به نیروی متخصص تبلیغات نیاز دارید؟ «آنالیز» اینجاست 🤝

بهترین درگاه‌های پرداخت اینترنتی برای فروشگاه آنلاین (+ نحوهٔ گرفتن درگاه)

راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی | نیکان حیدری | تاریخ بروزرسانی : ۹ دی ۱۴۰۲

بهترین درگاه‌های پرداخت اینترنتی برای فروشگاه آنلاین (+ نحوهٔ گرفتن پرداخت یار)

هرقدر فرایند خرید راحت‌تر باشد، تجربهٔ بهتری هم برای مشتری رقم می‌خورد. حتی فروشگاه‌های سنتی هم تلاش می‌کنند راه‌های مختلفی به‌غیر از پرداخت با پول نقد یا از طریق دستگاه پوز پیش پای مشتری بگذارند؛ مثل اسکن QR Code.

در خرید آنلاین، اهمیت این مسئله به‌مراتب بیشتر است؛ چون مشتری انتظار دارد همه‌چیز سریع و آسان باشد.

شاید انتقال پول به روش کارت‌به‌کارت برای شما گزینهٔ بهتری باشد؛ ولی اغلب افراد از آن استقبال نمی‌کنند. از طرفی، دردسرهای خاص خودش را دارد؛ مثلاً ارسال رسید و کد پیگیری و همچنین بررسی ساعت پرداخت و ننشستن پول در حساب!

به همین خاطر، داشتن درگاه‌های پرداخت برای فروشگاه‌‌های اینترنتی ضروری است؛ ولی چطور درگاه بگیریم؟ چند نوع درگاه داریم؟

این مقاله را تا آخر بخوانید تا نه‌تنها به پاسخ این ۲ سوال خود برسید، بلکه با بهترین درگاه‌های پرداخت ایرانی هم آشنا شوید.

 

انواع درگاه پرداخت اینترنتی

درگاه‌های پرداخت اینترنتی را می‌توان به ۲ دستهٔ مستقیم و غیرمستقیم (واسط) تقسیم کرد. هرکدام ویژگی‌ها، قابلیت‌ها، مزایا و معایب خود را دارند که آن‌ها را برای نیازهای مختلف مناسب می‌کند.

بیایید در ادامه با هر ۲ نوع بیشتر آشنا شویم.

دوره جدید و رایگان آموزش تولید محتوای تبلیغاتی
دوره جدید و رایگان آموزش تولید محتوای تبلیغاتی

در این دورهٔ ۴ ساعته با کمک اساتید باتجربه یاد می‌گیرید چطور بنر، ویدیو و متن تبلیغاتی عالی و موثر را خودتان آماده کنید تا بازدهی تبلیغات را چند برابر کنید!

مشاهده دوره arrow-left

۱. مستقیم

درگاه‌های پرداخت مسقتیم توسط بانک‌ها مستقیماً در اختیار مشاغل اینترنتی قرار می‌گیرند.
چرا به آن مستقیم می‌گوییم؟ چون در این حالت، کاربر برای پرداخت هزینه، مستقیماً به صفحه‌ای هدایت می‌شود که توسط بانک در اختیار فروشنده قرار گرفته است. به عبارتی، هیچ واسطه‌ای در کار نیست و به همین خاطر، به آن درگاه پرداخت مستقیم یا PSP می‌گویند.

PSPها شرکت‌هایی هستند که زیرنظر بانک مرکزی کشور فعالیت می‌کنند و کارشان طراحی صفحات پرداخت است. معروف‌ترین PSP که احتمالاً همه نام آن را شنیده‌ایم، شاپرک است.

همان‌ طور که گفتیم، با استفاده از درگاه مستقیم، مشتری یک‌راست به بانک وصل می‌شود؛ به همین خاطر، مبلغ واریزی هم بدون درنگ در حساب فروشنده یا صاحب سایت می‌نشیند.

یکی از مهم‌ترین مزایای این درگاه، اعتبار بیشتری است که نسبت به درگاه‌های واسط یا غیرمستقیم دارد.

البته درگاه مستقیم بدون ایراد هم نیست! زمان فعال‌سازی آن برخی اوقات بسیار طولانی می‌شود و ممکن است هفته‌ها زمان ببرد تا درگاه‌تان حاضر شود.

مشکل دیگری که این نوع درگاه‌ها دارند، پشتیبانی ضعیفی است که توسط بانک‌ها ارائه می‌شود؛ خبری از پشتیبانی ۲۴ ساعته و رفع سریع مشکل نیست!

همچنین، امکاناتی که همراه با درگاه ارائه می‌شود، بسته به بانکی که از آن خدمات می‌گیرید، متفاوت است.

نکتۀ مهم دیگر اینکه برای استفاده از درگاه مستقیم و اتصال آن به وب‌سایت، باید حداقل دانش فنی لازم را داشته باشید.

