لذت چشیدن طعم موفقیت با تبلیغات در دیوار 💥

تبلیغ رستوران و فست فود؛ چگونه رستوران خود را تبلیغ کنیم؟

مقالات مارکتینگ | روژان خانی‌پور | تاریخ بروزرسانی : ۳۰ بهمن ۱۴۰۲

تبلیغات رستوران و فست فود

یک رستوران شیک و جدید تاسیس کرده‌اید و منتظر مشتری هستید. رستوران محل فیزیکی مناسبی دارد  پس قاعدتا نباید مشکلی برای جذب مشتری داشته باشید. افراد زیادی روزانه از جلوی آن عبور می‌کنند و تابلویش را می‌بینند. اما کسی داخل نمی‌آید. چرا؟ به جای این سوال، بیایید برعکسش را بپرسید. چرا باید وارد رستورانی شوند که آن را نمی‌شناسند؟

این‌جاست که به فکر تبلیغ رستوران خود می‌افتید.  اما چگونه رستوران خود را تبلیغ کنیم؟ از چه روش‌هایی می‌توانیم برای جذب مشتریان بیشتر استفاده کنیم؟ ادامه‌ی مقاله را از دست ندهید تا از جذاب‌ترین روش‌های تبلیغات رستوران، فست فود و کترینگ برایتان بگوییم.

حضور رستوران در فضای مجازی و آنلاین

پیش از اینکه بخواهید تبلیغات برای رستوران خود را شروع کنید، به این سوال جواب دهید. آیا در فضای مجازی و آنلاین فعالیت دارید؟ چه بخواهیم و چه نخواهیم، نمی‌توانیم انکار کنیم که در عصر ارتباطات زندگی می‌کنیم و حضور ما در فضای مجازی می‌تواند تاثیر مهمی بر روند پیشرفت کسب‌ و کارمان داشته باشد.این روزها تبلیغات آنلاین بسیار همه‌گیر شده‌اند. در اینستاگرام، تلگرام و وب سایت‌های مختلف، تبلیغات خدمات و محصولات زیادی را می‌یبینیم. برای اینکه خود را از چنین بازار داغی محروم نکنید، لازم است که در فضای مجازی و آنلاین حضور داشته باشید.

می‌پرسید چگونه؟ در ادامه چند نکته و راه مهم را به شما می‌گوییم.

  • برای رستوران خود صفحه‌ی اینستاگرام داشته باشید

علاوه بر بحث تبلیغات، چیزی که برای یک رستوران می‌تواند بسیار سود‌آور باشد این است که مخاطبان، عکس غذاهایش را ببینند، از قیمتش مطلع باشند و نظرات کاربران را درباره‌ی کیفیت غذا بخوانند. همچنین باید پایگاهی وجود داشته باشد که اگر مشتری از خدماتتان راضی بود، بتواند شما را به دیگران معرفی کند. چه چیزی راحت‌تر از اینکه پروفایل شما را در اینستاگرام با دوستش share کند؟

برای مثال پیج‌های اینستاگرام رستوران‌های ربلان و لیدو در تهران را مشاهده کنید:

 

 

  • برای رستورانتان وب‌سایت راه‌اندازی کنید

چه بدی‌ دارد که مشتری نام شما را در گوگل جستجو کند و وب سایتتان را ببیند؟ یا بتواند مستقیما از سایت شما غذا سفارش دهد؟ داشتن یک وب سایت به همراه عکس‌های جذاب و خوش رنگ و لعاب، می‌تواند شما را در چشم مخاطب قابل‌ اعتمادتر نشان دهد و او را بیشتر به خرید ترغیب کند. همچنین تبلیغات شما را موثرتر می‌کند. برای مثال، می‌توانید وب‌سایت رستوران هفت‌خوان شیراز را مشاهده کنید:

سایت برای شروع تبلیغات رستوران

 

  • آدرس رستوران را در گوگل‌مپ ثبت کنید

این نکته را هرگز فراموش نکنید. حتی اگر آدرس رستوران خود را دقیق در سایت یا بیوی پیج اینستاگرامتان نوشته‌اید، آدرس خود را در گوگل‌مپ ثبت کنید تا مشتری راحت‌تر به شما دسترسی داشته باشد. هم‌چنین می‌توانید لوکیشن رستوران خود را در وب‌سایت یا هایلایت‌های پیج خود قرار دهید. این کار چندان پیچیده نیست و می‌توانید با مطالعهٔ مقالهٔ نحوهٔ ثبت لوکیشن در گوگل مپ آدرس خود را ثبت کنید. 

