فرصت محدود تبلیغات در دیوار با یکتانت: فقط تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ 💥

افزونه تبلیغات در گوگل Google Ads Extensions (کاربرد و مزایا)

مقالات دیجیتال مارکتینگ | رضا سپه‌وندی | تاریخ بروزرسانی : ۱۹ دی ۱۴۰۱

بهترین افزونه تبلیغات در گوگل ادز

شاید تا به حال اسم افزونه تبلیغات در گوگل به گوشتان نخورده باشد؛ ولی شما هنگام جستجو در گوگل بدون شک بارها با آن‌ها روبرو شده‌اید. با استفاده از آن‌ها می‌توانید اطلاعات ارزشمند بیشتری را در اختیار مخاطب هدفتان بگذارید.

اجازه دهید برای درک اهمیت آن‌ها به تبلیغات سنتی گریزی بزنیم. به‌عنوان مثال، شما برای درج اطلاعات بیشتر در تبلیغات خود در نیازمندی‌های همشهری باید مبلغ بیشتری پرداخت می‌کردید. با این حال، گوگل ادز به شما اجازه می‌دهد اطلاعات مختلفی اعم از شمارهٔ تلفن یا تخفیف‌های هیجان‌انگیز خود را رایگان به تبلیغتان اضافه کنید.

در این مقاله قرار است به شما بگوییم منظور از افزونه‌های گوگل ادز چیست، چه مزایایی دارند و چگونه می‌توانید آن‌ها را به تبلیغتان اضافه کنید. در ادامه با یکتانت همراه شوید. (چنانچه قصد تبلیغات در صفحه اول گوگل را دارید، می‌توانید از پلن‌ها و تعرفه‌های یکتانت آگاهی کسب نمائید)

مقاله پیشنهادی : گوگل ادوردز چیست و چه کاربردی دارد؟

افزونه تبلیغات در گوگل ادز چیست؟

Ads Extensions به اطلاعات اضافه‌ای گفته می‌شود که می‌توانید در تبلیغات خود در صفحه نتایج جستجوی گوگل به مخاطبتان ارائه کنید. درج چنین اطلاعاتی تعامل بیشتر مشتری را به‌دنبال دارد و می‌تواند در تصمیم‌گیری او تاثیر بگذارد.

افزونه‌های مختلفی در گوگل ادز وجود دارند که شما می‌توانید از آن‌ها در سطوح مختلف (اکانت، کمپین و اد گروپ) بهره ببرید. از طرفی، در گوگل ادز برخلاف تبلیغات سنتی مبلغ اضافه‌ای بابت درج اطلاعات اضافه پرداخت نمی‌کنید. به عنوان مثال، فلای تودی با کمک افزونهٔ Promotion مخاطبی را هدف گرفته است که به‌دنبال تخفیف است.

 

افزونه گوگل ادز در تبلیغ سایت فلای تودی

ارائهٔ اطلاعات بیشتر به شما کمک می‌کند تبلیغی متمایز از تبلیغ رقبا به مخاطب نشان دهید. به عکس بالا دوباره نگاه کنید تا ببینید فلای تودی چگونه با کمک افزونهٔ Sitelink صفحه‌های بیشتری را در اختیار مخاطبان خود گذاشته است.

استفاده از افزونه‌ها برای افزایش بازدهی تبلیغ و جلب توجه مخاطبان ضروری است؛ بنابراین اجازه دهید قبل از بررسی انواع مختلف افزونه‌ها، به مزایا و کاربردهای استفاده از آن‌ها نگاهی بیندازیم.

مقاله پیشنهادی : مدرک گوگل ادز را چگونه دریافت کنیم؟

 

انواع افزونه‌های تبلیغات گوگل ادز

هر کدام از این افزونه‌ها به شما اجازه می‌دهند تا اطلاعات خاصی درباره کسب و کارتان ارائه کنید. ده افزونهٔ تبلیغاتی مهم و پرکاربرد را در این بخش با یکدیگر بررسی می‌کنیم. شما می‌توانید بسته به نیازتان در تبلیغ‌های خود از آن‌ها بهره ببرید.

