فرصت محدود تبلیغات در دیوار با یکتانت: فقط تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ 💥

راهنمای دیجیتال مارکتینگ در پزشکی (۱۰ استراتژی کاربردی)

مقالات مارکتینگ | سمیه رفیعی | تاریخ بروزرسانی : ۲۶ مهر ۱۴۰۲

آموزش دیجیتال مارکتینگ در پزشکی (+ ۱۰ استراتژی)
  • برنامه‌های زیادی در درمان و مشاورۀ پزشکی آنلاین شکل گرفته‌اند؛ مثل پزشکت، دکتر ساینا، اسنپ دکتر یا دکتردکتر.
  • صحبت از پزشکی از راه دور (Telemedicine) است که بیماران بدون محدودیت جغرافیایی در مطب‌ها و بیمارستان‌های سراسر دنیا پذیرش شوند.
  • مردم از اینترنت و برنامه‌های مختلفی مثل Samsung Health برای مراقبت‌های بهداشتی و سنجش معیارهای سلامت خود استفاده می‎کنند.

همۀ این‌ها نشان می‌دهند که تغییرات عظیمی در حوزۀ پزشکی و سلامت رخ داده و رقابت آنلاین برای جذب مشتری و بیمار به‌شدت افزایش یافته است. چگونه می‌توان در این فضای رقابتی پیروز میدان بود؟

در چنین شرایطی، فقط دیجیتال مارکتینگ پزشکی می‎تواند راهگشا باشد.

در این مقاله، توضیح می‌دهیم که منظور از بازاریابی دیجیتال در صنعت پزشکی چیست و چرا اهمیت دارد. سپس ۱۰ استراتژی کاربردی را که به توسعهٔ حرفۀ همۀ پزشکان، روان‌پزشکان، دندان‌پزشکان، مطب‌ها، کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها کمک می‌کند، به شما معرفی خواهیم کرد.

پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا چیزی را از دست ندهید! (چنانچه می‌خواهید با مفهوم بازاریابی دیجیتال به صورت کلی آشنا شوید، مطالعه این مقاله را پیشنهاد می‌کنیم)

 

منظور از دیجیتال مارکتینگ پزشکی چیست؟

دیجیتال‌ مارکتینگ در صنعت پزشکی به تمام اقداماتی گفته می‌شود که کسب‌وکارهای حوزۀ سلامت و پزشکی در فضای آنلاین و با استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ انجام می‌دهند تا به مشتریان و بیماران بالقوۀ خود دست پیدا کنند.

این بازاریابی با ابزارهایی مثل ایمیل، شبکه‌های اجتماعی، سئو یا پیامک اجرا می‌شود. در ادامه، برخی استراتژی‌های مهم و مؤثر را که در این حوزه و با استفاده از ابزارهای دیجیتال انجام می‌شوند، بررسی می‌کنیم.

مقاله پیشنهادی: ۱۰ روش تبلیغات مطب پزشکان (+ هزینه تبلیغات)

۱۰ استراتژی اثربخش برای دیجیتال مارکتینگ در صنعت پزشکی

مدیکال‌مارکتینگ را با راه‌اندازی سایت شروع کنید. صنعت پزشکی یکی از حوزه‌های بسیار حساس به‌شمار می‌رود و مردم با احتیاط بیشتری، برای سلامت خود و عزیزانشان به افراد در شبکه‌های اجتماعی اعتماد می‌کنند. یک سایت باکیفیت وزنۀ اعتبار شما را تا حد زیادی به‌‌تنهایی افزایش می‌دهد.

از طرفی، برخلاف شبکه‌های اجتماعی، می‌توانید صفحۀ خرید یا رزرو نوبت در سایت قرار دهید؛ به این ترتیب، به مبنایی محکم برای تمامی شیوه‌های بازاریابی شما تبدیل می‌شود و می‌توانید به‌راحتی، در رسانه‌های مختلف مخاطبان را به آن ارجاع دهید.