مقاله پیشنهادی : با انواع روش های تبلیغات در فضای مجازی آشنا شوید!
 
 
 
با تبلیغات هدفمند یکتانت، در زمان مناسب در جای درست حضور داشته باشید!

با تبلیغات هدفمند یکتانت، در زمان مناسب در جای درست حضور داشته باشید!

شروع تبلیغات arrow-left
 

روش‌های نوین تبلیغات رستوران‌ و فست فود

برای اینکه تبلیغات کترینگ و رستوران خود را آغاز کنید، لازم است با انواع روش‌های این کار آشنا باشید:

۱. تبلیغات رستوران در اینستاگرام و تلگرام

از اولین راه‌هایی که ممکن است به ذهن هر کسی برسد، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، به خصوص اینستاگرام و تلگرام است. این تبلیغات امتحان خود را به خوبی پس داده‌اند. در ادامه چند ایده‌ی مرتبط با این تبلیغات را مرور می‌کنیم.

ایده تبلیغات در اینستاگرام

برای تبلیغات رستورانی در اینستاگرام می‌توانید از اینفلوئنسرهای اینستاگرام کمک بگیرید. اینفلوئنسرها افرادی هستند که به نوعی روی مخاطبانشان تاثیر می‌گذارند. از جمله کسانی که در زمینه‌ی تبلیغات کافه رستوران فعالیت می‌کنند، میلاد کلانتری است که به رستوران‌ها سر می‌زند، غذاهایشان را امتحان می‌کند و آن‌ها را به فالوورهایش معرفی می‌کند. پیج اینستاگرام او را در تصویر پایین می‌بینید:

 

نمونه تبلیغات اینفلوئنسری رستوران

اما تبلیغات در اینستاگرام فقط محدود به تبلیغات اینفلوئنسری نمی‌شود. شما می‌توانید تبلیغات فست فود خود را در پیج‌های مرتبط با آشپزی و غذا نمایش دهید. بهترین تبلیغات برای فست فود به کمک ساخت ویدیو امکان‌پدیر است. این روزها ویدیوها چند برابر تصاویر، دیده و به اشتراک گذاشته می‌شوند. اگر می‌توانید از یک تیم تخصصی برای ساخت ویدیوی تبلیغاتی خود کمک بگیرید که چه بهتر!

برای نمایش تبلیغاتتان در پیج‌های مختلف لازم است با ادمین‌های این پیج‌ها در ارتباط باشید. اگر ارتباط گرفتن با ادمین‌ها برایتان آسان نیست، می‌توانید از طریق پلتفرم جریان اقدام به این تبلیغات کنید. پلتفرم جریان به شما این امکان را می‌دهد که اطلاعات پیج‌ها را در پنلش مشاهده کنید و بهترین تصمیم را بگیرید.

مقاله پیشنهادی: ۳۰ نمونه متن پیامک افتتاحیه رستوران، پوشاک، املاک و… برای شروع پرقدرت!

ایده تبلیغ رستوران در تلگرام

برای تبلیغ غذای رستوران خود در کانال‌های تلگرامی لازم است کانال‌های مرتبط با آشپزی، رستوران و غذا را پیدا کنید و با ادمین‌هایشان برای قرار دادن تبلیغات صحبت کنید. البته برای تبلیغات در تلگرام هم می‌توانید روی جریان حساب کنید. در پنل جریان می‌توانید بودجهٔ خودتان را مشخص و از میان هزاران کانال مرتبط و پربازدید، گزینه‌های مناسب را انتخاب کنید.

جریان همچنین تبلیغات بازدیدی را به شما ارائه می‌دهد. با استفاده از این تبلیغات شما به میزانی که تبلیغ شما دیده شده است، هزینه پرداخت می‌کنید، نه به ازای نمایش آن. از این تبلیغات می‌توانید هم در اینستاگرام و هم در تلگرام استفاده کنید.

