به نیروی متخصص تبلیغات نیاز دارید؟ «آنالیز» اینجاست 🤝

بهترین روش تبلیغ کابینت سازی را می‌شناسید؟ (همراه با نمونه متن)

مقالات دیجیتال مارکتینگ | نیکان حیدری | تاریخ بروزرسانی : ۲۹ آذر ۱۴۰۲

بهترین روش تبلیغ کابینت سازی را می‌شناسید؟ (همراه با نمونه متن)

شاید نیاز به کابینت از بین نرود؛ ولی قرار نیست همه به سراغ شما بیایند! بازار کابینت، شلوغ و گرم است و این شمایید که باید با تبلیغات کابینت آشپزخانه سهم خود را از این بازار افزایش دهید.

تا وقتی که بازار هدف (کسانی که به محصول تولیدی شما نیاز دارند) از وجودتان اطلاع نداشته باشد، علاقه‌مند و در آخر قانع نشود، خبری هم از سهم نیست.

در این مقاله، قرار است ۹ روش مختلف را همراه با ۷ نمونه متن تبلیغ کابینت‌سازی با هم بخوانیم؛ پس حتماً تا آخر با ما همراه باشید.

 

کابینت‌سازی خود را با کمک کانال‌های دیجیتال معروف کنید

حرف‌زدن از اهمیت کانال‌های دیجیتال مارکتینگ کار غیرضروری، تکراری و حوصله‌بر است؛ بیایید مستقیم بریم سراغ اولین پیشنهادمان برای جذب مشتری کابینت‌سازی!

 

۱. پیج اینستاگرام بسازید و محتوای ویدئویی تولید کنید

برای شروع فعالیت‌های بازاریابی در فضای دیجیتال، یک پیج اینستاگرام بسازید.

اولین نکته‌ای که باید در رابطه با ساخت صفحۀ اینستاگرامی در نظر داشته باشید، انتخاب نام مناسب است. بهترین رویکرد، گذاشتن نام برندتان روی صفحۀ اینستاگرامی است؛ منتهی فراموش نکنید نام پیج وقتی خوب به حساب می‌آید که خیلی راحت در یادها حک شود.

ترجیحاً از کلمۀ کابینت در نام انتخابی استفاده کنید تا شانس دیده شدن در نتایج جست‌وجو برای این عبارت را داشته باشید. پیشنهاد بعدی هم این است که به نام شهر یا منطقهٔ خود هم می‌توانید در نام اکانت اشاره کنید؛ پس ترکیب ما شد چنین ترکیبی:

کابینت سازی + نام کابینت‌سازی + محله (شهر یا منطقه)

بایوی پیج اینستاگرام اولین برخورد بازدیدکننده با شماست؛ پس نکات زیر را رعایت کنید تا برخورد اول تاثیرگذار شود:

  • مختصر و مفید بگویید چه خدماتی ارائه می‌کنید! (طراحی، ساخت، بازسازی، تولید انبوه و…)
  • تفاوت خودتان را با دیگران بگویید
  • از کلمات کلیدی مرتبط با کارتان مثل «ساخت کابینت» استفاده کنید
  • از بازدیدکننده بخواهید کاری انجام دهد: روی لینک کلیک کند، با شما برای دریافت مشاورهٔ رایگان تماس بگیرد یا…
  • اگر سایت (لندینگ پیج) دارید، لینک آن را در بایو قرار دهید

در تصویر زیر، یک نمونه بایو و نام از یک پیج کابینت‌سازی را می‌بینید. اگر دقت کنید، گروه «چوب‌آرا» از عبارت «کابینت آشپزخانه کلاسیک و مدرن» برای هدف‌گیری ۲ گروه مخاطب استفاده کرده است. در ادامه هم کاری را که انجام می‌دهد همراه با لینک سایت در بایو آورده است.

نمونه پیج اینستاگرام برای تبلیغات کابینت آشپزخانه

نکته: هایلایت‌ها را جدی بگیرید و از آن برای جلب توجه کاربر در اولین برخورد بهره ببرید. مثل نمونهٔ بالا که از آن‌ها برای نشان‌دادن نمونه کار، آموزش نحوهٔ ثبت سفارش، آدرس و همچنین راه‌های تماس استفاده کرده است.

توصیه می‌کنیم حتماً از محتوای ویدیویی برای صفحۀ اینستاگرامی کسب‌وکارتان استفاده کنید؛ چون مردم عاشق تماشای ویدیو هستند! می‌توانید از ایده‌های متنوعی برای ساخت ویدیو استفاده کنید. یکی از رایج‌ترین ایده‌ها که اتفاقاً این روزها خیلی از همکاران شما سراغ آن می‌روند، نمایش قبل و بعد از اجرای کار است.

