به نیروی متخصص تبلیغات نیاز دارید؟ «آنالیز» اینجاست 🤝

۹ روش و ۱۵ نمونه متن تبلیغات پاکسازی پوست و فیشیال تخصصی صورت

مقالات دیجیتال مارکتینگ | نیکان حیدری | تاریخ بروزرسانی : ۲۴ خرداد ۱۴۰۳

۸ روش و ۱۵ نمونه متن تبلیغات پاکسازی پوست و فیشیال تخصصی صورت

شما هم به‌خوبی می‌دانید که برای دیده‌شدن، گرفتن مشتری و حفظ او به تبلیغات نیاز دارید. اصلاً به همین خاطر، این مقاله را باز کردید تا با راه‌وروش تبلیغات پاکسازی صورت آشنا شوید.

در این مقاله، قرار است راهکارها و ایده‌هایی را با یکدیگر بررسی کنیم و در نهایت، ببینیم چگونه از تبلیغات نتیجه بگیریم. همچنین چند نمونه متن هم برای شروع تبلیغات در اختیارتان می‌گذاریم.

پس بیایید آستین‌ها را بالا بزنیم و وارد گود شویم!

۹ روش کاربردی برای تبلیغات پاکسازی صورت

در این بخش، راه‌های مختلفی را به شما معرفی می‌کنیم؛ ولی باید به این مسئله توجه کنید که هرکدام برای رسیدن به هدفی خاص کاربرد دارند.

مثلاً ارسال پیامک انبوه برای اطلاع‌رسانی گسترده (مثل وقتی که سالن خود را افتتاح می‌کنید) مناسب است و نه گرفتن مشتری! ولی ارسال پیامک منطقه‌ ای به شما کمک می‌کند مشتریان احتمالی خود را که در اطراف سالن یا یک منطقهٔ خاص زندگی می‌کنند، با یک پیشنهاد وسوسه‌کننده جذب کنید.

به‌‌دنبال همین مسئله، پیشنهاد و چیزی که در تبلیغات هم می‌گویید، متفاوت است که در بخش بعدی، دربارهٔ آن بیشتر صحبت خواهیم کرد. بیایید با اولین روش رایج و موثر شروع کنیم.

 

۱. با تبلیغات شفاهی مشتری جذب کنید

یکی از مؤثرترین روش‌ها برای تبلیغات پاکسازی پوست، بهره‌بردن از مشتریانی است که توانسته‌اید رضایت آن‌ها را جلب کنید. مشتری راضی می‌تواند به سفیر و مبلغ شما تبدیل شود تا در هر جمع و موقعیتی، شما را به دیگران معرفی کند. به این مدل تبلیغات شفاهی که بدون هزینه و رایگان است، تبلیغات دهان‌به‌دهان می‌گوییم.

مثلاً وقتی یکی از مشتریان شما از خروجی لیفت صورت راضی باشد، به بقیه هم پیشنهاد می‌دهد به شما سر بزنند. دلیل این مسئله هم مشخص است: ما دوست داریم پیشنهادهای خوب به دیگران دهیم تا خوب دیده شویم ? آن طرف ماجرا هم به حرف مشتری اعتماد دارد و می‌داند چیز بدی معرفی نمی‌کند.

تصویر زیر را ببینید؛ وقتی تبلیغات دهان‌به‌دهان روی غلتک بیفتد، تعداد مشتریانتان به‌صورت تصاعدی افزایش پیدا می‌کنند:

اثر تبلیغات پاکسازی صورت به‌شکل دهان‌به‌دهان

لازمهٔ رسیدن به این نقطه، ارائهٔ خدمات باکیفیتی است که مشتری ارزش آن را درک کند. برای مثال، وقتی دربارهٔ سالن شما حرف می‌زند، به مشاوره‌های رایگان هم اشاره می‌کند: خانم محمدی فقط به فکر پول نیست!

خب، این شکل از تبلیغات وقت‌گیر است! شما می‌توانید به آن‌ها انگیزه دهید تا به‌ازای معرفی مشتری جدید، پاداش بگیرند که به این شکل، بازاریابی ارجاعی می‌گوییم.