با استفاده از افزونه Sitelink می‌توانید لینک‌های بیشتری را در زیر تبلیغ خود در صفحهٔ نتایج جست‌وجو اضافه کنید. در واقع، این افزونه‌ها به شما این شانس را می‌دهند که کاربر را به صفحه‌های دیگری در وب‌سایت خود هدایت کنید.

به آن‌ها می‌توانید به چشم تبلیغ‌های کوچکی نگاه کنید که مشتری را به صفحه‌های خاصی هدایت می‌کنند. به‌عنوان مثال، پیام آوا با کمک آن‌ها به مشتری اجازه می‌دهد به‌طور مستقیم از صفحهٔ نتایج به اطلاعات بیشتری دربارهٔ این کسب‌وکار دست پیدا کند. از طرفی، کاربری که به‌دنبال طراحی سایت شرکتی است، می‌تواند نیاز خود را از طریق این تبلیغ بدون اتلاف وقت برطرف کند.

 

افزونه sitelink گوگل ادز

شما همچنین می‌توانید توضیحات مختصری دربارهٔ هر کدام از صفحه‌های خود در ۲ خط ارائه کنید تا مخاطب را به کلیک‌کردن روی تبلیغتان نزدیک‌تر کنید.

 

لینک‌های بیشتر افزونه sitelink

۲. Location

همان طور که از نام این افزونه پیدا است، به شما این امکان را می‌دهد که آدرس کسب‌وکارتان را در تبلیغتان برجسته کنید. استفاده از آن برای کسب‌وکارهایی که موقعیت مکانی آن‌ها نقش زیادی در تصمیم‌گیری مشتریانشان دارد، بسیار حائز اهمیت است.

اغلب افراد امروزه سعی می‌کنند تا از کسب‌وکارهایی استفاده کنند که در نزدیکی‌ آن‌ها است؛ زیرا استفاده از خدمات این کسب‌وکارها باعث می‌شود تا آن‌ها در زمان و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند. به همین دلیل، نباید از این فرصت برای جذب چنین افرادی غافل شد.

این افزونه به کاربر اجازه می‌دهد موقعیت مکانی کسب‌وکار را در گوگل مپ پیدا کند؛ ولی متاسفانه استفاده از آن در ایران در حال حاضر امکان‌پذیر نیست. (برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه ثبت مکان در گوگل مپ با گوشی مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد می‌کنیم)

جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥
جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥

گوگل بی‌شک معدن مشتری است که حضور در آن در جذب مشتری و افزایش فروش تاثیر چشمگیری دارد؛ با تبلیغات در گوگل، محصول خودتان را به کسی معرفی می‌کنید که یا قصد خرید دارد یا در مرحلهٔ تحقیق است! ما به‌عنوان پارتنر رسمی گوگل آماده‌ایم در اجرا و مدیریت کمپین‌ها در کنار شما باشیم.

دریافت مشاوره رایگان arrow-left

۳. Callout

افزونهٔ Callout به شما کمک می‌کند ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد خود را در تبلیغتان برجسته کنید. با این حال، کاربر نمی‌تواند روی آن‌ها کلیک کند و به صفحهٔ جدیدی در وب‌سایتتان برسد. گوگل ادز این امکان را فراهم کرده است که شش ویژگی را با کمک آن به تبلیغتان اضافه کنید؛ ولی به یاد داشته باشید که می‌توانید تنها از ۲۵ کاراکتر برای نوشتن هر ویژگی بهره ببرید.

به‌عنوان مثال، ایران چارتر از Callout استفاده کرده است تا ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد خود (تضمین ارزان‌ترین نرخ بلیط، رزرو چارتری بلیط هواپیما و رزرو بلیط هواپیما ارزان) را به مخاطب هدفش نشان دهد.