یک نمونه را با هم ببینیم:

 

 

در این نمونه، توضیحاتی دربارهٔ پروژه داده شده است تا مشتری جدید قانع شود؛ ولی نیاز نیست همیشه همراه با توضیحات باشد.

مثلاً می‌توانید از ویدئوهای کوتاه همراه با افکت‌های جذاب برای هیجانی‌کردن ویدئو استفاده کنید. برای این کار هم نیاز نیست زیاد خرج کنید! ابزارهایی مثل اینشات هم کارتان را راه می‌اندازند.

یک ایده برای تولید محتوای ویدیویی هم معرفی خدماتی است که ارائه می‌کنید. آیا علاوه‌ بر اجرای ۰ تا ۱۰۰، بازسازی هم انجام می‌دهید؟ کابینت‌های قدیمی را رنگ می‌زنید و نونوارشان می‌کنید؟ همۀ این‌ها می‌توانند موضوعات خوبی برای ساخت محتوای ویدیویی باشند.

در کنار همۀ این‌ها، توصیه می‌کنیم محتوای آموزشی هم داشته باشید. هم می‌توانید روی آموزش تخصصی برای کابینت‌کارهای تازه‌کار وقت بگذارید و هم نکاتی را با ویدیو به مخاطبانتان بگویید که برای نگهداری بهتر از کابینت‌هایشان کاربرد دارند.

از دیگر ایده‌ها هم می‌توان به نمایش پشت‌صحنه اشاره کرد. چه کاری از زمان طراحی تا نصب انجام می‌دهید؟ آن را به تصویر بکشید.

در رابطه با رشد صفحۀ اینستاگرامی، ۲ راه پیش روی شما قرار دارد:

  • تولید مداوم محتوای ارزشمند و فعالیت اصولی با هدف رشد ارگانیک
  • تبلیغات کابینت آشپزخانه با کمک اینفلوئنسرها

راه اول، هزینۀ خیلی کمتری دارد، ولی خب وقت‌گیر است و باید صبور باشید تا نتیجۀ زحمات را ببینید؛ اما اگر آدم صبرکردن نیستید، راه دوم به کارتان می‌آید.

مقاله‌های زیر برای فعالیت ارگانیک به دردتان می‌خورد:

1️⃣ آموزش تولید محتوا اینستاگرام

2️⃣ نحوه تبدیل فالوور به مشتری در اینستاگرام

3️⃣ آموزش جذب فالوور اینستاگرام

4️⃣ آموزش افزایش لایک اینستاگرام

البته پیشنهاد ما این است ابتدا مدتی خودتان فعالیت کنید تا زمین خوبی را برای میزبانی از مشتریان جدید آماده کنید و سپس به سراغ تبلیغات اینفلوئنسری بروید.

نکتهٔ قابل توجه این است که نیاز نیست حتماً از اینفلوئنسرهای خیلی گران استفاده کنید! می‌توانید به سراغ اینفلوئنسرهای محلی (همان اینفلوئنسرهای شهر خودتان) بروید تا هزینه‌ها را کاهش دهید.

توجه: شما می‌توانید بدون داشتن پیج اینستاگرامی هم از تبلیغات اینفلوئنسری برای جذب مشتری استفاده کنید؛ کافی است اینفلوئنسر دنبال‌کننده‌های خود را به مراجعهٔ حضوری یا تماس تلفنی تشویق کند.

نکتهٔ آخر و اضافی: ما ایرانی‌ها از تلگرام برای برقراری ارتباط زیاد استفاده می‌کنیم!‌ می‌توانید یک کانال تلگرامی راه بیندازید و از این طریق مشتری بگیرید یا در کانال‌های پربازدید تبلیغ کنید.

اگر نگران پیداکردن اینفلوئنسرهای خوب، مقایسهٔ قیمت و نرخ تعامل اینفلوئنسر یا کانال تلگرامی و مسائل مشابه هستید، بهتر است به سراغ جریان بروید.

جریان یکی از زیرمجموعه‌های یکتانت است که به شما در تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی کمک می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر، به صفحهٔ «تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی» مراجعه کنید.

دوره جدید و رایگان آموزش تولید محتوای تبلیغاتی
دوره جدید و رایگان آموزش تولید محتوای تبلیغاتی

در این دورهٔ ۴ ساعته با کمک اساتید باتجربه یاد می‌گیرید چطور بنر، ویدیو و متن تبلیغاتی عالی و موثر را خودتان آماده کنید تا بازدهی تبلیغات را چند برابر کنید!

