلیغاتی خسته‌کننده است. جریان (یکی از زیرمجموعه‌های یکتانت) این مشکل را برای شما حل کرده است!

کافی است کمپین تبلیغات اینفلوئنسری و تعرفه‌ای  را در پنل آن‌ها بسازید. پس از آن، می‌توانید نرخ تعامل، عملکرد هر پیج و تعرفهٔ تبلیغات را مشاهده و بهترین‌ها را انتخاب کنید.

لیست اینفلوئنسرهای مناسب برای تبلیغ کلینیک زیبایی

۴. ثبت کلینیک در نقشه‌های آنلاین، حضور حداکثری!

یکی از کارهایی که باید انجام دهید، ثبت کلینیک زیبایی در گوگل مپ است. پس از آن، این شانس را خواهید داشت مشتریانی را جذب کنید که در نزدیکی شما زندگی می‌کنند.

چطور؟ گوگل سعی می‌کند نتایج را بر اساس لوکیشن کاربر شخصی‌سازی کند. به همین خاطر، اگر خدمات خاصی را جست‌وجو کند، نقشه‌ای را هم در صفحهٔ نتایج نمایش می‌دهد که در آن، ۳ کلینیک زیبایی نزدیک به مخاطب آمده است.

ثبت لوکیشن کلینیک زیبایی برای تبلیغ خدمات پوستی و لیزر موهای زائد

۳ کلینیک داخل تصویر در حالت‌های مختلف متفاوت است:

  • لوکیشن کاربر تغییر کند؛ مثلاً کسی که در تهران جست‌وجو می‌کند، چیزی متفاوت با نتیجهٔ ساکن خرم‌آباد می‌بیند
  • عبارت جست‌وجو متفاوت باشد؛ مثلاً کاربر یک محلهٔ خاص به انتهای عبارت جست‌وجو اضافه کند

کلینیک‌های زیبایی زعفرانیه

با توجه به اینکه ما سعی می‌کنیم از خدمات نزدیک‌ترین کلینیک زیبایی به محل زندگی یا کار خودمان استفاده کنیم، توصیه می‌کنیم لوکیشن کلینیک را به نشان و بلد هم اضافه کنید.

و اما چند نکته دربارهٔ بهره‌بردن از نقشه‌های آنلاین برای تبلیغ خدمات پوستی:

  • تصاویری از محیط کلینیک به لوکیشن خود اضافه کنید
  • شماره‌تلفن خود را ثبت کنید
  • از یک الگوی مشخص برای ثبت لوکیشن استفاده کنید که به مشتری مرتبط نزدیک شوید؛ مثلاً «کلینیک زیبایی پوست [نام کلینیک] یا «مرکز لیزر موهای زائد [نام برند]»
  • از مشتریان بخواهید به شما امتیاز دهند و نظرشان را ثبت کنند تا رتبهٔ بهتری بگیرید

اگر هنوز کلینیک خود را ثبت نکرده‌اید، می‌توانید مقالهٔ «آموزش ثبت لوکیشن در گوگل مپ با گوشی و کامپیوتر» را همین حالا مطالعه کنید.

خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!
خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!

هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم.

۵. ارسال پیامک، اطلاع‌رسانی و جذب مشتری

پیامک ساده‌ترین و ارزان‌ترین راه برای تبلیغات لیزر موهای زائد، خدمات پوستی و تمام خدماتی است که ارائه می‌کنید. ۳ راه دارید:

  • ارسال پیامک انبوه: گزینهٔ خوبی برای اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی در سطح گسترده است؛ مثلاً وقتی شعبهٔ جدیدی افتتاح می‌کنید یا کلینیک را به‌تازگی راه‌اندازی کرده‌اید
  • ارسال پیامک منطقه ای: یادتان است گفتیم بهترین مشتری برای شما، کسی است که در نزدیکی کلینیک زندگی می‌کند؟ برای اینکه چنین مشتریانی را جذب کنید، پیامک خود را بر اساس شهر، محله یا حتی خیابان ارسال کنید
  • ارسال هدفمند: یک گروه مخاطب برای خودتان تعریف و پیامی شخصی‌سازی‌شده ارسال می‌کنید؛ مثلاً پیامکی حاوی کد تخفیف برای جذب دانشجویان!

