💥 دوره جدید و رایگان آکادمی یکتانت: اصول تولید محتوای تبلیغاتی 💥

بهترین روش های تبلیغات صرافی و ارز دیجیتال + نمونه متن تبلیغ

مقالات مارکتینگ | تحریریه یکتانت | تاریخ بروزرسانی : ۵ شهریور ۱۴۰۲

تبلیغات ارز دیجیتال

ارزهای دیجیتال پدیده خیلی جدیدی نیستند و سال‌هاست که افراد زیادی در این حوزه فعالیت می‌کنند. با وجود این، چند وقتی است که تبلیغات ارز دیجیتال را بیشتر از همیشه در سطح اینترنت می‌بینیم.

دلیل آن هم مشخص است! مردم علاقهٔ زیادی به بازار ارزهای دیجیتال پیدا کرده‌اند و به‌تبع آن، سرمایهٔ بیشتری وارد این بازار می‌کنند. همین استقبال باعث شده تعداد صرافی‌های ارز دیجیتال‌ روزبه‌روز بیشتر شود.

افزایش تبلیغات صرافی ارز دیجیتال در فضای مجازی نشان می‌دهد که رقابت زیادی در این حوزه وجود دارد. اگر مدیر یا مسئول مارکتینگ یک صرافی ارز دیجیتال هستید، باید بهترین روش‌های تبلیغ در این بازار را بدانید. راه‌های زیادی برای تبلیغ وجود دارد؛ اما کدام روش بازدهی بیشتری دارد؟ برای پاسخ به این سؤال،  مقاله را تا انتها بخوانید تا با بهترین روش‌های تبلیغات صرافی ارز دیجیتال آشنا شوید و در کنارش چند نکتهٔ مهم برای تبلیغات موثر یاد بگیرید.

بهترین روش‌های تبلیغات ارز دیجیتال

همین ابتدا یادآوری کنیم که در مارکتینگ هیچ چیزی قطعی نیست؛ یعنی نمی‌توانیم بگوییم که فلان روش تبلیغات، بهترین بازدهی و میزان جذب مشتری را صددرصد دارد. برای اینکه بدانید کدام نوع از تبلیغات برای کسب و کارتان مشتری بیشتری جذب می‌کند، باید نتایج کمپین‌های تبلیغاتی را تجزیه‌وتحلیل کنید.

بازار ارزهای دیجیتال مثل بازارهای سنتی نیست و یک حوزهٔ  کاملاً  مدرن و مبتنی بر اینترنت به حساب می‌آید؛ پس بهترین فضا برای تبلیغات ارز دیجیتال، قطعا فضای مجازی است. از این رو، گزینه‌های تبلیغات سنتی و آفلاین را همین ابتدا کنار می‌گذاریم و روی تبلیغات آنلاین تمرکز می‌کنیم.

ابتدا، بیایید روش‌های مناسب برای تبلیغات صرافی ارز دیجیتال را بشناسیم:

۱. تبلیغات ویدیویی

چرا تبلیغات ویدیویی را بالاتر از بقیه و در رتبهٔ ۱ قرار دادیم؟ علتش این است که تبلیغات ویدیویی تاثیر بیشتری روی مخاطب دارند. این نوع از تبلیغات باعث برانگیخته‌شدن احساسات مخاطب و اعتمادسازی می‌شوند.

جلب اعتماد مخاطب در تبلیغات ارز دیجیتال اهمیت زیادی دارد. از طرفی، در تبلیغات ویدیویی، فرصت بیشتری برای معرفی صرافی و خدمات‌تان دارید.

احتمالاً این سوال در ذهن شما شکل گرفته است که تبلیغات ویدیویی را چطور و کجا منتشر کنیم؟ بهترین راه برای نمایش تبلیغات ویدیویی این است که تیزر تبلیغاتی خودتان را در سایت‌های پخش ویدیو مثل آپارات یا سایت‌های پربازدید مثل ورزش ۳ پخش کنید. روزانه، میلیون‌ها کاربر از این سایت‌ها بازدید می‌کنند و همین موضوع فرصت مناسبی برای تبلیغات ارز دیجیتال به شما می‌دهد.

 

تبلیغات ویدیویی کلاسینو

 

یکتانت برای راحتی کارتان سرویس تبلیغات ویدیویی را راه‌اندازی کرده است. این سرویس ۲ مزیت مهم دارد:

  • می‌توانید به‌راحتی و فوری، تبلیغات را انجام دهید.
  • با سیستم آمارگیری یکتانت، می‌توانید بازدهی و عملکرد ویدیوهای تبلیغاتی خودتان را بسنجید و آن‌ها را بهبود دهید.

