به نیروی متخصص تبلیغات نیاز دارید؟ «آنالیز» اینجاست 🤝

چگونه در اینستاگرام تیک آبی بگیریم؟

مقالات دیجیتال مارکتینگ | لیلا محمدی | تاریخ بروزرسانی : ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

چگونه در اینستاگرام تیک آبی بگیریم؟

چه دلمان بخواهد و چه دلمان نخواهد، متاسفانه تعداد پیج‌های جعلی کسب‌وکارها و همچنین افراد شناخته‌شده زیاد شده است. از طرفی، یک مسئلهٔ مهم این روزها خیلی مهم شده است: مردم دوست دارند مطمئن شوند فردی معتبر پشت اکانت است تا به آن اعتماد کنند؛ به‌خصوص وقتی پای پول وسط باشد!

این دغدغه‌هاست که شما را به اینجا کشانده است تا ببینید سازوکار گرفتن تیک آبی اینستاگرام چطور است. غیر از این است؟ بیایید با هم همه‌چیز را دربارهٔ تیک آبی اینستاگرام و گرفتن آن بخوانیم.

 

منظور از تیک آبی اینستاگرام چیست و چه اهمیتی دارد؟

تیک آبی اینستاگرام یا نشان تایید (Verified Badge)، تیک سفید کوچکی درون یک دایرهٔ آبی رنگ است که احتمالاً در حساب‌های افراد مشهور و برندهای شناخته‌شده زیاد دیده‌اید.

اینستاگرام با استفاده از این علامت می‌خواهد به شما نشان دهد هویت صاحب آن حساب را تایید کرده و آن را به‌عنوان یک شخص یا برند معتبر به رسمیت شناخته است.

گرفتن تیک آبی اینستاگرام به این معنی است که پلتفرم تایید کرده است که حساب کاربری موردنظر قابل اعتماد است یا حداقل همان کسی است که ادعا می‌کند (منبع: Hootsuite).

نمونه تیک آبی اینستاگرام

اهمیت استفاده از تیک آبی اینستاگرام در مواقعی است که فرد یا کسب‌وکاری مشهور هستید و اکانت‌های جعلی متعددی با نام شما ساخته شده است.

با استفاده از این قابلیت، کاربران می‌توانند به راحتی اکانت اصلی شما را از میان اکانت‌های جعلی تشخیص دهند.

از طرفی، اگر با راه‌اندازی آنلاین شاپ در اینستاگرام، درآمدی برای خودتان دارید، با گرفتن تیک آبی می‌توانید اعتماد مشتری را جلب کنید. مردم خیلی دیر به خرید آنلاین اعتماد می‌کنند؛ این وضعیت وقتی بدتر می‌شود که فروشگاه در اینستاگرام باشد. چرا؟

مشتری با خودش می‌گوید چطور مطمئن شوم همان فردی پشت این فروشگاه است که ادعا می‌کند؟ گرفتن تیک آبی اینستاگرام در این وضعیت کار را برای شما راحت می‌کند؛ چراکه نشان می‌دهد حساب شما از طرف اینستاگرام با ارائهٔ مدارک هویتی تایید شده است و همچنین فروشگاهی ثبت‌شده و معتبرید.

در آخر اینکه انتساب بیانیه، اطلاعات حساس یا حرف نادرستی می‌تواند آسیب جدی به تصویر برند وارد کند که جبران آن هزینهٔ زیادی روی دست آن بگذارد. اینجاست که با گرفتن تیک آبی اینستاگرام می‌توان حساب اصلی برند را مشخص کرد که اطلاعات نادرست به آن پیج نسبت داده نشود.

برای مثال، وقتی نام برند جواهرات Swarovski را در اینستاگرام جست‌وجو کنید، صفحاتی متعددی با این نام نمایش داده می‌شود؛ ولی صفحهٔ اصلی و رسمی این برند، تیک آبی در کنار نام خود دارد. با این علامت، می‌توانید از صحت صفحه و محتوای آن اطمینان حاصل کنید.