من را به پنل جریان ببر

 

۲. تبلیغ رستوران در صفحه اول گوگل

دو راه وچود دارد تا به رتبه‌ی اول نتایج گوگل برسید. می‌توانید با استراتژی بلند مدت سئو و بهبود محتوای سایت‌تان به رتبه‌ی اول نتایج گوگل تبدیل شوید، یا اینکه از تبلیغات در گوگل استفاده کنید. حتما همه‌ی شما وقتی مطلبی را در گوگل سرچ می‌کرده‌اید، به لینک‌هایی که کنارشان علامت AD دارند برخورده‌اید. این لینک‌ها مربوط به تبلیغات در صفحه اول گوگل هستند و هنگامی که کاربر کلمه‌ی کلیدی خاصی را سرچ می‌کند، به عنوان لینک اول برایش نمایش داده می‌شوند.

این روش می‌تواند بسیار مفید باشد. چرا؟ الان با یک مثال برایتان می‌گوییم.

فرض کنید کاربری وارد گوگل می‌شود و سرچ می‌کند:«فست‌فود اطراف شهرک غرب» و وب‌سایت شما را به عنوان اولین نتیجه می‌بیند. احتمال اینکه وارد وب‌سایت شما شود یا به رستورانتان سر بزند قطعا بیشتر از وقتی خواهد بود که شما در انتهای صفحه نتایج باشید.

همان‌طور که متوجه شدید، برای تبلیغ رستوران خود در صفحه‌ی اول گوگل لازم است وب‌سایت داشته باشید. برای این خدمات می‌توانید از مجموعه‌ی فرست‌ادز یکتانت کمک بگیرید. کافی‌ است وارد صفحه‌ی تبلیغات در گوگل شوید و فرم انتهای صفحه‌ را پر کنید تا کارشناسان یکتانت با شما تماس بگیرند.

رستوران‌های زیادی هستند که برای خود وب‌سایت دارند و سفارش آنلاین دریافت می‌کنند. در بخش قبلی، یک رستوران در شیراز را مثال زدیم. یک مثال دیگر می‌تواند وب‌سایت رستوران ارکیده باشد.

مقاله پیشنهادی : انواع تبلیغات برای کسب و کارها

تبلیغات رستوران به وسیله گوگل ادز

 

۳. تبلیغات بنری در سایت‌های مرتبط

وارد یک سایت آشپزی می‌شوید و تبلیغ رستوران خود را بزرگ و واضح در ابتدای صفحه‌ی سایت می‌بینید! چقدر خیره‌کننده! تبلیغات بنری، حکم آن تیترهای بزرگ صفحه اول روزنامه را دارند و توجه‌ها را به خود جلب می‌کنند. اگر جذاب باشند هم که چه بهتر! مثلا بنرهایی که به صورت gif طراحی می‌شوند معمولا از بنرهایی که فقط عکس و متن دارند بهتر دیده می‌شوند.

اگر به فکر تبلیغ غذای رستوران خود با این روش هستید می‌توانید روی کمک یکتانت حساب کنید. با یکتانت می‌توانید بهترین سایت‌های نمایش دهنده را برای تبلیغات بنری خود انتخاب کنید و تبلیغ خود را در انواع سایت‌ها نمایش دهید. نمونه تبلیغ رستوران سیب ۳۶۰ را در تصویر پایین می‌بینید.

مقاله پیشنهادی : نحوه تبلیغات در سایت های پربازدید

تبلیغات بنری رستوران و فست فود

۴. تبلیغات کلیکی برای افزایش مخاطب سایت

البته وقتی می‌گوییم تبلیغات کلیکی، بیشتر داریم درباره‌ی نحوه‌ی پرداخت این تبلیغات صحبت می‌کنیم. یعنی شما به ازای کلیک‌هایی که روی تبلیغتان انجام می‌شود، پول پرداخت می‌کنید. تبلیغات کلیکی انواع مختلفی دارند که به اختصار آن‌ها را توضیح می‌دهیم. اما اگر می‌خواهید درباره‌ی هر کدام بیشتر بدانید، حتما به صفحه‌های لینک شده سر بزنید.

  • تبلیغات بنری

همان‌طور که در بخش پیش توضیح دادیم، تبلیغات بنری مثل تیتر‌های صفحه اول روزنامه هستند. توجه‌ها را به خود جلب می‌کنند و نام شما را در خاطر مخاطب حفظ می‌کنند. این تبلیغات معمولا برای آگاهی از برند استفاده می‌شوند. این تبلیغات را می‌توانید به صورت بنری عادی، ریتارگتینگ و هدفمند در یکتانت اجرا کنید.

