به نیروی متخصص تبلیغات نیاز دارید؟ «آنالیز» اینجاست 🤝

ساخت ویدیو با هوش مصنوعی شدنی است؟ (+ معرفی ۱۰ هوش مصنوعی)

مقالات دیجیتال مارکتینگ | لیلا محمدی | تاریخ بروزرسانی : ۳۰ خرداد ۱۴۰۳

ساخت ویدیو با هوش مصنوعی شدنی است؟ (+ معرفی ۱۰ هوش مصنوعی)

تولید محتوای ویدیویی سهل ممتنع است! در نگاه اول شاید ساخت تیزر تبلیغاتی و حتی محتواهای پیج اینستاگرام ساده به نظر برسد؛ ولی وارد گود که می‌شوید، شاید در آخر حتی ویدیویی هم آماده نکنید.

ولی به هوش مصنوعی برای تولید محتوای ویدیویی فکر کردید؟ کلی کار، از تبدیل متن به ویدیو گرفته تا ادیت ویدیو را می‌توانید فقط با چند دستور ساده انجام دهید.

تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا هم با کاربردهای هوش مصنوعی تولید محتوا ویدیویی آشنا شوید و هم ۱۰ هوش مصنوعی محبوب را بشناسید!

 

کاربردهای هوش مصنوعی در تولید محتوای ویدیویی

هوش مصنوعی تولید محتوا ویدیویی، حکم یک چاقوی سوئیسی را دارد؛ ابزاری چندکاره که در هر مرحله از کار، از ایده‌پردازی تا ویرایش و صداگذاری، یار و یاور شما خواهد بود. کارهای زیادی می‌توانید برای ساخت ویدیو با هوش مصنوعی انجام دهید:

  • تجزیه‌وتحلیل ویدیو
  • تبدیل ویدیو به انیمیشن
  • حذف و اضافه‌کردن اشیا
  • نوشتن سناریو و ایده‌پردازی
  • ویرایش و بهینه‌سازی ویدیو
  • تبدیل متن، صدا یا تصویر به ویدیو
  • اضافه‌کردن افکت‌های بصری و موسیقی
  • اضافه‌کردن زیرنویس به زبان‌های مختلف
  • صداگذاری و دوبلهٔ ویدیو با صداهای دلخواه
  • پاک‌کردن بک‌گراند، برش و کوتاه‌کردن ویدیو
  • گرفتن نویز و افزایش کیفیت ویدیو به‌صورت خودکار

به‌طورکلی، هوش مصنوعی تولید محتوا ویدیویی دست شما را باز گذاشته تا بتوانید با استفاده از آن فرایند ساخت و ویرایش ویدیوهای خود را سریع‌تر کنید.

خب، حالا وقت آن است با ۱۰ هوش مصنوعی محبوب آشنا شویم و ببینیم هرکدام کجای کار تولید محتوای ویدیویی را دست می‌گیرند.

دوره جدید و رایگان آموزش تولید محتوای تبلیغاتی
دوره جدید و رایگان آموزش تولید محتوای تبلیغاتی

در این دورهٔ ۴ ساعته با کمک اساتید باتجربه یاد می‌گیرید چطور بنر، ویدیو و متن تبلیغاتی عالی و موثر را خودتان آماده کنید تا بازدهی تبلیغات را چند برابر کنید!

مشاهده دوره arrow-left

معرفی ۱۰ هوش مصنوعی برای تولید محتوای ویدیویی

دوست داشتیم هوش مصنوعی کاملاً رایگان به شما معرفی کنیم؛ ولی حقیقت این است هوش مصنوعی تولید محتوا ویدیویی جزو آن مواردی است که رایگان آن – حداقل کاملاً رایگان – به‌خاطر سختی کاری که انجام می‌دهد، در دسترس نیست.

البته برخی موارد هم وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد با محدودیت‌هایی مثل دیدن تبلیغات ویدیویی یا اضافه‌کردن واترمارک به ویدیو، از امکانات آن بهره ببرید.

