لذت چشیدن طعم موفقیت با تبلیغات در دیوار 💥

شیوه تبلیغات در سایت های پربازدید (+ قیمت ۱۵ سایت)

مقالات تبلیغات بنری | رضا سپه‌وندی | تاریخ بروزرسانی : ۱۹ فروردین ۱۴۰۳

تبلیغات در سایت های پربازدید

تبلیغات در سایت‌های پربازدید یکی از گزینه‌های پربازده و کم‌هزینه برای معرفی کسب‌وکار، جذب مشتری و افزایش فروش است. به همین دلیل است که صاحبان کسب‌‌وکار – چه آنلاین و چه ‌آفلاین – به این روش روی آورده‌اند.

هرقدر تبلیغات بیشتر دیده شود، شانس بیشتری برای جذب کسی که ویژگی‌های او شبیه مشتری ایدئال است، بیشتر می‌شود؛ چه راه بی‌دردسری مثل تبلیغات کلیکی سراغ دارید؟

در این روش، شما هیچ هزینه‌ای برای نمایش تبلیغ نمی‌دهید و برخلاف تلویزیون، تکرار و نمایش مداوم تبلیغ هیچ هزینه‌ای برای شما ندارد؛ حتی باعث می‌شود نام شما در ذهن مخاطب حک شود.

در این مقاله، شما را با ۱۵ سایت پربازدید آشنا می‌کنیم و سپس نحوهٔ تبلیغات در آن‌ها و پارامترهایی را که باید هنگام انتخاب سایت‌ مناسب خودتان در نظر بگیرید، بررسی خواهیم کرد؛ پس تا آخر مقاله همراه ما باشید.

 

هدف از تبلیغات در سایت‌های پربازدید چیست؟

برای درک اهمیت سایت‌های پربازدیدِ تبلیغاتی، بهتر است به تبلیغات آفلاین گریزی بزنیم. برای نمایش تبلیغ خود در سطح شهر سعی می‌کنید کدام‌ بیلبورد  را اجاره کنید؟ بی‌شک، بیلبوردی را انتخاب می‌کنید که در شلوغ‌ترین نقطه‌ٔ شهر باشد.

یعنی تلاش می‌کنید تعداد افراد بیشتری بیلبورد شما را ببینند تا به هدف خود بیشتر نزدیک شوید. همین قصه در تبلیغات آنلاین هم صادق است و حتی برخی کسب‌وکارها قیمت کلیک بیشتری برای سایت‌های محبوب در پنل یکتانت تعیین می‌کنند تا حتماً نمایش بگیرند.

برخلاف تبلیغات بیلبوردی، نمایش خشک‌وخالی تبلیغات در سایت‌ها هزینه‌ای برای کسب‌وکارها ندارد که در نهایت، به ایجاد و افزایش آگاهی از برند تبدیل می‌شود. از طرفی، می‌توان از نمایش تبلیغ در این سایت‌ها انتظار داشت افراد بیشتری را به کلیک روی تبلیغ ترغیب کرد. این مسئله در نهایت باعث می‌شود نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری بیشتر شود.

وقتی ترافیک افزایش پیدا کرد، می‌توانید بازدیدکننده‌های سایت را دوباره با کمک تبلیغات ریتارگتینگ هدف بگیرید؛ چراکه آن‌ها یک بار علاقهٔ خود را با حضور در سایت شما نشان داده‌اند و می‌توانید با یک پیشنهاد اضافه مثل تخفیف، آن‌ها را جذب کنید.

برویم سراغ معرفی و بررسی سایت‌های پربازدید برای تبلیغات!

مقاله پیشنهادی : تبلیغات چیست و چه انواعی دارد؟

پربازدیدترین سایت‌های تبلیغاتی ایرانی

یکتانت با بیش از ۱۲۰۰ سایت ایرانی کار می‌کند که هرکدام در حوزهٔ خاصی (چند حوزه) فعالیت می‌کنند. این مسئله باعث شده است هر کسب‌وکاری بتواند مشتری ایدئال خود را جذب کند. در این بخش، برخی نمایش‌دهنده‌های پربازدید خودمان را به شما معرفی می‌کنیم.