 

افزونه callout

اگر بتوانید تمام ارزش‌های مرتبط با کسب‌وکارتان را در تبلیغ اصلی بیاورید، این افزونه نمی‌تواند کمکی به شما کند؛ زیرا تکرار آن‌ها هیچ فایده‌ای برایتان ندارد. با این حال، آن‌ها دارایی رایگانی به حساب می‌آیند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید تا جذابیت پیشنهاد خودتان را بیشتر کنید. به همین خاطر، این افزونه کلیک‌های بیشتری برایتان رقم می‌زند.

این افزونه مانند افزونهٔ Sitelink به شما کمک می‌کند فضای بیشتری را در صفحهٔ نتایج اشغال کنید؛ بنابراین با کمک آن می‌توانید به‌راحتی توجه مخاطبتان را جلب کنید. برای مثال، علی‌ بابا از این فرصت استفاده کرده است تا نه‌تنها ویژگی‌های خاص خود (استرداد آنلاین و پشتیبانی ۲۴ ساعته) را گوشزد کند، بلکه ۳ خط از صفحهٔ نتایج جست‌وجو را به خود اختصاص دهد.

 

اشغال فضای بیشتر با افزونه callout

۴. Price

قیمت یکی از عوامل تعیین‌کننده در تصمیم‌گیری مشتری است؛ بنابراین اضافه‌کردن افزونهٔ Price راهی عالی برای افزایش نرخ تبدیل به حساب می‌آید. به عبارت دیگر، شفافیت قیمت‌ باعث می‌شود که کاربری را جذب کنید که قیمت خدمت یا محصولتان را پذیرفته است.

با کمک این افزونه دیگر نگران این موضوع نیستید که کاربر پس از مواجه با قیمت‌ها از خیر استفاده از خدمات یا محصول‌هایتان بگذرد. این افزونه همچنین به شما اجازه می‌دهد جزییات بیشتری از محصول مانند رنگ و وزن را با مخاطب در میان بگذارید. کاربر می‌تواند محصول یا خدمتتان را در همان صفحهٔ نتایج جست‌وجو بررسی کند و تصمیم بگیرد که آن را بخرد؛ ولی متاسفانه استفاده از آن برای کسب‌وکارهای ایرانی امکان‌پذیر نیست.

مقاله پیشنهادی : پروموشن کد گوگل ادز چیست

۵. Call

افزونهٔ Call یکی دیگر از پرکاربردترین و موثرترین افزونه‌های تبلیغات در گوگل است. با استفاده از آن می‌توانید شرایطی را فراهم کنید که کاربر تنها با یک کلیک از صفحهٔ نتایج جست‌وجو با شما تماس بگیرد. شمارهٔ تماستان در گوشی‌های موبایل با آیکون تلفن به مخاطبانتان نمایش داده می‌شود تا آن‌ها ترغیب شوند که با شما تماس بگیرند.

 

تماس مستقیم با افزونه call

استفاده از این افزونهٔ تبلیغاتی برای کسب‌وکارهای خدماتی بسیار مفید است؛ زیرا مشتری می‌تواند بدون نیاز به انجام‌دادن کار اضافه‌ای با شما صحبت کند. این افزونه نقش زیادی در افزایش نرخ تبدیل دارد؛ ولی نباید از آن با هدف افزایش نرخ کلیک استفاده کنید.

خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!
خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!

هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم.

۶. App

کسب‌وکارها می‌توانند امکان دانلود اپلیکیشن خود را برای کاربران در صفحهٔ نتایج جست‌وجو فراهم کنند. دکمهٔ نصب (Install) با استفاده از افزونهٔ App به تبلیغ شما اضافه می‌شود تا کاربر بتواند از همان صفحهٔ نتایج جست‌وجو برای نصب اپلیکیشنتان اقدام کند. لازم به ذکر است که این دکمه تنها در تلفن‌های همراه و تبلت‌ها نمایش داده می‌شود تا به بیشتر دیده‌شدن اپلیکیشن کمک کند.