برای ارسال پیامک به پنل ارسال اس ام اس نیاز دارید تا بتوانید خیلی راحت و سریع، پیامک‌های تبلیغاتی خود را ارسال کنید. از طرفی، این پنل به شما کمک می‌کند مخاطبان را دسته‌بندی کنید و گزارش کاملی از کمپین مثل تعداد پیامک‌های ارسالی موفق و تعداد دفعاتی که روی لینک داخل پیامک کلیک شده است، به شما ارائه می‌کند.

چند نمونه تبلیغات لیزر موهای زائد را ببینید:

تبلیغات لیزر موهای زائد

هرکدام پیشنهاد خاصی برای جذب مشتری در نظر گرفته‌اند: «۷۰ درصد تخفیف»، «۷۰۰ هزار تومان هدیه» و «پرداخت هزینهٔ رفت‌وآمد».

یک نکتهٔ مهم: گفتیم متن پیامک کوتاه باشد؛ ولی این بدان معنا نیست که از فاصله بین کلمه‌ها استفاده نکنید! چرا؟ چون چشم مخاطب به‌دنبال چیزهای مهم مثل خدمت (لیزر موی زائد)، تخفیف (جایزه)، قیمت، مزیت و ویژگی می‌گردد و آن را باید تشخیص دهد.

در بخش بعدی مقاله، نه‌تنها چند نمونه متن برای تبلیغ موهای زائد و خدمات پوستی در اختیارتان می‌گذاریم، بلکه به شما می‌گوییم چه نکاتی را هنگام نوشتن پیامک رعایت کنید.

مقاله پیشنهادی: راهنمای تبلیغات سالن زیبایی + متن تبلیغات آرایشگاه

۶. همکاری با سایت‌های واسطه

می‌توانید برای تبلیغ کلینیک زیبایی، روی ظرفیت سایت‌های واسطه مثل تخفیفان و دیوار حساب کنید. در سایت دیوار، شما باید آگهی تبلیغاتی خود را ثبت کنید. پس از آن، کسانی که به‌دنبال خدمات کلینیک زیبایی هستند، شما را پیدا می‌کنند.

ولی تخفیفان یا سایت‌های تخفیفی دیگر یک قدم از دیوار جلوترند؛ چراکه منِ کاربر می‌دانم با جست‌وجوی کلینیک زیبایی در آن‌ها، این شانس را دارم که تخفیف بگیریم و پول کمتری بپردازم.

برای نمونه، کلینیک «ری را» با کمک تخفیفان تا امروز ۳۹ هزار و ۵۴۵ مشتری جذب کرده است.

کلینیک زیبایی در سایت تخفیفان

از طرفی، آن‌ها به‌طور رایگان کلینیک‌ها را تبلیغ می‌کنند. برای مثال، همان طور که در تصویر زیر می‌بینید، تخفیفان بهترین کلینیک‌های لیزر را تبلیغ کرده است. این تبلیغ با جست‌وجوی «لیزر موی زائد» نمایش داده شده است؛ یعنی دستیابی به مشتریانی که به خدمات مرکز لیزر نیاز دارند.

نمونه تبلیغ خدمات پوستی و لیزر موهای زائد در گوگل

علاوه بر این، تخفیفان ایمیل‌های مختلفی حاوی کد تخفیف خدمات مختلف ارسال می‌کند که باعث می‌شود افراد بیشتری با کلینیک شما آشنا شوند.

چند نکته برای اینکه نتیجهٔ خوبی از حضور در سایت‌های واسطه بگیرید:

  • تصاویر باکیفیت از مجموعه و دستگاه‌های لیزر بگذارید
  • خدمات خودتان را به‌گونه‌ای بنویسید که مخاطب بفهمد چه فایده‌ای برای او دارید
  • مشتریان خود را تشویق کنید نظرشان را در صفحهٔ شما ثبت کنند
  • امکانات و ویژگی‌های متمایز خود را بنویسید (مثلاً جای پارک آسان)

اگر موافق باشید، مقداری از دنیای دیجیتال فاصله بگیریم و برگردیم به روش‌های سنتی!

دوره جدید و رایگان آموزش ساخت ویدیو تبلیغاتی حرفه‌ای
دوره جدید و رایگان آموزش ساخت ویدیو تبلیغاتی حرفه‌ای

در این دوره ۲ ساعته، یاد می‌گیرید که چطور با نوشتن سناریو عالی و توجه به نکات حرفه‌ای در ساخت ویدیو، یک ویدیو تبلیغاتی خوب و موثر بسازید.