در پلتفرم‌های تبلیغاتی مثل گوگل ادز و یکتانت تعیین یک عدد مشخص برای هر کلیک امکان‌پذیر نیست؛ چراکه پارامترهای مختلفی مثل میزان رقابت در لحظه و زمان اجرای کمپین دخیل هستند. تمام تعرفه‌های این بخش بر اساس نتایج عملکرد کمپین‌های مختلف تا لحظهٔ نگارش مقاله است. احتمال دارد برای نمایش مجبور شوید قیمت بیشتری برای هر کلیک مشخص کنید یا حتی با قیمت پایین‌تر نمایش بگیرید.

۱. ورزش ۳

ورزش ۳ از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز کرد و با برنامه‌ریزی درست توانست خیلی زود به لیست ۵ وب‌سایت پربازدید ایرانی راه پیدا کند. این سایت طبق آخرین آمار، بیش از ۶۰ میلیون بازدید در ماه دارد. این ظرفیت نمایش فرصت خوبی برای افزایش آگاهی از برند و همچنین جذب لید باکیفیت به حساب می‌آید. برای تبلیغات در ورزش ۳ به‌صورت بنری و همسان به‌ترتیب باید ۳ هزار تومان و ۲ هزار تومان حداقل در نظر بگیرید.

ورزش سه

 

۲. شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز

شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز یکی از پربازدیدترین وب‌سایت‌های ایرانی است. این وب‌سایت یکی از منابع اصلی رصد قیمت‌ها در بازارهای مختلف مانند طلا، ارز، ارز دیجیتال و فلزات است. از این رو، افراد زیادی روزانه برای استعلام قیمت‌ها به آن مراجعه می‌کنند.

شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز گزینهٔ مناسبی برای کسب‌وکارهای فعال در حوزه طلا و جواهرات، آهن‌آلات و همچنین بازار سرمایه به حساب می‌آید. شما باید در این وب‌سایت برای هر کلیک، ۹۰۰ تومان در تبلیغات همسان و ۱۲۰۰ در تبلیغات بنری هزینه کنید.

برای آشنایی بیشتر با راه‌های تبلیغات صرافی ارز دیجیتال، پیشنهاد می‌کنیم مقالهٔ «بهترین راه‌های تبلیغات ارز دیجیتال» را مطالعه کنید.

 

شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز 

مقاله پیشنهادی : تبلیغات موبایل

۳. تجارت نیوز

تجارت نیوز یکی از محبوب‌ترین وب‌سایت‌های خبری است که روایت‌های مختلفی از اقتصاد ایران و جهان منتشر می‌کند. همچنین با ارائهٔ آموزش‌ها و تحلیل‌های اقتصادی، توانسته توجه مخاطبان بی‌شماری را به خود جلب کند. هزینه هر کلیک در تبلیغات همسان در تجارت نیوز ۹۰۰ تومان و در تبلیغات بنری ۱۲۰۰ تومان است. این وب‌سایت برای جذب افراد علاقه‌مند به بازارهای سرمایه، سرمایه‌گذاری، آژانس‌های گردشگری و فروشگاه‌های آنلاین گزینهٔ خوبی است.

تجارت نیوز

مقاله پیشنهادی : اینفلوئنسر مارکتینگ

۴. همشهری آنلاین

نیازمندی‌های روزنامهٔ همشهری در گذشته، روزانه میزبان هزاران تبلیغ مختلف بود. همان نام و اعتبار باعث شده است افراد زیادی حالا به سایت آن‌ها سر بزنند. شما می‌توانید از این فرصت استفاده و تبلیغات خود را در وب‌سایت همشهری آنلاین منتشر کنید.

تبلیغات همسان در وب‌سایت همشهری آنلاین به شما در افزایش آگاهی از برند و جذب مشتریان راغب (لید) کمک می‌کند. هزینه تبلیغات در این وب‌سایت بسته به نوع تبلیغ متفاوت است. با این حال، برای نمایش تبلیغات همسان و تبلیغات بنری به‌ترتیب ۹۰۰ و ۱۳۵۰ تومان به‌ازای هر کلیک در نظر بگیرید.

