لذت چشیدن طعم موفقیت با تبلیغات در دیوار 💥

تبلیغات تالار پذیرایی و باغ تالار + نمونه متن تبلیغاتی

مقالات مارکتینگ | نیکان حیدری | تاریخ بروزرسانی : ۶ فروردین ۱۴۰۲

تبلیغات تالار پذیرایی و باغ تالار

بالاخره کرونا کمی آرام شد! شنیده می‌شود که آمار باز هم رو به افزایش است؛ اما در هر صورت، خبری از آن قرنطینهٔ روزهای اولیه نیست و این خبری خوش برای تالارهای پذیرایی است.

این صنف، جزو بزرگ‌ترین قربانی‌های ویروس نفرین‌شده بودند. هیچ مراسمی در کار نبود؛ نه جشنی، نه همایشی و نه حتی عزاداری‌ای!

به هر حال، روزهای سیاه قرنطینه سر آمده است! کووید۱۹ تا حد بسیار زیادی کنترل شده و مراسم‌های مختلف، طبق روال گذشته برگزار می‌شوند؛ پس قاعدتاً باید  کم‌کم فکری برای تبلیغات تالار پذیرایی خود بکنید.

چراکه در این بازاری که از قبل هم رقابتی‌تر شده است، یک موضوع اهمیت چندبرابری پیدا کرده است؛ تبلیغات! اگر می‌خواهید دلیل این اهمیت را بدانید، در ادامه همراه‌مان باشید؛ چون قرار است در این مقاله، روش‌های تبلیغات تالارهای پذیرایی و اهمیت این مسئله را بررسی کنیم.

 

چرا به تبلیغات تالار پذیرایی نیاز داریم؟

فقط تالار شما تعطیل نبوده است! همهٔ همکاران‌تان هم زخم‌خورده و تشنهٔ برگزاری مراسم هستند. هرکسی سعی می‌کند به‌نوبهٔ خود مشتریان بیشتری را جلب و روزهای تقویمش را پر کند؛ پس باید نهایت تلاش‌تان را بکنید تا گوی رقابت را از رقبا بربایید.

درست مثل هر کسب‌وکار دیگری، یکی از برّنده‌ترین اسلحه‌هایی که در اختیار خواهید داشت، تبلیغات خواهد بود.

دیگر گذشت زمانی که در دفترتان منتظر مشتری می‌نشستید. دیگر گذشت زمانی که همه‌ چیز را به قضا‌وقدر می‌سپردید. حالا باید خودتان را به مشتری نشان دهید. باید با استفاده از تبلیغات درست و هدفمند، تمایزتان را به مشتریان بالقوه به‌خوبی نشان دهید.

اگر همه‌چیز به‌خوبی پیش برود، می‌توانید بالقوه‌ها را به مشتری بالفعل تبدیل کنید. ساده بگوییم، مراسم‌های بیشتری برگزار کنید. این همان چیزی نیست که می‌خواهید؟

اگر جواب‌تان مثبت است، در ادامهٔ این مقاله همراه‌مان باشید تا با روش‌های مختلف تبلیغات برای تالارها آشنا شوید.

جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥
جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥

گوگل بی‌شک معدن مشتری است که حضور در آن در جذب مشتری و افزایش فروش تاثیر چشمگیری دارد؛ با تبلیغات در گوگل، محصول خودتان را به کسی معرفی می‌کنید که یا قصد خرید دارد یا در مرحلهٔ تحقیق است! ما به‌عنوان پارتنر رسمی گوگل آماده‌ایم در اجرا و مدیریت کمپین‌ها در کنار شما باشیم.

دریافت مشاوره رایگان arrow-left

۵ روش‌ رایج تبلیغات تالار پذیرایی (آنلاین و آفلاین)

تصمیم‌تان را گرفتید؟ می‌خواهید مجموعه‌تان را تبلیغ کنید تا مشتریان بیشتری جذب کنید؟ خیلی هم عالی!

