لذت چشیدن طعم موفقیت با تبلیغات در دیوار 💥

روش های تبلیغات در یکتانت، از صفر تا صد

مقالات تبلیغات ریتارگتینگ | رضا سپه‌وندی | تاریخ بروزرسانی : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

روش های تبلیغات در یکتانت، از صفر تا صد

در مقالهٔ «یکتانت چیست» اشاره کردیم یکتانت پلتفرم تبلیغات دیجیتال است که هر فردی می‌تواند کسب‌وکار، محصول یا خدمت خود را با کمک آن تبلیغ کند.

ولی در پنل یکتانت، چه روش‌هایی برای تبلیغات وجود دارد؟ هرکدام برای چه کاری ساخته شده‌اند؟ برای پاسخ به این ۲ پرسش مهم، بیایید با روش‌های تبلیغات در یکتانت آشنا شویم. با کمک فهرست زیر، می‌توانید دربارهٔ هر روش جداگانه مطالعه کنید.

نکته: برای ساخت هرکدام از کمپین‌هایی که در این مقاله بررسی می‌کنیم، نیاز است در پنل یکتانت ثبت‌نام کنید. به یاد داشته باشید، تبلیغ شما وقتی بعد از ساخت کمپین نمایش داده می‌شود که اکانت خود را به میزان کافی شارژ کرده باشید.

 

تبلیغات بنری کلیکی

تبلیغات بنری همان طور که از اسم آن پیداست، بنری تبلیغاتی است که به‌دلیل ساختار چشمگیری که دارد، توجه افراد را پس از ورود به وبسایت حسابی جلب می‌کند. اغلب اوقات، کسب‌وکارها از بنرهای تبلیغاتی متحرک (GIF) استفاده می‌کنند تا خدمات، محصولات و ارزش برند خودشان را گوشزد کنند.

تبلیغات بنری یکی از روش های تبلیغات در یکتانت

چرا به آن کلیکی می‌گوییم؟ در تبلیغات کلیکی – به هر شکلی – تا کاربر روی تبلیغ کلیک نکند، هیچ مبلغی از اکانت شما کم نمی‌شود؛ یعنی نمایش آن‌ها هزینه‌ای برای شما ندارد.

در پنل یکتانت، ۲ راه پیش روی شماست: بارگذاری بنری که خودتان طراحی کرده‌اید یا استفاده از بنرساز اتوماتیک یکتانت.

بنرساز اتوماتیک با دریافت عناصر اصلی بنر، یک بنر تبلیغاتی متناسب با هویت برندتان طراحی می‌کند تا با این کار در هزینه و وقت صرفه‌جویی کنید.

تبلیغات بنری برای چه کارهایی مناسب است؟ چه زمانی سراغ آن برویم؟ به‌طور کلی، ماهیت تبلیغات بنری کلیکی به‌شکلی است که برای افزایش آگاهی دربارهٔ محصول، خدمت و برند مناسب است. با کمک این تبلیغات، هزاران نفر در لحظه پیشنهادتان را می‌بینند و با آن آشنا می‌شوند. پس وقتی هدف از تبلیغات آگاه‌سازی از برند و افزایش ترافیک سایت است، این نوع تبلیغات بهترین گزینه است!

برای مثال، بیمه سامان برای معرفی «بیمه کیلومتری» از بنر زیر استفاده کرده است:

نمونه بنر تبلیغاتی

اگر می‌خواهید نتیجهٔ خوبی بگیرید، بنر تبلیغاتی خودتان را در ۶ سایز زیر طراحی و آماده کنید. البته اگر از بنرساز اتوماتیک استفاده کردید، نیاز نیست و این مسئله برای وقتی است که خودتان بنر را آپلود می‌کنید.

یک نکتهٔ مهم: طبق تجربهٔ کارشناسان ما در یکتانت، بهتر است حتماً بنر تبلیغاتی در ۳ سایز ۳۰۰ در ۲۵۰، ۷۲۸ در ۹۰ و ۳۰۰ در ۱۰۰ پیکسل را حتماً بسازید.

سایز بنر تبلیغاتی برای یکتانت

۲ مسئلهٔ آخر اینکه بنر شما می‌تواند حداکثر ۱۵۰ کیلوبایت باشد و می‌توانید از فرمت‌های GIF و PNG و JPEG استفاده کنید.

جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥
جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥

گوگل بی‌شک معدن مشتری است که حضور در آن در جذب مشتری و افزایش فروش تاثیر چشمگیری دارد؛ با تبلیغات در گوگل، محصول خودتان را به کسی معرفی می‌کنید که یا قصد خرید دارد یا در مرحلهٔ تحقیق است! ما به‌عنوان پارتنر رسمی گوگل آماده‌ایم در اجرا و مدیریت کمپین‌ها در کنار شما باشیم.

دریافت مشاوره رایگان arrow-left

تبلیغات بنری ثابت

تبلیغات بیلبوردی را که دیده‌اید؟ هر کسب‌وکاری یک یا چند بیلبورد را برای مدت مشخصی کرایه می‌کند و هزینهٔ آن را می‌دهد. این تبلیغات در آن مدت‌زمان ثابت آنجا نمایش داده می‌شوند.

حالا همین مسئله را در وب‌سایت‌های پربازدید و همچنین اپلیکیشن‌های ایرانی داریم که یک بنر تبلیغاتی به‌طور ثابت در مدت‌زمان مشخصی نمایش داده شود؛ به آن تبلیغات بنری ثابت می‌گوییم.

یکی از مزیت‌های اصلی تبلیغات بنری ثابت، هزینهٔ آن است که به‌مراتب کمتر از تبلیغات بیلبوردی است. از طرفی، شما می‌توانید عملکرد آن را مدام بررسی کنید تا مطمئن شوید پول را جای درست هزینه کردید!

برای چه کسب‌وکارهایی مناسب است؟ کارکرد آن مثل تبلیغات بنری کلیکی است؛ پس چرا آن را پیشنهاد می‌کنیم؟

اینجا باید یک توضیحی اضافه کنیم. در تبلیغات بنری کلیکی، هر لحظه بر اساس قیمت پیشنهادی شما و کسب‌وکارها و همچنین جذابیت تبلیغ مشخص می‌شود چه بنری نمایش داده شود؛ یعنی ممکن است در یک مراجعهٔ کاربر به سایت شما و در مراجعهٔ بعدی رقیب شما نمایش داده شود. با این حال، در تبلیغات بنری ثابت، شما یک جایگاه را برای مدت‌زمان مشخصی برای خود می‌کنید.