  • تبلیغات همسان

با شنیدن این اسم یاد دوقلوهای همسان می‌افتید؟ خب چندان هم دور به نظر نمی‌رسد. مثل مایعی که در هر ظرفی می‌ریزیم، به شکل ظرف در می‌آید، تبلیغات همسان هم در هر وب‌سایتی نمایش داده شوند، به شکل قالب وب‌سایت در می‌آیند. به همین دلیل کمتر به شکل تبلیغ هستند. این باعث می‌شود احتمال کلیک کردن مخاطب روی این تبلیغ بیشتر شود و افراد بیشتری وارد وب‌سایت شما شوند. یکتانت تبلیغات همسان را به صورت همسان عادی، ریتارگتینگ و هدفمند به شما ارائه می‌دهد. برای اینکه درباره‌ی هر کدام از این اسم‌ها بیشتر اطلاعات داشته باشید، به صفحه‌ی تبلیغات همسان مراجعه کنید.

  • تبلیغات ریتارگتینگ

از اسمش مشخص است که افراد را دوباره (یا چند باره) مورد هدف قرار می‌دهد. این تبلیغات مخصوص کسانی است که پیش‌تر وارد سایت شما شده‌اند. توجه کرده‌اید که وقتی برای بار اول وارد یک سایت می‌شوید احتمالش خیلی کم است که از آن خرید کنید؟ با استفاده از تبلیغات ریتارگتینگ می‌توانید مخاطبان سایت‌تان را به بازدید دوباره ترغیب کنید و آن‌ها را به فروش نزدیک‌تر کنید. یکتانت این تبلیغات را در قالب تبلیغات همسان و بنری و ویدیویی به شما ارائه می‌دهد.

 

مقاله پیشنهادی: دیجیتال مارکتینگ برای رستوران و فست فود (۱۰ استراتژی)

 

۵. رپورتاژ آگهی برای ایجاد آگاهی از رستوران شما

فرض کنید به تازگی یک رستوران راه‌اندازی کرده‌اید و می‌خواهید به افراد زیادی اطلاع‌رسانی کنید. بیلبوردهای مختلفی در شهر رزرو می‌کنید و نام رستوران خود را در کنار تصاویر زیبا از غذاهای هیجان‌انگیز به نمایش می‌گذارید. اما آیا این کار برای تبلیغ رستوران کافی است؟

کسی که با ماشین از کنار بیلبورد شما رد می‌شود اسم رستوران را در گوگل سرچ می‌کند. اما چیز زیادی پیدا نمی‌کند. شاید فقط وب‌سایت‌ یا لوکیشن رستوران را ببیند.

اما شما خیلی راحت می‌توانید قالب یک رپورتاژ آگهی تبلیغات رستوران خود را تکمیل کنید. رپورتاژ آگهی یک اطلاعیه است که شما در سایت‌های دیگر منتشر می‌کنید. برای مثال اگر یک رستوران غذای دریایی دارید، یک مطلب درباره‌ی غذاهای دریایی می‌نویسید و در انتها رستوران خود را (که این غذاها را در منویش دارد) به کاربر معرفی می‌‌کنید. یا می‌توانید در یک مطلب به معرفی رستوران‌های معروفی که غذاهای دریایی سرو می‌کنند بپردازید و یکی از این پیشنهادها، رستوران خودتان باشد.

اما اگر دارید به این فکر می‌کنید که چگونه مطلب خود را در یک سایت دیگر منتشر کنید، نگران نباشید. تریبون که زیرمجموعه‌ی یکتانت است می‌تواند به شما کمک کند بهترین سایت‌ها را برای انتشار رپورتاژ خود پیدا کنید.

خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!
خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!

هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم.

نکاتی برای اجرای بهترین تبلیغ فست فود و رستوران

برای اینکه متن تبلیغ رستوران موثری داشته باشید، این نکات را حتما در نظر بگیرید:

۱. ویژگی‌ها فقط اطلاع می‌دهند، این مزایا هستند که می‌فروشند!

برای اینکه بتوانید فروش خود را بیشتر کنید حتما درباره‌ی مزایای رستوران خود صحبت کنید. برای مثال اگر بگویید همبرگر جدید رستوران ما گیاهی است، در حال تعریف کردن ویژگی آن هستید. اما اگر بگویید همبرگرهای وگان ما کالری کمتری دارند و سلامت قلب شما را به خطر نمی‌اندازند، مزیت غذایتان را مشخص کرده‌اید. فراموش نکنید که مردم مزیت‌ها را می‌خرند، نه ویژگی‌ها را.