ثبت‌نام arrow-left

۷. پخش تراکت، جذب مشتری محلی

یکی دیگر از راه‌های ارزان برای اطلاع‌رسانی در سطح منطقه و جذب مشتریانی که در اطراف کلینیک زندگی می‌کنند، پخش تراکت است. فقط برای اینکه تراکت شما را بگیرند یا پرت ندهند، چند نکتهٔ مهم را رعایت کنید:

  • سعی کنید تراکت رنگی و باکیفیتی طراحی کنید
  • تعرفهٔ تمام خدمات خود را لیست نکنید! فقط آن‌هایی را بیاورید که تاثیر زیادی در جذب مشتری دارند
  • مزایای رقابتی خود را گوشزد کنید؛ مثلاً دستگاه‌های به‌روز، پزشکان با تجربه یا مشاوره رایگان
  • آدرس و شماره‌تلفن خود را در تراکت بنویسید
  • QR کد در تراکت بگذارید تا اگر مشتری آن را اسکن کرد، نقشهٔ گوگل (نشان یا بلد) باز شود و شما را راحت پیدا کند؛ همچنین می‌توانید او را به اکانت اینستاگرام خود هدایت کنید
  • تراکت شلوغ نباشد!‌ حتماً فضای سفید ایجاد کنید
  • از رنگ‌های گرم استفاده کنید

برای اینکه شانس بیشتری برای جذب مشتری از طریق تراکت داشته باشید، یک پیشنهاد ویژه به‌ازای تحویل تراکت در نظر بگیرید؛ مثلاً ۱۰ درصد تخفیف یا جلسهٔ اول رایگان. به این ترتیب، می‌توانید روی تراکت برای جذب مشتری هم حساب کنید.

به‌عنوان نمونه، به ۲ تراکت طراحی‌شده برای تبلیغ بوتاکس صورت و لیزر نگاه کنید:

نمونه تبلیغ خدمات پوستی و لیزر موهای زائد
طراحی‌شده توسط عباس رضایی

۸. تبلیغات محیطی، آگاه‌سازی حداکثری!

ما همیشه در خانه نیستیم و گوشی هم هر ثانیه در دستمان نیست. به همین خاطر، بد نیست اگر بودجهٔ کافی دارید، به سراغ تبلیغات محیطی بروید. بیلبوردها، بنرها و حتی پرچم‌های ساحلی در سطح شهر توجه ما را روزانه جلب می‌کنند؛ کافی است خلاقانه طراحی شده یا پیامی متفاوت داشته باشند تا ذهن ما مدت‌ها درگیر شود.

تبلیغ خدمات پوستی روی بیلبورد

از بین تبلیغات محیطی، «لمپوست»، «استندها»، «پرچم‌های ساحلی» و «استیشن بورد» خرج کمتری روی دست شما می‌گذارد. اگر هدف شما آگاه‌سازی است، به سراغ تبلیغات محیطی بروید. می‌خواهید با این نوع تبلیغات بیشتر آشنا شوید؟ پیشنهاد می‌کنیم مقالهٔ «مقایسهٔ ۱۲ روش تبلیغات محیطی نوین و کلاسیک» را مطالعه کنید.

 

۹. تبلیغات با کمک مردم

ابتدای کار گفتیم که منتظر نمانید تا شما را معرفی کنند؛ ولی نباید معرفی مردم را به‌طور کلی کنار بگذارید!‌ تبلیغات دهان‌به‌دهان به خدمات شما و تجربهٔ مشتری گره خورده است؛ حتی در برخی موارد می‌تواند به ضرر شما تمام شود.

خب، پس چرا روی مردم حساب کنیم؟ اغلب مردم زمان انتخاب کلینیک زیبایی به تجربهٔ مشتریان شما نگاه می‌کنند و رضایت و معرفی از طرف آن‌ها سند محکمی است. پس ارائهٔ بهترین خدمات با هدف رقم‌زدن بهترین تجربه را در برنامهٔ کلینیک خود از همان ابتدا بگنجانید.

گفتیم تبلیغات دهان‌به‌دهان چیزی نیست که بتوان روی آن به‌عنوان یک روش تبلیغات زودبازده حساب کرد؛ ولی ۲  راه برای تسریع روند معرفی دارید:

  • دادن پاداش به‌ازای معرفی هر مشتری (مثلاً به‌ازای معرفی هر ۳ مشتری، یک جلسهٔ رایگان)
  • تهاتر مشتری

مشتریان شما و برخی کسب‌وکارها یکی است. مثلاً می‌توانید برای تبلیغات لیزر موهای زائد با آرایشگاه‌ها همکاری کنید. شما خدمات آن‌ها را تبلیغ می‌کنید و آن‌ها مشتریان خود را به‌سمت شما هدایت می‌کنند.