تعرفه تبلیغات بنری ثابت به پارامترهای زیر بستگی دارد:

  • سایت نمایش‌دهنده (هرقدر آمار بازدید سایت بالاتر باشد، مبلغ آن هم بیشتر است)
  • جایگاهی که در سایت انتخاب می‌کنید (صفحهٔ اصلی؟ بالای صفحهٔ اصلی؟ پایین صفحهٔ اصلی؟ بالای بلاگ‌ها؟ ستون کناری بلاگ‌ها؟ هرکدام یک قیمتی دارند)
  • مدت‌زمان نمایش (معمولاً هر قرارداد برای ۳۰ روز تنظیم می‌شود)

برای نمونه، تعرفهٔ پارسال «شهر خبر» را در تصویر زیر ببینید:

 تعرفه شهر خبر برای تبلیغات بنری ثابت یکی از روش‌های تبلیغات در یکتانت

کارشناسان ما در یکتانت با توجه به کسب‌وکار و مخاطبی که دارد، پکیج‌های تبلیغات بنری ثابت مناسبتان را پیشنهاد می‌کنند تا بتوانید کمپین آگاهی از برند را موثرتر و مقرون‌به‌صرفه‌تر اجرا کنید.

به اپلیکیشن هم اشاره کردیم! در این روش، بنر تبلیغاتی شما در بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی مثل کلاچ برای مدت‌زمان مشخصی ثابت نمایش داده می‌شود. به عبارتی، تبلیغ شما در کد بازی وارد می‌شود و این جایگاه برای زمان مشخصی، یک تبلیغ ثابت نشان می‌دهد؛ در لحظه و بسته به مخاطب تغییر نمی‌کند!

 

تبلیغات همسان کلیکی

تبلیغات همسان (Native) به‌دلیل یکپارچگی و همسان‌شدن ظاهری با محل نمایش به این نام شناخته می‌شوند. هدف اصلی از این هماهنگی، جلوگیری از نادیده‌‌گرفته‌شدن تبلیغات توسط کاربران است. طبق تجربه و گزارش‌های سالانه یکتانت، کاربران از این تبلیغات بیشتر استقبال می‌کنند؛ چراکه به آن به چشم پیشنهادی از سمت سایت نگاه می‌کنند.

نمونه تبلیغات همسان یکی از روش‌های تبلیغات در یکتانت

یکتانت جایگاه‌های مختلفی برای نمایش تبلیغات همسان از جمله سایدبار (نمایش در ستون‌های کناری سایت)، درون‌متنی (بین متن پست‌های سایت) و همچنین متنی (بدون تصویر) در نظر گرفته است. از طرفی، می‌توانید تبلیغات همسان را در اپلیکیشن اجرا کنید که جلوتر دربارهٔ آن صحبت می‌کنیم.

۲ جایگاه تبلیغ همسان یکتانت

اگر می‌خواهید با تبلیغات همسان و مزایایی که دارد، بیشتر آشنا شوید، مقالهٔ «تبلیغات همسان چیست؟ (+ معرفی انواع آن)» را مطالعه کنید.

خب، چه زمانی به سراغ استفاده از تبلیغات همسان بروید؟ از این کمپین برای اهداف زیر بهره ببرید:

  • افزایش ترافیک سایت
  • جذب لید باکیفیت
  • نصب اپلیکیشن (تبلیغات همسان در اپلیکیشن)

هر تبلیغ همسان (در سایت‌های پربازدید) در پنل یکتانت از عناصر زیر تشکیل شده است:

  • عنوان تبلیغ (متنی که زیر تصویر می‌آید و باید حداکثر ۷۰ کاراکتر باشد)
  • عنوان دکمه (متنی کال‌تواکشن که در برخی جایگاه‌ها مثل نمایش داده می‌شود و در برخی دیگر نه)
  • تصویر تبلیغ (حداکثر ۱ مگابایت)

شما نمی‌توانید از تصویر متحرک (GIF) در تبلیغات همسان به‌عنوان تصویر استفاده کنید. همچنین برای اینکه نتیجهٔ بهتری بگیرید و تبلیغ شما در تمام جایگاه‌های همسان درست نمایش داده شود، توصیه می‌کنیم متن تبلیغ شما حداکثر ۵۵ کاراکتر باشد.

 

تبلیغات پوش نوتیفیکیشن (کلیکی و ارسالی)

پوش نوتفیکیشن پیامی کوتاه و تعاملی شامل تصویر و متن است که کاربر با رضایت شخصی می‌پذیرد آن را مرور کند. پوش وب از طریق مرورگر دسکتاپ و موبایل ارسال می‌شود؛ وب‌سایت‌ها از آن برای ارسال پیشنهادها، آخرین مقاله‌ها و اطلاع‌رسانی‌ها استفاده می‌کنند.

با کمک تبلیغات پوش نوتیفیکیشن یکتانت می‌توانید پیشنهادتان را از این طریق به گوش اعضای پوش نوتیفیکیشن محبوب‌ترین سایت‌های ایرانی برسانید.

نمونه تبلیغات پوش نوتیفیکیشن یکی از روش‌های تبلیغات در یکتانت

یکی از مزایای اصلی ارسال نوتیفیکیشن تبلیغاتی هم این است: تا چند ساعت روی دستگاه کاربر فعال می‌مانند و به‌محض اینکه کاربر مرورگر را باز می‌کند، نمایش داده می‌شوند.

برای چه کسب‌وکارهایی و اهدافی مناسب است؟ به‌طور کلی، وقتی هدف شما از تبلیغات موارد زیر بود، می‌توانید روی پوش نوتیفیکیشن حساب کنید.

افزایش ترافیک سایت (مثلاً لینک مقاله‌های جذاب را ارسال کنید)

  • جذب لید باکیفیت (پوش نوتیفیکیشن کلیکی رفتارمحور)
  • جذب مشتری جدید با پیشنهادهای ویژه و تخفیفی
  • اطلاع‌رسانی گسترده (پوش نوتیفیکیشن ارسالی)
  • معرفی سرویس یا محصول (آگاهی‌بخشی)
  • افزایش نصب اپلیکیشن

نمونه تبلیغات پوش نوتیفیکیشن یکتانت برای کافه گل

یک نکته را اضافه کنیم: در کمپین‌های پوش با هدف افزایش نصب اپلیکیشن، تبلیغ شما فقط از طریق مرورگر موبایل نمایش داده می‌شود. کاربر پس از کلیک، مستقیماً به صفحهٔ دانلود اپلیکیشن در کافه بازار، گوگل پلی و… هدایت می‌شود. هزینهٔ این تبلیغات، به‌ازای هر نصب موفق محاسبه می‌شود.