این مزیت لازم نیست حتما درباره‌ی غذا باشد. شاید مزیت رستوران شما مکان فیزیکی آن باشد. برای مثال پست اینستاگرام زیر را نگاه کنید:

نمونه رستورانی که مزایایش را تبلیغ می‌کند

 

۲. دقیق و زیبا توصیف کنید!

هرچه باشد شما دارید غذا می‌فروشید. نمی‌توانید با عکس یا ویدیو بوی خوش غذا یا طعم آن را به دیگران منتقل کنید. پس باید تا جایی که می‌توانید با توصیف‌هایی که در تبلیغ رستوران انجام می‌دهید، این حس را در مخاطب به وجود بیاورید که غذایتان خوش عطر و خوش طعم است. در کنار یک عکس هوس‌انگیز، این تبلیغ می‌تواند بسیار موفق ظاهر شود!

 

۳. به مزایای خود کمی چاشنی خاص بودن بدهید

رستوران‌های زیادی هستند که چلوکباب می‌فروشند. چه چیزی می‌تواند ایده‌ی یک پرس چلو کباب را تغییر دهد؟ به کسی فکر کنید که برای اولین بار چلو‌کباب نگینی را به منوی غذایش اضافه کرد. تغییر چندانی در روش پخت این نوع کباب محسوس نیست اما این می‌تواند برای مدتی یک آیتم خاص در منوی چنین رستورانی باشد.

مانور دادن روی غذاهای خاص می‌تواند شما را حسابی معروف کند. مثال بارز این نوآوری، رستوران عطاویچ است که با ارائه‌ی ساندویچ‌های بزرگ و غول‌آسا، خود را در دل مخاطبانش جا کرد. یا پیتزا پرپروک که اولین رستورانی بود که پیتزاهای خود را به شکل مربعی پخت و با نام «پیتزا پنجره‌ای» ارائه کرد.

مزیت خاص بودن در تبلیغات رستوران

 

۴. هشتگ خاص خود را بسازید

برای اینکه بتوانید در فضای مجازی دیده شوید می‌توانید از هشتگ‌ اختصاصی خود کمک بگیرید. اینکه کاربر با لمس یک هشتگ به عکس‌هایی از رستوران شما دست پیدا کند فوق‌العاده نیست؟ از مشتریانتان بخواهید عکس‌های خود را با هشتگ اختصاصی‌ رستوران شما در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند. اگر می‌خواهید می‌توانید با قرعه‌کشی و دادن کد تخفیف، مشتریانتان را به این کار ترغیب کنید! اینگونه هزاران محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) دازید که برند شما را در شبکه‌های اجتماعی تبلیغ می‌کنند.

 

۵. قصه‌گویی را فراموش نکنید

اینکه در پیج اینستاگرام یا وب‌سایت خود عکس‌های جذاب به اشتراک می‌گذارید عالی است. اینکه قابلیت سفارش آنلاین را برای مشتری فراهم می‌کنید فوق‌العاده است. اما دنیای ما به سمت ارتباطات مجازی پیش می‌رود. مردم معمولا تمایل دارند برندهایی را دنبال کنند که حس ربات به آن‌ها ندهد، هرچند که تنها پل ارتباطی‌شان ایستاگرام باشد. با مخاطب خود صحبت کنید، دایرکت‌ها را تا جایی که می‌توانید با پاسخ‌های از پیش تعیین شده جواب ندهید. از فضای رستوران فیلم و عکس بگیرید و با بقیه هم‌رسانی (share) کنید.

شاید در نگاه اول این کار ربطی به تبلیغات رستوران نداشته باشد اما اگر کمی بیشتر دقت کنید می‌بینید که باعث پرطرفدار شدن صفحه‌ی شما و در نهایت بیشتر شدن تعداد مشتری‌هایتان می‌شود. برای مثال به پیچ‌های زیر (بوفه کانتینر، کافه آنسو و قیمه دات کام) نگاه کنید.

 

داستان سرایی در تبلیغات رستوران

 

نمونه بهترین تبلیغ برای رستوران

مک دونالد

اولین نمونه‌ای که برایتان در نظر گرفته‌ایم مک‌دونالد است. مک‌دونالد به عنوان یکی از معروف‌ترین رستوران‌ها در دنیا، چنین بیلبوردی را برای تبلیغ رستورانش در نظر گرفته است که استفاده‌اش از ترند هالووین آن را متمایز کرده است.