 

مقاله پیشنهادی: کاربردی‌ترین آمار بازاریابی ویدیویی (ویدیو مارکتینگ)

 

۲. تبلیغات ایفلوئنسری

بهترین نوع تبلیغات صرافی ارز دیجیتال در شبکه‌های اجتماعی این است که از اینفلوئنسرهای این حوزه بخواهید شما را معرفی کنند. افراد مختلفی در شبکه‌های اجتماعی – به‌خصوص اینستاگرام – به بررسی و پیش‌بینی بازار ارز دیجیتال می‌پردازند.

معمولاً  کسانی که در کار خرید و فروش ارز دیجیتال هستند، این افراد را دنبال می‌کنند تا تحلیل‌های آن‌ها از آینده بازار را بدانند. خب، نتیجه می‌گیریم که کلی مشتری بالقوه در این پیج‌ها وجود دارد که با تبلیغات در آن‌ها می‌توانید بازدهی خوبی دریافت کنید.

برای انجام این نوع از تبلیغات، می‌توانید از سرویس جریان (یکی از زیرمجموعه‌های یکتانت) استفاده کنید. در این سرویس، امکان همکاری اینفلوئنسرهای مختلف و بررسی تعرفه تبلیغات در پیج آن‌ها وجود دارد.

دوره جدید و رایگان آموزش تولید محتوای تبلیغاتی
دوره جدید و رایگان آموزش تولید محتوای تبلیغاتی

در این دورهٔ ۴ ساعته، یاد می‌گیرید چطور خودتان بنر، ویدیو و متن تبلیغاتی عالی و موثر را آماده کنید تا بازدهی تبلیغات را چند برابر کنید!

مشاهده دوره arrow-left

۳. تبلیغات در گوگل

این روزها، هر کسی برای تحقیق دربارهٔ هر چیزی، از گوگل کمک می‌گیرد. اغلب افراد هم از این موتور جست‌وجو برای پیداکردن صرافی معتبر و آشنایی با قابلیت‌هایی که باید داشته باشد، استفاده می‌کنند. در گذشته، تعداد صرافی‌های ارز دیجیتال کمتر بود؛ بنابراین صرافی‌ها خیلی راحت‌تر، به صفحهٔ اول گوگل می‌رسیدند.

حالا این کار بسیار سخت شده و رقابت سنگینی برای رسیدن به صفحهٔ  اول گوگل وجود دارد. در این شرایط، یک راه میان‌بر هست! شما می‌توانید سایت‌تان را در گوگل تبلیغ کنید تا در کنار سایر سایت‌ها (نتایج ارگانیک) به کاربران نمایش داده شود. به تصویر زیر نگاه کنید:

 

تبلیغات ارز دیجیتال در گوگل

 

در این تصویر، چندتا از لینک‌های گوگل قبل‌شان علامت Ad قرار گرفته است؛ یعنی این سایت‌ها به گوگل پول پرداخت کرده‌اند تا در صفحهٔ نتایج جست‌وجو نمایش داده شوند. شما هم می‌توانید مثل آن‌ها، از گوگل ادز استفاده کنید و سریع‌تر به صفحهٔ نتایج جست‌وجو برسید.

برای استفاده از سرویس تبلیغ در گوگل، ابتدا باید حساب گوگل ادز خودتان را شارژ کنید. بعد از آن کمپین تبلیغاتی می‌سازید و گوگل به‌ازای هر کلیکی که روی لینک شما می‌شود، مبلغی از حساب‌تان کسر می‌کند. استفاده از گوگل ادز و ایجاد یک کمپین تبلیغات ارز دیجیتال در آن به تخصص و زمان نیاز دارد. سرویس فرست ادز یکی دیگر از زیرمجموعه‌های یکتانت به شما کمک می‌کند که یک کمپین تبلیغاتی مناسب در گوگل ایجاد کنید.

خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!
خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!

هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم.

۴. تبلیغات بنری

اگر وارد سایت‌های پربازدید و معروفی مثل خبرآنلاین و خبرگزاری مهر شوید، در کنار اخبار و مطالب گوناگون، قطعاً تعدادی بنر تبلیغ هم مثل تصویر زیر می‌بینید.

