فرصت محدود تبلیغات در دیوار با یکتانت: فقط تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ 💥

روش های ارسال کالا برای فروشگاه اینترنتی (15 روش ارزان)

مقالات دیجیتال مارکتینگ | سمیه رفیعی | تاریخ بروزرسانی : ۲۲ آذر ۱۴۰۱

بهترین روش های ارسال کالا برای فروشگاه اینترنتی

تلاش زیادی می‌کنید که مشتریان را به فروشگاه بیاورید، ایمیل می‌فرستید، چت می‌کنید، پشتیبانی تلفنی انجام می‌دهید و در نهایت، آن‌ها را برای خرید قانع می‌کنید. در تمام طول این مدت هم به دنبال ایجاد تجربۀ خریدی عالی برای آن‌ها هستید. تا اینکه به پست محصول فروخته‌شده می‌رسید. متأسفانه کوچک‌ترین اشتباه در این بخش، می‌تواند تمامی زحمات شما را به‌راحتی بر باد دهد! شاید بپرسید چرا؟

چون در همین نقطه، قرار است مشتری محصول و خدمت‌تان را شخصاً تجربه کند و بالاخره بفهمد که آیا اعتماد به شما کار درستی بوده است یا نه؟ با ایجاد حس خوب، در ذهن او ماندگار می‌شوید و برعکس، با تأخیر و تحویل محصولی آسیب‌دیده، برای همیشه از دستش می‌دهید.

پس، باید بهترین روش ارسال محصولات فروشگاهی را برای کسب‌وکار خود انتخاب کنید و مخاطبان خود را راضی نگه دارید. برای این کار، لازم است ابتدا با روش‌های ارسال کالا آشنا شوید. در این مقاله، شرکت‌های مختلف پستی، سرویس‌هایی که ارائه می‌دهند و معیارهای انتخاب درست از بین آن‌ها را به شما توضیح می‌دهیم.

 

بهترین روش‌های ارسال کالای فروشگاه اینترنتی

هر کسب‌وکاری برای فرستادن مرسولات خود، عوامل خاصی را مدنظر قرار می‌دهد. فروشگاهی که لوازم شکستنی دارد، به‌دنبالِ دقت بالا در پست و بیمۀ بار است و شرکتی که تعداد زیادی ارسال در طول روز دارد، از امکان مدیریت هم‌زمان آن‌ها استقبال می‌کند.

بر همین‌ اساس، شرکت‌های پستی تنوع مختلفی از روش‌های ارسال کالا را ارائه می‌دهند. هرچند، می‌توان از نظر اجرا همۀ آن‌ها را در دودسته جای داد:

  • برخی بسته را پست می‌کنند؛
  • برخی هم از پیک استفاده می‌کنند.

اما این سرویس‌ها در جزئیات و قابلیت‌هایی که در اختیار فروشگاه‌ها قرار می‌دهند، با هم تفاوت دارند و هریک بخشی از نیازهای لجستیکی آن‌ها را پوشش می‌دهند.

در ادامه، ۵ شرکت‌ پستی مهم و بهترین سرویس‌های آن‌ها (۱۵ سرویس مختلف)  را جداگانه معرفی می‌کنیم:

 

شرکت ملی پست

بدون شک، هر زمان که صحبت از روش‌های ارسال کالا در میان باشد، پست اولین نامی است که به ذهن همه خطور می‌کند. برای استفاده از خدمات شرکت ملی پست، کالای خود را به دفاتر پیشخوان دولت می‌برید و در آنجا، محصول را بسته‌بندی و نحوۀ ارسال را مشخص می‌کنید. این شرکت به شما اجازه می‌دهد به ۳ روش مختلف بسته را برای مشتری بفرستید:

  • پست سفارشی

رایج‌ترین خدمت این شرکت، پست سفارشی است. در این سرویس، مشتری در بازۀ زمانی 5 الی‌ 7 روز خرید خود را تحویل می‌گیرد و حداکثر وزن بار هم می‌تواند 40 کیلوگرم باشد. مدت‌زمان آن طولانی به نظر می‌رسد؛ اما در عوض، هزینه‌ای پایین‌تر از شیوه‌های دیگر دارد.