حال، بهتر است به سراغ استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ برای پزشکان برویم تا ببینید که چگونه شما را مستقیماً به مشتریانتان می‌رسانند:

 

۱. سئو

در سئو، سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه‌سازی می‌کنید. با این کار، هنگام جست‌وجوی کاربر در جایگاه‌های اول صفحۀ نتایج نمایش داده می‌شود، بازدید بیشتری دریافت می‌کنید و به نرخ تبدیل بالاتری دست پیدا خواهید کرد.

تکنیک‌های زیر نه‌تنها در بهبود سئو، بلکه در جلب توجه و اعتماد بیماران جدید و حفظ بیماران فعلی هم به شما کمک می‌کنند:

  • بلاگی در سایت خود ایجاد کنید و در مطالب آن، سؤالات و دغدغه‌های مخاطبان بالقوه‌تان را پوشش دهید؛
  • محتواهای ساده و قابل فهم در سایت بیاورید؛
  • ویدئوهای آموزشی و راهنماهای کوتاه در آن قرار دهید؛
  • رابط کاربری راحتی برای سایت در نظر بگیرید تا تجربۀ خوبی برای افراد بسازید.

 

۲. تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی شما را دقیقاً به مخاطبان بالقوه می‌رساند. کسی که روی لینک آگهی شما کلیک می‌کند، حتماً به‌نوعی با مسئله یا بیماری‌ای که در حوزۀ تخصصی شما قرار دارد، درگیر است؛ پس می‌توانید مطمئن باشید که در این روش، ترافیک ورودی مرتبطی را دریافت خواهید کرد. در انتها هم به‌ازای هر کلیک یا بهتر است بگوییم تنها به‌ازای هر یک از این بیماران بالقوه هزینه پرداخت می‌کنید.

این نوع از تبلیغات غالباً به روش‌های زیر اجرا می‌شود:

  • تبلیغات در گوگل: در این شیوه، از سرویس گوگل استفاده می‌کنند و لینک سایت را در صفحۀ نتایج جست‌وجو به مخاطبان هدف خود نمایش می‌دهند. در گوشۀ این آگهی‌ها عبارت Ad درج می‌شود و اصولاً در قسمت بالا یا پایین صفحه قرار می‌گیرند.

 

تبلیغات کشیدن دندان عقل در گوگل

 

  • تبلیغات بنری: در تبلیغات بنری، محتوای آگهی در سایت‌های مختلف و صفحات شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود.
  • تبلیغات ریتارگتینگ: در این روش، تبلیغات شما به  کاربرانی که قبلاً از سایت بازدید کرده‌اند، نمایش داده می‌شود تا بتوانید آن‌ها را دوباره به سایت برگردانید و به مشتری تبدیل کنید.
مقاله پیشنهادی:  راهنمای تصویری ساخت کمپین گوگل ادز

۳. ویدئو مارکتینگ

ترافیک مصرفی ویدئو به‌طرز چشمگیری در بین مردم افزایش یافته است و به همین دلیل، اغلب پلتفرم‌های آنلاین هم هر روز شرایط بهتری برای تولید و نشر آن فراهم می‌کنند.

مطالعات نشان می‌دهند که این فرمت محتوایی کیفیت لیدهای دریافتی (مشتریان راغب) را هم تا ۶۶ درصد بالا می‌برد. با این حساب، برای بیشتر دیده‌شدن و دریافت نتیجۀ بهتر، باید روی ویدئو مارکتینگ حساب ویژه باز کنید.

می‌توانید تنها با یک گوشی هوشمند ساده، به‌طور همزمان برای سایت، تلگرام یا اینستاگرام محتوای ویدئویی  تولید. این نکات و موضوعات به دریافت تعامل و  نرخ تبدیل بهتر آن کمک می‌کنند:

  • فیلم‌های آموزشی کوتاه بسازید و مفاهیم را برای مخاطب روشن کنید؛
  • با صحبت‌کردن در جلوی دوربین، برند شخصی خود را شکل دهید؛
  • با ارائۀ اطلاعات بیشتر و نشان‌دادن مراحل کار، نگرانی و ترس احتمالی کاربر را از دکتر و خدماتی مثل جراحی از بین ببرید؛
  • امکانات کلینیک، بیمارستان یا مطب را نشان دهید؛
  • اضافه‌کردن کمی چاشنی طنز و سرگرمی، حس خوبی در مخاطب ایجاد خواهید کرد؛
  • شرایطی فراهم کنید که بیماران و مشتریان قبلی از رضایت خود در جلوی دوربین صحبت کنند.