مشاهده دوره arrow-left

۲. لوکیشن کابینت‌سازی را در نقشه‌های آنلاین ثبت کنید

اگر مغازه دارید که همان لوکیشن فروشگاه را ثبت کنید؛ ولی حتی اگر مغازه ندارید و موقعیت اصلی‌ کسب‌وکارتان یک کارگاه در محدوده‌ای صنعتی است، باز هم ثبت لوکیشن یک اقدام ضروری و کارساز به حساب می‌آید.

اصلاً هم کار سختی نیست؛ مقالۀ «نحوه ثبت لوکیشن در گوگل مپ با موبایل و کامپیوتر (آموزش ویدئویی)» را بخوانید تا روال انجام این کار را یاد بگیرید.

ثبت لوکیشن در گوگل مپ برای تبلیغات کابینت آشپزخانه

ولی چرا؟ ۲ دلیل اصلی دارد:

  • وقتی کسی کابینت‌سازی را در نقشه‌های آنلاین جست‌وجو کرد، با شما روبه‌رو شود
  • وقتی کسی در گوگل عبارتی مثل «کابینت سازی اصفهان» را نوشت، در صدر نتایج ظاهر شوید

لوکال پک گوگل برای جست‌وجوی محلی

نکته: از همان ترکیب نام پیج اینستاگرام در اینجا هم استفاده کنید. بهتر است عبارتی باشد که مردم بیشتر استفاده می‌کنند؛ چیزهایی مثل «کابینت سازی اصفهان شیرخانی» یا «طراحی کابینت آشپزخانه محمدی».

ثبت لوکیشن در گوگل مپ، فقط به‌معنای ثبت آدرس نیست! شما می‌توانید تصاویر متنوع اضافه کنید، لینک اینستاگرام یا سایت را بگذارید، شماره‌تلفن خود را بنویسید و حتی به ساعات کاری اشاره کنید.

از همه مهم‌تر اینکه، نظرات مشتریان شما می‌شوند بهترین زمینه برای جذب مشتری! چون مشتریان جدید متوجه می‌شوند شما کار بد دست مشتری نمی‌دهید 🙂

 

۳. ارزان‌تر تبلیغ کنید، با پیامک!

در سالی که گذشت (۲۰۲۳) نزدیک به ۶۷ درصد از کسب‌وکارها بودجۀ بازاریابی پیامکی را افزایش دادند (منبع: SimpleTexting).

راه‌های مختلفی برای بهره‌بردن از این کانال پیش روی شماست:

اول اینکه می‌توانید به سراغ جذب مشتریان ساکن اطراف کابینت‌سازی بروید. برای مثال، اگر کابینت‌سازی شما در شهر «خرم‌آباد» است، پیامک خود را فقط برای ساکنان همین شهر ارسال می‌کنید.

راه‌های مختلفی برای این کار دارید که می‌توانیم بگوییم ما به‌روزترین و دقیق‌ترین بانک‌های شمارهٔ محله‌ای و منطقه‌ای را در پنل ارسال پیامک خود در اختیارتان می‌گذاریم. کافی است همین حالا در پنل یکتانت ثبت‌نام کنید و بعد از شارژ اکانت، اولین کمپین پیامکی خود را بسازید.

بعد از ارسال پیامک منطقه ای هم می‌توان به سایر روش‌های ارسال پیامک انبوه اشاره کنیم. برای مثال، می‌توانید پیامک‌ها را بر اساس شغل یا جنسیت بفرستید. در پنل یکتانت، علاوه بر دسترسی به بانک‌های شمارهٔ استان‌ها، به بانک‌های مختلف مثل «خانم‌ها» و «شغل‌ها» هم دسترسی خواهید داشت.

۲ نمونه در تصویر زیر از یک کابینت‌سازی می‌بینید که در پیامک اول، «فرهنگیان» را با پیشنهاد «برداشت حقوق» هدف گرفته است. در دومی هم به سراغ افرادی رفته است که به‌دنبال خرید اقساطی هستند!

۲ نمونه پیامک تبلیغات کابینت آشپزخانه

چه وقتی می‌توانید از پیامک بهره ببرید؟ از افتتاحیه و معرفی گرفته تا حتی تبلیغات ارجاعی، پیامک کنار شماست!

مثلاً می‌توانید پیامک افتتاحیه را منطقه‌ای ارسال کنید تا اهالی شهر بدانند کارگاه خودتان را راه انداخته‌اید.

جلوتر دربارهٔ متن تبلیغ کابینت سازی بیشتر صحبت می‌کنیم؛ ولی ۳ نکتهٔ اصلی را همین جا بگوییم:

  • جملهٔ اول باید وسوسه‌کننده باشد؛ مثلاً «۳۰ درصد تخفیف خرید کابینت هایگلاس»
  • به مزیت و ویژگی اصلی خودتان باید اشاره کنید؛ چه چیزی شما را از دیگری جدا می‌کند؟ قیمت پایین؟ مشاورهٔ رایگان؟ نصب سریع؟
  • دعوت‌به‌اقدام داشته باشید؛ مثلاً با شما تماس بگیرد، به پیج اینستاگرام برود، کانال تلگرام را دنبال کند یا کارهای دیگر!

