لذت چشیدن طعم موفقیت با تبلیغات در دیوار 💥

بهترین روش و متن تبلیغات دکوراسیون داخلی منزل

مقالات مارکتینگ | الهه سرباز | تاریخ بروزرسانی : ۲۸ خرداد ۱۴۰۲

بهترین روش و متن تبلیغات دکوراسیون داخلی منزل

نیاز و علاقهٔ مردم به دکوراسیون و طراحی منزل به زمان غارنشینی برمی‌گردد؛ جایی که با نقاشی‌کشیدن و کنده‌کاری روی دیواره‌های غار، خیلی زود برای زیباکردن سرپناه خود دست‌به‌کار می‌شدند.

ولی چه چیزی به شما کمک می‌کند نشان دهید شما بهترین راه‌حل را برای رفع این نیاز ارائه می‌کنید؟ آن هم در این بازار شلوغ!

اینجاست که اهمیت تبلیغات دکوراسیون داخلی مشخص می‌شود؛ نقطهٔ اتصال شما و مشتری.

با تبلیغات، شما می‌توانید خدمات خود (حتی محصولات مرتبط با دکوراسیون داخلی) را جلوی چشم کسی بگذارید که به آن نیاز دارد.

ولی آیا هر روشی شما را به نتیجهٔ دلخواه‌تان می‌رساند؟ تبلیغ چه متنی داشته باشد که تاثیرگذار باشد؟

در این مقاله، قرار است به تمام سؤال‌های شما جواب دهیم و در انتها هم چند نمونه متن برای تبلیغات ارائه کنیم تا با دست پر به میدان نبرد بروید!

پس تا انتها همراه ما باشید.

یک قدم قبل از شروع تبلیغات: برنامه‌ریزی

آفلاین یا آنلاین فرقی نمی‌کند! برنامه‌ریزی و مشخص‌کردن بایدها و نباید‌ها، دروازهٔ ورود شما به تمام کمپین‌های تبلیغاتی است.

قبل از تبلیغات دکوراسیون داخلی هم (صرف نظر از نوع و روش) باید تکلیف ۳ موضوع را با خودتان روشن کنید:

پارامترهای مهم در تبلیغات دکوراسیون داخلی

  • هدف‌

هدف، جهت اقدامات و فعالیت‌های تبلیغاتی شما را مشخص می‌کند. به زبان ساده‌تر، باید بدانید چرا کسب‌وکارتان را تبلیغ می‌کنید و از تبلیغات انتظار چه نتیجه‌ای را دارید؛ فروش بیشتر؟ آگاهی از برند یا جذب مشتری راغب (لید)؟

هدف شما باید زمان‌دار، واقع‌بینانه، مرتبط، مشخص و قابل‌اندازه‌گیری باشد.

به این نمونه‌ها دقت کنید:

✔️ می‌خواهم طی ۳ ماه (زمان)، از طریق تبلیغات در گوگل و تبلیغات اینفلوئنسری (دقیق و مشخص)، ۳۰۰۰ نفر مشتری جدید جذب کنم (قابل اندازه‌گیری و امکان‌پذیر)؛

✔️ ما می‌خواهیم در دی ماه (زمان)، از طریق تبلیغات همسان یکتانت (مشخص)، ۲ پروژهٔ دکوراسیون داخلی منزل متوسط سفارش بگیریم (قابل‌اندازه‌گیری و امکان‌پزیر)؛

✔️ قصد دارم طی ۴ ماه (زمان)، فروش لوسترها را از طریق تبلیغات محتوامحور محصول یکتانت و تبلیغات در گوگل (دقیق و مشخص)، ۲۰ درصد افزایش دهم (قابل‌اندازه‌گیری و امکان‌پذیر).

  • شناخت مخاطب

تمام آدم‌های روی کرهٔ زمین مشتری مناسبی برای کسب‌وکار شما نیستند!

قبل از تبلیغات، باید مخاطبِ ایدئال‌ خود را – که سعی در مجذوب‌کردن آن‌ها دارید – بشناسید و تبلیغ‌ را بر اساس دیتاهایی که از نیازها، علایق و ویژگی‌های آن‌ها به دست آورید، طراحی کنید.

اگر بدون توجه به این موضوع، تبلیغات را شروع کنید، آورده‌‌ای که برایتان نخواهد داشت، هیچ، کلی ضرر و زیان هم متحمل می‌شوید.

دلیل آن هم مشخص است: تبلیغ را به کسی نشان می‌دهید که به آن نیاز ندارد؛ پس از پیشنهادتان استقبال نمی‌کند!

خواندن مقالهٔ «پرسونای مخاطب چیست» در شناخت مخاطبان هدف و طراحی پرسونای مخصوص به خودتان، به‌شدت کمک‌تان می‌کند.

  • بودجه

تبلیغات با جیب خالی، ممکن نیست!

شما باید برآورد دقیقی از هزینه‌‌های تبلیغات و بودجه‌ای که برای آن کنار گذاشته‌اید، داشته باشید و بر اساس آن کانال‌ها و روش‌های تبلیغاتی را که با شرایط شما هم‌خوانی دارد، انتخاب کنید.