در این بخش، ما موارد مختلفی از جمله ساخت ویدیو با هوش مصنوعی و همچنین انداختن زیرنویس و گرفتن نویز ویدیو را هدف می‌گیریم؛ یعنی موارد مهمی که اغلب شما را از ساخت ویدیو دور می‌کنند.

 

۱. Caption، از زیرنویس جذاب تا گرفتن نویز

با Captions به‌راحتی می‌توانید به ویدیوهای خود زیرنویس اضافه کنید. نحوهٔ کار این نرم‌افزار بسیار ساده است: تنها باید ویدیو خود را به آن دهید تا به‌صورت خودکار به ویدیوی شما زیرنویس اضافه کند.

این هوش مصنوعی تولید محتوا ویدیویی امکان تولید زیرنویس به ۲۸ زبان با فونت‌های متنوع را به شما می‌دهد. یکی از ویژگی‌های مهم این ابزار پشتیبانی از زبان فارسی است که طبق تجربه یکی از کم‌نقص‌ترین خروجی‌های فارسی را نسبت به باقی ابزارها و نرم‌افزارها به شما می‌دهد.

یکی از قابلیت‌های خوب Captions ویرایشگر زیرنویس است که به شما اجازه می‌دهد چند خطای احتمالی را درست کنید. فقط یادتان باشد اگر نتیجهٔ بی‌نقصی می‌خواهید، حتماً صدای شما از پس‌زمینه قابل تشخیص و جداسازی باشد.

توجه داشته باشید که هوش مصنوعی کپشن پولی است. این ابزار تمام دیالوگ‌ها و صداهایی را که در ویدیو پخش می‌شود، می‌توند به متن تبدیل کند.

کپشن هوش مصنوعی تولید محتوا ویدیویی

با استفاده از Caption می‌توانید زیرنویس‌ها را با ۲ قابلیت باز و بسته به ویدیوهای خود اضافه کنید (منبع: Captions):

  • در حالت کپشن باز، زیرنویس از شروع پخش ویدیو نمایش داده می‌شود و کاربران نمی‌توانند نمایش آن را متوقف کنند
  • در حالت کپشن بسته، کاربران می‌توانند زیرنویس را روشن و خاموش کنند و متن به‌صورت خودکار به ویدیو اضافه نمی‌شود؛ یعنی کاربر خودش می‌تواند تصمیم بگیرد با زیرنویس ببیند یا بدون آن!

علاوه‌ بر اضافه‌کردن زیرنویس، این ابزار امکانات دیگری مانند، فشرده‌سازی و کاهش حجم ویدیو، برش و ویرایش آنلاین ویدیو و گرفتن نویز ویدیو را هم ارائه می‌دهد.

با این قابلیت‌ها می‌توانید به‌طور خودکار ویدیوهایتان را به‌سرعت و با هزینه کمی ویرایش کنید؛ بدون آنکه به نیروی کار متخصص یا دانش فنی بالایی نیاز داشته باشید.

کپشن هوش مصنوعی تولید محتوا ویدیویی

چند نکتهٔ تکمیلی:

  • Captions را می‌توانید روی گوشی (به‌تازگی نسخهٔ آزمایشی آن برای اندروید هم منتشر شده است) نصب کنید و با چند کلیک کارها را انجام دهید
  • به‌راحتی می‌توانید رنگ، مدل زیرنویس و فونت آن را تغییر دهید و استایل خود را ذخیره کنید
  • برای استفاده از آن نیاز است حتماً آی‌پی خودتان را تغییر دهید

کپشن هوش مصنوعی تولید محتوا ویدیویی

۲. Veed.io، ساخت ویدیو با هوش مصنوعی

ٰVeed.io یکی از بهترین ابزارهای تولید محتوای ویدیویی است که چند هوش مصنوعی مختلف هم به ابزار خود اضافه کرده است. مثلاً با استفاده از شخصیت‌های مجازی (آواتارهای هوش مصنوعی) ویدیوهای هیجان‌انگیز بسازید یا متن‌های خود را به ویدیویی تاثیرگذار تبدیل کنید.