برای تبلیغات ارجاعی یا برگرداندن مشتری ولی به لیست شماره تلفن مشتریان نیاز دارید. اگر تا حالا این کار را انجام نداده‌اید، از امروز شمارهٔ مشتریان را بگیرید و در جایی ثبت کنید.

ساده‌ترین مکان برای ثبت، فایل اکسل است. نام هر مشتری را با چیزی که سفارش داده است، در لیست بگذارید. خب، حالا می‌توانید مثلاً یک مسابقه برگزار کنید که در آن بگویید: با معرفی ما به دیگران، ۱ میلیون تومان جایزه بگیرید!

مقاله پیشنهادی: ۷ تا از بهترین روش های جمع آوری شماره موبایل برای تبلیغات پیامکی

۴. سایت یا یک صفحه برای کابینت‌سازی خود آماده کنید

اغلب مردم وقتی به چیزی نیاز دارند، در گوگل جست‌وجو می‌کنند. برای مثال، اگر بخواهند کابینت‌سازی خوبی اطراف خود پیدا کنند، عبارت «کابینت سازی خرم‌آباد» را جست‌وجو می‌کنند.

گوگل علاوه بر موقعیت‌های مکانی‌های مختلف، یک سری صفحه به کاربران نشان می‌دهد؛ سایت شما هم می‌تواند یکی از آن‌ها باشد.

در کنار این مسئله، شما برای نشان‌دادن اعتبار خود و همچنین اطلاعات اضافه مثل نمونه کار، شماره‌تلفن، آدرس و حتی نظرات مشتریان قبلی و معرفی خودتان به یک صفحه نیاز دارید که می‌توانید آن را به‌سادگی با کمک سرویس‌هایی مثل «لندین» بسازید.

در این صفحه (سایت) موارد زیر را حتماً بیاورید:

  • چه کاری انجام می‌دهید (بازسازی، طراحی دکور، طراحی کابینت کلاسیک و مدرن، نصب و ساخت برای شهرهای مختلف و…)
  • چه مزیتی دارید که دیگری ندارد (متریال باکیفیت و اصلی، مشاورهٔ رایگان، ساخت نمونه، تولید انبوه و…)
  • شماره‌تلفن
  • فرم برای گرفتن لید
  • آدرس همراه با محل ثبت‌شدهٔ شما در گوگل مپ (سایر نقشه‌ها)
  • راه‌های ارتباطی
  • آدرس پیج شما در سایر شبکه‌های اجتماعی
  • تصاویر و ویدئوهای کافی از نمونه کارها و محصولاتی که دارید
  • نظرات مشتریان فعلی خودتان

نمونه سایت کابینت سازی

خب، برویم ببینیم از سایت یا لندینگ پیج چطور باید استفاده کنید! چند ایده برای شما داریم:

۱. لینک سایت را در بایوی اینستاگرام بگذارید تا مشتریان فرم تماس را پر کنند؛ حالا با آن‌ها تماس بگیرید و همچنین می‌توانید از این شماره‌ها برای تبلیغات پیامکی استفاده کنید

۲. اسکریپت یکتانت را در سایت یا صفحه نصب کنید و حالا تمام بازدیدکننده‌ها را دوباره در سایت‌های پربازدید هدف بگیرید

۳. از طریق تبلیغات همسان یکتانت، افراد مختلفی را به صفحهٔ خود بکشانید تا فرم را پر کنند

۴. از تبلیغات در گوگل استفاده کنید و مشتری بگیرید

یک نمونه از تبلیغات کابینت آشپزخانه را در تصویر زیر ببینید. این تبلیغ، تبلیغات همسان یکتانت است که مشتری با کلیک‌کردن روی آن به صفحهٔ کابینت‌سازی هدایت می‌شود:

نمونه تبلیغات کابینت آشپزخانه در سایت‌های پربازدید

آن‌ها در تبلیغ خود، به «۲۰ درصد تخفیف» برای ۴ محصول پرطرفدار اشاره کرده‌اند و با گذاشتن زمان محدود، مشتری را وسوسه کرده‌اند که این فرصت را از دست ندهد. در کنار این تبلیغ جذاب، لندینگ پیج خوبی هم طراحی کرده‌اند.

علاوه بر اینکه نمونه کارهای مختلف گذاشته‌اند، یک فرم مشاوره و همچنین یک فرم برای گرفتن شماره‌تلفن هم دارند. به این ترتیب، از همین شماره‌ها می‌توانند برای بازاریابی پیامکی بهره ببرند.

