لذت چشیدن طعم موفقیت با تبلیغات در دیوار 💥

بهترین روش‌ها و متن تبلیغات کلاس کنکور در سال ۱۴۰۲

مقالات دیجیتال مارکتینگ | الهه سرباز | تاریخ بروزرسانی : ۹ اسفند ۱۴۰۲

بهترین روش‌ها و متن تبلیغات کلاس کنکور در سال 1402

استرس کنکور یک‌ طرف، دغدغهٔ پیدا‌کردن کلاس کنکور، جزوات آموزشی معتبر و مشاورهٔ تحصیلی و آزمون‌های آزمایشی برای دانش‌آموزان سال آخری یک‌ طرف دیگر!

می پرسید در این وسط نقش شما به‌عنوان صاحب موسسه کنکوری چیست؟ با تبلیغات کلاس کنکور کاری کنید آن‌ها با شما آشنا شوند تا نیازی که دارند، برطرف شود.

این‌طوری هم شما و هم کنکوری‌ها به خواسته‌تان می‌رسند ?

ولی چطور؟ تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا با بهترین روش‌های تبلیغ آموزشگاه کنکور همراه با چند نمونه متن کامل آشنا شوید.

 

۷ روش تبلیغات کلاس کنکور به‌صورت آنلاین

آموزشگاه‌ها و کلاس‌های کنکور می‌توانند خدمات‌ خود را در کانال‌های آنلاین و آفلاین تبلیغ کنند. در این بخش، بهترین روش‌های تبلیغات کلاس کنکور به‌شکل آنلاین را معرفی می‌کنیم و پس از آن به سراغ دنیای آفلاین می‌رویم.

 

۱. تبلیغات کلیکی در سایت‌های پربازدید

بازدیدهای میلیونی سایت‌هایی مثل ورزش ۳، طرفداری، انتخاب، چطور، خبر فوری و… آن‌ها را به بستری مناسب برای نمایش تبلیغ کلاس کنکور تبدیل کرده است.

بزرگترین مزیت تبلیغات کلیکی هزینهٔ آن است؛ چراکه تا کسی رو تبلیغ کلیک نکند، پولی نمی‌دهید. به عبارتی، آگاه‌سازی برای شما رایگان تمام می‌شود و فقط به‌ازای نتیجه خرج می‌کنید.

شما برای نمایش و اجرای تبلیغات کلیکی فقط و فقط به یک لندینگ‌ پیج یا سایت تک‌صفحه نیاز دارید که خیلی راحت و با کمک پلتفرم‌های لندینگ‌ساز می‌توانید آن را طراحی و آماده کنید. (جلوتر دربارهٔ ویژگی‌های یک لندینگ خوب توضیح می دهیم)

تبلیغات کلیکی در سایت‌های پربازدید یکتانت، انواع مختلفی دارد که بسته به هدف‌تان می‌توانید یک یا ترکیبی از آن‌ها را به کار بگیرید.

  • تبلیغات همسان

از آنجایی‌ که برخی افراد تبلیغات سایت‌ها را نادیده می‌گیرند، تبلیغات همسان به شکل و محتوای مطالب سایت میزبان درمی‌آید و تبلیغ‌بودن آن کمتر به چشم می‌آید؛ از نادیده‌گرفتن تبلیغ توسط کاربر جلوگیری می‌کند.

تبلیغات همسان انواع مختلفی دارد که عبارت‌اند از:

✔️ تبلیغات همسان رفتارمحور

در این روش، الگوریتم‌های نمایش تبلیغات، رفتار و ویژگی‌های کاربران را در سطح وب بررسی می‌کنند و تبلیغی مرتبط با نیازشان را به آن‌ها نمایش می‌دهند.

برای مثال، انتخاب کاربرانی با الگوی رفتاری «دانش‌آموز» یا «پشت‌کنکوری» انتخاب دقیقی برای شماست.

کافی است گروه موردنظرتان را در پنل انتخاب کنید تا یکتانت به‌طور اتوماتیک، تبلیغ را فقط به این گروه نشان دهد؛ مثل گروه کنکوری‌ها یا دانش‌آموزان.

✔️ تبلیغات همسان کلیدواژه‌ای

در تبلیغات کلیدواژه‌ای، تبلیغ شما فقط در صفحه‌هایی که در عنوان و متا دیسکریپشن، کلمات کلیدی مرتبط با تبلیغ شما به کار رفته، نمایش داده می‌شود.

مثلاً اگر در زمان ساخت کمپین، کلمات کلیدی «کنکور»، «کنکور ارشد»، «آزمون آزمایشی» و… را در نظر گرفته باشید، تبلیغ شما فقط در صفحاتی که این کلیدواژه‌ها در آن وجود دارند، به کاربر نشان داده می‌شود.

به نمونه تبلیغ زیر نگاه کنید که در صفحه‌ای با کلیدواژه‌های مرتبط نمایش داده شده است. در این تبلیغ، از عبارت‌ها و جملات تاثیرگذار در تبلیغات (قبولی تضمینی و ضمانت‌نامه کتبی) استفاده شده است تا مخاطب با خیال راحت روی آن کلیک کند.

تبلیغات همسان کلیدواژه‌ای کلاس کنکور

✔️ تبلیغات همسان موضوعی

در تبلیغات موضوعی، تبلیغ شما در صفحه‌ای نمایش داده می‌شود که موضوع آن با خدماتی که ارائه می‌دهید، مرتبط است.

برای مثال، تبلیغ کلاس کنکور در مقاله‌ای با موضوع «راه‌های آمادگی کنکور» نمایش داده می‌شود. به این ترتیب، شانس زیادی برای جذب مخاطبی خواهید داشت که به شما نیاز دارد.

  • تبلیغات بنری

اگر هدف شما از تبلیغات، آگاه‌کردن عموم مردم از وجود آموزشگاه و موسسه کنکورتان است، می‌توانید از نمایش بنرها و گیف‌های تبلیغاتی در سایت‌های پربازدید برای رسیدن به این هدف کمک بگیرید.

برای اینکه بتوانید یک بنر جذاب و چشم‌نواز طراحی کنید، پیشنهاد می‌کنیم مثالهٔ «اصول طراحی و ساخت بنر تبلیغاتی» را مطالعه کنید.

