فرصت محدود تبلیغات در دیوار با یکتانت: فقط تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ 💥

بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ (لیست 28 تایی)

مقالات دیجیتال مارکتینگ | تحریریه یکتانت | تاریخ بروزرسانی : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲

معرفی بهترین پیج‌ های اینستاگرام برای تبلیغ

مردم امروزه بیش از پیش به شبکه‌های اجتماعی و خرید آنلاین وابسته شده‌اند؛ به‌خصوص اینستاگرام که محبوبیت زیادی در ایران به دست آورده است. در چنین شرایطی، برای رشد و جذب مشتری چه راهی به ذهنتان می‌رسد؟

یکی از روش‌های موثر کمک‌گرفتن از بهترین پیج‌های اینستاگرام برای تبلیغ است. تبلیغات مسیر رشد را کوتاه‌تر می‌کند؛ اما به شرطی که بدانیم بودجهٔ تبلیغاتی خود را خرج تبلیغ در چه پیج‌هایی کنیم. به همین دلیل، لیست بهترین پیج‌های تبلیغاتی اینستاگرام را در این مقاله در اختیار شما می‌گذاریم. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا پس از بررسی ویژگی‌های یک صفحهٔ خوب، متوجه شوید چگونه بهترین گزینه را انتخاب کنید.

نگران هزینه‌ها هم نباشید! در آخر مقاله، دربارهٔ عوامل تاثیرگذار در تبلیغات در پیج‌های معروف اینستاگرامی صحبت خواهیم کرد. (چنانچه قصد اجرای تبلیغات در اینستاگرام را دارید، می‌توانید از شرایط و تعرفه‌های جریان (یکی از زیرمجموعه‌های یکتانت و پلتفرم اختصاصی تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی) اطلاعات کسب کنید)

 

معرفی بهترین پیج‌های تبلیغ اینستاگرام

تبلیغ مناسب می‌تواند توجه مخاطبان را جلب کند، به جذب مشتری بیشتر منجر شود و در نهایت، درآمد را افزایش دهد؛ ولی شاید بپرسید که تبلیغ خود را به کدام پیج بسپاریم؟ پاسخ این سؤال به نوع کسب‌وکار و هدف شما بستگی دارد؛ بنابراین ما بهترین پیج‌های را در حوزه‌های مختلف بررسی کرده‌ایم. (اگر تمایل دارید که از متن تبلیغاتی برای جذب مشتری استفاده کنید، در این مقاله تعدادی از آن‌ها را بررسی کرده‌ایم)

این شما و این هم لیست بهترین پیج‌های تبلیغاتی اینستاگرام:

 

۱. صفحه‌های طنز و سرگرمی

در اینستاگرام، پیج‌های طنز و سرگرمی بیشترین طرفدار را در بین دیگر موضوعات دارند. همین امر باعث می‌شود که مخاطبان زیادی این صفحات را دنبال کنند؛ بنابراین می‌توانید تبلیغات خود را با اطمینان بیشتری به این پیج‌ها بسپارید.

«آقای هومن ایران‌منش» یکی از بهترین صفحه‌ها در زمینهٔ طنز و سرگرمی است که طرفداران زیادی دارد. تنها با توجه به تعداد لایک‌های هر ویدیو می‌توانید تعامل بالای آن را حس کنید. این پیج می‌تواند یکی از گزینه‌های خوب برای تبلیغات شما باشد.

 

پیج هومن ایران منش

 

یکی دیگر از بهترین پیج‌های اینستاگرام برای تبلیغ، صفحهٔ «آقای محمد معماریان» است که بیش از ۲ میلیون فالوور دارد. آقای معماریان تبلیغات را به‌صورت پست‌هایی سرگرم‌کننده و خلاقانه منتشر می‌کند.

 

پیج محمد معماریان

 

پیج «پوری تی‌جی» با تولید محتوای خلاق و کمدی، مخاطبان زیادی را با خود همراه کرده است. این پیج یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تبلیغات اینستاگرامی به حساب می‌آید؛ زیرا ۱/۲ فالوور آن به‌خوبی در کامنت‌ها حضور دارند، ویدیوها را می‌بینند و آن‌ها را لایک می‌کنند. رابطهٔ خوب میان دنبال‌کنندگان و این اکانت، بهترین فرصت برای تبلیغ است!

 

پیج پوری تی جی

 

خانم «سرنا امینی» توانسته با انتشار پست‌های جذاب که بیشترِ آن‌ها به‌شکل سناریوی یک داستان هستند، به بیش از ۸ میلیون دنبال‌کننده برسد. این پیج گزینهٔ خوبی برای افزایش آگاهی از برند، جذب فالوور بیشتر و بالابردن فروش است. بازدید ویدیوهای سرنا امینی به‌طور میانگین بالاتر از ۱۰ میلیون بار است!

