فرصت محدود تبلیغات در دیوار با یکتانت: فقط تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ 💥

مشاوره تبلیغاتی چیست؟ مزایا و کاربرد مشاوره تبلیغاتی یکتانت

مقالات دیجیتال مارکتینگ | سها کاکا | تاریخ بروزرسانی : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱

مشاوره تبلیغاتی چیست

 چقدر لزوم یک مشاور تبلیغات را در کنار کسب‌وکار خود حیاتی می‌دانید؟

یکی از آمارهای جالبی که در زمان کووید ۱۹و بعد از آن، بسیار در دنیای کسب‌وکار صدا کرد، این بود:

۶۰ درصد از مشاغلی که به دلیل بحران COVID-19 به حالت تعلیق درآمده‌اند، دیگر هرگز امکان ادامهٔ فعالیت ندارند.

در رابطه با این آمار، ممکن است یکی از این دیدگاه‌ها را داشته باشید:

  • یکی اینکه این آمار را در شرایط بحرانی منطقی بدانید و به نظرتان بدیهی است که بعضی از کسب‌وکارها نتوانند دیگر ادامه بدهند.
  • دوم اینکه به این فکر کنید که با اجرای راهکارهایی در شرایط بحرانی،این امکان وجود داشت که بتوان جلوی این افول را گرفت!

اگر دیدگاهتان به مورد دوم نزدیک است، یکی از این راهکارها وجود مشاور تبلیغات در کنار کسب‌وکار شماست!

 گاهی بهتر است به‌جای اینکه بخواهید تمام اهداف بازاریابی و تبلیغات را خودتان یک‌تنه پیش ببرید و با آزمون‌‌و‌خطا زمان را هم از دست بدهید، از متخصص و مشاوری کمک بگیرید که نبض بازار را در دست دارد. از دیجیتال‌سازی کسب‌وکارتان گرفته تا شناسایی فرصت‌های جدید و تبلیغاتی که بتواند به مطرح‌ شدن برند شما بینجامد، همه می‌توانند توسط یک مشاوره‌ٔ تبلیغاتی برای شما محقق شوند و در شرایط بحرانی شما را از ناپدیدشدن نجات دهد. 

فکر می‌کنیم همین‌قدر کفایت می‌کند که اگر نمی‌خواهید جزو آن ۶۰٪ باشید، داشتن یک مشاور تبلیغات را که روشنگر راه شما باشد، در کنار خود لازم و ضروری بدانید. در این مقاله همراه ما باشید تا به شما بگوییم که چگونه خدمات مشاور تبلیغات می‌تواند برای بیزینس شما سودمند باشد. 

 

مشاوره تبلیغاتی چیست؟

فرآیند مشاوره تبلیغاتی به مجموعه اقداماتی مثل تحقیق و جستجوی بهترین راهکارها و پیشنهادهای حرفه‌ای، برای بهبود و اثربخشی فعالیت‌های تبلیغاتی یک سازمان می‌پردازد. به‌‌عبارت‌ دیگر، مشاور تبلیغاتی کسب‌‌و‌کار، متخصصی است که با درک اهداف مورد نظر سازمان و شناخت چالش‌های کلیدی آن، به اجرای تاکتیک‌های بازاریابی قدرتمند و تبلیغات مؤثر می‌پردازد و با این کار به جذب مشتریان و فروش کلی محصولات یا خدمات شما کمک می‌کند.

شکی نیست که تبلیغات یک عامل کلیدی برای موفقیت هر کسب‌و‌کاری است و بیزینس شما نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ مسلماً استخدام یک مشاور تبلیغات باتجربه می‌تواند در راستای اهداف بازاریابی شما مفید واقع شود و موفقیت‌های بی‌شماری را به بار آورد.

شاید اگر استارتاپ یا کارآفرینی تازه‌کار باشید، داشتن یک مشاور تبلیغات را در ابتدای راه غیرضروری بدانید و نخواهید برای آن هزینه کنید. در صورت داشتن چنین تفکری باید این مورد را در نظر داشته باشید که شما در آغاز راه، نمی‌توانید دیدی همه جانبه در حوزه‌ٔ کسب‌و کارتان داشته باشید؛ مخصوصا در امر تبلیغات. اینکه چه تبلیغاتی بیشتر برای شما موثر واقع می‌شود و به کسب‌وکارتان رونق می‌دهد. در نتیجه مشاوره تبلیغاتی، علاوه بر اینکه جلوی هدر رفتن بودجهٔ شما با تبلیغات اشتباه را می‌گیرد، در زمانتان نیز صزفه‌جویی می‌کند. 