  • پست پیشتاز

پست پیشتاز، سرعت خوب و هزینۀ معقولی دارد و به همین‌ دلیل، روشی محبوب در بین کسب‌وکارها محسوب می‌شود. در این شیوه، تمامی اقلام با حداکثر وزن 25 کیلوگرم پذیرفته می‌شوند و ظرف مدت 24 تا 72 ساعت به مقصد می‌رسند. پست پیشتاز هزینۀ بالاتری نسبت به پست سفارشی دارد؛ اما مشتری برای مدت زیادی منتظر نمی‌ماند و راضی خواهد بود.

  • پست ویژه

پست ویژه سرعت بالایی دارد و بستۀ شما را در عرض 10 تا 24 ساعت به دست گیرنده می‌رساند. این سرویس در مقایسه با روش‌های قبل هزینۀ بالاتری دارد. در شرایط اضطرار و زمانی که سرعت دریافت بسته برای مشتری اهمیت زیادی دارد، می‌توانید روی آن حساب باز کنید.

شرکت پست در تمامی حالت‌ها براساس میزان ارزش مرسوله، آن را بیمه می‌کند. ارزش واقعی مرسوله در هنگام تحویل به پیشخوان پرسیده می‌شود و با توجه به آن، مبلغی را هم در فاکتور نهایی به بیمه اختصاص می‌دهند.

تعرفۀ نهایی پست را سرویس انتخابی، وزن بسته، ارزش کالا و مسافت بین مبدأ و مقصد تعیین می‌کند. در صفحۀ Pacelprice، امکان برآورد هزینه برای شما فراهم شده است؛ تمامی موارد خواسته‌شده را در آن وارد می‌کنید و مبلغ نهایی محاسبه می‌گردد.

 

محاسبهٔ هزینهٔ ارسال کالا از طریق پست

 

تیپاکس

برای استفاده از خدمات تیپاکس، با نزدیک‌ترین دفتر نمایندگی آن تماس می‌گیرید و درخواست خود را اعلام می‌کنید. می‌توانید سفارش خود را از طریق سایت این شرکت و اپلیکیشن مای تیپاکس هم به ثبت برسانید. در نهایت، مأموری در محل حاضر می‌شود، محصول را بسته‌بندی می‌کند، تحویل می‌گیرد و به دست گیرنده می‌رساند.

زمان ارسال بسته با تیپاکس به فاصلۀ بین مبدأ و مقصد بستگی دارد؛ اما اصولاً بین 1 تا 4 روز کاری متغیر خواهد بود. هرچند در طول این فرایند، وضعیت بار به‌طور پیوسته از طریق پیامک به فرستنده و گیرنده اطلاع‌ داده می‌شود.

یکی از خدمات جالب تیپاکس این است که با سازمان‌ها و فروشگاه‌ها قرارداد می‌بندد و پلتفـــرم Tipax-e را در اختیارشان قرار می‌دهد. به این ترتیب، مجموعه‌ها می‌توانند سفارشات خود را یکجا بفرستند و آن‌ها را هم‌زمان در پنل خود مدیریت کنند.

این شرکت بسته به ارزش مرسولات، آن‌ها را بیمه می‌کند و در تعهدات خود آورده است که در صورت آسیب، جبران خسارت خواهد کرد. هزینۀ نهایی پست مقدار ثابتی نیست و با توجه به وزن حجمی بسته، مسافت و مبلغ بیمه محاسبه می‌شود. در سایت Tipaxco می‌توانید این پارامترها را وارد کنید و از تعرفۀ پایانی آن آگاه شوید.

 

محاسبهٔ هزینهٔ ارسال محصول از طریق تیپاکس

 

نکتۀ مهم دیگر این است که تیپاکس به شما اجازه می‌دهد پرداخت نهایی را به مقصد واگذار کنید؛ بنابراین، اگر قرار است مشتری مبلغ را هنگام دریافت محصول بپردازد، می‌توانید روی این قابلیت حساب باز کنید.

جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥
جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥

گوگل بی‌شک معدن مشتری است که حضور در آن در جذب مشتری و افزایش فروش تاثیر چشمگیری دارد؛ با تبلیغات در گوگل، محصول خودتان را به کسی معرفی می‌کنید که یا قصد خرید دارد یا در مرحلهٔ تحقیق است! ما به‌عنوان پارتنر رسمی گوگل آماده‌ایم در اجرا و مدیریت کمپین‌ها در کنار شما باشیم.

دریافت مشاوره رایگان arrow-left

الوپیک

الو پیک هم یکی دیگر از روش‌های ارسال کالا به حساب می‌آید که می‌توانید با کمک آن، سفارش خود را با موتور یا وانت به مقصد برسانید. علاوه بر جابه‌جایی آن‌ها در تهران، به شما امکان ارسال بار به شهرستان‌ها را هم می‌دهد. برای ثبت سفارش در الوپیک، می‌توانید از طریق سایت یا اپلیکیشن این شرکت اقدام نمایید. بسته را به پیک تحویل می‌دهید و به‌صورت لحظه‌ای، محل آن را در گوگل‌مپ رصد می‌کنید تا در نهایت به دست مشتری برسد. درصورت درخواست، آن‌ها بسته‌بندی محصول را هم به عهده می‌گیرند.

در الوپیک، می‌توانید به‌صورت هم‌زمان چندمقصد مختلف داشته باشید و وضعیت همۀ آن‌ها را آنلاین رصد کنید. همچنین می‌توانید روز و ساعتی دلخواه را برای تحویل بار به مأموران این شرکت رزرو کنید و به این ترتیب، به بخش ارسال مرسولات خود نظم بیشتری بدهید. علاوه بر این، از پشتیبانی 24ساعتۀ آن هم برخوردار خواهید بود.

این شرکت، ۳ سرویس زیر را پیش روی شما می‌گذارد:

  • سرویس الو پست

این سرویس سفارشات مشتریان را به شهرستان‌ها می‌فرستد و با توجه به ابعاد و وزن کالا، نوع وسیله را – موتور یا وانت – تعیین می‌کند.

  • سرویس الو پیک

در این روش که خدمات درون‌شهری در تهران ارائه می‌دهد، محصول فروخته‌شده از طریق موتورسیکلت به مقصد فرستاده می‌شود. بار شما می‌تواند در عرض و طول، حداکثر 45 سانتی‌متر و در وزن، حداکثر ۲۵ کیلوگرم باشد.

  • سرویس الو وانت 

لوازمی را می‌توان با این سرویس فرستاد که حداکثر 150 کیلوگرم هستند و ابعادی به اندازۀ صندوق و صندلی عقب وانت‌بار دارند.

در هریک از این سرویس‌ها، می‌توانید درخواست خدمات ارسال انبوه داشته باشید و با الوپیک قرارداد ببندید. با این کار، مرسوله‌های خود را یکجا می‌فرستید و تعرفه‌ای مناسب‌تر در فاکتورتان لحاظ می‌شود. قابلیت بیمۀ بار هم در همۀ این روش‌ها وجود دارد؛ مبلغ آن، برای بسته‌هایی با ارزش زیر یک‌ میلیون تومان رایگان بوده و برای بسته‌های با ارزش‌تر، معادل 2 درصد ارزش آن است.

 

الوپیک یکی از روش‌های ارسال کالا

 

در کل، هزینه‌های پستی الوپیک بر اساس نوع وسیله که تعیین‌کنندۀ وزن و ابعاد بار است، انجام بسته‌بندی، وضعیت آب‌وهوا، ترافیک یا ساعت ارسال تعیین می‌شوند؛ اما همواره امکان استعلام آن بدون ثبت سفارش نهایی وجود دارد. برای محاسبه، کافی است در سایت Allopayk، همۀ شرایط را درج کنید و نتیجه را ببینید.

 

اسنپ‌‌باکس

شرکت اسنپ هم با استفاده از پیک موتوری خود در این حوزه به شما کمک می‌کند. خدمات آن به‌صورت درون‌شهری است و در حال حاضر تهران، مشهد، اصفهان، قم، شیراز، کرج، تبریز، اهواز، کرمان و یزد را تحت پوشش دارد.

