فرصت محدود تبلیغات در دیوار با یکتانت: فقط تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ 💥

انواع روش های تبلیغات در فضای مجازی و اهمیت آن ها

مقالات دیجیتال مارکتینگ | سها کاکا | تاریخ بروزرسانی : ۱۲ آذر ۱۴۰۲

تبلیغات در فضای مچازی

 چه کسی فکرش را می‌کرد که در فضای مجازی اقداماتی صورت گیرد که در دنیای واقعی انجام آن‌ها گاهی غیرممکن است یا اگر هم امکانی وجود داشته باشد زمان، انرژی و هزینه بسیار بیشتری می‌طلبد؛ سه عاملی که باید تا جای ممکن در مصرف‌شان صرفه جویی کرد و آن‌ها را برای فعالیت‌های بعدی ذخیره نمود.

با این نظر موافقید اگر بگوییم که اینترنت این روزها تبدیل به یک معدن طلای واقعی شده است؟! با اینترنت بستری به نام فضای مجازی برای ما فراهم می‌شود. لحظه‌ای به تمام امکاناتی که این فضا دارد فکر کنید. دنیای وب، اپلیکیشن‌ها، شبکه‌های اجتماعی و غیره. بالغ بر نیمی از جمعیت جهان از این فضا استفاده می‌کنند؛ بنابراین به دلیل همگانی بودن آن، تبلیغات در آن نیز از رسانه‌های سنتی پیشی می‌گیرد و اهمیت ویژه‌ای می‌یابد. بهتر است بگوییم که این ترجیحات و عادات مصرفی افراد است که شیوه تبلیغات را تعیین می‌کند. در این مقاله با تعریف تبلیغات در فضای مجازی و بهترین شیوه‌های اجرای آن بیشتر آشنا می‌شویم. (پیش از مطالعه این مقاله پیشنهاد می‌کنیم ابتدا مقاله انواع تبلیغات برای کسب و کارها را بخوانید!)

تبلیغات در فضای مجازی چیست؟

این نوع تبلیغات به هنر استفاده از اینترنت برای رساندن پیام‌های بازاریابی و تبلیغاتی به مخاطبان مشخص و مورد نظر گفته می‌شود. در واقع این شیوه برای متقاعد کردن مشتریِ هدف به منظور شرکت در یک اقدام خاص مانند خرید، طراحی شده است. اکثر کسب‌ و کارها تلاش می‌کنند روزانه محتوای مناسبی را بر بستر آنلاین برای شناساندن محصولات، خدمات و فروش آن‌ها به افراد، منتشر کنند. (اگر تمایل دارید درباره روش‌های تبلیغات برای کسب و کارهای کوچک بیشتر بدانید، مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد می‌کنیم)

جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥
جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥

گوگل بی‌شک معدن مشتری است که حضور در آن در جذب مشتری و افزایش فروش تاثیر چشمگیری دارد؛ با تبلیغات در گوگل، محصول خودتان را به کسی معرفی می‌کنید که یا قصد خرید دارد یا در مرحلهٔ تحقیق است! ما به‌عنوان پارتنر رسمی گوگل آماده‌ایم در اجرا و مدیریت کمپین‌ها در کنار شما باشیم.

دریافت مشاوره رایگان arrow-left

اهمیت و تاثیر تبلیغات در فضای مجازی

تبلیغات آنلاین با گذشت زمان به سرعت در حال پیشرفت است. شکی در این نیست که این روش فرصت‌های متعددی را برای شرکت‌های کوچک و بزرگ فراهم می‌کند تا فروش خود را به شیوه‌ای کارآمد افزایش دهند. این تبلیغات برای موفقیت تجاری شما بسیار مهم است. همان‌طور که تحقیقات نشان می‌دهد، مردم به‌ طور فزاینده‌ای از اینترنت برای جستجوی اطلاعات در مورد محصولات و قیمت آن‌ها قبل از تصمیم‌گیری نهایی استفاده می‌کنند؛ این بدان معنی است که شما واقعاً نمی‌توانید از تبلیغات آنلاین چشم‌پوشی کنید؛ زیرا اکثر مشتریان شما در حال جستجوی آنلاین هستند.