همشهری آنلاین

 

۵. طرفداری

طرفداری یکی از وب‌سایت‌های محبوب ورزشی است که عملکرد درخشانی در سال‌های اخیر داشته است. این وب‌سایت یک رسانهٔ ورزشی مستقل است که آخرین اخبار، حواشی و تحلیل‌های ورزشی را در اختیار مخاطبان خود می‌گذارد. یکی از ویژگی‌های طرفداری این است که به کاربران خود اجازه می‌دهد با هم گفت‌وگو کنند و پست‌ها و نظرات خود را در فروم آن‌ها با دیگران به اشتراک بگذارند.

تعامل کاربران طرفداری در کنار بازدید روزانهٔ قابل‌توجه آن باعث شده است به یک محل عالی برای تبلیغات تبدیل شود. شما می‌توانید تبلیغ خود را در اشکال مختلف در این وب‌سایت نمایش دهید. برای تبلیغات همسان  ۹۰۰ تومان و برای تبلیغات بنری ۱۳۵۰ تومان به‌ازای هر کلیک در نظر بگیرید.

می‌توانید روی تبلیغات ویدیویی یکتانت در سایت طرفداری برای ایجاد و افزایش آگاهی از برند حساب کنید. این تبلیغات قبل از ویدئوهای این سایت نمایش داده می‌شوند که باید برای هر نمایش، ۱۰۵ تومان کنار بگذارید.

سایت طرفداری

مقاله پیشنهادی: انواع تبلیغات برای باشگاه ورزشی و بدنسازی (+متن تبلیغ باشگاه)

۶. دلگرم

دلگرم اولین مجلهٔ اینترنتی ایران به حساب می‌آید که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ به‌صورت مستقل آغاز کرده است. فعالیت اصلی آن‌ها در حال حاضر در حوزهٔ تولید و نشر محتواهای اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، سبک زندگی و سرگرمی است. آن‌ها همچنین مطالب خوبی را در زمینهٔ سلامت و بهداشت به مخاطبان خود ارائه می‌کنند.

دلگرم با اضافه‌کردن بخش‌های مختلف و جذابی مانند وضعیت آب‌وهوا، قیمت کالا و پاسخ‌دهی‌ آنلاین به سؤال‌های پزشکی و مامایی توانسته توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. فعالیت‌های مستمر و برنامه‌ریزی دقیق آن‌ها در کنار انتشار روزانه ۱۵۰ محتوای مختلف باعث شد دلگرم به یکی از ده وب‌سایت پربازدید ایرانی تبدیل شود.

این وب‌سایت از سال ۱۳۹۶ میزبان تبلیغات کسب‌وکارهای مختلف بوده است. شما هم می‌توانید روی تعداد بازدید روزانه این وب‌سایت پربازدید تبلیغاتی حساب کنید. برای تبلیغات در دلگرم ۹۰۰ تومان و ۱۲۰۰ تومان به‌ازای هر کلیک به‌ترتیب برای تبلیغات همسان و تبلیغات بنری کنار بگذارید.

سایت دلگرم

۷. پایگاه آموزشی، اطلاع‌رسانی و خبری طلا

وب‌سایت طلا (پایگاه آموزشی، اطلاع رسانی و خبری طلا) اولین مرجع اطلاع‌رسانی قیمت طلا و اونس بازار تهران، قیمت طلا و سکهٔ بانکی و اخبار مرتبط با طلا و جواهرات است. آن‌ها با ارائهٔ آخرین اخبار اقتصادی و مقاله‌های آموزشی توانسته‌اند تعداد بازدیدکنندگان خود را افزایش دهند. برای تبلیغات همسان و بنری در این وب‌سایت، به‌ترتیب ۹۰۰ و ۱۲۰۰ تومان برای هر کلیک در نظر بگیرید.

وب سایت طلا

 

۸. دنیای اقتصاد

دنیای اقتصاد وب‌سایت خبری و تحلیلی است که سعی می‌کند دانش اقتصادی بازدیدکنندگان خود را افزایش دهد. این وب‌سایت به اصول حرفه‌ای در نشر خبر و تحلیل‌ها پایبند است و بیش از هرچیزی به رضایت مخاطبان خود توجه می‌کند. از دیگر مزایای این وب‌سایت می‌توان به نسخهٔ انگلیسی آن اشاره کرد.

