لذت چشیدن طعم موفقیت با تبلیغات در دیوار 💥

تبلیغات بینابینی چیست و چطور از آن نتیجه بگیریم؟

مقالات دیجیتال مارکتینگ | نیکان حیدری | تاریخ بروزرسانی : ۲ آبان ۱۴۰۲

تبلیغات بینابینی چیست و چطور از آن نتیجه بگیریم؟

به تبلیغی فکر کنید که نه‌تنها در بین فعالیت کاربر نمایش داده می‌شود، بلکه تمام صفحه را از آن خود می‌کند! چنین جایگاهی برای نمایش و معرفی مزایای کسب‌وکار، احتمال موفقیت شما را بیشتر از قبل هم می‌کند.

در این مقاله، قرار است شما را با این مدل تبلیغ آشنا کنیم؛ یعنی بگوییم تبلیغات بینابینی چیست و به چه دلیلی باید به فکر استفاده از آن باشید.

بیایید اول کمی با این نوع تبلیغ و سازوکار آن آشنا شویم.

 

منظور از تبلیغات بینابینی چیست؟

تبلیغات بینابینی (interstitials ads) نوعی از تبلیغ است که به شما اجازه می‌دهد کسب‌وکار (محصول یا خدمت) خود را در بین ۲ نقطه از فعالیت کاربر به‌طور تمام صفحه تبلیغ کنید.

مثلاً کاربر مرحلهٔ صدم را در بازی موبایلی تمام می‌کند. قبل از اینکه مرحلهٔ بعد آغاز شود، تبلیغ شما تمام صفحهٔ موبایل را می‌پوشاند که او را به انجام کاری دعوت می‌کند. این تبلیغ، همان تبلیغات بینابینی است.

به‌طور کلی، می‌توان انتظار دیدن تبلیغات بینابینی را در زمان‌های زیر داشت:

  • وقتی کاربری در بازی موبایلی مرحله‌ای را تمام می‌کند
  • وقتی کاربر اپلیکیشن از بخشی به بخش دیگر می‌رود
  • وقتی کاربر از اپلیکیشن خارج می‌شود یا وارد آن می‌شود (البته در یکتانت و گوگل ادز این امکان وجود ندارد و فقط بین ۲ فعالیت در اپلیکیشن، می‌توانید تبلیغ را نمایش دهید)
تبلیغات بینابینی چیست

۳ تفاوت مهم با تبلیغات بنری درون‌اپلیکیشنی دارد:

  • کاربر حین فعالیت این تبلیغ را نمی‌بیند و احتمال اینکه آن را به چشم مزاحم ببیند، بسیار کم می‌شود
  • کاربر می‌تواند تبلیغ را پس از چند ثانیه ببندد و به ادامهٔ کار خود بپردازد
  • تبلیغ تمام صفحهٔ موبایل را مال خود می‌کند و شانس بیشتری برای تاثیرگذاری دارید

این نوع تبلیغات را می‌توان در فرمت‌های زیر اجرا کرد:

  • متن
  • تصویر ثابت (عکس)
  • ویدیو
  • تبلیغ قابل‌بازی (Playable)
  • تصاویر متحرک یا GIF

حالا فهمدیدید که تبلیغات بینابینی چیست، بیایید راجع‌ به فواید آن بیشتر صحبت کنیم.

جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥
جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥

گوگل بی‌شک معدن مشتری است که حضور در آن در جذب مشتری و افزایش فروش تاثیر چشمگیری دارد؛ با تبلیغات در گوگل، محصول خودتان را به کسی معرفی می‌کنید که یا قصد خرید دارد یا در مرحلهٔ تحقیق است! ما به‌عنوان پارتنر رسمی گوگل آماده‌ایم در اجرا و مدیریت کمپین‌ها در کنار شما باشیم.

دریافت مشاوره رایگان arrow-left

تبلیغات بینابینی چه فایده‌ای برای کسب‌وکارها دارد؟

اول از همه اینکه تبلیغات بینابینی پتانسیل بسیار بالایی در جلب توجه مخاطب دارند. چون تمام صفحه را اشغال می‌کنند و کاربر نمی‌تواند چیز دیگری را ببیند؛ پس خیالتان راحت خواهد بود که فقط تبلیغ خودتان توسط افراد واقعاً دیده می‌شود.