هزینه تبلیغات پوش نوتیفیکیشن برخلاف همسان و بنری کلیکی به ۲ شکل محاسبه می‌شود:

  • ارسالی

در اینجا به‌ازای هر ۱۰۰۰ ارسال مبلغی را در پنل یکتانت مشخص می‌کنید. این مدل برای آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی گسترده مناسب است.

  • کلیکی

اگر کاربر روی تبلیغ کلیک کند، مبلغ مشخصی (خودتان در پنل وارد می‌کنید) از حساب شما کم می‌شود.

آخرین مسئله شخصی‌سازی در تبلیغات پوش نوتیفیکیشن بر اساس محل زندگی کاربر است؛. علاوه بر انتخاب شهر محل زندگی کاربر، می‌توانید در تهران، در حد در حد مناطق شهر هم شخصی‌سازی کنید! اگر پیشنهاد مخصوصی برای مناطق تهران دارید، می‌توانید پوش خود را فقط برای ساکنان آن منطقه ارسال کنید.

عناصر تبلیغات پوش نوتیفیکیشن هم عبارت‌اند از:

  • تصویر تبلیغ (۶۰۰ در ۳۰۰)
  • آیکون تبلیغ (۱۹۲ در ۱۹۲)
  • عنوان تبلیغ (حداکثر ۳۵ کاراکتر)
  • متن تبلیغ (حداکثر ۱۵۰ کاراکتر)

توجه کنید ممکن است بسته به دستگاه نمایش‌دهنده و همچنین سیستم‌عامل آن، متن و تصویر نمایش داده نشود.

خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!
خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!

هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم.

تبلیغات ویدیویی (نمایشی)

تبلیغات ویدیویی به‌معنای استفاده از ویدیو برای تبلیغ کسب‌وکار، محصول و خدمت است. این نوع محتوا به شما اجازه می‌دهد کارهای مختلفی را انجام دهید:

  • محصول، خدمت و کسب‌وکارتان را با محتوایی جذاب معرفی کنید
  • کاربر را قبل از ورود به لندینگ پیج آموزش دهید و او را برای تبدیل‌شدن به لید آماده کنید (او از قبل دربارهٔ محصول شما اطلاعات خوبی دریافت کرده است)
  • تصویر برندتان را در ذهن مخاطب حک کنید

شما هم تبلیغ «قوری قوری جون گل کاشتی، هرچی می‌خواستم داشتی!» شامپوی داروگر را به یاد می‌‌آورید؟ با اینکه سال‌های زیادی از آن تبلیغ می‌گذرد؛ ولی همچنان می‌توانیم شعرش را کامل زمزمه کنیم. این چیزی است که تبلیغات ویدیویی برای شما به ارمغان می‌آورد.

تبلیغات ویدیویی در پنل یکتانت به ۳ شکل در دسترس است که می‌توانید از آن بهره ببرید:

 

ویدیویی همسان

یکی از جدیدترین روش‌های تبلیغات در یکتانت است که به شما اجازه می‌دهد از ویدیو در جایگاه‌های همسان سایت‌ها استفاده کنید. برخلاف همسان کلیکی، شما می‌توانید از ویدیویی خلاقانه برای جلب توجه حداکثری به‌جای تصویر بهره ببرید.

تبلیغات ویدیویی همسان طبق تجربه برای دیده‌شدن، جذب لید باکیفیت و همچنین تسهیل مسیر فروش (آماده‌کردن کاربر) خوب است.

مثلاً فرض کنید فردی در سایت «چطور» در حال خواندن مقالهٔ «روستاهای عجیب ایران» باشد. در میان متن، با تبلیغی که در ویدیو مشاهده می‌کنید، روبه‌رو می‌شود.

 

نکته: در این روش نیاز نیست کاربر حتماً ویدیویی از سایت نمایش‌دهنده را پخش کند. از طرفی، ویدیوی شما باید حداقل ۶ ثانیه باشد؛ همچنین سایز ویدیو در این حالت باید ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ باشد و سایز آن بیشتر از ۳ مگابایت نباشد.

 

پیش‌نمایشی (پری‌رول)

در تبلیغات ویدیویی پری‌رول، تبلیغ شما قبل از ویدیوهای سایت‌های محبوب ایرانی نمایش داده می‌شوند. به این شکل که کاربر تصمیم می‌گیرد ویدیویی (مثلاً مرتفع‌ترین آبشار جهان در ونزوئلا) را ببیند. پس از آن، اول ویدیوی تبلیغاتی شما بالا می‌آید و سپس ویدیوی اصلی! شما می‌توانید از ویدیویی ۵ تا ۶۰ ثانیه‌ای استفاده کنید؛ ولی کاربر در این مدل، می‌تواند تبلیغ را پس از ۵ ثانیه ببندد.

 

درون‌ اپلیکیشنی

یکی از روش‌های تبلیغات در یکتانت، تبلیغات در هزاران اپلیکیشن محبوب ایرانی است که در اینجا با تبلیغات ویدیویی درون اپلیکیشنی آشنا می‌شویم. شما می‌توانید از این نوع تبلیغ برای افزایش نصب اپلیکیشن، جذب لید و همچنین افزایش آگاهی از برند استفاده کنید.

ویدیوهای شما به شکل‌های مختلف مثل جایزه‌دار در اپلیکیشن‌ها نمایش داده می‌شود. برای مثال، کاربر کوییز آو کینگز برای عوض‌کردن سوال ۲ راه دارد: خرج سکه یا دیدن تبلیغ ویدیویی. این کاربر باید حتماً ویدیو را تا آخر ببیند تا پاداش بگیرد؛ بهترین فرصت برای شما تا او را قانع کنید!

 

نکتهٔ مهم اینکه شما می‌توانید از ویدیوهای ۲۵ تا ۴۵ ثانیه‌ای در تبلیغات ویدیویی درون برنامه‌ای استفاده کنید.