 

پیج سرنا امینی

 

۲. صفحه‌های سفر و گردشگری

با وجود مناطق دیدنی فراوان در ایران و علاقهٔ افراد به سفر، صفحه‌های زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند. اکثر پیج‌های گردشگری، علاوه بر ارائهٔ نکات کاربردی برای سفر، تبلیغات هم انجام می‌دهند. در ادامه، به معرفی بهترین پیج‌های اینستاگرام برای تبلیغ در این زمینه می‌پردازیم که از محبوبیت زیادی برخوردار هستند.

اگر شما محصول خاصی مانند انواع کوله‌پشتی یا لوازم مورد‌نیاز برای کمپ‌زدن ارائه می‌دهید یا حتی اقامتگاه بومگردی در شهر خود دارید، برای معرفی و تبلیغات پیج خود می‌توانید به این صفحه‌ها مراجعه کنید.

یکی از محبوب‌ترین صفحه‌هایی که مکان‌های دیدنی را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد، «اِنجوی تهران» است. این پیج با استوری‌های روزانهٔ خود که بیشتر به‌صورت رشته استوری هستند، توانسته تعامل خوبی با مخاطبان داشته باشد.

 

پیج enjoy tehran

 

«واندرز» دربارهٔ ماجراجویی، سفر و طبیعت تولید محتوا می‌کند که بیش از ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار دنبال‌کننده دارد. تبلیغات در این صفحه به ۲ صورت نمایش داده می‌شوند: استوری و پست موقت.

 

پیج واندرز

 

معرفی مکان‌های دیدنی در استان‌های شمالیِ ایران، برای دوستداران سفر همیشه جذاب است. «شمال تراول» یکی از بهترین پیج‌های اینستاگرام برای تبلیغ است که مکان‌های گردشگری و طبیعت بکر ایران از جمله مناطق شمالی را به مخاطبان خود معرفی می‌کند.

 

پیج شمال تراول

 

آخرین صفحه‌ای که در این حوزه می‌خواهیم معرفی کنیم، «ایران رو بگرد» است که با انتشار محتواهای جذاب از مکان‌های دیدنی شهرهای مختلف در ایران، توانسته نظر بیش از ۷۰۰ هزار مخاطب را جلب کند.

 

پیج ایران رو بگرد

جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥
جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥

گوگل بی‌شک معدن مشتری است که حضور در آن در جذب مشتری و افزایش فروش تاثیر چشمگیری دارد؛ با تبلیغات در گوگل، محصول خودتان را به کسی معرفی می‌کنید که یا قصد خرید دارد یا در مرحلهٔ تحقیق است! ما به‌عنوان پارتنر رسمی گوگل آماده‌ایم در اجرا و مدیریت کمپین‌ها در کنار شما باشیم.

دریافت مشاوره رایگان arrow-left

۳. صفحه‌های سبک زندگی

اینفلوئنسرهای فعال در این حوزه در کنارِ اشتراک‌گذاری اتفاقات روزمرهٔ خود، تبلیغات هم انجام می‌دهند. برای مثال، پست یا استوری تبلیغ شما به این شکل است که اینفلوئنسر از محصول شما استفاده می‌کند و به مخاطب می‌گوید که این محصول چه کمکی به او در بهبود زندگی کرده است.

برای تبلیغ کسب‌وکار خود، می‌توانید به صفحهٔ این افراد سر بزنید یا از طریق پلتفرم جریان (یکی از زیرمجموعه‌های یکتانت) اقدام کنید. بیایید برخی از بهترین پیج‌های اینستاگرام برای تبلیغ در این حوزه را بررسی کنیم:

خانم «سپیده بزمی‌پور» -همسر آقای شاهرخ استخری، بازیگر فیلم و تلویزیون- در این زمینه فعالیت دارد. خانم بزمی‌پور با انتشار روزمرگی‌های خانوادهٔ خود، توانسته رابطهٔ خوبی با مخاطبان ایجاد کند.

پیج سپیده بزمی پور

 

خانم «صنم سمیع‌پور» نزدیک به ۲ میلیون دنبال‌کننده دارد و توانسته با به تصویرکشیدن لحظات شیرین زندگی خود با همسر هندی‌اش با مخاطبان خود ارتباط نزدیکی برقرار کند. تعامل مخاطبان را می‌توانید از لایک‌های هر پست (تقریبا ۲۰۰ هزار تا ۳۰۰ هزار) و تعداد کامنت‌های آن (به‌طور متوسط ۱۸ هزار کامنت) متوجه شوید.

 

پیج صنم سمیع پور

 

پیج بعدی که در عرصهٔ سبک زندگی فعالیت می‌کند،‌ «گیتا هوم» است که یکی بهترین پیج‌های اینستاگرام برای تبلیغ محسوب می‌شود. خانم گیتا محتوای جذاب برای تبلیغات محصولات یا خدمات مختلف را با روش‌های جالب تولید می‌کند و آن‌ها را با دنبال‌کنندگان خود به اشتراک می‌گذارد.