مورد بعدی اینکه نرخ کلیک در تبلیغات بینابینی، به‌میزان محسوسی بالاست. البته بهتر است بگوییم کلاً نرخ تعامل با تبلیغات بینابینی بیشتر است! بر اساس آمار منتشرشده، نرخ کلیک در تبلیغات بینابینی بین ۳ تا ۴/۵ درصد است.

نرخ کلیک تبلیغات درون‌اپلیکیشنی

به‌خصوص وقتی از تبلیغات قابل‌بازی (Playable) استفاده می‌شود، تعامل بالاتر می‌رود. مثلاً برای اینکه کاربر را قانع کنید بازی موبایلی شما را دانلود کنید، با کمک تبلیغات بینابینی قابل‌بازی، به او اجازه می‌دهید که یک مرحلهٔ بازی را تجربه کند.

البته این استراتژی فقط مخصوص بازی‌های موبایلی نیست. برای مثال، مک‌دونالد برای ترغیب کاربر به نصب اپلیکیشن و سفارش غذا از طریق آن، از یک مینی‌بازی ساده استفاده کرد.

نمونه تبلیغ بینابینی قابل‌بازی از مک‌دونالد

علاوه‌ بر این‌ها، دیگر نکتۀ مثبت راجع‌ به این نوع تبلیغات، ایجاد کمترین مزاحمت برای کاربر است؛ همان‌ طور که بالاتر هم گفتیم، تبلیغات بینابینی زمانی نمایش داده می‌شوند که کار کاربر تمام شده است.

مثلاً کاربر آب‌وهوای شهری را در اپلیکیشن «هواشناسی» مشاهده می‌کند و در زمان برگشت به صفحهٔ اصلی، تبلیغ را می‌بیند.

فایدۀ دیگر این نوع تبلیغات برای کسب‌وکارهای تبلیغ‌کننده، مقرون‌به‌صرفه بودن آن است. اگر تصمیم بگیرید از خدمات یکتانت برای اجرای تبلیغات بینابینی استفاده کنید، می‌توانید در پنل اقدامی را مشخص کنید که تنها بعد از انجام کامل آن، پول از حساب کسر شود.

مثلاً ممکن است دانلود و نصب اپلیکیشن برایتان اهمیت داشته باشد؛ پس باید اقدام مدنظر را نصب موفق اپلیکیشن تعریف کنید. بعد از این کار، تنها زمانی پول از حسابتان برداشته می‌شود که کاربر نه‌تنها تبلیغ بینابینی را ببیند، بلکه اپلیکیشن را دانلود و نصب کرده باشد.

شاید هم می‌خواهید لید بگیرید؛ یعنی فردی که به خدمات شما علاقه دارد و می‌خواهد اطلاعات بیشتری کسب کند. به همین خاطر، فرمی در لندینگ پیج می‌گذارید. حالا می‌توانید بگویید فقط وقتی پول از حساب من برداشته شود که کاربری پس از دیدن تبلیغ، فرم را هم پر کند.

در بخش تبلیغات بینابینی چیست، به مدل‌های رایج آن اشاره کردیم؛ ولی بیایید با جزئیات بیشتری، دربارهٔ این موضوع با هم صحبت کنیم.

مقاله پیشنهادی: تبلیغات در بازی موبایلی چیست و چه سودی برای کسب‌وکارها دارد؟ (+ ۶ نوع موثر)

۳ مدل محبوب تبلیغات بینابینی

مدل‌های رایج و موثر عبارت‌اند از:

۱. تبلیغات بنری

۲. تبلیغات ویدیویی

۳. تبلیغات Playable (قابل‌بازی)

اولین مورد که بنری باشد، یک تصویر حاوی متن است که کاربر را به انجام کاری دعوت می‌کند. این تصویر به‌طور تمام صفحه نمایش داده می‌شود تا توجه مخاطب را جلب کند. کاربر هم ۲ انتخاب دارد: پیشنهاد را بپذیرد یا روی دکمهٔ ضربدر کلیک کند.

نمونه تبلیغات بینابینی بنری

اما مدل دوم، یعنی تبلیغات ویدیویی! در این مدل، کاربر به‌جای دیدن تصویر، با یک ویدیوی تبلیغاتی جذاب مواجه می‌شود. به‌طور معمول، کاربر پس از ۳ تا ۵ ثانیه می‌تواند ویدیوی تبلیغاتی را ببندد.

