فرصت محدود تبلیغات در دیوار با یکتانت: فقط تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ 💥

روش های تبلیغات در یکتانت، از صفر تا صد

مقالات تبلیغات ریتارگتینگ | ندا عروضی | تاریخ بروزرسانی : ۲۱ اسفند ۱۴۰۲

روش های تبلیغات در یکتانت، از صفر تا صد

اگر شما هم جزء آن دسته از کاربران باهوش و آگاه به دنیای وب باشید، احتمالا می‌دانید تبلیغاتی که در صفحات وب‌سایت‌های مختلف مشاهده می‌کنید، انواع گوناگون دارند و از نظر ساختار و عملکرد با یکدیگر متفاوت‌ هستند. با مطالعه‌ این مقاله، به طور کامل با روش‌های تبلیغات در یکتانت که در صفحات وب‌سایت‌ها به طور روزمره با آن‌ها برخورد می‌کنید اعم از رفتارمحور، ریتارگتینگ و …  آشنا خواهید شد و تعرفه‌ تبلیغات کلیکی و روش‌های دیگر تبلیغات در دسترس‌تان قرار خواهد گرفت.

در زیر فهرستی از مطالب موجود آورده شده است تا بتوانید مستقیم تبلیغ موردنظر خود را مطالعه کنید.

ابتدا، کار خود را با شرح نوع پایه‌ای از تبلیغات ( تبلیغات بنر ثابت) در صفحات وب‌سایت‌های مختلف شروع می‌کنیم:

تبلیغات بنری ثابت

آیا شما هم همه‌روزه شاهد بیلبوردهای تبلیغاتی مختلفی در سطح شهر هستید؟ بعضی از این بیلبوردها خاطره‌ساز می‌شوند و تصویری خوب و ماندگار از آن برند در ذهن مخاطب به وجود می‌آورند و بسیاری از آنها پس از مدتی از خاطر مردم فراموش می‌شوند، بدون اینکه کسب‌وکار موردنظر بتواند دقیقا ارزیابی کند چه تعداد کاربر بعد از دیدن بیلبورد از محصولات آن‌ها استفاده کرده و یا به سایت مورد نظر سر زده است.

جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥
جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥

گوگل بی‌شک معدن مشتری است که حضور در آن در جذب مشتری و افزایش فروش تاثیر چشمگیری دارد؛ با تبلیغات در گوگل، محصول خودتان را به کسی معرفی می‌کنید که یا قصد خرید دارد یا در مرحلهٔ تحقیق است! ما به‌عنوان پارتنر رسمی گوگل آماده‌ایم در اجرا و مدیریت کمپین‌ها در کنار شما باشیم.

دریافت مشاوره رایگان arrow-left

تبلیغات بنری ثابت تا حد زیادی به بیلبوردها شباهت دارد. همان گونه که مکان نصب، یکی از عوامل بسیار تاثیرگذار در قیمت بیلبوردها است، قیمت تبلیغات بنری ثابت هم بسته به سایت نمایش‌دهنده و فضایی که از آن سایت به تبلیغ‌کننده اختصاص داده می‌شود، متفاوت است. گاهی کسب‌وکارها تصمیم می‌گیرند صرف‌نظر از اینکه چند کلیک از تبلیغ خود دریافت می‌کنند یا چند نفر بنر ثابت آنها را مشاهده می‌کنند، در فضای خاصی از صفحه حضور داشته باشند. در قسمت تعرفه تبلیغات بنری می‌توانید سایت‌هایی را که تبلیغات بنری ثابت نمایش می‌دهند، به طور کامل مشاهده کنید و از تعرفه جایگاه‌های مختلف در وب‌سایت‌های گوناگون باخبر شوید.

تعرفه تبلیغات بنری ثابت با توجه به سایت نمایش‌دهنده، جایگاهی که در سایت انتخاب می‌کنید و همچنین مدت زمانی که جهت انتشار تبلیغ خود مشخص می‌کنید (معمولا یک ماهه) تعیین می‌شود. کارشناسان ما در یکتانت، با توجه به کسب‌وکار و مخاطبانتان، پکیج‌های بنر ثابت به شما پیشنهاد می‌دهند تا بتوانید کمپین بنر ثابت خود را موثرتر و مقرون‌به‌صرفه‌تر اجرا کنید.

چرا برخی کسب‌وکارها از بنر ثابت استفاده می‌کنند؟

هدف بسیاری از کسب‌وکارها از انتشار بنر ثابت، آگاهی از برند و دیده‌شدن است. با استفاده از بنر ثابت، می‌توانید اعتماد و توجه کاربرانِ سایت نمایش‌دهنده را به برند خود جلب کنید؛ بدون رقابت با سایر تبلیغات، در مدت زمان تعیین‌شده، در جایگاه موردنظر حضور داشته باشید و مخاطبان بسیاری را با برند خود آشنا سازید. با توجه به اینکه تبلیغ شما در سایت‌های معتبر نمایش داده می‌شود، کاربران بیشتری به آن اعتماد و از آن استفاده می‌کنند. همچنین می‌توانید با قرار دادن لینک utmدار از طریق گوگل آنالیتیکس خود، ترافیک دریافتی را بررسی و کمپین اجرا شده را به درستی تحلیل کنید.

 

روش های تبلیغات بنری

بعضی از کسب‌وکارهایی که مشتریان خاص خود را دارند (مانند فروش نرم‌افزار حسابداری)، تازه وارد بازار شده‌اند و هنوز مخاطبان با آن‌ها آشنایی کافی ندارند، می‌توانند برای اطمینان از دیده شدن تبلیغ خود از بنر ثابت استفاده کنند. در این صورت آن‌ها اطمینان پیدا خواهند کرد در صف نمایش تبلیغات کلیکی که در ادامه توضیح می‌دهیم، قرار نخواهند گرفت و بنر تبلیغاتی آن‌ها در جایگاه موردنظر نمایش داده خواهد‌ شد.

حالت پیش‌فرض تبلیغات در یکتانت، تبلیغات کلیکی هستند. اگر تمایل دارید از تبلیغات بنر ثابت استفاده کنید، با همکاران ما در یکتانت تماس بگیرید تا در سریع‌ترین زمان ممکن کمپین بنری ثابت شما را فعال کنند.

تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی یکی از بهترین روش های تبلیغات است که امروزه بسیار مورد استقبال کسب‌وکارهای مختلف قرار گرفته است. در تبلیغات کلیکی (cost per click)  شما به ازای کاربری که تبلیغ را دیده و روی آن کلیک کرده است، هزینه پرداخت می‌کنید. در نتیجه هزینه تبلیغات شما با مجموع تعداد کلیکی که کاربران روی تبلیغ کرده‌اند، متناسب است. با توجه به این امر، هر چه کلیک بیشتری صورت گیرد، هزینه افزایش پیدا می‌کند.

خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!
خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!

هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم.

شما پس از ثبت‌نام در پنل یکتانت، اکانت خود را مقدار مشخصی شارژ می‌کنید. پس از آن، هر زمان که کسی روی تبلیغات کلیک کند، مقدار مشخصی (مثلاً ۸۰۰ تومان) از شارژ شما کسر می‌شود. قیمت هر کلیک را خودتان بسته به نوع کمپین و هدفی که دارید، مشخص می‌کنید.

با توجه به عرضه و تقاضای داخل سیستم، برای برخی از سایت‌های نمایش‌دهنده حداقل قیمت کلیک تعیین می‌شود؛ در نتیجه تعداد سایت‌های نمایش‌دهنده بستگی به نرخ کلیکی دارد که از جانب شما مشخص می‌گردد. به طور مثال اگر قیمت کلیک پیشنهادی‌تان را روی ۲۵۰ تومان بگذارید، تبلیغات شما در برخی از سایت‌های نمایش‌دهنده‌ی یکتانت مثل الف، طرفداری، انتخاب، سرزمین دانلود و … نمایش داده نخواهد شد.

 

با تبلیغات کلیکی یکتانت، میلیون‌ها بار در کمتر از ۲۴ ساعت دیده شوید!

با تبلیغات کلیکی یکتانت، میلیون‌ها بار در کمتر از ۲۴ ساعت دیده شوید!

شروع تبلیغات arrow-left

 

نرخ کلیک موثر چیست ؟

نرخ کلیک موثر (ECTR) در واقع متناسب با (CTR (Click Through Rate است و با عددی بین صفر تا یک تعیین می‌شود. این عدد در واقع نشان‌دهنده نرخ کلیک به نمایش اخیر تبلیغ شما است و تبلیغ شما با ECTR به دست آورده در سیستم یکتانت رقابت می‌کند. هرچه ECTR بالاتر باشد، یعنی تبلیغ شما جذاب‌تر و کاربرپسندتر است. با توجه به ECTR در پنل یکتانت روی تبلیغ شما برچسبی از خیلی جذاب تا خیلی غیرجذاب قرار می‌گیرد که به شما کمک می‌کند عملکرد تبلیغ‌های مختلف خود رو با هم مقایسه کنید.

چگونه تبلیغ کلیکی در سایت‌های نمایش‌دهنده، نشان داده می‌شود ؟

ابتدا سیستم به شما شانس نمایش اولیه می‌دهد. در صورتی که ضوابط سایت نمایش‌دهنده با تنظیمات و شرایط تعیین‌شده توسط شما مغایرتی نداشته باشد، تبلیغ موردنظر در سایت‌های نمایش‌دهنده‌ نشان داده می‌شود. با استفاده از این شانس اولیه، ECTR تبلیغ شما مشخص می‌شود. سپس سیستم تبلیغ شما را در صف نمایش تبلیغ‌کنندگان قرار می‌دهد؛ هر چه ECTR و قیمت کلیک بالاتر باشد، شانس بیشتری برای نمایش در سایت‌های نمایش‌دهنده خواهید داشت. البته توجه داشته باشید که این دو عامل، موازی با هم پیش می‌روند. به طور مثال اگر جذابیت آیتم شما بالا باشد، می‌توانید قیمت هر کلیک خود را کاهش دهید و همچنان از نمایش خوبی بهره‌مند شوید.

با توجه به این دو عامل، الگوریتمی در یکتانت وجود دارد که به صورت خودکار تعیین می‌کند تبلیغ شما در کدام سایت‌ و چند بار نمایش داده‌ شود. در بسیاری از مواقع اگر کاربران بر روی تبلیغ شما در سایت نمایش‌دهنده خاصی بیشتر کلیک کنند، شانس حضور تبلیغ شما در آن سایت افزایش پیدا می‌کند زیرا سیستم گمان می‌کند که کاربران آن سایت به مخاطبان شما نزدیک‌تر هستند و از کسب‌وکار شما بیشتر استقبال می‌کنند.

در تبلیغات کلیکی، گزارشی به تفکیک سایت‌های نمایش‌دهنده در اختیار شما قرار می‌گیرد که تعداد کلیک، تعداد نمایش، نرخ کلیک به نمایش و … را نشان می‌دهد. همچنین می‌توانید با قرار دادن اسکریپت در وب‌سایت خود، اهداف (goal) متفاوتی اعم از پرکردن سبد خرید توسط کابر یا رسیدن به درگاه پرداخت توسط کاربر را در پنل تبلیغات کلیکی تعریف کنید. در این حالت متوجه خواهید شد کدام یک از سایت‌های نمایش‌دهنده برای کسب‌وکار شما بازده بیشتری دارند و مخاطبان‌تان بیشتر از آن سایت‌ها بازدید می‌کنند و شما را به اهداف‌تان نزدیک می‌سازند.

روش های تبلیغات کلیکی
مقاله پیشنهادی: بهترین درگاه‌های پرداخت واسط (+ نحوهٔ گرفتن درگاه مستقیم و غیرمستقیم)

چگونه می‌توان نتایج کمپین را بهینه‌ کرد ؟

لازم است پس از اجرای کمپین، نتایج و بازخورد کاربران را بررسی کنید و سایت‌هایی را برای نمایش برگزینید که با کیفیت و بازده‌ بیشتری شما را به اهداف‌تان برساند. می‌توانید سایت‌های منتخب نمایش‌دهنده خود را در گروه نمایش‌دهندگان (White List) قرار دهید. به طور مثال از بین سایت‌های نمایش‌دهنده، تنها ۱۰ سایت خبری را انتخاب و کمپین خود را فقط برای انتشار در ۱۰ سایت مشخص‌شده فعال کنید.

همچنین اگر در سایت نمایش‌دهنده‌ای مجموع هزینه کلیک کاربران بر روی تبلیغ شما نسبت به بازدهی هدفی که تعریف کرده‌اید (خرید، ثبت‌نام و …)، زیاد است و صرفا این تعداد کلیک بدون بازخورد، برای شما هزینه با بازده کم ایجاد می‌کند، می‌توانید انتشار تبلیغ خود را در آن سایت کاهش دهید، متوقف کنید و یا آن سایت را در لیست سیاه (Black List) قرار دهید.