 

پیج گیتا هوم

 

 

خانم «وحیده علی‌حسینی» روزمرگی‌های خود را در قالب داستان به اشتراک می‌گذارد که همین موضوع باعث شده تا ۱ میلیون فالوور داشته باشد. رابطهٔ خوب خانم علی‌حسینی با دنبال‌کنندگان را می‌توانید در جای‌جای اکانت ببینید؛ بنابراین می‌توانید این صفحه را برای تبلیغات مؤثر، در نظر داشته باشید.

 

مقاله پیشنهادی : آموزش مراحل پاک کردن اکانت اینستاگرام

پیج وحیده علی حسینی

خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!
خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!

هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم.

۴. صفحه‌های رستوران و غذا

معرفی بهترین رستوران‌ها و بلاگرهای این حوزه همیشه برای افراد جذاب بوده است و پیج‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، معمولا نرخ تعامل و فالوور‌های بالایی دارند. با توجه به این موضوع، اگر محتوای پیج شما هم با این موضوع مشترک است، هر چه زودتر از اکانت‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم، برای تبلیغات استفاده کنید.

یکی از معروف‌ترین افرادی که در زمینهٔ تست غذاهای مختلف در ایران و خارج از آن فعالیت می‌کند، آقای «امیر جابری» است. آقای جابری نزدیک به ۲ میلیون دنبال‌کننده دارد و پست‌های او بالای ۱۵ هزار بار لایک می‌شوند و ویدیو‌های آن بیش از ۲۰۰ هزار بازدید می‌گیرد.

 

پیج امیر جابری

 

یکی از فود بلاگرهای حرفه‌ای، آقای میلاد کلانتری ملقب به «میلاد تیستر» است که به معرفی رستوران‌های خوب در تهران می‌پردازد. محتوای جذاب آقای کلانتری باعث شده است مخاطبان به پست‌ها و استوری‌های او واکنش خوبی نشان دهند. پیج او یکی از بهترین پیج‌های اینستاگرام برای تبلیغ است.

 

 

پیج میلاد تیستر

 

صفحهٔ «سالاد شیک» آموزش غذاهای جدید را برای افرادی که به آشپزی و سفره‌آرایی علاقه دارند، ارائه می‌دهد. خانم نسترن علاوه بر آشپزی، تکنیک‌های جالبی برای تزیین غذاهای مختلف در اختیار مخاطبان خود می‌گذارد.

 

پیج سالاد شیک

 

اگر مخاطبان پیج شما خانم‌ها یا آقایانی هستند که آشپزی می‌کنند،‌ می‌توانید پیج «آشپزی سحر» را برای تبلیغ انتخاب کنید. این صفحه ساده‌ترین دستور‌پخت‌ها را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد و بیش از یک میلیون دنبال‌کننده دارد.

 

پیج آشپزی سحر

مقاله پیشنهادی: ۲۰ نمونه متن تبلیغات لوازم خانگی برای جذب مشتری و افزایش فروش

۵. صفحه‌های ورزش و سلامت

یکی از داغ‌ترین موضوعات در اینستاگرام، مباحث پزشکی و مطالب ورزشی است؛ همچنین پیج‌های تناسب اندام و بدن‌سازی محتواهایی دربارهٔ دستیابی به فرم مناسب برای بدن را به مخاطبان خود آموزش می‌دهند. عده‌ای هم اخبار روز ورزشی را پوشش می‌دهند.

اگر شما هم محصول یا خدماتی در این زمینه ارائه می‌کنید یا کسب‌و‌کارتان با افراد جوان و ورزشکار در ارتباط است، می‌توانید برای تبلیغات به سراغ این صفحه‌ها بروید. در ادامه، بهترین پیج‌های اینستاگرام برای تبلیغ در این زمینه را به شما معرفی می‌کنیم.

پیج «مجلهٔ پزشکی» نکات جالبی را دربارهٔ سلامتی منتشر می‌کند و محبوبیت زیادی دارد. بالابودن لایک‌ها و کامنت‌ها نشان‌دهندهٔ تعامل بالا در این صفحه است و می‌توانید معرفی پیج خود را به مجلهٔ پزشکی بسپارید.

 

 

پیج مجله پزشکی

 

ارائهٔ نکات کلیدی در رژیم برای افراد در وزن‌های مختلف، طرفداران بسیاری دارد. صفحهٔ «رژیم نکته» با تقریبا یک میلیون دنبال‌کننده در این زمینه فعالیت می‌کند. ارائهٔ این نکات مفید، سبب شده مخاطبان واکنش خوبی به محتوای آن داشته باشند.