دربارهٔ تبلیغات قابل‌بازی هم بالاتر توضیح دادیم که این نوع تبلیغات، تعاملی هستند و کاربر می‌تواند یا یک بازی ساده انجام دهد یا اصلاً یک ویژگی خاص از اپلیکیشن را تجربه کند.

در تصویر زیر یک نمونه از تبلیغات قابل‌بازی (Playable) را مشاهده می‌کنید:

نمونه تبلیغات بینابینی قابل‌بازی

در یکتانت، می‌توانید ۲ مدل محبوب یعنی ویدیویی و بنری را در تبلیغات درون اپلیکیشنی تجربه کنید.

مثلاً در نمونهٔ زیر، اپلیکیشن «آیتول» خیلی واضح و روشن با کمک یکتانت به کاربر گفته است چه کاری انجام می‌دهد و با استفاده از تصویری باکیفیت و مرتبط، توجه او را جلب کرده است.

نمونه تبلیغات بینابینی اپلیکیشن آیتول

نکته: در مدل ویدیویی، حجم ویدیوی شما باید حداکثر ۲۰ مگابایت و طول آن هم بین ۳ تا ۶۰ ثانیه باشد.

خب، تا اینجا فهمیدیم تبلیغات بینابینی چیست و چه فوایدی برای کسب‌وکار تبلیغ‌کننده دارد؛ همچنین با رایج‌ترین و محبوب‌ترین مدل‌های آن آشنا شدیم.

باید بدانید اجرای کمپین‌های تبلیغات بینابینی، لزوماً به موفقیت منجر نخواهد شد! اجازه دهید در بخش بعدی راهکارهایی برای دستیابی به موفقیت با این نوع تبلیغات خدمتتان ارائه کنیم.

خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!
خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!

هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم.

چطور از تبلیغات بینابینی نتیجه بگیریم؟

تا به‌حال تماشاگر مسابقات اتومبیل‌رانی بوده‌اید؟ در این مسابقات، ماشین نیمی از ماجرا است و راننده نیمی دیگر از آن؛ یعنی هرچقدر هم خودروی شرکت‌کننده پرقدرت باشد، تا زمانی که راننده‌ای حرفه‌ای و کاربلد آن را هدایت نکند، مقامی در کار نخواهد بود.

اوضاع در رابطه با تبلیغات بینابینی (یا هر شکل دیگری از تبلیغات) هم همین‌طور است. تاثیر تبلیغات بینابینی ثابت شده است و این موضوع را آمار هم تصدیق می‌کند؛ اما برای اینکه نتیجه‌بخش باشد، باید با یک استراتژی مناسب آن را اجرا و پیاده‌سازی کرد.

این بخش را به ۵ قسمت تقسیم کرده‌ایم و به‌ترتیب، اقداماتی را بررسی می‌کنیم که کمک می‌کنند به موفقیت برسد.

 

۱. مخاطب را به انجام عملی مشخص تشویق کنید

تبلیغی که کال‌تواکشن (CTA) نداشته باشد، همان کوبیدن آب در هاون است! باید مسیر مخاطب را تعیین کنید و از او بخواهید اقدام مدنظرتان را انجام دهد.

بهتر است دعوت‌به‌اقدام شما خلاقانه و مرتبط با تبلیغ باشد. به ۲ نمونهٔ بالا برگردیم! در نمونهٔ اول، قرار است کاربر گوشی خود را بیمه کند. اولین پرسشی که در ذهن او ایجاد می‌شود این است که هزینهٔ آن چقدر است؛ بنابراین اینجا از «مشاهده» استفاده شده است که کوتاه و مرتبط است.

در نمونهٔ دوم ولی داستان متفاوت است! در این تبلیغ در زمان معرفی، آیتول روی استعلام رایگان خلافی دست گذاشته است. به همین دلیل، از «استعلام» استفاده کرده است؛ یعنی کاربر می‌داند برای گرفتن خلافی خودرو، باید روی این دکمه کلیک کند.

تیتر و تصویر توجه کاربر را جلب می‌کنند، متن علاقه را در او ایجاد می‌کند و در نهایت، CTA تیر آخر است که راه رسیدن به شما را نشان می‌دهد.

