لذت چشیدن طعم موفقیت با تبلیغات در دیوار 💥

۷ نکتهٔ کلیدی برای شروع تبلیغات در یکتانت که باید رعایت کنیم!

مقالات دیجیتال مارکتینگ | رضا سپه‌وندی | تاریخ بروزرسانی : ۲۹ بهمن ۱۴۰۲

۷ نکتهٔ کلیدی برای شروع تبلیغات در یکتانت که باید رعایت کنیم!

بدون شک، شما هم به‌دنبال این هستید بیشترین بهره را از پولی که در یکتانت خرج می‌کنید، کسب کنید؛ ولی آیا با ساختن کمپین تبلیغاتی و نمایش آن در سایت‌های پربازدید، موفقیت شما را تضمین می‌کند؟

خیر، رعایت‌نکردن برخی اصول و نداشتن استراتژی تبلیغات به شکست ختم می‌شود؛ مثلاً مشخص‌نکردن هدف از تبلیغات، نداشتن اطلاعات کافی دربارهٔ مخاطبی که احتمالاً مشتری ماست یا آماده‌نکردن لندینگ پیج اصولی و تاثیرگذار.

یکتانت یک سیستم تبلیغاتی است و وظیفه دارد تبلیغ شما را در سایت‌ها و اپلیکیشن‌های ایرانی نمایش دهد. اگر می‌خواهید از تبلیغات در یکتانت نتیجهٔ مطلوب بگیرید، تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا چند نکتهٔ مهم را با یکدیگر بررسی کنیم؛ رعایت این موارد به شما کمک می‌کند تبلیغاتی موثر داشته باشید و به اهداف خود نزدیک شوید.

 

۱. قبل از تبلیغات، تکلیف یک سری مسائل را مشخص کنید

وقتی کاربر روی تبلیغات کلیک می‌کند، به صفحه‌ای منتقل می‌شود که به آن لندینگ پیج می‌گوییم. طراحی آن مستقیماً با تبدیل بازدیدکننده به لید یا مشتری در ارتباط است.

در آن، به مزیت رقابتی خودتان با رقبا اشارهٔ مستقیم کنید. به همین دلیل، مطمئن شوید می‌دانید چه چیزی شما را از آن‌ها متمایز می‌کند. بازدیدکننده باید به‌خوبی این ویژگی‌ها را درک کند تا هنگام مقایسه با سایر برندها شکست نخورید.

پس به این موضوع خیلی خوب فکر کنید که مشتری چه انتظاری از شما دارد و چه چیزی باعث می‌شود شما را انتخاب کند و نه سایر برندها!

ارزش پیشنهادی منحصربه‌فرد خودتان را مشخص و واضح با مخاطب در میان بگذارید.

مثلاً مکتب‌خونه در لندینگ خود به مخاطب می‌گوید که قرار است به او کمک کند در بازار کار متمایز شود. پس از آن هم پیشنهاد خود را کامل کرده است که اگر ایمیل خود را ثبت کنید، به ویدئوهای موردنیاز رایگان دسترسی خواهید داشت و یک کد تخفیف ۳۰ هزار تومانی هم به شما داده می‌شود.

طراحی صفحه فرود مکتب خونه

به سوشال پروف تکیه کنید! نظرات مشتریان قبلی را احتماً در لندینگ بگذارید تا بتوانید اعتماد بازدیدکننده را بیش از پیش جلب کنید.

اگر در لندینگ فرمی دارید، سعی کنید ساده، کوتاه و استاندارد باشد و هم در دسکتاپ و هم در موبایل درست نمایش داده شود.

قیمت و اطلاعات دقیق محصول را هم حتماً در لندینگ پیج خود ارائه کنید. برای سرویس‌‌های آنلاین هم پیشنهاد می‌کنیم دموی محصول را در اختیار کاربر بگذارید تا ترس او از ضرر بریزد.

به‌طور کلی، هنگام طراحی لندینگ به این فکر کنید که بازدیدکننده باید متوجه شود مشکل او را درک می‌کنید، چگونه آن را حل خواهید کرد و چرا پیشنهاد شما از سایر برندها بهتر است.