نکته: می‌توانید با فروشنده‌های لوازم آرایشی و بهداشتی همکاری کنید. در این روش، به‌ازای هر معرفی، به آن‌ها پورسانت می‌دهید.

روش‌های موثر و کاربردی تبلیغ خدمات پوستی را با شما در میان گذاشتیم؛ ولی یک نکته را به یاد داشته باشید:

نمایش تبلیغات به‌معنای موفقیت نیست!

برای اینکه نتیجه بگیرید، باید نکات مختلفی را قبل، حین و بعد از تبلیغات رعایت کنید. برای شروع، پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌های زیر را بخوانید:

یادمان نرفته است که قول دادیم چند نمونه متن برای تبلیغ لیزر موهای زائد، خدمات پوستی و… در اختیارتان بگذاریم! بیایید نمونه‌ها را بررسی کنیم.

مقاله پیشنهادی: راه‌های تبلیغات تالار عروسی و باغ تالار + نمونه متن تبلیغاتی

۸ نمونه متن تبلیغات لیزر موهای زائد

برای اینکه تبلیغ پیامکی شما موفق عمل کند، برخی نکات را هنگام نوشتن متن باید رعایت کنید:

  • به مهم‌ترین دلیلی که مشتری باید از خدمات لیزر شما استفاده کند، اشاره کنید؛ مثلاً‌ قیمت پایین، دسترسی راحت، دستگاه‌های به‌روز، تجربه و مشاوره رایگان
  • مشتری را بترسانید!‌ اگر قرار است تخفیفی دهید، مدت‌زمان مشخصی برای آن بگذارید تا مخاطب بداند این یک فرصت تکرارنشدنی است
  • مشتری را به عمل مشخصی مثل پرکردن فرم مشاوره یا تماس با کلینیک دعوت کنید
  • متن پیامک باید کوتاه و واضح باشد
  • طوفانی شروع کنید!
  • از کلمات و عبارات تاثیرگذار مثل «مشاوره رایگان»، «جلسه اول رایگان»، «کادر متخصص و باتجربه»، «بدون درد»، «لیزر قسطی»، «تضمین بازگشت وجه در صورت عدم‌رضایت»، «۳۴ هزارمین مشتری ما باش!» و… استفاده کنید
  • مخاطب خود را بشناسید و بدانید چه چیزی برای او مهم است؛ مثلاً قیمت پایین و تخفیف یا کیفیت دستگاه‌ها و خدمات انحصاری؟

نکته: شناخت مخاطب یکی از ستون اصلی موفقیت در مخاطب است؛ چون می‌دانید در کجا، با چه لحنی و چه پیشنهادی به سراغ او بروید. بری آشنایی بیشتر با تعیین بازار و مخاطب هدف، پیشنهاد می‌کنیم مقالهٔ «بازار هدف چیست و چگونه آن را مشخص کنیم؟» را مطالعه کنید.

برویم سراغ ۸ نمونه متن تبلیغات لیزر موهای زائد:

  • لیزر موهای زائد بدون عوارض پوستی و درد ? برای دریافت مشاورهٔ رایگان، همین حالا با تماس بگیرید:
  • فقط در ۵ جلسه، از شر موهای زائد خلاص شو ? اگر با دوستت بیایی، ۳۰ درصد تخفیف می‌گیری! برای رزرو وقت، تماس بگیر:
  • حذف تضمینی موهای زائد ? همین حالا از مرکز لیزر موهای زائد ری‌را با ۱۵ سال سابقه وقت بگیرید:
  • ۴۰ درصد تخفیف برای لیزر موهای زائد در کلینیک زیبایی ماهرو ? رزرو وقت:
  • ۷۰۰ هزار تومان هدیه برای ۵۰ نفر اول!‌ برای رزرو وقت لیزر موهای زائد با ما تماس بگیرید:
  • با موهای زائد خداحافظی کن!‌ لیزر موهای زائد بدون درد و تضمینی در ۵ جلسه ? رزرو وقت:
  • هیچ‌وقت لیزر نکن! مگر زیر نظر متخصص؛ زمرد تنها مرکز لیزر تخصصی پوست و مو در تهران
  • افتتاح مجهزترین مرکز لیزر در خرم‌آباد ? جلسه اول رایگان برای ۵۰ نفر اول، فقط با یک تماس: (تماس)

جذب مخاطب برای تبلیغات کلینیک زیبایی

۸ نمونه متن تبلیغ خدمات پوستی

همان نکاتی را که در بالا اشاره کردیم، برای تبلیغ خدمات پوستی کلینیک هم در نظر بگیرید تا متنی جذاب و متقاعدکننده آماده کنید.