۲. مخاطب را به‌خوبی بشناسید و از علایق و نیازهای او آگاه شوید

وقتی شناخت کاملی از مخاطب هدف خود داشته باشید، می‌توانید محتوای تبلیغاتی را طوری طراحی کنید که خوشایند او را به‌همراه داشته باشد و در نتیجه، احتمال جلب توجه و جذب هم بیشتر می‌شود.

جدا از این‌ها، وقتی مخاطب هدف کسب‌وکارتان را خوب بشناسید، می‌توانید تصمیم‌گیری بهتری راجع‌ به نمایش‌دهنده داشته باشید؛ چون می‌دانید در کدام اپلیکیشن‌ها تبلیغ کنید که مخاطب خود را پیدا کنید.

در داستان موفقیت کلینیک زیبایی و کاشت ابرو «رویای طلایی» گفتیم یکی از کارهایی که برای بهینه‌سازی تبلیغات انجام دادیم، افزایش حجم تبلیغات آن‌ها در اپلیکیشن‌هایی با پرسونای خانم بوده است.

دلیل اصلی هم این بود می‌خواستیم نرخ پاسخ‌گویی لیدهای آن‌ها افزایش پیدا کند؛ یعنی کسی فرم را پر کند که واقعاً به خدمات کلینیک نیاز دارد.

یک نمونهٔ دیگر، فروش پروتز دندان است. در اینجا، باید افراد بازنشسته و بالای ۵۰ سال را هدف بگیرید. به همین دلیل، بهتر است به سراغ اپلیکیشنی مثل «آخرین خبر» بروید؛ جایی که این افراد اخبار را روزانه دنبال می‌کنند.

اگر داستان موفقیت «آکادمی امروز» را بخوانید، می‌بینید که برای بهینه‌سازی تبلیغات آن‌ها، به‌ سراغ اپلیکیشن‌های حوزه‌های آموزشی، سرگرمی و تحصیلی و بازی‌های پرطرفدار رفتیم. دلیل این کار هم مشخص بود: کاربران این اپلیکیشن‌ها مخاطبان هدف «آکادمی امروز» بودند و به‌تبع آن، لید باکیفیتی جذب شد.

۲ نمونه از تبلیغات آن‌ها را در تصویر زیر ببینید که از کلمات تاثیرگذاری مثل «رایگان» و «ویژه» همراه با تصویر مرتبط استفاده شده است. از طرفی، آن‌ها با کال‌تو‌اکشن «مشاوره رایگان» کاری کردند تا مخاطب را بیشتر از قبل ترغیب کنند تا بتوانند لید باکیفیت بگیرند.

نمونه تبلیغات آکادمی امروز در اپلیکیشن‌ها

خب، فهمیدیم نقش شناخت مخاطب هدف در موفقیت تبلیغات بینابینی چیست؛ حالا وقت آن است پیشنهادی مرتبط با او ارائه کنیم.

 

۳. مزیت رقابتی و پیشنهاد ویژۀ خود را نشان دهید

مزیت رقابتی چیزی است که شما را از سایر کسب‌وکارها متمایز می‌کند. برای مثال، چیزهایی مثل عودت وجه در صورت نارضایتی، مشاورهٔ رایگان، متریال درجه‌یک و باکیفیت، قیمت پایین و خدمات مشتری مثال‌زدنی از مزایای رقابتی به حساب می‌آیند.

در تبلیغات بینابینی چطور به آن اشاره کنیم؟ مثلاً کسب‌وکاری که در زمینهٔ پروتز دندان فعالیت می‌کند، می‌تواند روی چند چیز در تبلیغات دست بگذارد:

  • پرداخت قسطی همراه با مشاورهٔ رایگان
  • اسکان رایگان برای بیمارانی که در تهران زندگی نمی‌کنند
  • بازگشت وجه در صورت نارضایتی بیمار

با ارائۀ پیشنهادات ویژه، مخاطب را ترغیب کنید تا با محتوای تبلیغی ارتباط برقرار کند و در او علاقه ایجاد کنید.

مثلاً ایرانسل می‌تواند برای افزایش نصب اپلیکیشن «ایرانسل من»، در تبلیغ خود بگوید در صورت نصب اپلیکیشن، ۱۰ گیگابایت اینترنت رایگان بگیرید.

