فرصت محدود تبلیغات در دیوار با یکتانت: فقط تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ 💥

راهنمای استفاده از بنر ساز خودکار یکتانت

مقالات تبلیغات بنری | روژان خانی‌پور | تاریخ بروزرسانی : ۶ فروردین ۱۴۰۲

اگر از مشتری‌های ما هستید شاید در چند روز گذشته متوجه تغییراتی در پنل کاربری شده باشید. یکتانت به تازگی ابزار بنر‌ساز اتوماتیک را به پنل خود اضافه کرده است.

می‌خواهید تبلیغات بنری بسازید اما تنوع سایز و اندازه‌ی بنرها آن‌قدر بالاست که ترجیح می‌دهید خودتان را به دردسر نیندازید؟ کسی را ندارید که برایتان بنر طراحی کند و باید هزینه‌ای را برای طراحی بنر کنار بگذارید؟ زمانی برای طراحی بنر ندارید و ترجیح می‌دهید از خیر جایگاه‌های جذاب تبلیغات بنری بگذرید؟ 

اگر جوابتان به هر کدام از سوالات بالا مثبت بود، مقاله‌ی درستی را برای مطالعه انتخاب کرده‌اید! مخاطب این مقاله و ابزار جدید یکتانت دقیقا شما هستید. 
بنر‌ساز اتوماتیک چیست و از آن چه استفاده‌ای می‌شود کرد؟ این سوالی است که در ادامه‌ی مقاله به آن پاسخ می‌دهیم. 

بنر‌ساز اتوماتیک چیست؟

بنر‌ساز اتوماتیک یکتانت یک ابزار است که با استفاده از آن می‌توانید بنرهایی در سایزهای مختلف بسازید تا در جایگاه‌های مختلف بنری نمایش بگیرید. کافی است تصویر مورد نظرتان را بارگذاری کنید، عنوان و متن تبلیغ خود را مشخص کنید و رنگ برند خود را مشخص کنید؛ باقی را به ما بسپارید. بنر ساختن هیچ‌وقت اینقدر آسان نبوده است!


این ابزار به صورت رایگان در اختیار مشتریان یکتانت قرار می‌گیرد و بابت آن هیچ هزینه‌ای نمی‌پردازید. به علاوه می‌توانید روی زمان اضافه‌ای که با استفاده از این ابزار برای خود خریده‌اید به شدت حساب کنید؛ چون دیگر قرار نیست ساعت‌ها زمان خود را صرف طراحی بنر کنید و با چند کلیک و به سرعت می‌توانید انواع و اقسام بنرها را در اختیار داشته باشید.

چرا بنر‌ساز اتوماتیک؟

جرقه‌ی این ایده زمانی زده شد که ما متوجه شدیم ساخت بنر کار چندان ساده‌ای نیست و افراد را به زحمت و خرج می‌اندازد. زیرا برای نمایش گرفتن در جایگاه‌های مختلف لازم بود ۷ نوع بنر با سایز‌های مختلف طراحی کنند و در ضمن حواسشان به حجم فایل‌ها هم باشد که مبادا از حجمی که اجازه دارند در پنل بارگذاری کنند بیشتر شود. همین موضوع باعث ایجاد محدودیت برای مشتریان میشد. عده‌ای با نرم‌افزارهای گرافیکی آشنایی ندارند؛ حتی اگر هم با این نرم‌افزارها آشنایی داشته باشند و بخواهند در تمام سایزها بنر بسازند باید زمان زیادی را صرف اندازه‌های بنر و حجم فایل بنر‌شان کنند.

به همین خاطر این امکان را در پنل قرار دادیم تا به سادگی و با چند کلیک بتوانید بنرهایی در سایزهای مختلف داشته باشید و جایگاه‌های نمایش را از دست ندهید. 

استفاده از تبلیغات بنری در کنار تبلیغات همسان باعث می‌شود بتوانید از تمام ظرفیت‌های یکتانت استفاده کنید و تبلیغات خود را در جایگاه‌های بیشتری نمایش دهید. با این کار هم آگاهی از برند خود را افزایش دهید و هم فروشتان را بیشتر کنید.

 

با تبلیغات بنری یکتانت، اعتماد میلیون‌ها کاربر را جلب کنید!

با تبلیغات بنری یکتانت، اعتماد میلیون‌ها کاربر را جلب کنید!

شروع تبلیغات arrow-left

 

بنر‌ ساز اتوماتیک یکتانت چطور کار می‌کند؟

پس از اینکه کمپین بنری خود را ساختید، می‌توانید وارد بخش ایجاد تبلیغات بنری شوید. تا به امروز در این بخش فقط می‌توانستید بنری را که از پیش ساخته بودید، آپلود کنید. اما الان یک گزینه‌ی دیگر نیز به نام «ساخت بنر» برای شما فعال شده است. با انتخاب این گزینه، چند فیلد مختلف برایتان باز می‌شود. 

عنوان تبلیغ، توضیحات، رنگ برند، عنوان دکمه، تصویر برند و لوگوی برند. 

این فیلدها را پر کنید و موارد خواسته شده را بارگذاری کنید. 

البته در جهت افزایش رضایت شما مشتریان عزیز، ارائه‌ی توضیحات و تصویر برن (لوگو) اختیاری است و اجباری به پر کردن این فیلدها نیست.

خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!
خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!

هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم.

همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید در بخش سمت چپ، می‌توانید پیش‌نمایش بنر خود را ببینید. همچنین با زدن دکمه‌ی «پیش‌نمایش بنر در همه سایزها» می‌توانید بنرهای خود را مشاهده کنید. 

 

 

چرا از تبلیغات بنری استفاده کنیم؟

اولین نسل از تبلیغات بنری همان‌هایی بودند که بالای وب‌سایت‌ها در ابعاد بزرگ قرار می‌گرفتند و عملا وظیفه‌ای جز این‌که برای تبلیغ‌کننده آگاهی از برند به همراه بیاورند، نداشتند. 

امروز اما داستان کمی متفاوت است. مخاطبان می توانند روی تبلیغات بنری کلیک کنند و وارد صفحه‌ی سایت شما شوند؛ به علاوه این تبلیغات در انواع سایز‌ها در قسمت‌های مختلف وب‌سایت‌ها نمایش داده می‌شوند. به همین خاطر شما می‌توانید محصول خود را مستقیما در وب‌سایت‌ها تبلیغ کنید و علاوه بر جلب توجه، فروش محصولات خود را نیز افزایش دهید. 

حالا که سختی‌های مسیر ساخت تبلیغات بنری از بین رفته‌اند و مسیر همواری پیش روی شماست، چرا همین الان اقدام به ساخت یک کمپین بنری نمی‌کنید؟

درباره‌ی تبلیغات بنری بیشتر بدانید!

جمع‌بندی: 

ابزار بنر‌ساز یکتانت به شما کمک می‌کند در کمترین زمان در تمام سایزها بنر بسازید و در جایگاه‌های تبلیغات بنری نمایش دهید. با این ابزار دیگر نگران صرف زمان و هزینه برای طراحی بنرهای خود نباشید و بسیار ساده‌تر از قبل کمپین‌های بنری خود را پیش ببرید.

نظرات و پیشنهادات شما می‌تواند به ما برای بهبود این قابلیت کمک کنند؛ آن‌ها را از ما دریغ نکنید. می‌توانید نظرات خود را در بخش دیدگاه‌ها یا از طریق تیکت در پنل با ما به اشتراک بگذارید. 

3.7/5 - (3 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سعید
سعید
2 سال قبل

ممنون از مطالب خوبتون.????

آموزش ساخت ویدیو تبلیغاتی