در ادامه، ۸ نمونه متن تبلیغ خدمات پوستی آورده‌ایم که از آن‌ها الهام بگیرید:

  • با چین و چروک‌های روی پوستت خداحافظی کن! ۲۰ درصد تخفیف ویژه برای خدمات بوتاکس تا ۱۵ تیر: (شماره‌تلفن)
  • حال پوستت رو خوب کن ? ۲۳ درصد تخفیف برای تمام خدمات کلینیک زیبایی گلدن رویال تا آخر تیر: (شماره‌تلفن)
  • چرا به فکر جوانسازی پوستت نیستی؟ بهترین و به‌روزترین دستگاه‌های کلینیک زیبایی ری‌را برای شماست. همین حالا تماس بگیرید:
  • می‌دونستی بدون جراحی هم می‌شه از شر لک‌های پوستی خلاص شد؟ برای دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید:
  • جوانسازی پوست با ۲۵ درصد تخفیف ? برای دریافت مشاوره رایگان با مشاوران کلینیک زیبایی آوینا همین حالا تماس بگیرید:
  • جوانسازی دائمی صورت ? برای دریافت مشاوره با مشاوران کلینیک بین‌المللی پوست و مو الهیه تماس بگیرید:
  • ۳۰ درصد تخفیف برای رفع اسکارهای پوستی تا آخر تیر! همین حالا با کلینیک روما تماس بگیرید:
  • افتتاح اولین کلینیک تخصصی زیبایی و جوانسازی پوست در خرم‌آباد! فقط تا پایان هفته فرصت دارید از ۲۵ درصد تخفیف افتتاحیه استفاده کنید: (تماس)
کار ما با ۱۶ نمونه متن تبلیغات کلینیک زیبایی برای خدمات پوستی و لیزر موهای زائد تمام شد. می‌توانید روی آیکون روبه‌رو کلیک کنید و یک متن به نمونه‌ها اضافه کنید:
0
نمونه متن تبلیغاتی خود را اینجا بنویسید:x
مقاله پیشنهادی: ۳۰ نمونه متن پیامک افتتاحیه برای شروع پرقدرت!

منتظر نمانید!

جذب مشتری جدید در گرو دیده‌شدن است که تبلیغات برای شما به ارمغان می‌آورد. اگر به‌درستی تبلیغ کنید، می‌توانید شناخته شوید، مشتری جدید بگیرید و فروش خود را افزایش دهید.

وقتی رقابت افزایش پیدا می‌کند، حساب‌کردن روی مشتریان فعلی به‌معنای باختن به رقباست. به همین خاطر، منتظر نمانید و بسته به بودجه‌ای که دارید، به سراغ یکی از راه‌های تبلیغ خدمات پوستی برای کلینیک خود بروید.

خوشحال می‌شویم نظرات شما را بشنویم ? همچنین اگر سؤال خاصی ذهن شما را درگیر کرده است، در بخش نظرات برای ما بنویسید.

4.3/5 - (10 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest

10 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهران بدری
مهران بدری
1 سال قبل

سلام ممنونم خیلی مفید بود

masoud dareiny
masoud dareiny
8 ماه قبل

بسیار مفید و مملو از محتوا بود ممنونم از شما و وقتی که گذاشتین برای ارائه این راهنمایی های جذاب

rrahpeyma
rrahpeyma
7 ماه قبل

نکات فوق العاده کلیدی بیان کردید بسیار سپاسگزارم از وقت و انرژی که برای تهیه آن صرف کردید. پاینده باشید

خالقی
خالقی
7 ماه قبل

عالی وبی نظیربود
سپاس

حامد
حامد
6 ماه قبل

واقعا لذت بردم 🙏🌹
عالی پرمحتوا و کاربردی 👌🔥🔥

ریتارگتینگ، فرصت دوباره برای برگرداندن مشتری!