در تصویر زیر، تبلیغ بینابینی علی‌بابا را می‌بینید که به کاربر وعدۀ یک جایزۀ ویژه را می‌دهد:

نمونه تبلیغ بینابینی از علی‌بابا

البته اینجا هم بگوییم که لازم است به‌خوبی مخاطب هدف را بشناسید تا بتوانید پیشنهادی ارائه کنید که باب میل او باشد.

مثلاً پیشنهاد ایرانسل برای همان کاربر خود جذاب است و کاربر علی بابا هم می‌تواند با نصب اپلیکیشن، یک تور با قیمت کمتر رزرو کند.

یک نمونهٔ دیگر از ارتباط پیشنهاد با مخاطب هم می‌شود انتخاب جایزه برای صرافی ارز دیجیتال! مثلاً به‌جای اینکه بگوید پس از احراز هویت ۲۰۰ هزار تومان هدیه بگیرید، پیشنهادی مثل ۱ میلیارد بیبی‌دوج روی میز می‌گذارد که برای مخاطب او جذاب است.

مقاله پیشنهادی: تبلیغات درون برنامه ای چیست و چطور از آن نتیجه بگیریم؟

۴. مخاطب را به صفحهٔ فرود مناسب هدایت کنید

تا اینجای کار، شما فقط کاری کردید که کاربر روی تبلیغ کلیک کند و به کسب اطلاعات بیشتر ترغیب شود. حالا وقت آن است که او را به مشتری تبدیل کنید؛ پس به یک صفحهٔ فرود قانع‌کننده و حرفه‌ای نیاز دارید.

این صفحه همان جایی است که کاربر پس از کلیک‌کردن روی تبلیغ به آن می‌رسد. از تصاویر باکیفیت و مرتبط با خودتان استفاده کنید و بهتر است روی رنگ‌های گرم و جذاب سرمایه‌گذاری کنید تا رنگی سرد و خنثی!

تأثیر بالای ویدیوها را فراموش نکنید، سعی کنید حداقل یک ویدیو که در آن راجع‌ به برند یا محصولی مشخص توضیحات ارائه می‌شود، داخل صفحه بگذارید؛ چه لندینگ پیج و چه صفحهٔ اپلیکیشن.

اگر هدف از تبلیغات، جذب لید است، بهتر است فرم را در ابتدای لندینگ پیج بگذارید. از طرفی، دقت کنید کاربر موبایل روی تبلیغ کلیک می‌کند؛ پس مطمئن شوید این صفحه را مخصوص موبایل طراحی کرده‌اید و در موبایل به‌خوبی نمایش داده می‌شود.

نظر مشتریان قبلی تاثیر زیادی در تصمیم‌گیری مشتریان جدید دارد؛ پس حتی اگر حتی به‌دنبال افزایش نصب اپلیکیشن هستید، باز هم کاربران را تشویق کنید به شما امتیاز دهند و نظر خود را در صفحهٔ اپلیکیشن ثبت کنند.
بیشتر اوقات، ما نمی‌توانیم ویژگی‌ها و امکانات محصول یا خدمت را درک کنیم. به همین خاطر، اگر می‌خواهید موفق شوید، به کاربر بگویید چه فایده‌ای برای او دارید.

برای مثال، «گزارش‌دهی» برای کاربر قابل‌درک نیست؛ ولی «کاهش هزینهٔ تبلیغات با بهینه‌سازی کمپین‌ها بر اساس داده‌های لحظه‌ای»، فایدهٔ «گزارش‌دهی» را نشان می‌دهد.

پس در زمان طراحی لندینگ پیج و نوشتن متن آن، به این مسئله فکر کنید که چطور فایدهٔ ویژگی‌ها و امکانات خود را نشان دهیم.

جوایز و گواهی‌نامه‌های خودتان را حتماً در همین صفحه به کاربران گوشزد کنید تا اعتبار و تخصص خود را نشان دهید؛ چیزی که پیش از این توسط متخصصان صنعت تایید شده است.