مثلاً‌ ما ویدیوی زیر را با هوش مصنوعی متن به ویدیوی آن ساختیم. البته این فقط نسخهٔ اولیه با ساده‌ترین پرامپت است. چرا؟ تا ۲ نکته را یادآوری کنیم: خروجی هوش مصنوعی باید بازبینی و اصلاح شود تا بتوان روی آن حساب کرد.

نکتهٔ بعدی این است که پرامپت شما (دستور و توضیحی که می‌نویسید) در هوش مصنوعی تولید محتوا ویدیویی باید شامل جزئیات مختلف باشد یا خروجی چنگی به دل نمی‌زند!

 

 

Veed.io مجموعه‌ای از بیش از ۵۰ آواتار پیش‌فرض با صدا، شخصیت و پس‌زمینه‌های متنوع ارائه می‌دهد. آواتار یک شخصیت مجازی و غیرواقعی است که به شما کمک می‌کند محتوای ویدیویی همراه با شخصیت داشته باشید؛ یعنی به‌جای استخدام بازیگر، یک کاراکتر مجازی دارید که متن موردنظرتان را در ویدیو بیان می‌کند.

Veed.io قابلیت‌های زیادی را هم برای مبتدی‌ها و هم حرفه‌ای‌ها ارائه می‌دهد. در این ابزار می‌توانید از هوش مصنوعی تبدیل متن به گفتار برای صداگذاری ویدیوی خود به‌صورت خودکار استفاده کنید.

ویژگی زیرنویس این ابزار برای ساخت ویدیو بسیار کاربردی است و می‌توانید از آن برای ساخت زیرنویس‌های فارسی هم استفاده کنید. زیرنویس ارائه‌شده برای زبان فارسی کیفیت خوبی دارد و می‌توانید بدون صرف زمان و انرژی زیاد، زیرنویس برای ویدیو‌ها ایجاد کنید.

هوش مصنوعی تولید محتوا ویدیویی Veed.io

با استفاده از ابزار ویرایش ویدیو مبتنی بر هوش مصنوعی Veed.io، می‌توانید به سادگی تصاویر دلخواه خود را تولید و با بهره‌مندی از قابلیت اسکریپت‌نویسی، از ابتدا تا انتهای ویدیو را برنامه‌ریزی کنید.

همچین، می‌توانید فایل‌های ویدیویی را از کتابخانه این ابزار به ویدیو خود اضافه کنید. این کتابخانه شامل موسیقی متن، جلوه‌های صوتی و حتی کلیپ‌های ویدیویی است. امکان شروع فرایند ساخت ویدیو با استفاده از قالب‌های آماده در Veed.io هم فراهم‌شده است تا کارتان برای تولید ویدیو ساده‌تر و سریع‌تر شود.

نکته: خروجی همراه با واترمارک در این ابزار رایگان است و اگر به ویدیویی بدون واترمارک نیاز دارید، باید هزینه کنید.

خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!
خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!

هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم.

۳. Elevenlabs، تولید محتوای ویدیویی به زبان‌های دیگر!

کار این هوش مصنوعی در اصلی تبدیل متن به گفتار با لحنی واقعی است. این ابزار می‌تواند جایگزین خوبی برای گوینده‌های حرفه‌ای باشد؛ البته که جای انسان را نمی‌گیرد؛ ولی یک قابلیت خوب برای تولید محتوای ویدیویی دارد: دوبله! Elevenlabs می‌تواند ویدیوی شما را به زبان‌های مختلف ترجمه و در لحظه آن را پخش کند.