تا اینجا اشاره کردیم که تبلیغات ویدیویی برای چه کارهایی مناسب است. فقط مانده هزینه! در تبلیغات ویدیویی در سایت‌های پربازدید، شما به‌ازای ۵ ثانیه نمایش موفق ویدیوی تبلیغات هزینه می‌کنید؛ در تبلیغات جایزه‌دار درون‌اپلیکیشنی هم فقط به‌ازای نمایش کامل از حساب شما مبلغ مشخصی که تعیین کردید، کم می‌شود.

 

تبلیغات محصول (مخصوص فروشگاه اینترنتی)

تبلیغات محصول یکی از روش‌های تبلیغات در یکتانت است که مخصوص فروشگاه‌های اینترنتی طراحی شده است. مزیت اصلی این کمپین چیست؟ این نوع تبلیغات یکتانت به‌شکلی طراحی شده است که نیاز نباشد شما برای هر محصول یک تبلیغ جداگانه بسازید.

فقط کافی است اسکریپت یکتانت و همچنین اسکریپت محصول یکتانت را به سایت خود اضافه کنید. پس از آن، به‌طور اتوماتیک تبلیغی برای هر محصول ساخته و در محبوب‌ترین سایت‌ها نمایش داده می‌شود. به عبارتی، محتوای تبلیغ با استفاده از اطلاعات محصول مثل نام، تصویر، قیمت و حتی تخفیف آن ساخته و نمایش داده می‌شود.

تبلیغات محصول در جایگاه‌های مختلف از جمله همسان یا بنری نمایش داده می‌شوند تا بیشترین تاثیرگذاری را داشته باشند. در یکتانت، ۲ کمپین محصول داریم:

  • ریتارگتینگ محصول

کاربر به فروشگاه اینترنتی شما سر زده است. صفحهٔ محصول یا محصولی خاص را دیده است، ولی چیزی نخریده است. حالا تبلیغ همان محصول (یا مشابه) در سایت‌های پربازدید دوباره به او نمایش داده می‌شود تا به سایت برگردد.

نمونه تبلیغات ریتارگتینگ محصول از روش‌های تبلیغات در یکتانت

  • محتوامحور محصول

این مدل تبلیغات یکی از هوشمندترین و هدفمندترین تبلیغات یکتانت است؛ چراکه تبلیغ به کسی نمایش داده می‌شود که به آن نیاز دارد. فرض کنید کاربری در حال مطالعهٔ مقالهٔ «بهترین روش‌های جلوگیری از ریزش مو» باشد. آیا او به شامپوی ضدریزش مو نیاز ندارد؟

نموه تبلیغات محتوامحور محصول

تفاوت اصلی تبلیغات محتوامحور محصول با مدل ریتارگتینگ محصول در این است که نیاز نیست حتماً کاربر به سایت شما سر بزند. بر اساس موضوع صفحه، محصولی مرتبط با آن را الگوریتم‌های هوشمند یکتانت نمایش می‌دهند.

نیاز است به یک موضوع اشاره کنیم: فروشگاه اینترنتی شما باید حداقل ۲۰ محصول مجزا و حداقل روزانه ۵۰۰ بازدید داشته باشد و سپس به سراغ تبلیغات محصول بیایید. اگر بازدید وبسایت فروشگاهی شما کم است، پیشنهاد می‌کنیم از طریق روش‌های دیگر مثل تبلیغات همسان برای شروع استفاده کنید.

بهترین ترکیب هم ترکیب هر ۲ مدل تبلیغات محصول است. با کمک محتوامحور محصول، مشتریان علاقه‌مند و بالقوه را به سایت می‌کشانید. در صورتی که خرید نکردند، آن‌ها را مجدد با ریتارگتینگ محصول هدف می‌گیرید.

تبلیغات درون اپلیکیشنی (اقدامی)

کدام اپلیکیشن یا بازی ایرانی را روی گوشی دارید؟ کافه بازار، دیوار، کوییز آو کینگز، سروش پلاس و…؟ این فرصت را دارید با کمک یکتانت در این اپلیکیشن‌ها به شکل‌های مختلف تبلیغ کنید:

خب، حالا منظور از تبلیغات درون اپلیکیشنی چیست؟ خیلی ساده است: هر زمانی که کسب‌وکار، محصول یا خدمت خود را در اپلیکیشن تبلیغ کنید، در حال اجرای تبلیغات درون برنامه‌ای هستید! این تبلیغات برخلاف تبلیغات کلیکی که معرفی کردیم و تبلیغات ویدیویی، می‌تواند ۲ مقصد داشته باشد:

  • لندینگ پیج
  • صفحهٔ اپلیکیشن در یکی از فروشگاه‌های ایرانی یا خارجی

در اینجا، کاربر پس از کلیک‌کردن روی تبلیغ به لندینگ پیج آن هدایت شده است:

نمونه تبلیغات درون اپلیکیشنی یکی از روش‌های تبلیغات در یکتانت

تبلیغات درون اپلیکیشنی بیشترین تعامل را به‌دنبال دارد. دلایل مختلفی هم پشت آن است! مثلاً کاربر می‌داند با دیدن تبلیغات، می‌تواند از اپلیکیشن موردعلاقهٔ خود رایگان استفاده کند. از طرفی، جایگاه تبلیغات به‌شکلی طراحی شده است که هیچ آسیبی به فعالیت کاربر وارد نشود.

پرداخت هزینهٔ تبلیغات درون اپلیکیشن هم به‌شکل کلیکی، اقدامی و نمایشی است:

  • کلیکی

در این روش، به‌ازای هر کلیک کاربر روی تبلیغ هزینه می‌کنید.

  • اقدامی

کاربر عمل مشخصی را انجام می‌دهد و سپس، مبلغی از حساب شما کسر می‌شود. از اقدام‌های مختلف هم می‌توان به خرید، ثبت‌نام، پرکردن فرم یا نصب اپلیکیشن اشاره کرد.

  • به‌ازای نمایش

مخصوص تبلیغات ویدیویی درون اپلیکیشنی است که به نوع جایگاه و مدل تبلیغ بستگی دارد. مثلاً در تبلیغات جایزه‌دار به‌ازای نمایش کامل ویدیوست.

نمونه تبلیغات در اپلیکیشن

برای آشنایی کامل با این روش تبلیغات در یکتانت، پیشنهاد می‌کنیم حتماً مقالهٔ «تبلیغات درون برنامه‌ای چیست + انواع آن» را مطالعه کنید.