برای شروع، مقالهٔ «ویدئو مارکتینگ چیست؛ مزایا و کاربرد بازاریابی ویدئویی» را مطالعه کنید.

جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥
جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥

گوگل بی‌شک معدن مشتری است که حضور در آن در جذب مشتری و افزایش فروش تاثیر چشمگیری دارد؛ با تبلیغات در گوگل، محصول خودتان را به کسی معرفی می‌کنید که یا قصد خرید دارد یا در مرحلهٔ تحقیق است! ما به‌عنوان پارتنر رسمی گوگل آماده‌ایم در اجرا و مدیریت کمپین‌ها در کنار شما باشیم.

دریافت مشاوره رایگان arrow-left

۴. تبلیغات در اینستاگرام

حجم تبادل محتوا در فضای شبکه‌های اجتماعی بسیار زیاد است و متأسفانه در این بین، اطلاعات اشتباه و غیرعلمی زیادی هم در حوزۀ سلامت و پزشکی به چشم می‌خورد. با حضور در اینستاگرام، با یک تیر چند نشان می‌زنید:

با خلق محتوای مناسب و باکیفیت به مردم آموزش صحیح می‌دهید، خود را به یک مرجع و رهبر در حوزۀ خود تبدیل می‌کنید و در عین حال، سطح اینگیجمنت (تعامل) کاربران را افزایش می‌دهید.

با داشتن فعالیت مستمر، می‌توانید کم‌کم به فکر تبلیغات در اینستاگرام باشید. از تبلیغات بازدیدی برای افزایش آگاهی از برند استفاده کنید؛ همچنین معرفی‌شدن توسط اینفلوینسرها اعتمادساز است و باعث می‌شود افراد با اطمینان‌خاطر بیشتری شما را دنبال کنند یا وقت پذیرش بگیرند.

 

تبلیغات در اینستاگرام یکی از استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ پزشکی

 

۵. افیلیت مارکتینگ

احتمالاً با افیلیت مارکتینگ (Affiliate Marketing) یا همکاری در فروش آشنا هستید؛ چون صورت آفلاین آن را در حوزۀ پزشکی دیده‌اید:

داروخانه‌ها محصولات بهداشتی شرکت خاصی را به مراجعان خود پیشنهاد می‌دهند و در ازای آن، پورسانت یا مبلغ معینی را دریافت می‌کنند.

افیلیت‌ مارکتینگ هم به همین سبک عمل می‌کند؛ با این تفاوت که در فضای آنلاین انجام می‌شود. در اینجا، تبلیغ‌کننده می‌تواند سایت، بلاگر، اینفلوئنسر، وبینار یا پادکست باشد. با آن‌ها برای معرفی خود توافق انجام می‌دهید و در ازای تحقق هدف تعیین‌شده، درصدی را پرداخت می‌کنید.

ناشران خود را باید به دقت انتخاب کنید تا بیشترین نرخ تبدیل و کمترین اتلاف هزینه را داشته باشید. این نکات در انتخاب درست به شما کمک می‌کنند:

  • اطمینان حاصل کنید که مخاطبان هدف شما در بین دنبال‌کنندگان آن‌ها حضور دارند؛
  • اینگیجمنت و تعامل خوبی با مخاطبان خود دارند؛
  • از قدرت زیادی برای تاثیرگذاری در تصمیم‌گیری فالوورهای خود بهره‌مند هستند.
مقاله پیشنهادی: افیلیت مارکتینگ (همکاری در فروش) چیست و چه مزایایی دارد؟

۶. اثبات اجتماعی

سوشال پروف (Social Proof) یا تأیید اجتماعی قدرتمندترین و تأثیرگذارترین استراتژی دیجیتال مارکتینگ پزشکی محسوب می‌شود. این تکنیک مبنای روانشناسی دارد. دو رستوران را در نظر بگیرید که کنار یکدیگر هستند؛ یکی شلوغ و دیگری بدون مشتری.