پیشنهاد می‌کنیم مقالهٔ «۵ روش بودجه بندی تبلیغات» را همین حالا بخوانید تا با سازوکار تخصیص بودجه آشنا شوید.

این از مقدمات کار! حالا برویم سروقت روش‌های مؤثر و کاربردی برای تبلیغات دکوراسیون داخلی.

جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥
جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥

گوگل بی‌شک معدن مشتری است که حضور در آن در جذب مشتری و افزایش فروش تاثیر چشمگیری دارد؛ با تبلیغات در گوگل، محصول خودتان را به کسی معرفی می‌کنید که یا قصد خرید دارد یا در مرحلهٔ تحقیق است! ما به‌عنوان پارتنر رسمی گوگل آماده‌ایم در اجرا و مدیریت کمپین‌ها در کنار شما باشیم.

دریافت مشاوره رایگان arrow-left

۱۰ روش برای تبلیغ دکوراسیون داخلی منزل

در این بخش، ترکیبی از بهترین روش‌های تبلیغات آنلاین و آفلاین را بررسی می‌کنیم که با اهداف و بودجه‌های متنوع شما تناسب داشته باشد.

با مهم‌ترین آن‌ها شروع می‌کنیم:

 

۱. جذب مشتری جدید با کمک دیگران!

اگر از من بپرسید، می‌گویم بزرگ‌ترین دارایی برند شما، مشتریان فعلی آن است! می‌دانید چرا؟

مشتریان فعلی کلی دوست و آشنا در اطرافشان دارند که همهٔ آن‌ها می‌توانند به مشتری شما تبدیل شوند!

از طرفی، بهترین تبلیغ برای طراحی دکوراسیون داخلی، تبلیغ خود مردم برای شماست؛ چون مردم به هیچ تبلیغی، بیشتر از توصیه و معرفی فردی از جنس خودشان اعتماد نمی‌کنند.

پس کافی است به مشتری محرک و دلیلی بدهید تا دربارهٔ شما صحبت کند. آن‌وقت اسم و آوازهٔ شما دهان‌به‌دهان می‌چرخد و مشتریان جدیدی به شما اضافه می‌شوند؛ آن هم رایگان و بدون هزینه!

تبلیغات دهان‌به‌دهان مصداق بارز «از هر دست بدی، از همون دست می‌گیری» است!

یعنی هرقدر خدمات بهتری ارائه کنید و بتوانید رضایت مشتری را جلب کنید (با کارهایی مثل مشاورهٔ رایگان، قیمت مناسب، تحویل به‌موقع پروژه، کیفیت بالای کار و…)، از آن طرف، مشتری هم از اعتبار خودش مایه می‌گذارد و به‌صورت خودجوش و مشتاقانه شما را به دیگران معرفی می‌کند.

البته می‌توانید برای تشویق بیشتر مشتریان برای تبلیغ شما، پاداش و محرک‌های قوی‌تری هم برای سفیران برند خود و مشتریان معرفی‌شده جدید در نظر بگیرید؛ مثلاً ۳۰ درصد تخفیف هنگام ثبت سفارش برای هر دو طرف.

خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!
خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!

هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم.

۲. فروش و جذب مشتری با تبلیغات در اینستاگرام

جنس کار شما به‌عنوان یک دکوراتور یا فروشندهٔ لوازم مرتبط ایجاب می‌کند بیشتر از طریق محتواهای بصری و ارائهٔ نمونه کار و ویدئو، کسب‌وکارتان را تبلیغ کنید و چه جایی بهتر از اینستاگرام برای انتشار این دست محتواهای بصری!

اغلب مشتریان بالقوه هم برای یافتن دکوراتور حرفه‌ای یا انتخاب لوازم مناسب منزل خود در بین پست‌ها و استوری‌های اینستاگرامی گشت می‌زنند.

اگر می‌خواهید شانسی برای جذب آن‌ها در بین این گشت‌زنی‌ها داشته باشید، می‌توانید صفحه‌ای در اینستاگرام برای خودتان بسازید.

اگر تا حالا اقدام نکرده‌اید، دست بجنبانید و همین الان کرکرهٔ پیج‌تان را بالا بدهید.

به این نکته دقت کنید که محتواهای شما باید ترکیبی از محتواهای تعاملی (مثل ویدئوهای آموزشی و سرگرم‌کننده) و تبلیغاتی (نمونه کار، ویدئوهای قبل و بعد و تبلیغ مستقیم) باشد. نسبت بین این ۲ محتوا هم بهتر است ۸۰ به ۲۰ باشد.

تبلیغات دکوراسیون داخلی منزل در اینستاگرام

توجه: رساندن صفحه به یک ثبات نسبی و جذب فالوور، قبل از تبلیغات با هدف جذب فالوور حیاتی است.

چون شما باید چیزی برای عرضه به مخاطب در پیج‌تان داشته باشید تا فالوورهایی که از این طریق به شما اضافه می‌شوند، با صفحه‌ای پر از خالی روبرو نشوند!