کاربر پس از اینکه روی این دکمه کلیک کند، به فروشگاه مرتبط با سیستم عامل گوشی خود هدایت می‌شود؛ بنابراین افزودن این دکمه به تبلیغ راهی عالی برای افزایش نصب اپلیکیشن به حساب می‌آید. با این حال، استفاده از این افزونه هم مانند دو افزونهٔ Price و Location برای کسب‌وکارهای ایرانی در حال حاضر میسر نیست.

 

۷. Promotion

افزونهٔ Promotion به شما اجازه می‌دهد پیشنهادی وسوسه‌کننده به مخاطبان هدفتان ارائه کنید. اغلب افراد این روزها به‌دنبال تخفیف و خرید محصول با قیمت کمترند؛ بنابراین استفاده از این افزونه باعث می‌شود گوی رقابت را از سایر رقبا بربایید.

به‌عنوان مثال، «تارینوتک» با استفاده از این افزونه به مخاطبان خود اطلاع داده است که می‌توانند از تخفیف ۲۰ درصدی نوروزی بهره ببرند. کاربر با کلیک روی این لینک به لندینگ پکیج‌های عیدانهٔ تارینوتک هدایت می‌شود؛ بنابراین می‌توان به این افزونه به چشم یک راه میان‌بر برای ارائهٔ پیشنهادی جذاب نگاه کرد.

 

افزونه promotion

شما همچنین می‌توانید کد تخفیف خود را هم در همان صفحهٔ نتایج جست‌وجو در اختیار مخاطبتان بگذارید تا توجه او را بیش از پیش جلب کنید. استفاده از این افزونه افزایش نرخ تبدیل را به دنبال دارد؛ زیرا کاربر تصمیم گرفته است که این فرصت را از دست ندهد

 

ارائه کد تخفیف با افزونه promotion

۸. Image

افزونهٔ Image در حال حاضر به‌صورت آزمایشی (Beta) ارائه شده است و تنها در چند کشور در دسترس تبلیغ‌کنندگان قرار گرفته است. این افزونه به شما اجازه می‌دهد تصویری را به تبلیغ خود اضافه کنید تا بتوانید او را به کلیک‌کردن تشویق کنید.

به‌عنوان مثال، می‌توانید تصویری از محصول خود به مخاطب نشان دهید تا بتواند آن را در همان صفحهٔ نتایج جست‌وجو بررسی کند. استفاده از Image راهی عالی برای افزایش نرخ تبدیل است؛ زیرا کاربران می‌دانند چه چیزی در انتظار آن‌ها است و بر همین اساس روی تبلیغتان کلیک می‌کنند.

دوره جدید و رایگان آموزش ساخت ویدیو تبلیغاتی حرفه‌ای
دوره جدید و رایگان آموزش ساخت ویدیو تبلیغاتی حرفه‌ای

در این دوره ۲ ساعته، یاد می‌گیرید که چطور با نوشتن سناریو عالی و توجه به نکات حرفه‌ای در ساخت ویدیو، یک ویدیو تبلیغاتی خوب و موثر بسازید.

ثبت‌نام arrow-left

۹. Structured snippet

این افزونه به شما کمک می‌کند ویژگی‌های محصول یا خدمت خود را در تبلیغتان برجسته کنید. شما همچنین می‌توانید از آن برای نشان‌دادن انواع خدماتی که ارائه می‌کنید، بهره ببرید. این افزونه شباهت زیادی به Callout دارد؛ ولی با این تفاوت که می‌توانید عنوان مشخصی را با کمک آن برای اطلاعات اضافی خود در نظر بگیرید.

یک فروشگاه آنلاین ساعت هوشمند را در نظر بگیرید. آن‌ها می‌توانند با استفاده از این افزونه به برندهای مختلفی که در فروشگاه خود ارائه می‌کنند، اشاره کنند. آن‌ها با عنوان «Brands» از متن تبلیغ جدا می‌شوند تا مخاطب متوجه شود که به چه برندهایی در این فروشگاه دست پیدا می‌کند.