ثبت سفارش در آن فقط در اپلیکیشن و صفحۀ وب اسنپ‌باکس ممکن است. بعد از ثبت درخواست، بسته توسط مأمور اسنپ‌باکس از شما دریافت و با موتور یا خودرو به مقصد فرستاده می‌شود. امکان ثبت درخواست در طول 24 ساعت روز در اسنپ‌باکس فراهم است و همواره می‌توانید محل بسته را به‌صورت لحظه‌ای در نقشه رصد کنید. پس از تحویل بسته به گیرنده هم پیامی دریافت خواهید کرد و خیالتان بابت رسیدن بار راحت می‌شود.

 

اسنپ‌باکس

 

سرویس‌هایی که اسنپ‌باکس ارائه می‌دهد، به صورت زیر هستند:

  • موتور بدون جعبه 

موتورهای اسنپ‌باکس بسته‌های تا سقف  ۲۵ کیلوگرم و ابعاد 45*45*45 سانتی‌متر را در شهر جابه‌جا می‌کنند.

  • موتور با جعبه

اگر به باکس نیاز داشتید، می‌توانید این سرویس را انتخاب کنید.

  • وانت‌ سبک و وانت سنگین 

در صورتی که بستۀ شما ابعادی بزرگ و وزنی بیش از 25 کیلوگرم داشته باشد، سرویس‌های وانت‌بار اسنپ‌باکس پیشنهاد می‌شوند. در هنگام انتخاب وانت سبک یا سنگین، امکان درخواست کمک‌راننده برای جابه‌جایی بار را هم خواهید داشت.

  • فروش کالا

یکی دیگر از سرویس‌های مهم اسنپ، فروش کالا نام دارد. در این روش، فروشندگان می‌توانند سفارش خریدار را پیش از دریافت هزینه ارسال کنند و او پس از دریافت، هزینه را پرداخت کند. محصول فروخته‌شده، پس از وصول وجه به خریدار تحویل داده می‎شود و مبلغ دریافتی، روز بعد به حساب بانکی فروشنده واریز خواهد شد.

در اسنپ‌باکس، هزینۀ جابه‌جایی با توجه به نوع پیک، سرویس انتخابی، ساعت ارسال، ترافیک، آب‌وهوا و مسافت بین فرستنده و گیرنده تعیین می‌شود. برای برآورد آن می‌توانید در اپلیکیشن و سایت اسنپ‌باکس اطلاعات لازم را درج کنید و از نتیجه مطلع شوید.

خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!
خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!

هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم.

چاپار 

چاپار هم یکی دیگر از شرکت‌های پستی باسابقه در ایران است و در سراسر کشور، می‌توانید از خدمات آن استفاده کنید. ثبت سفارش در این شرکت به‌صورت تلفنی قابل انجام است. در اولین فرصت، بسته از شما دریافت و به مشتری رسانده می‌شود.

می‌توانید با مراجعۀ حضوری به دفاتر این مجموعه هم بار خود را تحویل آن‌ها دهید. درخواست و دریافت بسته در روزهای شنبه تا چهارشنبه، حداکثر تا ساعت 14 و در روزهای پنجشنبه، تا ساعت 11 پذیرفته می‌شود.

کلیۀ مرسولات، بسته به مسافت در مدت‌زمان 24 تا 72 ساعت به دست گیرنده می‌رسند. در صورتی که تمایل داشته باشید، چاپار سفارشات شما را – با توجه به ارزشی که دارند – تحت پوشش بیمۀ آسیا قرار می‌دهد.

نکتۀ مهم دیگر اینکه شرکت بسته‌بندی سفارش را هم به تمامی روش‌های ممکن انجام می‌دهد:

  • بسته‌بندی با کارتن؛
  • شیرینگ با نایلون ضخیم؛
  • بسته‌بندی لوازم شکستنی و حساس به ضربه با نایلون‌های حبابدار و بالشتک‌های هوا؛
  • بسته‌بندی چوبی برای مرسولات سنگین.

شرکت چاچار، سرویس‌های زیر را به کسب‌و‌کارها ارائه می‌دهد:

  • چاپار اکسپرس

یکی از روش‌های ارسال کالا است که در مدت‌زمان بسیار کوتاهی و ظرف 24 تا ۴۸ ساعت، بستۀ شما را به مقصد می‌رساند. مسلماً با توجه به سرعت تحویل‌دهی بالا و سرویس‌دهی متفاوت، تعرفۀ بالاتری هم دارد.