 

نمونه تبلیغات بنری

 

روزانه، میلیون‌ها نفر این تبلیغات را در سایت‌های پربازدید می‌بینید و خیلی از آن‌ها با کلیک روی بنر، وارد سایت تبلیغ‌دهنده می‌شوند؛ پس تبلیغات بنری هم یکی از راه‌های عالی برای تبلیغات صرافی ارز دیجیتال است. (چنانچه می‌خواهید با اصول طراحی بنر تبلیغاتی آشنا شوید، مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد می‌کنیم)

 

۵. تبلیغات درون اپلیکیشن

این روزها، اکثر مردم تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی در موبایل‌شان دارند. وقتی وارد این اپلیکیشن‌ها می‌شوید، احتمالا بنرهای تبلیغاتی مختلفی می‌بینید. مثلاً یک نمونه همین بنرهای کوچکی هستند که پایین اپلیکیشن‌ها ظاهر می‌شوند.

نوعی از تبلیغات درون اپلیکیشن به‌صورت ویدیوهای کوتاه تمام‌صفحه نمایش داده می‌شوند. با توجه به اینکه  کاربران زیادی هر روز از اپلیکیشن‌های مختلف استفاده می‌کنند، این روش برای تبلیغات صرافی ارز دیجیتال بازدهی خوبی دارد.

این نوع تبلیغات به‌خصوص برای تبلیغ اپلیکیشن‌ها و افزایش نصب آن‌ها به‌شدت توصیه می‌شود. در حال حاضر، اکثر صرافی‌های ارز دیجیتال در کنار سایت، اپلیکیشن موبایل هم دارند. اگر شما هم اپلیکیشن موبایل دارید، می‌توانید تعداد کاربران آن را با این روش افزایش دهید.

ادیوری (زیرمجموعهٔ یکتانت) برای انجام تبلیغات در اپلیکیشن به شما کمک می‌کند. فقط کافیست کمپینی را در این سرویس ایجاد کنید. بعد از آن، بنر یا ویدیوی شما در ده‌ها اپلیکیشن به کاربران نمایش داده می‌شود.

مقاله پیشنهادی : بهترین روش‌های تبلیغات گل و گیاه

تبلیغات یکتانت برای صرافی‌های ارز دیجیتال

یادتان هست که همین چند پاراگراف قبل دربارهٔ تبلیغات ارز دیجیتال به‌صورت بنری و در سایت‌های مختلف توضیح دادیم. یکتانت هر چیزی را که برای انجام تبلیغات بنری نیاز دارید، در اختیار شما قرار می‌دهد.

تبلیغات بنری به این شکل است که بنر شما در سایت‌های مختلف به کاربر نمایش داده می‌شود و پس از کلیک روی آن، به سایت شما هدایت می‌شود. یک نمونه از تبلیغات بنری را در تصویر زیر ببینید:

 

تبلیغات بنری صرافی ارز دیجیتال با یکتانت

 

تبلیغات همسان یکی دیگر از سرویس‌های ما است که تبلیغات شما با ظاهر سایت‌های نمایش‌دهنده یکپارچه می‌شود؛ یعنی بنر طوری به نمایش درمی‌آید که بیننده در نگاه اول، متوجه تبلیغاتی‌بودن آن نمی‌شود. به این ترتیب، میزان اثربخشی و جذب مخاطب در این نوع از تبلیغات بیشتر است.

 

تبلیغات همسان صرافی ارز دیجیتال

 

خیلی از کاربران وقتی بار اول به سایت شما می‌آیند، سایت را بدون خرید و انجام کار خاصی ترک می‌کنند. با کمک تبلیغات ریتارگتینگ یکتانت، می‌توانید آن‌ها را دوباره برگردانید. در این سرویس، تبلیغات شما تنها به کاربرانی نمایش داده می‌شود که حداقل یک بار از سایت شما بازدید کرده‌اند.

 

تبلیغات ریتارگتینگ صرافی ارز دیجیتال

 

بیایید ۲ نمونهٔ موفق را با یکدیگر بررسی کنیم که توانستند از طریق تبلیغات یکتانت نتایج درخشانی رقم بزنند:

  • سرمایکس (ارزجو)

در تبلیغات صرافی ارز دیجیتال سرمایکس (ارزجو)، هدف اصلی افزایش تعداد ثبت‌نامی‌ها و احراز هویت بود. علاوه بر این، آن‌ها به‌دنبال کاهش هزینه جذب لید (CPL) هم بودند. پس از بهینه‌سازی کمپین‌ها، لندینگ پیج و همچنین محتواهای تبلیغاتی، نرخ تبدیل (تعداد ثبت‌نامی‌ها) و هزینهٔ جذب هر لید سرمایکس (ارزجو) به‌ترتیب ۲۳۵۰ درصد افزایش و ۹۷ درصد کاهش پیدا کرد. داستان موفقیت این صرافی را در صفحهٔ «کاهش ۹۷ درصدی هزینهٔ جذب لید صرافی ارز دیجیتال سرمایکس با یکتانت» مطالعه کنید.