برای این کار هم راه‌های مختلفی وجود دارد:

  • پاداش مستقیم به‌ازای هر معرفی (مثلاً ۱۰ درصد تخفیف ماساژ صورت، هدیه‌دادن محصول آرایشی بهداشتی یا حتی پول نقد)
  • باشگاه مشتریان و جمع‌آوری امتیاز برای بردن جایزهٔ بزرگ

سومین راه، همکاری با کسب‌وکارهایی است که مشتریان آن‌ها احتمالاً مشتری شما هم هستند. مثلاً آرایش‌گرها و ناخن‌کارها با افرادی سروکار دارند که شاید به‌دنبال خدمات فیشیال پوست هم باشند و برعکس!

اینجا هم می‌توانید به‌جای تهاتر مشتری، مبلغی را برای هر معرفی در نظر بگیرید. برای مثال، با فروشنده‌های لوازم آرایشی داروخانه‌ها صحبت کنید تا به‌ازای پرداخت کمیسیون، برای شما مشتری بفرستند.

مردم به تبلیغ فیشیال پوست تخصصی به‌صورت شفاهی به چشم یک پیشنهاد خوب نگاه می‌کنند و نه تبلیغ! به همین خاطر، شانس زیادی برای پذیرش آن وجود دارد.

دوره جدید و رایگان آموزش تولید محتوای تبلیغاتی
دوره جدید و رایگان آموزش تولید محتوای تبلیغاتی

در این دورهٔ ۴ ساعته با کمک اساتید باتجربه یاد می‌گیرید چطور بنر، ویدیو و متن تبلیغاتی عالی و موثر را خودتان آماده کنید تا بازدهی تبلیغات را چند برابر کنید!

مشاهده دوره arrow-left

۲. ارسال پیامک، راهی ارزان و پربازده برای تبلیغات پاکسازی صورت است

از وقتی سروکلهٔ پیامک پیدا شد، کسب‌وکارها از این کانال برای تبلیغات استفاده کردند. خیلی‌ها فکر می‌کنند با آمدن اینترنت و کانال‌های آنلاین، این کانال از دور خارج شده است؛ ولی طبق اطلاعات موجود، ۹۶ درصد مارکترهایی که سراغ پیامک رفته‌اند، اعلام کرده‌اند این کار به افزایش سود کسب‌وکار منجر شده است.

طبق نظرسنجی ما، ۶۱ درصد مدیران مارکتینگ کسب‌وکارهای ایرانی که بیشترین بودجهٔ خود را با هدف افزایش فروش خرج کرده‌اند، پیامک بیشترین بازدهی را برای آن‌ها داشته است. برای اینکه دربارهٔ عملکرد کسب‌وکارهای بزرگ در زمینهٔ بازاریابی و تبلیغات بیشتر بدانید، پیشنهاد می‌کنیم ایبوک «از مارکتینگ چه خبر؟» را رایگان دانلود کنید.

نظر مدیران مارکتینگ دربارهٔ روش‌های تبلیغات زودبازده و پربازده

بنابراین، بی‌راه نیست اگر بگوییم یکی از روش‌های موثر برای تبلیغات پاکسازی پوست، همین ارسال پیامک است.

شما می‌توانید به ۳ طریق از پیامک بهره ببرید:

  • انبوه

پیامک برای تعداد زیادی در لحظه فرستاده می‌شود و برای افزایش آگاهی مردم نسبت به سالن و خدماتی که ارائه می‌دهید، مناسب است؛ یعنی نام شما را سر زبان‌ها می‌اندازد.چون پیامک شما به دست افرادی با ویژگی‌های متفاوت می‌رسد، نمی‌توانید پیامکی متناسب با نیاز آن‌ها بفرستید؛ پس شانس کمی برای جذب مستقیم مشتری دارید.