  • چاپار پلاس

در سرویس چاپار پلاس، می‌توانید به‌طور دقیق مشخص کنید که مرسوله در چه زمانی از محل دریافت شود و چه زمانی به دست مشتری برسد. برای تحویل به‌روز بسته‌ها در تهران، از پیک‌ موتوری استفاده می‌شود.

  • تجارت الکترونیک

اگر احتیاج به انبار یا بسته‌بندی کالاهای خود دارید، می‌توانید از این سرویس استفاده کنید. خیلی از فروشگاه‌ها با مشکل فضا و انبار برای محصولات خود روبه‌رو هستند. انبارهای لجستیکی چاپار به‌منظور تأمین، نگهداری و ارسال کالاها به مشتریان در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرند.

برای محصولاتی که در انبار قرار می‌گیرند، بیمه صادر می‌شود. می‌توان به‌صورت لحظه‌ای، از موجودی خود اطلاع پیدا کرد و بسته‌بندی، فرستادن سفارش به مشتری و فعال‌کردن امکان پرداخت در محل را هم از پنل انجام داد.

  • پرداخت در محل (COD)

با این سرویس، سفارش را برای خریدار می‌فرستید و او وجه آن را در هنگام دریافت، پرداخت می‌کند. چاپار این مبلغ را به حساب فروشنده واریز خواهد کرد.

برای اطلاع از تعرفه‌های این شرکت، می‌توانید در سایت Chaparnet مواردی مثل وزن، ارزش محصول و آدرس مبدأ و مقصد را درج کنید و نتیجۀ محاسبه را ببینید.

 

هزینهٔ ارسال محصول از طریق چاپار

 

ما ۵ روش ارسال کالا را در این بخش با شما در میان گذاشتیم؛ اما برای انتخاب بهترین روش ارسال محصولات فروشگاه اینترنتی، نمی‌توانیم یک نسخهٔ یکسان بپیچیم. دلیل این امر هم مشخص است! ممکن است شما به‌دنبال ارسال سریع کالا باشید یا شاید ترجیح می‌دهید برای ارسال کالا هزینه نکنید و زمان رسیدن آن برای شما اهمیت ندارد.

بیایید هزینهٔ ارسال یک نمونه را با هم در بخش بعدی بررسی کنیم.

مقاله پیشنهادی: تکنیک‌ها و راهکارهای افزایش فروش برای انواع کسب‌وکارها

ارزان‌ترین روش ارسال کدام است؟

این طبیعی است که کسب‌وکارها – به‌خصوص شرکت‌های نوپا – به‌دنبال روش‌های ارسال کالا به‌صرفه و ارزان باشند. همان‌طور که در بخش‌ قبل دیدید، عوامل زیر در این هزینه تأثیر می‌گذارند:

  • وزن بسته؛
  • شیوۀ پستی؛
  • میزان مسافت؛
  • درون‌شهری یا برو‌ن‌شهری بودن؛
  • حمل‌ونقل؛
  • نوع پیک (وانت یا موتور)؛
  • انتخاب گزینۀ پرداخت در محل.

اما برای اینکه ایده‌‌ای از تفاوت قیمتی شرکت‌هایی که معرفی کردیم، داشته باشید، یک‌نمونۀ پستی را در همۀ آن‌ها بررسی کرده و در جدول زیر آورده‌ایم.

سفارش ما کتابی با وزن 300 گرم و ابعادی کمتر از A4 بود. این کتاب یک‌ بار مسیر در تهران – از آزادی به تهرانپارس – و بار دیگر از تهران به اصفهان جابه‌جا می‌شود.