  • هلواکس

هلواکس هم توانست با کمک تبلیغات یکتانت، نرخ تبدیل ثبت‌نامی‌های خود را ۴۵ برابر کند؛ همچنین هزینهٔ تمام‌شدهٔ جذب هر کاربر هم ۵۰۰ درصد کاهش پیدا کرد. شما می‌توانید داستان هلواکس  را از طریق صفحهٔ «افزایش ۴۵ برابری نرخ تبدیل صرافی «هلواکس» با یکتانت» بخوانید.

حالا که روش‌های تبلیغات ارز دیجیتال را شناختید، وقتش رسیده چند ایده برای انجام تبلیغات موثر یاد بگیرید.

مقاله پیشنهادی: آمار بازار تبلیغات آنلاین در سال ۱۴۰۰ (بر اساس گزارش سالانه یکتانت)

ایده تبلیغات صرافی ارز دیجیتال در اینستاگرام و وب

تبلیغ  شما در کنار بنر بقیهٔ  صرافی‌ها نمایش داده می‌شود. برای اینکه بهترین نتیجه را از تبلیغ بگیرید، باید متفاوت باشید؛ یعنی تبلیغات شما باید طوری باشند که کاربران از بین تبلیغ چند صرافی ارز دیجیتال، روی آن‌ها کلیک کنند. حالا برای رسیدن به این هدف، چند ایده برای شما داریم:

۱. از قدرت جایزه و قرعه‌کشی استفاده کنید

یکی از روش‌های کلاسیک جذب مشتری که هنوز هم تاثیر خیلی زیادی دارد، اهدای جایزه و برگزاری قرعه‌کشی است. چه کسی از برنده شدن بدش می‌آید؟ می‌توانید مقداری از یک توکن یا حتی NFT را به‌عنوان هدیه درنظر بگیرید.

 

۲. برای اولین خرید یک هدیه بدهید

برای اینکه تبلیغات شما بازخورد خیلی خوبی داشته باشد، به مشتریان هدیه بدهید. این هدیه می‌تواند مقداری ارز دیجیتال، NFT یا کارمزد رایگان در اولین معامله باشد. این روش باعث جلب توجه مشتری می‌شود و آن‌ها به انجام معاملات در صرافی‌های شما ترغیب می‌شوند.

جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥
جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥

گوگل بی‌شک معدن مشتری است که حضور در آن در جذب مشتری و افزایش فروش تاثیر چشمگیری دارد؛ با تبلیغات در گوگل، محصول خودتان را به کسی معرفی می‌کنید که یا قصد خرید دارد یا در مرحلهٔ تحقیق است! ما به‌عنوان پارتنر رسمی گوگل آماده‌ایم در اجرا و مدیریت کمپین‌ها در کنار شما باشیم.

دریافت مشاوره رایگان arrow-left

۳. ویژگی خاص صرافی‌تان را به مخاطب بگویید

چه چیزی صرافی ارز دیجیتال شما را از بقیه صرافی‌ها متمایز می‌کند؟ همین مورد را با تیتر درشت در تبلیغات صرافی ارز دیجیتال نمایش دهید. مثلاً  اگر خیلی سریع تایید هویت را انجام می‌دهید، در بنرتان بنویسید:

«احراز هویت در کمتر از 1 ساعت»

این جمله یا جملات مشابه وجه تمایز شما با بقیه صرافی‌هاست و باعث می‌شود افراد بیشتری روی بنرتان کلیک کنند. یک ایده دیگر این است که روی تعداد رمز ارزهای پشتیبانی‌شده در صرافی‌تان مانور دهید. برای مثال، در بنر بنویسید:

«امکان معامله بیش از ۱۰۰۰ ارز دیجیتال»

مقاله پیشنهادی : نمونه متن تبلیغات تشریفات عروسی

متن تبلیغ ارز دیجیتال

همین پاراگراف بالا دو جمله برای تبلیغات صرافی ارز دیجیتال مثال زدیم. متن تبلیغاتی تاثیر خیلی زیادی در افزایش کلیک روی تبلیغات دارد؛ بنابراین در ادامه، چند مورد مهم برای متن تبلیغ گفتیم. اولین نکته و مهم‌ترین آن خلاقیت است.سعی کنید تمایز ایجاد کنید و متن تبلیغ‌تان مشابه تبلیغ دیگران نباشد.