حضور تحلیل‌گران اقتصادی در دنیای اقتصاد و پایبندی آن‌ها به اصول حرفه‌ای باعث شده است که تعداد زیادی از افراد روزانه از این وب‌سایت استفاده کنند. برای نمایش تبلیغات همسان خود در دنیای اقتصاد ۹۰۰ تومان به‌ازای هر کلیک کنار بگذارید.

دنیای اقتصاد

 

۹. نی‌ نی سایت

وقتی پای تبلیغات در وب‌سایت‌های پربازدید در میان باشد، نمی‌توان به راحتی از خیر نی‌ نی سایت گذشت. خیلی بعید است که دربارهٔ موضوعی در حوزهٔ سلامت کودک، زنان و بارداری جستجو کنید و با نام این سایت برخورد نکنید. بازدید میلیونی آن‌ها در ماه فرصتی عالی برای نمایش به حساب می‌آید. هزینهٔ تبلیغات همسان در این سایت ۹۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان به‌ازای هر کلیک است.

نی نی سایت

 

۱۰. نمناک

نمناک فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ آغاز کرده است. این وب‌سایت در این ۱۱ سال با ارائه محتواهای مختلف در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی، تناسب اندام و مد توانسته در میان سایت‌های پربازدید ایرانی قرار گیرد. نمناک همچنین با ارائه محتواهای آموزشی برای آشپزی به یکی از منابع محبوب برای پیداکردن دستور پخت غذاهای مختلف به حساب می‌آید. هزینهٔ هر کلیک در سایت نمناک برای تبلیغات همسان ۹۰۰ تومان و برای تبلیغات بنری ۱۲۰۰ تومان تمام می‌شود.

سایت نمناک

مقاله پیشنهادی : آموزش رپورتاژ

۱۱. فرارو

فرارو وب‌سایت خبری است که با ارائه آخرین اخبار ایران، سیاسی و ورزشی جایگاه خوبی میان کاربران ایرانی به دست آورده است. آن‌ها همچنین سعی کرده‌اند برای جذب مخاطب بیشتر محتواهای جذابی در زمینهٔ سبک زندگی در سایت خود منتشر کنند. هزینهٔ هر کلیک تبلیغات همسان و تبلیغات بنری در سایت فرارو به‌ترتیب ۹۰۰ و ۱۲۰۰ تومان برای شما تمام می‌شود.

مانند طرفداری، امکان نمایش ویدئوهای تبلیغاتی در سایت فرارو از طریق یکتانت وجود دارد که به‌ازای هر نمایش، باید ۱۰۵ تومان در نظر بگیرید.

سایت فرارو

 

۱۲. انتخاب

سایت انتخاب یکی دیگر از وب‌سایت‌های خبری است که در این سال‌ها به محل خوبی برای نمایش تبلیغات تبدیل شده است. آن‌ها توانسته‌اند بازدید روزانهٔ خود را با ارائه آخرین اخبار ایرانی و خارجی در زمینه‌های مختلف و همچنین تصاویر و ویدیوهای خبری افزایش دهند.

فعالیت حرفه‌ای انتخاب، اعتماد تعداد زیادی از افراد را به دنبال داشته است. شما باید برای تبلیغات همسان و تبلیغات بنری به‌ازای هر کلیک به‌ترتیب ۹۰۰ تومان  و ۱۲۰۰ تومان هزینه کنید.

انتخاب

 

۱۳. الف

الف یکی از شناخته‌شده‌ترین وب‌سایت‌های خبری پربازدید ایرانی به حساب می‌آید. این وب‌سایت با انتشار اخبار جنجالی و ممانعت از سانسور خبری توانسته توجه مخاطب زیادی را به خود جلب کند. هزینهٔ هر کلیک تبلیغات بنری ۱۲۰۰ تومان برای شما تمام می‌شود.

سایت الف

 

۱۴. ایسنا

ایسنا در سال ۷۸ کار خود را با ایدهٔ «هر دانشجو، یک خبرنگار» آغاز کرد و در این سال‌ها توانست جایگاه خوبی میان خبرگزاری‌ها کسب کند. شما می‌توانید روی این ظرفیت برای معرفی خود و جذب مشتری حساب کنید. هزینهٔ هر کلیک تبلیغات همسان و بنری در ایسنا به‌ترتیب ۹۰۰ تومان است. البته برای تبلیغات بنری باید بیشتر خرج کنید؛ چراکه هزینهٔ هر کلیک آن ۱۳۵۰ تومان است.