تصویر زیر نمونه‌ای از درگاه‌های مستقیم را نشان می‌دهد:

درگاه پرداخت مستقیم بانک ملت

 

اما درگاه‌های غیرمستقیم، برای این طراحی شده‌اند که پیچیدگی‌های برادر بزرگتر خود را از میان بردارند ?

۲. درگاه پرداخت واسط (غیرمستقیم)

درگاه پرداخت واسط مانند واسطه بین شما و بانک عمل می‌کند: پول ابتدا به حساب پرداخت یار و سپس به حساب شما واریز می‌شود. از طرفی، به شما کمک می‌کند بدون نیاز به مراجعه به بانک و روزها انتظار در صف، درگاه پرداخت اینترنتی فروشگاه‌تان را فعال کنید.

برخلاف درگاه‌های مستقیم که به‌صورت آنی تسویه‌حساب می‌کنند، پرداخت یار معمولاً یک روز بعد مبلغ دریافتی را به حساب فروشنده واریز می‌کند. در کنار این تأخیر در انتقال، قاعده کلی به این صورت است که برای هر تراکنش، کارمزدی هم کسر خواهد شد.

در مقابل، این نوع درگاه‌ها بسیار سریع‌تر از درگاه‌های مستقیم فعال می‌شوند. در حالی که دستیابی به یک درگاه مستقیم ممکن است تا ۱ ماه هم طول بکشد، درگاه واسط تنها بعد از چند ساعت (از ۲ تا ۲۴ ساعت) فعال می‌شود.

مزیت جذاب دیگری که درگاه واسط نسبت به درگاه مستقیم دارد، پشتیبانی بسیار سریع‌تر و بهتری است که به کاربرانش ارائه می‌کند.

تفاوت مهم دیگر این دو نوع درگاه، در سهولت نصب است (برخلاف برادر بزرگتر خود). همچنین امنیت آن هم معمولاً بیشتر از درگاه‌های مستقیم است.

نکته: هر ۲ نوع درگاه موظف‌اند قوانین و استانداردهای سامانهٔ شاپرک را رعایت کنند و از این نظر، امنیت هر ۲ در یک سطح است. تفاوت اصلی در زمان رسیدگی به مواردی مثل کلاه‌برداری است که در این شرایط، پرداخت یار سریع‌تر از بانک عمل و از واریزی و تسویه جلوگیری می‌کند.

تمام تفاوت‌ها را می‌توانید در جدول زیر ببینید:

 

تفاوت‌های درگاه‌های پرداخت مستقیم و واسط
درگاه پرداخت مستقیم درگاه پرداخت واسط
تسویه‌حساب آنی تسویه‌حساب پس از ۲۴ ساعت
پشتیبانی ضعیف پشتیبانی خوب
نیاز به دانش فنی برای نصب نصب آسان
فرایند گرفتن و فعال‌سازی سخت و طولانی گرفتن و فعال‌سازی سریع و آسان

هدف از تهیهٔ این مقاله، ارائهٔ راه‌حلی مناسب برای تسریع فرایند خرید است. به همین خاطر،  چند درگاه پرداخت واسط ایرانی را بر اساس مشاهدات و نظرات کاربران انتخاب کردیم تا مزایب و معایب هرکدام را با شما در میان بگذاریم.

خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!
خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!

هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم.

۵ درگاه پرداخت واسط ایرانی با عملکرد خوب!

قبل از بررسی بهترین درگاه‌های پرداخت اینترنتی ایرانی، اجازه دهید ببینیم ویژگی‌های یک درگاه خوب به‌طور کلی چیست:

  • سرعت بالا در بارگذاری و هدایت مخاطب
  • ارائهٔ راهنمایی لازم برای نصب
  • امنیت بالا
  • به‌روزرسانی دائمی برای رفع باگ‌ها
  • اطلاع‌رسانی مشکلات احتمالی به کاربران
  • پشتیبانی تمام‌وقت

این موارد را در گوشه‌ای از ذهنتان داشته باشید و بیایید بررسی شناخته‌شده‌ترین پرداخت یارها را شروع کنیم.

رفع مسئولیت: اینکه پشتیبانی هر پرداخت یار راضی‌کننده است یا نه، طبق گفته‌های کاربران در شبکه‌های اجتماعی مشخص شده است.

 

۱. زرین پال

بدون شک، شناخته‌شده‌ترین و شاید محبوب‌ترین درگاه پرداخت واسط ایران، زرین پال است. این شرکت با خدمات جذابی که همراه با درگاه‌های خود ارائه می‌کند، توانسته است مشتریان زیادی را جذب کند.

برای مثال، با گرفتن درگاه از این مجموعه، تا ۱ ماه هیچ کارمزدی پرداخت نخواهید کرد. بعد از اینکه کارتان روی غلتک افتاد و کمی جا افتادید، فقط ۱ درصد کارمزد تا سقف ۳ هزار تومان تراکنش پرداخت خواهید کرد. عددی که بسیار منصفانه به نظر می‌رسد!