با تبلیغات هدفمند یکتانت، هدفمندتر هزینه کنید و مشتری‌های ایدئالتان را به سایت بیاورید!

با تبلیغات هدفمند یکتانت، هدفمندتر هزینه کنید و مشتری‌های ایدئالتان را به سایت بیاورید!

شروع تبلیغات arrow-left

 

شرح وظایف مشاور تبلیغاتی

 تخصص حرفه‌ای یک مشاور، به یکی از اشکال زیر می‌تواند برای کسب‌‌وکار شما مفید باشد:

  1. مشاوران می‌توانند بسیاری از فعالیت‌های بازاریابی را خودشان به نمایندگی از تجارت شما انجام دهند. آن‌ها همچنین می‌توانند به شما آموزش و مشاوره دهند تا شما خودتان انجام این امور را به دست بگیرید. در حقیقت یک مشاور تبلیغات، به شما کمک می‌کند تا کمپین‌هایی به‌ صورت منظم یا موقت برای اهداف بازاریابی خود ایجاد کنید.
  2. آن‌ها همچنین زمانی را برای بحث در مورد برنامه‌ها و استراتژی‌های تبلیغاتی اختصاص می‌دهند تا تاکتیک‌های تبلیغاتی شما را بهبود بخشند.
  3. تحقیقات بازار یکی دیگر از خدماتی است که برخی از مشاوران بازاریابی ارائه می‌دهند که در این صورت در مورد محصولات و بازارهای شرکت‌های رقیب تحقیق می‌کنند. این تحقیقات می‌تواند شامل مطالعه‌ٔ ساده‌ٔ قیمت رقبا، بررسی پروفایل شرکت رقیب به‌صورت آنلاین تا انجام نظرسنجی در مقیاس کامل در مورد نیازهای مصرف‌کنندگان باشد.
مقاله پیشنهادی : روش‌های تبلیغات برای کسب و کارهای کوچک

 چه زمانی به خدمات مشاوره تبلیغاتی نیاز دارید؟

خدمات مشاوره تبلیغاتی کسب‌‌و‌کار به اندازه‌ٔ شرکت محدود نمی‌شود.

در واقع، هم استارتاپ‌ها و هم سازمان‌هایی که مدت زیادی از فعالیت آن‌ها می‌گذرد، می‌توانند از مشاوره به‌‌منظور رشد و بهینه‌سازی کسب‌ و کار خود سود ببرند.

همکاری با مشاور ایده‌ٔ خوبی است اگر:

  •  شما به یک رهبر با تجربه و موقت نیاز دارید؛
  •  می‌بینید که کسب‌وکارتان در حال رشد است و باید راه‌های جدیدی برای رشد پیدا کنید تا از پتانسیل موجود استفاده کنید؛
  •   شما بودجه‌ٔ محدودی دارید و ترجیح می‌دهید آن را به استخدام یک مشاور متخصصِ باسابقه با یک قرارداد کوتاه مدت اختصاص دهید به‌جای اینکه فردی را به‌صورت ثابت برای امور تبلیغاتی شرکت استخدام کنید.
  •  در زمان‌های بحرانی و چالش‌بر‌انگیز مانند بحران COVID-19، زمانی که بیشتر سازمان‌ها در تلاش برای ادامهٔ فعالیت در بازار کار هستند، سرمایه‌گذاری برای همکاری با یک متخصص در امر مشاور تبلیغات، می‌تواند برای سازمان شما مؤثر و مفید باشد.

کسب‌وکارهایی که در شرایط بحرانی آسیب‌پذیرترند، بهتر است حتماً از خدمات مشاور تبلیغاتی استفاده کنند تا از بحران‌ها با موفقیت بیشتری عبور کنند و لطمه‌ٔ جبران‌ناپذیری به کسب‌‌وکار آن‌ها وارد نشود.