  • منطقه‌ای

در ارسال منطقه ای، پیامک برای افراد منطقه‌ای که شما مشخص می‌کنید ارسال خواهد شد. افرادی که در اطراف سالن شما زندگی می‌کنند، بیشترین پتانسیل را برای مشتری‌شدن دارند. مثلاً اگر کلینیک شما در پاسداران است، می‌توانید پیامک خود را به دست کسانی برسانید که در این محله و محله‌های اطراف آن زندگی می‌کنند.

شاید پیشنهاد خاصی برای کارمندان یا دانشجویان داشته باشید. پیامک را برای منطقه‌ای می‌فرستید که احتمال حضور آن‌ها بیشتر است؛ ولی برای این کار، یک روش بهتر داریم.

ارسال منطقه‌ای هم برای جذب مشتری جدید و هم برای افزایش آگاهی از برند مناسب است.

  • هدفمند (رفتارمحور)

شواهد و نتایج تحقیقات نشان می‌دهد هرقدر پیام شما شخصی‌سازی‌شده‌تر باشد، شانس بیشتری برای جذب مشتری دارید. وقتی بدانید پیامک شما به دست کدام گروه از مشتریان می‌رسد، می‌توانید پیامی متناسب با نیاز و علاقهٔ آن‌ها آماده کنید.

به نظر شما یک دانشجو و یک کارمند باسابقه به یک شکل تصمیم می‌گیرند؟ یک بودجهٔ یکسان برای پاکسازی صورت خرج می‌کنند؟ یک پیشنهاد آن‌ها را وسوسه می‌کند؟ شاید یکی به تخفیف زیاد توجه کند و دیگری بیشتر به‌دنبال کیفیت بالا همراه با مشاوره رایگان باشد.

از طرفی، همهٔ مردم که مشتری شما نیستند؟ مشتریان شما به‌طور کلی یک سری ویژگی مشترک مثل سن، جنسیت و درآمد دارند که علاقه و نیاز آن‌ها هم مثل هم است.

برای مثال، آن‌ها به ظاهر خود اهمیت می‌دهند و حاضرند پول زیادی برای آن خرج کنند یا شاید دوست دارند به‌دلیل مشغلهٔ زیاد، ترجیح می‌دهند خدمات متنوع از پاکسازی صورت تا کاشت ناخن را یکجا دریافت کنند.

ارسال هدفمند پیامک، بهترین روش برای جذب مشتری جدید از طریق پیامک به حساب می‌آید؛ چراکه افرادی را گلچین کرده‌اید که جزو جامعۀ هدف شما هستند.

یکی از مهم‌ترین لازمه‌های موفقیت در این شکل از تبلیغات، استفاده از یک متن تبلیغ برای پاکسازی پوست است که توجه گیرنده را به خود جلب کند. در ادامۀ مقاله به متون تبلیغاتی هم خواهیم پرداخت!

 تبلیغات پاکسازی صورت از طریق پیامک

برای ارسال پیامک هدفمند بدون نیاز به خرید پنل و خط اختصاصی، می‌توانید روی یکتانت حساب کنید. کافی است در پنل یکتانت ثبت‌نام کنید و پس از شارژ اکانت خود، به ۳ طریق مخاطبان خود را هدف بگیرید:

  • ویژگی‌های رفتاری و علایق مثل علاقه‌مندان به مهاجرت
  • شغل و صنف مثل افرادی که در حوزهٔ صادرات و واردات کار می‌کنند
  • موقعیت مکانی به‌صورت زنده و دقیق بر اساس ناحیهٔ چندضلعی یا استانی مثل افراد ساکن در تهران

تنظیمات کمپین تبلیغات پیامکی در پنل ارسال پیامک یکتانت

۳. تبلیغات در سایت‌های پربازدید

وقتی از سایت‌های پربازدید صحبت می‌کنیم، منظور میلیون‌ها کاربری است که وارد این سایت‌ها می‌شوند؛ پس می‌توان گفت چنین سایت‌هایی، مکان بسیار مناسبی برای تبلیغات پاکسازی پوست به حساب می‌آیند.