همچنین زرین پال خدمتی بسیار جذاب با نام زرین کارت دارد. با نئوبانک‌ها آشنایی دارید؟ شناخته‌شدن‌ترین آن‌ها بلوبانک است.

دارندگان زرین کارت، با استفاده از یک اپلیکیشن موبایلی می‌توانند تمام کارهای بانکی خود را انجام دهند. در ضمن، دارندگان این کارت کارمزد کمتری را هم پرداخت خواهند کرد. تنها ۰/۵ درصد تا سقف ۲ هزار تومان تراکنش.

در عصر شبکه‌های اجتماعی، اغلب کسب‌وکارهای کوچک به داشتن صفحه‌ای در (مثلاً) اینستاگرام برای فروش محصولاتشان بسنده می‌کنند. در چنین حالتی، چالشی در رابطه با پرداخت هزینۀ خرید وجود دارد. زرین پال، برای حل این چالش هم راه‌حل بسیار جالبی دارد؛ زرین لینک!

روال کار به این صورت است که برای هر محصول، لینکی را همراه با قیمت تعیین‌شده مشخص می‌کنید. پس از آن، لینک را برای خواهان محصول می‌فرستید و او می‌تواند از طریق آن، هزینۀ جنس مدنظرش را پرداخت کند. کارمزد تراکنش با زرین لینک ۲۰۰ تومان است.

علاوه بر تمام این ویژگی‌های شگفت‌انگیز، قابلیتی به نام تسهیم برای کسب‌وکارهای اشتراکی وجود دارد.

مثلاً اگر با برادرتان شریک هستید و می‌خواهید مبلغ دریافتی به صورت جداگانه به حساب هرکدامتان واریز شود، تسهیم این کار را برایتان انجام می‌دهد.

تسویه‌حساب در این مجموعه، ۲۴ ساعت پس از تراکنش انجام می‌شود.

زرین پال یکی از بهترین درگاه‌های پرداخت اینترنتی

موارد زیر جزو مزایای زرین پال هستند:

  • دارای اپلیکیشن موبایلی
  • امکان اتصال به ووکامرس (یکی از بهترین افزونه‌های وردپرس برای ساختن فروشگاه آنلاین)
  • پشتیبانی راضی‌کننده
  • درگاه‌های متنوع برای نیازهای گوناگون
  • خدمات و مزایای مخصوص و متنوع برای زرین کارت

در آخر هم باید به ضمانت دوجانبهٔ زرین پال اشاره کنیم. در این حالت، تا زمانی که محصول به دست مشتری نرسد، وجه به حساب شما منتقل نمی‌شود. این مسئله باعث می‌شود یک رابطه بر مبنای اعتماد بین شما و مشتری شکل بگیرد.

قابلیت جذاب و آخری هم که باید بگوییم، عودت آنی وجه است. در صورتی که هرگونه مشکلی – تغییر یا لغو سفارش یا واریز اشتباهی – پیش بیاید، می‌توانید کل وجه یا بخشی از آن را به‌طور خودکار و در لحظه عودت دهید.

برویم سراغ گزینهٔ جذاب دوم!

جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥
جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥

گوگل بی‌شک معدن مشتری است که حضور در آن در جذب مشتری و افزایش فروش تاثیر چشمگیری دارد؛ با تبلیغات در گوگل، محصول خودتان را به کسی معرفی می‌کنید که یا قصد خرید دارد یا در مرحلهٔ تحقیق است! ما به‌عنوان پارتنر رسمی گوگل آماده‌ایم در اجرا و مدیریت کمپین‌ها در کنار شما باشیم.

دریافت مشاوره رایگان arrow-left

۲. پی پینگ

در پی پینگ، می‌توانید درگاه پرداخت خود را با نام و لوگوی مجموعه‌تان بسازید. این شرکت خدماتش را با سازوکار متفاوت‌تری نسبت به باقی رقبا ارائه می‌کند.

برای بهره‌بردن از ویژگی‌های مختلف پی پینگ باید هزینه‌ای جداگانه بپردازید. البته امکان استفاده از پنل رایگان هم وجود دارد که امکانات کمتری دارد.

امکانات مختلفی که این سرویس ارائه می‌کند، شامل مواردی مثل صدور فاکتور آنلاین، اپلیکیشن موبایلی، فاکتور زمان‌بندی‌شده برای پرداخت‌های اقساطی و… هستند. همچنین ویژگی تسهیم که برای زرین پال به آن اشاره کردیم هم در خدمات این مجموعه دیده می‌شود.

کارمزد پی پینگ برای تراکنش‌های تا سقف ۵ هزار تومان، ۱ درصد است.

در لحظۀ نگارش این مقاله، پی پینگ به‌خاطر شرایط ویژۀ کشور عزیزمان ایران، ۳ ماه درگاه پرداخت رایگان به کسب‌وکارها می‌دهد (پیشنهاد می‌کنیم مقالهٔ «کمپین مسئولیت اجتماعی چیست (بررسی ۷ نمونهٔ موفق ایرانی» را در همین راستا بخوانید!)

