لذت چشیدن طعم موفقیت با تبلیغات در دیوار 💥

چگونه سرویس ریتارگتینگ محصول یکتانت باعث افزایش فروش مقداد آی تی شد؟

مقالات تبلیغات ریتارگتینگ | محمود حسینی | تاریخ بروزرسانی : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱

هرچقدر هم که تکنولوژی پیشرفت کند و زندگی‌ها مدرن‌تر شوند، کماکان خرید آنلاین برای افراد سخت است؛ به ویژه خرید آنلاین کالای دیجیتال و گران قیمت. مخاطب چندین وب‌سایت را بررسی و جستجو می‌کند، به دنبال کالای موردنظر خود می‌گردد، مشخصات محصول و نظرات خریداران را می‌خواند، همه این کارها را انجام می‌دهد ولی باز هم در بسیاری از موارد به دلایل مختلف، خرید را نهایی نمی‌کند و پرداختی صورت نمی‌گیرد. این مسئله یکی از دغدغه‌های صاحبان کسب‌وکارها، فروشگاه‌های اینترنتی و مراکز خرید آنلاین است. حال سوال اینجاست که چگونه می‌توان کاربر را دوباره به صفحه خرید بازگرداند و به او اطمینان داد که وب‌سایت و فروشگاه آنلاین ما معتبر است؟

فروشگاه آنلاین مقداد آی تی

مجموعه مقداد آی تی یک فروشگاه آنلاین محصولات IT و لوازم جانبی است. مقداد آی تی کالاهای الکترونیک مختلفی از قبیل لپتاپ، موبایل ، تبلت، قطعات کامپیوتر، انواع ساعت های هوشمند و کنسول بازی، ماشین های اداری، لوازم جانبی و کالاهای متنوع دیگری را به صورت آنلاین ارائه می‌کند. اینگونه کسب‌وکارها همانطور که در مقدمه گفته شد با مشکل نهایی کردن خرید توسط مشتری و عدم اطمینان خاطر مشتری مواجه هستند. یکتانت برای حل این مشکل استراتژی و راه حلی پیشنهاد می‌دهد که کسب‌وکارها بتوانند مخاطبان هدف خود را دوباره هدف‌گیری کنند و در نهایت محصولات خود را به فروش برسانند.

جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥
جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥

گوگل بی‌شک معدن مشتری است که حضور در آن در جذب مشتری و افزایش فروش تاثیر چشمگیری دارد؛ با تبلیغات در گوگل، محصول خودتان را به کسی معرفی می‌کنید که یا قصد خرید دارد یا در مرحلهٔ تحقیق است! ما به‌عنوان پارتنر رسمی گوگل آماده‌ایم در اجرا و مدیریت کمپین‌ها در کنار شما باشیم.

دریافت مشاوره رایگان arrow-left

استراتژی پیشنهادی یکتانت

اگر وب‌سایت شما از کیفیت لازم برخوردار است و قصد دارید برندینگ بهتر و فروش بیشتری داشته باشید، یکتانت استراتژی زیر را پیشنهاد می‌دهد:

ریتارگتینگ کاربر

همانطور که در تصویر بالا ملاحظه می‌کنید، در ابتدا لازم است برندینگ خوبی از کسب‌وکارتان در ذهن مخاطب ایجاد کنید. به گونه‌ای که مخاطب هدف شما حس کند با یک فروشگاه آنلاین معتبر و با کیفیت مواجه است. در این راستا کارهای مختلفی می‌توانید انجام دهید. بازاریابی‌های درونگرا و برونگرا که خود شامل اقدامات مختلفی است. از جمله مقرون‌به‌صرفه‌ترین و سریع‌ترین این اقدامات می‌توان به استفاده از تبلیغات همسان، بنری و پوش نوتیفیکیشن اشاره کرد. نکته مهم‌تر این است که شما بتوانید به نحوی مخاطبان بالقوه و علاقه‌مندان به حوزه کاری و محصولات خود را دوباره رهگیری و هدف‌گیری کنید. در همین راستا شما با استفاده از سرویس ریتارگتینگ محصول و شخصی‌سازی فیچرهای آن می‌توانید دقیقا همان محصولی را به کاربر نمایش دهید که او قبلا به آن علاقه نشان داده است. این کار باعث می‌شود احتمال خرید بسیار بیشتر شود و کاربری که به هر دلیل نتوانسته بود خرید خود را نهایی کند، بالاخره محصول شما را خریداری کند.

خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!
خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!

هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم.

مقداد آی تی یکی از کسب‌وکارهایی است که با این استراتژی به نتایج مطلوبی دست یافته است. همکاری مقداد آی تی با یکتانت از خرداد ۹۸ آغاز شد و تا دی ماه ۹۸ ادامه داشت. مقداد آی تی در این مدت به صورت مستمر از کمپین تبلیغاتی ریتارگتینگ محصول و از تبلیغات همسان نیز بسته به شرایط و برنامه‌های مختلف استفاده می‌کرد.

نتایج استفاده مستمر از کمپین ریتارگتینگ محصول

ریتارگتینگ محصول

مقداد آی تی با حضور در پربازدیدترین و معتبرترین رسانه‌ها به وسیله تبلیغات همسان یکتانت، توانست آگاهی از برند خود را در بین مخاطبان هدفش افزایش دهد و در بازار کسب‌وکار خود اعتبار پیدا کند. همچنین از مقایسه شرایط مقداد آی تی در دو ماه خرداد و دی ۱۳۹۸ یعنی اولین و آخرین ماه همکاری مقداد آی تی با یکتانت به نتایج آماری زیر دست پیدا می‌کنیم.

  • تعداد سفارشات ثبت‌شده (order) در ماه دی در وب‌سایت مقداد آی تی از طریق تبلیغات یکتانت تا ۱۰۱۸ درصد نسبت به ماه خرداد افزایش داشته است. نکته مهم این است که این افزایش چشمگیر سفارشات دریافتی در تعداد نشست (session) برابر رخ داده است.
  • همچنین حجم فروش مقداد آی تی نیز از طریق تبلیغات یکتانت با افزایش فوق‌العاده‌ای مواجه شده است. حجم فروش (revenue) مقداد آی تی در تعداد نشست (session) برابر در ماه دی تا ۶۶۳ درصد نسبت به ماه خرداد افزایش داشته است.

این نتایج حاصل استفاده مستمر مقداد آی تی از سرویس ریتارگتینگ محصول یکتانت و شخصی‌سازی این سرویس با توجه به وب‌سایت، محصولات، شرایط و مخاطبان خود است.

 

با تبلیغات ریتارگتینگ محصول یکتانت، فروش خود را متحول کنید!

با تبلیغات ریتارگتینگ محصول یکتانت، فروش خود را متحول کنید!

مشاهده تعرفه‌ arrow-left
4/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخبت باکیان
آخبت باکیان
3 سال قبل

مقایسه انتهایی مقاله، دیماه و خرداد ماه اصلا منطقی نیست. خرداد ماه کلا از ماه های کم رونق بازار هستش

روژان خانی‌پور
روژان خانی‌پور
پاسخ به  آخبت باکیان
3 سال قبل

سلام
ممنون از اینکه نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتین.
ما زمان شروع و پایان کمپین رو با هم مقایسه کردیم و در طول این مدت شیب رشد مثبت بوده و خداروشکر همکاری خوبی شکل گرفت.

آموزش ساخت ویدیو تبلیغاتی