 

پیج رژیم نکته

 

«فیتنس کلیپ» یکی از محبوب‌ترین پیج‌های بدن‌سازی است که با روش‌های آسان و کاربردی مانند رقص، رسیدن به اندام خوب را آموزش می‌دهد که توانسته با این آموزش‌ها، بیش از دو میلیون دنبال‌کننده را با خود همراه کند‍. یکی دیگر از مزیت‌های این پیج این است که تبلیغات به‌صورت پست دائم منتشر می‌شوند.

 

 

پیج فیتنس کلیپ

 

اخبار ورزشی از آن دسته موضوعاتی محسوب می‌شود که طرفداران زیادی دارد. «ورزش سه» یکی دیگر از بهترین پیج‌های اینستاگرام برای تبلیغ است که می‌توانید آن را انتخاب کنید؛ چون این پیج با ارائهٔ مطالب ورزشیِ به‌روز، دنبال‌کننده‌های زیادی (بیش از ۴ میلیون) جذب کرده است.

 

 

پیج ورزش۳

 

مقاله پیشنهادی: راهنمای دیجیتال مارکتینگ در صنعت پزشکی (۱۰ استراتژی کاربردی)

 

۶. صفحه‌های مد و زیبایی

معمولا این پیج‌ها دربارهٔ ترند‌های روز برای آقایان و خانم‌ها صحبت می‌کنند و در کنارِ آن به تبلیغات انواع محصولات آرایشی، لباس و حتی اکسسوری‌های کاربردی می‌پردازند. اگر محتوای پیج شما فروش یا ارائهٔ خدمات زیبایی است، بی‌درنگ، برای تبلیغ به‌سراغِ یکی از این صفحه‌ها بروید.

آقایان همیشه برای داشتن استایلی بهتر تلاش می‌کنند. «شیک تاپ» یکی از محبوب‌ترین پیج‌هایی است که نکاتی دربارهٔ تیپ‌های مختلف آقایان دارد و در بین پست‌های این پیج مواردی را می‌بینیم که برای استایل خانم‌ها هم کاربردی است. اگر مخاطبان شما خانم‌ها و آقایانی هستند که به استایل خود اهمیت زیادی می‌دهند، می‌توانید این پیج را برای تبلیغ انتخاب کنید.

 

پیج شیک تاپ

 

خانم «آیدا منافی» یکی دیگر از بهترین پیج‌های اینستاگرام برای تبلیغ است که نکات ست‌کردن لباس‌ها، مطابق با ترند روز را ارائه می‌دهد. او در زمینهٔ مدلینگ فعالیت دارد و با تولید محتوای جالب و کاربرپسند توانسته مخاطبان زیادی به دست آورد. (برای ایده گرفتن از نمونه متن تبلیغاتی برای جذب مشتری لباس می‌توانید از این مقاله استفاده کنید)

 

 

پیج آیدا منافی

 

یکی از مشهور‌ترین افراد در زمینهٔ مد و زیبایی، خانم «ملینا تاج» است که بیش از ۲ میلیون فالوور دارد. با نگاهی گذرا به پست‌ها می‌بینید که چه ارتباط خوبی بین مخاطبان و مطالب پیج برقرار است. این نکته بدان معنا است که تبلیغات در این صفحه بیشتر در معرض دید مشتریان بالقوه شما قرار می‌گیرد.

 

 

پیج ملینا تاج

 

 

آموزش نکات زیبایی همیشه مورد استقبال قرار می‌گیرد. «میک‌آپ ویدیو آی‌آر» پیجی است که دربارهٔ ماسک‌های خانگی، اطلاعات مفیدی را به مخاطبان ارائه می‌کند. ویدیوها و دیگر محتوای این صفحه از بازدید خوبی برخوردارند؛ بنابراین می‌توانید با خیال راحت، تبلیغ کسب‌وکار خود را به این صفحه بسپارید.

مقاله پیشنهادی : بهترین انواع تبلیغات اینترنتی

پیج میکاپ ویدیو آی آر

 

۷. صفحه‌های آموزشی

صفحه‌هایی که در زمینهٔ آموزش فعالیت دارند، با ارائهٔ محتوای آموزشی دربارهٔ موضوع‌های مختلفی مانند فتوشاپ و عکاسی و حتی نکاتی در زمینهٔ راه‌اندازی کسب‌وکارها، توجه و اعتماد مخاطبان زیادی را جلب می‌کنند؛ بنابراین تبلیغات در این پیج‌ها می‌تواند کارساز باشند.

آموزش ژست‌های عکاسی از آن دسته موضوعاتی است که همیشه برای خانم‌ها و آقایان جذابیت دارد. «فتوگرافی پُز» یکی از بهترین پیج‌های اینستاگرام برای تبلیغ است که دربارهٔ ژست عکاسی ایده‌های خلاقانه‌ای را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد و با تعامل خوبی که در میزان لایک‌های این صفحه می‌بینیم، انتخاب خوبی برای داشتن تبلیغ موثر است.