برای مثال، اگر ویدیویی به زبان فارسی دارید، به‌راحتی در کمتر از چند دقیقه می‌توانید آن را با Elevenlabs AI به زبان انگلیسی، عربی، ترکی و… دوبله کنید.

از جمله دیگر امکانات که Elevenlabs برای ساخت ویدیو با هوش مصنوعی ارائه می‌دهد:

  • تبدیل متن به گفتار
  • تبدیل صدا به صدای دیگر
  • امکان تنظیم وضوح صدا و حالت گفتار (رسمی، احساسی و…)
  • دوبلهٔ ویدیو
  • حذف نویز

ترفند: می‌توانید متنی بنویسید تا آن را به صوت تبدیل کند؛ بعد با یکی دیگر از هوش مصنوعی‌ها، آن را روی ویدیوی خود بگذارید؛ زحمت نریشن برگردن این ابزار!

Elevenlabs برای تبدیل متن به صدا و دوبلهٔ ویدیو

۴. Synthesia، مناسب برای ساخت ویدیو و آواتار

Synthesia محبوب خیلی از تولیدکننده‌های محتوای ویدیویی است؛ چراکه بیش از ۶۰ قالب ویدیویی و ۱۶۰ شخصیت مجازی را همراه با ۱۴۰ زبان و لهجه در اختیارشان می‌گذارد.

synthesia هوش مصنوعی تولید محتوا ویدیویی

Synthesia گزینهٔ مناسبی برای ساخت ویدیوها و تیزرهای تبلیغاتی، ویدیوهای آموزشی، ویدیوهای راهنما و ویدیو معرفی محصول است. با آن می‌توانید به‌صورت رایگان، ویدیوهایی با آواتارهای دلخواه خود بسازید؛ ولی توجه داشته باشید نسخهٔ رایگان محدودیت‌هایی دارد .

این هوش مصنوعی امکان افزودن آواتارهای سفارشی را فراهم می‌کند و به‌طور هم‌زمان می‌توانید برای طبیعی‌ترشدن حالت گفتار آواتارها، ژست‌های متنوعی مانند اخم‌کردن، بالابردن سر، چشمک‌زدن یا تکان‌دادن سر به آن‌ها اضافه کنید.

آواتار مجازی

خب، دوست دارید ساخت هوش مصنوعی را به این شکل تجربه کنید: سناریو دهید، ویدیو تحویل بگیرید؟ بیایید در بخش بعدی راه‌حل آن را به شما بگوییم.

۵. Deepbrain، ساخت ویدیو با اسکریپت!

با هوش مصنوعی تولید محتوا ویدیویی دیپ‌برین، سناریوهای خود را به ویدیوهای حرفه‌ای تبدیل کنید! این ابزار به شما کمک می‌کند انواع ویدیوها، از تبلیغات گرفته تا معرفی محصولات را سریع‌تر بسازید. برای سفارشی‌سازی بیشتر، می‌توانید آواتار گوینده و فضای موردنظرتان را هم انتخاب کنید.

هوش مصنوعی Deepbrain

دیپ‌برین از ۸۰ زبان با قابلیت تبدیل متن به گفتار همراه با صداهای واقعی هوش مصنوعی پشتیبان کرده و با ارائه آواتارهای هوش مصنوعی سفارشی که از انسان‌های واقعی برای خلق تجربیات معتبر و شخصیت‌های هوش مصنوعی مکالمه‌ای دوبعدی و سه‌بعدی الهام گرفته شده‌اند، سطح جدیدی از تعامل را معرفی می‌کند.

ساخت ویدیو با آواتار

هوش مصنوعی Deepbrain به شما امکان ویرایش ویدیو را می‌دهد؛ ولی قابلیت‌های آن در مقایسه با ویرایشگرهای ویدیویی مشابه مانند Veed.io محدود است.