نمونه لندینگ پیج کابینت‌سازی

در بخش بعدی، دربارهٔ اینکه لندینگ پیج یا سایت چطور به شما کمک می‌کند از گوگل مشتری بگیرید، بیشتر صحبت می‌کنیم و ۲ نمونه هم آنجا با یکدیگر بررسی خواهیم کرد؛ ولی با کلیک‌کردن روی آیکون روبه‌رو به ما بگویید، داشتن سایت یا صفحه چه مزایای دیگری برای شما خواهد داشت:
0
داشتن سایت چه مزایایی برای شما دارد؟x

 

۵. از گوگل مشتری بگیرید

خب، گوگل بدون شک معدن مشتری است! بالاتر هم گفتیم بالای ۹۰ درصد جست‌وجوها از گوگل شروع می‌شود؛ منظور از جست‌وجو این است که فردی به کابینت نیاز دارد و برای اولین قدم، دربارهٔ گزینه‌های مختلف تحقیق می‌کند.

حالا شما می‌توانید از این فرصت به ۲ شکل بهره ببرید:

  • سئو
  • تبلیغات در گوگل

برای سئو، به تولید محتوا نیاز دارید. محتواهای آموزشی و فایده‌دار که به کاربران کمک می‌کنند به‌خوبی تحقیق و حتی از کابینت‌های خود مراقبت کنند.

البته می‌توانید با کمک لوکال سئو هم باز در نتایج جست‌وجوهای محلی – جست‌وجوی عبارت مکان‌محور مثل کابینت‌سازی در تهران – ظاهر شوید. مثل چیزی که در تصویر زیر می‌بینید:

نتایج جست‌وجوی محلی

البته بالا آمدن سایت در گوگل هم مثل رشد ارگانیک پیج اینستاگرام وقت‌گیر است. شما می‌توانید با داشتن یک لندینگ پیج قانع‌کننده و اصولی، از تبلیغات در گوگل برای گرفتن مشتری استفاده کنید. ۲ راه هم پیش روی شماست:

  • طراحی سایت و اضافه‌کردن بلاگ به آن برای گرفتن مشتری با کمک سئو و در کنار آن، اجرای تبلیغات در گوگل برای جبران هزینه‌ها در ابتدای کار
  • فقط طراحی یک لندینگ پیج برای تبلیغات در گوگل

نمونه تبلیغات کابینت آشپزخانه در گوگل

خوبی تبلیغات در گوگل این است که شما می‌توانید از یک صفحه برای بالاآمدن در صدها کلمهٔ مرتبط استفاده کنید؛ یعنی نیاز نیست برای کلمهٔ کلیدی، یک صفحهٔ جداگانه بسازید.

در نمونهٔ بالا، از عبارات و جملات تاثیرگذار در تبلیغات مثل «گارانتی بهترین کیفیت» استفاده شده است تا کاربر روی آن کلیک کند.

از طرفی، لندینگ پیج آن‌ها هم جذاب است: «توضیح خدمات در بالاترین بخش صفحه»، «۴ مزیت و ویژگی اصلی در بالای صفحه»، «نظرات مشتریان»، «وعدهٔ جذاب طراحی اختصاصی و مشاورهٔ رایگان» و همچنین «نمونه کارهای تصویری» را در این صفحه می‌بینیم.

آن‌ها حتی از عبارات و کلماتی که فروش دارند – مثل ۳ سال گارانتی – هم استفاده کرده‌اند و به تعداد مشتریان خود اشاره کرده‌اند تا دیگر جای هیچ شک و تردیدی نباشد.

نمونه لندینگ پیج تبلیغات کابینت آشپزخانه در گوگل

نکته: چه برای سئو و چه برای تبلیغات در گوگل، شما باید ابتدا به سراغ تحقیق کلمات کلیدی بروید؛ یعنی کلماتی را پیدا کنید که اگر مخاطب جست‌وجو کند، شما بهترین پاسخ برای او باشید!

نظرتان چیست سری به دنیای تبلیغات سنتی بزنیم و ببینیم از چه روش‌هایی در آن فضا می‌توان برای تبلیغات کابینت آشپزخانه استفاده کرد؟

خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!
خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!

هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم.

تبلیغات کابینت آشپزخانه با روش‌های سنتی، ولی پربازده!

بله، تبلیغات سنتی هم همچنان می‌توانند کلی فایده و آورده داشته باشند. منتهی چون چنین تبلیغاتی عموماً گران هستند، باید کانال‌ها را هوشمندانه انتخاب کنید تا با کمترین هزینه، بیشترین سود ممکن را ببرید.