قبل از اینکه به سراغ سایر روش‌های تبلیغات کلاس کنکور برویم، اجازه دهید نتایج یک نمونهٔ واقعی را با هم بررسی کنیم. تاملند برای جمع‌آوری لید باکیفیت از تبلیغات همسان کلیدواژه‌ای استفاده کرد. نرخ تبدیل کلیک به ارسال موفق فرم کمپین آن‌ها ۱ درصد بود. یکی از تبلیغ‌های آن‌ها را در تصویر زیر ببینید:

نمونه تبلیغات کلاس کنکور تاملند

۲. تبلیغات در اپلیکیشن‌های ایرانی

اگر هدف‌تان از تبلیغ کلاس کنکور، گرفتن لید و جذب دانش‌آموزان راغب و علاقه‌مند است، تبلیغات درون اپلیکیشنی را هم به سبد تبلیغاتی‌ خود اضافه کنید. در این روش، محتوای تبلیغ شما به شکل ویدئو یا بنر در جایگاه‌های مناسب در داخل بازی‌ها و اپلیکیشن‌های پربازدید ایرانی مثل کوییز آو کینگز نمایش داده می‌شود.

خوبی تبلیغات در داخل اپلیکیشن‌ها روش پرداخت آن‌هاست. در این روش، شما به‌ازای هر اقدام به نمایش‌دهنده پول می‌دهید؛ یعنی تا مخاطب اقدام موردنظر شما (مثلاً پرکردن فرم یا ثبت‌نام در موسسه) را انجام نداده باشد، از پرداخت پول هم خبری نیست.

مخاطب اپلیکیشن «پادرس» دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی مختلف است. حالا فرض کنید تبلیغ شما در این اپلیکیشن نمایش داده شود؛ هزینهٔ درست در جای مناسب و شانس زیاد برای گرفتن نتیجه!

برای مثال، استراتژی آکادمی امروز برای گرفتن لید بسیار جالب است. آن‌ها ۵۰ ساعت تدریس رایگان را به‌عنوان آفر روی میز گذاشته‌اند تا به اطلاعات کسانی دست پیدا کنند که احتمالاً مشتری آن‌ها هستند.

۳ نکته هم دربارهٔ لندینگ آن‌ها بگوییم؟

اول اینکه فرمی ساده و دور از هرگونه پیچیدگی همان ابتدای کار دیده می‌شود. علاوه بر این، یک ویدئو بالای فرم گذاشته شده است تا مخاطب را به پرکردن فرم ترغیب کنند. از دیگر اصولی که آن‌ها رعایت کرده‌اند، می‌توان به استفاده از اعداد (۵۰ ساعت) و همچنین کلمات تاثیرگذار در فروش (رایگان) اشاره کرد.

نمونه تبلیغات کلاس کنکور در اپلیکیشن همراه با لندینگ آن

۳. تبلیغات پوش نوتیفیکیشن، راهی ساده و ارزان برای جذب لید

سایت‌های پربازدید مخاطبانی زیادی دارند که با ارسال نوتیفیکیشن از طرف آن‌ها موافقت کرده‌اند. با تبلیغات پوش نوتیفیکیشن، شما می‌توانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید و لید بگیرید.

حالا اصلاً پوش نوتیفیکیشن چیست؟

پیام‌های کوتاه تعاملی، شامل متن و تصویر هستند و یک‌‌راست و از طریق مرورگر، به کامپیوتر و موبایل کاربران ارسال می‌شود.

تقریباً می‌شود گفت پوش نوتیفیکشن‌ها، شکل مدرن و امروزی‌تر پیامک‌های تبلیغاتی هستند.

از این اعلان‌ها می‌توانید برای اطلاع‌رسانی دربارهٔ پیشنهادات ویژه با فرصت محدود (مثل ثبت‌نام با تخفیف در آزمون‌های آزمایشی) یا اطلاع‌رسانی‌های گسترده (مثل خبر برگزاری وبینار راه‌های موفقیت در کنکور) استفاده کنید. ۲ نمونه تبلیغ را در تصویر زیر مشاهده کنید:

تبلیغات پوش نوتیفیکیشن کلاس کنکور

 

۴. تبلیغات ویدیویی، بهترین راه برای آگاه‌سازی

اگر قبلاً نگاهی به آمار ویدیو مارکتینگ انداخته باشید، حتماً با ما هم‌نظرید که تبلیغات ویدئویی یکی از قدرتمندترین ابزارها برای تبلیغات کلاس کنکور با هدف آگاه‌سازی است.

از ویدئو به ۲ شکل می‌توانید برای تبلیغات بهره ببرید:

  • ساخت تیزر تبلیغاتی و انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی، آپارات، یوتیوب و…
  • استفاده از سرویس تبلیغات ویدئویی یکتانت، آپارات یا یوتیوب

چند و چون روش اول که مشخص است و نمونهٔ آن را می‌بینید:

 

 

حالا برویم سراغ روش دوم. تبلیغات ویدیویی یکتانت، ویدئوهای کوتاه چند ثانیه‌ای هستند که در سایت‌های پربازدید و قبل از پخش ویدئوی اصلی سایت‌های پربازدید پخش می‌شوند. هزینهٔ این شکل از تبلیغات به‌ازای هر نمایش محاسبه می‌شود و برای کسانی که به‌دنبال افزایش آگاهی از برند هستند، به‌صرفه است.

گفتیم آپارات و یوتیوب! این ۲ پلتفرم راه‌های مختلفی برای اجرای تبلیغات ویدئویی در نظر گرفتتند که مهم‌ترین نوع آن، پخش ویدئوی تبلیغاتی قبل از سایر ویدئوهای سایت است. به مقالهٔ «نحوه تبلیغات در آپارات و هزینه تبلیغ در آپارات» سری بزنید و با اصول و نکات تبلیغ در این پلتفرم آشنا شوید. همچنین می‌توانید با خواندن مقالهٔ «تبلیغات در یوتیوب چگونه است + تعرفه تبلیغ در یوتیوب»، با انواع جایگاه‌ها و همچنین نحوهٔ ساخت کمپین کامل آشنا شوید.

البته یکتانت در سرویس تبلیغات ویدیویی، تبلیغات ویدئویی ریتارگتینگ و رفتارمحور را هم ارائه می‌دهد که برای یادآوری و تثبیت نام برند و افزایش ثبت‌نام‌ها گزینهٔ بهتری از تبلیغات عادی هستند. به این ترتیب، شما می‌توانید علاوه بر آگاه‌سازی، جلوی چشم مخاطبی ظاهر شوید که خدمات شما را می‌خواهد.

جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥
جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥

گوگل بی‌شک معدن مشتری است که حضور در آن در جذب مشتری و افزایش فروش تاثیر چشمگیری دارد؛ با تبلیغات در گوگل، محصول خودتان را به کسی معرفی می‌کنید که یا قصد خرید دارد یا در مرحلهٔ تحقیق است! ما به‌عنوان پارتنر رسمی گوگل آماده‌ایم در اجرا و مدیریت کمپین‌ها در کنار شما باشیم.

دریافت مشاوره رایگان arrow-left

۵. تبلیغات در گوگل، راهی مطمئن برای جذب سریع

گوگل یکی از جاهایی است که دانش‌آموزان سال آخری معمولاً برای پیدا‌کردن کلاس کنکور، کتاب تست و جزوه‌های آموزشی در آن جست‌وجو می‌کنند.

حالا فکر کنید درست زمانی که مخاطب عبارت «کلاس کنکور» را در گوگل جست‌وجو می‌کند، سایت شما جزو چند لینک و نتیجهٔ برتر به او نمایش داده شود. نتیجه چه می‌شود؟

به احتمال زیاد روی آن کلیک می‌کند، شرایط را بررسی می‌کند و اگر همه‌چیز خوب بود، در موسسهٔ شما ثبت‌نام می‌کند.

برای اینکه در بین این نتایج قرار بگیرید، باید به‌شکل ارگانیک و با تولید محتوا و سئو سایت رتبهٔ خوبی از گوگل بگیرید که پروسهٔ وقت گیری است و چندین ماه طول می‌کشد تا زحمات شما به بار بنشیند.

ولی نگران نباشید!‌ یک راه میان‌بر دارید: تبلیغات در گوگل. با توجه به نتیجهٔ آنی این روش، گزینهٔ بهتری برای جذب فوری دانش‌آموزهای کنکوری است.

در این روش، با پرداخت پول به گوگل (به‌ازای هر کلیک روی تبلیغات)، تبلیغ شما دقیقاً ‌در شکل و ظاهر لینک‌های ارگانیک در صفحهٔ نتایج قرار می‌گیرد و به‌محض استارت کمپین و فقط با یک لندینگ (آن هم برای کلی کلمه کلیدی) می‌توانید مشتری جذب کنید.

در تصویر زیر، یک نمونه تبلیغ گوگل را می‌بینید. در این تبلیغ هم از جمله‌های تاثیرگذار استفاده شده است و هم روی مزایای رقابتی مجموعه مانور داده شده است. البته این تبلیغ برای کنکور یوز ترکیه است و نه ایران.

تبلیغات کلاس کنکور در گوگل

با کلیک روی این تبلیغ، مخاطب به صفحهٔ لندینگ هدایت می‌شود. لندینگ یا صفحهٔ فرود نقش پررنگی را در جذب و تبدیل مخاطب بازی می‌کند. برای اینکه یک لندینگ اصولی و جذاب داشته باشید باید:

  • یک پیشنهاد ویژه و مشخص برای مخاطب داشته باشید
  • کسب‌وکار و خدمات‌ خود را کامل معرفی کنید
  • مزایای رقابتی‌ را برجسته کنید
  • تصاویر یا ویدئوهایی از محیط موسسه و رتبه‌های برتر سال‌های گذشته را در آن قرار دهید
  • یک فرم برای گرفتن اطلاعات مخاطب طراحی کنید
  • کال‌تواکشن متناسبی و مرتبطی بنویسید
  • به شکل و ظاهر و چینش آیتم‌های مختلف در صفحه توجه داشته باشید
  • شماره تماس و راه‌های ارتباطی فراموش نشود

می‌توانید تقریباً تمام این موارد را در لندینگ زیر ببینید:

لندینگ پیج تبلیغات کلاس کنکور

نکته ۱: از افزونه‌های گوگل‌ادز غافل نشوید. با این افزونه‌های رایگان می‌توانید فضای تبلیغاتی خود را در صفحهٔ نتایج بیشتر کنید و نرخ کلیک‌تان را افزایش دهید.

نکته ۲: یکی دیگر از راه‌های حضور در نتایج گوگل، ثبت لوکیشن آموزشگاه در گوگل مپ است. به این ترتیب، افرادی که به‌دنبال آموزشگاهی در اطراف محل زندگی خود هستند، شما را پیدا می‌کنند. در این روش، شما باید دانش‌آموزهای خودتان را به گذاشتن نظر و دادن امتیاز در گوگل مپ تشویق کنید تا افراد جدید به شما راحت‌تر اعتماد کنند؛ سند محکمی ارائه می‌کنید که واقعاً‌ کارتان ار بلدید.

ثبت آموزشگاه کنکور در گوگل مپ

اگر با ثبت لوکیشن آموزشگاه در گوگل مپ آشنا نیستید، مقالهٔ «آموزش ثبت مکان در گوگل مپ با گوشی و کامپیوتر» را مطالعه کنید.

خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!
خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!

هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم.

۶. همکاری در فروش آنلاین

در این روش، شما می‌توانید با هرکسی که در فضای آنلاین و شبکه‌های اجتماعی توانایی تبلیغ آموزشگاه و خدمات شما را دارد، همکاری کرده و فقط در ازای جذب هر دانش‌آموز برای شما، مبلغی را به‌عنوان پورسانت به او پرداخت کنید.

خوبی این روش تبلیغات هم اینجاست که شما نگران نتیجهٔ تبلیغات نیستید و هزینهٔ اضافی برای آن پرداخت نمی‌کنید؛ بلکه فقط به ازای هر دانش‌آموزی که در موسسهٔ شما ثبت‌نام کند، پول می‌دهید.

حالا روش تبلیغات چطور است؟ ساده است؛ لینک و تبلیغ کسب‌وکار شما، توسط یک واسطه در کانال‌های آنلاین منتشر می‌شود و شما موظفید درصدی از ثبت‌نام هر دانش‌آموز را به آن ناشر بپردازید.

این واسطه می‌تواند خود شخص (صاحب سایت یا اکانت اینستاگرام) یا یک پلتفرم همکاری در فروش مثل چاوش (زیرمجموعه یکتانت) باشد.

در چاوش، شما می‌توانید با مقایسهٔ بسترهای مختلف تبلیغات، بهترین گزینه را برای انتشار لینک‌تان انتخاب و گزارش کاملی از میزان ثبت‌نام‌ها، مقدار پورسانت و… دریافت کنید.