برای جذب مشتری و همچنین افزایش فروش، می‌توانید به سراغ تبلیغات اینستاگرامی بروید که به ۲ شکل اجرا می‌شود:

  • بازدیدی

برای جذب فالوور بهترین گزینه است. در این روش، ویدئو یا بنر تبلیغ شما در پست یا استوری پیج‌های پرمخاطب و فالووربالا منتشر می‌شود و شما به اندازه‌ای که تبلیغ‌ دیده شود، هزینه پرداخت می‌کنید.

  • اینفلوئنسری

اینفلوئنسری از بازدیدی هدفمندتر است و می‌تواند فروش شما را افزایش دهد. در این روش، محتوای خود را در اختیار اینفلوئنسر قرار می‌د‌هید (در برخی موارد، تولید محتوای تبلیغ هم برعهدهٔ خود اوست) و او در زمان مناسب، کسب‌وکار شما را به مخاطبان معرفی می‌کند.

توجه: در تبلیغات اینفلوئنسری، نیاز نیست حتماً پیج اینستاگرام داشته باشید؛ چون می‌توانید مشتری را به وب‌سایت خود هدایت کنید یا آدرس و شماره‌تلفن دفتر را در اختیار آن‌ها بگذارید.

برای همکاری با اینفلوئنسرها و انتخاب مناسب‌ترین پیج برای تبلیغات دکوراسیون داخلی، می‌توانید روی کمک «جریان» (یکی از زیرمجموعه‌های یکتانت) هم حساب کنید. جریان به شما کمک می‌کند پس از بررسی تعرفه و عملکرد هر پیج پربازدید و اینفلوئنسر، بهترین گزینه را انتخاب و کمپین خود را به‌سادگی چند کلیک اجرا کنید.

 

 

۳. تبلیغات در تلگرام برای جذب حداکثری!

بعد از اینستاگرام، نوبت تلگرام – یکی دیگر از محبوب‌ترین و شلوغ‌ترین مکان‌های آنلاین در ایران – است.

در بعضی موارد، مثلاً نرخ تعامل بالاتر یا قیمت کمتر تبلیغات، تلگرام حتی از اینستاگرام هم جلوتر است.

تبلیغات در تلگرام به دو روش انجام می‌شود:

  • بازدیدی

ویدئو یا بنر شما در زمان مشخصی در یک یا چند کانال‌ پربازدید قرار می‌گیرد و شما به تعداد بازدیدهای آن پست، هزینه می‌کنید.

این روش معمولاً برای آگاهی از برند و افزایش تعداد اعضای کانال کاربرد دارد.

  • تعرفه‌ای

در این روش، تعرفهٔ تبلیغات بر اساس معیارهایی مثل موضوع کانال، تعداد و میزان تعامل ممبرها، از قبل مشخص است. شما فقط باید کانال مرتبط و نزدیک به مخاطبان هدف خود را پیدا و محتوای تبلیغاتی را در آن‌ها منتشر کنید.

نکته: می‌توانید یک کانال داشته باشید و با تولید محتوا و انتشار عکس و فیلم از نمونه کارها، اعتماد مخاطب را جلب کنید. داشتن یا نداشتن این کانال هم مثل پیج اینستاگرام است و به هدف شما از تبلیغات بستگی دارد.

اگر قصد دارید تبلیغات دکوراسیون داخلی را در تلگرام اجرا کنید، می‌توانید قبل از ساختن کمپین، سری به صفحهٔ تبلیغات در تلگرام جریان بزنید. هنگام ساختن کمپین در جریان، می‌توانید بعد از مشاهدهٔ لیست کاملی از کانال‌های پربازدید تلگرامی و بررسی اطلاعات و تعرفهٔ کانال‌ها، با توجه به بودجه و نیاز خودتان، مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید.

مقاله پیشنهادی: لیست کانال های تبلیغاتی تلگرام (معرفی ۳۹ چنل برتر!)

۴. تبلیغات با کمک یکتانت

استفاده از سرویس تبلیغات کلیکی یکتانت، یکی دیگر از روش‌های مقرون‌به‌صرفه و مناسب برای تبلیغ دکوراسیون داخلی منزل است.

در تبلیغات کلیکی که با عنوان PPC هم شناخته می‌شود، شما می‌توانید به‌صورت کاملاً هدفمند، تبلیغ خود را به آن دسته از مخاطبان که می‌خواهید، نمایش دهید و فقط به‌ازای هر کلیکی که روی آن می‌شود پول بدهید، نه بابت هر بازدید!

کاربر با کلیک روی تبلیغ، به صفحهٔ فرودی که شما مشخص کرده‌اید، هدایت می‌شود و در آنجا برای ادامهٔ خرید (سفارش طراحی دکوراسیون یا خرید لوازم) یا پرکردن فرم (مثلاً برای گرفتن وقت مشاورهٔ رایگان) تصمیم می‌گیرد.

پس مهم است که یک لندینگ پیج اصولی طراحی کرده و موارد زیر را در آن قرار داده باشید:

  • ارزش پیشنهادی و فایده‌ای که خدمات شما برای مشتری دارد؛
  • معرفی کامل خدمات و کسب‌وکار خود (می‌توانید در قالب یک ویدئوی کوتاه، مستقیم با مشتری صحبت کنید)؛
  • تصاویر واقعی از نمونه کارها؛
  • نظرات مشتریان قبلی؛
  • CTA یا دعوت به اقدام؛
  • اطلاعات تماس و راه‌های ارتباطی.