هر کارآفرین و بازاریاب باید از این ابزار تبلیغاتی عصر مدرن استفاده کند. این تبلیغات مشتریان آن‌ها را افزایش می‌دهد و در نهایت به افزایش سود آن‌ها کمک می‌کند.

در ادامه چند دلیل وجود دارد که اهمیت تبلیغات در فضای مجازی را شفاف‌تر می‌کند:

  •  دسترسی جهانی

از طریق تبلیغات مجازی، می‌توانید کسب‌ و کار خود را فراتر از منطقه محلی خود به افراد بیشتری بشناسانید و به مخاطبان هدف خود در سراسر جهان برسید. برای گسترش کسب‌ و کار خود مجبور نیستید به جایی سفر کنید. شما به راحتی می‌توانید به کمک اینترنت با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.

  •  مقرون به صرفه بودن

یکی از بزرگ‌ترین مزایای این شیوه از تبلیغات، مقرون به صرفه بودن آن است. برخلاف روش‌های سنتی، لازم نیست مبالغ هنگفتی را برای تبلیغات خود هزینه کنید. به‌ عنوان مثال گوگل تخمین می‌زند که به ازای هر 1 دلاری که در تبلیغات گوگل خرج می‌کنید، 2 دلار درآمد کسب خواهید کرد. این یک بازگشت سرمایه 200 درصدی است، چیزی نیست که بتوان از آن غافل شد.

  •  مخاطب هدف

با تبلیغات آنلاین شما می‌توانید مخاطب مناسب بیزینس خود را پیدا کنید و افرادی را هدف قرار دهید که با احتمال بیشتری به چیزی که شما می‌فروشید، علاقه‌مند هستند. ابزارهای تبلیغات آنلاین به شما کمک می‌کنند تا لیدهای بیشتری ایجاد کنید و کمپین‌های خود را مؤثر‌تر و سودآورتر کنید.

  •  تعامل بیشتر با مخاطبان

اینترنت بهترین بستر برای درگیر کردن و تعامل بیشتر و راحت تر با مخاطبِ هدف شماست. درباره مخاطبان هدف خود تحقیق کاملی انجام دهید تا متوجه شوید که آن‌ها به دنبال چه نوع محصولات و خدماتی هستند و در مورد محصولات شما چه فکری می‌کنند. کمپین‌های تبلیغاتی خود را بر این اساس برنامه‌ریزی کنید و همواره با آن‌ها در تعامل باشید.

  • دسترسی به داده‌ها

با کمک ابزارهای تجزیه‌وتحلیل آنلاین، می‌توانید رمزگشایی کنید که کدام استراتژی برای شما مفید است و کدام نه. شما می‌توانید با تجزیه و تحلیل داده‌هایی که از مشتریانتان به دست می‌آورید، به‌طور مداوم استراتژی بازاریابی خود را اصلاح و تکمیل کنید.

  • نتایج سریع و آسان

برخلاف تبلیغات سنتی، نتایجی که از روش‌های تبلیغات آنلاین حاصل می‌شود بسیار سریع و آسان است و از لحظه‌ای که کمپین تبلیغاتی خود را شروع می‌کنید، فرآیند جذب مشتری نیز آغاز می‌شود.  

  • روابط پایدار با مشتری

نگهداری مشتری بسیار ارزشمند است. با تبلیغات مجازی می‌توانید بارها و بارها از این مشتریان استفاده کنید و آن‌ها را مدام برای خرید مجدد ترغیب نمایید.

فکر می‌کنیم که با مهم‌ترین دلایل برای تبلیغات مجازی که به آن‌ها اشاره کردیم، بیشتر تمایل دارید که با انواع این تبلیغات هم آشنا شوید. با ما همراه باشید.