از دیگر نکاتی که باید رعایت کنید هم می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • خیلی واضح، مشخص و سرراست خودتان را در بالای صفحه معرفی کنید؛ مثلاً «تبلیغ شما را دقیقاً به افرادی نشان می‌دهیم که به آن نیاز دارند» خیلی بهتر از «افزایش فروش در چند ثانیه!» است
  • به پرسش‌های متداول حتماً پاسخ دهید
  • عناصر اضافی و مزاحم را پاک کنید و یک ساختار پله‌به‌پله داشته باشید که کاربر را به‌ طی‌کردن مسیری مشخص وادار کند

نکته: در تبلیغات نصب اپلیکیشن یکتانت، صفحهٔ فرود، صفحهٔ اپلیکیشن در فروشگاه‌های اپلیکیشن است و شما باید لینک ترکر را به‌عنوان صفحهٔ فرود بگذارید.

دوره جدید و رایگان آموزش ساخت ویدیو تبلیغاتی حرفه‌ای
دوره جدید و رایگان آموزش ساخت ویدیو تبلیغاتی حرفه‌ای

در این دوره ۲ ساعته، یاد می‌گیرید که چطور با نوشتن سناریو عالی و توجه به نکات حرفه‌ای در ساخت ویدیو، یک ویدیو تبلیغاتی خوب و موثر بسازید.

ثبت‌نام arrow-left

۵. داده‌های کمپین را جمع‌آوری و آن را بهینه کنید

هرقدر هم که اصولی و با برنامه‌ریزی پیش بروید، وقتی تبلیغات بینابینی را شروع کنید، خواهید دید که بسیاری از چیزها برخلاف انتظارتان پیش می‌روند.

ممکن است با تغییر تصویر، نرخ کلیک ۲ برابر شود یا متوجه شوید نمایش تبلیغات در برخی اپلیکیشن‌ها اصلاً سودی ندارد؛ حالا یا لید باکیفیتی جذب نمی‌کنید یا اصلاً کاربران اپلیکیشن به تبلیغ شما توجه نمی‌کنند.

ما در یکتانت تمام آنچه را که برای بهینه‌سازی نیاز دارید، به شما می‌دهیم. شما می‌دانید چند نفر روی تبلیغ در کدام اپلیکیشن کلیک کرده‌اند و چند نفر آن‌ها، همان کاری را انجام داده‌اند که می‌خواهید.

نکته: بهینه‌سازی فقط در حذف اپلیکیشن‌های نمایش‌‌دهنده‌ها خلاصه نمی‌شود. شما باید به همه‌چیز از جمله لندینگ پیج دقت کنید؛ چراکه این صفحه آخرین مرحلهٔ تبلیغات یعنی تبدیل کاربر به مشتری را برعهده دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر، پیشنهاد می‌کنیم ۲ راهنمای «تحلیل و بهینه‌سازی تبلیغات یکتانت» و همچنین «بهینه‌سازی تبلیغات درون اپلیکیشنی» را مطالعه کنید.

 

برای استفاده از تبلیغات بینابینی آماده‌اید؟

در این مقاله، به شما گفتیم تبلیغات بینابینی چیست و نکاتی مختلفی را برای گرفتن نتیجه از آن بیان کردیم. همان طور که اشاره کردیم، ما در یکتانت به شما کمک می‌کنیم از تبلیغات بینابینی به ۲ شکل (بنری و ویدیویی) استفاده کنید.

برای این کار، مسیر زیر را طی کنید:

۱. در پنل یکتانت ثبت‌نام کنید

۲. اکانت خود را شارژ کنید

۳. کمپین درون‌ اپلیکیشنی بسازید

۴. تبلیغ ویدیویی یا بنری به کمپینی که ساخته‌اید، اضافه کنید

پس از انجام‌دادن ۴ مرحلهٔ بالا، ما تبلیغ شما را در ۱۰ هزار اپلیکیشن مختلف نمایش می‌دهیم. دقت کنید تبلیغی که می‌سازید باید ابعاد و اندازۀ درستی (مناسب نمایش در صفحهٔ موبایل) داشته و باکیفیت باشد.

خوشحال می‌شویم نظرات شما را بشنویم 🙂 اگر همچنان سؤالی در این رابطه دارید، حتماً در قسمت نظرات آن را با ما مطرح کنید.

منابع:

Reteno | PPCexpo

4.8/5 - (6 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ریتارگتینگ، فرصت دوباره برای برگرداندن مشتری!