برای تبلیغات در بهترین اپلیکیشن‌های ایرانی، محتوای تبلیغاتی شما باید مشخصات زیر را داشته باشد:

  • تصویر باید ۴۰ در ۳۶۰ پیکسل باشد
  • ویدیو باید ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل یا ۱۲۸۰ در ۷۲۰ و به فرمت MP4 باشد؛ حجم آن نباید بیشتر از ۱۰ مگابایت باشد
دوره جدید و رایگان آموزش ساخت ویدیو تبلیغاتی حرفه‌ای
دوره جدید و رایگان آموزش ساخت ویدیو تبلیغاتی حرفه‌ای

در این دوره ۲ ساعته، یاد می‌گیرید که چطور با نوشتن سناریو عالی و توجه به نکات حرفه‌ای در ساخت ویدیو، یک ویدیو تبلیغاتی خوب و موثر بسازید.

ثبت‌نام arrow-left

تبلیغات پیامکی (ارسالی)

خب، تا اینجای کار روش‌های تبلیغات در یکتانت را بررسی کردیم؛ ولی همهٔ آن‌ها در یک نقطه مشترک بودند: در سایت یا اپلیکیشنی نمایش داده می‌شدند.

ولی اینجا یک روش متفاوت داریم که از جنس پیامک است!‌ با کمک یکتانت، می‌توانید ارسال پیامک انبوه را به‌طور هدفمند کنید! یعنی چه؟

پیامک تبلیغاتی شما در لحظه برای هزاران نفر ارسال می‌شود که برای افزایش آگاهی از برند عالی است؛ ولی یک تفاوت دیگر هم دارد: خودتان می‌توانید ویژگی‌های دریافت‌کنندهٔ پیام را هم مشخص کنید تا شانس بیشتری برای تبدیل او هم داشته باشید.

در پنل ارسال پیامک یکتانت، گروه‌های مخاطب زیر بر اساس پارامترهای زیر آماده شده است:

  • بر اساس محل زندگی (مثلاً منطقه ۱ تهران)
  • بر اساس جنسیت (مثلاً زنان ساکن البرز)
  • بر اساس شغل (مثلاً صاحبان کسب‌وکار ساکن اصفهان)
  • بر اساس رفتار و علاقه (مثلاً خریداران لوازم آرایشی)

بانک‌های شماره تبلیغات پیامکی یکی از روش‌های تبلیغات در یکتانت

سازوکار آن چطور است؟ بانک‌های شمارهٔ دقیق از قبل برای شما آماده شده است. فقط کافی است گروه موردنظرتان را انتخاب کنید، پیام خود را بنویسید و سپس ارسال! همان طور که در تصویر می‌بینید، می‌توانید چند بانک شماره را هم‌زمان در پنل پیامکی یکتانت انتخاب کنید؛ مثلاً زنان ساکن منطقه ۱ که به خرید لوازم آرایشی علاقه دارند.

خوبی تبلیغات پیامکی یکتانت هم این است که شما نیاز نیست خط پیامکی یا پنل ارسال پیامک بخرید. از طرفی، ثبت‌نام آن شامل احراز هویت نمی‌شود. تمام پیامک‌ها از طریق سرشمارهٔ ۱۰۰۰ ارسال می‌شوند. در آخر اینکه، ارسال لینک در پیامک هم برای شما فراهم شده است و لینک به‌طور اتوماتیک کوتاه می‌شود. هزینه تبلیغات پیامکی یکتانت چطور است؟ تنها هزینه‌ای که می‌کنید، هزینه به‌ازای ارسال موفق است.

با انواع روش‌های تبلیغات در یکتانت آشنا شدید. در ادامه، قرار است با راه‌هایی که در پنل یکتانت برای هدفمندکردن و شخصی‌سازی در تبلیغات دارید، صحبت کنیم.

 

تبلیغات هدفمند (دادن پیشنهاد به کسی که نیاز دارد)

یکتانت برای اینکه به شما کمک کند پیشنهادتان را به دست کسی برسانید که به آن نیاز دارد، امکانات مختلفی برای هدفمندکردن در نظر گرفته است.

  • شما به ۲ شکل می‌توانید کمپین خود را هدفمند کنید
  • ساخت کمپین مالتی تارگتینگ
  • استفاده از تنظیمات کمپین برای انتخاب زمان نمایش تبلیغ، دستگاه کاربر، اپراتور، محل زندگی

اینجا قرار است دربارهٔ کمپین مالتی تارگتینگ صحبت کنیم که به شما اجازه می‌دهد ۳ شکل هدفمندی کلیدواژه‌ای، موضوعی و رفتارمحور را در یک کمپین تجربه کنید.

منظور از هدفمندسازی تبلیغات این است که بر اساس یک مدل، تبلیغ به یک گروه خاص نمایش داده شود. به این ترتیب، شانس بیشتری برای کلیک کاربر و همچنین تبدیل او به لید و مشتری دارید.

هدفمندسازی تبلیغات در پنل یکتانت

هدفمندسازی و شخصی‌سازی مبتنی بر کلیدواژه

در اینجا که به آن تبلیغات کلیدواژه‌ای هم گفته می‌شود، یک سری کلیدواژهٔ مشخص را انتخاب می‌کنید تا اگر این کلمات در عنوان یا متادیسکریپشن صفحه‌ای وجود داشت، تبلیغ شما نمایش داده شود. فرض کنید شما گالری طلا دارید و برای تبلیغات طلا و جواهر خود می‌خواهید فقط بازاری را هدف بگیرید که می‌تواند مشتری شما باشد. به همین دلیل، کلیدواژه‌هایی مثل «هدیه»، «ولنتاین»، «روز زن» و… را انتخاب می‌کنید.

یک نمونهٔ دیگر؟ برای تبلیغ پروتز دندان، بهتر است افرادی بالای ۵۰ سال تبلیغ آن را ببینند. به همین دلیل، کلماتی مثل «بیمه»، «بازنشستگی»، «سهام عدالت» و… کمک می‌کند جایی تبلیغ را نمایش دهیم که این افراد حضور دارند.

برای آشنایی بیشتر، پیشنهاد می‌کنیم مقالهٔ «تبلیغات کلیدواژه‌ای چیست» را مطالعه کنید.

تبلیغات کلیدواژه‌ای یکتانت

هدفمندسازی مبتنی بر موضوع صفحه

در تبلیغات موضوعی، این بار شما موضوع صفحه را انتخاب می‌کنید؛ یعنی می‌گویید تبلیغ شما مثلاً فقط در صفحه‌های سیاسی و اقتصادی نمایش داده شود. اینجا شما پرسونای مخاطب خودتان را می‌دانید و بر اساس آن مشخص شده است مثلاً آن‌ها به خواندن صفحه‌هایی با موضوع سیاسی و اقتصادی علاقه دارند.