کدام‌یک را برای خوردن غذا انتخاب می‌کنید؟ احتمالاً ترجیح می‌دهید به قضاوت کسانی که در رستوران شلوغ نشسته‌اند، اعتماد کنید.

مخاطبان بالقوۀ شما هم به گواه و اثباتی اجتماعی برای تخصص و مهارتتان نیاز دارند تا اطمینان خاطر بیشتری پیدا کنند. با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید چنین گواهی به آن‌ها بدهید:

  • متخصصی در صنعت پزشکی، مهارت و دانشتان را تأیید و مراجعه به شما را توصیه کند؛
  • اینفلوینسرها و سلبریتی‌ها شما را معرفی کنند؛
  • داستان بهبودی بیماران و تجربۀ ایشان را بشنوند؛
  • امتیاز و نظر دیگران در گوگل مپ هم برای آن‌ها سند محکمی است تا به شما اعتماد کنند؛
  • تعداد بالای دنبال‌کننده‌ها، کامنت‌ها و میزان اینگیجمنت هم به‌نوعی برای آن‌ها اثبات اجتماعی به حساب می‌آیند.
مقاله پیشنهادی: استفاده از روانشناسی فروش برای جلب مشتری!‌ (۳۲ تاکتیک کاربردی)

۷. بازاریابی پیامکی

بسیاری از مشتریان از پیام‌های متنی برای ارتباط با مطب‌ پزشک، داروخانه و سایر ارائه‌دهندگان خدمات پزشکی استقبال می‌کنند. با استفاده از بازاریابی پیامکی، می‌توانید تجربۀ کاربری خوبی برای آن‌ها بسازید و ارتباطی عمیق‌تر با ایشان ایجاد کنید.

از پنل ارسال پیامک می‌توانید در این موارد برای ارسال اس‌ام‌اس استفاده کنید:

  • یادآوری وقت ویزیت؛
  • اطلاع‌رسانی دربارۀ تغییر یا لغو نوبت؛
  • هشدار برای شارژ و خرید مجدد دارو؛
  • اعلام نتایج آزمایشگاهی؛
  • اطلا‌ع‌رسانی دربارۀ مراقبت‌های بهداشتی؛
  • دریافت بازخورد، سؤالات و پیشنهادات مخاطب برای بهبود فرایندها؛
  • ارسال لینک‌ نوبت‌دهی یا خرید محصول.

بازاریابی پیامکی درمانگاه مرکزی مهرشهر

اگر می‌خواهید تعداد نوبت‌ها و مراجعه‌کننده‌های روزانهٔ مطب را هم افزایش دهید، پیشنهاد می‌کنیم مقالهٔ «۱۲ نمونه متن پیامک نوبت دهی پزشکان برای مطب!» را مطالعه کنید.

خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!
خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!

هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم.

۸. ایمیل مارکتینگ

ایمیل‌مارکتینگ در اغلب مواقع نادیده گرفته می‌شود؛ اما روشی بسیار مؤثر و مقرون‎به‌صرفه برای حفظ ارتباط با بیماران و افزایش اینگیجمنت به شمار می‌رود. طبق گزارش MailerLite، میانگین نرخ بازشدن ایمیل برای ایمیل‌های مرتبط با سلامتی ۲۳/۴۶ درصد است و حدود ۹۰ درصد بزرگسالان برای ارتباط با مطب پزشک، ایمیل را ترجیح می‌دهند.

در این روش می‌توانید:

  • پیام‌های شخصی‌سازی‌شده ارسال کنید؛
  • با خود بیمار مستقیماً در ارتباط باشید؛
  • برای یادآوری نوبت ویزیت، فرایندی اتوماتیک‌ تعریف کنید؛
  • خبرنامه‌هایی مفید برای ایشان بفرستید؛
  • وبینارها و رویدادهای بیمارستان یا کلینیک را به آن‌ها اطلاع دهید؛
  • ایمیل خوشامدگویی ارسال کنید؛
  • پیشنهادهای تخفیفی و پروموشن‌های خود را اطلاع‌رسانی کنید.
مقاله پیشنهادی: نحوه تبلیغ در سایت های خارجی از ایران در سال ۲۰۲۳

۹. بهینه‌سازی نرخ تبدیل (CRO)

دیجیتال مارکتینگ پزشکی این شانس را به شما می‌دهد که مخاطبان خود را بهتر بشناسید و درآمد خود را افزایش دهید. چگونه؟

با جمع‌آوری کلی اطلاعات و دیتای باارزش دربارهٔ مشتریان و اندازه‌گیری نتایج.