تبلیغات کلیکی انواع مختلفی دارد که ۳ مورد آن‌ها، برای تبلیغ دکوراسیون داخلی مناسب‌تر است:

۱. تبلیغات همسان

تبلیغ شما با محتوای سایت میزبان (نمایش‌دهنده) یکپارچه به نظر می‌رسد و با قرارگرفتن در جایگاه مطالب پیشنهادی، تبلیغ‌بودن آن کمتر به چشم می‌آید و شانس کلیک روی آن بالا می‌رود.

تبلیغات همسان لوستر

کاربر با کلیک روی این تبلیغ به لندینگ موردنظر شما هدایت می‌شود و بعد از دیدن محتوای پیشنهادی شما، به کال تو اکشن (CAT) پاسخ می‌دهد.

نیاز نیست یک وب‌سایت پروپیمان داشته باشید؛ چون می‌توانید با یک لندینگ پیج قوی هم شماره‌تماس مشتریان را بگیرید. فقط به این نکته توجه کنید که باید بتوانید با تمام لیدها تماس بگیرید و آن‌ها را به مشتری تبدیل کنید.

۲. تبلیغات پوش نوتیفیکیشن

پوش نوتیفیکیشن یک پیامِ قابل‌کلیکِ پاپ‌آپ کوتاه، دارای لینک و تصویر است که از طریق مرورگر، با اهدافی مثل اطلاع‌رسانی و تبلیغ به کاربران ارسال می‌شود.

طبق گفته‌ها، از هر ۱۰۰ پوش، روی ۳ تا ۱۰ مورد آن‌ها کلیک می‌شود و کاربر اقدام موردنظر را انجام می‌دهد.

نوتیفیکیشن شما باید شامل یک عنوان و کپی جذاب، تصویر و کال‌تواکشن باشد. برای مثال، می‌توانید با ایجاد یک نوتیفیکیشن و پیشنهاد مشاورهٔ رایگان آنلاین (مثلاً گپ‌وگفت در گوگل‌میت)، لیدهای زیادی جمع کنید.

دوره جدید و رایگان آموزش ساخت ویدیو تبلیغاتی حرفه‌ای
دوره جدید و رایگان آموزش ساخت ویدیو تبلیغاتی حرفه‌ای

در این دوره ۲ ساعته، یاد می‌گیرید که چطور با نوشتن سناریو عالی و توجه به نکات حرفه‌ای در ساخت ویدیو، یک ویدیو تبلیغاتی خوب و موثر بسازید.

ثبت‌نام arrow-left

۳. تبلیغات محصول

در این سرویس، تبلیغ محصول به‌طور اتوماتیک ساخته و به کاربر نمایش داده می‌شود. تبلیغات محصول یکتانت ۲ مدل دارد: محتوامحور و ریتارگتینگ.

در تبلیغات محتوامحور محصول، تبلیغ در صفحه‌هایی اتوماتیک نمایش داده می‌شود که محتوای آن با محصول هم‌خوانی داشته باشد؛ مثلاً نمایش تبلیغ لوستر در کنار مقالهٔ «راهنمای انتخاب لوستر برای آپارتمان».

در مدل ریتارگتینگ، شما کاربری را هدف می‌گیرید که محصولات شما را یک بار بررسی کرده، ولی بدون خرید، سایت را ترک کرده باشد. حالا شما تبلیغ را چند روز بعد در سایر وب‌سایت‌ها به او نمایش می‌دهد. این تبلیغ همراه با یک پیشنهاد ویژه (مثل ۱۰ درصد تخفیف) برای برگرداندن مشتری است.

 

۵. شکار مشتری از دل گوگل!

معمولاً کسانی که می‌خواهند دکوراسیون داخلی منزل‌شان را تغییر دهند، این کار را با جست‌وجو در گوگل شروع می‌کنند.

کاربرانی که برای خرید یا تحقیق در گوگل اقدام می‌کنند، نصف راه را آماده‌اند. از اینجا به بعد، وظیفهٔ شماست که با تبلیغات در گوگل، ادامهٔ مسیر را به او نشان دهید و حرکت او را به سمت کسب‌وکار خودتان هموار کنید.

در این روش، شما با پرداخت هزینه به گوگل و بدون توجه به رتبهٔ ارگانیک سایت‌تان، در بین نتایج جست‌وجو قرار می‌گیرید. فقط کافی است لیست دقیقی از کلمات کلیدی مرتبط با دکوراسیون داخلی تهیه کنید تا بتوانید نزدیک‌ترین مشتری به مشتری ایدئال خود جذب کنید.

تبلیغات دکوراسیون داخلی در گوگل

در این روش، داشتن سایت به نفع‌تان است؛ ولی اگر سایت ندارید، جای نگرانی نیست. یک صفحهٔ لندینگ پربار که اطلاعات مهم دربارهٔ شما و خدمات‌تان را به نمایش بگذارد هم کافی است.