برند سواروفسکی

به‌طورکلی، با تیک آبی اینستاگرام می‌توانید به‌راحتی اعتبار و هویت صفحه اصلی خود را به کاربران نشان دهید. ولی بیایید ببینیم آیا همهٔ افراد می‌توانند این نشان تایید را دریافت کنند یا فقط محدود به افراد و کسب‌وکارهای خاصی است؟

دوره جدید و رایگان آموزش تولید محتوای تبلیغاتی
دوره جدید و رایگان آموزش تولید محتوای تبلیغاتی

در این دورهٔ ۴ ساعته با کمک اساتید باتجربه یاد می‌گیرید چطور بنر، ویدیو و متن تبلیغاتی عالی و موثر را خودتان آماده کنید تا بازدهی تبلیغات را چند برابر کنید!

مشاهده دوره arrow-left

چه کسانی می‌توانند تیک آبی بگیرند؟

همهٔ افراد می‌توانند برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام اقدام کنند و محدود به فرد یا برند خاصی نیست.

ولی اینستاگرام به صراحت اعلام می‌کند که تنها حساب‌های افراد مشهور، شخصیت‌های عمومی و برندهای شناخته‌شده که احتمال جعل هویت آن‌ها توسط افراد سودجو بیشتر است، نشان تاییدشده دریافت می‌کنند.

شما هم می‌توانید برای تایید هویت حساب خود و افزایش اعتماد کاربران، از اینستاگرام تیک آبی را درخواست کنید. با این حال، باید بدانید که هیچ تضمینی برای پذیرش درخواست شما وجود ندارد.

قبل از اینکه به پاسخ «چگونه در اینستاگرام تیک آبی بگیریم؟» برسید، بهتر است بدانید برای گرفتن این نشان چه شرایطی داشته باشید.

۶ شرط گرفتن تیک آبی اینستاگرام

قبل از هرچیزی، برای دریافت تیک آبی باید پایبند به قوانین و مقررات اینستاگرام باشید. علاوه بر رعایت قوانین، حساب شما باید ویژگی‌های زیر را هم داشته باشد (منبع: Shopify):

  • واقعی باشد

حساب شما باید به یک شخص حقیقی، برند ثبت‌شده یا کسب‌وکار شناخته‌شده تعلق داشته باشد؛ صفحات با محتوای سرگرمی و زرد واجد شرایط دریافت تیک آبی اینستاگرام نیستند.

  • منحصربه‌فرد باشد

فقط یک حساب کاربری از هر فرد یا برند می‌تواند تیک آبی اینستاگرام را دریافت کند؛ بنابراین، تنها برای حساب اصلی خود که می‌خواهید کاربران با آن، حساب شما را بشناسند، می‌توانید برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام اقدام کنید.

با این حال، در صورت داشتن چندین حساب کاربری به زبان‌های مختلف، امکان دریافت نشان تایید برای هر یک از صفحات شما وجود دارد.

  • کامل باشد!

برای دریافت تیک آبی، ابتدا باید صفحه شما عمومی باشد. اینستاگرام به صفحات خصوصی تیک آبی ارائه نمی‌کند.

در زمان درخواست فعال‌سازی تیک آبی، باید حتماً حداقل یک پست منتشرشده در حساب کاربری شما وجود داشته باشد و اطلاعات پروفایل و بیوی خود را به‌صورت واقعی تکمیل کنید. البته به یاد داشته باشید پروفایل‌ شما نباید هیچ لینکی به سایر شبکه‌های اجتماعی داشته باشد.

  • شناخته‌شده باشد

این ویژگی احتمالاً سخت‌ترین بخش ماجراست. برای دریافت آن، باید ثابت کنید که حساب کاربری شما متعلق به یک شخصیت، برند یا نام تجاری شناخته‌شده، مشهور با میزان جست‌وجوی بالاست.

مثلاً اینستاگرام حساب‌هایی را که در منابع خبری معتبر متعدد نام آن‌ها ذکر شده است، بررسی می‌کند.

اگر فکر می‌کنید از تمامی این شرایط برخوردار هستید، پس وقت آن رسیده شانس خود را برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام امتحان کنید. بیایید مراحل گرفتن آن را با هم مرور کنیم.

مقاله پیشنهادی: راه‌های تبدیل فالوور به مشتری در اینستاگرام

مراحل گرفتن تیک آبی اینستاگرام

برای دریافت نشان تایید اینستاگرام که نشان‌دهندهٔ اعتبار و اصالت حساب شماست، باید یک حساب کاربری عمومی و فعال با تعداد فالوور قابل توجه و محتوای با کیفیت بالا داشته باشید.