برویم سراغ ۴ روش مناسب برای تبلیغات کابینت آشپزخانه:

 

۱. چرا از مشتری‌های فعلی استفاده نمی‌کنید؟

این نوع تبلیغات می‌توانند بدون هیچ هزینه‌ای اجرا شوند و در عین حال، از هر نوع تبلیغ پولی دیگری، بیشتر فایده و سود داشته باشند.

رایگان آن می‌شود ارائهٔ بهترین خدمات و تجربهٔ مشتری و تبلیغات دهان‌به‌دهان! مثلاً شما برای آقای پورفرد بهترین کابینت ممبران را نصب می‌کنید. پس از مدتی، برادر خانم آقای پورفرد در خانهٔ آن‌هاست و با کابینت شما روبه‌رو می‌شود.

از قضا به‌دنبال کابینت‌ساز است و آقای پورفرد از شما تعریف می‌کند؛ این نوع تبلیغ را می‌توان تبلیغی دانست که ۱۰۰ درصد جواب می‌دهد!

البته شما می‌توانید خودتان در نقش تشویق‌کننده هم ظاهر شوید که دیگر از حالت رایگان خارج می‌شود. مثلاً می‌توانید بگویید به‌ازای معرفی یک مشتری، ۵۰۰ هزار تومان هدیه نقدی بگیرید.

تاثیر تبلیغات ارجاعی و دهان‌به‌دهان

به‌غیر از این موارد، شما می‌توانید مشتریان حضوری خود را به کانال‌های دیجیتال هدایت کنید. برای مثال، از آن‌ها بخواهید نظرشان را در گوگل مپ ثبت کنند یا دربارهٔ تجربه‌شان در اینستاگرام صحبت و شما را تگ کنند.

به این ترتیب، با نشان‌دادن رضایت آن‌ها و تجربه‌ای که داشتند، برای جذب مشتری جدید استفاده کنید.

 

۲. از تراکت برای شناخته‌شدن در یک منطقه استفاده کنید

تراکت هم مثل ارسال پیامک منطقه‌ای یکی از بهترین و ارزان‌ترین راه‌های تبلیغات محله ای است. تراکت در وهلهٔ اول برای ایجاد و افزایش آگاهی دربارهٔ شما در یک منطقهٔ خاص است.

از آن هم می‌توانید برای جذب مشتری استفاده کنید. فقط کافی است مزایا و ویژگی‌های خودتان را به‌درستی روی تراکت بیاورید.

پخش تراکت هم اهمیت زیادی دارد. اول اینکه یک پاداش برای تحویل تراکت در نظر بگیرید تا کسی آن را دور نیندازد. دوم اینکه باید در جای درست پخش کنید.

برای مثال، می‌توانید تراکت را در کارگاه‌های ساختمانی یا محله‌هایی با ساختمان‌های نوساز پخش کنید تا به دست کسی برسد که به احتمال زیاد به شما نیاز دارد.

سعی کنید تراکت را الکی شلوغ نکنید و با ایجاد فضای سفید اطراف متن، توجه مخاطب را به متن تراکت جلب کنید. در بخش بعدی، ۲ نمونه تراکت برای تبلیغات کابینت آشپزخانه را با هم می‌خوانیم.

بیایید یک نمونه هم با یکدیگر بررسی کنیم. این یکی از صدها نمونهٔ موجود در اینترنت بود (به همین خاطر، واترمارک را پاک نکردیم و به‌معنای تایید خدمات شرکت نیست). به چند دلیل، آن را انتخاب کردیم:

  • هدف‌گرفتن بازار هدف با عبارت «کابینت به سبک اروپایی» (افرادی که به‌دنبال کابینت‌های مدرن‌اند)
  • اشاره‌کردن به ۲۰ درصد تخفیف با فونت بزرگ
  • اشاره‌کردن به «مشاوره رایگان حضوری» و «طراحی سه‌بعدی رایگان»
  • توضیح خدمات

نمونه تراکت کابینت‌سازی

۳. از محیط شهر غافل نشوید

بسته به بودجه‌ای که برای تبلیغات در اختیار دارید، گزینه‌های مختلفی پیش رویتان قرار دارد. یکی از ارزان‌ترین راهکارها تبلیغات بنری در سطح شهر است.

بنرهای کوچکی که می‌توانید آن‌ها را روی تیرهای چراغ برق یا هرجای دیگری مثل پاساژهای شلوغ شهر نصب کنید. در بیشتر مواقع، برای تبلیغات با این رویکرد، نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای جز هزینۀ چاپ بنر نیست.

راه دیگر که شباهت زیادی با بنر دارد، استفاده از پوسترهایی است که به دیوار می‌چسبند. یک متن تبلیغاتی بنویسید و کسب‌وکارتان را معرفی کنید. استفاده از عکس هم خوب است، منتهی نگذارید تصاویر پوستر را شلوغ کنند.