در حال حاضر، شما می‌توانید از بین ۴۲ موضوع مختلف در پنل یکتانت، موضوع (ها) موردنظرتان را انتخاب کنید و به مخاطب خودتان برسید.

موضوع‌های صفحه برای شخصی‌سازی تبلیغات یکتانت

هدفمندی بر اساس رفتار کاربران

در هدفمندی رفتارمحور، شما گروه مخاطب خود را از بین ۳۲ گروه مختلف مثل کنکوری‌ها، فعالین اقتصادی و… انتخاب می‌کنید. پس از آن، تبلیغ فقط به این گروه نمایش داده می‌شود که می‌تواند مشتری شما باشد. در این مدل هدفمندی، سوابق بازدید کاربران در وب‌سایت‌های نمایش‌دهنده، آن‌ها در گروه‌های مختلف جنسیتی و رفتاری قرار می‌گیرند.

به‌طور مثال، اگر شما یک وب‌سایت فروشگاهی لباس نوزاد باشید، می‌توانید از بین کل کاربران وب، خانم‌های علاقه‌مند به مد و زیبایی یا مادران دارای فرزند خردسال را انتخاب کنید.

موضوع‌های رفتاری در پنل یکتانت

قبل از اینکه به سراغ دیگر روش‌های تبلیغات در یکتانت برویم، اجازه دهید به چند نکته اشاره کنیم:

  • شما می‌توانید یک کمپین با ۳ هدفمندی، ۲ هدفمندی یا حتی ۱ مدل هدفمندی بسازید
  • هیچ محدودیتی در انتخاب موضوع وجود ندارد
  • در هر کمپین می‌توانید فقط یک گروه مخاطب (رفتاری) را انتخاب کنید

حالا بیایید ببینیم برای هر تبلیغ در یکتانت کدام مدل هدفمندی در دسترس است:

  • بنری: کلیدواژه، موضوع و رفتار
  • همسان: کلیدواژه، موضوع و رفتار
  • ویدیویی: رفتار
  • پوش نوتیفیکیشن ارسالی و کلیکی: رفتار

رسیدیم به یکی از جذاب‌ترین روش‌های تبلیغات در یکتانت که مخصوص جلوگیری از فراموش‌شدن پیشنهاد و کسب‌وکار توسط مشتری است!

تبلیغات ریتارگتینگ

دیگر روش تبلیغات در یکتانت، روشی مخصوص برگرداندن کاربران سایت است. بالاتر دربارهٔ ریتارگتینگ محصول صحبت کردیم که مخصوص فروشگاه‌های اینترنتی است؛ سازوکار تبلیغات ریتارگتینگ هم مثل همان است!

کاربر وارد وبسایت می‌شود، برخی صفحه‌ها را بررسی می‌کند و بدون اینکه اقدام خاصی کند، سایت را می‌بندد. حالا شما می‌توانید تبلیغات خود را به‌شکل‌های بنری، همسان و ویدیویی به همین کاربر مجدد در وب‌سایت‌های پربازدید نمایش دهید تا او را برگردانید.

سازوکار تبلیغات ریتارگتینگ یکتانت

اجازه دهید یک مثال واقعی از تبلیغات ریتارگتینگ بزنیم:

ما مستقیماً روی لینک تلگرام کمپین «سفر به مریخ» سفرستان کلیک کردیم و وارد صفحهٔ آن شدیم. بدون اینکه در سایت ثبت‌نام کنیم، از آن خارج شدیم. چند روز بعد، در سایت انتخاب در کنار صفحه دقیقاً تبلیغ همان سفر به مریخ سفرستان به ما نمایش داده شد. سفرستان با این تبلیغ سعی می‌کند ما را که در وسط راه او را رها کردیم، دوباره به سایت و پیشنهاد خود علاقه‌مند کند.

تبلیغات ریتارگتینگ یکتانت

نحوه فعال‌سازی تبلیغات ریتارگتینگ

برای اجرای کمپین ریتارگتینگ، نیاز است حتماً اسکریپت یکتانت را به سایت اضافه کنید. پس از اضافه‌کردن اسکریپت، تمام بازدیدکننده‌های سایت توسط آن شمرده می‌شوند. حالا دست شما باز است که بر اساس صفحه‌ای که کاربر دیده است، پیشنهادی اختصاصی دهید یا کل بازدیدکننده‌های سایت را با یک پیشنهاد عمومی هدف بگیرید.

مثلاً فرض کنید فروشگاه اینترنتی اسباب‌بازی دارید. حالا ۲ راه پیش روی شماست:

  • هدف‌گرفتن «همه بازدیدکننده‌ها»
  • هدف‌گرفتن بازدیدکننده‌های صفحهٔ پازل

از تبلیغات ریتارگتینگ نه فقط سایت‌های فروشگاهی، بلکه سایت‌های دیگر هم می‌توانند برای تبلیغات خود استفاده کنند. فقط باید دقت کنید در این روش دیگر تبلیغ به‌طور اتوماتیک ساخته نمی‌شود.

نکته: حتی اگر کمپین تبلیغاتی پس از ثبت‌نام نساختید، اسکریپت یکتانت را به سایت اضافه کنید. به این ترتیب، بازدیدکننده‌های شما شمرده و برای تبلیغات در آینده آماده می‌شوید.

کار ما با روش‌های تبلیغات در یکتانت تمام شد؛ ولی اجازه دهید به چند پرسش مهم پاسخ دهیم!

 

تبلیغات کلیکی چطور نمایش داده می‌شوند؟

پس از ساخت کمپین و شارژ اکانت، سیستم به شما شانس نمایش اولیه می‌دهد. در صورتی که ضوابط سایت نمایش‌دهنده با تنظیمات و شرایط تعیین‌شده توسط شما مغایرتی نداشته باشد، تبلیغ موردنظر در آن نمایش داده می‌شود.

با استفاده از شانس اولیه، ECTR تبلیغ شما مشخص می‌شود؛ سپس سیستم تبلیغ شما را در صف نمایش قرار می‌دهد. هرچه جذابیت تبلیغ و قیمت کلیک شما بالاتر باشد، شانس بیشتری برای نمایش در سایت‌ها خواهید داشت.