نکته: اضافه‌کردن سرویس چت آنلاین برای برقراری ارتباط سریع با بازدیدکننده و پاسخ‌دادن به سؤال‌های او بسیار مفید است. گاهی اوقات، کاربر فقط به‌خاطر یک سؤال ساده، قید خرید را می‌زند؛ چون نتوانسته پاسخ آن را پیدا کند.
در این زمینه، می‌توانید مقالهٔ «طراحی صفحه فرود یا لندینگ پیج تاثیرگذار چگونه است؟» را مطالعه کنید.

به‌غیر از طراحی لندینگ پیج، شما باید ۲ موضوع را هم قبل از تبلیغات مشخص کنید:

  • چه هدفی دارید؟

هر کسب‌وکاری با تبلیغات به‌دنبال رسیدن به یک هدف مشخص است. این هدف پایه‌ و اساس شکل‌گیری کمپین تبلیغاتی است که در ادامه بررسی خواهیم کرد. هدف شما مشخص می‌کند باید چه انتظاری از مخاطب داشته باشید؛ یعنی چه کاری انجام دهد تا شما موفق شوید؟ بهتر است هدفی برای خود مشخص کنید که چند ویژگی داشته باشد: زمان مشخصی برای دستیابی به آن مشخص کنید، واقع‌بینانه و مشخص باشد.

  • مخاطبِ هدف ما کیست؟

شما باید بدانید مخاطبِ محصول یا خدمت شما چه ویژگی‌هایی دارد؛ مثلاً چند ساله است؟ تحصیلات او در چه حد است؟ چقدر درآمد دارد؟ در کجا به او دسترسی دارید؟ چه مشکلاتی دارد و شما چه کمکی به او می‌کنید؟ چه کسی در تصمیم‌گیری او نقش دارد (خودش خرید می‌کند یا دیگری پول محصول را می‌پردازد).

پیشنهاد می‌کنیم مقالهٔ «بازار هدف چیست (نحوهٔ مشخص‌کردن Target Market)» را مطالعه کنید تا بتوانید بهترین بخش بازار را برای خودتان انتخاب کنید.

تکنیک موثر: مشتری وقتی روی تبلیغ کلیک می‌کند، به متن تبلیغ (کپی) و پیشنهادی که داده‌اید علاقه داشته است؛ یعنی همان متن تاثیرگذار است و می‌توانیم از همان متن و کال‌تواکشن متناسب با چیزی که از مخاطب انتظار دارید، در لندینگ هم بهره ببرید.

خب حالا برویم سراغ اولین گام برای آماده‌کردن کمپین تبلیغاتی مطلوب در یکتانت 🙂

 

۲. نوع کمپین را درست انتخاب کنید

کمپین‌های تبلیغاتی در پنل یکتانت، هرکدام برای هدفی ساخته شده‌اند. به همین دلیل، خیلی مهم است که «کمپین درست» را انتخاب کنید تا پول خود را الکی خرج نکنید. باز هم برگشتیم به همان مسئله که چه هدفی از تبلیغات داریم. این هدف باید در راستای اهداف کلی کسب‌وکار باشد.

فرض کنید قرار است تا آخر سال، ۱۰۰۰ فروش داشته باشیم. کمپین تبلیغاتی شما می‌تواند کمپینی با هدف جذب لید باشد تا در ادامه، هر لید را به مشتریانی تبدیل کنیم که پول پرداخت می‌کنند. حالا برای رسیدن به چنین هدفی، شما باید کمپینی مناسب را در پنل یکتانت بسازید.

۳ کمپین مختلف در یکتانت داریم که برای این کار مناسب است: تبلیغات همسان هدفمند، تبلیغات درون‌اپلیکیشنی و تبلیغات پوش نوتیفیکیشن.

منظور ازلید، مشتری است که به شما و پیشنهادتان علاقه دارد و دوست دارد اطلاعات بیشتری کسب کند. به همین دلیل، باید در جایی تبلیغ کنید که به چنین مشتریانی دست پیدا کنید. چطور؟ تبلیغات همسان هدفمند در صفحه‌هایی نمایش داده می‌شوند که کاربری خاص در حال بررسی آن است.