اگر دستتان بازتر است و محدودیت بودجه ندارید، می‌توانید به تبلیغات بیلبوردی هم فکر کنید.

جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥
جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥

گوگل بی‌شک معدن مشتری است که حضور در آن در جذب مشتری و افزایش فروش تاثیر چشمگیری دارد؛ با تبلیغات در گوگل، محصول خودتان را به کسی معرفی می‌کنید که یا قصد خرید دارد یا در مرحلهٔ تحقیق است! ما به‌عنوان پارتنر رسمی گوگل آماده‌ایم در اجرا و مدیریت کمپین‌ها در کنار شما باشیم.

دریافت مشاوره رایگان arrow-left

۴. کارت ویزیت و هدایای تبلیغاتی هم راه دیگری برای شناخته‌شدن است!

حتماً برای کسب‌وکارتان کارت ویزیت سفارش دهید و همیشه چند تعداد از آن کارت‌ها را همراه خود داشته باشید.

ممکن است با کسی هم‌صحبت شوید و از کارتان بپرسد. کارت ویزیت را به او دهید و بگویید اگر برای آشپزخانه‌شان کابینت نیاز داشتند، شما این کار را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت انجام می‌دهید؛ حتی می‌توانید بگویید برای او تخفیف ویژه‌ای هم در نظر می‌گیرید؛ تصمیم با شما است.

راه دیگر فرستادن هدایای تبلیغاتی برای شرکت‌های ساختمانی و طراحان داخلی است.

این هدایا می‌توانند هرچیزی باشند، از خودکار و سررسیدی که نام برندتان روی آن‌ها درج شده تا یک سبد گل زیبا همراه با کاتالوگ محصولاتتان.

با توجه به این که کار شما ارتباط تنگانگی با محصولات چوبی دارد، ست‌های رومیزی چوبی (مثل چیزی که در تصویر زیر می‌بینید) هم خیلی به کارتان می‌آیند. یادتان باشد لوگو (در صورتی که دارید)، نام خودتان و همچنین آدرس و شماره‌تلفن را حتماً روی هدیه بنویسید تا به یک رسانه تبلیغات تبدیل شود.

نمونه هدایای تبلیغاتی

در بخش بعدی، نمونه‌ متن‌هایی را خواهید خواند که برای تبلیغات کابینت آشپزخانه کاربرد دارند.

 

۷ نمونه متن تبلیغ کابینت‌سازی

این بخش را ۲ قسمت کرده‌ایم. در قسمت اول، ۵ نمونه متن تبلیغات کابینت‌‌سازی برای تبلیغات پیامکی را آورده‌ایم و در قسمت دوم، ۲ نمونه برای تراکت‌ها نوشتیم.

 

۵ نمونه متن تبلیغات پیامکی مخصوص کابینت‌سازی

فرض می‌گیریم که قرار است افتتاحیه کابینت‌سازی خودتان را اطلاع‌رسانی کنید:

  • بزرگترین فروشگاه کابینت شرق تهران در خیابان اتحاد افتتاح شد.
    ۱۰ درصد تخفیف برای کابینت‌های ممبران و هایگلاس تا ۲۰ آذر!
    [آدرس]
    [تلفن]

 

  • یک نمونهٔ دیگر از هدف‌گیری منطقه‌ای هم بخوانید:
    طراحی و نصب انواع کابینت در تمام نقاط شهر خرم‌آباد
    اقساط ۳۶ ماهه
    بدون پیش
    برای دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید!
    «حافظی ممبران»
    [تلفن]

 

یک نمونه هم برای معرفی و ایجاد علاقه ببینید:

  • ما پایین‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت را تضمین می‌کنیم!
    طراحی و ساخت کابینت همراه با مشاوره رایگان
    «حافظی کابینت»
    [تلفن]

یک نمونهٔ دیگر هم برای ارسال پیامک انبوه ببینید:

  • ۲۰ درصد تخفیف تا ۲ دی!
    – طراحی آنلاین آشپزخانه
    – کابینت هایگلاس
    – کابینت کلاسیک و نئوکلاسیک
    – کابینت مدرن
    همه در «روماک» 👇🏼
    [لینک]

اگر بانکی از شماره‌های مشتریان فعلی دارید، می‌توانید برای تحکیم رابطۀ بین خودتان با آن‌ها، در مناسبت‌های مختلف برایشان پیامک بفرستید؛ مثلاً در روز تولد ایشان.