برای استفاده از این ابزار به حضور جلوی دوربین نیازی ندارید و با نوشتن متن خود می‌توانید در کمترین زمان ویدیو موردنظرتان را بسازید. همچنین، می‌توانید از ChatGPT برای سناریونویسی استفاده کنید.
حالا برویم سراغ ابزاری که در ویرایش ویدیوها عصای دستتان باشد و بتوانید نویزهای ویدیوهایتان را خیلی سریع حذف کنید.

مقاله پیشنهادی: آموزش پرامپت نویسی هوش مصنوعی + ۲۲ نمونه پرامپت

۶. Media.io، گرفتن نویز

اگر ویدیوهایی دارید که به ویرایش و بهبود کیفیت نیاز دارند، بهتر است به سراغ هوش مصنوعی Media.io بروید. این ابزار فقط برای ویدیو نیست و مجموعه‌ای از ابزارها را برای بهبود تصویر، صدا و ویدیو در اختیارتان قرار می‌دهد.

هوش مصنوعی Media.io به شما کمک می‌کند با یک کلیک از دست نویزهای پس‌زمینه خلاص شوید. حذف نویز در این ابزار با قابلیت Noise Reducer انجام می‌شود؛ کارهایی مثل حذف باد از پس‌زمینهٔ صدا مخصوص ویدیوهای طبیعت‌گردی (منبع: Media.io).

حذف نویز با هوش مصنوعی

شما می‌توانید از این ابزار به ۲ روش استفاده کنید:

  • به‌صورت آنلاین و تحت وب
  • دانلود و نصب

اگر کیفیت ویدیوهایتان پایین است، با قابلیت Video Enhancer هم می‌توانید رزولوشن آن‌ها را افزایش دهید. از دیگر امکاناتی که این ابزار ارائه می‌دهد:

  • برش ویدیو
  • حذف واترمارک
  • حذف پس‌زمینه ویدیو
  • افزودن موسیقی به ویدیو
  • افزودن افکت به ویدیو
  • تبدیل ویدیو به کارتون
  • بهبود کیفیت تصویر
  • ساخت عکس پروفایل
  • فشرده‌سازی ویدیو
  • تبدیل فرمت ویدیو
  • حذف سوژه از پس‌زمینه
  • اضافه‌کردن زیرنویس

امکانات Media.io

هوش مصنوعی مدیا به شما سه ابزار هوش مصنوعی رایگان و ۱۲ ابزار هوش مصنوعی دیگر با محدودیت ارائه می‌دهد.

اگر ابزار حرفه‌ای می‌خواهید که ساخت و ادیت ویدیو را یکجا با امکانات حرفه‌ای به شما دهد، خوب است با Invideo یکی از قوی‌ترین ابزارهای ساخت تیزر تبلیغاتی و محتوای ویدیویی آشنا شوید.

مقاله پیشنهادی: ویدئوکست چیست و چه فایده‌ای دارد؟

۷. Invideo، از ساخت تا ادیت!

Invedio فقط هوش مصنوعی تولید محتوا ویدیویی نیست! هم می‌توانید ویدیوهای خودتان را با آن ویرایش و ادیت حرفه‌ای کنید؛ هم می‌توانید از هوش مصنوعی برای تبدیل متن به ویدیو استفاده کنید.

خروجی Invideo نسبت به Veed.io بهتر بود و همچنین در زمان خیلی کمتری، ویدیو را آماده کرد؛ شرایط تست هر ۲ ابزار هم یکسان بود: پرامپت ساده و بدون جزئیات.

 

یک قابلیت جذاب Invideo هم انتخاب محل انتشار ویدیو است. چرا جذاب؟ چند دلیل دارد:

  • سایز و سبک ویدیو را بر اساس محل انتشار، خودش تنظیم می‌کند
  • به شما موارد اضافی و موردنیاز می‌دهد؛ مثلاً در تصویر زیر می‌بینید که ویدیو را برای ما چند بخش کرده است و متن مناسبی برای دیسکریپشن آن در یوتیوب نوشته است!