چرا پی پینگ را در لیست بهترین درگاه‌های واسط پرداخت گذاشتیم؟ به‌دلیل مزایای زیر:

  • امکانات متنوع
  • ارائۀ پلاگین‌ برای سیستم‌های مدیریت محتوای مختلف (وردپرس، جوملا، پرستاشاپ و…)
  • نرم‌افزار فروشگاهی
  • ارائۀ لینک پرداخت برای فروشگاه‌های فعال در شبکه‌های اجتماعی
  • اپلکیشن موبایل کامل و جامع
  • امکان ساخت QR Code برای محصولات

هرچند این شرکت معایبی هم دارد! مثلاً پنل‌های پولی برای استفاده از تمامی امکانات که شاید به مذاق بعضی‌ها خوش نیاید. جدا از آن، کارمزد نسبتاً بالا و پیچیدگی سرویس را هم جزو نقاط ضعف آن می‌دانند.

پی پینگ

۳. نکست پی

این مجموعه با کارمزد کمی که می‌گیرد شناخته می‌شود. در نکست پی، از روش‌های زیر می‌توانید درگاه پرداخت بسازید:

  • ساخت درگاه و اتصال مستقیم آن به سایت یا اپلیکیشن
  • ساخت لینک جداگانه برای محصولات مختلف
  • ساخت صفحه‌ای که کاربر بتواند مبلغ را خودش وارد کند (مثل همان پوز فروشگاه)

مورد سوم برای خیریه‌ها و انجمن‌های حمایتی هم گزینهٔ بسیار مناسبی است.

اما همان‌ طور که گفتیم، جذاب‌ترین نکته در رابطه با این شرکت، کارمزد بسیار کمی است که می‌گیرد! تنها ۱ درصد برای تراکنش‌های تا سقف ۸۰۰ تومان! عددی که باورنکردنی است.
اگر تعداد تراکنش‌های روزانه کسب‌وکارتان بیش از ۱۰ مورد است، می‌توانید با مجموعه تماس بگیرید و تحت شرایطی کلاً از پرداخت کارمزد معاف خواهید شد.

البته اگر از سیستم اطلاع‌رسانی پیامکی استفاده کنید، مبلغ ۲۰ تومان به‌ازای هر پیامک از حسابتان کم می‌شود. راه جایگزین آن هم استفاده از ربات تلگرامی است که هزینه‌ای به‌دنبال ندارد.

همچنین می‌توانید تعیین کنید که کارمزد از حساب کدام طرف کسر شود؛ فروشنده یا خریدار. تسویه هم به فاصلۀ ۱ روز کاری انجام می‌شود و فعال‌سازی آن فقط ۵ دقیقه طول می‌کشد!

نکست پی

مزایای نکست پی عبارت‌اند از:

  • تنوع در درگاه‌های پرداخت
  • پلاگین برای CMSهای گوناگون
  • کارمزد بسیار ناچیز

همچنین دو ایراد آن موارد زیر هستند:

  • نداشتن اپلیکیشن موبایل
  • پشتیبانی نه‌چندان مناسب
مقاله پیشنهادی: ووکامرس چیست؟ + آموزش قدم‌به‌قدم و تصویری ساخت فروشگاه با ووکامرس 

 

۴. پردانو

پردانو هم مثل سایر رقبای خود، انواع مختلف درگاه‌ها مانند پرداخت درون‌اپلیکیشنی را ارائه می‌کند.

در صورتی که از پردانو استفاده می‌کنید، می‌توانید با ارتقا عضویت خود به حالت ویژه، بدون کارمزد فعالیت کنید. البته در چنین شرایطی، تسویه‌حساب به‌صورت هفتگی خواهد بود و نه روزانه!

علاوه بر این‌ها، با پردانو امکان استفاده همزمان از ۱۰ درگاه را خواهید داشت؛ پشتیبانی این مجموعه هم بسیار خوب است و از طریق تماس و تیکت پاسخ‌گوی مشتریان هستند.

حتی اگر قصد تهیۀ درگاه مستقیم داشته باشید، باز هم پردانو خدمات لازم را به شما ارائه می‌کند.

مقاله پیشنهادی: آموزش فروش اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی در سال ۱۴۰۲

۵. رایان پی

در ادامۀ معرفی بهترین درگاه‌های پرداخت اینترنتی، به رایان پی می‌رسیم. مجموعه‌ای که انواع مختلفی از درگاه‌ها را متناسب با نیازهای گوناگون ارائه می‌کند.

کارمزد درگاه‌های این مجموعه، ۱ درصد برای تراکنش‌های زیر ۶ هزار تومان است. همچنین، تسویه‌حساب در رایان پی پس از ۱ روز کاری انجام می‌شود.

