لذت چشیدن طعم موفقیت با تبلیغات در دیوار 💥

۱۳ کتاب تبلیغات که بهتر است بخوانید!

رشد کسب‌وکار اینترنتی | لیلا محمدی | تاریخ بروزرسانی : ۱۴ فروردین ۱۴۰۳

۱۳ کتاب تبلیغات که بهتر است بخوانید!

اهمیت تبلیغات در کسب‌وکار به‌قدری زیاد است که کتاب‌های زیادی برای موفقیت در این حوزه توسط صاحب‌نظران و افراد باتجربه نوشته شده است. هر کتاب تبلیغات می‌تواند نقشهٔ راهی در یک مسیر باشد؛ مثلاً یک کتاب برای آشنایی با تبلیغ‌نویسی اصولی و دیگری هم چگونگی متقاعدکردن مشتری!

به همین خاطر، ۱۳ کتاب را انتخاب کردیم تا به نیازهای متفاوت شما پاسخ دهیم. آماده‌اید؟ بیایید شروع کنیم.

 

۱. رازهای تبلیغات

رازهای تبلیغات کتاب تبلیغات اگیلوی

کتاب رازهای تبلیغات دومین اثر پرطرفدار دیوید اگیلوی پدر تبلیغات مدرن بعد از پرفروش‌ترین کتاب خود یعنی «اعتراف‌های یک تبلیغاتچی» است. در این کتاب اگیلوی سال‌ها تجربیات فعالیت موفق خود در زمینه تبلیغات را به زبان ساده به شما ارائه می‌دهد.

اگلیوی در کتاب تبلیغات خود می‌گوید:

هر کسی می‌تواند یک متن تبلیغاتی ساده و کلیشه‌ای بنویسد، ولی نوشتن متن تبلیغاتی اثرگذار و متقاعدکننده به مهارت، تخصص و یک ذهن نابغه نیاز دارد.

وب‌سایت WSJ کتاب رازهای تبلیغات اگیلوی را در رتبهٔ اول لیست پنج کتاب برتر تبلیغات انتخاب کرده است که نشان می‌دهد، این کتاب حرف‌های زیادی برای علاقه‌مندان به فعالیت در حوزه تبلیغات و موفقیت در آن دارد.

دیوید اگیلوی که به جادوگر دنیای تبلیغات معروف است در این کتاب به شما می‌گوید:

  • رازهای پشت تبلیغات موفق چیست؟
  • چه نوع تبلیغی باعث فروش می‌شود؟
  • تحقیق در تبلیغات چه جایگاهی دارد؟
  • چگونه در دنیای تبلیغات شغل پیدا کنید؟
  • چگونه آژانس تبلیغاتی مناسب برای تبلیغات انتخاب کنید؟
  • چگونه یک متن تبلیغاتی جذاب بنویسید که اثرگذار باشد؟

این کتاب می‌خواهد با ترکیب تبلیغات مدرن و سنتی دید تازه‌ای از تبلیغات ارائه دهد و نحوهٔ ساخت و طراحی پیام متقاعدکننده برای جلب نظر کاربران و تبدیل آن‌ها به مشتری را به شما آموزش می‌دهد.

کتاب رازهای تبلیغات با لحنی ساده و طنزآمیز همراه با مثال‌های عینی و تجربیات واقعی نوشته شده که خواندن را برای همه کاربران آسان و لذت‌بخش می‌کند. این کتاب، امتیاز ۴/۱۵ را از کاربران GoodReads گرفته که آن را جزو محبوب‌ترین کتاب تبلیغات تجاری قرار می‌دهد.

جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥
جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥

گوگل بی‌شک معدن مشتری است که حضور در آن در جذب مشتری و افزایش فروش تاثیر چشمگیری دارد؛ با تبلیغات در گوگل، محصول خودتان را به کسی معرفی می‌کنید که یا قصد خرید دارد یا در مرحلهٔ تحقیق است! ما به‌عنوان پارتنر رسمی گوگل آماده‌ایم در اجرا و مدیریت کمپین‌ها در کنار شما باشیم.

دریافت مشاوره رایگان arrow-left

۲. کتاب تبلیغات تجاری – اصول و شیوه‌های عمل

کتاب تبلیغات تجاری - اصول و شیوه‌های عمل

این کتاب حاصل اندیشه‌های ۳ مغز متفکر تبلیغات، ویلیام ولز، جان بِرنِت و ساندرا موریارتی است.