ایسنا

۱۵. اقتصاد آنلاین

اقتصاد آنلاین یکی از پرمخاطب‌ترین و پربازدیدترین وب‌سایت‌های خبری ایرانی در حوزهٔ اقتصاد به حساب می‌آید. آن‌ها توانسته‌اند با انتشار تحلیل‌های دقیق و اخبار واقعی، اعتماد و رضایت مخاطبانشان را جلب کنند. تعداد بازدید این وب‌سایت بیش از ۱۰۰ هزار نفر در روز است که نمی‌توان به این سادگی‌ها، آن را نادیده گرفت. برای تبلیغات بنری و همسان به‌ترتیب باید به‌ازای هر کلیک ۱۲۰۰ تومان و ۹۰۰ تومان در نظر بگیرید.

سایت اقتصاد آنلاین

 

کار ما با معرفی سایت‌های پربازدید تمام شد. البته یکی دیگر از سایت‌های پربازدید و محبوب ایرانی ورزش۳ است که برای تبلیغات همسان در این سایت، باید ۱۵۰۰ تومان به‌ازای هر کلیک کنار بگذارید.

آیا تبلیغات در وب‌سایت‌های پربازدید معرفی‌شده را تجربه کرده‌اید؟ روی آیکون روبه‌رو کلیک کنید و نظرتان را برای ما بنویسید:
0
آیا تبلیغات در وب‌سایت‌های پربازدید معرفی‌شده را تجربه کرده‌اید؟ کدام‌یک بهتر بوده است؟x

ولی کدام سایت پربازدید تبلیغاتی گزینهٔ بهتری است؟ چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ در بخش بعدی، این موضوع را بررسی می‌کنیم.

مقاله پیشنهادی: بهترین روش برای تبلیغات با بازدهی بالا کدام است؟

ویژگی‌های سایت‌های پربازدید مناسب برای تبلیغات

شما می‌توانید تبلیغات در وب‌سایت‌های پربازدید را به ۲ طریق انجام دهید:

  • مذاکرهٔ مستقیم و اجارهٔ جایگاه تبلیغاتی
  • استفاده از پلتفرم‌های تبلیغاتی مثل یکتانت

اگر قرار است خودتان با سایت‌ها مذاکره کنید، موارد زیر را حتماً در نظر بگیرید:

 

۱. ویژگی‌های جمعیت‌شناختی و رفتاری بازدیدکنندگان

قبل از هرچیزی باید به ارزیابی ویژگی‌های جمعیت‌شناختی و رفتار بازدیدکنندگان سایت‌های تبلیغاتی پربازدید بپردازید. آیا ویژگی‌های مخاطبان آن‌ها با پرسونای مشتری شما هم‌خوانی دارد؟

به‌عنوان مثال، ممکن است محصول شما فقط برای مردان یا زنان باشد؛ بنابراین شما باید بدانید ترافیک اصلی آن‌ها را زنان تشکیل می‌دهند یا مردان؟ ممکن است شما به‌دنبال جذب یک گروه خاص مثل والدین کودک خردسال یا علاقه‌مندان به مهاجرت باشید. در این صورت، سایتی برای شما خوب است که به این قشر خدمت می‌کند.

در کنار این موارد، به مسائل دیگر مثل رفتار و درآمد هم باید توجه کنید. مثلاً فروش محصولات لاکچری در سایت‌های خبری امکان‌پذیر نیست.

برخی وب‌سایت‌ها مثل آیکافی – یکی از سایت‌های پربازدید حوزهٔ خود – اطلاعات زیادی دربارهٔ مخاطبان سایت را به‌صورت عمومی منتشر کرده‌اند:

شرایط تبلیغات در سایت‌های پربازدید مثل آیکافی

۲. تعداد بازدید ماهانه و میزان تعامل بازدیدکنندگان

شما باید بدانید تبلیغ شما را چند نفر در ماه مشاهده می‌کنند. از ابزارهای آنلاین بررسی آمار بازدید سایت مثل Similarweb برای بررسی این موضوع استفاده کنید. با این حال، بازدید بالا به‌تنهایی نمی‌تواند به تحقق اهداف شما منجر شود. شما به مخاطبی نیاز دارید که زمان خود را صرف گشت‌وگذار سایت‌های پربازدید تبلیغاتی می‌کند.