رایان پی یکی از بهترین درگاه‌های پرداخت اینترنتی

مزایا:

  • ارائۀ درگاه شخصی برای فروشگاه‌های اینستاگرامی یا تلگرامی
  • کارمزد کم برای فروشگاه‌های شبکه‌های اجتماعی
  • ارائهٔ درگاه در کمتر از ۲ ساعت کاری
  • ارائه افزونه برای CMSهای مختلف

معایب:

  • نداشتن اپلیکیشن موبایل
  • سایت پیچیده و گیج کننده

کار ما با لیست بهترین درگاه‌های پرداخت واسط تمام شد؛ ولی شاید بپرسید چگونه درگاه پرداخت بسازیم؟ برای گرفتن پاسخ، در بخش بعدی با ما همراه باشید!

مقاله پیشنهادی: افزایش فروش با سئو سایت فروشگاهی (بررسی ۶ مرحلهٔ حیاتی!)

نحوه گرفتن درگاه پرداخت برای سایت فروشگاهی

اگر موافق باشید، مراحل گرفتن درگاه‌های پرداخت مستقیم و واسط را جداگانه بررسی کنیم:

 

۱. مراحل گرفتن درگاه پرداخت مستقیم

همان‌ طور که بالاتر گفتیم، درگاه پرداخت مستقیم با انواع غیرمستقیم آن تفاوت‌هایی زیادی دارند که یکی از آن‌ها، نحوهٔ گرفتن درگاه است.

به‌منظور تهیۀ یک درگاه پرداخت مستقیم، اول از همه باید به بانکی که در آن حساب دارید، مراجعه کنید.

در بانک مدنظر، باید شروط تعیین‌شده توسط بانک را رعایت کنید:

  • سایت و فروشگاه‌تان باید به‌طور کامل راه‌اندازی شده باشد
  • باید دارای شرکت ثبت‌شده و محل اقامت مشخص و قانونی باشید
  • کسب‌وکارتان باید تمام مجوزهای حقیقی و حقوقی برای فعالیت را داشته باشد
  • سایتتان حتماً باید ای‌نماد یا نماد اعتماد الکترونیک داشته باشد
  • باید متعهد شوید که تمام قوانین تجارت الکترونیک جمهوری اسلامی را رعایت خواهید کرد
  • نباید از نظر نظام بانکی کشور، منعی برای فعالیت داشته باشید

بعد از تکمیل مدارک، پس از مدتی که بعضاً ممکن است تا چند ماه هم طول بکشد، درگاه شما آماده خواهد شد.

یک نکتۀ بسیار مهم: از آنجایی که آماده‌سازی درگاه مستقیم وقت‌گیر است، بهتر است یک درگاه واسط در ابتدای کار داشته باشید تا سایتتان بتواند فعالیت خود را سریع‌تر آغاز کند!

مقاله پیشنهادی: مراحل راه اندازی آنلاین شاپ به زبان ساده

۲. نحوه گرفتن درگاه پرداخت واسط

روال کار در رابطه با درگاه‌های واسط بسیار ساده‌تر است. نیازی به حضور فیزیکی در هیچ‌جایی نیست! فقط کافی است به سایت پرداخت یار مدنظرتان بروید و ثبت‌نام کنید.

پس از ساخت اکانت، باید احراز هویت کنید. نیازی به ارائۀ کوهی از مدارک نیست؛ فقط مدارک هویتی‌تان مثل کارت ملی و شناسنامه را در سایت آپلود می‌کنید و منتظر تائید آن‌ها می‌مانید.

بعد از اینکه هویتتان احراز شد، آدرس سایتتان را وارد می‌کنید و درگاه برایتان فعال خواهد شد.

بر خلاف درگاه‌های مستقیم، پرداخت‌یارها خیلی سریع فعال می‌شوند. همچنین، اتصال آن‌ها به سایت هم بسیار راحت‌تر و است و توسط پلاگین‌های ارائه‌شده توسط آن‌ها انجام می‌شود.

از طرفی، می‌توانید برای نصب درگاه هم روی پشتیبانی پرداخت یار حساب ویژه باز کنید تا فروش خود را سریع‌تر شروع کنید!

مقاله پیشنهادی: چگونه محصولات خود را در اینترنت بفروشیم؟ (۷ روش ثابت‌شده)

برای گرفتن درگاه پرداخت خودتان همین حالا اقدام کنید!

در این مقاله، با درگاه‌های مستقیم و واسط و همچنین بهترین درگاه‌های پرداخت اینترنتی آشنا شدیم. مزایا و معایب هرکدام را بررسی کردیم تا بتوانید راحت‌تر تصمیم بگیرید. در آخر هم که نحوهٔ گرفتن هرکدام را با شما در میان گذاشتیم.

حالت ایدئال این است که از هر دو نوع درگاه استفاده کنید! برای اینکه وقتی یکی از درگاه‌ها به هر دلیلی از دسترس خارج شد، فروشگاه‌تان بتواند به فعالیت خود ادامه دهد.

می‌توانید کار خودتان را فعلاً با درگاه‌های واسط شروع کنید و به‌مرور زمان، برای گرفتن درگاه مستقیم اقدام کنید.