خروجی invideo

مثلاً پرامپ و اسکریپت شما می‌تواند چیزی شبیه این نمونه باشد:

Write a script for an engaging video on [Specified Topic]. The script should start with a captivating introduction that hooks the audience immediately. Ensure it aligns with our brand’s voice, whether it’s professional, playful, or inspirational. The main body of the script should provide clear and concise information about the topic, incorporating engaging storytelling or case studies if applicable. Include key points, facts, or statistics that add depth to the subject matter. Plan for transitions between segments to maintain viewer engagement. Integrate interactive elements like questions or prompts for viewers to comment. Conclude with a strong closing statement that reinforces the key message and includes a call to action relevant to our brand, such as visiting our website or subscribing to our channel

این پرامپت، دستور ساخت ویدئوی درگیرکننده دربارهٔ یک موضوع خاص است که حاوی توضیحاتی دربارهٔ هوک در ابتدای ویدئو، استفاده از نمونه‌های موردی یا داستان‌های جذاب، اضافه‌کردن آمار یا فکت، برنامه‌ریزی انتقال‌ها و همچنین کال‌تواکشن است.

البته این تمام ماجرا نیست! امکانات دیگری هم دارد:

  • ساخت آواتار سخنگو
  • گرفتن سناریوی ویدیو
  • هوش مصنوعی ادیت ویدیو
  • تبدیل متن به صدا

مثلاً از آن می‌توانید برای حذف صحنه‌های اضافی، جایگزینی تصاویر با ویدیوهای آماده، تغییر لهجه و موارد دیگر استفاده کنید.

ساخت ویدیو با این ابزار مانند آب‌خوردن است و با استفاده از آن مجبور نیستید جلوی دوربین یا میکروفون قرار بگیرید. به لطف این ابزار می‌توانید در عرض چند ثانیه داستان‌ها و صحنه‌هایی جذاب بسازید. این هوش مصنوعی با جستجو در آرشیو عظیمی از ۱۶ میلیون فایل ویدیویی، تصاویر مناسب را برای هر صحنه انتخاب کرده و به سادگی یک ویدیوی تاثیرگذار را بدون نیاز به حضور شما جلوی دوربین ایجاد می‌کند.

invideo هوش مصنوعی تولید محتوای ویدیویی

InVideo هم نسخهٔ رایگان و هم پولی دهید. نسخهٔ رایگان دارای امکانات محدود و خروجی‌های ویدیو با واترمارک است.

برای ویدیوهای فارسی خود را به زبان‌های دیگر ترجمه کنید، چه‌ راه‌حلی دارید؟ احتمالاً به استخدام مترجم فکر می‌کنید! ولی راه‌حل ساده‌تری هم وجود دارد؛ مثل استفاده از هوش مصنوعی Speechify که با دقت بالایی، ویدیوهای شما را به‌ زبان‌های مختلف ترجمه می‌کند. برویم با آن بیشتر آشنا شویم.

 

۸. Speechify، تبدیل ویدیوهای فارسی به زبان‌های دیگر

Speechify ابزاری برای خواندن کتاب‌های صوتی و تبدیل متن به گفتار است که بیش از ۴ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. این ابزار با پشتیبانی از ۳۰ زبان از جمله فارسی به شما امکان می‌دهد ویدیوهای خود را به زبان‌های متنوع ترجمه و صداگذاری کنید. در اسپیچی‌فای می‌توانید لحن، سرعت خواندن، تاکید بر کلمات و… را به‌صورت دلخواه تنظیم کنید.

این هوش مصنوعی به شما امکان می‌دهد فایل‌های خود را آپلود و آن‌ها را به فایل‌های صوتی قابل دانلود تبدیل کنید؛ می‌تواند صفحات وب، فایل‌های PDF، اسناد، فایل‌های ورد، ایمیل‌ها و سایر فرمت‌ها را بخواند.