مطالب آن‌ها را بررسی کنید تا به میزان تعامل بازدیدکنندگان پی ببرید. به‌عنوان مثال، آیا بخش نظرات آن‌ها شلوغ است یا کسی نظری ثبت نکرده است؟ شما همچنین می‌توانید از آن‌ها بخواهید  اطلاعات مربوط به رفتار کاربران خود را با شما در میان بگذارند.

 

۳. محتوای وب‌سایت

توجه به محتوای میزبان هنگام تبلیغات در سایت‌های پربازدید از اهمیت بالایی برخوردار است. ممکن است که محتوایی در این سایت‌ها وجود داشته باشد که به تصویر برند شما لطمه وارد کند. به این ترتیب، بودجهٔ تبلیغاتتان صرف کاهش مشتری و اعتبار شما می‌شود.

از طرفی، محتوای میزبان نشان می‌دهد چه افرادی با چه ویژگی‌هایی آن سایت را دنبال می‌کنند؛ بنابراین متوجه می‌شوید آیا تبلیغ در آنجا به نفع شماست یا مشتری شما به آن سر نمی‌زند.

خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!
خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!

هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم.

۴. فرمت‌ تبلیغ و جایگاه تبلیغاتی

چه نوع فرمتی در اختیار شماست؟ آیا اجازه دارید از تصاویر متحرک استفاده کنید یا فقط تصویر ثابت در دسترس است؟ از طرفی، جایگاه تبلیغاتی آن‌ها هم در توافق شما با آن‌ها نقش دارد. آیا فقط در صفحهٔ اصلی نمایش داده می‌شود یا به شما اجازه می‌دهند در بالای مطالب پربازدید، سایدبار و انتهای مطالب هم تبلیغ کنید؟ بد نیست بدانید برخی سایت‌ها تبلیغ شما را فقط به کاربران موبایل و در جایگاه استیکی (چسبان) نمایش می‌دهند.

 

۵. به‌روزرسانی و اصلاح

توانایی طراحی مجدد تبلیغات و به‌روز کردن آن‌ها به شما کمک می‌کند تا نتایج خود را بهبود ببخشید. هنگام انتخاب سایت‌های پربازدید برای تبلیغات به این موضوع توجه کنید که آیا شما می‌توانید تبلیغاتتان را در آینده اصلاح کنید یا خیر.

به‌عنوان مثال، ممکن است بنر شما نتواند انتظارتان  را برآورده کند. شما در این شرایط تصمیم می‌گیرید که آن‌ها را قبل از هدررفتن بودجهٔ تبلیغاتی اصلاح کنید.

تا اینجای کار، شما می‌دانید چه نکاتی را هنگام مذاکره و انتخاب سایت‌های پربازدید تبلیغاتی در نظر بگیرید؛ ولی همان طور که می‌بینید دستتان حسابی بسته است. چرا؟ بیایید چند مورد را با هم بررسی کنیم:

  • شما نمی‌توانید چند تبلیغ مختلف را هم‌زمان امتحان کنید تا ببینید کدام‌یک بهترین عملکرد را دارند و مخاطب به چه چیزی بیشتر توجه می‌کند
  • هزینهٔ نمایش تبلیغات در این حالت به‌طور ثابت و ماهانه است و نه به‌ازای کلیک کاربر. برای مثال، ممکن است تعرفه نمایش تبلیغات در هدر سایت‌های معرفی‌شده ۵۵ میلیون تومان در ماه برای شما آب بخورد!
  • امکان بهینه‌سازی در لحظه وجود ندارد
  • فقط می‌توانید به‌شکل بنری تبلیغ کنید و خبری از دیگر جایگاه‌ها مثل همسان و متنی نیست
  • به‌دلیل تعرفهٔ ماهانه بالای این نوع تبلیغ، شما به چند سایت محدود می‌شوید
  • امکان هدف‌گیری مخاطب بر اساس رفتار، موضوع محتوا و حتی کلیدواژه‌های استفاده‌شده در محتواهای سایت وجود ندارد

یکتانت تمام این مشکلات را برای شما حل کرده است و یک راه سریع، کم‌هزینه و پربازده پیش روی شما گذاشته است. در بخش بعدی، دربارهٔ این مسئله بیشتر صحبت می‌کنیم.