هرقدر رابطهٔ شما با مشتریان بهتر شود، شانس بیشتری برای تبلیغات دهان‌به‌دهان دارید. به نمونهٔ زیر نگاه کنید:

  • خانم داریان
    زادروز شما را شادباش می‌گوییم و امیدواریم در باقی لحظات عمرتان، هرآنچه را که می‌خواهید، به دست آورید.
    با آرزوی بهترین‌ها، گروه کابینت‌سازی لشگرک

حالا بیایید ۲ نمونه متن تبلیغات کابینت‌سازی برای تبلیغات با کمک تراکت را هم ببینیم.

 

۲ نمونه متن تراکت

متن اول را بدون مقدمه بخوانیم:

  • طراحی انواع کابینت‌های مدرن و کلاسیک
    گروه کابینت‌سازی چوبکاران
    – ۲۰ سال سابقهٔ درخشان
    – بیش از ۷۰ پروژهٔ موفق
    – طراحی و اجرا در کمترین زمان ممکن
    – بهترین متریال
    با تحویل این تراکت، علاوه بر دریافت مشاوره رایگان، ۲۰ درصد تخفیف هم بگیرید!
    [آدرس]
    [تلفن]

در دومین متن، این بار به سراغ ارائهٔ مستقیم قیمت می‌رویم:

  • طراحی و ساخت انواع کابینت‌های کلاسیک و مدرن
    گروه کابینت‌سازی چوبکاران
    – ممبران: متری ۴ میلیون تومان
    – هایگلاس: متری ۶ میلیون تومان
    – MDF ساده: متری ۳ میلیون تومان
    برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید: [تلفن]
    [آدرس]

 

زودتر از بقیه مشتری بگیرید!

بهترین روش تبلیغ کابینت، تلفیقی از تکنیک‌های دیجیتال و سنتی است؛ ببینید چقدر می‌خواهید برای تبلیغات خرج کنید و مشتری شما بیشتر کجاست! پس از آن، بودجهٔ مشخصی را به کانال‌های دیجیتال و سنتی اختصاص دهید.

ترکیب‌های مختلفی را هم می‌توان چید:

  • تبلیغات همسان، تبلیغات ریتارگتینگ و تبلیغات پیامکی
  • تراکت، ارسال پیامک منطقه‌ای و تبلیغات ریتارگتینگ یکتانت
  • پیج اینستاگرام، سایت تک‌صفحه‌ای و تبلیغات ریتارگتینگ یا پیامکی
  • تراکت، پوستر و تبلیغات پیامکی
  • تبلیغات در گوگل و تبلیغات پیامکی

این دیگر به خودتان و ظرفیت کسب‌وکارتان بستگی دارد که به سراغ کدام روش بروید.

برای مثال، تعداد تماس‌های تلفنی تبلیغات در گوگل بسیار زیاد است و شما باید هم بتوانید به تمام مشتریان زنگ بزنید و هم کار آن‌ها را انجام دهید.

اگر همچنان دربارهٔ تبلیغات کابینت آشپزخانه سؤالی دارید، حتماً در بخش نظرات برای ما بنویسید؛ همچنین نظرتان را دربارهٔ مقاله هم با ما در میان بگذارید.

5/5 - (4 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest

6 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
عباس کشوری
عباس کشوری
6 ماه قبل

سلام خسته نباشید خدمت مدیران گرامی واقعا مطالب خیلی عالی وبی نظیر بود من خودم از این مقاله خیلی راضی هستم و تأثیر گذار دمتون گرم منتظر مقاله های بعدی تان هستم باتشکر فراوان

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
پاسخ به  عباس کشوری
6 ماه قبل

سلام آقای کشوری

خیلی خوشحالیم مقاله برای شما مفید بوده 🙂

ممنون از شما که وقت گذاشتین و به ما فیدبک دادین.

فاطمه نادری
فاطمه نادری
6 ماه قبل

سلام بسیار سپاسگزارم از مطالب آموزنده و عالی شما… مطالب فوق العاده پر کاربرد بودن و روشهای تبلیغ همراه با ایده را دوست داشتم… موفق باشید

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
پاسخ به  فاطمه نادری
6 ماه قبل

سلام

خیلی خوشحالیم این مقاله برای شما مفید بوده و از ایده‌ها استفاده کردین 🙂

ممنون از شما که به ما فیدبک می‌دین.

سجاددیانت
سجاددیانت
5 ماه قبل

سلام ووقت بخیر بزرگواران عزیز مطالب خوب و مفیدی ازشما یاد گرفتم افرادی مثل شما خیلی مفید هستند برای جامعه ما همیشه موفق وسلامت باشید

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
پاسخ به  سجاددیانت
5 ماه قبل

سلام آقای دیانت
خیلی خوشحالیم اینو می‌شنویم و برای ما ارزشمنده 🙂
ممنون که به ما فیدبک می‌دین.

آموزش ساخت بهترین محتوای تبلیغاتی