روش‌های تبلیغات در یکتانت

 همان‌طور که در فلوچارت بالا مشاهده می‌کنید در حال حاضر تبلیغات کلیکی به شش دسته اصلی تبلیغات همسان، بنری، محصول، پوش نوتیفیکیشن، درون اپلیکیشن و ویدیویی تقسیم می‌شود و هر شش نوع آن، تمام قابلیت‌های ذکر شده را دارد. در ادامه با هر یک از این نوع تبلیغات بیشتر آشنا می‌شویم.

تبلیغات همسان

تبلیغات همسان (native) به دلیل یکپارچگی و همسان شدن ظاهری با سایت‌های نمایش‌دهنده این گونه نام‌گذاری شده است. هدف از این هماهنگی با ساختار سایت، جلوگیری از نادیده گرفته شدن تبلیغات توسط کاربران است؛ بسیاری از مواقع، حتی نام برند در تبلیغ ذکر نمی‌شود. به دلیل یکپارچگی زیاد با ساختار سایت نمایش‌دهنده، کاربران بیشتری به تبلیغات همسان توجه نشان می‌دهند و بر روی آن‌ها کلیک می‌کنند. این موضوع باعث می‌شود در نهایت اثربخشی تبلیغات افزایش یابد. تبلیغ کلیکی همسان به سه نوع عادی، هدفمند و ریتارگتینگ تقسیم می‌شود؛ با ما همراه باشید تا در ادامه هر یک از این سه دسته را توضیح دهیم.

روش های تبلیغات همسان

تبلیغات همسان عادی

در همسان عادی بدون محدودیت خاصی بسته به صف نمایش تبلیغ‌کنندگان که پیش‌تر به آن اشاره شد، تبلیغ شما در جایگاه‌های همسان نشان داده می‌شود. این نوع تبلیغات برای تمامی کسب‌وکارها مناسب است و با جذب هزاران مخاطب جدید، نه تنها به شما کمک می‌کند ترافیک وب‌سایت‌تان را افزایش دهید بلکه به جذب لید یا نصب اپلیکیشن نیز منجر می‌گردد.‌  

 

تبلیغات هدفمند

تبلیغات هدفمند نوعی جدید از تبلیغات آنلاین است و برای اولین بار توسط یکتانت به بازار ایران عرضه شده است. این نوع تبلیغات شما را قادر می‌سازد تا به طور مستقیم و کاملا هدفمند به جامعه هدف خود دست یابید و با حضور پررنگ در بزرگترین وب‌سایت‌های ایران، بهترین نتیجه را از تبلیغات آنلاین به دست آورید. در حال حاضر این تبلیغات در سه مدل هدفمندی رفتارمحور، کلیدواژه‌ای و موضوعی قابل استفاده است.

نکته: شما می‌توانید به هر ۳ شکل، مخاطب را در یک کمپین هم‌زمان هدف بگیرید یا ۱ و ۲ مدل را انتخاب کنید! برای‌ آشنایی بیشتر، مقالهٔ «مالتی تارگتینگ چیست و چطور به کسب‌وکارها کمک می‌کند؟» را مطالعه کنید.

کمپین مالتی تارگتینگ در پنل یکتانت

مدل هدفمندی بر اساس رفتار کاربران در وب

معمولا هنگام بهینه‌سازی کمپین‌های تبلیغاتی بسیاری از ما به سراغ بهینه‌کردن آیتم تبلیغاتی، تصاویر، محتوا یا ساعت انتشار تبلیغ می‌رویم! در حالی که بهینه‌سازی اصلی می‌تواند در قسمت «بینندگان تبلیغ» صورت بگیرد. ۳۴ گروه رفتار کاربران شما را قادر می‌سازد تا بینندگان خود را بهینه کنید و تبلیغات خود را به دست عده‌ای از افراد برسانید که فکر می‌کنید به مخاطب هدف شما نزدیک‌تر هستند. 

هدفمندی رفتارمحور با استفاده از سوابق بازدید کاربران در وب‌سایت‌های نمایش‌دهنده‌ی یکتانت، آن‌ها را از نظر جنسیت و رفتاری دسته‌بندی می‌کند. در نتیجه شما را قادر می‌سازد تا دستهٔ موردنظر خود را انتخاب کنید و تبلیغاتتان را تنها به همان گروه نمایش دهید.

به‌طور مثال، اگر شما یک وب‌سایت فروشگاهی لباس نوزاد باشید، می‌توانید از بین کل کاربران وب، خانم‌های علاقه‌مند به مد و زیبایی یا مادران دارای فرزند خردسال را انتخاب کنید و تبلیغاتتان را به صورت هدفمند تنها به این افراد نشان دهید.

انتخاب گروه مخاطب بر اساس رفتار و جنسیت در تبلیغات یکتانت

مدل هدفمندی با انتخاب کلیدواژهٔ مرتبط

هدفمندی مبتنی بر کلیدواژه نوعی از تبلیغات هدفمند دیجیتال است که آیتم‌های تبلیغاتی را تنها در صفحاتی که کلیدواژه مد‌نظر تبلیغ‌کننده در آن‌ها آمده است، نمایش می‌دهد. در این نوع کمپین‌ها، تبلیغات شما تنها در صفحاتی نمایش داده می‌شود که کلمات کلیدی انتخابیتان در عنوان یا متا دیسکریپشن مقاله وجود داشته باشد.

فرض کنید شما یک گالری طلا هستید و می‌خواهید با انجام تبلیغات آنلاین مخاطبان خود را جذب و به مشتری تبدیل کنید. برای دسترسی مستقیم به مخاطبان هدفتان در بین میلیون‌ها کاربر وب می‌توانید کلیدواژه‌هایی مثل هدیه، ولنتاین، روز زن و … را انتخاب کنید.

در این حالت تبلیغات شما تنها در جایگاه‌های همسان و بنری مقالاتی نمایش داده می‌شود که کلیدواژه‌های انتخابی شما در عنوان یا متا دیسکریپشن مقاله استفاده شده باشد. در این مثال، کاربری که در حال مطالعه‌ی «بهترین هدیه تولد برای همسر چیست؟» است، تبلیغ شما را می‌بیند و با کلیک بر روی آن وارد وب‌سایت شما می‌شود. دربارهٔ تبلیغات کلیدواژه‌ای بیشتر بدانید.