با استفاده از API این نرم‌افزار می‌توانید قابلیت تبدیل متن به گفتار را به وب‌سایت خود اضافه کنید؛ این قابلیت به کاربران شما امکان می‌دهد به صداهای با کیفیت بالا و طبیعی در بیش از ۲۰ زبان گوش دهند (منبع: Speechify).

اسپیچیفای

در نسخهٔ رایگان ۳ روز فرصت تست دارید. این نسخه شامل ۱۰ صدای استاندارد با کیفیت پایه است که با سرعت ۱/۱ برابر (۲۵۰ کلمه در دقیقه) متن را می‌خواند. با نسخهٔ رایگان می‌توانید فایل‌های PDF، تصاویر، پیام‌های متنی، ایمیل‌ها و… را به صوت تبدیل کنید.

طبیعتا نسخه پرمیوم امکانات بیشتری نسبت به نسخه رایگان دارد. این نسخه شامل بیش از ۳۰ صدای انسان و ترجمهٔ لحظه‌ای به بیش از ۶۰ زبان می‌شود؛ همچنین می‌توانید سرعت را تا ۴/۵ برابر (۹۰۰ کلمه در دقیقه) برای حداکثر بهره‌وری افزایش دهید.

 

۹. Fliki، مناسب برای شبکه‌های اجتماعی

هوش مصنوعی Fliki هم یکی دیگر از ابزارهای تبدیل متن به صدا و ویدیو است که به بیش از ۲۰۰۰ صدا و ۷۵ زبان دسترسی دارد. این ابزار گزینه مناسبی برای ساخت ویدیوهای شبکه‌های اجتماعی و آموزشی است.

Fliki هم مانند سایر ابزارهای AI انواع آواتار ارائه می‌دهد و می‌توانید از شخصیت مجازی در ویدیوهای خود استفاده کنید. این هوش مصنوعی در بررسی‌های وب‌سایت G2 امتیاز ۴/۸ از ۵ را دریافت کرده است که نشان‌دهندهٔ رضایت کاربران از آن است. شما می‌توانید هر ماه تا ۵ دقیقه، ویدیوی رایگان با این ابزار بسازید.

هوش مصنوعی Fliki

هوش مصنوعی Fliki با صداهای گیرا و لحن‌های متنوع، ابزاری ایدئال برای داستان‌سرایی و تولید محتوای ویدیویی در پلتفرم‌هایی مانند یوتیوب، اینستاگرام، تیک‌تاک و… است. همچنین، قابلیت‌های متنوع دیگری ارائه می‌دهد از جمله:

  • تبدیل متن به ویدیو
  • تبدیل ایده به ویدیو
  • تبدیل متن به صدا
  • تبدیل بلاگ به ویدیو
  • تبدیل توییت به ویدیو
  • تبدیل محصول به ویدیو
  • تبدیل عکس به ویدیو
  • تبدیل پاورپوینت به ویدیو

در فرایند انجام این کارها، فلیکی ابزارهای شخصی‌سازی و تنظیمات متنوعی را برای ساخت ویدیو به شما ارائه می‌دهد تا بتوانید ویدیو دلخواه‌تان را بسازید.

رسیدیم به آخرین هوش مصنوعی تولید محتوا ویدیویی این مقاله!

جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥
جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥

گوگل بی‌شک معدن مشتری است که حضور در آن در جذب مشتری و افزایش فروش تاثیر چشمگیری دارد؛ با تبلیغات در گوگل، محصول خودتان را به کسی معرفی می‌کنید که یا قصد خرید دارد یا در مرحلهٔ تحقیق است! ما به‌عنوان پارتنر رسمی گوگل آماده‌ایم در اجرا و مدیریت کمپین‌ها در کنار شما باشیم.