تبلیغ رستوران مک دونالد در هالووین

 

پیتزا هات

یا این تبلیغ از پیتزا هات را ببینید که چطور حس مخاطب را با خود درگیر می‌کند و عطر غذا را برای او تداعی می‌کند:

تبلیغ رستوران پیتزا هات

پیتزا هات همچنین در بازه‌ی زمانی همه‌گیری کرونا چنین تبلیغی را برای استفاده از جعبه‌های پیتزا منتشر کرد. کال تو اکشن این تبلیغ، سر زدن به صفحات مجازی این رستوران است تا مشتری روش تبدیل جعبه پیتزا به بوردگیم را آن‌جا پیدا کند. (پایین تصویر، سمت چپ)

نمونه تبلیغ خلاقانه پیتزا هات

 

رستوران KFC

سری بیلبوردهای تبلیغات رستوران KFC هم خیلی خلاقانه به این جمله پرداخته است که: وقتی گرسنه‌ هستی، همه چیز را غذا می‌بینی!

تبلیغ رستوران kfc

 

تبلیغ غذای فست فود kfc

رستوران زنجیره‌ای KFC هم مانند بقیه‌ی برندها از همه‌گیری کرونا استفاده کرده است و در ایرلند که قوانین سخت‌گیرانه‌ای برای خروج از منزل وضع کرده بود، چنین تبلیغاتی را در مجله‌ها و روزنامه‌ها به چاپ رساند (print ads) و خدمات drive thru و delivery خود را تبلیغ کرد.

تبلیغ رستوران kfc در دوران کرونا

 

برگرکینگ

یکی دیگر از برندهایی که با کانسپت هالووین خلاقیت به خرج داده است، برگرکینگ است. این برند واژه‌ی drive thru را به broom thru تغییر داده است. لغت drive thru برای شعبه‌هایی از یک رستوران استفاده می‌شود که می‌توانید از داخل ماشین سفارش خود را ثبت کنید و تحویل بگیرید و در واقع لازم نیست از ماشین پیاده شوید.

تبلیغ رستوران برگرکینگ به مناسبت هالووین

 

سخن آخر 

امیدواریم از این مقاله استفاده کرده باشید. در این پست از بلاگ یکتانت تلاش کردیم بهترین روش‌های تبلیغ رستوران را با شما مرور کنیم و نمونه‌های جذاب را با شما به اشتراک بگذاریم. اگر شما هم تبلیغاتی از رستوران‌ها دیده‌اید که به نظرتان جذاب آمده است با ما و دیگران در بخش دیدگاه‌ها به اشتراک بگذارید. همچنین اگر درباره‌ی تبلیغات معرفی شده در متن سوالی داشتید بخش دیدگاه‌ها و شماره تلفن  ۹۱۰۹۴۵۴۵ – ۰۲۱  در اختیار شماست.

من را به پنل جریان ببر

2.4/5 - (24 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest

6 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نادر جهانف
نادر جهانف
2 سال قبل

سلام
ممنون از مطالبتون .فعلا توی یزد یه کافه تریا شیک باز کردم ولی مشتری ندارم

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
پاسخ به  نادر جهانف
1 سال قبل

سلام
ممنون از شما که به ما بازخورد می‌دین.
امیدواریم خبرهای خیلی خوبی دربارهٔ کافهٔ شما در همین روزها بشنویم.

کترینگ سها (تبریز)
کترینگ سها (تبریز)
10 ماه قبل

خیلی عالی.
موفق و سرافراز باشید
مدیریت کترینگ سها

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
پاسخ به  کترینگ سها (تبریز)
10 ماه قبل

سلام
خوشحالیم این مقاله برای شما مفید بوده 🙂
محبت دارین ?

درخشان
درخشان
پاسخ به  رضا سپه‌وندی
1 روز قبل

بسیار بسیار عالی

از طرف فست فود نیک نشان شعبه بهارستان

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
پاسخ به  درخشان
1 روز قبل

خوشحالیم این مقاله برای شما مفید بوده 🙂

ممنون که به ما فیدبک می‌دین.

ریتارگتینگ، فرصت دوباره برای برگرداندن مشتری!