کتاب تبلیغات تجاری به معرفی اصول، مفاهیم و روش‌های تبلیغاتی و همچنین جنبه‌های خلاقیت در تبلیغات و ساخت انواع آگهی‌های تبلیغاتی برای رسانه‌های مختلف می‌پردازد. کتاب تبلیغات تجاری اصول و شیوه‌های عمل نقشه راه گام‌به‌گام برای یادگیری مبانی تبلیغات است. این کتاب به شما کمک می‌کند با برنامه‌ریزی و تدوین فرایند تبلیغات در رسانه‌های مختلف، ساخت انواع آگهی‌های تبلیغاتی و خلاقیت در این زمینه آشنا شوید.

این کتاب، تبلیغات را نه یک هنر می‌داند و نه آن را وسیله‌ای برای سرگرمی محسوب می‌کند، بلکه از آن به‌عنوان یک راه ارتباطی با مخاطبان برای انتقال پیام و جذب آن‌ها برای انجام عملی خاص یاد می‌کند.

خواندن کتاب ویلیام ولز برای کسانی مناسب است که هیچ اطلاعاتی دربارهٔ تبلیغات ندارند و می‌خواهند از ابتدا با این حوزه جذاب آشنا شوند.

 

۳. اعتراف‌های یک تبلیغاتچی

کتاب تبلیغات اعتراف‌های یک تبلیغاتچی

یکی از آثار محبوب اگیلوی در تبلیغات را معرفی کردیم؛ ولی اگر بخواهیم پرفروش‌ترین و مشهورترین کتاب تبلیغات این نویسنده را معرفی کنیم، بدون شک باید به سراغ اعترافات یک تبلیغاتچی (Confessions of an Advertising Man) برویم. اگیلوی در این کتاب می‌گوید:

خلاقیت برای یک تبلیغ کافی نیست، باید بلد باشید چیزی را که خلق کرده‌اید، به پول تبدیل کنید.

با وجود گذشت سال‌ها از نشر و انتشار، هنوز کلمه‌به‌کلمهٔ اعتراف‌های یک تبلیغاتچی هم به درد کسب‌وکارها می‌خورد و با مطالعهٔ آن، می‌توانید راه‌و‌رسم صعود به قله‌های موفقیت در تبلیغات را یاد بگیرید.

اگیلوی در این کتاب با ارائهٔ درکی عمیق از تبلیغات و مشتری، مشکل تبلیغات را در ۱۱ فصل دسته‌بندی کرده و شروع پیداکردن مشتری تا ساخت تبلیغ موفق را به شما آموزش می‌دهد:

  • چگونه می‌توان یک بنگاه تبلیغاتی را اداره کرد؟
  • چطور مشتری پیدا کنیم؟
  • چطور مشتریان خود را نگه‌ داریم؟
  • چطور یک مشتری خوب باشیم؟
  • چطور می‌توان درست تبلیغ کرد؟
  • چگونه یک آگهی تبلیغاتی بنویسیم؟
  • چطور آگهی‌های تصویری و پوستر بسازیم؟
  • چطور یک تبلیغ تلویزیونی خوب بسازیم؟
  • چطور می‌توانیم برای محصولات غذایی، شهرهای دیدنی و داروهای اختصاصی تبلیغ بسازیم؟
  • چطور به اوج قله صعود کنیم؟
  • آیا تبلیغ‌کردن باید منسوخ شود؟

کتاب اعتراف‌های یک تبلیغاتچی به‌قدری محبوب است که به آن لقب «کتاب مقدس دنیای تبلیغات» داده‌اند و یکی از بهترین کتاب‌ها در زمینهٔ انگیزشی و توسعه فردی محسوب می‌شود.  این کتاب با دریافت امتیاز ۴ از خوانندگان وب‌سایت GoodReads به عنوان منبعی ارزشمند برای فعالان حوزهٔ تبلیغات توصیه می‌شود.

 

۴. مدیریت تبلیغات

کتاب مدیریت تبلیغات

محمود محمدیان در کتاب تبلیغات خود تاریخچه تبلیغات در جهان و ایران را بررسی می‌کند. این کتاب می‌تواند سازوکار تبلیغات در ایران و جهان را به خوبی به شما نشان دهد تا متوجه شوید این حوزهٔ پرفراز ونشیب چه مسیری را برای رسیدن به جایگاه فعلی طی کرده است.