مثلاً موضوع محتوای صفحه با پیشنهاد شما در ارتباط است (تبلیغ صندوق سرمایه‌گذاری در صفحه‌هایی با موضوع پس‌انداز یا روش‌های سرمایه‌گذاری) یا کلیدواژه‌ای خاص در عنوان صفحه‌ها استفاده شده است (مثل تبلیغ صرافی ارز دیجیتال در صفحه‌هایی با کلمات کلیدی بیت‌‌کوین).

یک مدل دیگر هم استفاده از تبلیغات رفتارمحور است که یک سگمنت (بخش) خاص را هدف می‌گیرید.

برای مثال، اگر شما صاحب کسب‌وکاری هستید که در حوزهٔ فروش لوازم کودک فعالیت می‌کند و به‌دنبال افزایش ترافیک است، می‌توانید به‌جای استفاده از تبلیغات همسان عادی، از تبلیغات همسان هدفمند رفتارمحور با سگمنت «والدین کودکان خردسال» استفاده کنید و از این طریق مخاطب مربوط به کسب‌وکار خود  را هدف‌ بگیرید.

اینجا هدف شما مشخص است: افزایش ترافیک. از طرفی، می‌دانید چه کسی مخاطبِ هدف است: والدین کودکان. چرا؟ چون تصمیم‌گیرنده و کسی که به شما پول می‌دهد، والدین کودک هستند و نه خود کودک. در همین مثال، اهمیت تعیین هدف و مخاطبِ هدف قبل از تبلیغات خودش را به‌خوبی نشان داد؛ چیزی که در ادامه به این مسئله ختم شد که چه نوع کمپینی را با چه شرایطی انتخاب کنیم.

فروشگاه‌های آنلاین هم می‌توانند از تبلیغات محتوامحور محصول استفاده کنند تا مشتریان علاقه‌مند را جذب کنند. این علاقه می‌تواند با یک پیشنهاد ویژه مستقیماً به فروش محصول تبدیل شود.

برای مثال، فرض کنید فردی در حال خواندن صفحه‌ای با موضوع «راهنمای جامع راه‌اندازی کافه در تهران» باشد. اگر تبلیغ «قهوه‌ساز صنعتی» در این صفحه نمایش داده شود، شانس زیادی برای جذب او خواهید داشت؛ چون او به این محصول علاقه (نیاز) دارد.

اگر محصول شما را نخرد، حضور او در صفحهٔ محصول به این معناست که به پیشنهاد شما علاقه‌مند است، ولی قانع نشده است. این مسئله دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد؛ مثلاً قیمت بالاست یا ارسال رایگان نیست!

حالا شما می‌توانید با کمک تبلیغات ریتارگتینگ، محصول را دوباره چند روز دیگر به او نمایش دهید؛ با این تفاوت که یک مشوق مثل تخفیف چند درصدی برای او دارید. این پیشنهاد دوم باعث می‌شود مشتری علاقه‌مند دوباره به صفحه برگردد و خرید خود را کامل کند.

ریتارگتینگ محصول

تمام این مثال‌ها برای نشان‌دادن این مسئله بود که هر کمپینی را بهر هدفی مشخص ساخته‌اند! برای اینکه ببینید هرکدام از کمپین‌های یکتانت به شما چه کمکی می‌کند، پیشنهاد می‌کنیم «راهنمای خدمات» را مطالعه کنید. کافی است هدف خود را انتخاب کنید تا به شما بگوییم چه نوع کمپینی برای شما مناسب‌تر است.

جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥
جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥

گوگل بی‌شک معدن مشتری است که حضور در آن در جذب مشتری و افزایش فروش تاثیر چشمگیری دارد؛ با تبلیغات در گوگل، محصول خودتان را به کسی معرفی می‌کنید که یا قصد خرید دارد یا در مرحلهٔ تحقیق است! ما به‌عنوان پارتنر رسمی گوگل آماده‌ایم در اجرا و مدیریت کمپین‌ها در کنار شما باشیم.