در این بخش، راجع‌ به روش‌های مختلفی که به‌ کارتان می‌آیند، صحبت خواهیم کرد. در نظر داشته باشید که موارد به‌ترتیب اولویت آورده‌ایم؛ یعنی اولین روش را اولویت اصلی‌تان قرار دهید و سپس سراغ موردهای بعدی بروید.

 

۱. یک پیج اینستاگرام قوی و حرفه‌ای داشته باشید

کسب‌وکار شما، جزو مشاغلی است که حتماً باید در اینستاگرام حضور فعال داشته باشد. این شبکهٔ اجتماعی عکس‌محور است و قاعدتاً شما هم کلی عکس از فضای تالار و باغ‌تان دارید. عکس‌های دکوراسیون مراسم‌های قبلی، میزهای غذا، بادکنک‌ها، میوه و شیرینی‌ها و هر عکسی که بتواند حس مراسم را به‌بهترین شکل منتقل کنید.

نکته: ترجیحاً بهتر است برای محتوای اینستاگرام‌تان، از عکس‌های مراسم‌های عزاداری استفاده نکنید.

به‌طور کلی، حضور در مدیوم‌های آنلاین، یکی از ضرورت‌های تبلیغات تالار پذیرایی و هر صنفی در این زمانه است! احتمالاً برای کسب‌وکار شما، اینستاگرام مهم‌ترین کانال آنلاین باشد.

 

تبلیغات تالار پذیرایی در اینستاگرام

 

۲. از اینفلوئنسرها کمک بگیرید

بعد از اینکه یک پیج زیبا و چشم‌نواز ساختید، می‌توانید از کاربران شبکه‌های اجتماعی  که دنبال‌کنندگان زیادی دارند، کمک بگیرید؛ افرادی که اصطلاحاً به آن‌ها اینفلوئنسر می‌گویند.

فقط توجه داشته باشید که هر اینفلوئنسری به کارتان نمی‌آید. آن‌هایی را انتخاب کنید که مخاطبین‌شان، به مخاطبین هدف شما نزدیک‌تر هستند. مثلاً بیشتر دنبال‌کنندگان اینفلوئنسر گیمر، به بازی علاقه دارند یا خودشان هم گیمر هستند؛ بنابراین شاید چنین اینفلوئنسری خیلی مناسب شما نباشد.

البته لازم هم نیست نگران چنین مسائلی باشید. می‌توانید کار را به کاردان بسپارید و خیال خود را راحت کنید. سرویس جریان – یکی از زیرمجموعه‌های یکتانت – در همین راستا فعالیت می‌کند. می‌توانید با کمک جریان، بهترین اینفلئونسرها را برای تبلیغات خود انتخاب و تعرفهٔ تبلیغات را بررسی کرده و سپس کمپین تبلیغاتی خود را اجرا و مدیریت کنید.

 

تبلیغات اینفلوئنسری در جریان

 

۳. سایت داشته باشید

کسب‌وکاری که آنلاین نباشد، محکوم به شکست است! هرقدر زمان پیش می‌رود، درستی این جمله بیشتر ثابت می‌شود. برای آنلاین‌بودن اینستاگرام ضروری است؛ اما کافی نیست!

سایت، مرجع اصلی شما خواهد بود. اگر مشکلی از داخل یا خارج برای اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی پیش بیایید، باز هم شما سایت‌تان را خواهید داشت.

داشتن سایت کمک می‌کند کسب‌وکارتان یک وجهٔ حرفه‌ای تر داشته باشد؛ هم برای مخاطب و هم برای موتورهای جست‌وجو مثل گوگل.

در ضمن، وقتی سایت داشته باشید، امکان تبلیغات به شکل‌های دیگر هم برای‌تان فراهم خواهد شد؛ از تبلیغات ریتارگتینگ محصول گرفته تا تبلیغات ویدئویی و بنری.