مقاله پیشنهادی : شرح وظایف مشاور تبلیغاتی چیست؟

انواع تبلیغات فضای مجازی کدامند؟

با شناخت راه‌ها تبلیغات در فضای مجازی می‌توانید نقطه شروع تبلیغات خود را بیابید و با برنامه‌ریزی هدفمند به اهداف بازاریابی خود دست پیدا کنید. در ادامه برخی از مهم‌ترین انواع تبلیغات آنلاین را برای شما آورده‌ایم:

۱. تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

همه‌ی تبلیغات آنلاین نیازی به هزینه ندارند. مردم می‌توانند کسب‌وکار شما را به‌صورت ارگانیک از طریق تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی پیدا کنند. با ایجاد یک اکانت بیزینسی در فیس‌بوک، توییتر، اینستاگرام یا حتی Tik Tok می‌توانید مطابق با علاقه مردم محتوای جذابی را تولید کنید.

  • روش ارگانیک

شما با تولید محتوای مناسب و مفید در این شبکه‌ها می‌توانید افراد زیادی را تشویق کنید که صفحه شما را دنبال کنند. در بین محتوایی که تولید می‌کنید محصولات و خدمات خود را نیز معرفی کنید. این نوع محتوا ممکن است شامل یک توییت یا پست تبلیغاتی، تبلیغ محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) یا حتی یک کمپین کامل باشد که در چندین شبکه اجتماعی منتشر می‌شود.

  • روش تبلیغات بازدیدی یا تعرفه‌ای

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی در جایی که مخاطبان بیشتری حضور دارد نتیجه‌ی فوق‌العاده‌ای به همراه خواهد داشت. از این‌ رو تبلیغات بازدیدی (تبلیغ در پیج‌های پر بازدید اینستاگرام که به ازای هر 1000 بازدید مبلغی را باید پرداخت کنید) و همین‌طور تبلیغات تعرفه‌ای شامل تبلیغات به‌وسیله اینفلوئنسرها که مخاطبان بیشتری دارند می‌تواند مؤثر باشد.

۲. تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی یا (PPC‌ (pay per click به تبلیغاتی گفته می‌شود که به ازای هر کلیک باید مبلغی پرداخت کنید. این نوع تبلیغات بازدهی بالایی دارند و شامل انواع مختلفی است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

  • تبلیغات در گوگل

بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) که بخشی از آن به تبلیغات در گوگل مربوط می‌شود برای افزایش دیده شدن وب‌سایت شما در صفحات نتایج گوگل (SERP) با پرداخت هزینه انجام می‌گیرد. گوگل ادز پلتفرمی است که بر بستر آن می‌توانید با انتخاب کلمات کلیدی مناسب که می‌خواهید با آن‌ها شناخته شوید و پرداخت هزینه، تبلیغات خود را راه‌اندازی کنید. البته این روش ممکن است برای شما به دلیل تحریم‌ها کار آسانی نباشد و باید با آژانس‌های واسطه همکاری کنید.

  • تبلیغات بنری

بنرهای تبلیغاتی این روزها در گوشه و کنار سایت‌هایی که به آن‌ها وارد می‌شوید، زیاد به چشم می‌خورند. شما در سایت‌های پربازدیدی مثل طرفداری و فارس این نوع تبلیغ را انجام می‌دهید تا مخاطبان آن سایت را به سمت کسب‌وکار خود بکشانید.

تبلیغات بنری به دلیل اینکه زیاد در سایت‌ها استفاده می‌شوند و جنبه‌ی تبلیغاتی بودن آن‌ها برای کاربر بسیار واضح است، ممکن است افراد کمی روی آن‌ها کلیک کنند؛ اما با این حال با بهینه کردن این نوع تبلیغات و همراهی یک تیم با‌تجربه و حرفه‌ای می‌توانید بازدهی خیلی خوبی از این تبلیغات داشته باشید. هزینه تبلیغات بنری به ‌طور معمول به‌ صورت کلیکی (PPC) یا به ازای هر نمایش (CPM) است.

  • تبلیغات همسان

تفاوتی که تبلیغات همسان با بنری دارد این است که در انتهای مطالب یک سایت و به‌صورت مطالب مرتبط (مطالب پیشنهادی) به کاربر نمایش داده می‌شود و ایجاد مزاحمت نمی‌کند.

عموماً چون شبیه مطالب سایت میزبان هستند کمتر شبیه تبلیغات به نظر می‌رسند و نرخ تبدیل و کلیک بالاتری دارند.