برای نمونه، تصویر زیر را ببینید که لینک تبلیغات کلاس کنکور، در یکی از صفحات وب‌سایت پربازدید از طریق چاوش چطور منتشر شده است:

همکاری در فروش برای تبلیغات کلاس کنکور و دوره‌های کنکور

با کلیک روی این دکمه، مخاطب به لندینگ زیر هدایت می‌شود و با دیدن یک پیشنهاد خوب (جلسه اول و مشاورهٔ رایگان) فرم را پر می‌کند و اطلاعاتش را در اختیارتان قرار می‌دهد. حالا شما رسماً یک سرنخ یا همان دانش‌آمور راغب جذب کرده‌اید! پس از ثبت‌نام موفق دانش‌آموزان، مبلغی بر اساس لینک معرفی‌کننده به او پرداخت می‌شود.

لندینگ تبلیغات تاملند

باشگاه مشتریان هم می‌تواند گروهی از دانش‌آموزان علاقه‌مند و وفادار را که حاضرند شما را به دیگران معرفی کنند یک‌ جا جمع کند. در عوض، شما هم باید به‌ازای معرفی هر دانش‌آموز جدید توسط آن‌ها، پاداشی مثل جزوات رایگان یا تخفیف دوره‌های خود به اعضای باشگاه اختصاص دهید.

دوره جدید و رایگان آموزش ساخت ویدیو تبلیغاتی حرفه‌ای
دوره جدید و رایگان آموزش ساخت ویدیو تبلیغاتی حرفه‌ای

در این دوره ۲ ساعته، یاد می‌گیرید که چطور با نوشتن سناریو عالی و توجه به نکات حرفه‌ای در ساخت ویدیو، یک ویدیو تبلیغاتی خوب و موثر بسازید.

ثبت‌نام arrow-left

۷. وبینار آنلاین، نشان‌دادن تخصص برای جذب

برگزاری وبینار هم آخرین روش تبلیغات موسسات کنکور به روش آنلاین است.  اگر محتوای به‌دردبخور، مفید و ارزشمندی برای دانش‌آموزان کنکوری داشته باشید، می‌توانید با برگزاری وبینار تخصص و اعتبار خود را به نمایش بگذارید، اعتماد دانش‌آموزان را جلب کنید و خدمات‌تان را برای کسانی تبلیغ و معرفی کنید که به شما نیاز دارند.

برای مثال می‌توانید وبینارهایی با موضوعات روش‌های تندخوانی و تقویت حافظه، کنترل اضطراب کنکور، برنامه‌ریزی و مدیریت زمان برای کنکور یا موضوعات درسی و تخصصی‌تری مثل تکنیک‌های تست‌زنی برگزار کنید.

وبینار آنلاین کنکوری

این‌طوری هم لیستی از مشتریان بالقوه (یعنی دانش‌آموزان راغب) برای خودتان جمع‌ کرده‌اید و هم شانس‌ بیشتری برای جذب و تبدیل آن‌ها دارید.

این از روش‌های آنلاین! البته بدون شک تمام روش‌ها را بررسی نکردیم. شما چه راهی برای تبلیغ کلاس کنکور می‌شناسید؟ روی آیکون روبه‌رو کلیک کنید و به ما بگویید:
0
کلاس کنکور را چطور آنلاین تبلیغ کنیم؟x

حالا برویم سراغ روش‌های آفلاین.

مقاله پیشنهادی: مالتی تارگتینگ چیست و چطور به کسب‌وکارمان کمک می‌کند؟

۶ روش تبلیغات کلاس کنکور به‌صورت آفلاین

چه کسی گفته تبلیغات آفلاین از دور خارج شده‌ است؟ تبلیغات آفلاین هنوز هم برای معرفی و تبلیغ موسسات کنکوری به‌عنوان مکملی برای تبلیغات اینترنتی به کار گرفته می‌شوند و اتفاقاً نتایج خوبی هم در پی دارند.

در ادامه، بهترین روش‌های آفلاینی را که برای تبلیغ خدمات‌ کنکور به کارتان می‌آید، به شما معرفی می‌کنیم؛ از رایگان و ارزان تا گران!

 

۱. تبلیغات شفاهی، راهی تضمینی برای جذب دانش‌آموز

شاید مخاطبان شما دل خوشی از تبلیغات مستقیم نداشته باشند و بتوانند آن‌ها را نادیده بگیرند، ولی پیشنهادات و تبلیغ دوست و آشنا و اطرافیان‌شان را با جان و دل می‌پذیرند!

می‌توانید از قدرت و نفوذ مشتریان (دانش‌آموزان) فعلی خود روی اطرافیان‌شان، به ۳ شکل برای تبلیغات شفاهی آموزشگاه‌تان استفاده کنید:

  • تبلیغات دهان‌به‌دهان

– بچه‌ها، من برای کنکور تو کلاسای موسسه رشد ثبت‌نام کردم، استاداش خیلی خوبن، یه جلسه هم رایگان می‌تونی بشینی سر کلاس بعد ثبت‌نام کنی

+ چه خوب، برای ثبت‌نام چه کنیم؟

طی همین مکالمهٔ کوتاه، موسسه کنکور رشد معرفی و تبلیغ شد و کلی دانش‌آموز برای ثبت‌نام در آن ترغیب شدند! این قدرت تبلیغات دهان‌به‌دهان است ?

تبلیغات دهان‌به‌دهان رایگان است؛ تنها کاری که باید بکنید، بالابردن کیفیت خدمات و راضی نگه‌داشتن مشتری است.

اگر دانش‌آموزهای فعلی موسسه از سطح آموزش، کلاس‌ها و به‌طورکلی خدمات شما، راضی و خوشحال باشند، به‌شکل خودجوش و بدون هیچ چشمداشتی، شما را به دوستان‌ خود هم معرفی می‌کنند.

  • بازاریابی ارجاعی

بازاریابی ارجاعی هم تقربیاً شبیه به دهان‌به‌دهان است؛ با این تفاوت که مشتری دیگر به‌صورت داوطلبانه شما را به دیگران معرفی نمی‌کند.

شما باید یک پاداش یا هدیه هم برای دانش‌آموز فعلی هم مشتری جدیدی که به شما اضافه می‌کند در نظر بگیرید. مثلاً تخفیف در شهریهٔ کلاس‌ها یا مشاوره تحصیلی رایگان می‌تواند انگیزهٔ خوبی برای تبلیغ و معرفی شما به دیگران باشد.

  • تهاتر مشتری

روش سوم هم این است که با کسب‌وکارهایی که مشتریان مشابه یا مشترکی با شما دارند همکاری کرده و مشتریان‌تان را با هم مبادله کنید!

مثلاً می‌توانید با مدارس متوسطهٔ دورهٔ دوم یا آموزشگاه‌های زبان همکاری کرده و در ازای هر دانش‌آموزی که به شما معرفی می‌کنند به آن‌ها پورسانت دهید یا شما هم دانش‌آموزان خودتان را به آن‌ها معرفی کنید.