۲ مسئلهٔ مهم را حتماً قبل از ثبت درخواست در نظر بگیرید (منبع: Instagram):

  • مطمئن شوید نام کاربری (Username) شما همان چیزی است که می‌خواهید باشد؛ چراکه بعد از اینکه تیک آبی را بگیرید، نمی‌توانید نام کاربری را تغییر دهید
  • اگر در طول فرایند راستی‌آزمایی و بررسی درخواست، اطلاعات نادرستی ارائه کنید و اینستاگرام بعد از دادن تیک آبی متوجه شود، نه‌تنها تیک را حذف می‌کند، بلکه ممکن است اقدامات تنبیهی دیگری هم انجام دهد

یادآوری: برای دریافت نشان تایید اینستاگرام تضمینی نیست، ولی با دنبال‌کردن این مراحل ساده، می‌توانید درخواست خود را ثبت کنید؛ در بخش آخر مقاله هم چند روش برای افزایش شانس گرفتن تیک آبی اینستاگرام را مرور می‌کنیم.

 

مرحلهٔ اول: ورود به اکانت و شروع مراحل گرفتن تایید!

وارد حساب کاربری خود شوید و به بخش تنظیمات بروید. در صفحهٔ جدید گزینه «Account types and tools» و سپس «Request Verification» را انتخاب کنید.

۳ مرحلهٔ اول گرفتن تیک آبی اینستاگرام

مرحلهٔ دوم: پرکردن فرم درخواست

در صفحهٔ «Request Verification» باید فرم درخواست خود برای دریافت تیک آبی اینستاگرام را تکمیل کنید.

  • Username: نام کاربری (غیرقابل تغییر)
  • Full Name: نام و نام خانوادگی شما (مطابق با مدرک هویتی نوشته شود)
  • Document Type: نوع سندی که برای تایید هویت می‌خواهید ارائه کنید، مشخص کنید (مثلاً پاسپورت)
  • Add File: مدرک هویتی موردنظر را اضافه کنید

نکته: پیشنهاد می‌کنیم برای تایید هویت حساب کاربریتان، تصویر پاسپورت خود و برای تایید هویت حساب کاربری کسب‌وکارتان، تصویر ترجمه‌شده اظهارنامهٔ مالیاتی معتبر را بارگذاری کنید.

مرحلهٔ دوم گرفتن تیک آبی اینستاگرام

در مرحلهٔ بعد، باید اعتبار خود را به‌عنوان یک شخص، برند یا کسب‌و‌کار شناخته‌شده، تایید کنید. این کار با انتخاب دسته‌بندی مناسب برای حساب خود و همچنین مشخص‌کردن کشور محل فعالیتتان انجام می‌شود.

در کادر بعدی (Audience) که پرکردن آن اختیاری است، می‌توانید مخاطبان خود را توصیف کنید؛ به چه چیزهایی علاقه دارند، چه ویژگی‌هایی دارند و چرا شما را دنبال می‌کنند.

اگر کاربران با نامی به‌‌غیر از نام فعلی حسابتان شما را می‌شناسند، آن را هم برای ارائهٔ اطلاعات بیشتر وارد کنید.

در نهایت، می‌توانید حداکثر ۵ لینک مرتبط با وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی خود یا کسب‌وکارتان را برای شناخت بیشتر اینستاگرام از خودتان و همچنین نشان‌دادن محبوبیت عمومی در کادرهای بخش «Link» وارد کنید (منبع: Later).

اگر از صحت اطلاعات مطمئن هستید، روی دکمهٔ «Submit» کلیک کنید و منتظر بمانید تا اینستاگرام پس از بررسی اطلاعات، نتیجه را در اعلان‌های حسابتان به شما اطلاع دهد. این بررسی ممکن است بین ۲ تا ۷ روز (در برخی موارد نادر تا ۳۰ روز) طول بکشد. در صورت تاییدنشدن، می‌توانید ۳۰ روز بعد دوباره اقدام کنید.

اینستاگرام دربارهٔ درخواست تایید درخواست تیک آبی، پاسخ شما را فقط با «بله» یا «خیر» جواب می‌دهد و هیچ جزئیاتی دربارهٔ نتیجه ارائه نمی‌دهد. در تصویر زیر می‌توانید نمونه‌ای از پاسخ اینستاگرام برای رد درخواست دریافت تیک آبی را مشاهده کنید:

پیام ردشدن درخواست گرفتن تیک آبی اینستاگرام

اگر درخواست شما پذیرفته شود، پاسخی مانند تصویر زیر برایتان ارسال خواهد شد:

پیام تایید درخواست تیک آبی

نکته: اینستاگرام هر لحظه می‌تواند تیک آبی را از شما بگیرد؛ مثلاً با خصوصی‌کردن اکانت!