کسب‌وکارهای ایرانی می‌توانند از این افزونه برای ارائهٔ تبلیغی جذاب استفاده کنند؛ ولی آن‌ها نمی‌توانند از عنوان فارسی برای این بخش استفاده کنند. به‌عنوان مثال، وب‌سایت «آگهی» از آن استفاده کرده است تا انواع خدماتی را که ارائه می‌کند، به مخاطبان خود نشان دهد.

 

افزونه structured snippet

۱۰. Lead Form

Lead Form یکی دیگر از افزونه‌های تبلیغاتی است که مانند Image به‌صورت آزمایشی ارائه شده است. این افزونهٔ جدید به شما کمک می‌کند اطلاعات مشتریان راغلب (لید) خود را در صفحهٔ نتایج جست‌وجو جمع‌آوری کنید. به عبارتی، مشتری راغب (لید) این فرصت را دارد که اطلاعات خود را تنها با یک کلیک در اختیارتان بگذارد.

اطلاعات مشتریان راغب (لید) تا ۳۰ روز ذخیره می‌شوند و می‌توان آن‌ها را در قالب یک فایل CSV دانلود کرد. شما می‌توانید از این اطلاعات بسته به هدفتان مانند ایجاد لیست برای ریتارگتینگ بهره ببرید. به خاطر داشته باشید که Lead Form  در دسترس تمام تبلیغ‌کنندگان قرار نگرفته است؛ ولی دیر یا زود ممکن است بتوانید از آن برای دستیابی به تعداد بیشتری از مشتریان راغب بهره ببرید.

به سه افزونهٔ Sitelink و Callout و Structured snippet افزونه‌های عمومی گفته می‌شود که گوگل توصیه می‌کند هر تبلیغ‌کننده‌ای از آن‌ها استفاده کند. در زمان نگارش این مقاله، امکان استفاده از تمام افزونه‌های تبلیغاتی به دلیل تحریم‌ها در ایران وجود ندارد. پرکاربردترین و مهم‌ترین افزونه‌هایی که استفاده از آن‌ها در ایران مجاز است، عبارتند از:

  • Sitelink
  • Callout
  • Structured snippet
  • Call
  • Promotion

یکی از دغدغه‌های مهم تبلیغ‌کنندگان این موضوع است که چگونه می‌توان افزونه‌ها را به تبلیغات خود در گوگل ادز اضافه کرد؟ در بخش بعدی، سعی می‌کنیم با بررسی گام‌به‌گام اضافه‌کردن افزونه‌ها به شما کمک کنیم تا از آن‌ها بهره ببرید.

مقاله پیشنهادی : ساخت اکانت mcc گوگل ادز چگونه انجام می‌شود؟

مزایا و کاربردهای استفاده از افزونه‌های تبلیغات گوگل ادز

استفاده از افزونه‌ها در گوگل ادز رایگان است؛ بنابراین هیچ دلیلی وجود ندارد که شما از آن‌ها بهره نبرید. با این حال، سوالی که در اینجا مطرح می‌شود این است که استفاده از آن‌ها چه نفعی برای ما دارد؟ از مهم‌ترین مزایا و کاربردهای افزونه تبلیغات در گوگل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها

ممکن است مخاطب هدفتان بخواهد قبل از اینکه روی تبلیغتان کلیک کند، اطلاعات بیشتری دربارهٔ شما جمع‌آوری کند. به‌عنوان مثال، شاید آدرس کسب‌وکارتان برای او اهمیت داشته باشد یا بخواهد با شما تلفنی صحبت کند.

ارائهٔ اطلاعات این‌چنینی در تبلیغ حیاتی است؛ ولی گوگل ادز به شما اجازه می‌دهد برای نوشتن هر هدلاین (عنوان تبلیغ) و هر دیسکریپشن (متن تبلیغ) به‌ترتیب از ۳۰ کاراکتر و ۹۰ کاراکتر استفاده کنید. آیا منطقی است که کاراکترها را برای جزئیاتی مانند اطلاعات تماس یا آدرس مصرف کنید؟ بی‌شک، خیر! از آن گذشته، زمان زیادی را برای نوشتن تمام این اطلاعات در هر تبلیغ از دست می‌دهید.