انتخاب کلیدواژه در کمپین مالتی تارگتینگ

هدفمندی بر اساس موضوع

این نوع تبلیغات با استفاده از هوش مصنوعی و روش‌های متن کاوی، موضوع محتوای موجود در صفحات مختلف وب را تشخیص می‌دهد و تبلیغات متناسب با آن موضوع را در جایگاه‌های تبلیغات همسان و بنری صفحه موردنظر به نمایش می‌گذارد.

فرض کنید کاربری به دنبال راه‌حلی برای تعویض خودروی خود در اینترنت جستجو می‌کند و به مقاله‌ای با عنوان «خودروی شخصی دیگر نمی‌صرفد» برخورد و شروع به مطالعه می کند. اگر شما خدمتی از جنس تعویض خودرو یا کارشناسی خودرو داشته باشید، فرصت خوبی است!

می‌توانید به کاربر تبلیغاتی مثل «تعویض اقساطی خودرو» یا «خودروی فرسوده را با خودروی نو معاوضه کنید» را نمایش دهید. از آنجایی که این تبلیغات دقیقا راه‌حلی مرتبط با مشکل کاربر هستند، اثرگذاری بسیاری بر ذهن او دارد و احتمال ورود به سایت شما را افزایش می‌دهد.

در حال حاضر، شما قادرید از بین ۴۲ موضوع مختلف، مواردی را انتخاب کنید که به احتمال خیلی زیاد، مخاطب شما آن را دنبال می‌کند.

انتخاب موضوع در کمپین مالتی تارگتینگ

تبلیغات ریتارگتینگ

بسیاری از مواقع پیش آمده است که مخاطب وارد سایتی می‌شود، محصول یا محتوای آن را مشاهده می‌کند ولی به هر دلیل بدون اینکه از محصول یا خدمات آن استفاده کند، از سایت موردنظر خارج می‌شود. با استفاده از تبلیغات ریتارگتینگ قادر خواهید بود کاربرانی را که حداقل یک بار به سایت شما سرزده‌اند، در وب‌سایت‌های دیگر پیدا کنید و تبلیغات خود را به آن‌ها نمایش دهید. در واقع با استفاده از تبلیغات ریتارگتینگ می‌توانید بار دیگر مشتری بالقوه را به سایت خود بازگردانید. 

دوره جدید و رایگان آموزش ساخت ویدیو تبلیغاتی حرفه‌ای
دوره جدید و رایگان آموزش ساخت ویدیو تبلیغاتی حرفه‌ای

در این دوره ۲ ساعته، یاد می‌گیرید که چطور با نوشتن سناریو عالی و توجه به نکات حرفه‌ای در ساخت ویدیو، یک ویدیو تبلیغاتی خوب و موثر بسازید.

ثبت‌نام arrow-left

مثالی واقعی از تبلیغات ریتارگتینگ:

به طور مثال، من دیروز مستقیما با کلیک روی لینک تلگرام وارد صفحه سفر به مریخ سفرستان شدم و بدون اینکه ثبت‌نام کنم از سایت خارج شدم. امروز در سایت انتخاب در کنار صفحه دقیقا تبلیغ همان سفر به مریخ سفرستان را به من نشان می‌دهد و سعی می‌کند من یا در واقع همان کاربری که مسیر را در نیمه راه رها کرده، دوباره به پیمودن ادامه کلیک مسیر دعوت کند.

این موضوع باعث می‌شود تبلیغات شما به کاربرانی که حداقل یک بار از وب‌سایت‌تان بازدید کرده‌اند، نشان داده شود، با هدفمندی و کیفیت بیشتری شما را به اهدافی که تعریف کرده‌اید، می‌رساند و تلاش می‌کند تا کمپین‌تان موثرتر باشد.

روش های تبلیغات ریتارگتینگ

نحوه فعال‌سازی تبلیغات ریتارگتینگ

برای فعال‌سازی تبلیغات کلیکی ریتارگتینگ، لازم است تبلیغ‌کننده ابتدا اسکریپت موجود در پنل یکتانت را در وب‌سایت خود قرار دهد. با استفاده از اسکریپت یکتانت، بر روی مرورگر تمامی کاربرانی که از وب‌سایت شما بازدید کرده‌اند، کوکی قرار داده می‌شود. با استفاده از این کوکی‌ها می‌توانید کاربران خود را بشناسید؛ گروه‌ مخاطب تعریف کنید و تعیین کنید تمایل دارید کدام گروه‌های کاربری، با تبلیغات شما ریتارگت شوند. به طور مثال فرض کنید برای یکی از تبلیغات خود، گروه «همه بازدیدکنندگان من» را انتخاب می‌کنید. در این صورت تمام افرادی که حداقل یک بار از وب‌سایت شما بازدید کرده‌اند، برای تبلیغ موردنظر ریتارگت می‌شوند و شانس نمایش تبلیغ شما برای آن‌ها به وجود می‌آید.

در مثالی خاص‌تر فرض کنید شما یک فروشگاه اسباب‌بازی هستید. می‌توانید کاربرانی که از صفحات پازل یا بوردگیم‌هایتان دیدن می‌کنند، در گروه مخاطب بزرگسال و کاربرانی که از اسباب‌بازی‌های کودکان دیدن می‌کنند، در گروه مخاطب کودکان قرار دهید و به هر گروه تبلیغات متناسب با سلیقه‌ش را نشان دهید.

تبلیغات بنری کلیکی

شما می‌توانید به صورت بنری ثابت یا بنری کلیکی از تبلیغات بنری استفاده کنید. تبلیغات بنری ثابت را در ابتدای مطلب توضیح دادیم و در این قسمت با تبلیغات بنری کلیکی آشنا می شویم.

تبلیغات بنری یک تصویر ثابت یا متحرک است که به دلیل ساختار چشم‌گیرش، توجه کاربران بیشتری را به خود جلب می‌کند. برخلاف تبلیغات همسان، تبلیغاتی بودن آن کاملا مشخص است و در جایگاه‌های مختلف صفحه نشان داده می‌شود. بهتر است برند شما در محتوای تبلیغ بنری کاملا قابل مشاهده باشد؛ از این رو تبلیغات کلیکی بنری به برندسازی و دیده‌شدن کسب‌وکار شما بسیار کمک می‌کند و آگاهی از برندتان را افزایش می‌دهد.