  •  تبلیغات ریتارگتینگ محصول

 تبلیغات ریتارگتینگ محصول به افرادی که قبلاً از سایت شما دیدن کرده‌اند و مشتری بالقوه هستند، نمایش داده می‌شود. به دلیل اینکه فروش محصولات به کسانی که از قبل با شما آشنایی دارند راحت‌تر است؛ بنابراین این تبلیغات می‌تواند مشتریان شما را بارها به سایت شما برگرداند.

شما با ثبت‌نام در پنل یکتانت، می‌توانید تبلیغات بنری، همسان، ریتارگتینگ و ویدیویی خود را به‌راحتی در ۳۸۰۰ سایت پربازدید ایرانی نمایش دهید. پس از ثبت‌نام و شارژکردن اکانت، کافی است کمپینی مناسب با هدف خود از تبلیغات بسازید.

اگر اطلاعات کافی دربارهٔ اینکه کدام کمپین یکتانت برای چه کاری مفید است، ندارید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً بخش «راهنمای خدمات یکتانت» را مطالعه کنید. ما در این بخش، بر اساس هر هدف – فروش، آگاه‌سازی، جذب لید و وفادارسازی – بهترین گزینه‌ها را معرفی کرده‌ایم.

خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!
خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!

هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم.

 ۳. رپورتاژ آگهی

رپورتاژها که گاهی از آن به‌عنوان آگهی تبلیغاتی یا محتوای حمایت‌شده یاد می‌شود، روش تبلیغاتی بسیار هوشمندانه‌ای است. شما مطالبی را با هدف معرفی برند خود در سایت‌هایی که با مطلب شما هم‌خوانی دارند و پربازدید هم هستند منتشر می‌کنید. با این کار ترافیک سایت خود را افزایش داده و مخاطبان بیشتری را از سایت میزبان به سمت سایت خود هدایت می‌کنید.

مقاله پیشنهادی : چگونه رپورتاژ بنویسیم

۴. بازاریابی ایمیلی (ایمیل مارکتینگ)

بازاریابی ایمیلی باید بخشی جدایی‌ناپذیر از ارتباطات آنلاین شما باشد؛ زیرا راهی مهم برای حفظ ارتباط با مشتریان فعلی شما است. فهرست ایمیلی از کاربرانی که مشتاق استفاده از محصولات یا خدمات شما هستند ایجاد کنید. مثلاً وقتی که در وب‌سایت شما عضو می‌شوند یا از فروشگاه آنلاین شما خرید می‌کنند از آن‌ها بخواهید آدرس ایمیلشان را در اختیارتان قرار دهند.

با این کار می‌توانید تبلیغات مؤثری را از طریق ایمیل انجام دهید. مثلاً محصولات جدید خود را یا به‌روزرسانی خدماتتان را برایشان ایمیل کنید و آن‌ها را باخبرسازید و برای خرید ترغیب کنید. فقط توجه کنید با زیاده‌روی در این‌ کار، کاربران از شما خسته و بیزار می‌شوند و دیگر تمایلی به باز کردن ایمیل شما ندارند. (برای آگاهی از اینکه چگونه ایمیل انبوه ارسال کنیم مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد می‌کنیم)

 

۵. تبلیغات پوش نوتیفیکیشن

در  روش تبلیغات پوش نوتیفیکیشن شما می‌توانید برای کاربران سایت‌های دیگر تبلیغات خود را به صورت پوش نوتیفیکیشن بفرستید. پوش نوتیفیکیشن پیامی شبیه اس ام اس است که در مرورگر وب، اپلیکیشن یا سیستم‌عامل ارسال می‌شود و کاربران را به عملی ترغیب می‌کند یا از فرآیندی آگاهی می‌دهد.

مقاله پیشنهادی: ۸ راه تبلیغ خدمات پرستاری در منزل + نمونه متن

۶. تبلیغات ویدیویی

به دلیل بازدهی بالای محتوای ویدیویی، تبلیغات به روش ویدیو مارکتینگ نیز می‌تواند تأثیر مستقیم و مؤثری را در ذهن مخاطب ایجاد کند؛ بنابراین می‌توانید از پلتفرم‌های نمایش ویدیو مثل یوتیوب و آپارات استفاده کنید و تبلیغات ویدیویی خود را به اشتراک گذارید.