آیا چیزی از قلم افتاده است یا سؤالی در این زمینه دارید؟ در بخش نظرات برای ما بنویسید.

مشکلات اخیر نشان داد که داشتن سایت راهی مطمئن برای سروپا نگه‌ داشتن فروشگاه آنلاین است. اگر دوست دارید سایت فروشگاهی داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم مقالهٔ «آموزش طراحی و ساخت سایت فروشگاهی به زبان ساده» را همین حالا بخوانید.

4.1/5 - (25 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest

37 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمدمهدی
محمدمهدی
1 سال قبل

به نظرم درگاه اقای پرداخت خیلی خوبه
هم تسویه حسابش به موقع و سریع انجام میشه هم امکانات متنوعی داره

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
پاسخ به  محمدمهدی
1 سال قبل

سلام
ممنون که تجربهٔ خودتون رو با ما به اشتراک گذاشتین 🙂

محمدمهدی قاسمی
محمدمهدی قاسمی
پاسخ به  رضا سپه‌وندی
9 ماه قبل

بعد از 6 ماه مجددا دارم نظر میدم … واقعا ازتون خواهش میکنم آیدی پی رو حذف کنید از لیست
خودتون اکانت بسازید و یه تراکنش انجام بدید ببینید تسویه میکنن یا نه !
حداقل زمان برای تسویه 40 روزه

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
پاسخ به  محمدمهدی قاسمی
9 ماه قبل

سلام
وقت بخیر
خیلی متاسفیم این اتفاق رو تجربه کردین.
با توجه به بررسی‌هایی که کردیم، مشکل تاخیر در پرداخت به‌خاطر قطعی سرویس و اختلال بوده. اعلام کردن پیگیرن تا این مشکل رو زودتر حل کنن.
توی بیانیه هم از کاربران خودشون عذرخواهی کردن و قول دادن این مشکل رو جبران کنن.

کاپیتان
کاپیتان
پاسخ به  رضا سپه‌وندی
6 ماه قبل

از تاریخ 05/02 با هیچ پذیرنده ای تسویه نکردند!!

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
پاسخ به  کاپیتان
6 ماه قبل

سلام

وقت بخیر

ما به‌خاطر مشکلاتی که برای آیدی پی پیش اومده، این درگاه رو از مقاله حذف کردیم. کارزاری برای دریافت پول مسدودشده راه افتاده که پیشنهاد می‌کنیم از اون طریق پیگیری کنین.

ما هم متاسفیم چنین مشکلی برای درگاه پیش اومده و امیدواریم خیلی زود مشکل آیدی پی و کاربران حل شه.

سامان افشین
سامان افشین
1 سال قبل

با سلام
زرین پال قدیم حدود 3000 تومان کارمزد میگرفت ، الان چند ماهیه که مبلغ 10.100 تومان کارمزد میگیره،
حجم کارشون زیاد شده سیستم تیکت و پشتیبانی که داشتن به شدت ضعیف شدن و برای یک تیکت ساده با 6 نفر مختلف صحبت شده و مشکل بعد از یک هفته هنوز برطرف نشده…
برای همین موضوع دنبال درگاه پرداختی بودم که به جای زرین پال بزاریم
اتفاقی با این مقاله شما روبرو شدم و ممنون از شما بابت مقاله که نوشتین

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
پاسخ به  سامان افشین
1 سال قبل

سلام آقای افشین
ممنون که تجربهٔ خودتون رو با ما به اشتراک گذاشتین. زرین پال یکی از درگاه‌های باسابقهٔ ایرانیه که امکانات قابل‌توجه‌ای داره. امیدواریم مشکل شما زودتر حل شه.
خوشحالیم این مقاله برای شما مفید بوده 🙂

سامان افشین
سامان افشین
پاسخ به  رضا سپه‌وندی
1 سال قبل

ممنونم رضا عزیز ، بله واقعا امکانات خوبی داره اما خب در زمینه پشتیبانی خیلی جای کار دارن و باید این مورد رو تقویت کنن

نازنین
نازنین
پاسخ به  سامان افشین
3 ماه قبل

سلام من برای فروشگاهم از گویاپی استفاده میکنم کارمزد 3000میگیره هست از پشتیبانی راضی هستم و زمان تسویه آنی هست

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
پاسخ به  نازنین
3 ماه قبل

سلام
ممنون که تجربه‌تون رو با ما به اشتراک گذاشتین.

محمود چلبیانی
محمود چلبیانی
1 سال قبل

سلام
من به شخصه همه درگاه ها رو دارم ولی zarinpal و sepordeh به مراتب تسویه مرتب دارند، به هیچ وجه سمت پی یا آیدی پی نرید، آیدی پی یکبار یک ماه پولو نمیداد.

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
پاسخ به  محمود چلبیانی
1 سال قبل

سلام
ممنون که تجربهٔ خودتون رو با ما اشتراک گذاشتین و امیدوارم این تجربهٔ بد تکرار نشه. گاهی اوقات، چنین مشکلاتی پیش میاد که اغلب سرویس‌های معرفی‌شده سعی می‌کنند خیلی سریع به مشکلات مشتری‌های خودشون رسیدگی کنن.