کتاب مدیریت تبلیغات، نگاهی نو به تبلیغات دارد و آن را در اقیانوس بازاریابی بررسی می‌کند تا با این کندوکاوها بتواند دید تازه‌‌ای از فرایند ساخت تا انتشار تبلیغات در بازار به شما دهد.

مطالعهٔ این کتاب برای کسانی مناسب است که در ابتدای ورود به حوزهٔ تبلیغات هستند و می‌خواهند به زبانی ساده، با این حوزه آشنا شوند. نویسنده در ۸ فصل شما را با دنیای تبلیغات آشنا می‌کند:

  • تاریخچه تبلیغات در جهان و ایران
  • از دریاچه تبلیغات تا اقیانوس بازاریابی
  • اهداف تبلیغ
  • بودجه بندی تبلیغات
  • پیام تبلیغ
  • رسانه
  • ارزیابی اثربخشی تبلیغات
  • کج‌روی‌ها و انحرافات در تبلیغ

حالا بیایید به سراغ کتاب پنجم، یکی از چند کتاب تبلیغات خلاق خوب!

 

۵. مبانی خلاقیت در تبلیغات

کتاب مبانی خلاقیت در تبلیغات

ماریو پریکن در کتاب مبانی خلاقیت در تبلیغات با بررسی آگهی‌ها و کمپین‌های تبلیغاتی واقعی تلاش می‌کند شما را با دلایل موفقیت و شکست تبلیغات آشنا کند. بررسی‌های عمیق نمونه‌های موفق تبلیغاتی توسط نویسنده باعث می‌شود درک کنید که یک تبلیغ خوب چه فرایندی را برای ساخت طی کرده است.

رسالت این کتاب در ۵ فصل، آشناکردن شما با خلاقیت در تبلیغات است؛ پس با تئوری‌ها و مثال‌های ذهنی سروکار ندارید، بلکه نویسنده مغز کامل آگهی‌های موفق اینترنتی، بیلبوردها، تبلیغات شهری، تلویزیونی و رادیویی را می‌شکافد و از دل آن خلاقیت را به شما می‌آموزد. خلاقیتی که حاصل از تجربه‌های واقعی آمیخته با بیانی ساده و روان و تکنیک‌های کلاسیک و طنز و شوخی است.

پس برای تبلیغات خلاقانه و تبدیل‌کردن ایده‌ها به تبلیغ‌های ماندگار و اثرگذار، مطالعهٔ این کتاب می‌تواند مفید باشد.

 

۶. Targeted

Targeted مایک اسمیت

یکی از بهترین کتاب‌های تبلیغاتی که می‌توانید برای موفقیت در دنیای دیجیتال بخوانید، Targeted از مایک اسمیت است. در این کتاب، نحوهٔ استفاده از فناوری‌های جدید در تبلیغات و رسانه‌ها برای اثرگذاری بیشتر بررسی می‌شود.

مایک اسمیت در این کتاب به بررسی فناوری‌های جدید مثل تحلیل داده و الگوریتم‌ها برای ساخت تبلیغات موثر می‌پردازد؛ توضیح می‌دهد چگونه می‌توانید از ابزارهای جدید برای داشتن تبلیغات موفق و رسیدن به مخاطبان موردنظرتان استفاده کنید.

در نهایت هم داستان شرکت‌ها، افراد و نوآوری‌هایی را تعریف می‌کند که باعث این انقلاب شده‌اند. این کتاب برای تمامی متخصصان بازاریابی و تبلیغات، صاحبان کسب‌وکارها و افراد علاقه‌مند به دنیای دیجیتال و تبلیغات مناسب است. کاربران در وب‌سایت Goodreads به کتاب Targeted امتیاز ۳/۵۶ از ۵ داده‌اند.

خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!
خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!

هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم.

۷. تاثیر

کتاب تاثیر

رابرت بی سیالدینی در کتاب تاثیر می‌خواهد شما را با هنر متقاعدسازی آشنا کند. این کتاب روانشناسی راهکارهایی را برای قانع‌ کردن مردم ارائه می‌دهد که می‌تواند نقش مفیدی در تبلیغات داشته باشد.