 

نوع سرویس هزینه در تهران (ریال) هزینه از تهران به اصفهان (ریال)
شرکت ملی پست (پست ویژه) ۹۸۹۱۸ ۵۰۶۸۵۰
تیپاکس ۳۰۴۵۵۰ ۳۷۶۲۲۰
الوپیک ۶۴۰۰۰۰ ۴۲۲۳۲۰
اسنپ‌باکس ۶۶۰۰۰۰
چاپار ۲۹۳۹۵۰ ۳۶۶۷۰۰

 

تا اینجای مقاله، شما با روش‌های مختلف و هزینهٔ ارسال محصول از طریق هرکدام آشنا شدید. با این حال، یک سؤال اساسی بدون پاسخ مانده است:

کدام‌یک برای ما مناسب است؟

اگر می‌خواهید بدانید چه عواملی را هنگام انتخاب نحوه ارسال محصولات فروشگاه اینترنتی در نظر بگیرید، در بخش بعدی هم با ما همراه باشید.

 

معیارهای انتخاب نحوه ارسال محصولات فروشگاه اینترنتی

شاید هنوز سردرگم  هستید که از بین انواع روش‌های ارسال کالا کدام را انتخاب کنید. پیشنهاد می‌کنیم چک‌لیستی برای خود تهیه کرده و موارد مهم را در آن اولویت‌بندی کنید. پس از آن، به سرویس‌هایی که هر یک از شرکت‌ها پیش روی شما می‌گذارند، دوباره نگاهی بیندازید و انتخابی درست انجام دهید:

  • آیا ارسال رایگان یا هزینۀ پایین آن را جزو مزایای خدمات خود به مشتریان معرفی کرده‌اید؟
  • می‌خواهید مشتری سفارش خود را در چه مدت‌زمانی دریافت کند؟
  • آیا قصد دارید سرویس پرداخت در محل داشته باشید؟
  • ترجیح می‌دهید بسته‌بندی توسط شرکت پستی صورت گیرد؟
  • آیا فروشگاه شما سراسر کشور را پوشش می‌دهد؟
  • ارزش مرسوله چقدر است و آیا نیاز بیمه دارد؟
  • شرکت پستی تا چه حد، به تعهدات خود در سرویس‌دهی خوب عمل می‌کند؟

اگر در ابتدای کار هستید، شاید لازم باشد سرویس‌های مختلف را تست کنید. درواقع، عملکرد هر یک از شرکت‌های پستی را بسنجید تا بهترین روش ارسال محصولات فروشگاه اینترنتی را برای کسب‌وکار خود پیدا کنید. البته برخی فروشگاه‌ها از چند شیوه به‌طور هم‌زمان استفاده می‌کنند و به مخاطبان خود در نحوۀ دریافت خرید خود حق انتخاب می‌دهند.

دوره جدید و رایگان آموزش ساخت ویدیو تبلیغاتی حرفه‌ای
دوره جدید و رایگان آموزش ساخت ویدیو تبلیغاتی حرفه‌ای

در این دوره ۲ ساعته، یاد می‌گیرید که چطور با نوشتن سناریو عالی و توجه به نکات حرفه‌ای در ساخت ویدیو، یک ویدیو تبلیغاتی خوب و موثر بسازید.

ثبت‌نام arrow-left

ارسال صحیح کالا بسیار مهم است!

محصول باید بدون هیچ مشکلی به دست مشتری برسد. به همین دلیل است که شما باید به روش ارسال آن توجه کنید و مطمئن شوید اتفاقی خاصی میان راه رخ نمی‌دهد.

در این مقاله، روش‌های ارسال کالا و سرویس‌هایی را که شرکت‌های پستی ارائه می‌کنند، معرفی کردیم و به مقایسۀ تعرفه‌های آن‌ها پرداختیم؛ همچنین از معیارهایی گفتیم که لازم است برای انتخاب درست از بین آن‌ها در نظر بگیرید.

امیدواریم با توجه به این اطلاعات، بتوانید تجربه‌ای خوشایند برای مشتریانتان رقم بزنید و وفاداری آن‌ها را افزایش دهید. خوشحال می‌شویم که تجربه‌های مثبت خود را در ارسال و دریافت کالا با ما و دیگر خوانندگان در میان بگذارید.

 

4.6/5 - (12 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest

24 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سمیرا سرباز
سمیرا سرباز
1 سال قبل

تیپاکس واقعاً بی‌مسئولیت‌ترین شرکت ایرانیه که دیدم. عدم پاسخگویی، شفاف نبودن هزینه‌ها، دریافت وجه بیشتر، آسیب زده به بسته‌ها، دروغگویی و … کارهایی هستند که خیلی تخصصی انجام میدن.