بعد از اینکه یاد گرفتیم چگونه تیک آبی اینستاگرام بگیریم، بد نیست ببینیم چه نکاتی می‌تواند شانس دریافت این نشان جذاب و تاثیرگذار را بیشتر کند. ولی قبل از آن، اجازه دهید نگاهی به مسئلهٔ مهم هزینه گرفتن تیک آبی بیندازیم؛ آیا پولی است یا رایگان؟

خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!
خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!

هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم.

هزینه گرفتن تیک آبی چقدر است؟

گرفتن نشان آبی اینستاگرام هیچ هزینه‌ای ندارد و به‌صورت رایگان می‌توانید تیک آبی اینستاگرام را دریافت کنید.

ولی ما یک تیک آبی دیگر به نام «Meta Verified» داریم که امکان گرفتن تیک آبی اینستاگرام پولی را به شما می‌دهد. چه فرقی با تیک آبی اینستاگرام که تا حالا صحبت کردیم، دارد؟

با کمک این قابلیت، هرکسی می‌تواند تیک آبی اینستاگرام را بگیرد و الزامات شناخته‌شدن و همچنین محبوبیت و اعتبار از بین می‌رود. این تیک به این معنی است: هویت اکانت تایید شده و فردی است که ادعا می‌کند.

Meta Verified در حال حاضر فقط برای حساب‌های شخصی در دسترس است. اگر کسب‌وکار هستید، همچنان باید به روش قدیمی که بالاتر توضیح دادیم، برای دریافت تیک آبی اینستاگرام درخواست دهید (منبع: Bloggingwizard).

نکته: Meta Verified فقط برای حساب‌هایی که با نام قانونی ثبت شده‌اند، قابل استفاده است. برای تایید هویت، باید مدارک شناسایی مانند گواهی‌نامه، کارت ملی یا پاسپورت خود را به اشتراک بگذارید. به همین دلیل، این قابلیت برای حساب‌های اینستاگرام با نام مستعار یا اسم مستعار در دسترس نخواهد بود.

بد نیست بدانید دربارهٔ این نشان، ۲ موضوع دیگر هم بدانید:

  • فرایند بررسی مدرک هویتی شما (مدرک عکس‌دار صادرشده توسط دولت) تا ۲ روز طول می‌کشد
  • برای یک حساب کاربری متا و یک حساب کاربری اینستاگرام، می‌توانید یک نشان بخرید

بالاتر گفتیم گرفتن تیک آبی اینستاگرام تضمینی نیست و ممکن است اینستاگرام با درخواست شما موافقت نکند؛ ولی در بخش بعدی، ۶ نکته می‌گوییم تا شانس بیشتری داشته باشید!

مقاله پیشنهادی: ۴ ایده برای اجرای بهترین کمپین فروش در اینستاگرام

برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام به ۶ نکته توجه کنید

علاوه بر شرایط تعیین‌شده توسط اینستاگرام، به چند مسئله دقت کنید:

 

۱. به‌هیچ‌وجه تیک آبی اینستاگرام را نخرید

ممکن است یک عده به شما بگویند تیک آبی اینستاگرام فقط با پرداخت پول فعال می‌شود؛ ولی از این خبرها نیست! یعنی بگویند خود «نشان» هزینه دارد که بالاتر گفتیم نشان پولی کدام نشان است.

ممکن است شما بخواهید پولی بابت دریافت خدماتی مثل افزایش امنیت پیج اینستاگرام و گرفتن تیک آبی پرداخت کنید؛ ولی بابت خود نشان پول جداگانه ندهید.

تیک آبی اینستاگرام رایگان است و راه دریافت آن هم از طریق ثبت درخواست و پرکردن فرم رسمی خود این شبکهٔ اجتماعی است.

تنها چیزی که برای افزایش شانس دریافت نشان تایید اینستاگرام نیاز دارید، یک حساب کاربری عمومی با محتوای باکیفیت و دنبال‌کنندگان واقعی است.