نحوه ثبت آگهی در سایت‌های پربازدید با یکتانت

برای تبلیغات در سایت‌های پربازدید با یکتانت، ابتدا باید در پنل ثبت‌نام کنید. پس از آن، می‌توانید کمپین تبلیغات کلیکی را در فرمت‌های مختلف (بنری، همسان، پوش نوتیفیکیشن و ویدئویی) بسازید. در مرحلهٔ بعد، تبلیغ خود را به این کمپین اضافه می‌کنید و تمام! باقی کارها را یکتانت به‌طور خودکار انجام می‌دهد؛ یعنی تبلیغ به‌طور اتوماتیک در جایگاه‌های مختلف و در سایت‌های پربازدید به‌طور هم‌زمان نمایش داده می‌شود.

نکته: پنل شما باید موجودی کافی برای نمایش تبلیغات داشته باشد یا نمایش داده نمی‌شوند. پیشنهاد می‌کنیم راهنمای «افزایش موجودی پنل یکتانت» را مطالعه کنید.

هزینه تبلیغات با یکتانت به‌ازای هر کلیک محاسبه می‌شود و شما هیچ پولی بابت نمایش تبلیغ پرداخت نمی‌کنید. از طرفی، یک گزارش کامل در اختیارتان می‌گذاریم تا بتوانید عملکرد خود را زیر نظر بگیرید و کمپین را در لحظه اصلاح کنید.

برای اینکه به شما کمک کنیم از پولی که برای تبلیغات خرج می‌کنید، سود بیشتری ببرید، سرویس‌های تبلیغات هدفمند و تبلیغات ریتارگتینگ را هم ارائه کرده‌ایم. در تبلیغات هدفمند، شما می‌توانید تبلیغ را به ۳ شکل هم‌زمان یا جداگانه نمایش دهید:

  • موضوع محتوا (مثلاً نمایش تبلیغ صرافی ارز دیجیتال در مقاله‌ای با موضوع «آموزش خریدوفروش ارز دیجیتال»)
  • رفتار کاربر (مثلاً تبلیغ به فعالین اقتصادی یا والدین کودک خردسال نمایش داده می‌شود)
  • کلیدواژه (مثلاً تبلیغ ارز دیجیتال در صفحه‌ای نمایش داده می‌شود که عبارت‌های «بیت‌کوین» و «ارز دیجیتال» در عنوان و دیسکریپشن صفحه آمده است)

تبلیغات موضوعی

با کمک تبلیغات ریتارگتینگ، شما می‌توانید تبلیغ خود را به افرادی نشان دهید که یک بار به وب‌سایت شما سر زده‌اند و آن را بدون انجام عملی مشخص ترک کرده‌اند.

۲ سرویس ویژه هم برای تبلیغ فروشگاه اینترنتی در نظر گرفته‌ایم که با کمک آن‌ها دیگر نیاز نیست صاحب فروشگاه آنلاین تبلیغ بسازد! یعنی برای هر محصول به‌طور اتوماتیک تبلیغی ساخته می‌شود و به ۲ شکل در سایت‌های پربازدید نمایش داده می‌شود:

  • ریتارگتینگ (به کاربرانی نمایش داده می‌شود که یک بار محصولات فروشگاه را بررسی کرده‌اند؛ ولی بدون اینکه چیزی بخرند، سایت را ترک کرده‌اند)
  • محتوامحور (به‌طور اتوماتیک در صفحه‌هایی ظاهر می‌شود که موضوع آن با محصول مرتبط است؛ مثلاً نمایش تبلیغ شامپو در صفحه‌ای با موضوع «راهکارهای جلوگیری از ریزش مو»)

نمونه تبلیغ محصول محتوامحور در سایت چطور

از دیگر امکانات، می‌توانیم به بنرساز اتوماتیک و بید شناور اشاره کنیم که می‌توانید با کمک آن، قیمت کلیک بیشتری برای برخی سایت‌ها مشخص کنید تا تبلیغ شما شانس بیشتری برای نمایش در آن‌ها داشته باشد.