 

 ۷. تبلیغات درون اپلیکیشنی

ازآن‌جایی‌ که تعداد اپلیکیشن‌ها هر روز رو به افزایش است، جای تعجب نیست که صاحبان اپلیکیشن‌ها از برنامه‌های خود درآمدزایی می‌کنند و با پذیرفتن آگهی و درج آن بر روی اپلیکیشن‌های خود این تبلیغات را انجام می‌دهند. تبلیغات درون اپلیکیشنی بسیار برای افزایش نصب اپ‌ها بر روی تلفن‌های همراه مؤثر است.

 

 ۸. تبلیغات نصب اپلیکیشن

تبلیغات اپلیکیشنی که در بالا به آن پرداختیم برای تبلیغات از اپ‌های مختلف استفاده می‌کند؛ درصورتی‌که در روش تبلیغات نصب اپلیکیشن، از تبلیغات در اپ‌استورهایی مثل گوگل پلی، بازار، مایکت و غیره استفاده می‌شود.

مقاله پیشنهادی : تبلیغات موبایلی

چگونه در فضای مجازی تبلیغ کنیم؟

فضای مجازی این امکان را برای شما فراهم کرده است که یک کمپین تبلیغاتی اجرا کنید، مشتریان خود را هدف قرار دهید و تعیین کنید که در کجا تلاش‌های تبلیغاتی شما بیشترین موفقیت را برای کسب‌وکارتان دارند. با تحقیق در مورد مشتریان و شناخت آن‌ها مشخص کنید که بیشتر در کدام بسترها در فضای مجازی حضور دارند تا بتوانید روی آن‌ها سرمایه‌گذاری تبلیغاتی کنید و بازده تبلیغات خود را به حداکثر برسانند.

در مرحله‌ی بعد باید هدف خود را از انجام تبلیغات تعیین کنید. آیا می‌خواهید برند خود را به افراد بیشتری بشناسانید یا می‌خواهید مشتری بیشتری کسب کنید؟ تعیین اهداف از این ‌جهت بسیار مؤثر است که به شما کمک می‌کند در مسیر تبلیغاتی خود گمراه نشوید.

حالا نوبت این است که محتوای تبلیغاتی خود را تعیین کنید. محتوای شما باید تمام مفهومی را که قصد تبلیغات آن را دارید به مخاطبانتان ارائه دهد. برای فرا گرفتن نحوه تبلیغات در فضای مجازی، کمک گرفتن از یک مشاور تبلیغاتی که سابقه و شناخت خوبی در این حوزه دارد می‌تواند برایتان راهگشا باشد.

اگر می‌خواهید بهترین نتیجه را از تبلیغات کلیکی یکتانت بگیرید، پیشنهاد می‌کنیم در دورهٔ ویدئویی رایگان «صفر تا صد کار با پنل یکتانت» شرکت کنید. در این دوره، علاوه بر آشنایی با انواع کمپین‌ها و ساخت لندینگ پیج موثر، نحوهٔ بهینه‌سازی کمپین‌ها با ابزارهای گوگل آنالیتیکس و تگ منیجر و همچنین بهترین استراتژی‌های تبلیغات برای اهداف مختلف مثل افزایش فروش را یاد می‌گیرید.

دوره جدید و رایگان آموزش ساخت ویدیو تبلیغاتی حرفه‌ای
دوره جدید و رایگان آموزش ساخت ویدیو تبلیغاتی حرفه‌ای

در این دوره ۲ ساعته، یاد می‌گیرید که چطور با نوشتن سناریو عالی و توجه به نکات حرفه‌ای در ساخت ویدیو، یک ویدیو تبلیغاتی خوب و موثر بسازید.