تبلیغات در گوگل برای افزایش فروش در کوتاه‌مدت بسیار مناسب است؛ چون کاربری را هدف می‌گیرید که با نیت خرید جست‌وجو کرده است. از طرفی هم تبلیغ شما با نتایج ارگانیک تفاوتی به‌غیر از یک برچسب «Ad» ندارد.

توصیهٔ مهم: برای نتیجهٔ بهتر، حتماً از افزونه‌های گوگل ادز (که رایگان هم هستند) استفاده کنید؛ برای نمونه، کاربر می‌تواند با کمک افزونهٔ call با یک کلیک از صفحهٔ نتایج گوگل با شما تماس بگیرد.

به نمونه‌های داخل تصویر بالا نگاه کنید. مورد آخر از افزونهٔ Promotion استفاده کرده است تا پیشنهاد ویژهٔ خود (تخفیف ویژه) را برجسته کند. مورد دوم هم از افزونه‌های Structured snippet و Sitelink استفاده کرده است تا انواع خدمات و سایر صفحه‌ها را هم پروموت کند.

در ایبوک رایگان و ارزشمند «راهنمای جامع تبلیغات در گوگل»، تمام نکاتی را که برای راه‌اندازی کمپین در گوگل ادز نیاز دارید، مو‌به‌مو توضیح داده‌ایم؛ پیشنهاد می‌کنم حتماً یک دور آن را مطالعه کنید.

 

۶. تبلیغات ویدئویی، سلاح قدرتمند!

ابزاری مؤثرتر و قدرتمندتر از ویدئو برای مجذوب‌کردن مخاطب و انتقال پیام به او می‌شناسید؟

بعید می‌دانم!

اگر نگاهی به آمار ویدیو مارکتینگ بیندازید، شما هم به همین نتیجه می‌رسید!

اغلب آدم‌ها دیدن یک ویدئوی کوتاه چند دقیقه‌ای را به خواندن یک مقالهٔ سه‌هزار کلمه‌ای ترجیح می‌دهند؛ چون احساس نزدیکی و اعتماد بیشتری به برند منتشرکنندهٔ آن دارند.

از طرفی، ویدئوهای تبلیغاتی احتمال دست‌به‌دست‌شدن و وایرال‌شدن بیشتری دارند و تعامل بیشتری هم می‌گیرند.

بخش قابل‌توجهی از مشتریان شما برای پیداکردن ایده‌های عالی برای دکوراسیون منزل در حال گشت‌وگذار در اینترنت هستند. با تبلیغات ویدئویی و انتشار آن در آپارات، شبکه‌های اجتماعی، یوتیوب، سایت‌های پربازدید و…، می‌توانید آن‌ها را به مشتریان دائمی خود تبدیل کنید؛ پس استفاده از ویدئو همه‌جوره به نفع شماست!

اما چطور؟

شما می‌توانید:

  • پروژه‌ها و نمونه کارهای موفق خود را نشان دهید؛
  • از مصاحبه و پرسش‌وپاسخ استفاده کنید؛
  • از تستیمونیال استفاده کنید (نظرات مشتریان راضی قبلی را به تصویر بکشید)؛
  • نکته‌ها، آموزش و ایده‌های مفید برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل برای مخاطب آماده کنید.

ویدئوی زیر نمونه‌ای از تبلیغات با نمایش نمونه کارها است:

 

 

برای اینکه تبلیغات ویدئویی موفقی داشته باشید، این نکات را در ساخت ویدئوها رعایت کنید:

  • ویدئوهای واقعی بسازید؛
  • سناریو و متنی قوی بنویسید؛
  • ۳ تا ۵ ثانیه‌ٔ اول ویدئو فرصت طلایی برای درگیرکردن مخاطب با تبلیغ است؛ پس یک شروع طوفانی داشته باشید!
  • نام خود را در همان ابتدا بیان کنید؛
  • کال‌تو‌اکشن و دعوت به اقدام را هم فراموش نکنید.

شما می‌توانید ویدئو را از طریق اینفلوئنسرها یا رسانه‌های خودتان منتشر کنید. یک راه دیگر هم استفاده از تبلیغات ویدیویی یکتانت است. در این روش، تبلیغ شما قبل از ویدئوهای سایت‌های پربازدید نمایش داده می‌شود و مشتری را به انجام کاری دعوت می‌کند.

مقاله پیشنهادی: آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه‌ای (۷ مرحله)

۷. جلب توجه مخاطبان هدف با بیلبوردها

اگر مشکل هزینه ندارید و می‌خواهید در بین مخاطبان به‌عنوان برندی مورداعتماد شناخته شوید، حتماً استفاده از بیلبورد را هم در برنامهٔ خود جا دهید.

کمترین فایدهٔ بیلبوردها، افزایش آگاهی از برند در مدت زمانی کوتاه است. شاید مخاطب بتواند انواع دیگر تبلیغات را نادیده بگیرد؛ ولی ندیدن بیلبوردی جذاب و خلاقانه در سطح شهر که کسب‌وکار شما را معرفی می‌کند، ممکن نیست!

نمونه تبلیغ بیلبوردی

۸. جذب مشتری با کمک پیامک

اگر دنبال روشی ارزان و پربازده برای تبلیغات دکوراسیون داخلی می‌گردید، پیامک بهترین گزینه برای شماست.