 

۲. تبلیغات پیامکی، ارزان و سریع

نمی‌شود  راجع‌ به روش‌های ارزان، زودبازده و سریع تبلیغات صحبت کنیم و به تبلیغات پیامکی اشاره نکنیم! تبلیغات پیامکی یکی از بهترین روش‌های آفلاین برای تبلیغات کلاس کنکور است که می‌توانید به ۳ طریق از آن بهره ببرید:

  • ارسال پیامک انبوه

روشی گسترده و سریع است که در زمان کوتاهی و در آنِ واحد، نام شما را به گوش تعداد زیادی از مردم می‌رساند. ارسال پیامک انبوه برای آگاهی و اطلاع‌رسانی‌های عمومی مثل خبر افتتاح شعبهٔ جدید، اطلاع‌رسانی درباره شروع ثبت‌نام در کلاس‌ها و آزمون‌ها، تخفیف‌ها و… مناسب است.

  • ارسال پیامک منطقه‌ای

چه کسی بهتر از افرادی سراغ دارید که در نزدیکی موسسه شما زندگی می‌کنند؟ فاصله یکی از پارامترهای تاثیرگذار است که می‌توانید از آن با ارسال پیامک منطقه ای بهره ببرید. چطور؟ پیامک شما فقط به دست افرادی می‌رسید که در یک منطقهٔ مشخص مثل شهر، محله یا کوچه زندگی می‌کنند.

  • ارسال هدفمند

بهترین و پربازده‌ترین روش تبلیغ پیامکی هم تبلیغات هدفمند است. در این روش، شما می‌توانید مخاطبان هدف‌ خود را بر اساس سن، جنسیت، محدودهٔ جغرافیایی و ویژگی‌های آن‌ها بخش‌بندی و پیامک متناسب با هر گروه را برای آن‌ها ارسال کنید. مثلاً دانش‌آموزان دختر ۱۶ تا ۱۸ ساله که در کرج زندگی می‌کنند.

طبق گزارش سالانه نجوا، کمپین‌هایی که سگمنتیشن نرخ کلیک بیشتری رقم می‌زند؛ ۳ برابر حالت عادی!

نرخ کلیک تبلیغات پیامکی هدفمند

البته اگر می‌خواهید از تبلیغات پیامکی نتیجه بگیرید، باید بدانید که در چه زمانی، چه پیامی را برای چه کسی ارسال کنید. کمی جلوتر دربارهٔ متن پیامک بیشتر توضیح می‌دهی. مطالعهٔ مقاله «بهترین زمان ارسال پیامک تبلیغاتی (۳ بازهٔ مهم)» هم کمک‌تان می‌کند که بهترین زمان ارسال پیامک را متناسب با مخاطبان خود پیدا کنید.

یکتانت به شما کمک می‌کند ارسال پیامک انبوه را هدفمند و بدون نیاز به خرید پنل و خط اختصاصی تجربه کنید. کافی است همین حالا در پنل یکتانت ثبت‌نام کنید و پس از شارژ اکانت، با کمک بانک‌های آماده و دقیق، مخاطبان خود را جذب کنید.

گروه‌های مخاطبان مختلف مثل حوزهٔ «آموزش» با موضوع «کنکور» مخصوص شماست. از طرفی، می‌توانید با کمک گروه‌های مخاطب مکان‌محور، ساکنان استان خاصی مثل تهران، اصفهان، لرستان و… را هدف بگیرید که احتمالاً مشتری شما هستند.

تبلیغ کلاس کنکور از طریق پنل پیامکی یکتانت

 

۳. تبلیغات محیطی، شناخته‌شدن سریع

یک روش تبلیغات موسسات کنکوری به شکل آفلاین هم تبلیغ خدمات‌ روی بیلبوردها، تلویزیون‌های شهری، بنرها، استیشن بورد، بدنهٔ مترو و اتوبوس و… است.

تبلیغات بیلبوردی کلاس کنکور

آدم‌ها زمان زیادی را در خارج از خانه سپری می‌کنند و تبلیغ موسسه و آموزشگاه‌تان در سطح شهر، بهترین فرصت برای دیده‌شدن، قرارگرفتن در مقابل این آدم‌ها و جذب آن‌هاست.

برای مثال، فرض کنید بیلبورد تبلیغاتی‌ را در نزدیکی یک مدرسه متوسطهٔ دورهٔ دوم نصب کنید؛ دانش‌آموزان در رفت‌وآمدهای خود متوجهٔ وجود موسسهٔ شما می‌شوند و در آینده اگر به خدمات‌تان نیاز داشته باشند، حتماً اول به شما مراجعه می‌کنند.

از طرفی، تصمیم‌گیرنده برای دانش‌آموزان، معمولاً‌ پدر یا مادر آن‌هاست؛ پدر یا مادری که در طول روز از خیابان‌ها، اتوبان‌ها و محله‌های مختلف شهر می‌گذرد.

نکات مفید و کاملی را دربارهٔ تبلیغات محیطی در مقالهٔ «بهترین روش‌های تبلیغات محیطی نوین و کلاسیک» گفته‌ایم که خواندن آن خالی از لطف نیست!

 

۴. تبلیغات تلویزیونی، آگاه‌سازی گران

فکر نمی‌کنیم روشی برای آگاه‌سازی، شناخته‌شدن و افزایش سهم از بازار وجود داشته باشد که به گرد پای تبلیغات تلویزیونی برسد! تبلیغات موسسات کنکوری در تلویزیون یکی از بهترین روش‌های آفلاین برای آگاهی و اطلاع‌رسانی‌های گسترده و هدف‌گیری انبوه مخاطبان است.

از آنجایی‌ که این نوع تبلیغات، حواس مختلف مخاطب را با عناصری مثل رنگ، موسیقی، داستان و حرکت هم‌زمان درگیر می‌کند، تاثیرگذاری تبلیغ را بالا می‌برد.

برای مثال هم می‌توانیم به نمونهٔ آشنای تبلیغات تلویزیونی مدرسان شریف اشاره کنیم:

 

 

البته خب، این روش معایبی هم دارد؛ مثل اینکه ساخت و نمایش تبلیغ بسیار گران و پرهزینه است و برای اثربخشی، به تکرار مداوم نیاز دارد که خود این هم هزینه‌هایتان را بالا می‌برد.