پیج فتوگرافی پز

 

پیج «خلاقشو تی‌وی» ایده‌های جالبی برای ساختن وسایل کاربردی در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد و با ارائهٔ این نکات، به بیش از یک میلیون فالوور دست پیدا کرده است. این صفحه با انتشار پست‌های مفید به یک گزینهٔ خوب برای تبلیغات کسب‌و‌کار‌ها تبدیل شده است.

 

پیج خلاق شو تی وی

 

شاید آموزش در حوزهٔ کسب‌وکار دنبال‌کنندگان زیادی نداشته باشد؛ اما می‌توانید اطمینان حاصل کنید که این پیج‌ها از فالوورهای حرفه‌ای برخوردارند. در واقع، شانس تبدیل آن‌ها بسیار بیشتر است؛ چراکه به موضوع فعالیت شما علاقه دارند. پیج «مستر هانتر» در زمینهٔ توسعه کسب‌وکار و بازاریابی، نکات مفید و مشاوره‌های خوبی ارائه می‌دهد.

 

پیج مستر هانتر

 

آقای «محمد هدایت‌فر» تسلط بالایی در کار با فتوشاپ دارد و با ارائهٔ آموزش‌های خلاقانه، کار با این نرم‌افزار را برای دوستداران این برنامه لذت‌بخش کرده است. همین امر باعث شده است تا تعامل خوبی بین او و مخاطبانش شکل بگیرد.

 

پیج محمد هدایت فر

 

تا اینجای مقاله، با بهترین پیج‌های اینستاگرام در حوزه‌های مختلف آشنا شدید که می‌توانید تبلیغات خود را به آن‌ها بسپارید. شکی نیست که صفحه‌های دیگری هم در این زمینه وجود دارند. شما می‌توانید لیست اینفلوئنسرهای اینستاگرام را در جریان مشاهده و تعرفه تبلیغات در هر کدام از پیج‌ها را بررسی کنید.

اما سوال اینجاست که باید چه مواردی را هنگام انتخاب بهترین پیج برای تبلیغ در اینستاگرام در نظر بگیرید؟ در بخش بعدی، نکات مهمی را در این زمینه با شما در میان می‌گذاریم تا بتوانید نتیجهٔ بهتری بگیرید.

ویژگی‌های بهترین پیج اینستاگرام برای تبلیغات

تبلیغات اینستاگرام روشی است که برای دستیابی به مخاطبان بیشتر استفاده می‌شود. دلایل زیادی وجود دارد که یک کسب‌وکار یا یک فرد ممکن است تصمیم به انجام آن بگیرد؛ اما قبل از انتخاب یکی از بهترین پیج‌های اینستاگرام برای تبلیغ، باید فاکتور‌های زیر را در نظر بگیرید:

۱. فالوورهای واقعی و فعال

وقتی شما تصمیم می‌گیرید که برای پیج خود تبلیغات کنید، یکی از دلایل آن می‌تواند جذب فالوور بیشتر باشد؛ بنابراین باید به سراغ صفحه‌ای بروید که دنبال‌کننده‌های نسبتا بالایی داشته باشد. علاوه بر آن، باید اطمینان حاصل کنید که این افراد واقعی هستند تا تبلیغات شما را به هدفتان برسانند.

 

۲. نرخ تعامل بالا

مطمئنا صفحه‌هایی را دیده‌اید که دنبال‌کننده‌های زیادی دارند، اما مخاطبان تعامل زیادی با محتوای منتشرشده برقرار نمی‌کنند. منظور از تعامل یا اینگیجمنت این است که مخاطب پست یا استوری را لایک کند، کامنت بگذارد و در صورتی که محتوا برایش مفید بود، آن را ذخیره کند یا برای دوستان خود ارسال نماید.

برای اینکه از این موضوع مطلع شوید، می‌توانید به لایک پست‌ها، بازدید ویدیوها و نظراتی که در زیر پست گذاشته می‌شوند، توجه داشته باشید. علاوه بر آن، ابزارهایی برای فهمیدن نرخ تعامل پیج وجود دارند که برخی از آن‌ها به‌صورت رایگان در دسترس قرار دارند:

  • Ninjalitics
  • Phlanx
  • Hypeauditor

 

۳. هم‌خوانی دنبال‌کنندگان پیج با مخاطبِ هدف شما

تصور کنید فردی که پیج فروش لوازم الکترونیکی دارد، تبلیغ (با هدف فروش) خود را به اینفلوئنسری بدهد که محتوای پیج آن آموزش گل‌دوزی است! چه اتفاقی می‌افتد؟ ما به شما می‌گوییم! این تبلیغ  به‌هیچ‌وجه کارساز نخواهد بود. شما باید مخاطب هدف خود را شناسایی کنید و سپس صفحه‌هایی را انتخاب نمایید که علایق و نیاز دنبال‌کنندگانش همسو با تبلیغات شما باشند.