روش های تبلیغات بنری

تبلیغات بنری نیز مانند تبلیغات همسان در سه دسته‌ی عادی، ریتارگتینگ و هدفمند قابل استفاده است. ویژگی‌های هر یک از این سه دسته مشابه تبلیغات همسان است و فقط شیوه‌ی نمایش‌ آیتم‌های تبلیغاتی با تبلیغات همسان تفاوت دارد و به صورت تصویر ثابت یا متحرک است.

تبلیغات ریتارگتینگ محصول

اگر تا به حال از تبلیغات همسان یا بنری استفاده کرده باشید، خوب می‌دانید که تولید آیتم تبلیغاتی کار چندان راحتی نیست! پیدا کردن تصویر و تیتر مناسب و کاربرپسند یکی از چالش‌های همیشگی تبلیغ‌کننده‌ها است. خبر خوب این است که تبلیغات کلیکی محصول نیازی به تولید محتوا ندارد. 

این نوع تبلیغات بیشتر برای سایت‌های فروشگاهی کاربرد دارد. به طور مثال تبلیغات محصول برای کسب‌وکارهایی مثل کافه‌گلدون یا ایسمینار می‌تواند بسیار سودمند باشد. زیرا محتوای تبلیغات کلیکی محصول به صورت خودکار و با استفاده از اطلاعات محصول مانند نام، تصویر، قیمت و حتی تخفیفی که برای آن اعمال شده است، ساخته و به کاربران مختلف در سایت‌های نمایش‌دهنده نشان داده می‌شود. 

برای شفاف‌سازی بیشتر تبلیغات ریتارگتینگ محصول فرض کنید من به نوین چرم سر می‌زنم وکیف‌های دوشی زنانه را مشاهده می‌کنم. تا مدتی بعد یکتانت تبلیغ کیف‌هایی که نگاه کرده بودم یا مشابه آن‌ها را در وب‌سایت‌های نمایش‌دهنده‌اش به من نمایش می‌دهد.

نحوه‌ی فعال‌سازی کمپین‌ ریتارگتینگ محصول

اگر حداقل ۲۰۰ محصول بر روی وب‌سایت خود دارید و روزانه بیش از ۵۰۰ کاربر به وب‌سایتتان سر می‌زنند، می‌توانید کمپین‌های ریتارگتینگ محصول را شروع کنید. برای استفاده از کمپین ریتارگتینگ محصول لازم است کد جاوااسکریپت را به عنوان یک تگ در پنل خود قرار دهید. از آنجایی که هر وب‌سایت محصولات خود را دارد، کد جاوااسکریپت برای هر سایت با دیگر وب‌سایت‌ها متفاوت است. برای گرفتن کد مربوطه کافی است داخل پنل درخواست پشتیبانی، تیکت بزنید و درخواست کد جاوااسکریپت بدهید. پس از تایید تعداد محصولات و بازدید وب‌سایتتان، کد مربوطه بعد از حدود یک هفته از تیم فنی برای شما ارسال می‌شود.

تبلیغات کلیکی محصول در حال حاضر به صورت ریتارگتینگ قابل استفاده است. همان‌طور که در تعریف ریتارگتینگ توضیح دادیم، بسیاری از کاربران بعد از دیدن یک محصول، پیش از اینکه خریدی انجام شود، به دلایل متفاوت از سایت خارج می‌شوند. با استفاده از ریتارگتینگ محصول می‌توانید به آسانی محصولات موردنظر و حتی پیشنهادهای مرتبط بهتر را در صفحات نمایش‌دهندگان مختلف پیش روی مشتریان بالقوه خود قرار دهید.

همان‌‌طور که گفته شد، مزیت این روش نسبت به ریتارگتینگ بنری و همسان این است که نیازی به تولید محتوا ندارد و با قرار دادن اسکریپت موردنظر در سایت شما، الگوریتم به طور خودکار محتوای تبلیغاتی درست می‌کند و به مشتریانی که قبلا آن محصول یا مشابه‌اش را در سایتتان دیده‌اند، نشان می‌دهد. ریتارگتینگ محصول می‌تواند هم در جایگاه بنری و هم در جایگاه همسان نشان داده شود.

روش های تبلیغات ریتارگتینگ محصول

تبلیغات ویدیویی

شما هم تبلیغ «قوری قوری جون گل کاشتی هر چی می‌خواستم داشتی» شامپوی داروگر را به یاد می‌‌آورید؟ با اینکه سال‌های زیادی از آن تبلیغ می‌گذرد ولی همچنان می‌توانم شعرش را کامل زمزمه کنم. این کاری است که تبلیغات ویدیویی با کاربر می‌کند؛ برانگیخته کردن احساسات، اعتمادسازی و در نهایت درگیر کردن مخاطب با برند. خوشبختانه مدتی است که ما در یکتانت تبلیغات ویدیویی را نیز به مجموعه خدماتمان اضافه کردیم و شما می‌توانید در دو حالت زیر از این نوع تبلیغ استفاده کنید.

تبلیغات پیش نمایش ویدیویی  (Pre-Roll)

قطعا برایتان پیش آمده است که به قصد مشاهده‌ی ویدیویی روی علامت پلی کلیک می‌کنید و اولین چیزی که می‌بینید یک تبلیغ ویدیویی یک دقیقه‌ای است. به این دسته، تبلیغات پیش نمایش ویدیویی گفته می‌شود. در بیشترین حالت می‌تواند ۶۰ ثانیه باشد ولی برای اینکه افراد بیشتری تبلیغ شما را به طور کامل مشاهده کنند توصیه ما به شما بین ۱۵ تا ۳۰ ثانیه است. کاربران می‌توانند بعد از ۵ ثانیه از گزینه رد تبلیغ استفاده کنند و به ویدیویی اصلی بروند. 

تبلیغات پیش نمایش بنری  (Pre-Roll)

تبلیغات همراه اول در ابتدای ویدیوهای آپارات در خاطرتان هست؟ این نوع تبلیغات پیش نمایش بنری است. به مدت ۵ ثانیه در حالت بنر یا گیف ظاهر می‌شود. در این حالت کاربر امکان رد آگهی را ندارد و لازم است ۵ ثانیه تبلیغ را مشاهده کند.

تبلیغات ویدیویی ریتارگتینگ

خبر خوب این است که ریتارگتینگ برای تبلیغات ویدیویی هم امکان‌پذیر است. بله درست شنیدید! شما می‌توانید کاربرانی را که حداقل یک بار وارد وب‌سایتتان شده‌اند، ریتارگت کنید و آن‌ها را هر چه بیشتر با برند خود درگیر کنید. 