برای اینکه بیشتر با مزایا، معایب و اصول تبلیغات تلویزیونی آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم مقالهٔ «اصول تبلیغات تلویزیونی موثر برای کسب‌وکارها» را بخوانید.

 

۵. پخش تراکت برای جذب و آگاه‌سازی

اگر می‌خواهید در محل و مناطق اطراف آموزشگاه شناخته شوید و دانش‌آموزان محلی و نزدیک به موسسه را جذب کنید، پخش تراکت یکی از بهترین و ارزان‌ترین گزینه‌ها برای شماست.

تراکت برای تبلیغات کلاس کنکور

برای اینکه پخش تراکت سود و آورده‌ای هم برای شما داشته باشد، باید به طراحی، زمان و مکان مناسب برای توزیع آن دقت کنید. در ضمن، می‌توانید هدیه‌ای مثل تخفیف ثبت‌نام در آزمون یا کلاس برای دریافت‌کنندگان تراکت در نظر بگیرید تا با میل و رغبت بیشتری به آن توجه کنند.

سعی کنید در طراحی تراکت:

  • یک طرح ساده و جذاب و رنگ‌‌های گرم و زنده برای تراکت انتخاب کنید
  • با در نظر گرفتن یک پیشنهاد ویژه (مثل یک جلسهٔ رایگان در هر یک از دورس) شانس‌تان را برای جذب مشتری بیشتر کنید
  • حتماً به مزایای رقابتی‌تان اشاره کنید
  • درج راه‌های تماس، آدرس و QR‌کد (برای هدایت مخاطب به سایت یا صفحهٔ اینستاگرام) فراموش نشود

? نکته: لطفاً طرح را با آوردن تمام ویژگی‌ها و امکاناتی که دارید شلوغ نکنید؛ فقط روی موارد مهم که باعث می‌شوند برنده شوید، تمرکز کنید.

مقاله پیشنهادی: راهنمای تبلیغات محله ای و منطقه ای برای کسب و کارهای کوچک

۶. میزبانی رویداد یا شرکت در آن

همایش‌ها و رویدادهای آفلاین (حضوری) در بین کنکوری‌ها خیلی طرفدار دارد؛ چه رایگان باشد و چه پولی.

برگزاری و میزبانی رویداد‌هایی با موضوع «موفقیت در کنکور»، «برنامه‌ریزی و مشاوره درسی»، «انتخاب رشته کنکور»، «همایش جمع‌بندی دروس» و… یا شرکت در آن‌ها به‌عنوان مهمان یا اسپانسر، فرصت خوبی برای تبلیغ موسسه و خدمات‌تان است.

مثلاً فرض کنید رویدادی با‌عنوان «همایش جمع‌بندی درس شیمی» برگزار کرده‌اید؛ در خلال این همایش می‌توانید در فرصت مناسب، خدماتی مثل آزمون‌های آزمایشی، پشتیبانی و مشاورهٔ تحصیلی، انتخاب رشته و… را هم معرفی و پروموت کنید.

یک مثال دیگر! به نظرتان چه کسانی در همایش زیر شرکت می‌کنند؟ همان دانش‌آموزهایی که آرزو دارند در کنکور پزشکی قبول شوند. از دید موسسهٔ برگزارکنندهٔ کنکور چطور؟ کلی مشتری که خدمات آن‌ها را می‌خواهند.

همایش کنکوری

برای اینکه نام‌ شما در ذهن دانش‌آموزان حک شود و افراد بیشتری با شما آشنا شوند، در این رویدادها، توزیع هدایای تبلیغاتی مثل خودکار، دفترچه، سررسید و… با آرم و لوگوی موسسه‌تان را هم فراموش نکنید.

هدایای تبلیغاتی یکی از بهترین رسانه‌های تبلیغاتی هستند! باور نمی‌کنید؟ مقالهٔ «انواع رسانه‌های تبلیغاتی، راهنمای انتخاب بهترین رسانه» را بخوانید تا با انواع رسانه‌ها ازجمله هدایای تبلیغاتی آشنا شوید.

هر تبلیغی، به یک محتوا و متن جذاب هم نیاز دارد. در بخش بعدی چند نمونه متن تبلیغ کلاس کنکور برای تبلیغات پیامکی، همسان و گوگل را با هم بررسی می‌کنیم.

 

۱۵ نمونه متن تبلیغ کلاس کنکور

برای نوشتن متن پیامک، حتماً به این چند نکته توجه کنید:

  • متن پیامک را کوتاه، مختصر و مفید نگه دارید
  • حتماً به مزیت رقابتی‌ در متن اشاره کنید
  • با استفاده از ایموجی‌ها و کلمات قدرتمندی مثل «تخفیف»،‌ «محدود»، «تضمین» و… تاثیرگذاری متن را بیشتر کنید

نکات و اصول بیشتر را می‌توانید در مقالهٔ «۱۶ متن تبلیغاتی برای جذب مشتری از طریق پیامک» مطالعه کنید.

و اما نمونه متن‌ها:

  • کمتر از ۴۰ روز به کنکور انسانی ۱۴۰۲ باقی مونده ? همایش رایگان جمع‌بندی دروس تخصصی تجربی رو از دست نده (ظرفیت محدود)

در این متن، «همایش رایگان» پیشنهاد ویژه‌ای است که توجه مخاطب را به خود جلب می‌کند. «ظرفیت محدود» و جملهٔ ابتدایی متن هم به خوبی حس فوریت و از دست‌دادن فرصت را به مخاطب القا می‌کند که همین باعث افزایش نرخ تبدیل پیامک می‌شود.

  • کنکوری‌ها! ? ثبت‌نام آزمون‌های آزمایشی میدیا شروع شد ? ۲۰ درصد تخفیف برای ۱۰۰ نفر اول. همین حالا ثبت‌نام کنید:
  • رتبه زیر هزارت با ما! کلاس‌های آموزشی کنکور + پشتیبانی رایگان در آکادمی پازل. برای ثبت‌نام تماس بگیرید
  • از تخفیف‌های تابستونی آموزشگاه کنکور کلاسینو جا نمونی! ۲۰ درصد تخفیف برای ثبت‌نام در دروس هندسه، شیمی و زیست فقط تا پایان تیر ماه:
  • آموزش، مشاوره، تست‌زنی! با پکیج کامل رشدینو رتبه کنکورت تضمین‌شده است: (لینک)
  • جزو ۱۰۰ نفر برتر کنکور ۱۴۰۳ باش! جدیدترین متد آموزشی و تضمین قبولی کنکور فقط در میدیا (شماره تماس)
  • برای سال کنکورت، فقط یک منبع آموزشی کافیه. حرف آخر (لینک)
  • همایش جمع‌بندی عربی تخصصی کنکور رایگان شد! فقط برای ۱۰۰ نفر اول. برای رزرو همین الان تماس بگیرید
  • کنکور هنر ۱۴۰۳ در کنار فارغ‌التحصیلان هنر دانشگاه تهران ? برای ثبت‌نام در آزمون و کلاس‌های تخصصی آکادمی رشد، روی لینک زیر بزنید

در تبلیغات همسان و گوگل، برای اینکه نرخ کلیک را افزایش دهید، در کنار رعایت نکاتی که برای متن پیامک گفتیم، بهتر است پیشنهاد اصلی‌ را در همان ابتدای متن قرار دهید و با زبانی ساده و واضح، آن را بیان کنید.