دریافت مشاوره رایگان arrow-left

۳. برای کاربران موبایل و دسکتاپ، ۲ کمپین مختلف بسازید

توصیه می‌کنیم ۲ کمپین متفاوت برای کاربران موبایل و دسکتاپ بسازید. چرا؟ به ۳ دلیل:

  • تعداد کاربران دسکتاپ به‌مراتب از موبایل کمتر است؛ پس کسب‌وکارها برای کسب جایگاه نمایش تبلیغ بیشتر هزینه می‌کنند و رقابت زیادی شکل می‌گیرد. اینجاست که شما می‌توانید برای هر کلیک، رقم بیشتری برای دسکتاپ در نظر بگیرید و مجبور نوشید همان قیمت را برای جذب کاربران موبایل هزینه کنید
  • جایگاه‌های نمایش تبلیغات در موبایل با دسکتاپ متفاوت است و با این کار، می‌توانید تبلیغی باکیفیت و متناسب با هر دستگاه آماده کنید و نه یک محتوای یکسان!
  • ترافیک ورودی را می‌توانید راحت‌تر رصد کنید و تفکیک کاربر موبایل و دسکتاپ راحت‌تر می‌شود؛ این مسئله به بینش عمیقی دربارهٔ ویژگی‌های مخاطب ختم می‌شود

توجه: اگر با توجه به اطلاعاتی که هنگام ساخت کمپین می‌گیرید، ظرفیت نمایش کمپین با جداکردن کم می‌شود (زیر یک تا دو درصد)، می‌توانید کمپین خود را برای موبایل و دسکتاپ جدا نکنید. 

۴. از عکس و تیتر مناسب استفاده کنید

 برای طراحی تبلیغات باید چند نکته را مدنظر قرار دهید:

  • سعی کنید درون تصویری که برای تبلیغات بارگذاری می‌کنید از متن استفاده نکنید.
  • تصویر تا حد امکان واضح و کیفیت آن مطلوب باشد
  • برای تصویرتان کپشن مناسب انتخاب کنید. طول کپشن برای تبلیغات همسان حداکثر ۶۶ کاراکتر و تعداد بهینه‌ی آن ۵۵ کاراکتر است. (با استفاده از تعداد کاراکتر بهینه می‌توانید مطمئن شوید که عنوان تبلیغ در همهٔ سایت‌ها به‌درستی نمایش داده می‌شود. برای نوشتن موثرترین تیتر برای تبلیغات، پیشنهاد می‌کنیم مقالهٔ «۲۰ نکته برای نوشتن تیتر جذاب تبلیغاتی» را حتماً بخوانید!)
  • پیشنهاد ما این است که هر از چندی تبلیغات جدید به کمپین‌های خود اضافه کنید تا به‌مرور زمان جذابیت تبلیغات از دست نرود و نرخ CTR (نسبت کلیک به نمایش) افت نکند
  • در صورتی که تمایل داشته‌باشید از بنر در فرمت Gif استفاده کنید، باید بنر را در سایز ۱۹۹۲۰ در ۱۰۸۰ و با حجم کمتر از ۵ مگابایت طراحی کنید

تصویر زیر را ذخیره کنید تا بدانید برای طراحی تبلیغ مناسب برای نمایش در وب‌سایت‌های پربازدید ایرانی، تبلیغ را با چه سایز، حجم و فرمتی طراحی کنید:

انواع کمپین‌های تبلیغاتی در یکتانت

برای طراحی تبلیغات درون‌اپلیکیشنی (cpa) به اندازه‌های زیر توجه کنید:

  • سایز تصویر تبلیغ: 640 در 360 
  • سایز آیکن: 128 در 128 
  • سایز تبلیغات ویدیویی: 1920 افقی در 1080 (حجم ویدئو باید حداکثر ۲۰ مگابایت و زمان آن باید بین ۳ تا ۶۰ ثانیه باشد)

نکته: تبلیغی که برای هر کمپین طراحی می‌کنید، ویژگی‌ها و خصوصیات مشخصی دارد. مثلاً در تبلیغات ویدئویی، بهتر است نام برند را همان ابتدا ذکر کنید و ۱۰ ثانیهٔ اول را برای جلب توجه مشتری جدی بگیرید. در تبلیغات پوش نوتیفیکیشن، باید به نمایش متفاوت تبلیغ در دستگاه‌ها و حالت‌های مختلف توجه کنید. برای اینکه ببینید چه نوع تبلیغی برای هر کمپین مناسب است، پیشنهاد می‌کنیم کمپین موردنظر را در «راهنمای خدمات» انتخاب و به بخش بهینه‌سازی مراجعه کنید.

مقاله پیشنهادی: چگونه گیف بسازیم

۵. با اعمال محدودیت، به کاربر موردنظر خود برسید!