نحوهٔ محاسبهٔ قیمت

در هر دو حالت بعد از اتمام ۵ ثانیه، نمایش موفق محسوب می‌شود. هزینه به ازای هر نمایش موفق بین ۱۵ تا ۵۰۰ تومان است. 

 

با تبلیغات ویدیویی یکتانت، شکوه و عظمت کسب‌وکارتان را نشان دهید!

با تبلیغات ویدیویی یکتانت، شکوه و عظمت کسب‌وکارتان را نشان دهید!

شروع تبلیغات arrow-left

 

تبلیغات درون اپلیکیشن

شما هم اپلیکیشن جعبه بازار یا آخرین خبر را در گوشی خود نصب دارید؟ دو تا از پرنصب‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی. بازی کلاچ یا تاکسی۲ را چطور؟ اگر سری به این دست اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها زده باشید، قطعا تبلیغات درون اپلیکیشنی را به خاطر دارید. همان تبلیغاتی که در حالت‌های مختلف از ویدیوی تمام صفحه گرفته تا یک بنر نازک پایین صفحه توجه ما را به خود جلب می‌کند.

یکتانت به تازگی تبلیغات درون اپلیکیشن را تحت برند ادیوری اضافه کرده است. اگر شما هم صاحب اپلیکیشن هستید و تمایل دارید تعداد نصب برنامه‌ای که زحمت زیادی برایش کشیدید، هر روز بیشتر از دیروز شود، این تبلیغات برای شماست. 

نحوه‌ی اجرای تبلیغات درون اپلیکیشن

برای انجام این تبلیغات کافی است اطلاعات مربوط به برند و تبلیغتان را مثل لوگو، نام برند، تصویر یا ویدیوی تبلیغ، عنوان، توضیحات مربوطه و دعوت به عمل (CTA) وارد پنل کنید؛ سیستم به صورت چرخشی از آن اطلاعات آیتم تبلیغاتی تهیه می‌کند و در جایگاه‌های مختلف به نمایش می‌گذارد. 

نحوه‌ی پرداخت تبلیغات درون اپلیکیشن

 در حال حاضر هم به صورت کلیکی و هم به صورت نصبی می‌توانید از تبلیغات موبایلی استفاده کنید. هم می‌توانید با یک کلیک همانند تبلیغات همسان یا بنری وب، کاربر را به صفحه‌ی خاصی از سایت هدایت کنید و هم می‌توانید کاربر را به برنامه کافه بازار یا پلی استور بفرستید و بعد از نصب کامل برنامه هزینه را پرداخت کنید.  

هزینه‌ی هر نصب بین ۱۵۰۰ تا ۵ هزار تومان است. از آنجایی که کاربر بازی‌ را راحت‌تر نصب می‌کند، قیمت نصب برای بازی نسبت به اپلیکیشن‌های دیگر کمتر عموما کمتر است.

تبلیغات پوش نوتیفیکیشن

یکتانت امکان دیگری تحت عنوان تبلیغات پوش نوتیفیکیشن را نیز برای شما فراهم آورده است. پوش نوتیفیکیشن پیامی شبیه پیامک است با این تفاوت که عکس، تیتر و متن توضیحی دارد و کاربر با کلیک بر روی آن مستقیما وارد صفحه‌ی موردنظر سایت شما می‌شود. از این رو با ارسال تبلیغات پوش نوتیفیکیشن، می‌توانید به طرز چشمگیری توجه میلیون‌ها کاربر را به خود جلب کنید. 

 فرض کنید شما یک سایت ارائه‌دهنده‌ی خدمات بیمه هستید و قصد دارید افراد زیادی را از خدمت جدیدتان آگاه کنید. یکی از ساده‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین راه‌ها ارسال پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی است. به طور مثال شما به تمام کاربران وب‌سایت عصر ایران یا خبرگزاری انتخاب پوش می‌فرستید و آن‌ها را از خدمت جدیدتان مطلع می‌سازید. 

کسب‌وکارها با اهداف متفاوتی از جمله آگاهی کاربران از برند، افزایش ترافیک سایت، نصب اپلیکیشن، افزایش فروش محصولات و … از کمپین پوش استفاده می‌کنند. تبلیغ‌کننده تعیین می‌کند که تمایل دارد به چه تعداد کاربر، پوش تبلیغاتی ارسال کند. سپس بنا به تعرفه‌ای که برای ارسال پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی انتخاب کرده است، در صف ارسال نوتیف قرار می‌گیرد. پس از ارسال پوش تبلیغاتی، با استفاده از گزارشی که یکتانت در اختیارتان می‌گذارد، می‌توانید اطلاعات کاملی همانند تصویر زیر از عملکرد کاربران به دست آورید و کمپین خود را بهینه کنید.

روش های تبلیغات پوش نوتیفیکیشن

نحوه‌ی محاسبه‌ی پوش

هزینه پوش تبلیغاتی به دو صورت کلیکی و ارسالی قابل محاسبه است. 

پوش ارسالی

در شیوه‌ی ارسالی بر حسب تعداد ارسال نوتیف به کاربران محاسبه و برای ارسال هر ۱۰۰۰ نوتیف، بسته به انتخاب تبلیغ‌کننده بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰۰ تومان تعیین می‌شود. این حالت برای اطلاع‌رسانی‌های همگانی بیشتر به کار می‌آید. 

پوش کلیکی 

در شیوه‌ی کلیکی هزینه به ازای قیمت کلیک بین ۲۵۰ تا ۱۰۰۰۰ تومان است. شما می‌توانید در دو حالت عادی یا رفتارمحور از پوش کلیکی استفاده کنید. در پوش کلیکی عادی به همه‌ی کاربران وب‌سایت نمایش‌دهنده پوش فرستاده می‌شود ولی در پوش کلیکی رفتارمحور مطابق همان تعریفی که در رفتارمحور ارائه دادیم، شما می‌توانید گروه مخاطبین خود را به طور مثال زنان علاقه‌مند به تکنولوژی را انتخاب کنید و کاملا هدفمند برای دسته‌ی مناسب خود پوش ارسال کنید. این روش بیشتر برای کمپین‌های جمع‌اوری لید و جذب کاربر کاملا هدفمند به کار برده می‌شود.