نرخ کلیک موثر (ECTR) متناسب با CTR یا همان نرخ کلیک است. این نرخ با عددی بین صفر تا یک مشخص می‌شود که نشان‌دهندهٔ نسبت کلیک به نمایش اخیر تبلیغ شماست. هرچه نرخ کلیک موثر بالاتر باشد، یعنی تبلیغ شما جذاب‌تر و کاربرپسندتر است.

بر اساس ECTR، برچسبی از «خیلی جذاب» تا «بسیار غیرجذاب» روی تبلیغ شما در پنل یکتانت زده می‌شود تا به شما کمک کند بهترین محتواهای تبلیغاتی را بسازید و تبلیغات خود را بهینه کنید.

نمونه ECTR

توجه کنید همیشه قرار نیست هر ۲ عامل را بالا ببرید! مثلاً اگر جذابیت تبلیغ شما بالا باشد، می‌توانید با قیمت کلیک کمتری هم نمایش بگیرید.

در بسیار مواقع، اگر کاربران روی تبلیغ شما در سایت خاصی بیشتر کلیک کنند، شانس حضور شما در آن سایت بیشتر هم می‌شود؛ چراکه سیستم تشخیص می‌دهد کاربران آن سایت به مخاطبان شما نزدیک‌ترند و آوردهٔ بیشتری خواهند داشت.

در تبلیغات کلیکی، گزارشی به تفکیک سایت‌های نمایش‌دهنده هم در اختیارتان گذاشته می‌شود تا بتوانید ببینید کدام سایت بازدهی بهتری برای شما دارد.

گزارش یکتانت از نمایش‌دهنده‌ها

این گزارش فقط مختص تبلیغات بنری یا همسان نیست! گزارش کامل برای تمام تبلیغات چه عادی و چه هدفمند در پنل یکتانت در اختیارتان گذاشته می‌شود. تصویر زیر مثلاً نمونه گزارش تبلیغات پوش نوتیفیکیشن است:

گزارش تبلیغات پوش نوتیفیکیشن یکتانت

خب، برویم سراغ تعرفه تبلیغات در یکتانت؟

 

هزینه تبلیغات یکتانت چطور محاسبه می‌شود؟

هزینه تبلیغات در یکتانت دست خودتان است و شما مشخص می‌کنید برای تبلیغات چقدر خرج شود! بسته به نوع تبلیغ، شما مشخص می‌کنید قیمت هر کلیک، نمایش یا ارسال چقدر باشد. تنها مسئله‌ای که وجود دارد، قیمت پیشنهادی شما برای هر کلیک، نمایش یا ارسال نباید از حداقل قیمت کلیک پنل کمتر باشد.

تعرفه روش‌های تبلیغات در یکتانت

۲ نکته:

۱. در تبلیغات پیامکی قیمت هر پیامک از قبل مشخص است و فقط بر اساس تعداد ارسال، مبلغ آن شامل تخفیف می‌شود. حداقل بودجهٔ موردنیاز برای تبلیغات پیامکی هم ۱ میلیون تومان است. اولین کمپین شما هم بدون توجه به اینکه چه بودجه‌ای دارد، شامل ۲۰ درصد تخفیف می‌شود.

تعرفه تبلیغات پیامکی یکتانت

۲. شما می‌توانید برای سایت‌هایی محبوب مثل ورزش ۳ قیمت کلیک متفاوتی در نظر بگیرید. به این ترتیب، یک قیمت کلیک برای کل سایت‌ها و یک قیمت متفاوت برای سایت‌های محبوب در نظر گرفته می‌شود. به این امکان پنل یکتانت بید شناور می‌گوییم.

بید شناور کمک می‌کند شما شانس خود را برای حضور سایت‌هایی که رقابت بر سر آن‌ها بیشتر است، به‌خاطر قیمت کلیک از دست نرود. از آن طرف، دیگر نیاز نیست همان مبلغی را که برای این سایت‌ها می‌پردازید، برای سایت‌هایی با محبوبیت کمتر خرج کنید.

بید شناور

آماده‌اید قدم بعدی را بردارید؟

ما در این مقاله، روش‌های تبلیغات در یکتانت را به شما معرفی کردیم. حالا می‌دانید هرکدام برای چه هدفی ساخته شده‌اند و چه کمکی به شما می‌کنند. اگر برای شروع تبلیغات در یکتانت آماده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌های زیر را حتماً مطالعه کنید:

البته ما یادگیری کار با پنل یکتانت را برای شما راحت‌تر کردیم. کافی است در دوره رایگان ۸ ساعته «صفر تا صد کار با پنل یکتانت» ثبت‌نام کنید تا موارد زیر را یاد بگیرید:

  • یکتانت چطور کار می‌کند
  • هر کمپین یکتانت چه کمکی به شما می‌کند
  • چطور محتوای تبلیغاتی موثر آماده کنید
  • چطور کمپین‌های خود را با کمک گوگل آنالیتیکس و تگ منیجر رصد کنید
  • چطور کمپین‌های خود را با کمک اکسل و گزارش‌های پنل یکتانت بهینه کنید

همچنین آماده‌ایم به‌ شکل‌های مختلف برای شروع شما را راهنمایی کنیم. می‌توانید همین حالا در بخش نظرات شماره‌تلفن خود را بگذارید و دربارهٔ کسب‌وکار و هدفی که دارید، توضیح دهید تا با شما تماس بگیریم. به نظرتان کدام روش تبلیغاتی برای شما مناسب‌تر است؟ چه دغدغه‌ای دارید؟ در بخش نظرات بنویسید.

4.1/5 - (20 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest

32 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
هاست وردپرس
هاست وردپرس
4 سال قبل

بسیار عالی و کامل بود ممنون از شما بابت توضیحات خوبتون و کاملتون

ندا عروضی
ندا عروضی
پاسخ به  هاست وردپرس
4 سال قبل

از لطفتون ممنونم 🙂 خوشحالم که براتون مفید بوده

فاطمه
فاطمه
4 سال قبل

خیلی خوب و کامل بود ? ? ?

ندا عروضی
ندا عروضی
پاسخ به  فاطمه
4 سال قبل

خواهش میکنم ممنون از لطفتون 🙂

محسن
محسن
4 سال قبل

سلام
021……67000 شماره یکتانته ؟

ندا عروضی
ندا عروضی
پاسخ به  محسن
4 سال قبل

سلام خیر دوست عزیز شماره داخل فوتر سایت نوشته شده

محمدرضامهریاب زاده
محمدرضامهریاب زاده
4 سال قبل

سلام برای درج آگهی تبلیغاتی به روش کلیکی همسان میشه راهنمایی کنید و تبلیغات رو انجام بدید.
لطفا تماس بگیرید
09399060236
مهریاب

محمود حسینی
محمود حسینی
پاسخ به  محمدرضامهریاب زاده
4 سال قبل

سلام بله حتما همکارانمون با شما تماس میگیرند.