ما در یکتانت، خدمات مربوط به چنین تبلیغاتی را ارائه می‌کنیم. در صورت تمایل، می‌توانید از کمک ما برای بیشتر دیده‌شدن تالار و باغ پذیرایی‌تان استفاده کنید.

 

سایت تشریفات لوکس ملل

 

۴. تبلیغات پیامکی را فراموش نکنید

جدا از روش‌های آنلاین، تبلیغات در کانال‌های آفلاین همچنان اثربخشی دارند؛ مثلاً تبلیغات پیامکی. با تهیهٔ  پکیج‌های اس ام اس، می‌توانید متنی تبلیغاتی را برای تعداد مشخصی شماره همراه ارسال کنید.

جلوتر راجع‌ به متن تبلیغات پیامکی صحبت خواهیم کرد و چند نمونه متن را هم در اختیارتان می‌گذاریم.

برای اجرا و مدیریت کمپین‌های پیامکی خود، می‌توانید از سرویس تبلیغات پیامکی یکتانت استفاده کنید. ما نه‌تنها به شما کمک می‌کنیم پیامک‌های خود را به دست مخاطبانِ هدف برسانید، بلکه گزارش کمپین را هم در اختیارتان می‌گذاریم تا عملکرد کمپین را بهبود ببخشید.

خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!
خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!

هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم.

۵. روی بیلبوردها و مجلات تبلیغاتی باشید

از دیگر روش‌های آفلاین، بیلبوردها هستند. تبلیغات در این کانال‌های قدیمی می‌تواند نتایج خوبی برای‌تان داشته باشد.

همچنین مجلات و بروشورهای تبلیغاتی را فراموش نکنید. همان‌هایی که به‌صورت ماهیانه یا هفتگی در اختیار مشترکین قرار می‌گیرند یا مجانی در حیاط خانه‌ها انداخته می‌شوند.

حالا که با کانال‌های مختلف و انواع روش‌های تبلیغات تالار عروسی آشنا شدید، بیایید با چند ایدهٔ تبلیغاتی برای تالارها آشنا شویم.

مقاله پیشنهادی : توسعه کسب و کار چیست و چگونه انجام می شود؟

ایده‌های مختلف برای تبلیغات تالار پذیرایی

هرکدام از کانال‌های تبلیغاتی که در بخش قبل معرفی کردیم، نیازمند ایده‌ای هستند تا تبلیغ به بهترین شکل اجرا شود. در این بخش، ۳ ایدهٔ اثربخش را با هم بررسی خواهیم کرد:

 

۱. استفاده از نمونه کارهای قبلی

از جشن‌ها و مراسم‌ها با اجازهٔ مشتری محتوا تهیه کنید. بعداً از این محتواهای جمع‌آوری‌شده، برای تبلیغ تالار پذیرایی خود استفاده کنید. برای مثال‌، می‌توانید آن‌ها را در صفحهٔ اینستاگرام یا سایت خود منتشر کنید تا به مشتریان بالقوه نشان دهید که چه چیزی در انتظار آن‌ها است.

 

۲. کد تخفیف بدهید

مردم تخفیف را دوست دارند! سعی کنید به بهانه‌های مختلف، به مخاطبین‌تان برای برگزاری مراسم‌های‌شان تخفیف دهید.

نکته: زیاده‌روی کردن در ارائهٔ تخفیف هنگام تبلیغات باغ تالار، نتیجهٔ معکوس خواهد داشت؛ به‌اندازه و برنامه‌ریزی‌شده، از این تکنیک استفاده کنید.

 

کد تخفیف تالار پذیرایی

 

۳. از مشتریان‌تان بخواهید شما را به دیگران معرفی کنند

اگر مشتری‌تان شما را به اطرافیانش معرفی کند، از هر نوع تبلیغ دیگری برای‌تان اثربخش‌تر خواهد بود. از کسانی که مراسم‌شان را در مجموعهٔ شما می‌گیرند، بخواهید این کار را انجام دهند.