 

۴. هزینه تبلیغات مقرون‌به‌صرفه

بهترین پیج‌های اینستاگرام برای تبلیغ متناسب با تعامل و تعداد دنبال‌کننده‌های خود تعرفهٔ معقول و به‌صرفه‌ای را ارائه می‌دهند؛ اما پیج‌هایی وجود دارند که تعرفه‌های نجومی برای تبلیغات در نظر گرفته‌اند. از این رو، شما باید هزینهٔ تبلیغاتی را با تعداد فالوور و نرخ تعامل در این پیج‌ها و سایر پیج‌های مشابه مقایسه کنید.

 

۵. محتوای باکیفیت

در برخی موارد، ممکن است محتوای خوبی برای تبلیغ نداشته باشید. در چنین شرایطی، باید پیجی را برای تبلیغ انتخاب کنید که محتوای با‌کیفیت و جذابی تولید کند. انتشار ویدیو‌های جالب در قالب پست یا رشته استوری که راوی یک داستان هستند، بیشتر مورد توجه مخاطبان قرار می‌گیرند.

با در نظر گرفتن فاکتورهایی که معرفی کردیم، می‌توانید بهترین پیج‌ها را برای تبلیغات مؤثر انتخاب کنید. می‌خواهید بدانید که تعرفهٔ تبلیغات در این صفحه‌ها به چه عواملی وابسته است؟ آخرین بخش مقاله را هم بخوانید:

مقاله پیشنهادی : فعال‌سازی ریلز اینستاگرام در آیفون

تعرفه تبلیغ در بهترین پیج‌های اینستاگرام به چه عواملی بستگی دارد؟

تعرفه‌ها در بهترین پیج‌های اینستاگرام برای تبلیغ، یک عدد ثابت نیست و به عوامل مختلفی وابسته است که در ادامه به مهمترینِ آن‌ها پرداخته‌ایم:

  • تعداد فالوورها: تعداد دنبال‌کننده‌های پیج تبلیغ‌کننده در میزان هزینه‌ای که برای یک کمپین تبلیغاتی اینستاگرام خرج می‌کنید، تأثیر می‌گذارد. در واقع، صفحه‌ای فالوورهای واقعی زیادی داشته باشد، نرخ بالاتری برای تبلیغات درخواست می‌کند؛
  • نوع محتوای شما: نوع محتوا در هزینه‌های تبلیغات اینستاگرام موثر است. برای مثال، تعرفهٔ محتوای ویدیویی که خود اینفلوئنسر ساخته است، از یک عکس معمولی بیشتر است؛
  • حوزهٔ فعالیت شما: هزینهٔ تبلیغات به میزان رقابت در حوزهٔ فعالیت شما بستگی دارد. برای مثال، برخی از صنایع مانند آرایشی و بهداشتی به دلیل رقابت سنگین، نرخ بالاتری برای تبلیغات دارند.

مخاطبان اینستاگرام روزبه‌روز بیشتر می‌شوند و به‌دنبالِ آن، کسب‌وکارهای بیشتری وارد این فضا می‌شوند. در این بین، شاید این سوال ذهنتان را مشغول کند که از کجا می‌توانید بهترین پیج‌های اینستاگرام برای تبلیغ را بررسی کنید؟ تیم جریان این کار را برایتان آسان می‌کند. در ادامه، نحوهٔ مشاهدهٔ تعرفهٔ اینفلوئنسر‌ها در جریان را به شما می‌گوییم.

دوره جدید و رایگان آموزش ساخت ویدیو تبلیغاتی حرفه‌ای
دوره جدید و رایگان آموزش ساخت ویدیو تبلیغاتی حرفه‌ای

در این دوره ۲ ساعته، یاد می‌گیرید که چطور با نوشتن سناریو عالی و توجه به نکات حرفه‌ای در ساخت ویدیو، یک ویدیو تبلیغاتی خوب و موثر بسازید.

ثبت‌نام arrow-left

ارزیابی تعرفه تبلیغات پیج‌های اینستاگرامی در جریان

ابتدا، به سایت Jaryan.net بروید و سپس روی گزینهٔ «ورود» کلیک کنید. اگر اکانت نساخته‌اید، با گزینهٔ «ثبت‌نام» شروع کنید.

ثبت‌نام جریان

 

پس از اینکه مراحل ثبت‌نام را با موفقیت پشت سر گذاشتید، وارد پنلی می‌شوید که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید. حالا کافی است روی دکمهٔ «+ ایجاد کمپین جدید» کلیک کنید.

ایجاد کمپین جدید در جریان

در این مرحله، باید دسته‌بندی کسب‌وکارتان و هدفی که از اجرای کمپین دارید، مشخص کنید.

هدف کمپین

برای بررسی تعرفه تبلیغات پیج‌های اینستاگرامی، گزینهٔ «اینفلوئنسری و تعرفه‌ای» را انتخاب کنید.

تبلیغات اینفلوئنسری و تعرفه‌ای در تلگرام

با انتخاب «اینستاگرام» به مرحلهٔ بعد بروید.