شما با سرویس‌های متنوع یکتانت، می‌توانید به اهداف مختلفی از جمله افزایش آگاهی مردم نسبت به سالن شما، جذب لید (مشتری راغبی که به خدمات شما علاقه دارد) و افزایش فروش (جذب مشتری) بهره ببرید.

تبلیغات کلیکی یکتانت مقرون‌به‌صرفه است؛ چراکه وقتی پول می‌دهید که مشتری شما روی تبلیغ کلیک کند. برای اجرای کمپین، شما به یک صفحه نیاز دارید که به آن لندینگ پیج می‌گوییم.

شما می‌توانید برای سالن خود سایتی طراحی کنید و تمام خدماتی را که ارائه می‌دهید، معرفی کنید؛ ولی نیاز نیست برای تبلیغات کلیکی حتماً سایت داشته باشید!

سرویس‌های لندینگ‌ساز مثل لندین به شما کمک می‌کنند یک صفحه طراحی کنید و از آن برای تبلیغات یا حتی جذب مشتری از راه‌های دیگر مثل ارجاع مشتری توسط کاربران نی‌ی سایت بهره ببرید.

حالا چطور از تبلیغات یکتانت استفاده کنید؟ یکی از بهترین راه‌ها که برای تبلیغات پاکسازی صورت مناسب است، گرفتن لید است. وقتی کاربر روی تبلیغ کلیک می‌کند، به صفحهٔ شما می‌آید و با خدمات و مزایای شما آشنا می‌شود.

در نهایت، با یک پیشنهاد جذاب، او را به پرکردن فرمی برای دریافت مشاوره رایگان ترغیب می‌کنید. فقط توجه داشته باشید که اگر بتوانید زمان بین پرکردن فرم و تماس تلفنی را کوتاه کنید، شانس زیادی برای تبدیل او به مشتری دارید. به‌ قول قدیمی‌ها، تا تنور داغ است باید نان را بچسبانید!

کدام روش‌های برای جذب لید مناسب است؟ شما می‌توانید از تبلیغات همسان هدفمند و تبلیغات پوش نوتیفیکیشن بهره ببرید. یکی از مزایای پوش نوتیفیکیشن برای تهرانی‌ها این است که می‌توانند کاربران یک محلهٔ مشخص را هدف بگیرند.

به‌طور کلی، ما به شما کمک می‌کنیم یک گروه هدف مشخص را با تبلیغات جذب کنید. برای مثال، تبلیغ شما فقط در صفحه‌ای با موضوع مراقبت از پوست یا فواید مزوتراپی صورت نمایش داده می‌شود.

از طرفی، این امکان وجود دارد که با کمک تبلیغات رفتارمحور یکتانت، افرادی با ویژگی‌های مشخص را هدف بگیرید؛ مثل زنان، مردان یا افراد علاقه‌مند به مد و زیبایی.

کارشناسان ما در یکتانت آماده‌اند با ارائهٔ مشاوره رایگان از ابتدا تا انتهای کمپین، به شما کمک کنند به اهداف خود برسید. کافی است همین حالا ثبت‌نام کنید و در بخش «راهنمایی و پشتیبانی» درخواست مشاوره را ثبت کنید.

مقاله پیشنهادی: ۱۰ روش تبلیغ کاشت ناخن + ۱۰ نمونه متن جذاب و زیبا!

۴. شبکه‌های اجتماعی، اهرمی قدرتمند برای جذب مشتری است

با استفاده از شبکه‌های اجتماعی، به قشر بسیار بزرگی از کاربران دسترسی خواهید داشت؛ افرادی که ساعات زیادی را در روز به گشتن در این شبکه‌ها اختصاص می‌دهند. چنین افرادی معمولاً صفحه‌های کسب‌وکارها و فروشگاه‌ها را در اینستاگرام دنبال می‌کنند و راهکارهای مناسب برای رفع نیازهای خود را در همین شبکه جست‌وجو می‌کنند.