برای مثال، می‌توانید روی تعداد کاربران‌تان تمرکز کنید. نمونه‌های زیر را ببینید:

  • بیشتر از ۱۰۰۰ نفر ما را برای معامله ارز دیجیتال انتخاب کرده‌اند.
  •  مورد اعتماد بیش از ۱۰۰۰ معامله‌گر ارز دیجیتال
  • به جمع ۱۰۰۰ مشتری راضی صرافی ما بپیوندید.

با چنین متنی مخاطب به شما راحت‌تر اعتماد می‌کند.

در متن تبلیغات ارز دیجیتال، از کلمات قدرتمند و تاثیرگذار مانند بیشترین، کمترین، بزرگ‌ترین، ساده‌ترین و… استفاده کنید. مثلاً در تبلیغات صرافی ارز دیجیتال می‌توانید از عبارت «کمترین کارمزد» استفاده کنید تا نظر مخاطب شما جلب شود. کلماتی مثل رایگان هم در تبلیغات جلب توجه می‌کنند و احتمال کلیک روی تبلیغ را بالا می‌برند.

 

کلیپ تبلیغاتی ارز دیجیتال

همان طور که در ابتدای مقاله گفتیم، تبلیغات ویدیویی یکی از موثرترین روش‌های تبلیغات ارز دیجیتال است. یک ویدیو تبلیغاتی خوب این قابلیت را دارد که صرافی شما را به هزاران نفر معرفی کند.

برای نمونه، یک تبلیغ از صرافی بایننس را برای شما آورده‌ایم. این تبلیغ در سال ۲۰۲۰ که با اتفاق‌های ریز و درشت در جهان همراه بود، منتشر شد. در این تبلیغ، ابتدا اتفاق‌ها و رخدادهای سال ۲۰۲۰ مرور شده است و سپس به نقش بلاکچین و ارزهای دیجیتال برای کاهش مشکلات اشاره شده است.

 

 

این ویدیو تبلیغاتی در زمان مناسبی منتشر شد، برخی از اتفاقات جامعه را که همهٔ  مردم با آن درگیر بودند، در خودش داشت، به‌صورت اول شخص روایت شد و در آن تصاویری از کارکنان صرافی دیده می‌شود. تمام این موارد باعث شدند که تبلیغ بایننس به یکی از بهترین تبلیغات در دنیای ارز دیجیتال تبدیل شود و مشتریان زیادی برای این صرافی جذب کند.

مقاله پیشنهادی : تبلیغات دیجیتال چیست؟

برای صرافی خود، تبلیغات را جدی بگیرید!

از روش‌های تبلیغ گرفته تا تکنیک‌هایی برای افزایش بازدهی تبلیغ را در این مقاله جمع کردیم تا یک راهنمای کامل و حرفه‌ای برای تبلیغات ارز دیجیتال باشد. اگر مقاله را کامل خوانده باشید، الان آماده‌اید تا کمپین تبلیغاتی خودتان را شروع کنید.

شما می‌توانید برای اجرای تبلیغات خود، از سرویس‌های متنوع یکتانت استفاده کنید. اگر سؤالی در این زمینه دارید، در بخش نظرات برای ما بنویسید.

منابع:

SAGipl | appsamurai | soft-fx | colormatics

4.4/5 - (7 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نورا برین
نورا برین
11 ماه قبل

سلام
لطفا در مورد تبلیغات در یکتنت توضیح بفرمایید ممنونم

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
پاسخ به  نورا برین
11 ماه قبل

سلام
وقت بخیر
ما در یکتانت سرویس‌های مختلفی داریم که به شما کمک می‌کنه کسب‌وکارتون رو توی سایت‌ها و اپلیکیشن‌های ایرانی تبلیغ کنن. برای آشنایی کامل با سرویس‌ها و نحوهٔ تبلیغات در یکتانت، پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌های زیر رو به ترتیب مطالعه کنین:

+ یکتانت چیست و تبلیغات کلیکی چه فایده‌ای برای کسب‌وکارها دارد؟

+ روش های تبلیغات در یکتانت، از صفر تا صد

+ ۷ نکتهٔ کلیدی برای شروع تبلیغات در یکتانت که باید رعایت کنیم!

+ در یکتانت، چقدر خرج کنیم تا نتیجه بگیریم؟

علاوه بر این، می‌تونین برای دریافت مشاورهٔ رایگان با همکاران ما تماس بگیرین: ۴۵۱۹۵۰۰۰ – ۰۲۱

آموزش تولید محتوای تبلیغاتی