شما ببین این شرکت چقدر بی در و پیکره که من مجبور شدم اسنپ بگیرم بره بسته‌مو از دفتر تیپاکس بگیره بیاد!!

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
مدیر
پاسخ به  سمیرا سرباز
1 سال قبل

ممنون که تجربهٔ خودتون رو با ما در میون گذاشتین و خیلی متأسفیم که این اتفاق برای شما رخ داده.

صادقی
صادقی
1 سال قبل

من خودم با چاپار کار میکنم با اینکه سابقش از تیپاکس کمتره ولی بهتره. بخاطر اینکه تیپاکس رو میشناسنش و عموما ازشن نارضین ولی چاپار نارضایتیش خیلی کمتره
فک کنم یکمی توی مبالغ چاپار برای داخل تهران اغراق شده. یا اینکه نماینده ای ک بار رو از شما تحویل گرفته اشتباهی کرده
وگرنه من داخلی تهران بسته میفرستم. بسته ۱.۵ کیلویی دیگ خیلی بشه ۴۰ تومن هزینش میشه

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
مدیر
پاسخ به  صادقی
1 سال قبل

سلام
وقت بخیر
ممنون که تجربهٔ خودتون رو با ما به اشتراک گذاشتین. تیپاکس نمایندگی‌های مختلفی داره و خیلی ناراحتیم که تجربهٔ خوبی نداشتین.
بله، حق با شماست. متأسفانه یه اشتباه رخ داده. ممنون که اطلاع دادین 🙂 اصلاح شد.
جا داره به این موضوع هم اشاره کنیم که چاپار زیر ۱ کیلوگرم رو همون ۱ کیلوگرم در نظر می‌گیره.

محمود
محمود
1 سال قبل

با اختلاف آشغال ترین روش حمل استفاده از تیپاکس. تقریبا به طور عمومی تمام شعبه هاشون از مشتری دزدی می‌کنن. بدترین خدمات ممکن رو دارن

علی نامور
علی نامور
11 ماه قبل

یکی از بهترینها رو یادتون رفته معرفی کنید
هم خدمات مناسب هم قیمت خیلی خوب
شرکت اکوپیک بینظیره برا تهران

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
مدیر
پاسخ به  علی نامور
11 ماه قبل

ما در این مقاله، به خدمات شرکت‌هایی اشاره کردیم که به کسب‌وکارها کمک می‌کنن کالاهای خود را به شهرهای دیگر به‌غیر از تهران هم ارسال کنن.
به همین خاطر، به اکوپیک که در حال حاضر فقط سرویس ارسال در شهر تهران رو داره، اشاره نکردیم.
از شما ممنونیم که تجربهٔ خودتون رو با ما در میون گذاشتین و این شرکت رو معرفی کردین ?

یاسین علیزاده
یاسین علیزاده
11 ماه قبل

سلام و عرض ادب
بنده فروشگاه کفش دارم. و جدیدا مشتری‌هایی از سراسر کشور دارم،
دو تا مشکل و سوال دارم.
بار اول رفتم اداره پست و چند مدل کفش با جعبه خواستم ارسال کنم، گفتن باید جعبه خود شرکت پست باشه، وگرنه برگشت میخوره. و این خیلی ضرر میشه، جعبه خود کفش رو درآوردن جعبه پست رو گذاشتن و بابت هر جعبه ۷ تومن گرفتن،
دوم اینکه من مثلا ممکنه در روز ۴۰ جفت کفش ارسال کنم خیلی سخته که بخوام جعبه ها رو در بیارم. و اینکه آیا اداره پست با اینجور موارد قرارداد میبنده که بخوام هم با جعبه کفش بفرستم هم قرارداد ببندن که یه کار روتین باشه؟

حسین بابایی
حسین بابایی
پاسخ به  یاسین علیزاده
11 ماه قبل

سلام

متاسفانه اطلاعات دقیقی در این مورد نداریم. می‌تونید از اداره مرکزی پست سوال بپرسید.