افزونه‌های گوگل ادز کار را برایتان آسان می‌کنند؛ زیرا اطلاعات اضافی مانند شمارهٔ تلفن و آدرس خود را تنها یک‌ دفعه وارد می‌کنید و سپس می‌توانید آن‌ها را برای هر اد گروپ (گروه تبلیغاتی) یا کمپینی فعال کنید.

 

۲. افزایش فضای تبلیغاتی

افزونه‌ها به شما اجازه می‌دهند تا فضای بیشتری را در صفحهٔ نتایج جست‌وجو اشغال کنید؛ بنابراین شانس بیشتری برای دیده‌شدن خواهید داشت. به تصویر زیر دقت کنید:

 

اشغال فضای بیشتر در صفحه نتایج جستجو با افزونه گوگل ادز

تبلیغ اول تنها یک خط را به خود اختصاص داده است؛ ولی تبلیغ دوم و سوم با استفاده از افزونه‌های تبلیغاتی توانسته‌اند به‌ترتیب سه و چهار خط از فضای صفحهٔ نتایج جست‌وجو را از آن خود کنند. تبلیغ سوم بدون شک شانس بیشتری از دو تبلیغ دیگر برای جلب توجه مخاطب دارد.

 

۳. جذب مشتری راغب (لید) واجد شرایط

افزونه‌های تبلیغاتی شرایطی را فراهم می‌کنند که اطلاعات مختلفی پیش از اینکه مخاطبانتان روی تبلیغ کلیک کنند، به دست آن‌ها برسد. از این رو، کاربری روی تبلیغتان کلیک می‌کند که معتقد است به شما نیاز دارد. به عبارتی، سایر کاربران متوجه می‌شوند که گزینهٔ پیشنهادی شما برای آن‌ها مناسب نیست و از آن می‌گذرند.

از طرفی، شما به کاربری دست پیدا می‌کنید که به احتمال زیاد در صفحهٔ فرود به مشتری تبدیل می‌شود؛ زیرا او می‌داند چه چیزی در انتظارش است. به عبارت دیگر، افزونه‌های مرتبط باعث می‌شوند کاربری آگاه به صفحهٔ فرود شما برسد که برای انجام‌دادن عملی مشخص آماده است.

 

۴. افزایش رتبهٔ تبلیغ

استفاده از افزونه تبلیغات در گوگل امتیاز کیفیت تبلیغتان را بهبود می‌بخشد و به تبع آن رتبهٔ آگهی شما افزایش پیدا می‌کند. طبق گفته‌های گوگل، افزونه‌های تبلیغاتی رتبهٔ تبلیغ را به‌طور خودکار افزایش می‌دهند. اگر نمی‌دانید رتبهٔ آگهی و امتیاز کیفیت چیست، مقالهٔ «متداول ترین اصطلاحات گوگل ادز به زبان ساده» را مطالعه کنید.

هدف گوگل این است که تبلیغ‌کنندگان را به استفاده از افزونه‌ها ترغیب کند؛ زیرا می‌تواند اطلاعات مرتبط و بیشتری را به‌واسطهٔ آن‌ها به کاربران خود ارائه کند.

 

افزایش رتبه تبلیغ با افزونه گوگل ادز

افزونه‌های تبلیغاتی نه‌تنها به شما اجازه می‌دهند تا اطلاعات مرتبط بیشتری ارائه کنید، بلکه باعث می‌شوند که نرخ کلیک مورد انتظار هم افزایش پیدا کند. در واقع، داشتن افزونه‌ها به این معنا است که نرخ کلیک تبلیغ بیشتر از تبلیغ معمولی است. به همین خاطر، گوگل به این افزونه‌ها به‌عنوان یک امتیاز ویژه نگاه می‌کند.