توجه: برخی هم از آب گل‌آلود ماهی می‌گیرند و با پیام‌های اغواکننده مثل «ما ارتباط نزدیکی با کارکنان اینستاگرام داریم!» به سراغ اکانت‌ها می‌آیند؛ از آن‌ها دوری کنید.

مقاله پیشنهادی: بازگردانی پیج اینستاگرام غیرفعال، هک یا حذف شده

۲. فالوورها و تعامل پیج خود را از راه درست افزایش دهید

هیچ آمار دقیقی دربارهٔ تعداد فالوورهای لازم برای دریافت تیک آبی اینستاگرام وجود ندارد؛ ولی، افزایش فالوور قبل از اقدام برای دریافت تیک آبی، می‌تواند شانس شما را بیشتر کند. چرا؟ چون نشان می‌دهد شما فردی شناخته‌شده هستید و به‌عنوان یک چهرهٔ عمومی فعالیت می‌کنید.

نکتهٔ مهم برای انجام این کار، افزایش فالوور به صورت طبیعی است. از خرید فالوور یا استفاده از ربات برای افزایش فالوور و همچنین تعامل پیج خودداری کنید. این اقدامات نه تنها سودی ندارد، بلکه ممکن است به مسدودشدن حساب کاربری شما منجر شود.

سعی کنید با تولید محتوا در اینستاگرام به‌صورت منسجم و برنامه‌ریزی‌شده، تعامل مستقیم با مخاطبان در نظرات و استفاده از هشتگ‌های مرتبط، دنبال‌کننده‌ها و نرخ تعامل صفحه خود را بالا ببرید.

مثل نمونهٔ زیر که با تشویق کاربران به گذاشتن کامنت (پرسیدن پرسش) سعی می‌کند تعامل را بالا ببرد:

نمونه تلاش برای افزایش تشویق کاربران

برای شروع، پیشنهاد می‌کنیم ۳ مقالهٔ زیر را مطالعه کنید:

 

۳. اگر به شبکهٔ اجتماعی دیگری لینک داده‌اید، آن را پاک کنید!

در حال حاضر، اینستاگرام به حساب‌هایی که تیک آبی دریافت می‌کنند، اجازه نمی‌دهد لینک‌های سایر شبکه‌های اجتماعی مانند ایکس (توییتر سابق)، فیسبوک و… را به بیوی صفحهٔ خود اضافه کنند.

اگر از اینستاگرام برای هدایت فالوور به سایر پلتفرم‌هایتان استفاده می‌کنید، لازم است با این تغییر سازگار شوید. این قانون ممکن است برای برخی کاربران کمی سخت‌گیرانه به نظر برسد؛، ولی اینستاگرام این کار را برای جلوگیری از سوء استفاده از حساب‌های تاییدشده انجام می‌دهد و می‌خواهد کاربران را در پلتفرم خود نگه دارد.

با این حال، شما می‌توانید لینک وبسایت، صفحات فرود و موارد مشابه را در بیوی خود بگذارید. بنابراین، اگر در صفحه خود به شبکه‌های اجتماعی دیگر لینک داده‌اید، قبل از درخواست برای دریافت تیک آبی، حتماً آن‌ها را پاک کنید.

جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥
جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥

گوگل بی‌شک معدن مشتری است که حضور در آن در جذب مشتری و افزایش فروش تاثیر چشمگیری دارد؛ با تبلیغات در گوگل، محصول خودتان را به کسی معرفی می‌کنید که یا قصد خرید دارد یا در مرحلهٔ تحقیق است! ما به‌عنوان پارتنر رسمی گوگل آماده‌ایم در اجرا و مدیریت کمپین‌ها در کنار شما باشیم.

دریافت مشاوره رایگان arrow-left

۴. بیو و پروفایل خود را بهینه کنید

پروفایل اینستاگرام شما فراتر از یک صفحه ساده است؛ این صفحه چهرهٔ برند شخصی یا کسب‌وکار شما در دنیای آنلاین را نشان می‌دهد. به همین دلیل، تکمیل و تاثیرگذار بودن آن اهمیت بالایی دارد.

اینستاگرام برای تایید حساب، حداقل‌هایی را در نظر گرفته که شامل بیوی کامل، عکس پروفایل واقعی و انتشار حداقل یک پست است.