? نکته: هنگام تبلیغات در گوگل دقت کنید از کیوردهای خود در هدلاین و دیسکریپشن استفاده کنید.

برای نمونه این عنوان‌های تبلیغاتی را ببینید:

تضمین رتبهٔ زیر ۵۰۰ در کنکور به‌همراه برترین اساتید مطرح ایران

در این عنوان، جمله با کلمه قدرتمند و پیشنهاد جذاب «تضمین رتبه» شروع شده و خیلی راحت می‌تواند توجه دانش‌آموزان را به خود جلب کند. در ادامه هم ترکیب «برترین اساتید مطرح» به‌عنوان مزیت رقابتی بیان شده است.

  • بزرگ‌ترین و باتجربه‌ترین آموزشگاه و کلاس کنکور آنلاین
  • اولین آموزشگاه تضمین‌کنندهٔ قبولی در کنکور تجربی
  • ثبت‌نام دروس تخصصی کنکور تجربی + ۵ جلسه رایگان
  • ۲۳ درصد تخفیف ویژه برای ثبت‌نام در آزمون‌های آزمایشی رشد + مشاورهٔ رایگان

تا اینجا روش‌های آنلاین و آفلاین تبلیغات کلاس کنکور را شناختیم و چند نمونه متن هم برای دست‌گرمی و ایده‌گرفتن بررسی کردیم؛ حالا یک سؤال مهم باقی می‌ماند:

 

چگونه از تبلیغات کلاس کنکور نتیجه بگیریم؟

خیلی‌ها فکر می‌کنند هرچه پول بیشتری برای تبلیغات خرج کنند، نتیجهٔ بهتری هم از آن می‌بینند. در صورتی که خیلی وقت‌ها با وجود صرف هزینه‌های سنگین برای تبلیغات، نه خبری از جذب مشتری است نه سود و آورده‌ای در کار است!
پس خرج بیشتر لزوماً نتیجهٔ بهتری را هم در پی ندارد.

برای اینکه تبلیغ شما پربازده و نتیجه‌بخش باشد، باید اصول تبلیغات آموزشگاه کنکور را بشناسید و یک‌ سری پیش‌زمینه‌ها را قبل از تبلیغ آماده کنید.

قبل از معرفی این پیش‌زمینه‌ها، پیشنهاد می‌کنیم مقالهٔ «در یکتانت، چقدر خرج کنیم تا نتیجه بگیریم؟» را در این زمینه حتماً مطالعه کنید. در این مقاله، روش‌های مختلفی برای تبلیغات‌ کم‌هزینه بررسی کردیم.

 

شناسایی مخاطب هدف

تعیین مخاطب هدف تبلیغات کلاس کنکور

مخاطبان هدف آن گروهی هستند که از بین کل بازار هدف، نزدیک‌ترین ویژگی‌ها و رفتار را به مشتری ایدئال شما دارند و جذب آن‌ها بیشترین سود و آورده را رقم می‌زند.

به زبان ساده‌تر، مخاطبی است که می‌خواهید او را با تبلیغات جذب کنید. با شناسایی مخاطب هدف، می‌توانید پیام‌تان را بر اساس نیاز‌ها، ویژگی‌ها و رفتار آن‌ها، شخصی‌سازی کنید و تبلیغات هدفمندتر و پربازده‌تری را اجرا کنید.

مثلاً می‌خواهید دانش‌آموزان سال دوازدهم را برای ثبت‌نام در کنکورهای آزمایشی جذب کنید یا برای آگاهی دانش‌آموزان پایه دهم و یازدهم رشته تجربی برنامه‌ای دارید؟ شاید هم والدین دانش‌آموزان تصمیم‌گیرنده هستند و می‌خواهید آن‌ها را هدف بگیرید.

بعد از انتخاب مخاطبان هدف، باید آن‌ها را بر اساس نیاز، رفتار و ویژگی‌های مشترکی که دارند، بخش‌بندی و در یک گروه قرار دهید.

مثلاً دانش‌آموزان سال آخر رشته انسانی که والدین پولداری دارند و حاضرند برای پکیج کاملی از کتاب‌های تست و کمک‌درسی، خدمات مشاورهٔ تحصیلی، کلاس‌های تقویتی و کنکورهای آزمایشی هزینه کنند یا دانش‌آموزانی که در چند درس خاص (مثلاً عربی و فلسفه) ضعیف‌اند و فقط دنبال کلاسی برای رفع‌اشکال و تمرین تست‌زنی هستند.

 

تعیین هدف تبلیغات

تعیین هدف تبلیغات کلاس کنکور

آیا فقط به‌دنبال شناخته‌شدن در بین دانش‌آموزان سال آخری هستید یا می‌خواهید تبلیغات شما به جذب و ثبت‌نام آن‌ها در آموزشگاه‌تان منجر شود؟

شاید هم می‌خواهید نام و آوازهٔ گذشتهٔ خودتان را دوباره به بازار و مخاطبان هدف‌تان یادآوری کنید. مشخص‌کردن هدف قبل از شروع تبلیغات، نقش پررنگی در انتخاب نوع محتوا و رسانهٔ تبلیغ دارد.

به زبان ساده‌تر، اگر بدانید دقیقاً از تبلیغات چه می‌خواهید، آن وقت می‌توانید مشخص کنید که چه بگویید، چطور بگویید و در کجا بگویید که به آن خواسته‌تان برسید.