مگر هدف از تبلیغات چیزی جز متقاعدسازی افراد برای انجام‌دادن عملی خاص مانند ثبت‌نام، خرید محصولات یا خدمات و… است؟

نویسنده به عنوان یک روانشناس اجتماعی محوریت کتاب را تاثیرگذاری، متقاعدسازی و نفوذ در دیگران گذاشته است. از دل کتاب می‌توانید یاد بگیرید چگونه تبلیغی بسازید که اثرگذار باشد و کاربران را به اقدام دل‌خواه شما ترغیب کند. این کتاب با بیش از ۵ میلیون نسخه فروش در جهان، جزو پرفروش‌ترین و برترین کتاب‌‌ها شناخته می‌شود و در لیست کتاب‌های پرطرفدار نیویورک تایمز هم قرار گرفته است.

بررسی نظرات کاربران دربارهٔ کتاب تاثیر در وب‌سایت کتابراه نشان می‌دهد که این کتاب برای بسیاری از آن‌ها مفید بوده و محتوای ارزشمندی را ارائه کرده است:

نظرات کاربران کتابراه دربارهٔ تاثیر

رابرت سیالدینی ۶ تکنیک متقاعدسازی را در کتاب تاثیر معرفی می‌کند که می‌تواند در اقناع مردم موثر باشد. این کتاب شامل ۷ فصل است:

  • ترفندهایی برای نفوذ و متقاعدسازی دیگران
  • قانون عمل متقابل
  • مقاومت در ابتدای راه آسان‌تر است
  • جذابیت کالاهای ممنوعه
  • هماهنگی حرف و عمل
  • تاثیر افراد شبیه به ما

ما هم از همین کتاب استفاده کردیم و مقالهٔ «استفاده از اصول روانشناسی در فروش برای جذب مشتری!» را آماده کردیم تا بتوانید بیشتر از قبل، با کمک تبلیغات و سایر روش‌ها بفروشید.

 

۸. قلاب

قلاب (Hooked)

کتاب تبلیغات بعدی، قلاب (Hooked) است که با طرح مسئله‌های مختلف و ارائهٔ نکات کاربردی از دل چالش‌های واقعی، می‌خواهد نحوهٔ قلاب‌گیری در دنیای بازاریابی را به شما آموزش دهد.

این کتاب با بررسی نمونه‌های آنلاین تلاش می‌کند، شما را با دلایل موفقیت کسب‌وکارها آشنا کند. با این کار، می‌توانید تشخیص دهید آیا ایده‌های شما می‌توانند موفق شوند یا نه.

تمرکز اصلی کتاب روی این است که چه چیزی باعث می‌شود برخی محصولات و خدمات اعتیادآور باشند. نیر ایال با همکاری رایان هوور در این کتاب می‌خواهد با بررسی تجربیات، مشاهدات و تحلیل‌های فضای کسب‌وکارهای اینترنتی اثرگذاری در تصمیم‌گیری کاربران را به‌روشنی نشان دهد.

این کتاب روی طراحی محصول با دیدگاهی روان‌شناختی تمرکز دارد و می‌خواهد به شما کمک کند محصولی طراحی کنید که به بخش جدایی‌ناپذیر از زندگی کاربران تبدیل شود.

نویسنده فرایند ۴ مرحله‌ای را برای درگیرکردن کاربران معرفی می‌کند و به‌ نظر او محصولات با اجرای چرخه قلاب می‌توانند بدون تبلیغات و اطلاع‌رسانی پرهزینه کاربران را درگیر کنند. اگر می‌خواهید محصولی بسازید که شبانه‌‌روز کاربران را درگیر کند، کتاب قلاب را حتماً بخوانید.

نظرات کاربران وب‌سایت طاقچه دربارهٔ کتاب قلاب را می‌توانید در تصویر زیر مشاهده کنید:

نظرات کتابراه دربارهٔ قلاب

شاید این کتاب مستقیماً دربارهٔ تبلیغات صحبت نکرده باشد، ولی به شما کمک می‌کند با محرک‌های قدرتمند آشنا شوید و مخاطب را بیشتر تحت‌تاثیر قرار دهید.

 

۹. چگونه ایده‌های خوب را هنرمندانه بدزدیم؟

چگونه ایده‌های خوب را هنرمندانه بدزدیم؟

کتاب چگونه ایده‌های خوب را بدزدیم روش‌های افزایش خلاقیت در زندگی را معرفی می‌کند. نظر آستین کلئون در کتاب تبلیغاتی هنرمندانه بقاپید این است که تمامی ایده‌ها اقتباس‌‌شده یا در معنای عام دزدیده‌شده از ایده‌های دیگرند و هیچ ایده اصیل و یکتایی وجود ندارد.