دنیای صنعت برق
دنیای صنعت برق
4 سال قبل

سلام
آیا گرفتن تبلیغات به تعداد بازدید ها مرتبط می باشد یا خیر ؟ سایت من روزانه بین 600 تا 1000 بازید کننده داره آیا امکان گرفتن تبلیغات هست؟

ندا عروضی
ندا عروضی
پاسخ به  دنیای صنعت برق
4 سال قبل

سلام دوست عزیز 🙂 برای شکل گرفتن همکاری با سایت‌های مختلف، معیارهایی درنظر گرفته شده. اگه این معیارها با سایت شما مطابقت داشته باشه، همکاری یکتانت و نمایش‌دهنده آغاز میشه. اطلاعات بیشتر رو میتونین در این لینک ملاحظه کنین 🙂 http://bit.ly/2PtQTJg
برای اطلاعات بیشتر و بررسی وب‌سایتتون میتونین با شماره ۸۶۱۲۷۵۵۰-۰۲۱ تماس بگیرین 🙂

علیرضا
علیرضا
4 سال قبل

سلام شماره تماس شما کجاست وچگونه باشماتماس بگیریم؟

ندا عروضی
ندا عروضی
پاسخ به  علیرضا
4 سال قبل

سلام دوست عزیز داخل فوتر سایت هست : ۸۶۱۲۷۵۵۰-۰۲۱

شهاب
شهاب
3 سال قبل

سپاس از توضحات خوبتون
من نیاز به توضیح بیشتر برای انجام تبلیغات دارم. امکان راهنمایی تلفنی وجود دارد.

روژان خانی‌پور
روژان خانی‌پور
پاسخ به  شهاب
3 سال قبل

سلام
بله با شماره ۴۵۱۹۵۰۰۰ تماس بگیرید تا راهنماییتون کنیم.

بیوتی لاولی
بیوتی لاولی
2 سال قبل

سلام وقت بخیر من می خوام تبلیغات انجام بدم ولی نمیدونم کدومش بهتر خودم تبلیغات کلیکی مدنظرم هست. بنظرتون کی برای انجام تبلیغات برای ی سایت ارایشی و بهداشتی خوبه الان 5 ماه از راه افتادن سایت ما می گذره لطفا راهنمایی کنید ممنون. و شارژ اولیه برا تبلیغات کلیکی از چقد شروع میشه

روژان خانی‌پور
روژان خانی‌پور
پاسخ به  بیوتی لاولی
2 سال قبل

سلام :)‌
وقت شما هم بخیر
اولین کاری که باید انجام بدین ثبت‌نام توی سایت یکتانته. وارد لینک زیر بشین و به صورت رایگان یه اکانت بسازین. کارشناسان ما باهاتون تماس می‌گیرن و راهنماییتون می‌کنن. اگر برای گرفتن راهنمایی عجله داشتین می‌تونین از گزینه‌ی درخواست پشتیبانی داخل اکانتتون هم استفاده کنین. همکاران ما شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۶ بعدازظهر و پنج‌شنبه‌ها از ساعت ۹ تا ۱ بعدازظهر پاسخگوی شما هستن.
https://accounts2.yektanet.com/signup/

سهیل
سهیل
2 سال قبل

خیلی ممنونم از مطلب مفیدتون ان شالله بتونیم بهترین جوابدهی رو داشته باشیم از این نوع تبلیغاتی که توضیح دادید ممنونم از زحمتی که میکشید. خسته نباشید.

روژان خانی‌پور
روژان خانی‌پور
پاسخ به  سهیل
2 سال قبل

ممنون از شما که بهمون بازخورد می‌دین 🙂
ما هم امیدواریم شما از خدمات یکتانت راضی باشین و نتیجهٔ مد نظرتون رو بگیرین.

عباس صلاحی
عباس صلاحی
1 سال قبل

سلام خدمت شما
بنده تو یکتانت نمایش دهنده تبلیغ هستم ، می خواستم بدونم می تونم علاوه بر نمایش تبلیعات سایت خودم رو هم تبلیغ کنم از طریق یکتانت؟

عباس صلاحی
عباس صلاحی
پاسخ به  رضا سپه‌وندی
1 سال قبل

برای تبلیغ کسب و کار خودم باید چطور اقدام کنم؟

پدرام
پدرام
1 سال قبل

عالی بود ممنونم
بچه های مارکتینگ میگن پرسنل تکتانت خودشون کلیک میکنند که بودجه زودتر تمام بشه؟؟
نمیشه پرسید درست میگن یا نه

اکرم
اکرم
1 سال قبل

خیلی توضیحات کامل ومفیدی بود متشکرم

حسینی
حسینی
1 سال قبل

سلام یک تبلیغات مناسب میخوام برای حجره بازار آنلاین .برای شروع هزینه زیادی نشود که نتیجه را ببینم بعد دوباره شروع کنم.برای اول کار تا بدست امدن نتیجه نمیخوام زیاد هزینه کنم لطفا راهنمایی کنید. توی سایت بازار نخل یکتا نت هست ولی هیچ راه ارتباطی بهم ندارند. نمیدانم چکار باید کرد.لطفا راهنمایی کنید.

حبیب رسولی
حبیب رسولی
10 ماه قبل

سلام
من حبیب رسولی
مایلم برای ارتقای کارم تبلیغ کنم ولیکن در ابتدا نمیتونم هزینه زیادی بکنم
البته مطمئن هستم تبلیغات موثر ، خوب جواب میده
میتونید راهنماییم کنید برای کار کاشت مو و کاشت ابرو در کدام آیتم ریتارگت یا بنری یا …
تبلیغات کنم
از شما سپاسگذارم

Alireza maktofii
Alireza maktofii
3 ماه قبل

برای تبلیغات در سایت های دیگه باید تبلیغات بنر کلیکی انتخاب کنم ؟ یعنی برای هر کلیک و بازدید ۵۰۰ تومان هزینه است ؟ در اصل باید پنل یا حساب کاربری شارژ باشه درسته

ریتارگتینگ، فرصت دوباره برای برگرداندن مشتری!