بهینه‌سازی نرخ تبدیل همان طور که از نام آن مشخص است، به این معنا است که شما تلاش می‌کنید تا تعداد افراد بیشتری عمل موردنظر شما را در وب‌سایت انجام دهند. در واقع، شما با رصد رفتار کاربران، متوجه می‌شوید که چگونه و با اصلاح چه چیزی، می‌توان تعداد افراد بیشتری را به مشتری تبدیل کرد.

تمام اطلاعات را زیر و رو می‌کنید تا ببینید در چه نقطه‌ای و به چه دلیلی، تعداد مشتریان بیشتری را از دست می‌دهید. ریزش مشتری دلایل مختلفی دارد؛ از کال‌تواکشن ضعیف گرفته تا طراحی بد لندینگ. پس از آن، تصمیم می‌گیرید به چه طریقی، عملکرد و استراتژی خود را بهبود ببخشید.

توجه: بهینه‌سازی نرخ تبدیل، هیچ‌گاه پایانی ندارد و همواره باید در حین کارتان جریان داشته باشد.

دوره جدید و رایگان آموزش ساخت ویدیو تبلیغاتی حرفه‌ای
دوره جدید و رایگان آموزش ساخت ویدیو تبلیغاتی حرفه‌ای

در این دوره ۲ ساعته، یاد می‌گیرید که چطور با نوشتن سناریو عالی و توجه به نکات حرفه‌ای در ساخت ویدیو، یک ویدیو تبلیغاتی خوب و موثر بسازید.

ثبت‌نام arrow-left

۱۰. ثبت موقعیت مکانی در گوگل

ثبت موقعیت مکانی در گوگل تأثیر زیادی در برندینگ، ایجاد تجربۀ کاربری عالی و جذب مشتری دارد. کاربر در زمان جست‌وجوی پزشک یا تخصص موردنظر خود، مطب شما را در گوگل پیدا می‌کند.

نام و مشخصات شما، شماره‌‌تلفن، آدرس مطب، ساعات بازبودن آن، تصاویر، سؤالات و نظرات کاربران و مسیر رسیدن به آن را می‌بیند. با این اطلاعات، در همان لحظه، می‌تواند تصمیم بگیرد و با کلیک بر لینک سایت یا با تماس مستقیم رزرو خود را قطعی کند.

 

ثبت موقعیت مکانی در گوگل یکی از استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ پزشکی

 

ثبت موقعیت مکانی در ایران هم به‌راحتی ممکن است. ابتدا یک اکانت جی‌میل برای خود بسازید. سپس وارد گوگل‌مپ شده و این مسیر را طی کنید:

  • آدرس خود را در نقشه پیدا کنید؛
  • روی علامت بالای صفحه کلیک کنید؛
  • در منوی نواری بر گزینۀ Add Missing Place ضربه بزنید؛
  • در فرم جدید نام، آدرس و دیگر اطلاعات خود را وارد کرده و سپس تأیید کنید.

مدتی طول می‌کشد تا این محل توسط گوگل بررسی و روی نقشه ثبت شود. پس از آن، می‌توانید عکس‌های مورد نظر خود را هم در صفحۀ نمایش اطلاعات اضافه کنید. (برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه ثبت آدرس در گوگل مپ مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد می‌کنیم)

توجه: موقعیت شما در نقشهٔ گوگل ثبت می‌شود؛ اما به دلیل تحریم‌ها، شما نمی‌توانید ادعای مالکیت کنید.

لازم به ذکر است که دیجیتال مارکتینگ تجهیزات پزشکی هم به همین‌ صورت است و شما را به خریدار درست خود و درآمد بالا می‌رساند. با این تفاوت که شما دیگر با بیمار سروکار ندارید و مخاطبِ هدف شما دکترها، بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها و مراکز سلامتی است.