پس برای پرورش خلاقیت خود باید ایده‌های دیگران را بررسی و آن‌ها را پرورش دهید. کتاب هنرمندانه بقاپید در لیست کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز است و ۱۰ نکتهٔ مهم دربارهٔ خلاقیت را به زبانی ساده به شما می‌گوید. در بخشی از این کتاب آمده است که:

یک تئوری اقتصادی وجود دارد که اگر میانگین درآمد ۵ دوست خود را به دست بیاورید، به درآمد شما نزدیک است! من فکر می‌کنم همین موضوع هم دربارهٔ ایده‌های ما صادق است؛ شما فقط به خوبی چیزهایی خوبی خواهید بود که خود را با آن‌ها احاطه کرده‌اید!

در کتاب هنرمندانه بقاپید سرفصل‌های زیر را می‌خوانید:

  • هنرمندانه بقاپید
  • برای شروع صبر نکنید تا خودتان را بشناسید
  • کتابی را که می‌خواهید بخوانید، بنویسید
  • از دستان‌ خود استفاده کنید
  • پروژه‌های جانبی و سرگرمی‌ها مهم هستند
  • کار خوب خلق کنید و آن را به اشتراک بگذارید
  • منطقه جغرافیایی، زیاد برای ما مهم نیست
  • مهربان باشید؛ دنیا یک شهر کوچک است
  • کسل‌کننده باشید؛ این تنها راه، برای اتمام کارهاست
  • خلاقیت، جداسازی است

 

۱۰. برنامه‌ریزی رسانه‌های تبلیغاتی

برنامه‌ریزی رسانه‌های تبلیغاتی

این کتاب اهمیت استفاده از انواع رسانه‌های تبلیغاتی و ویژگی‌های آن‌ها را بررسی می‌کند. رسانه‌ها مقصد اصلی انتشار آگهی‌های تبلیغاتی هستند و بیش از ۸۵ درصد بودجه تبلیغات صرف رسانه‌ها

می‌شود. پس باید بتوانید اهداف تبلیغات در بازاریابی کسب‌وکار خود را متناسب با هر رسانه برنامه‌ریزی کنید. کتاب برنامه‌ریزی رسانه‌های تبلیغاتی اثر لری دی کلی، دونالد دبلیو و جاگن‌ هیمر جان کلام رسانه‌ها را هدف قرار داده است.

همچنین کمک می‌کند برای حضور و ارائهٔ خدمات و محصولات در انواع رسانه‌ها آماده شوید. در کنار این مسئله هم بودجه‌بندی تبلیغات را بررسی می‌کند تا ببینید چه روشی بیشترین اثربخشی را دارد.

 

۱۱. ادبیات تبلیغ

ادبیات تبلیغ

تبلیغ نویسی بخش مهمی از تبلیغات است که پیام شما را به کاربران منتقل می‌کند. در کتاب ادبیات تبلیغ (The Copywriter’s Handbook)، رابرت دابلیو بلای راهنمای گام‌به‌گام نوشتن متن‌های تبلیغاتی را برای کپی‌رایترها ارائه می‌دهد.

ادبیات تبلیغ یکی از بهترین کتاب‌های حوزه بازاریابی است که با مطالعهٔ آن، نحوهٔ نوشتن شعار تبلیغاتی، متن آگهی، متن بروشور، کاتالوگ، نامه‌های فروش مستقیم، ایمیل و… را به زبانی ساده یاد می‌گیرید.

کتاب تبلیغاتی ادبیات تبلیغ، تکنیک‌های نوشتن متن تبلیغاتی تاثیرگذار را به‌صورت طبقه‌بندی شده به شما آموزش می‌دهد. این کتاب شامل ۳ بخش است:

  • تجارت تبلیغاتی
  • وظایف نویسنده‌ٔ تبلیغات
  • برای فروش بیشتر چگونه بنویسیم

نظر دیوید اگیلوی دربارهٔ این کتاب هم شنیدنی است:

من هیچ نویسندهٔ تبلیغاتی را سراغ ندارم که با خواندن این کتاب پیشرفتی در کارش حاصل نشود؛ از جمله خود من!

مطالب ادبیات تبلیغ برای نوشتن انواع متن‌های تبلیغاتی در رسانه‌های متنوع مناسب است. کاربران وب‌سایت GoodReads به این کتاب امتیاز ۳/۹۲ داده‌اند.