چند روش برای این کار وجود دارد:

  • ارسال انبوه

ارسال پیامک انبوه برای افزایش آگاهی از برند و اطلاع‌رسانی‌های گسترده و عمومی بسیار مفید است.

مثلاً اگر شرکت یا فروشگاه خود را تازه افتتاح کرده‌اید و می‌خواهید در مدت‌زمان کوتاهی، نام و آوازهٔ خود را بر سر زبان‌ها بیندازید، ارسال انبوه پیامک را انتخاب کنید.

  • ارسال بر اساس ویژگی‌های مخاطبان

روش دوم، ارسال پیامک بر اساس ویژگی‌های خاص مخاطبان است. در این روش، با دسته‌بندی مخاطبان و ارسال پیامک مرتبط با ویژگی‌های آن‌ها، می‌توانید نرخ کلیک تبلیغ را افزایش دهید.

مثلاً اگر می‌خواهید افرادی با درآمد متوسط را هدف بگیرید که منزل شخصی دارند و طرفدار سبک خاصی از دکوراسیون هستند، می‌توانید همهٔ آن‌ها را در یک گروه قرار دهید و پیامک خود را صرفاً برای آن‌ها ارسال کنید.

اگر هدف‌تان از تبلیغات پیامکی، افزایش فروش است، این روش بهترین انتخاب برای شماست.

  • ارسال منطقه‌ای

روش آخر هم ارسال پیامک به‌صورت هدفمند برای مردم یک منطقهٔ خاص است. این روش برای جذب مشتریان یک منطقه یا محلهٔ خاص بهترین گزینه است.

مقاله پیشنهادی: نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای (و مزایای آن)

۹. تبلیغ دکوراسیون داخلی منزل با کمک تراکت

برای تبلیغات دکوراسیون داخلی از درِ آفلاین هم وارد شوید! درست است که با وجود روش‌های آنلاین، کمتر کسی سراغ پخش تراکت می‌رود؛ اما از این زاویه نگاه کنید که پخش تراکت می‌تواند مکمل ارزان‌قیمتی برای تبلیغات آنلاین هم باشد.

پخش تراکت در موقعیت‌های مکانی نزدیک به کسب‌وکارتان، می‌تواند روش مؤثری برای آگاهی از برند و افزایش فروش باشد؛ البته با رعایت برخی شرط و شروط.

یکی از این شروط به شکل و شمایل تراکت مربوط است. در طراحی تراکت از تصاویر و رنگ‌های جذاب استفاده کنید تا در نگاه اول، توجه عابران را به خود جلب کند.

یک پیشنهاد ویژه و متفاوت هم برای تراکت‌ها در نظر بگیرید؛ مثلاً بگویید با ارائهٔ این تراکت مشاورهٔ رایگان یا ۲۰ درصد تخفیف روی خرید یا طراحی دکوراسیون منزل دریافت می‌کنید.

یک کیوآر کد (QR code) به ترکیب تراکت اضافه کنید تا مشتری با اسکن‌کردن آن به اینستاگرام یا وب‌سایت شما هدایت شود و نمونه‌کارها و محصولات شما را ببیند.

حتی می‌توانید شماره‌تلفن و آدرس خود را به این شکل ارائه کنید؛ راهی جذاب و جدید برای برقراری ارتباط با مشتری راغب!

 

۱۰. استفاده از سایت‌ها و اپلیکیشن‌های واسطه

آخرین روش مؤثر برای تبلیغات دکوراسیون داخلی، تبلیغ در اپلیکیشن‌ها و سایت‌های واسطه مثل ترب، شیپور، ایمالز، دیوار و دیجی‌کالاست؛ مخصوصاً اگر کسب‌وکار شما در حوزهٔ فروش اکسسوری و دکوراسیون داخلی منزل باشد.

این واسطه‌ها با ایجاد یک فضای رقابتی و فراهم‌کردن امکان مقایسهٔ ویژگی‌ها و قیمت محصولات مختلف، خرید به‌صرفه‌تری را برای مشتریان رقم می‌زنند.

حالا این کار چه فایده‌ای برای شما به‌عنوان فروشنده دارد؟

شما با پرداخت پورسانت جزئی و عرضهٔ محصولات و خدمات‌تان در این پلتفرم‌ها، که میلیون‌ها بازدید در ماه دارند، بیشتر دیده می‌شوید. از طرفی، با ارائهٔ یک ارزش پیشنهادی (مثل قیمت کمتر، تخفیف یا ارسال رایگان) مشتریان بیشتری هم جذب می‌کنید.

فروش محصولات در ایمالز

توجه: در پلتفرم‌های دیوار و شیپور خبری از واسطه‌گری و پورسانت نیست و تمام عایدی‌تان از فروش، مستقیماً به جیب خودتان می‌رود.

شما همچنین می‌توانید خدمات طراحی را هم در اپلیکیشن‌های واسطه مثل دیوار ارائه کنید. خیلی از ما ایرانی‌ها از دیوار برای یافتن خدمات و محصولات استفاده کنیم. آگهی شما در این اپلیکیشن به‌معنای بهره‌بردن از این فرصت است که بتوانید به‌واسطهٔ اعتبار دیوار، مشتری جذب کنید.