یکی از راه‌های رسیدن به مشتری موردنظر، استفاده از تبلیغات هوشمند یکتانت است و راه دیگر محدودکردن نمایش تبلیغات. در حالت دوم، شما می‌توانید بر اساس پارامترهای زیر، دایرهٔ مخاطبان خود را کوچک و افراد باکیفیت‌تری را جذب کنید:

  • گروه‌ نمایش‌دهنده: در این حالت، شما یک سری سایت مشخص با موضوع‌های مرتبط با خود را انتخاب می‌کنید تا تبلیغ فقط در آن‌ها نمایش داده شود؛ مثلاً سایت‌ها و مجله‌های خبری یا فعال در حوزهٔ کتاب
  • موقعیت جغرافیایی: به شما کمک می‌کند تبلیغ را به کاربران شهری خاص مثل تهران یا اصفهان نمایش دهید
  • زمان: تبلیغ فقط در ساعت‌ها و روزهای مشخص‌شده نمایش داده می‌شود
  • ارائه‌دهنده سرویس اینترنت: گاهی اوقات پیشنهاد شما مخصوص کاربران یک ارائه‌دهنده سرویس اینترنت مثل شاتل، همراه اول یا ایرانسل (مثلاً ترافیک نیم‌بها یا ۲۰ درصد تخفیف) است. به این ترتیب، تبلیغ فقط به این افراد نمایش داده می‌شود
  • دستگاه کاربر: تبلیغ فقط به کاربران موبایل، دسکتاپ یا هر دو نمایش داده می‌شود

چنین محدودیت‌هایی شما را به مخاطبان هدف و ایدئال نزدیک‌تر کرده و نتیجهٔ مطلوب‌تری از تبلیغات خواهید گرفت (البته اگر مخاطب هدف خود را به‌خوبی می‌شناسید. همان چیزی که در بخش اول اشاره کردیم!)

ولی…

هر نوع تغییری در این راستا به‌معنای محدودکردن نمایش تبلیغ است؛ یعنی ممکن است شما به‌اندازه‌ای محدودیت اعمال کنید که سیستم ناتوان شود و کسی را پیدا نکند که تبلیغ شما را به او نمایش دهد! از طرفی، اعمال محدودیت‌های غیرضروری و اضافی شرایط رقابت را برای شما دشوار می‌کند و مجبور می‌شوید قیمت کلیک را افزایش دهید.

با این تفاصیل،  زمانی کمپین خود را محدود کنید که شناخت کافی از مخاطبان داشته باشید و از محدودیت غیرضروری به‌شدت پرهیز کنید. بهتر است طبق اطلاعات و دیتای کافی نمایش‌دهنده‌ها را محدود کنید و در ساخت گروه نمایش‌دهنده، به حدس و گمان تکیه نکنید!

نکته: در صورتی که برای محل نمایش تبلیغ، گزینهٔ «داخل ایران» را انتخاب کنید، احتمالاً کاربران زیادی را از دست می‌دهید؛ چون اغلب مردم از نرم‌افزارهای تغییر آی‌پی استفاده می‌کنند. در صورتی که سایت شما با این نرم‌افزارها سازگار است و بدون مشکل باز می‌شود۷ گزینهٔ «همه کشورها» را انتخاب کنید.

نکتهٔ ۲: در تبلیغات ریتارگتینگ، تبلیغ محصول شما را به کسی نمایش می‌دهد که یک بار از سایت شما بازدید کرده است؛ پس استفاده از این سرویس مستلزم داشتن ترافیک خوب است. اگر ترافیک ورودی سایت شما بسیار کم است، از سایر کانال‌ها ابتدا اقدام کنید و سپس ترافیک حاصل از سایر کمپین‌ها را مجدد با این سرویس هدف بگیرید.

مثلاً اگر از تبلیغات همسان برای جذب لید استفاده کردید، بازدیدکننده‌های لندینگ پیج را دوباره هدف بگیرید. چرا؟ چون وقتی ورودی سایت شما کم باشد، ظرفیت نمایش کمپین ریتارگتینگ به‌شدت کاهش پیدا می‌کند و به این ترتیب، نه تعداد نمایش بالاست و نه حتی تعداد کلیک.

خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!
خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!

هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم.