انتخاب کمپین اینستاگرام در جریان

پس از آن، نوع محتوا را از بین ۲ گزینهٔ «پست» و «استوری» انتخاب کنید. مرحلهٔ بعد هم باید مشخص کنید آیا خودتان می‌خواهید محتوای تبلیغاتی را آماده کنید یا به‌دنبال سپردن تولید محتوای تبلیغاتی به اینفلوئنسرید.

حالا می‌توانید عملکرد و تعرفهٔ هر پیج را همراه با چند پست آخر آن‌ها را بررسی کنید. علاوه بر این، در همین صفحه می‌توانید ببینید هر پیج چند بار پیش از این انتخاب شده است.

بررسی تعرفه تبلیغات پیج‌های پربازدید

گزینه‌های مختلفی در سمت راست در اختیارتان است که می‌توانید از آن برای فیلترکردن پیج‌ها و اینفلوئنسرها استفاده کنید. برای مثال، می‌توانید بازهٔ قیمتی مشخصی را تعیین کنید تا ببینید بر اساس بودجه‌ای که دارید، می‌توانید در کدام صفحه‌ها تبلیغ کنید.

همچنین این امکان وجود دارد نام یا آی‌دی پیج را وارد کنید تا دقیقاً تعرفهٔ همان صفحه را ببینید. بازه فالوئر هم به شما کمک می‌کند تعداد فالوور پیج‌ها را مشخص کنید تا فقط گزینه‌های نزدیک به هدف خود را ببینید. اگر می‌خواهید پیج‌های فعال در یک حوزهٔ مشخص را بررسی کنید، کافی است در بخش «دسته‌بندی‌ها»، موضوع مدنظرتان را انتخاب کنید.

 

مقاله پیشنهادی :بهترین تبلیغ عکاسی و فیلمبرداری کدام است؟

جمع‌بندی

تبلیغات در اینستاگرام فرصتی منحصر‌به‌فرد برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند تا به مخاطب هدف خود دست پیدا کنند یا آگاهی از برند خود را افزایش دهند. تبلیغات راهی عالی است که کاربران را به کسب اطلاعات بیشتر دربارهٔ کسب‌و‌کار یا محصول شما تشویق می‌کند؛ اما قبل از هر چیزی باید اطلاعات دقیقی از صفحه‌های اینستاگرام برای تبلیغ داشته باشید.

در این مقاله، بهترین پیج‌های اینستاگرام برای تبلیغ را در ۷ دسته‌بندی اصلی بررسی کردیم، به شما گفتیم چگونه آن‌ها را ارزیابی کردیم و راهکاری برای بررسی تعرفه تبلیغات ارائه دادیم. اکنون نوبت شماست که برای رشد سریع کسب‌وکار خود دست‌به‌کار شوید تا از رقبای خود عقب نمانید!

اگر سؤالی در این زمینه دارید، آن را با ما در بخش نظرات در میان بگذارید. آیا تا به‌حال در اینستاگرام تبلیغ کرده‌اید؟ چه نتیجه‌ای گرفتید؟

 

منابع:

wordstream | hubspot | Webfx

4/5 - (7 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest

20 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهدی
مهدی
1 سال قبل

سلام. واسه تبلیغ محصولات صنعتی و ابتکارات تو این حوزه، پیج خاصی میشناسین؟

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
مدیر
پاسخ به  مهدی
1 سال قبل

سلام
وقت بخیر
به هدف و بودجهٔ شما بستگی داره. پیشنهاد می‌کنیم با کارشناسان ما در جریان تماس بگیرید تا ببینید تبلیغ در چه پیجی بهترین نتیجه رو برای تجهیزات صنعتی به دنبال داره.
۰۲۱۴۵۱۹۵۰۰۰

masoud
masoud
1 سال قبل

سلام وقت بخیر
تبلیغات در پیج های فان جواب میده ؟

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
مدیر
پاسخ به  masoud
1 سال قبل

سلام
وقت بخیر
این موضوع به پارامترهای مختلفی مثل هدفتون از تبلیغ و کسب‌وکاری که دارین، بستگی داره. برای دریافت مشاوره، می‌تونین با شمارهٔ زیر تماس بگیرین:
۰۲۱-۹۱۰۹۴۵۴۵

mahsa k
mahsa k
9 ماه قبل

كاش علاوه بر معرفى اينفلوينسر هاتون رضايت و نتيجه تبليغات قبل رو هم ميذاشتين كه بتونم راهنمايى باشه براى انتخاب فرد مناسب !!

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
مدیر
پاسخ به  mahsa k
9 ماه قبل

سلام
وقت بخیر
ما ۲۸ پیج رو بر اساس تعداد فالوور و نرخ تعامل انتخاب کردیم. برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌تونین با کارشناسان ما در جریان صحبت کنین تا بتونین بهترین پیج‌ها و اینفلوئنسرها رو انتخاب کنین.