هما مرادی
هما مرادی
1 سال قبل

سلام وقت بخیر بنده از درگاه pay.ir استفاده میکردم که یهو ناپدید شد و درگاه قطع شد و الان سایتشون هم بالا نمیاد و بنده توی حساب پی پول داشتم و تسویه نکردم و هیچ راه ارتباطی باهاشون ندارم که درخواست تسویه حساب کنم. حالا چطور میتونم پولمو ازشون بگیرم؟ اگه کسی اطلاعی داره ممنون میشم راهنمایی کنه تشکر

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
پاسخ به  هما مرادی
1 سال قبل

سلام خانم مرادی
وقت بخیر
خیلی متاسفیم چنین اتفاقی برای شما و سایر کاربران pay.ir رخ داده. طبق بررسی‌ها، این درگاه در حال حاضر به‌ دلایل مختلف از دسترس خارج شده و ابتدا باید مشکلات اعلامی شاپرک رو رفع کنن. شما می‌تونین از طریق اکانت توییتر با اونا در ارتباط باشین.

حسین سقایی
حسین سقایی
1 سال قبل

مطلب ارزشمندی بود ، معرفی اجمالی ( مقایسه همه درگاه ها ) خیلی میتونه کاربردی باشه ، من برای سایتم از آیدی پی استفاده میکنم ، واریزی با تاخیر هستش ، حتی با دو بار درخواست در تیکت ، خاطرم هست زمان دریافت خود درگاه هم چند باری تماس گرفتم و تیکت زدم تا درگاه فعال شد در صورتی که مشکلی برای دریافت وجود نداشت ، در حال حاضر برای فروشگاه جدید در حالا بررسی بودم که با مطلب مفید شما آشنا شدم و کاش بقیه دوستان از تجربه کارکردشون بگن تا بتونیم استفاده بیشتری کنیم از این زحمت نویسنده ها

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
پاسخ به  حسین سقایی
1 سال قبل

سلام
خوشحالیم مقاله برای شما مفید بوده 🙂
ممنون که تجربه‌‌تون رو با ما و سایر دوستان در میون گذاشتین ?

عباسی
عباسی
1 سال قبل

درگاه پرداخت سایت ما زرین پال بود که به دلیل پشتیبانی ضعیفی که داشتن باهاشون قطع همکاری کردیم، بعد از اون اتفاقی با درگاه شپا برخورد کردم، کارمزدش از بقیه درگاه ها کمتره و ۴۵ روز هم رایگانه در حال حاضر که راضی ام. ممنونم از مطلب مفیدتون

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
پاسخ به  عباسی
1 سال قبل

سلام
وقت بخیر
ممنون که تجربهٔ خودتون رو با ما در میون گذاشتین.
خوشحالیم که مقاله برای شما مفید بوده 🙂

علی
علی
1 سال قبل

درگاه pay.ir که مسدود شده است و منی که مدتها به عنوان یکی از درگاه ها روی سایتم داشتم اصلا از پشتیبانی شون در زمان فعالیتشون هم راضی نبودم. الان هم که بدون اطلاع قبلی مسدود است و حتی سایتشان هم از دسترس خارج شده! خدا رو شکر من پولی از آنها بستانکار نبودم. ولی آنها که طلبی داشتند، حالا باید بدوند تا پولشان را شاید بگیرند! به نظر من بروید سراغ درگاه های پرداخت مستقیم. چون به پرداخت یار ها خیلی اعتباری نیست

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
پاسخ به  علی
1 سال قبل

سلام
وقت بخیر
بله، متاسفانه درگاه pay.ir به‌دلیل مشکلات حقوقی از دسترس خارج شده و ما هم اون رو از لیست خودمون پاک کردیم.
امیدوارم مشکل این درگاه به‌زودی رفع شه.

جواد
جواد
11 ماه قبل

من تا امروز از نکست پی استفاده میکردم. اما متاسفانه درگاه شون خطا میده و خودشون میگن از شاپرکه ولی سه هفته ست که برطرف نمیکنن و تیکت رو هم جواب نمیدن. کلا پشتیبانی شون ضعیف هست و درگاه از کار افتاده و براشون مهم نیست. دیگه مثل قدیم نیستن.

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
پاسخ به  جواد
11 ماه قبل

ما دربارهٔ خدمات پشتیبانی درگاه‌ها به نظرات شما در شبکه‌های اجتماعی استناد کردیم. خیلی ناراحتیم که چنین اتفاقی برای شما افتاده و امیدواریم در اولین فرصت، مشکل درگاه شما حل شه.
البته نکست پی جزو درگاه‌هاییه که تونسته افراد زیادی رو با ارائهٔ خدمات خوب جذب کنه و امیدواریم بتونن در زمینهٔ پشتیبانی هم بهتر از قبل عمل کنن تا تجربهٔ خوبی برای کاربرانی مثل شما رقم بزنن.