برای بهره بردن از ظرفیت‌ شبکه‌های اجتماعی و به‌طور مشخص اینستاگرام، دو رویکرد پیش رویتان خواهد بود:

اول، ساخت یک اکانت در این پلتفرم و تولید محتوا به‌منظور جذب مخاطب و تبدیل آن‌ها به مشتری. همان‌ طور که می‌دانید، انجام این کار هیچ هزین‌ای روی دستتان نمی‌گذارد، ولی برای نتیجه گرفتن باید روی آن وقت بگذارید.

تبلیغات پاکسازی صورت با تولید محتوا در اینستاگرام

می‌توانید نمونه کارهایتان را در اینستاگرام پست کنید؛ مثلاً عکس‌های قبل و بعد مراجعان. همچنین می‌توانید به ریلزها تکیه کنید؛ مثلاً ریلز فرایند میکرونیدلینگ. ریلزها کار پیامک انبوه را می‌کنند: افزایش آگاهی ?

برگزاری مسابقه را فراموش نکنید؛ راه‌های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد. می‌توانید در استوری‌ سؤال بپرسید و از فالوورها بخواهید جواب را برایتان بفرستند. همچنین می‌توانید یک جایزه کوچک هم در نظر بگیرید تا مخاطب به شرکت در مسابقه تشویق شود.

با بزرگ‌شدن صفحه و پررنگ‌شدن فعالیتتان در این فضا، کامنت‌ها و دایرکتتان پر می‌شود از سوالاتی که در ذهن مشتریان احتمالی نقش بسته‌اند. حتماً در اسرع وقت این سؤالات را پاسخ دهید. از منظر روان‌شناسی، وقتی مشتری سریع‌تر پاسخش را دریافت کند، احساس ارزشمندبودن پیدا می‌کند؛ همچنین با این کار، شما هم به‌عنوان یک کسب‌وکار حرفه‌ای تلقی خواهید شد و احتمال جذب مشتری بالا خواهد رفت.

در کل، داشتن یک اکانت پربار در اینستاگرام و فعالیت مستمر و اصولی در آن، می‌تواند تبلیغ بسیار مناسبی برای کلینیک پاکسازی پوست باشد. البته برای بزرگ و معروف‌شدن صفحه‌تان راهکار راحت‌تری هم وجود دارد.

می‌توانید به‌منظور اجرای یک کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ، سراغ اینفلوئنسرها بروید! افرادی که دنبال‌کنندگان زیادی دارند و می‌توانند به‌عنوان کانالی مناسب برای پروموت کسب‌وکار شما فعالیت کنند.

آن‌ها را به سالن خود دعوت کنید و خدمات خود را به آن‌ها ارائه کنید. مثلاً ابروهایشان را رایگان لیفت کنید! معمولاً روال کار به این شکل است که اینفلوئنسر از لحظه‌به‌لحظه حضور در کلینیک محتوا تولید می‌کند و پس از آن، بسته به توافق طرفین، محتوا را به‌صورت پست یا استوری در صفحه خود قرار می‌دهد و دنبال‌کنندگانش را از خدمات شما آگاه می‌کند.

اگر اینفلوئنسرهای مناسبی انتخاب کنید که مخاطبانشان با بازار هدف شما هم‌خوانی داشته باشند، نتیجۀ مطلوبی از این نوع کمپین‌ها خواهید گرفت.

مقاله پیشنهادی: ۱۱ راه تبدیل فالوور به مشتری در اینستاگرام

۵. با سایت‌های تخفیفی همکاری کنید

احتمالاً سایت‌هایی مثل تخفیفان و نت‌برگ را بشناسید. محبوبیت این پلتفرم‌ها، از این جهت است که مردم می‌توانند بلیط و خدمات مکان‌های مختلف را با تخفیف و قیمت پایین‌تر تهیه کنند.

استفاده از این پلتفرم‌ها و فروش با تخفیف خدمات، می‌تواند جزو آن دسته از تبلیغات پاکسازی پوست باشد که سیل مشتریان را به سمتتان روانه می‌کند.