تا اینجای مقاله، در حین معرفی استراتژی‌ها از مزایایی گفتیم که با به‌کارگیری هریک به دست می‌آورید.

اگر از آن‌ دسته‌ای هستید که هنوز برای ورود به فضای آنلاین و استفاده از این شیوۀ بازاریابی تردید دارند، پیشنهاد می‌کنیم بخش بعد را مطالعه کنید.

مقاله پیشنهادی: آموزش تکنیک های بازاریابی تجهیزات پزشکی در سال ۲۰۲۲

چرا بازاریابی دیجیتال برای پزشکان اهمیت دارد؟

امروزه، اینترنت و ابزارهای دیجیتال به مهم‌ترین منبع مردم تبدیل شده‌اند. آن‌ها برای پیداکردن پزشک، جستجوی علائم بیماری‌ها و جواب سؤالات حوزۀ سلامت خود در اولین قدم از این فضا استفاده می‌کنند. با بازاریابی دیجیتال پزشکان:

  • در صفحات اجتماعی، سایت و تلگرام حضور دارید و دسترسی بیماران و مشتریان بالقوه به شما راحت‌تر و سریع‌تر خواهد بود.
  • اگر اطلاعات و اخبار نادرستی دربارۀ کلینیک یا بیمارستان منتشر شد، بلافاصله، می‌توانید واکنش نشان دهید و جلوی آسیب‌دیدن شهرت خود را بگیرید. صفحات آنلاین شما به‌عنوان یک تابلوی اطلاع‌رسانی عمل می‌کنند.
  • می‌توانید تجربۀ کاربری خوب برای مخاطبان خود بسازید و وفاداری آن‌ها را افزایش دهید؛ درنتیجه، خرید یا مراجعۀ خود را تکرار می‌کنند و هریک به رسانه‌ای برای تبلیغ شما تبدیل می‌شوند.
  • به بازار هدف دقیق خود می‌رسید؛ چون شرایط برای اجرای تبلیغات هدفمند – آن‌ هم با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه – فراهم است. راه برای رسیدن به مشتری زیاد است! از اجرای کمپین‌ها برای دسترسی به بیمارانی که خدمات شما را جست‌وجو می‌کنند گرفته تا کمپین‌های بازاریابی برای بازگرداندن بیمارهای قبلی که طعم خدمات شما را چشیده‌اند.
  • برای خود، بیمارستان، کلینیک یا مطبتان برندسازی می‌کنید. این شهرت نقش تبلیغات دهان‌به‌دهان را برای شما بازی می‌کند و تا حد زیادی، هزینه‌های بازاریابی شما را کاهش می‌دهد.
مقاله پیشنهادی: بازاریابی سلامت چیست؟ (مزایا و چالش‌ها)

برای جذب بیماران جدید و حفظ بیماران قدیمی از طریق دیجیتال مارکتینگ آماده‌اید؟

در این مقاله، از مزایای دیجیتال مارکتینگ پزشکی گفتیم و ۱۰ استراتژی برای اجرای آن به شما معرفی کردیم. با استفاده از آن‌ها، در مکان و زمانی درست یعنی وقتی کاربر به شما نیاز دارد، در مقابل او قرار می‌گیرید و همین موضوع، در تصمیم‌گیری او برای دریافت خدمات از شما یا مراجعۀ مجدد تأثیر مثبت می‌گذارد.

فراموش نکنید که در هر استراتژی‌، نتایج به‌دست‌آمده را اندازه‌گیری کنید و بر اساس آن، روند بازاریابی و فرایندهای خود را بهینه‌سازی کنید؛ به این ترتیب، هر بار مؤثرتر از قبل عمل خواهید کرد.

اگر در این مسیر، به مشاوره و راهنمایی بیشتر نیاز داشتید، کارشناسان ما پاسخ‌گوی شما خواهند بود. سؤال‌ها و دغدغه‌های خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

 

منابع:

crystalcleardigitalmarketing | cardinaldigitalmarketing | healthcaresuccess | invideo | Innoserv

 

5/5 - (2 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ریتارگتینگ، فرصت دوباره برای برگرداندن مشتری!