برخی از این مشاغل را در زیر آورده‌ایم:

  •       رستوران‌ها
  •       خرده‌فروشی‌ها
  •       خدمات آرایشی و زیبایی
  •       کلوپ‌های ورزشی و تناسب‌اندام
  •        خدمات بازرگانی و …

 

کاربرد مشاوره در تبلیغات برای کسب‌وکار شما

طبق آمار تجارت کسب‌‌وکارها در ایالات‌متحده در سال 2020، حدود ۳۱.۷ میلیون کسب‌وکار کوچک در این کشور وجود داشته است؛ اما آیا همه‌ٔ آن‌ها همچنان پابرجا هستند؟

 اگر به جدول ادارهٔ آمار کار ایالات‌متحده در مورد بقای مؤسسه‌های بخش خصوصی نگاه کنیم، می‌توانیم نتیجه بگیریم که:

  •       ۲۰ درصد از مشاغل کوچک در سال اول شکست می‌خورند؛
  •       ۳۳ درصد از آن‌ها ظرف دو سال شکست می‌خورند؛
  •       ۵۰ درصد آن‌ها ظرف پنج سال شکست می‌خورند؛
  •       ۶۶ درصد آن‌ها ظرف 10 سال شکست می‌خورند.

یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتی که شرکت‌ها مرتکب می‌شوند این است که تلاش می‌کنند تجارت خود را بدون بهره‌مندی از فرآیند فروش و نتیجه‌گیری از عملکردهای پیشین، به‌ صورت تکرار شونده ادامه ‌دهند. کمکی که یک مشاور تبلیغات می کند، اجرای یک استراتژی مناسب برای امور تبلیغاتی و یافتن کارکنانی با مجموعه مهارت‌های مناسب استگ به این ترتیب شرکت شما می‌تواند علاوه بر جذب مخاطبان مناسب، جریان‌های درآمد جدیدی را کشف کند که کسب‌وکار شما را به جلو سوق می‌دهد. مشاوران می‌دانند که چگونه هر بخش از استراتژی بازاریابی شما بر عملکرد شما تأثیر می‌گذارد. آن‌ها می‌توانند تلاش‌های بازاریابی شما را برای دستیابی به نتایج بهتر اصلاح و تنظیم کنند.

خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!
خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!

هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم.

چگونه مشاور تبلیغاتی مناسب را برای همکاری انتخاب کنیم؟

هنگام انتخاب بهترین مشاور تبلیغات برای کسب‌و‌کار خود، حتماً عوامل کلیدی زیر را در نظر بگیرید:

نمونه کارها

بهترین راه برای ارزیابی تجربه‌ٔ گذشته مشاور، از طریق نمونه کارها و مطالعات موردی است. ببینید آن‌ها روی چه پروژه‌هایی کارکرده‌اند، با چه نوع مشتریانی همکاری داشته‌اند و به چه صنایعی خدمات داده‌اند. به این صورت می‌توانید درک کنید که آیا تجربه‌ٔ آن‌ها می‌تواند چالش‌های شما را در بخش تبلیغات پوشش دهد یا خیر؟ بهترین روشی که باید دنبال کنید این است که مشاوری را استخدام کنید که با مشتریانی در همان بخش یا بخش مشابه کسب وکار شما، سروکار داشته‌اند و با مشاغلی که از نظر سبک، اندازه، نیازها و اهداف، با شما مطابقت دارند، همکاری کرده است. این به شما کمک می‌کند مشاوری با سابقه برای تبلیغات خود پیدا کنید.

 

مهارت‌های ارتباطی

مشاوران تبلیغاتی باید مهارت‌های ارتباطی قوی داشته باشند. این مهم است زیرا هم به آن‌ها و هم به شما به‌عنوان صاحب کسب‌وکار امکان می‌دهد نیازها و اطلاعات لازم را به‌‌خوبی با هم رد و بدل کنید. مشاوران باید بتوانند ایده‌ها را به‌ وضوح منتقل کنند، در مورد مشکلات بحث کنند و بیش از همه باید شنوندگان خوبی باشند. برای انتقال دانش و ارائه‌ی مشاوره، آن‌ها باید بتوانند نیازهای شما را به‌درستی درک کنند و برای آن‌ها راه‌حل پیدا کنند.

 

مهارت‌های حل مسئله

حل مسئله به معنای خلاق بودن، استفاده از منطق و توانایی درک مشکلی خاص و یافتن راه‌حل است؛ از آن‌جایی که از وظایف مهم و حیاتی یک مشاور شناسایی مشکلات و یافتن راه‌حلی استراتژیک برای آن‌ها است، پس باید از قدرت حل مسئله برخوردار باشد؛ بنابراین مشاور شما باید مجموعه‌ای از مهارت‌های تفکر خلاق و مهارت‌های تحلیلی را داشته باشد.