شما می‌توانید بودجه موردنظر، تعداد کاربران ارسالی، بازه زمانی ارسال (تاریخ و ساعت) و از همه مهم‌تر موقعیت مکانی با دقت محله و خیابان را مشخص کنید. شاید باورتان نشود ولی اگر مخاطبانتان ساکن تهران هستند پیشنهاد می‌کنم سری به تبلیغات پوش بزنید. مطمئنم با انتخاب محله موردنظرتان حیرت‌زده می‌شوید. اگر کسب وکاری منطقه‌ای هستید این قسمت برای شماست. به طور مثال می‌توانید کاربران ساکن تهران خیابان شریعتی شمالی را انتخاب کنید و دکمه ارسال را بزنید!

فرض کنید خبر مهمی پیش آمده است و زمان برای اطلاع‌رسانی کم است. نگران نباشید! امکان دیگری به نام ارسال پوش فوری برای شما وجود دارد که می‌توانید به کمک آن نوتیف‌های خود را در بازه‌ی زمانی بسیار کوتاه و در لحظه به تعداد کاربران بیشتری ارسال کنید.

هنگام ساخت کمپین‌های پوش می‌توانید از فیلترهای زیر استفاده کنید.

  • انتخاب دستگاه نمایش (موبایل – دسکتاپ)
  • انتخاب اپراتور و ISP موردنظر
  • فرستادن پوش نوتیفیکیشن به کاربرانی که اپلیکیشن خاصی روی تلفن همراه خود دارند
  • تعیین موقعیت مکانی با دقت محله و خیابان

 

شما می‌توانید هنگام ثبت هر کدام از انواع کمپین کلیکی موارد زیر را بسته به نیازتان تعیین کنید :

  • زمان و تاریخ انتشار
  • دستگاه نمایش(موبایل یا دسکتاپ)
  • سیستم‌عاملی که تبلیغ موردنظر در آن نمایش داده می‌شود
  • محدوده جغرافیایی (کشور و استان موردنظر)
  • شرکت‌های ارائه‌دهنده سرویس‌های اینترنتی (همراه اول، ایرانسل و …)
  • وب‌سایت‌های نمایش‌دهنده‌ی تبلیغات

پنل یکتانت گزارش‌های دقیق و کاملی از رفتار کاربران و عملکرد کمپین‌تان در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید عملکرد خود و کاربران را بررسی کنید و در صورت نیاز آن را بهبود بخشید. به طور مثال شما می‌توانید در پنل یکتانت مشاهده کنید که بیشترین ورودی از کدام وب‌سایت‌های نمایش‌دهنده یکتانت است و هدف شما را دنبال می‌کنند و در ادامه تبلیغات خود را به نمایش در آن وب‌سایت‌ها محدود کنید. 

در جدول زیر می‌توانید تعرفه‌ تبلیغات کلیکی را مشاهده کنید.

انواع تبلیغات کلیکی حداقل قیمت کلیک
تبلیغات همسان ۲۵۰ تومان
تبلیغات ریتارگتینگ همسان ۴۰۰ تومان
تبلیغات بنری ۴۰۰ تومان
تبلیغات ریتارگتینگ بنری ۵۰۰ تومان
تبلیغات ریتارگتینگ محصول ۵۰۰ تومان

تمایل دارید کدام یک از روش های تبلیغات ذکرشده را اجرا کنید؟ منتظر نظرات شما هستیم. همچنین خواهشمندیم اگر علاوه بر روش های تبلیغات اشاره‌شده، روش دیگری در نظر دارید، با ما به اشتراک بگذارید.

برای اینکه بتوانیم به بهترین شکل از یک محصول استفاده کنیم، باید کار با آن را یاد بگیریم. یکتانت هم از این قاعده مستثنی نیست! به همین خاطر، یک دورهٔ ویدئویی ۸ ساعتهٔ رایگان برای شما آماده کرده‌ایم تا یاد بگیرید:

  • یکتانت چطور کار می‌کند
  • هر کمپین یکتانت به شما چه کمکی می‌کند
  • چطور محتوای تبلیغاتی و لندینگ پیج تبلیغاتی موثر آماده کنید
  • کمپین‌ها را با کمک گوگل آنالیتیکس و تگ منیجر چطور رصد کنید
  • چطور کمپین‌ها را بهینه کنید که با کمترین هزینه، بهترین نتیجه را بگیرید

این فرصت را از دست ندهید تا مثل حرفه‌ای‌ها تبلیغ کنید:

4.1/5 - (20 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest

32 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
هاست وردپرس
هاست وردپرس
4 سال قبل

بسیار عالی و کامل بود ممنون از شما بابت توضیحات خوبتون و کاملتون

فاطمه
فاطمه
4 سال قبل

خیلی خوب و کامل بود ? ? ?

محسن
محسن
4 سال قبل

سلام
021……67000 شماره یکتانته ؟

محمدرضامهریاب زاده
محمدرضامهریاب زاده
4 سال قبل

سلام برای درج آگهی تبلیغاتی به روش کلیکی همسان میشه راهنمایی کنید و تبلیغات رو انجام بدید.
لطفا تماس بگیرید
09399060236
مهریاب

محمود حسینی
محمود حسینی
پاسخ به  محمدرضامهریاب زاده
4 سال قبل

سلام بله حتما همکارانمون با شما تماس میگیرند.

دنیای صنعت برق
دنیای صنعت برق
4 سال قبل

سلام
آیا گرفتن تبلیغات به تعداد بازدید ها مرتبط می باشد یا خیر ؟ سایت من روزانه بین 600 تا 1000 بازید کننده داره آیا امکان گرفتن تبلیغات هست؟

علیرضا
علیرضا
4 سال قبل

سلام شماره تماس شما کجاست وچگونه باشماتماس بگیریم؟

شهاب
شهاب
3 سال قبل

سپاس از توضحات خوبتون
من نیاز به توضیح بیشتر برای انجام تبلیغات دارم. امکان راهنمایی تلفنی وجود دارد.

روژان خانی‌پور
روژان خانی‌پور
پاسخ به  شهاب
3 سال قبل

سلام
بله با شماره ۴۵۱۹۵۰۰۰ تماس بگیرید تا راهنماییتون کنیم.