مثلاً اگر هدف شما آگاهی و افزایش سهم‌تان از بازار است، تبلیغات انبوه مثل موارد زیر برای شما مناسب است:

  • تبلیغات کلاس کنکور در تلویزیون
  • ارسال پیامک انبوه
  • تبلیغات محیطی
  • تبلیغات بنری در سایت‌های پربازدید
  • تبلیغات ویدئویی

ولی اگر هدف‌تان جذب و متقاعدکردن دانش‌آموران دبیرستانی به ثبت‌نام در کلاس‌های کنکور است، باید به سراغ پیشنهادات ترغیب‌کننده و روش‌های هدفمندتری مثل ارسال پیامک هدفمند، تبلیغات در گوگل، تبلیغات همسان کلیدواژه‌ای، برگزاری رویداد و… بروید.

 

بودجه‌بندی تبلیغات

بودجه‌بندی

قبل از شروع تبلیغات باید تکلیف دخل‌وخرج، منابع و هزینه‌هایتان را مشخص و بر اساس آن، رسانه مناسب و مرتبط را برای تبلیغات انتخاب کنید.

مثلاً اگر بابت هزینه‌های ساخت و نمایش تبلیغات نگرانی ندارید و بودجهٔ کافی برای آن در نظر گرفته‌اید، می‌توانید سراغ روش‌های گرانی مثل تبلیغات تلویزیونی یا بیلبوردها بروید.

اما اگر پول زیادی برای تبلیغات کنار نگذاشته‌اید، تبلیغات ارزانی مثل ارسال پیامک، پخش تراکت، تبلیغات کلیکی، پوش نوتیفیکیشن و… برای شما انتخاب هوشمندانه‌تری است.

مقالهٔ «۵ روش بودجه بندی تبلیغات» را بخوانید تا استراتژی‌ها و راه‌های مختلف تخصیص بودجه برای تبلیغات را یاد بگیرید.

 

مشخص‌کردن مزیت رقابتی

مزیت رقابتی

در مقایسه با رقبا چه حرفی برای گفتن دارید؟ یا ساده‌تر بگوییم، مزیت و منفعت متمایز و منحصربه‌فردی که به دانش‌آموزان می‌رسانید چیست؟

اگر این فایده باعث شود که به‌جای رقیب، شما انتخاب مخاطب هدف باشید، این همان مزیت رقابتی شماست و حتماً باید در متن تبلیغات آن را برجسته کنید.

برای مثال ممکن است:

  • کلاس‌ها، جزوات و آزمون‌های شما قیمت کمتری نسبت به رقبا داشته باشد
  • از اساتید و مدرسین باتجربه و معروف استفاده کنید
  • بیشترین تعداد قبولی را در کنکور سال‌های گذشته داشته باشید
  • متدهای آموزشی استاندارد و بهتری برای یادگیری عمیق مطالب ارائه دهید

از این‌ها که بگذریم، یک‌ سری کارها و پیش‌نیاز‌ها را هم باید قبل از اجرای تبلیغات انجام دهید. مثلاً:

 

آماده‌کردن محتوای تبلیغ

محتوای تبلیغاتی

بسته به رسانه و کانال تبلیغات، محتوای شما می‌تواند بصری، متنی یا ترکیبی از هر دو باشد.

در تبلیغات متنی (مثل پیامک، تبلیغات در گوگل و…) کپی تبلیغ یک‌تنه جور همه‌چیز را می‌کشد! پس باید متنی خلاقانه، جذاب، کوتاه و متقاعد‌کننده بنویسید تا بتوانید دل مخاطب را به دست بیاورید.

اصول و تکنیک‌هایی که در مقالهٔ «۲۰ نکته برای نوشتن تیتر جذاب تبلیغاتی» گفتیم، کمک‌تان می‌کند متن زیبا و منحصربه‌فردی برای تبلیغات بنویسید.

در تبلیغات بصری (مثل بیلبوردها، تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات همسان و…) هم باید علاوه بر متن، به کیفیت، رنگ و مرتبط‌بودن تصویر با تبلیغ و جذاب و گیرابودن آن توجه کنید.

فراموش نکنید که یکی از ملزومات تبلیغات پربازده، داشتن کال‌تواکشن مرتبط و موثر است. با یک CTA مناسب و جذاب، می‌توانید کاری کنید که مخاطب اقدام و خواستهٔ شما را انجام دهد.

پیشنهاد می‌کنیم ایبوک «۲۰۰ ایده برای نوشتن CTA تاثیرگذار» را رایگان دانلود و مطالعه کنید و با الهام‌گرفتن از این نمونه‌ها و نکاتی که در ضمن آن‌ها آورده‌ایم، یک کال‌تواکشن جذاب بنویسید.

 

طراحی لندینگ پیج

لندینگ

همان‌‌ طور که در اوایل این مقاله گفتیم، لندینگ پیج تبلیغات باید حسابی پروپیمان باشد و اطلاعات کاملی را دربارهٔ خدمات شما، مزایای رقابتی، تصاویر رتبه‌های برتر و رضایت آن‌ها و… در بر بگیرد.

لندینگ پیج همان صفحه‌ای است که کاربر پس از کلیک‌کردن روی تبلیغات، به آنجا هدایت می‌شود.

در آخر هم باید با تست، اندازه‌گیری و تحلیل نتایج تبلیغات، کمپین را بهینه‌سازی کنید. البته تست و بهینه‌سازی فوری و لحظه‌ای مخصوص تبلیغات آنلاین است و در تبلیغات آفلاین از این خبرها نیست!

حالا با دانستن همهٔ این پیش‌نیازها و پارامترها، شما می‌دانید کجا و با چه پیشنهادی به سراغ مخاطب بروید، چه بگویید و چه اقدامی انجام دهید که برای شما موثر باشد و بتواند مخاطب را تحت‌تاثیر قرار دهد.

یک پیشنهاد ویژه هم برای شما داریم!‌ اگر می‌خواهید از تبلیغات یکتانت نتیجه بگیرید، همین حالا در دورهٔ رایگان «آموزش مقدماتی اجرای کمپین در یکتانت» ثبت‌نام کنید.

 

با تبلیغات، شناخته شوید و دانش‌آموز جذب کنید!

خب، گفتنی‌ها را گفتیم و مسیر درست تبلیغات کلاس کنکور را به شما نشان‌ دادیم.

دست روی دست نگذارید و از همین امروز نکات و روش‌هایی را که در این مقاله یاد گرفتید، به کار ببندید تا خیلی زود در بین دانش‌آموزان کنکوری شناخته شوید و بتوانید آن‌ها را جذب کنید.

در آخر، دریافت کامنت‌‌های شما به ما کمک می‌کند که بهتر شویم؛ پس اگر سؤال، نظر یا پیشنهادی درباره این مقاله دارید، حتماً برای ما بنویسید ?

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ریتارگتینگ، فرصت دوباره برای برگرداندن مشتری!