۶. قیمت مناسب و خوبی برای هر کلیک پیشنهاد دهید

قیمت کلیک برای هر نوع کمپین یک بازهٔ مشخص دارد  که در جدول زیر برای شما آورده‌ایم.

الگوریتم پلتفرم‌های تبلیغاتی مثل یکتانت بر اساس رقابت عمل می‌کنند؛ یعنی پیشنهادهای تبلیغ‌کننده را با یکدیگر مقایسه می‌کنند و بهترین گزینه را در لحظه نمایش می‌دهند. این الگوریتم بر اساس ۲ پارامتر مهم تبلیغات را با یکدیگر مقایسه می‌کند:

  • قیمت پیشنهادی هر تبلیغ‌کننده برای ۱ کلیک
  • جذابیت تبلیغ

بالاتر دربارهٔ جذابیت تبلیغ صحبت کردیم که هرقدر بیشتر باشد، شانس بیشتری برای نمایش خواهید داشت؛ ولی دومین مسئله، قیمتی است که پیشنهاد می‌دهد (به‌خصوص زمانی که تمام رقبا تبلیغات جذابی آماده می‌کنند!). بهتر است این‌طور بگوییم که شانس نمایش هر تبلیغ نتیجهٔ حاصل‌ضرب قیمت هر کلیک و CRT (نرخ کلیک) است.

نکته: اگر نمی‌دانید چه قیمتی برای هر کلیک پیشنهاد دهید، در ابتدای کار پیشنهاد پنل را بپذیرید. پس از مدتی و با توجه به میزان پرشدن بودجهٔ روزانه و همچنین CTR تبلیغات، قیمت پیشنهادی را کاهش یا افزایش دهید. به عبارتی، کمپین تبلیغاتی را بهینه‌سازی کنید.

تعرفه تبلیغات یکتانت

۷. استفاده از گروه مخاطب برای کمپین‌های ریتارگتینگ

توصیه کارشناسان ما این است که شما کاربران کمپین‌های خود را با کمک سرویس ریتارگتینگ، مدام هدف بگیرید؛ چراکه هر فرد پس از دیدن چند تبلیغ، پیشنهاد شما را می‌پذیرد و خیلی کم پیش می‌آید در همان نگاه اول، عاشق پیشنهادتان شود.

با ساختن تگ‌های مختلف، می‌توانید کاربران و ترافیک ورودی سایت را در دسته‌های مختلف بگذارید تا بتوانید هرکدام را با یک پیشنهاد شخصی‌سازی‌شده هدف بگیرید.

مثلاً اگر یک وب‌سایت فروشگاهی دارید، می‌توانید برای بخش‌های مختلف مانند زنانه، مردانه، کودکان و… تگ بسازید. صاحب سایت فروش اینترنتی بلیت هواپیما هم می‌توانید برای صفحه‌های پروازهای داخلی و خارجی، تگ‌های جداگانه بسازد. این به چه معناست؟

بازدیدکننده‌های هر صفحه را در یک گروه مخاطب خاص می‌گذارید. حالا دیگر می‌دانید کدام گروه از محصولات مردانه بازدید کرده‌اند و کدام گروه به‌دنبال پوشاک کودک هستند. حالا می‌توانید با یک تبلیغ شخصی‌سازی‌شده یک قدم به آن‌ها نزدیک شوید و آن‌ها را مجدداً هدف بگیرید.

یک راه دیگر برای هدف‌گیری مجدد، تقسیم‌بندی کاربران بر اساس نوع تعامل است. برای مثال، می‌توانید یک تگ برای سبد خرید بسازید. حالا یک گروه مخاطب از کسانی دارید که کالاهای شما را به سبد خرید خود اضافه‌ کرده‌اند و آن را نخریده‌اند. پس از آن، می‌توانید با کمپین‌های ریتارگتینگ، به آن‌ها یادآوری کنید یک کار نیمه‌تمام دارند!

صفحه‌ی استفاده از گروه مخاطب برای کمپین‌های ریتارگتینگ

نکته: اگر محصول یا خدمتی را می‌فروشید پیشنهاد ما این است که حتماً تگ «خرید موفق»  را بسازید تا بتوانید کمپین‌ها را براساس رخداد این تگ بررسی و ارزیابی کنید. (با کمک این تگ، می‌دانید چند نفر از طریق کدام کمپین خرید کرده‌اند)

برای آشنایی بیشتر با ۶ تگ کاربردی یکتانت، پیشنهاد می‌کنیم مقالهٔ «راهنمای ارزیابی عملکرد کمپین و مدیریت تگ‌ها در یکتانت» را مطالعه کنید.