صلاح خضري
صلاح خضري
8 ماه قبل

سلام ممنون بابت راهنمايي خوبتون براي تبليغ پيج لباس زير تركيه كدوم پيجا بيشتر بازدهي رو داره در ضمن پيج بنده فقط پخش عمده هست و ساكن مرز هستم

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
مدیر
پاسخ به  صلاح خضري
7 ماه قبل

سلام
ممنون از شما که به ما فیدبک می‌دین 🙂 خوشحالیم که این مقاله برای شما مفید بوده.
لطفاً با شمارهٔ «02191094545» تماس بگیرین تا همکاران ما در جریان، شما رو راهنمایی کنن.

سید
سید
7 ماه قبل

سلام من فروشنده روغن حیوانی هستم در اینستا پیج دارم چطور میتونم فروش ام را زیاد کنم؟

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
مدیر
پاسخ به  سید
7 ماه قبل

سلام
وقت بخیر
برای اینکه در اینستاگرام تبلیغ کنین، می‌تونین از جریان (یکی از زیرمجموعه‌های یکتانت) برای تبلیغات اینفلوئنسری استفاده کنین. در پنل جریان، شما می‌تونین خیلی راحت قیمت تمام اینفلوئنسرها و همچنین عملکردشون رو با هم مقایسه و بهترین‌ گزینه‌ها که با حوزهٔ کاری شما در ارتباطن، انتخاب کنین.

پیشنهاد می‌کنیم مقالهٔ زیر رو هم مطالعه کنین:

راه‌های تبدیل فالوور به مشتری در اینستاگرام

مهناز
مهناز
4 ماه قبل

برای تبلیغات سالن زیبایی چه راههایی را پیشنهاد میکنید

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
مدیر
پاسخ به  مهناز
4 ماه قبل
جعفری
جعفری
4 ماه قبل

سلام ما تولید کننده و پخش کننده عمده کفش هستیم و مخاطبینمون تکفروشان کفش هستند بنظرتون کدوم پیج مناسبه برای تبلیغات کار ما؟

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
مدیر
پاسخ به  جعفری
4 ماه قبل

سلام

وقت بخیر

می‌تونین با همکاران ما در جریان صحبت کنین تا شما رو در این زمینه راهنمایی کنن:

۰۲۱۹۱۰۹۴۵۴۵

samira
samira
2 ماه قبل

سلام وقت بخیر در قسمت نرخ تعامل نوشتید که برای متوجه شدن آمار تعامل پیج ها میتونیم از ابزاری مانند ninjalitics استفاده کنیم،اما این ابزار ها به گونه ای طراحی شدند که حساب کاربری اینستاگرام که میخواهیم آمار آن را چک کنیم باید اجازه دسترسی بدهند، اما من که میخواهیم با پیجی تبلیغ برم نمیتونم بهش بگم به من اجازه دسترسی بده، لطفا راهنمایی کنید برداشت من درس بوده یا اشتباه میکنم

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
مدیر
پاسخ به  samira
2 ماه قبل

سلام

وقت بخیر

شما می‌تونین یوزر موردنظرتون رو توی این ابزار وارد و موارد زیر رو مشاهده کنین:

+ رشد فالوور پیج
+ تعداد لایک‌ها (کل اکانت و همچنین به تفکیک پست)
+ تعداد کامنت‌ها به تفکیک هر پست
+ تعداد پخش‌های ویدئوها (ریلزهای اکانت)
+ چه پست‌هایی وایرال شدن
+ آماری از تغییرات فالوورها در ۳۰ روز گذشته

شما همچنین می‌تونین از جریان برای بررسی پیج‌ها هم استفاده کنین که علاوه بر نرخ تعامل، تعرفهٔ تبلیغات رو هم به شما می‌گه.

نرگس
نرگس
1 ماه قبل

برای تبلیغ اموزش زبان به چه پیجی مراجه کنیم که هزینشم اوکی باشه؟

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
مدیر
پاسخ به  نرگس
1 ماه قبل

سلام
وقتتون بخیر
شما می‌تونین به پنل جریان مراجعه کنین و اینفلوئنسرها و پیج‌ها رو بر اساس تعرفه و موضوع دسته‌بندی کنین تا بهترین گزینه‌ها رو بر اساس نیاز و خواسته‌ٔ خودتون انتخاب کنین.

پلتفرم تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

ربیعی
ربیعی
21 روز قبل

سلام میخواستم بدونم بهترین پیج اینیستاگرام برای فروش اجناس مذهبی و پرچم چی هست

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
مدیر
پاسخ به  ربیعی
20 روز قبل

سلام
وقت بخیر

لطفاً با همکاران ما در جریان تماس بگیرین تا شما رو بر اساس هدف، بودجه و محصولی که دارین، راهنمایی کنن:

02191071040

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، دیده‌شدن، افزایش فروش