دوره جدید و رایگان آموزش ساخت ویدیو تبلیغاتی حرفه‌ای
دوره جدید و رایگان آموزش ساخت ویدیو تبلیغاتی حرفه‌ای

در این دوره ۲ ساعته، یاد می‌گیرید که چطور با نوشتن سناریو عالی و توجه به نکات حرفه‌ای در ساخت ویدیو، یک ویدیو تبلیغاتی خوب و موثر بسازید.

ثبت‌نام arrow-left

۱۲. اگیلوی درباره تبلیغات در عصر دیجیتال

اگیلوی درباره تبلیغات در عصر دیجیتال

مایلز یانگ رییس سابق شرکت اگیلوی با تمرکز بر دانش وسیع خود در حوزهٔ تبلیغات، گذری بر عصر دیجیتال می‌زند و تبلیغات را به‌صورت کامل در رسانه‌های دیجیتالی بررسی می‌کند.

یانگ در این کتاب باورهای مردم دربارهٔ فضای دیجیتال را هدف قرار داده و سعی می‌کند تفکرات اشتباه راجع‌ به آن را تصحیح کند. این کتاب به بررسی اکوسیستم دیجیتال می‌پردازد و چگونگی جمع‌آوری و استفاده از داده‌ها را توضیح می‌دهد. سپس ۵ غول برتر دنیای دیجیتال را معرفی و اسرار تبلیغات موفق در قرن بیست‌ویکم را موشکافی می‌کند.

این کتاب تکمیل‌کنندهٔ «کتاب رازهای تبلیغات اگیلوی» است و یانگ می‌خواهد استراتژی‌های خود را برای موفقیت در تبلیغات دیجیتال به کاربران معرفی کند. خواندن کتاب «اگیلوی درباره تبلیغات در عصر دیجیتال» برای افراد فعال در تبلیغات، روابط‌عمومی و بازاریابی به‌شدت پیشنهاد می‌شود. امتیاز کاربران وب‌سایت GoodReads به این کتاب ۳/۶۱ است.

 

۱۳. اسرار تبلیغ‌نویسی

اسرار تبلیغ‌نویسی

خواندن چند کتاب تبلیغات یک نیاز اساسی برای کپی رایترهایی است که در این حوزه فعالیت دارند؛ یکی از آن‌ها «اسرار تبلیغ‌نویسی» جیم ادواردز است! این نویسنده، آن را برای آن دسته از کاربرانی ارائه کرده که سروکارشان با نوشتن است.

این کتاب شما را با مهارت نوشتن تبلیغ خوب آشنا می‌کند و اگر به نکات آن توجه کنید، می‌توانید تبلیغ‌های تاثیرگذار و متقاعدکننده بنویسید. متنی که کاربران با دیدن آن ثانیه‌ای مکس می‌کنند و دست‌شان را روی دکمه «ردکردن» نمی‌گذارند. به‌نظر سخت می‌رسد! ولی خب، همه‌چیز به آگاهی و تلاش و تمرین شما بستگی دارد.

اسرار تبلیغ‌نویسی (Copywriting Secrets) شامل ۳۱ راز مهم دربارهٔ تبلیغات و نوشتن متن‌های جذاب و گیرا به شما می‌آموزد که شاید کمتر کسی به آن توجه می‌کند. لب کلام کتاب این است که چگونه بتوانید به کسی با قدرت بیان کلمات محصول یا خدمتی را بفروشید. اگر دوست دارید یک تبلیغ‌نویس حرفه‌ای شوید و با جملات تاثیرگذار در تبلیغات، فروش کسب‌وکارها را چند برابر کنید باید حتماً یک بار این کتاب را بخوانید.

 

شما پیشنهاد کنید!

۱۳ کتاب تبلیغات معرفی‌شده در این مقاله همگی جزو پرفروش‌ترین کتاب‌هایی هستند که نظرات مثبت زیادی دریافت کرده‌اند. اکثر کاربران مطالعهٔ آن‌ها را مفید و کاربردی دانسته‌اند و امتیاز بالای آن‌ها در وب‌سایت‌های مطالعه یا خرید و فروش کتاب نشان‌دهنده‌ مفیدبودن محتوایشان است.

شما چه کتاب‌های دیگری می‌شناسید که در این مقاله معرفی نشده‌اند، ولی خواندن‌ آن‌ها می‌تواند کمک بزرگی به ما در زمینه تبلیغات کند؟ خوشحال می‌شویم نظرات خودتان را در بخش دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

 

4.8/5 - (5 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ریتارگتینگ، فرصت دوباره برای برگرداندن مشتری!