لذت چشیدن طعم موفقیت با تبلیغات در دیوار 💥

سدناکو | تفاوت عملکرد سه کمپین همسان، ریتارگتینگ و کلیدواژه‌ای در تبلیغات شرکت سدنا

مقالات تبلیغات ریتارگتینگ | تحریریه یکتانت | تاریخ بروزرسانی : ۱۶ بهمن ۱۴۰۲

سدناکو | تفاوت عملکرد سه کمپین همسان، ریتارگتینگ و کلیدواژه‌ای در تبلیغات شرکت سدنا

بزرگ‌ترین مجموعۀ نمایش‌دهندگان، متنوع‌ترین روش‌های تبلیغات دیجیتال، بهترین قیمت و حرفه‌ای‌ترین و با اخلاق‌ترین تیم؛ یکتانت تقریبا همه‌ی نیازهای یک مجموعه را در حوزۀ بازاریابی دیجیتال رفع کرده است. من با جریان، تریبون، نجوا و یکتانت کار کرده‌ام و همۀ آن‌ها در بهترین سطح کیفی قابل تصور من قرار دارند؛ طوری که خودم به شخصه یکتانت را به صاحبان چندین کسب‌و‌کار کوچک و بزرگ معرفی و آن را تأیید کرده‌ام.

علیرضا مردانی‌نژاد (مدیرتبلیغات دیجیتال شرکت سدنا)

 

معرفی سدناکو

شرکت سدناکو ارائه‌دهندۀ محصولات خانۀ هوشمند، ترموستات‌های هوشمند، کلید‌های کولر هوشمند و تب‌سنج غیرتماسی است. دانشگاه تهران و دانشگاه آیندهون هلند به صورت مشترک محصولات شرکت سدنا را مطابق با فناوری جهانی طراحی می‌کنند. با این محصولات می‌توان کنترل دمای خانه‌ را در دست داشت و مصرف انرژی را تا ۲۵٪ کاهش داد. مشتریان این شرکت هم سازمان‌ها و شرکت‌هایی مانند انرژی، لورچ، ساران و … هستند و هم سایر افرادی که با مراجعه به وب‌سایت سدناکو می‌توانند مستقیما محصولات را خریداری کنند.

پس از شیوع کرونا و رواج استفاده از تب‌سنج‌ها، شرکت سدنا برای افزایش فروش یکی از محصولات خود با نام تب‌سنج طبی غیرتماسی کمپین‌های مختلفی در یکتانت ایجاد کرد که در ادامه به بررسی جزییات و عملکرد این کمپین‌ها می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

نکات و اطلاعات مربوط به کمپین‌های سدناکو

هدف کمپین : افزایش فروش

بازه‌ی گزارش: از ۸ تیرماه ۱۳۹۹ تا ۳ شهریورماه ۱۳۹۹

در ادامه قصد داریم عملکرد سه کمپین همسان، همسان ریتارگتینگ و همسان کلیدواژه‌ای را در بازۀ زمانی گفته شده بررسی کنیم.

نمونۀ کلیدواژه‌های استفاده شده در کمپین همسان کلیدواژه‌ای:

تب‌سنج، تب‌‌سنج دیجیتال، بیمارستان، ماسک، کرونا، درمانگاه، ویروس، پزشک، دکتر و …

نمونۀ آیتم‌ تبلیغاتی همسان
نمونۀ آیتم‌های تبلیغاتی همسان

نتایج آماری بعد از اجرای کمپین‌ها

  • نرخ تبدیل(Conversion):

کمپین همسان ریتارگتینگ با نرخ تبدیل ۰.۱۶٪ در مقایسه با دو کمپین همسان کلیدواژه‌ای ۰.۰۷٪ و عادی ۰.۰۵٪ بیشترین نرخ تبدیل را داشت.

بیشترین نرخ تبدیل تبلیغات سدناکو

تعداد خرید:

کمپین همسان کلیدواژه‌ای از نظر تعداد خرید بیشترین میزان را داشت؛ حدودا ۳ برابر تعداد خرید کمپین‌های همسان ریتارگتینگ و حدود ۲ برابر کمپین‌های همسان عادی.

تعداد خرید متنساب با هر کمپین تبلیغاتی
  • قیمت تمام شده به ازای هر خرید (CPO) :

کمپین‌های ریتارگتینگ همسان از نظر میزان هزینۀ تمام شده به ازای هر خرید (CPO) بهترین نتیجه را داشته‌اند. در ردۀ بعدی کمپین‌های همسان کلیدواژه‌ای قرار می‌گیرند (با CPO تمام شده ۱.۷ برابر نسبت به CPO همسان ریتارگتینگ) و در نهایت کمپین‌های همسان عادی با بیشترین CPO در مقایسه با دو کمپین دیگر قرار دارند (قیمت تمام شده در این کمپین، ۳ برابر قیمت تمام شده در کمپین همسان ریتارگتینگ بود).

قیمت تمام شده به ازای هر خرید (CPO)

اگرچه کمپین‌های همسان ریتارگتینگ از نظر نرخ تبدیل و قیمت تمام شده به ازای هر خرید (CPO)  عملکرد بهتری داشتند اما باید توجه کرد که کمپین‌های ریتارگتینگ تنها به کاربران قبلی شما نمایش داده می‌شوند و از نظر تعداد خرید نیز فاصلۀ چشم‌گیری با کمپین های همسان کلیدواژه‌ای دارند. نتایج این تحلیل‌ها به‌خوبی نشان می‌دهند که اگر به دنبال جذب کاربر جدید و مرتبط با حوزۀ فعالیت خود هستید، کمپین‌های همسان کلیدواژه‌ای می‌توانند مؤثرترین و مناسب‌ترین گزینه برای شما باشند.

هم‌چنین استفادۀ هم‌زمان از تبلیغات ریتارگتینگ در کنار کمپین‌های کلیدواژه‌ای کمک می‌کند تا کاربرانی که به محصول شما علاقه نشان داده‌اند با نرخ بالاتری به مشتریان شما تبدیل شوند.

 

با تبلیغات هدفمند یکتانت، هزینه‌ها به جیبتان برمی‌گردد!

با تبلیغات هدفمند یکتانت، هزینه‌ها به جیبتان برمی‌گردد!

شروع تبلیغات arrow-left
5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی
علی
1 سال قبل

سلام عالی بود موسسه پروان آکادمی هم از این تبلیغات استفاده کرده است

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
پاسخ به  علی
1 سال قبل

سلام
وقت بخیر
خیلی خوشحالیم که تونستیم به شما کمک کنیم و راضی بودین ?

ریتارگتینگ، فرصت دوباره برای برگرداندن مشتری!