ثبت‌نام arrow-left

کدام روش تبلیغات فضای مجازی برای کسب‌وکار شما مناسب است؟

هدف هر استراتژی تبلیغاتی باید این باشد که بازدهی مثبتی از سرمایه خود داشته باشید و این بستگی دارد که آیا درآمد بیشتری از کمپین تبلیغاتی نسبت به هزینه‌ای که انجام می‌دهید به دست می‌آورید یا خیر؛ بنابراین با همه این استراتژی‌های تبلیغاتی موجود، تشخیص اینکه کدام یک برای شرکت و بودجه شما مناسب‌تر هستند، دشوار است. شناخت و آگاهی از نوع کسب‌وکار و مشتریان در این انتخاب به شما کمک فراوانی می‌کند.

به عنوان مثال، اگر یک کسب‌ و کار کوچک با بودجه بازاریابی نسبتاً اندک هستید، می‌توانید از روش‌های کم‌هزینه‌تر مانند شبکه‌های اجتماعی، سئو و کمپین‌های بازاریابی ایمیلی، برای تبلیغات موثر در فضای مجازی استفاده کنید.

ولی اگر انعطاف‌پذیری بیشتری جهت هزینه کردن دارید می‌توانید استراتژی جامع‌تری را برای تبلیغات خود در در نظر بگیرید. مسلم است وقتی از چندین رویکرد استفاده می‌کنید، به مشتریان بیشتری دسترسی پیدا خواهید کرد؛ بنابراین اگر یک وب‌سایت حرفه‌ای و کاربرپسند هم دارید استفاده از تبلیغات PPC و سئو نیز می‌تواند نرخ تبدیل شما را افزایش دهد و کاربران بیشتری را به سمت بیزینس شما سوق دهد.

چیزی که مهم است بدانید این است که برخلاف تصور خیلی‌ها برای انجام تبلیغات مجازی، به بودجه‌ای بی‌پایان نیاز ندارید؛ با استراتژی‌های مناسب تمام کسب‌وکارها چه کوچک و چه بزرگ، حتی با بودجه اندک می‌توانند از راه‌های خلاقانه مسیرهای جدیدی را برای رقابت در بازار آنلاین پیدا کنند و همواره جلوی چشم مشتریان خود باشند تا به آن‌ها دسترسی یابند.

همان‌طور که استراتژی خود را توسعه می‌دهید، می‌توانید از این مزیت تبلیغ در فضای مجازی بهره ببرید و بر کمپین‌های خود در هر مرحله از اجرا نظارت کنید و آن‌ها را بهبود دهید. با این شیوه در انجام تبلیغات خود حرکت رو به جلویی خواهید داشت و بازگشت سرمایه قابل‌توجهی را نصیب خود می‌کنید.

سخن آخر

امیدواریم این مقاله برای شما حکم راهگشا در انجام تبلیغات مجازی را داشته باشد و بتوانید از مطالب آن سود ببرید. مشاوران ما در یکتانت، با تجربه‌ای که در اجرای انواع تبلیغات در فضای مجازی و کارکردن با قشرهای مختلفی از کسب‌و‌کارها را داشته‌اند، می‌توانند به شما کمک کنند تا به طور موثری با بودجه‌ای که برای اهداف بازاریابی خود در نظر گرفته‌اید بتوانید تبلیغات هدفمندی را راه‌اندازی کنید.  برای کسب هرگونه اطلاعات می‌توانید با همکاران ما تماس بگیرید. حتما سوالات خود را در این خصوص در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.
از همراهی شما بسیار خرسندیم.

 منابع: tidalmarketing , webfxbbntimes 

 

 

2/5 - (74 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest

6 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Matin
Matin
1 سال قبل

Perfect

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
پاسخ به  Matin
1 سال قبل

We are glad to hear that ?

زینب محمدزاده
زینب محمدزاده
4 ماه قبل

بسیارعالی وآموزنده ممنون

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
پاسخ به  زینب محمدزاده
3 ماه قبل

خیلی خوشحالیم اینو می‌شنویم 🙂

ممنون از شما، خانم محمدزاده که به ما فیدبک می‌دین.

محمد پورحسن
محمد پورحسن
3 ماه قبل

بسیار عالی

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
پاسخ به  محمد پورحسن
3 ماه قبل

خوشحالیم این مقاله برای شما مفید بوده 🙂

ریتارگتینگ، فرصت دوباره برای برگرداندن مشتری!