 

رویکرد و دیدگاه مشاور

قبل از امضای قرارداد با مشاور خود، مطمئن شوید که او رویکردی شخصی ندارد و می‌تواند راه‌ حلی را که منحصراً برای شما طراحی‌ شده است به شما ارائه دهد. مشاوری که استخدام می‌کنید باید برای درک نیازهای تبلیغاتی کسب‌وکارتان وقت بگذارد، با تحقیق درباره‌ٔ رقبای کلیدی شما، یک برنامه عملی ایجاد کند تا کسب‌و‌کار شما در بهترین جایگاه خود نسبت به رقبا قرار گیرد.

 

بررسی‌ نظرات دربارهٔ مشاور

بررسی‌ها و توصیه‌های افراد، در مورد سوابق کاری مشاور انتخابی شما به‌عنوان مدرکی بر اعتبار او خواهد بود. همه‌ٔ این‌ اطلاعات ارزشمند، می‌توانند برای قضاوت در مورد اینکه کدام مشاور می‌تواند بهترین نیازهای شما را برآورده کند و یک پروژه‌ٔ موفق را اجرا کند، موثر خواهد بود.

 

خدمات مشاوره تبلیغات یکتانت شامل چه مواردی است؟

با تبلیغات در یکتانت از خدمات مشاوره برای کسب‌و‌کار خود نیز بهره‌مند می‌شوید. در ادامه به تشریح این خدمات می‌پردازیم: 

 

۱. مشاوره برای تدوین استراتژی بازاریابی

ممکن است شما از مشتری‌هایی باشید که قبلاً با یکتانت کار کرده‌اید و قصد دارید استراتژی مشخصی را برای تبلیغات و بازاریابی خود پیاده‌سازی کنید. مشاوران ما با توجه به شناخت و تجربه‌ای که از نحوه‌ٔ عملکرد انواع تبلیغات دارند، می‌توانند شما را برای رسیدن به اهداف بازاریابی که در پیش رو دارید بهتر راهنمایی کنند.

اینکه برای کسب‌وکار شما چه تبلیغاتی با نوع مشتریانی که دارید سازگارتر است و بتوانید از طریق یکتانت و به‌صورت استراتژيک تبلیغات خود را راه‌اندازی کنید، نیاز به یک مشاور را برای پیشبرد اهدافتان، ضروری می‌کند.

 اینکه در هر مرحله‌ای از کسب‌وکارتان چه نوع تبلیغاتی به درد شما می‌خورد، بیشتر روی تبلیغات در سایت سرمایه‌گذاری کنید یا شبکه‌های اجتماعی و اینکه اصلاً چه زمانی را به این نوع تبلیغات اختصاص دهید تا بازدهی شما بالاتر رود و هزینه‌های کمتری صرف کنید، همه و همه توسط مشاوران ما بررسی و به شما پیشنهاد می‌شود.

 

۲. مشاوره سئو

هر سایتی درست مثل یک شهر که اصول شهرسازی برای آن مهم است، نیاز دارد که مواردی در آن رعایت شود. مشاوران سئوی ما با بررسی‌های فنی سعی می‌کنند که دسترسی خوبی را برای ربات‌های گوگل فراهم کنند و قسمت‌های مهم و تمایز بین بخش‌های مختلف را به ربات‌های گوگل معرفی کنند. ربات گوگل نیز مثل یک شهروند باید در این شهر گردش کند و به قسمت‌های مختلف سایت دسترسی داشته باشد.

مشاوران سئوی ما در یکتانت به کسب‌و‌کارهایی که قصد دارند از این خدمات بهره‌مند شوند بدین‌ صورت مشاوره می‌دهند:

 در ابتدا اطلاعاتی از قبیل نوع کسب‌‌وکار، محصولات و خدماتی را که ارائه می‌دهید و اهدافی که در پیش رو دارید را جویا می‌شوند.

در قدم دوم این اطلاعات را به کیورد ریسرچ‌هایی (کلمات کلیدی) تبدیل می‌کنند و با بررسی این کیوردها می‌بینند که کدام‌ یک در چه رتبه‌ای در گوگل قرار دارند و کدام‌ یک جای رشد دارند و باید روی آن‌ها باید بیشتر کار شود.