دریافت مشاوره رایگان arrow-left

۱۰. Opus Clip، تبدیل ویدیوهای بلند به کوتاه

با استفاده از این هوش مصنوعی، می‌توانید ویدیوهای طولانی خود را به کلیپ‌های کوتاه‌تر برای پلتفرم‌هایی مانند تیک‌تاک، یوتیوب و همچنین ریلز اینستاگرام تبدیل کنید. برای استفاده از این Opus Clip فقط به URL ویدیو نیاز دارید؛ با واردکردن آدرس ویدیو در این سایت، مشاهده می‌کنید که به‌سرعت با یک کلیک زمان ویدیو شما کوتاه می‌شود.

این هوش مصنوعی با استفاده از الگوریتم‌های یادگیری ماشین و پردازش تصویر، لحظات پربازدید ویدیوها را هوشمند شناسایی و جدا می‌کند. از طرفی، می‌تواند با افزودن عناوین جذاب و زیرنویس خودکار همراه با ایموجی، پیام ویدیو را برجسته‌تر کند (منبع: Zapier).

opus clip هوش مصنوعی

هوش مصنوعی Opus Clip از ۱۵ زبان پشتیبانی می‌کند و رزولوشن رایگان ۱۰۸۰p را برای اطمینان از کیفیت بالای ویدیو به شما ارائه می‌دهد.

ولی نکتهٔ مهمی که باید به آن توجه کنید، این است که چرا باید به سراغ استفاده از هوش مصنوعی برای تولید محتوای ویدیویی بروید و آیا استفاده از این ابزارها می‌تواند هزینه‌ها را کاهش دهد؟ بیایید ببینیم!

سود هوش مصنوعی تولید محتوا ویدیویی برای کسب‌وکارهای کوچک!

ویدیو مارکتینگ برای کسب‌وکارها در این روزها نعمت است؛ چراکه رفتار مردم تغییر کرده است و آمار علاقه به ویدیو در حال افزایش است. با این حال، ساخت ویدیو، به‌ویژه زمانی که نیازمند استخدام تدوین‌گر یا استفاده از بازیگر و گویندهٔ حرفه‌ای باشد، می‌تواند پرهزینه و وقت‌گیر بوده و به ویرایش‌های رفت‌و‌برگشتی متعددی نیاز داشته باشد.

استودیوی مجازی

استفاده از هوش مصنوعی راهکاری مقرون‌به‌صرفه و سریع برای تولید محتوای ویدیویی باکیفیت است. این ابزارها، چه در نسخه‌های رایگان و چه در نسخه‌های پولی، با ارائهٔ امکانات متنوع و کاربری آسان به شما کمک می‌کنند بدون نیاز به استخدام تیم تولید و خرید تجهیزات، ویدیوهای جذاب و کاربردی بسازید. می‌توانید تمام این مراحل را در یک پلتفرم واحد انجام داده و بودجه خود را صرف سایر بخش‌های پروژه خود کنید.

ساخت ویدیو با هوش مصنوعی یعنی بدون نیاز به صرف زمان زیاد برای ویرایش، ملاقات با بازیگر و تدوین‌گر، سفر به مکان‌های مختلف، فیلم‌نامه‌نویسی، استوری‌بورد و فیلم‌برداری، ویدیوهای خود را آماده کنید.

مزایای استفاده از هوش مصنوعی برای تولید محتوای ویدیویی

با هوش مصنوعی، ساخت ویدیو راحت‌تر از همیشه شده است!

کسب‌وکارها به‌خصوص کوچک‌ها می‌توانند ساخت ویدیو با هوش مصنوعی را در دستور کار قرار دهند تا از هزینه‌های جانبی دور بمانند و از آن طرف، از نعمت ویدیو مارکتینگ بهره ببرند.

در این مقاله، ۱۰ هوش مصنوعی تولید محتوا ویدیویی را برای کارهای مختلف معرفی کردیم؛ شما از ابزاری استفاده کردید که نتیجهٔ خوبی گرفته باشید؟ در بخش نظرات، برای ما و دیگر عزیزانی که این مقاله را می‌خوانند، نام ابزار را بنویسید.

5/5 - (2 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آموزش ساخت بهترین محتوای تبلیغاتی