تبلیغات پاکسازی صورت با کمک تخفیفان

البته توجه داشته باشید که تخفیف پیشنهادی باید معقول باشد. به بیانی دیگر، نباید سودتان را فدای جذب مشتری کنید، چراکه در نهایت چیزی عایدتان نخواهد شد.

مهم‌ترین مزیت استفاده از سایت‌های تخفیفی، دیده شدن کسب‌وکارتان در سطحی وسیع است. شاید همۀ افرادی که تبلیغتان را می‌بینند، لزوماً فایده‌ای برایتان نداشته باشند؛ ولی بدون شک، درصدی از آن‌ها، می‌توانند جزو جامعۀ هدفتان باشند و به‌خاطر تخفیفی که ارائه می‌کنید، ترغیب شوند سراغتان بیایند.

مخلص کلام، با کمک این سایت‌ها، فروشتان افزایش پیدا می‌کند. چراکه کاربری پیشنهادتان را می‌بیند که به خدمات شما واقعاً نیاز دارد.

خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!
خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!

هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم.

۶. موقعیت مکانی خودتان را در نقشه‌ها ثبت کنید

قبول دارید با ظهور نقشه‌های اینترنتی، پیداکردن آدرس‌ها بسیار راحت‌تر از گذشته شده است؟ اغلب مردم ترجیح می‌دهند از خدمات سالن‌هایی استفاده کنند که به محل زندگی یا کار آن‌ها نزدیک‌تر است.

به همین خاطر، اولین کاری که می‌کنند عبارت‌هایی مثل «سالن زیبایی در نیاوران» را جست‌وجو می‌کنند؛ بنابراین ثبت موقعیت مکانی سالنتان در این نقشه‌ها، می‌تواند شانس دیده‌شدن شما را افزایش دهد.

وقتی موقعیت مکانی سالن را در گوگل مپ ثبت کنید، شانس زیادی دارید که قبل از نتایج جست‌وجو دیده شوید. حتی نیاز نیست کاربر به محله یا شهر در عبارت جست‌وجوی خود اشاره کند؛ چراکه سالن‌های نزدیک به موقعیت مکانی برای او لیست می‌شود.

لوکال پک گوگل

 

همچنین، مشتریانتان می‌توانند نظر خودشان را در اینجا ثبت کنند و از ۰ تا ۵ به شما امتیاز دهند. هرقدر امتیازتان بیشتر باشد و نظرات مثبت‌ بیشتری راجع‌ به خدمات شما ثبت شود، شانستان برای جذب مشتری جدید بالاتر خواهد رفت؛ پس منطقی است که از مشتریان بخواهید به شما امتیاز دهند و نظرشان را بنویسند. در ضمن، می‌توانید عکس‌‌های محل کارتان و شماره‌تلفن سالن را هم در این بخش ثبت کنید.

برای اینکه سالن خود را به گوگل مپ اضافه کنید، مقالهٔ «آموزش ثبت لوکیشن در گوگل مپ با گوشی و کامپیوتر» را حتماً بخوانید.

همان‌ طور که گفتیم، نباید از مسیریاب‌های ایرانی غافل شوید. به‌خاطر مشکلاتی مثل تحریم‌ها و عدم‌دسترسی به نمونه‌های خارجی، بسیاری از هموطنانمان سراغ نشان و بلد می‌روند؛ بنابراین، حضور در این نقشه‌ها هم برای موفقیت تبلیغات پاکسازی پوست ضروری است.

تصویر زیر نتایج جست‌وجو در بلد را نشان می‌دهد:

پاکسازی صورت در بلد

۷. تراکت پخش کنید

یکی از رویکردهای سنتی که همچنان کاربرد دارد و اتفاقاً به درد تبلیغات پاکسازی پوست هم می‌خورد، پخش تراکت است. تراکت مخصوصاً برای جذب مشتریان محلی بسیار مناسب است. مثلاً اگر کلینیک در پاسداران است، با پخش تراکت در کوچه‌پس‌کوچه‌های این محله، می‌توانید توجه ساکنان پاسداران را جلب کنید.