خدمات طراحی دکوراسیون داخلی در دیوار

برای اینکه پکیج تبلیغات دکوراسیون داخلی را کامل‌تر کنید، به یک متن جذاب و وسوسه‌کننده هم نیاز دارید.

در بخش بعد، چند نمونه از این متن‌ها را برای شما مثال می‌زنیم و از یک فرمول کار راه‌انداز برای نوشتن چنین متونی رونمایی می‌کنیم!

۲۲ نمونه متن تبلیغ دکوراسیون داخلی منزل

اصول و تکنیک‌های مختلفی برای نوشتن یک متن زیبا برای تبلیغ دکوراسیون داخلی وجود دارد که رعایت آن‌ها تقریباً ۸۰ درصد راه است.

چکیده‌ای از این تکنیک‌ها را در دو مقالهٔ زیر جمع کردیم که پیشنهاد می‌کنم سرسری نگذرید و به‌دقت، آن‌ها را بخوانید:

و

۲۰ درصد باقی‌مانده متن هم به ذوق و خلاقیت و ایده‌های نو و جدید خودتان بستگی دارد.

پس فرمول کلی و نیم‌خطی برای نوشتن متن تبلیغ این‌طور می‌شود:

رعایت اصول و تکنیک‌های تبلیغ‌نویسی + مقدار زیادی خلاقیت = متن تبلیغ اصولی و موثر

در کنار این اصول و تکنیک‌ها، لحن صمیمی، کوتاه و مختصربودن و ایجاد حس فوریت در متن پیام را فراموش نکنید.

به این نمونه‌ها توجه کنید:

 

۴ نمونه متن برای تبلیغات همسان

پرسیدن سؤال، شوخ‌طبعی، کلمات قدرتمند مثل رایگان و اعداد و آمار در متن تبلیغ همسان موثر است. از طرفی، سعی کنید به زبانی ساده و واضح، ارزش پیشنهادی را ارائه کنید.

در تبلیغ همسان، سعی کنید مخاطب را به انجام کار مشخصی – چه در متن و چه در دکمه – به انجام کاری دعوت کنید.

  • دکور منزل با ۳۰ درصد تخفیف + مشاورهٔ رایگان قبل از اجرای پروژه!
  • تغییر دکوراسیون منزل با قیمت‌های باورنکردنی در راشین‌دکور؛
  • برای نوروز ۱۴۰۲ خونه‌تو نونَوار کن و ۱ میلیون تومان سود کن!
  • خرید ویژه لوستر با ۱۵ درصد تخفیف + ارسال رایگان به سراسر کشور.

 

۱۶ نمونه متن برای جذب مشتری با پیامک

متن پیامک بهتر است کوتاه و متناسب با مخاطب هدف باشد. از طرفی، سعی کنید از کلمات جذاب و غافل‌گیرکننده در ابتدای آن بهره ببرید. کلمه‌های مهم را هم می‌توانید با ایموجی یا گیومه («») متمایز کنید.

به چند نمونه نگاه کنید:

  • خونه‌تو عوض نکن، دکوراسیون‌شو تغییر بده! «تخفیف ۳۰ درصدی» تا آخر اسفند برای طراحی و اجرای فضاهای مسکونی

 

  • طراحی دکوراسیون داخلی به سبک حرفه‌ای‌ترین‌ها؛ برای دیدن نمونه کارها در اینستاگرام، روی لینک زیر کلیک کن

 

  • از فضای یکنواخت و بی‌روح خونه‌ خسته شدی؟ وقتشه دکوراسیون خونه‌تو عوض کنی! گروه طراحی دکوراسیون داخلی دکودید

 

  • نور خونه‌ت کم نیست، مشکل از دکوراسیون خونه‌‌ست! برای دریافت کاتالوگ پروژه‌های طراحی داخلی منزل، روی لینک زیر بزن

 

  • با یه تغییر کوچک تو دکوراسیون، حال‌وهوای خونه رو عوض کن! شرکت طراحی داخلی مسکونی لاوان

 

  • صفر تا صد طراحی داخلی منزل به سلیقهٔ شما و مشاوره با متخصصان ما؛ برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

 

  • با یک تغییر کوچک در طراحی و دکوراسیون منزل، محیط خانه را گرم و دلچسب‌ کنید! خرید لوستر با ۲۰ درصد تخفیف

 

  • به وسایل خونه‌ت دست نزن! فقط دکوراسیون داخلی خونه رو تغییر بده؛ برای اطلاعات بیشتر به سایت ما سر بزن

 

  • تو فقط بگو چی می‌خوای، اجراش با ما! طراحی و اجرای انواع دکوراسیون داخلی منزل با «تخفیف ۲۰ درصدی» فقط تا آخر اسفند

 

  • خیالت راحت! چیزی که سفارش میدی و چیزی که تحویل می‌گیری یکیه! شرکت طراحی و دکوراسیون دکومالز

 

  • خونهٔ قدیمی‌تو می‌گیریم، لوکس و مدرن‌ تحویلت می‌دیم؛ شرکت طراحی داخلی مسکونی دوریس