اگر دوست دارید بدانید هر کمپین یکتانت به چه دردی می‌خورد، چطور نتایج کمپین‌های تبلیغاتی را با کمک گوگل آنالیتیکس تجزیه‌وتحلیل کنیم و در آخر با نحوهٔ بهینه‌سازی حرفه‌ای برای کاهش هزینه‌ها و گرفتن نتیجهٔ عالی آشنا شوید، در دورهٔ ۸ ساعته و رایگان «صفر تا صد کار با پنل یکتانت» همین حالا شرکت کنید:

مقاله پیشنهادی : بهترین روش‌های تبلیغات صرافی ارز دیجیتال

در هر مرحله، با ما در ارتباط باشید!

ما در این مقاله، کارهایی را که باید قبل و هنگام ساخت کمپین و تبلیغات در یکتانت انجام دهید، با شما در میان گذاشتیم. این ابتدای ماجراست! چراکه شما پس از شروع تبلیغات، باید کمپین‌های خود را مدام بررسی و بهینه کنید تا موفق شوید؛ یعنی با کمترین هزینه، بهترین نتیجه را بگیرید.

برای اینکه بتوانید با بهینه‌سازی کمپین‌ها، عملکرد بهتری داشته باشید، حتماً مقالهٔ «تحلیل و بهینه سازی کمپین تبلیغاتی در یکتانت (آموزش گام‌به‌گام)» را مطالعه کنید.

از طرفی، شما باید هم بدانید می‌خواهید مخاطب چه کاری انجام دهد و هم برای آن آماده باشد. مثلاً قرار است با پیشنهاد «مشاوره رایگان»، مشتری راغب (لید) جذب کنید؟ در این صورت، باید منابع کافی برای پاسخ‌دادن به مشتریان راغب و تماس با آن‌ها را داشته باشید. اگر به‌محض اینکه کاربر اطلاعات خود را ثبت کرد، با او تماس بگیرید، شانس بیشتری خواهید داشت؛ چون او تقریباً نیمی از راه را آماده است و حالا وقت تبدیل او به مشتری است!

کارشناسان ما در یکتانت آماده‌اند تا به تمام سؤال‌های شما پاسخ دهند. برای این کار، کافی است ابتدا در پنل ما ثبت‌نام کنید و سپس در بخش «راهنما و پشتیبانی» سؤال خود را بپرسید تا به آن پاسخ دهند.

 

4.3/5 - (12 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest

8 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Fazel shakori
Fazel shakori
2 سال قبل

خوب و انشالله تاثیر گذار

روژان خانی‌پور
روژان خانی‌پور
پاسخ به  Fazel shakori
2 سال قبل

امیدواریم موثر باشه براتون.
اگر هم بعد از اجرای این نکات سوالی داشتین، حتما باهامون در میون بذارین. خوشحال می‌شیم بتونیم کمکی کنیم 🙂

بولگانو
بولگانو
2 سال قبل

خیلی ممنون از راهنماییتون. موفق باشید.

روژان خانی‌پور
روژان خانی‌پور
پاسخ به  بولگانو
2 سال قبل

ممنون از شما که بهمون بازخورد می‌دین 🙂

سارا جمشیدیان
سارا جمشیدیان
2 سال قبل

خیلی مقاله مفیدی بود، به عنوان شخصی که تجربی این نکات رو در حین کار کسب کردم خییلی عالی و جامع توضیح داده بودید. ممنون واقعا

روژان خانی‌پور
روژان خانی‌پور
پاسخ به  سارا جمشیدیان
2 سال قبل

سلام 🙂
خیلی خوشحالیم که راضی بودین از مقاله و ممنون که فیدبک می‌دین بهمون.

Shiva zakeri
Shiva zakeri
1 سال قبل

ممنون بابت مشاوره عالی ، مطمئنا مفید خواهد بود?

ریتارگتینگ، فرصت دوباره برای برگرداندن مشتری!