حسین
حسین
پاسخ به  یاسین علیزاده
10 ماه قبل

سلام خیر دفاتر اصلی پست این ایراد رو میگیرند متاسفانه و برخی از دفاتر پیشخوان هم همکاری نمیکنن بخاطر حاشیه سودی که از فروش کارتن دارن اگر تهران هستید میتونید با دفترپیشخوان ما همکاری کیند
در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با این شماره تماس بگیرید09214267498

نیلو
نیلو
9 ماه قبل

عالی بود
توضیحات کامل و دقیق
تازه میخوام کارم شروع کنم و خیلی مفید بود برام
ممنون

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
مدیر
پاسخ به  نیلو
9 ماه قبل

سلام
وقت بخیر
خیلی خوشحالیم مقاله برای شما مفید بوده 🙂
ممنون که به ما فیدبک می‌دین.
موفق باشین ✌?

محمد
محمد
8 ماه قبل

جزو معدود سایت های ایرانی هستید که تولید محتوا عالی بود و دیدم که کامنتارو پاسخ دادید خیلی ممنونم از مسئولیت پذیری شما امیدوارم بیشتر شاهدش باشیم و من تمام قد حمایت میکنم از حرکتتون ????

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
مدیر
پاسخ به  محمد
8 ماه قبل

سلام
خیلی خوشحالیم اینو می‌شنویم و برای ما ارزشمنده 🙂
افتخار می‌کنیم در این مسیر همراه ما هستین ?

اعظم
اعظم
7 ماه قبل

ممنون از مقاله ی خوب و اینکه پاسخگو هستید ،خیلی ارزشمنده

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
مدیر
پاسخ به  اعظم
7 ماه قبل

سلام
خیلی خوشحالیم این مقاله برای شما مفید بوده 🙂
ممنون از شما که با دادن بازخورد، ما رو همراهی می‌کنین.

محمدرضا
محمدرضا
6 ماه قبل

دوستان کسی تا حالا با چیتاپست بسته ای ارسال کرده؟ چجوری بوده؟

زینب
زینب
پاسخ به  محمدرضا
2 روز قبل

بله از درب منزل تحویل میگیرن و نرخ خوبی دارن و سرعت ارسال بالا اما متاسفانه برای همه جا ارسال ندارند و چند شهر محدود که اکثرا مراکز استان ها هستند نمایندگی و ارسال دارن

وحید
وحید
6 ماه قبل

با تشکر
امیدوارم به آنچه که نمیدانید چیست برسید

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
مدیر
پاسخ به  وحید
6 ماه قبل

خوشحالیم مقاله برای شما مفید بوده 🙂
ممنون ?

فیص اللهی
فیص اللهی
پاسخ به  رضا سپه‌وندی
3 ماه قبل

با سلام
بنظر من بهترین گزینه ارسال همون پست هست‌ چون به روستا هم ارسال داره و قیمتش تقریبا یک سوم شرکت های خصوصیه و با دستگاه آنالیز میشه امکان جا سازی محموله غیر مجاز داخل بار شما نیست.

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
مدیر
پاسخ به  فیص اللهی
3 ماه قبل

سلام

ممنون که تجربه و نظر خودتون رو با ما به اشتراک گذاشتین 🍀

علی
علی
6 ماه قبل

تشکر – فقط کاش یک مثال هم از باری سنگین تر مثلا به وزن 7 کیلوگرم میزدید.

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
مدیر
پاسخ به  علی
6 ماه قبل

توی هر بخش که سرویس‌ها رو معرفی کردیم، لینک برآورد قیمت رو گذاشتیم. شما می‌تونین مبدا و مقصد رو همراه با اطلاعات بسته مشخص کنین تا ببینین هزینهٔ ارسال چقدر می‌شه.

برای مثال، هزینهٔ ارسال با تیپاکس برای بسته‌ای به ارزش ۶۰۰ هزار تومن از تهران به خرم‌آباد با وزن ۷ کیلوگرم، بدون بسته‌بندی و تحویل در منزل می‌شه ۱۵۸ هزار تومن.

ریتارگتینگ، فرصت دوباره برای برگرداندن مشتری!