 

  • دوست داری فضای خونه‌ت بزرگ و دلباز به نظر برسه؟ دکوراسیون خونه رو تغییر بده! برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

 

  • با یک دکوراسیون اصولی، حداکثر استفاده را از فضای داخلی منزل ببرید؛ برای مشاوره با متخصصان ما تماس بگیرید

 

  • دل‌کندن از خونه سخته، وقتی دکوراسیون داخلیش کار ویدادکور باشه! نمونه کارهای اجرا شدهٔ ما را در لینک زیر ببینید

 

  • همان طرح و اجرا، همان کیفیت، با قیمت مناسب‌تر؛ گروه دکوراسیون و طراحی داخلی آکامد

 

  • ? فروش ویژه لوستر و آباژور ? ۳۰ درصد تخفیف برای ۵۰ نفر اول! ? تضمین کیفیت + ارسال رایگان. همین حالا با ما تماس بگیرید!

 

۲ نمونه متن برای تبلیغات در اینستاگرام

عکس‌ها با آدم حرف نمی‌زنند! برای موفقیت در اینستاگرام، در کنار المان‌های بصری مثل عکس و ویدئو، به یک متن ترغیب‌کننده هم نیاز دارید.

متنی که بتواند احساسات مخاطب را نشانه بگیرد، قانع‌کردن او را برای انجام اقدام مدنظر شما راحت‌تر می‌کند.

توجه ۱: در متن کپشن شما مجازید تا ۲۲۰۰ کلمه بنویسید؛ ولی توصیهٔ ما این است که متن را خیلی طولانی نکنید! چون اضافه‌گویی و خواندن متون طولانی از حوصلهٔ مخاطب شما خارج است.

توجه ۲: کلمات ابتدایی متن، کلمات سرنوشت‌ساز هستند؛ یعنی مخاطب با خواندن همان چند سطر اول متن، بقیهٔ آن و حتی کل کسب‌وکار و خدمات شما را قضاوت می‌کند. پس لطفاً به جمله‌های ابتدایی متن (۱۵۰ کاراکتر اول) بیشتر دقت کنید.

این هم از ۲ نمونه متن تبلیغ در اینستاگرام:

  • دلت می‌خواد تو یه خونه با سبک‌وسیاق بوهمیان زندگی کنی؟ شاید هم خونهٔ آرزوهات یه خونهٔ ساده و مدرن به سبک مینیمال باشه! خونهٔ رویاهایتان هر شکلی که باشد، ما شما را به آرزوهایتان می‌رسانیم.
    برای مشاوره با طراحان ما روی لینک بایو کلیک کنید.

 

  • کوچک و بزرگش فرقی نداره؛ خونه امن‌ترین جاییه که بعد از سختی‌ها و خستگی‌های روزمره، بهش پناه می‌بریم؛ حالا اگه خونمون یک چیدمان و طراحی اصولی و مطابق سلیقهٔ ما داشته باشه، می‌تونه همهٔ این خستگی‌ها و ناراحتی‌ها رو بشوره و ببره!
    ما بهت کمک می‌کنیم یک دکوراسیون مناسب برای خونه‌ت انتخاب کنی؛ کافیه تو دایرکت به ما پیام بدی.
این هم از نمونه متن تبلیغ دکوراسیون داخلی منزل! شما هم متن پیشنهادی خودتان را به این لیست اضافه کنید.
0
شما چه متنی پیشنهاد می‌کنید؟x
مقاله پیشنهادی: تبلیغات گسترده اینستاگرامی (بهترین شیوه اجرا و هزینهٔ آن)

تبلیغ موثر = دستیابی به اهداف موردنظر

شاید شما در زمینهٔ کاری خودتان حرفه‌ای باشید، حرفی در این نیست؛ ولی این هنر و مهارت‌ زمانی برای شما دستاوردی خواهد داشت که آن را به مشتریان احتمالی‌تان نشان دهید.

تبلیغات دکوراسیون داخلی این کار را برای شما آسان‌تر می‌کند!

با گره‌زدن تبلیغی مؤثر و اصولی به کسب‌وکار کوچک‌تان، می‌توانید خیلی سریع‌تر از روال معمولی به اهداف موردنظر تجاری‌تان برسید.

اگر هم کسب‌وکارتان جای خودش را پیدا کرده و مراحل اولیه را از سر گذرانده، برای گسترش و رشد بیشتر آن، باز هم می‌توانید روی تبلیغات و البته خدمات یکتانت در این زمینه حساب ویژه کنید.

اگر سؤالی دربارهٔ خدمات یکتانت دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید یا زیر همین پست با ما در ارتباط باشید.

برای بهترشدن، منتظر دریافت نظرات و فیدبک‌های شما هستیم ?

 

منابع:

Decorblueprint | interiohive

5/5 - (4 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سکینه علیزاده
سکینه علیزاده
9 ماه قبل

ممنون از اطلاعات خوبتون

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
پاسخ به  سکینه علیزاده
9 ماه قبل

ممنون از شما که به ما فیدبک می‌دین ?

ریتارگتینگ، فرصت دوباره برای برگرداندن مشتری!