برای رسیدن به کلمه‌های کلیدی که می‌توانند بهبود پیدا کنند متخصصین سئو روی سه قسمت تمرکز می‌کنند:

  1. محتواب بلاگ 
  2. موارد فنی شامل: دسته‌بندی درست مطالب، ساختار بهینه‌ٔ مطالب در سایت، نبود صفحات تکراری، حذف خطاهای خزش، قرار دادن سایت مپ و بهبود سرعت.
  3. پروموشن که شامل بک‌لینک هم می‌شود. آن‌ها هرکدام از این سه قسمت را بررسی می‌کنند تا نقاط ضعف را پیدا کنند؛ آن‌گاه طی یک گزارش به شما این موارد را ارائه می‌دهند.

 

۳. مشاوره تبلیغات در گوگل (گوگل ادز)

تبلیغات در گوگل با وجود شرکت‌های واسطه‌ای مثل یکتانت مسیر شما را آسان‌تر کرده است تا سهم بیشتری از حضور در بازار کسب کنید. برای دریافت مشاوره برای این نوع تبلیغات، پس از پر کردن فرم ثبت‌نام در یکتانت، همکاران ما در بخش تبلیغات در گوگل با شما تماس می‌گیرند تا با راهنمایی‌های لازم، شما را یاری دهند تا تبلیغات بهینه‌ای در گوگل داشته باشید.

از آ‌ن‌جایی‌ که تبلیغات در گوگل با انتخاب کلمات کلیدی‌ای که می‌خواهید در آن‌ها رتبه بگیرید ارتباط مستقیم دارد، مشاوران ما با جویا شدن پاسخ سؤالاتی از قبیل اینکه هدف شما از انجام تبلیغات در گوگل چیست؟ چه نوع مشتریانی دارید؟ کسب‌وکارتان در چه حوزه‌ای است؟ و با بازدید از سایت‌تان، به سراغ جستجوی کلمات کلیدی می‌روند. آن‌ها بررسی می‌کنند چه کیوردهایی بیشتر منجر به فروش شما می‌شوند؛ همچنین میانگین سرچ ماهانه و سالانه آن کیوردها سنجیده می‌شود تا ببینند که سایت‌های دیگر روی آن کیوردها چه سرمایه‌گذاری‌هایی کرده‌اند تا پتانسیل آن کلمات و میزان رشدی که در آینده خواهند داشت را بررسی کنند. تمام این موارد به شما کمک خواهند کرد تا تبلیغات سودمندی را در گوگل ادز با بهترین کلمات کلیدی داشته باشید.

 

۴. مشاوره تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی (تلگرام و اینستاگرام)

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی به دو صورت بازدیدی و تعرفه‌ای یا تبلیغات اینفلوئنسری انجام می‌شود. پلتفرم جریان از زیرمجموعه‌های یکتانت است که شما بر بستر آن می‌توانید تبلیغات در تلگرام و اینستاگرام  را راه‌اندازی کنید. مشاوران ما در جریان برحسب نوع کسب‌وکاری و هدفی که از انجام تبلیغاتتان دارید، مثل افزایش فالوور، افزایش آگاهی از برند، افزایش فروش و … شما را راهنمایی می‌کنند که تبلیغات مناسبی را اجرا کنید. 

به‌‌عنوان‌ مثال، اگر کسب‌وکار شما بیشتر مخاطبانش خانم‌ها هستند، با راهنمایی مشاوران ما متوجه می‌شوید که تبلیغات اینفلوئنسری برای شما بازدهی بیشتری خواهد داشت تا تبلیغات بازدیدی. دلیل آن هم این است تبلیغات بازدیدی بیشتر در پیج‌های پربازدید که اکثرا خبری هستند و مخاطبانشان آقایان می‌باشند، انجام می‌شود؛ بنابراین برای شمایی که خانم‌ها تارگت هدف شما هستند مناسب نیست. بدین ترتیب با راهنمایی‌هایی از این‌ دست می‌توانید بازدهی بیشتری از تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی داشته باشید.

 

۵. مشاوره تبلیغات بازگشتی

بعد از اینکه افراد با کسب‌و‌کار شما آشنا شدند باید آن‌ها را مدام با خود درگیر کنید تا به بیزینس و استفاده از خدمات شما برگردند. تبلیغات بازگشتی این فرآیند را برای شما تسهیل می‌کند و به کانال‌های پیامک، ایمیل و پوش نوتیفیکیشن تقسیم می‌شود.