Darya
Darya
11 ماه قبل

درود. وقت بخیر
میشه لطفا سریعا راهنمایی کنید درگاه پرداخت سریع رو کدوم دیتاسنتر میده ممنون میشم چون عجله دارم و مثلا نکست پی گفت یه هفته ای ولی ۱۴ روز طول کشیده

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
پاسخ به  Darya
11 ماه قبل

سلام
وقت بخیر
طبق گفتهٔ کاربرها، فرایند دریافت درگاه از ‌زرین‌پال سریعه. می‌تونین قبل از اقدام به دریافت درگاه، با پشتیبانی زرین‌پال صحبت کنین.

مجید
مجید
10 ماه قبل

درگاه واسطی وجود داره اینماد و کد اقتصادی نخواد؟

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
پاسخ به  مجید
10 ماه قبل

سلام
وقت بخیر
زرین‌پال سطحی با نام «سطح آبی» داره که به شما اجازه می‌ده بدون گرفتن اینماد، درگاه داشته باشین. فقط تفاوت این سطح با سایر سطوح اینه که فقط ۶ ماه اجازه دارین توی این سطح بمونین. در این ۶ ماه، می‌تونین ۱۰۰ تراکنش داشته باشین و سقف هر تراکش هم ۲ میلیونه.
موفق باشین.

عباس
عباس
9 ماه قبل

سلام من از درگاه پرداخت نوینوپی استفاده میکنم خدماتشون عالیه و پشتیبانی خیلی خوبی دارن واقعا راضیم تسویه هاشون هم بدون هیچ تاخیر توی این یک سال همکاری که دارم انجام شده

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
پاسخ به  عباس
9 ماه قبل

سلام
ممنون که تجربهٔ خودتون رو با ما به اشتراک گذاشتین.

Mohmd
Mohmd
6 ماه قبل

سلام وقت بخیر
پیرامون مطلب تون تون راجعدبه درگاه های بانکی آیا میشه پوز فیزیکی مربوط به درگاه هم از بانک دریافت کرد؟ واین کار فقط از طریق پرداخت مستقیم قابل انجامه؟

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
پاسخ به  Mohmd
6 ماه قبل

سلام

وقت بخیر

دستگاه کارت‌خوان مجازی در اختیارتون می‌ذارن تا بتونین شرایط «پرداخت در محل» رو فراهم کنین؛ یعنی وقتی محصول به دست مشتری رسید، لینک پرداخت پیامک می‌شه تا از طریق اون، پول رو پرداخت کنه.

محمدرضا
محمدرضا
3 ماه قبل

سلام، به عنوان یه برنامه نویس سالها از زرین پال استفاده کردم، سایت و اپلیکیشن خوب و تمیزی داره، تسویه مرتب خوبی داره، ولی یه مشکل خیلی بزرگ هست پشتیبانی بسیار بسیار ضعیفی داره، خدا نکنه درگاه به مشکل بخوره، هر تیکت رو 10 روز طول میکشه جواب بدن، اونم مثل ربات هم فقط مینویسن، « این مورد در دست بررسی است، با سپاس» گاهی شده، درگاهم چندین ماه، خارج از سرویس بود،

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
پاسخ به  محمدرضا
3 ماه قبل

سلام
وقت بخیر
ممنون که تجربهٔ خودتون رو به اشتراک گذاشتین. پشتیبانی مسئلهٔ حساس و سختیه که امیدواریم زرین پال در کنار خدمات خوبی که داره، این مورد رو هم تقویت کنه تا تجربهٔ شما بهتر از قبل شه.

کیانی
کیانی
3 ماه قبل

سلام من کسب و کارم شخصیه و درمنزل کار میکنم برای دریافت زرین پال میگه باید در سایت مالیات پرونده مالیاتی تشکیل بدی اونجا هم پرکردن اطلاعات سخته واقعا اطلاعات شرکت و سهام و شرکا و اینها را میخواد واقعا هفت خوان شده نتونستم از پسش بربیام به نظرتون چکار کنم ؟ برای درگاه پرداخت

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
پاسخ به  کیانی
3 ماه قبل

سلام
وقت بخیر
زرین پال در صفحهٔ زیر مجموعهٔ کاملی دربارهٔ مالیات آماده کرده که شامل ۱۰ ویدئوست. توی تمام ویدئوها، کارهایی رو که باید انجام بدین مرحله‌به‌مرحله توضیح می‌ده.
پیشنهاد می‌کنیم این ویدئوها رو مشاهده کنین:

پاسخ پرسش‌های مالیاتی شما

آرش احمدی
آرش احمدی
3 ماه قبل

سلام واقعا ثبت نام اینتر نتی پروانه کسب کار عالی هست

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
پاسخ به  آرش احمدی
3 ماه قبل

سلام
ممنون که تجربه‌تون رو با ما به اشتراک گذاشتین.

آموزش ساخت بهترین محتوای تبلیغاتی