بهینه‌سازی بیوی اینستاگرام شما می‌تواند در این مسیر معجزه کند. با یک بیو جذاب و دقیق، می‌توانید نظر تیم تایید اینستاگرام را جلب کنید. نه‌تنها تیم اینستاگرام، داشتن بیوی تاثیرگذار و کامل می‌تواند به افزایش فالورهای شما هم کمک کند.

به نمونهٔ خوب زیر نگاه کنید:

نمونه بایوی خوب در اینستاگرام

از طرفی، حتماً تصویری واقعی از خود یا لوگوی برندتان را در پروفایل خود قرار دهید.

 

۵. بر اساس قوانین اینستاگرام جلو بروید

اینستاگرام برای ایجاد فضایی امن و لذت‌بخش برای کاربران، مجموعه‌ای از قوانین را وضع کرده است. پایبندی به این قوانین نه‌تنها از مسدودشدن حسابتان جلوگیری می‌کند، بلکه شانس شما را برای دریافت تیک آبی اینستاگرام هم افزایش می‌دهد.

اگر به قوانین اینستاگرام پایبند نباشید، ممکن است حساب کاربری شما مسدود یا در برخی موارد غیرفعال‌شدن شود. داشتن برند معتبر و انتشار محتوای مناسب، شما را در مسیر دریافت تیک آبی اینستاگرام قرار می‌دهد؛ ولی کافی نیست! برای دریافت این نشان تایید، اینستاگرام فعالیت حساب شما را هم بررسی می‌کند. به همین دلیل، پایبندی به قوانین این پلتفرم بسیار مهم است.

 

۶. وقتی اقدام کنید که نام شما در اخبار است (اختیاری)

یکی از موارد تاثیرگذار برای گرفتن نشان تایید اینستاگرام، تکرار نام شما در شبکه‌های اجتماعی دیگر و وبسایت‌هاست.

ممکن است برای اینکه بدانند شما چقدر شناخته‌شده هستید، نام شما را در گوگل جست‌وجو کنند. به همین دلیل، پیش از اقدام برای دریافت تیک آبی، سعی کنید نام خود را به عنوان یک شخص یا برند معروف سر زبان‌ها بیندازید.

برای قرارگرفتن در اخبار می‌توانید محتوایی دربارهٔ فعالیت‌های مربوط به خود یا کسب‌وکارتان بنویسید و از وب‌سایت‌های معتبر بخواهید آن‌ها را منتشر کنند. علاوه بر این، کاری کنید کاربران در شبکه‌های اجتماعی دربارهٔ شما صحبت کرده و نام‌تان را به‌صورت متعدد تکرار کنند.

برای برندسازی شخصی، پیشنهاد می‌کنیم مقالهٔ «منظور از پرسونال برندینگ چیست و چطور برند شخصی بسازیم؟» را مطالعه کنیم.

برای انتشار رپورتاژ در سایت‌های معتبر هم می‌توانید روی تریبون (زیرمجموعهٔ یکتانت) حساب کنید. تریبون به شما کمک می‌کند رپورتاژها و محتواهای تیم روابط‌عمومی (اخبار مرتبط با خودتان) را در بیش از ۱۵۰۰ رسانهٔ معتبر ایرانی منتشر کنید.

 

اگر درخواست رد شد، دوباره اقدام کنید!

تیک آبی اینستاگرام، مهر تاییدی بر سر در صفحه شما است تا کاربران مطمئن شوند هویت و اعتبار شما تایید شده است. نداشتن این نشان، چیزی از ارزش‌های صفحه شما کم نمی‌کند؛ ولی وجود آن، ویژگی اضافه‌ای است که می‌تواند باعث شود کاربران زیادی جذب اکانت‌ شوند.

ممکن است درخواست شما رد شود؛ ولی این امکان وجود دارد که با رعایت نکاتی که در این صفحه گفتیم، دوباره برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام اقدام کنید.

اگر همچنان دغدغه‌ای در این زمینه دارید، می‌توانید در بخش نظرات برای ما بنویسید تا به آن پاسخ دهیم؛ همچنین خوشحال می‌شویم نظرتان را دربارهٔ مقاله بدانیم 🙂

4.3/5 - (6 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اقبال
اقبال
1 ماه قبل

ممنون از توضیحاتتون ،عااب بود

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
پاسخ به  اقبال
1 ماه قبل

خیلی خوشحالیم که این مقاله برای شما مفید بوده 🙂

ممنون از شما که به ما فیدبک می‌دین.

آموزش ساخت بهترین محتوای تبلیغاتی