سؤالاتی که مشاوران ما اغلب از شما می‌پرسند تا مسیر مناسبی را برای شما تعیین کنند این است که بازدید سایت شما چگونه است؟ آیا دسته‌بندی کاربر برایتان مهم است؟ آیا مدام با کاربرانی سروکار دارید که وقتی از شما خرید می‌کنند دیگر به سایت شما بازنمی‌گردند یا نرخ تبدیلشان پایین است؟ (یعنی کاربران زیادی از سایت شما بازدید می‌کنند ولی به مشتری تبدیل نمی‌شوند.) با چه تناوبی قصد تبلیغات بازگشتی دارید؟

این‌ها مواردی هستند که در بدو تبلیغات از شما می‌پرسند تا بدانند از طریق چه برنامه‌ٔ زمان‌بندی و کانال مناسبی می‌توانند شما را راهنمایی کنند. با شناخت مشتری و تجربه‌ای که مشاوران ما از کار کردن با صنایع مختلف داشته‌اند به شما کمک می‌کنند که در زمان‌ها و ساعات خاصی این تبلیغات را برای مشتری ارسال کنید. مهم‌تر از همه شما را راهنمایی می‌کنند که اسپم نشوید، ممکن است ندانید چطور در این کانال‌ها اسپم می‌شوید. آن‌ها با یک‌سری دستورالعمل‌ها جلوی این کار را می‌گیرند.

مثلاً فرض کنید در حوزه‌ٔ آرایشی-بهداشتی فعالیت دارید. علاوه بر آن‌که در این حوزه این نوع تبلیغات بسیار برای شما سودمند است، می‌توانید مدام مشتری‌ای را که از شما خرید کرده است را بارها به سایتتان بکشانید تا از شما مجدداً خرید کنند. ممکن است شما با پرسونا‌ها و مشتریان مختلفی سروکار داشته باشید. برای آن دسته از مشتریانتان که شاغل هستند و در محل کارشان حضور دارند، تبلیغات ایمیلی مناسب است، برای مشتریان کم سن و سال‌تر تبلیغات پیامکی و برای مشتریانی که اطلاعات زیادی از آن‌ها ندارید تبلیغات پوش بهتر جواب می‌دهد.

همچنین می‌توانید مشتریان خود را دسته‌بندی کنید. مثلاً مشتریانی که شامپو خریده‌اند را جدا کنید و برای پروموت شامپو فقط برای آن‌ها تبلیغات بازگشتی انجام دهید. مشاوران ما با راهنمایی‌هایی از این قبیل شما را برای انجام بهترین تبلیغات بازگشتی یاری می‌دهند. حتی در صورت نداشتن هیچ‌گونه مشتری، با کمک مشاور تبلیغاتی ما می‌توانید به راهکارهای مناسب برای ایجاد لید بیشتر و مشتری دست پیدا کنید.

 

با مشاوره تبلیغاتی، مطمئن‌تر قدم بردارید!

در این مقاله سعی کردیم به طور واضح نقشی که یک مشاور تبلیغاتی می‌تواند در رشد کسب‌و‌کار شما داشته باشد را تشریح کنیم تا از اهمیت و لزوم آن در کنار بیزینس خود آگاه باشید. در قسمت آخر مقاله به خدمات مشاوره‌ای که یکتانت برای هر نوع تبلیغات به شما عزیزان ارائه می‌دهد را شفاف‌سازی کردیم تا تبلیغات بهینه‌تری را به کمک مشاوران ما راه‌اندازی کنید و شاهد رشد چشمگیر کسب‌‌و‌‌کار خود باشید. هر گونه سوالی در این زمینه داشتید، ما در بخش دیدگاه‌ها پاسخگوی شما هستیم.

 

منابع: designrush ,brafton ,leadgenera

 

3.3/5 - (3 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest

4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محسن
محسن
5 ماه قبل

شما خودتون هم مشاوره تبلیغاتی می‌دین ؟

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
مدیر
پاسخ به  محسن
5 ماه قبل

سلام
وقت بخیر
بله، شما می‌تونین از خدمات آژانس مشاوره رشد و بازاریابی استفاده کنین. برای شروع، کافیه فرم انتهای این صفحه رو پر کنین:
بازاریابی اصولی، رشد سریع و فروش بیشتر!

ابوالفضل اکبرزاده خانمیری
ابوالفضل اکبرزاده خانمیری
1 ماه قبل

سلام خیلی عالی بود . خسته نباشید

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
مدیر

سلام
وقت بخیر
خوشحالیم اینو می‌شنویم آقای خانمیری 🙂
ممنون از محبتتون 🍀

ریتارگتینگ، فرصت دوباره برای برگرداندن مشتری!