کلی ایدهٔ دیگر را می‌توان برای تبلیغات تالارهای پذیرایی متصور شد؛ اما این‌ها شاید رایج‌ترین آن‌ها باشند. حالا بیایید چند متن برای تبلیغات تالار پذیرایی را با هم مرور کنیم.

دوره جدید و رایگان آموزش ساخت ویدیو تبلیغاتی حرفه‌ای
دوره جدید و رایگان آموزش ساخت ویدیو تبلیغاتی حرفه‌ای

در این دوره ۲ ساعته، یاد می‌گیرید که چطور با نوشتن سناریو عالی و توجه به نکات حرفه‌ای در ساخت ویدیو، یک ویدیو تبلیغاتی خوب و موثر بسازید.

ثبت‌نام arrow-left

انواع مختلف نمونه متن برای تبلیغات تالار پذیرایی

اینکه چه می‌گویید خیلی اهمیت دارد! در واقع، مشخص می‌کند موفق خواهید شد یا نه. در ادامه، چند نمونه متن با ویژگی‌های مختلف را مشاهده خواهید کرد.

سعی کنید متن‌تان تمایزتان را نشان دهد:

  • مثل سلبریتی‌ها عروسی بگیرید؛ لاکچری‌ترین خدمات را از ما بخواهید.
  • عروسی خود را در تالار لوکس و مجلل افرا برگزار کنید.

یا کلاً برعکس! مثلاً اگر تمایزتان قیمت منصفانه‌ای است که ارائه می‌کنید:

  • مراسم‌تان را کم‌هزینه و آبرومند برگزار کنید. ما بهترین قیمت‌ها را ارائه می‌کنیم.
  • بهترین کیفیت را با کم‌ترین قیمت تجربه کنید!

بر فرض که محل تالارتان نقطه تمایزتان است:

  • در مرتفع‌ترین نقطه شهر، آغاز زندگی مشترک‌تان را جشن بگیرید.
  • زندگی مشترک‌تان را از نقطه‌ای دنج و خاص آغاز کنید!

برای تبلیغات پیامکی، یادتان باشد که باید کوتاه بنویسید:

  • جشن به یاد ماندنی می‌خواهید؟ روی ما حساب کنید!
  • برگزاری همایش‌تان را به ما بسپارید. شما فقط برای محتوا وقت بگذارید.
  • عروسی گرفتن سخت نیست. باورتان نمی‌شود؟ تماس بگیرید.
  • به ما فقط بگویید چه می‌خواهید!

اگر شما هم متنی دارید که مناسب تبلیغات تالار پذیرایی است، حتماً در قسمت نظرات برای‌ ما بنویسید. (همچنین اگر قصد ارسال پیامک تبلیغاتی را دارید، مطالعه این مقاله می‌تواند شما را راهنمایی کند)

 

تبلیغ نکنید، جا می‌مانید؛ به‌همین راحتی!

در این مقاله، توضیح دادیم که تبلیغات برای حفظ جایگاه‌تان در بازار چقدر مهم است. مخصوصاً با وضعیت کنونی که همه‌چیز شدیداً رقابتی شده است.

برای تبلیغات تالار پذیرایی، هم باید از کانال‌های آنلاین مثل شبکه‌های اجتماعی (مخصوصاً اینستاگرام) استفاده کنید و هم از کانال‌های آفلاین مثل پیامک و بیلبورد. از تصاویر مراسم‌های قبلی برای نمونه کار‌تان استفاده کنید؛ همچنین، سعی کنید از مشتریان‌تان سفیر برند بسازید. سفیرانی که مبلغ نام شما و تالارتان هستند.

شما می‌توانید با کمک کارشناسان ما، تبلیغات خود را همین امروز آغاز کنید. برای شروع، همین حالا با ما تماس بگیرید 🙂

منابع:

Tripleseat | Chron

4/5 - (3 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ریتارگتینگ، فرصت دوباره برای برگرداندن مشتری!