 

۵. صرفه‌جویی در هزینه‌ها

تا اینجای مقاله، متوجه شدید که افزونه‌ها به شما کمک می‌کنند تا فضای بیشتری را در صفحهٔ نتایج جست‌وجو اشغال کنید و رتبهٔ تبلیغ خود را افزایش دهید؛ بنابراین می‌توان گفت نرخ کلیک تبلیغتان با افزونه‌های تبلیغاتی افزایش پیدا می‌کند. تمام این موارد کاهش هزینه به‌ازای هر کلیک (CPC)  را به دنبال دارند.

کاهش هزینهٔ هر کلیک به این معنا است که پول کمتری بابت هر کلیکِ کاربر پرداخت می‌کنید؛ بنابراین تبدیل کاربر برای شما کمتر آب می‌خورد. از طرفی، در بالا مشاهده کردید که با کمک افزونه‌های تبلیغاتی شانس بیشتری برای تبدیل کاربر دارید. به همین خاطر، می‌توانید با استفاده از افزونه تبلیغات در گوگل سود بیشتری را با هزینهٔ کمتر رقم بزنید.

مقاله پیشنهادی :آموزش دسترسی دادن در گوگل ادز

 

چگونه Ad Extension را به تبلیغات گوگل ادز خود اضافه کنیم؟

برای اینکه افزونه‌ها را به تبلیغات گوگل ادز اضافه کنید، ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید و سپس «Ads and Extensions» را در سمت چپ صفحهٔ خود پیدا کنید و سپس روی «Extensions» کلیک کنید.

 

اضافه کردن افزونه تبلیغات گوگل ادز

در مرحلهٔ بعدی، باید روی دکمهٔ «+» کلیک کنید تا یک منوی کشویی با گزینه‌های مختلف باز شود. شما می‌توانید افزونه‌های مورد نظرتان را انتخاب کنید و سپس اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید.

 

انتخاب نوع افزونه تبلیغات گوگل ادز

گوگل ادز پیش‌نمایشی از تبلیغتان را به شما نشان می‌دهد تا بدانید تبلیغتان پس از استفاده از هر افزونه به چه شکلی به مخاطب نمایش داده می‌شود. می‌توانید افزونه‌های خود را به اکانت (تمام کمپین‌ها)، کمپین (تمام گروه‌های تبلیغاتی) یا یک اد گروپ (گروه تبلیغاتی) خاص اضافه کنید.

 

پیش‌نمایش افزونه تبلیغات گوگل ادز

پس از اینکه افزونه‌های خود را ایجاد کردید، باید منتظر بمانید تا گوگل آن‌ها را تایید کند؛ بنابراین وضعیت هر کدام را در همین صفحه بررسی کنید تا مطمئن شوید مشکلی وجود ندارد. (چنانچه قصد اجرای تبلیغات در گوگل را دارید، می‌توانید از تعرفه‌ها و شرایط یکتانت اطلاعات کسب نمائید)

 

توجه مخاطبان خود را با افزونه‌های تبلیغات در گوگل ادز جلب کنید

نگران این موضوع نباشید که از چه افزونه‌ای برای بهینه‌سازی عملکرد خود استفاده کنید؛ زیرا گوگل ادز به‌طور خودکار و بر اساس رتبهٔ تبلیغ تصمیم می‌گیرد که کدام‌یک از آن‌ها را در صفحهٔ نتایج جست‌وجو نمایش دهد.

شما باید مراقب کیفیت تبلیغتان باشید و آن را فدای کمیت نکنید؛ بنابراین از افزونه‌های گوگل ادز در جای مناسب و مرتبط با تبلیغ خود استفاده کنید. به ما در بخش نظرات بگویید که کدام‌یک از افزونه‌ها می‌توانند برای کسب‌وکارتان مفید باشند.

 

منابع:

bindmedia | linear | Instapage | WordStream

3/5 - (2 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

با تبلیغات در گوگل زودتر به مشتری برسید!