ما مراحل تبلیغات در سایت‌های پربازدید را خیلی ساده در ابتدای این بخش با شما در میان گذاشتیم؛ ولی می‌توانید به بخش «راهنمای یکتانت» مراجعه کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را از کمپین‌های تبلیغاتی خود بگیرید. در راهنمای یکتانت، ما تمام سرویس‌ها را همراه با نمونه بررسی کردیم. علاوه بر این، نحوهٔ ساخت کمپین، تحلیل و بهینه‌سازی تبلیغات را در آنجا گذاشتیم تا بتوانید با هزینهٔ کمتر، نتیجهٔ بهتری از تبلیغات بگیرید. قبل از اینکه تبلیغات خود را شروع کنید، حتماً این بخش را مطالعه کنید.

شما همچنین می‌توانید قبل از شروع تبلیغات با کارشناسان ما صحبت کنید و پس از دریافت مشاوره رایگان، تبلیغات را شروع کنید.

البته این داستان ادامه دارد! ما دورهٔ ویدئویی رایگان «صفر تا صد کار با پنل یکتانت»  را برای شما آماده کردیم تا با ۴ مسئلهٔ مهم به‌خوبی و با کمک متخصصان یکتانت آشنا شوید:

  • یکتانت چطور کار می‌کند؟
  • کمپین‌های مختلف یکتانت، هرکدام چه کمکی به من می‌کنند و چه کاربردی دارند؟
  • کمپین‌ها را با آنالیتیکس و گوگل تگ منیجر چطور تجزیه‌وتحلیل کنم؟
  • چطور کمپین‌های تبلیغاتی را بهینه‌سازی کنم تا با کمترین هزینه، نتیجهٔ خوبی بگیرم؟

فرصت را از دست ندهید و همین حالا در این دورهٔ ۸ ساعته شرکت کنید:

مقاله پیشنهادی: یکتانت چیست و چطور کار می‌کند؟

دیده شوید، جذب کنید و بفروشید!

در این مقاله، با تبلیغات در سایت‌های پربازدید و ۱۵ وب‌سایت محبوب ایرانی و هزینهٔ نمایش تبلیغ در آن‌ها آشنا شدید. همان طور که دیدید، حضور در این وب‌سایت‌ها به شما کمک می‌کند بیش از پیش شناخته شوید، مشتریان بیشتری را به‌سمت خودتان بکشانید و در نهایت، با کمک سرویس‌های متنوع یکتانت به آنچه که می‌خواهید، برسید.

یک نکته را در پایان باید با شما در میان بگذاریم: هیچ پلتفرم تبلیغاتی و سایتی موفقیت شما را تضمین نمی‌کند! چراکه شما فقط با نمایش تبلیغات به نتیجه نمی‌رسید و باید برای هر مرحله از سفر مشتری برنامه داشته باشید.

منتظر شنیدن نظرات شما هستیم 🙂 به نظرتان چه سایت‌هایی برای شما مناسب‌ترند؟

4.2/5 - (84 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest

7 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سحر
سحر
2 سال قبل

عالی … تیم ما از کمپین های بنری و پوش که ساختیم فیدبک خوبی گرفت .

روژان خانی‌پور
روژان خانی‌پور
پاسخ به  سحر
2 سال قبل

سلام 🙂
چقدر عالی! خوشحال شدیم از شنیدنش

کاوه علینقی
کاوه علینقی
1 سال قبل

سلام و وقت به‌خیر، خیلی ممنون، مقاله‌ی خوبی بود. فقط برای نوع خرید، بهتره در صفحه یکنانت آموزش‌های بهتری دیده بشه، به‌عنوان‌مثال، سایت‌های با تنوع کم کالا و یا تنوع بالا برای خرید چه فرقی با هم دارند.

مهدی ابراهیمی
مهدی ابراهیمی
1 سال قبل

سلام وقت بخیر
آقای سپه وندی مطالب مفید و ارزشمندی بود.
فروش اینترنتی من تو دسته ظروف مس هست برای رشد کردن در کدام سایت پربازید باید ثبت نام کنم؟
با احترام

احمدوند
احمدوند
8 ماه قبل

باعرض سلام ایا برای محصولات صنعتی هم تبلیغ اینترنتی بازدهی خوبی دارد؟

ریتارگتینگ، فرصت دوباره برای برگرداندن مشتری!