بیوتی لاولی
بیوتی لاولی
2 سال قبل

سلام وقت بخیر من می خوام تبلیغات انجام بدم ولی نمیدونم کدومش بهتر خودم تبلیغات کلیکی مدنظرم هست. بنظرتون کی برای انجام تبلیغات برای ی سایت ارایشی و بهداشتی خوبه الان 5 ماه از راه افتادن سایت ما می گذره لطفا راهنمایی کنید ممنون. و شارژ اولیه برا تبلیغات کلیکی از چقد شروع میشه

روژان خانی‌پور
روژان خانی‌پور
پاسخ به  بیوتی لاولی
2 سال قبل

سلام :)‌
وقت شما هم بخیر
اولین کاری که باید انجام بدین ثبت‌نام توی سایت یکتانته. وارد لینک زیر بشین و به صورت رایگان یه اکانت بسازین. کارشناسان ما باهاتون تماس می‌گیرن و راهنماییتون می‌کنن. اگر برای گرفتن راهنمایی عجله داشتین می‌تونین از گزینه‌ی درخواست پشتیبانی داخل اکانتتون هم استفاده کنین. همکاران ما شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۶ بعدازظهر و پنج‌شنبه‌ها از ساعت ۹ تا ۱ بعدازظهر پاسخگوی شما هستن.
https://accounts2.yektanet.com/signup/

سهیل
سهیل
2 سال قبل

خیلی ممنونم از مطلب مفیدتون ان شالله بتونیم بهترین جوابدهی رو داشته باشیم از این نوع تبلیغاتی که توضیح دادید ممنونم از زحمتی که میکشید. خسته نباشید.

روژان خانی‌پور
روژان خانی‌پور
پاسخ به  سهیل
2 سال قبل

ممنون از شما که بهمون بازخورد می‌دین 🙂
ما هم امیدواریم شما از خدمات یکتانت راضی باشین و نتیجهٔ مد نظرتون رو بگیرین.

عباس صلاحی
عباس صلاحی
1 سال قبل

سلام خدمت شما
بنده تو یکتانت نمایش دهنده تبلیغ هستم ، می خواستم بدونم می تونم علاوه بر نمایش تبلیعات سایت خودم رو هم تبلیغ کنم از طریق یکتانت؟

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
مدیر
پاسخ به  عباس صلاحی
1 سال قبل

سلام
وقتتون بخیر
بله، می‌تونید و محدودیتی تو این زمینه نداریم.

عباس صلاحی
عباس صلاحی
پاسخ به  رضا سپه‌وندی
1 سال قبل

برای تبلیغ کسب و کار خودم باید چطور اقدام کنم؟

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
مدیر
پاسخ به  عباس صلاحی
1 سال قبل

سلام
تو پنل یکتانت بدون پرداخت هزینه ثبت‌نام کنین. بعد از ثبت‌نام، کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرن و راهنماییتون می‌کنن:

ثبت‌نام

پدرام
پدرام
1 سال قبل

عالی بود ممنونم
بچه های مارکتینگ میگن پرسنل تکتانت خودشون کلیک میکنند که بودجه زودتر تمام بشه؟؟
نمیشه پرسید درست میگن یا نه

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
مدیر
پاسخ به  پدرام
1 سال قبل

سلام
وقت بخیر
ممنون از شما که به ما بازخورد می‌دین 🙂
خیر، این موضوع صحت نداره.

اکرم
اکرم
1 سال قبل

خیلی توضیحات کامل ومفیدی بود متشکرم

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
مدیر
پاسخ به  اکرم
1 سال قبل

سلام
وقت بخیر
خیلی خوشحالیم که برای شما مفید بوده 🙂
ممنون که به ما بازخورد می‌دین.

حسینی
حسینی
1 سال قبل

سلام یک تبلیغات مناسب میخوام برای حجره بازار آنلاین .برای شروع هزینه زیادی نشود که نتیجه را ببینم بعد دوباره شروع کنم.برای اول کار تا بدست امدن نتیجه نمیخوام زیاد هزینه کنم لطفا راهنمایی کنید. توی سایت بازار نخل یکتا نت هست ولی هیچ راه ارتباطی بهم ندارند. نمیدانم چکار باید کرد.لطفا راهنمایی کنید.

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
مدیر
پاسخ به  حسینی
1 سال قبل

سلام
وقت بخیر
لطفاً با شمارهٔ زیر تماس بگیرین:
02191071040

حبیب رسولی
حبیب رسولی
10 ماه قبل

سلام
من حبیب رسولی
مایلم برای ارتقای کارم تبلیغ کنم ولیکن در ابتدا نمیتونم هزینه زیادی بکنم
البته مطمئن هستم تبلیغات موثر ، خوب جواب میده
میتونید راهنماییم کنید برای کار کاشت مو و کاشت ابرو در کدام آیتم ریتارگت یا بنری یا …
تبلیغات کنم
از شما سپاسگذارم

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
مدیر
پاسخ به  حبیب رسولی
10 ماه قبل

سلام آقای رسولی
وقت بخیر
در اولین فرصت با شما تماس می‌گیریم.
همچنین پیشنهاد می‌کنیم ۲ مقالهٔ زیر رو مطالعه کنین:

۱۰ روش و ۱۵ نمونه متن تبلیغات کاشت مو تخصصی در سال ۱۴۰۲

در یکتانت، چقدر خرج کنیم تا نتیجه بگیریم؟

Alireza maktofii
Alireza maktofii
3 ماه قبل

برای تبلیغات در سایت های دیگه باید تبلیغات بنر کلیکی انتخاب کنم ؟ یعنی برای هر کلیک و بازدید ۵۰۰ تومان هزینه است ؟ در اصل باید پنل یا حساب کاربری شارژ باشه درسته

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
مدیر
پاسخ به  Alireza maktofii
3 ماه قبل

سلام
وقت بخیر

برای تبلیغات در سایت‌ها، می‌تونین کمپین‌های مختلفی مثل تبلیغات بنری، تبلیغات همسان، تبلیغات محصول (اگه فروشگاه دارین) و تبلیغات ویدئویی رو بسازین.

هر کمپین رو هم می‌تونین به ۲ حالت عادی و هدفمند پیش ببرین؛ بستگی به هدفتون داره.

تعرفهٔ هر کلیک هم بسته به نوع کمپین متفاوته. مثلاً حداقل قیمت پیشنهادی شما برای هر «کلیک» توی تبلیغات بنری باید ۶۰۰ تومن باشه؛ ولی توی تبلیغات همسان می‌تونه ۴۰۰ تومن هم باشه.

برای اینکه تبلیغات هم نمایش داده شه، اکانت شما باید حداقل شارژ رو داشته باشه.

پیشنهاد می‌کنیم بخش «راهنما» رو مطالعه کنین یا با همکاران ما تماس بگیرین تا شما رو راهنمایی کنن:

راهنمای خدمات یکتانت

ریتارگتینگ، فرصت دوباره برای برگرداندن مشتری!