نکتۀ بسیار مهم در طراحی، داشتن خلاقیت است. فقط شما نیستید که می‌خواهید با این رویکرد تبلیغات کنید؛ کلی کسب‌وکار دیگر، در زمینه‌های مختلف وجود دارند و ممکن است تراکتتان در بین انبوه تبلیغات این‌چنینی گم شود.

حتماً از کد QR روی تراکت بهره ببرید. کدی که حاوی لینکی به سایت یا صفحه اینستاگرام باشد. همچنین می‌توانید لینک آدرس در گوگل مپ را با کد QR ارائه کنید.

حتماً برای استفاده از جملات تبلیغاتی برای پاکسازی پوست برنامه داشته باشید. حتی اگر طرحتان خیره‌کننده باشد، بدون متن مناسب نمی‌توانید خروجی مدنظر را به دست آورید. در نظر داشته باشید که باید مزایای رقابتی خود را در تراکت برجسته و واضح بیان کنید.

تمام خدمات خود را همراه با قیمت لیست نکنید؛ راه بهتر این است که مهم‌ترین و خاص‌ترین خدماتی که ارائه می‌دهید، برجسته کنید تا توجه افراد را جلب کنید. چیزی که شما را از دیگر سالن‌ها متمایز می‌کند.

جدا از همۀ این‌ها، می‌توانید پیشنهادی ویژه برای کسانی که از طریق تراکت با شما آشنا شدند ارائه کنید. مثلاً ۵ درصد تخفیف روی تمامی خدمات، در صورتی که تراکت در هنگام مراجعه ارائه شود.

 

۸. در گوگل تبلیغ کنید!

می‌توانید از پتانسیل بالای گوگل برای تبلیغ سالن خود بهره ببرید. روش کار مثل تبلیغات کلیکی یکتانت است؛ یعنی شما به یک صفحه نیاز دارید که وقتی کاربر روی تبلیغ کلیک می‌کند، به آن هدایت شود.

فقط قبل از اینکه سراغ گوگل ادز بروید، باید راجع به کلمات کلیدی مربوط به حوزۀ فعالیتتان تحقیق کنید. بحث را کوتاه کنیم. مثلاً برای شما، کلمۀ کلیدی پاکسازی پوست گزینۀ مناسبی خواهد بود. به این ترتیب و پس از اعمال تنظیمات لازم، وقتی کسی این عبارت را سرچ می‌کند، لینک شما در صفحهٔ نتایج جست‌وجو نمایش داده می‌شود.

این روش خیلی سریع‌تر از سئو جواب می‌دهد و برای جذب لید و فروش بسیار مناسب است. برای گرفتن لید، یک فرم ساده طراحی کنید تا مشتری گیج نشود. پس از آن، خیلی سریع با او تماس بگیرید. یک پیشنهاد ویژه مثل مشاوره رایگان یا تخفیف در جذب آن‌ها تاثیرگذار است.

بیایید یک نمونه را با هم ببینیم.

تبلیغات پاکسازی صورت در گوگل

افزونه‌های گوگل ادز به شما کمک می‌کنند موارد اضافی را رایگان به تبلیغ اضافه کنید و فضای بیشتری را به خود اختصاص دهید. برای مثال، تبلیغ اول تصویر بالا از افزونه استفاده کرده است تا کاربر را به سایر صفحه‌های سایت مثل «آنالیز پوست با دستگاه» هم هدایت کند.

وقتی روی تبلیغ کلیک کردیم، به لندینگ پیج آن‌ها هدایت شدیم که بد نیست چند نکته دربارهٔ آن به شما بگوییم؛ چون به دردتان می‌خورد.

راه‌های تماس همراه با پیشنهاد «مشاوره رایگان» در بالای صفحه آمده است. آن‌ها خیلی واضح و مشخص به مخاطب خود گفته‌اند که چه کاری را در چه شهری انجام می‌دهند. اگر به عبارت جست‌وجوی ما دقت کنید، «تهران» را در آن می‌بینید.

از دیگر ویژگی‌های لندینگ آن‌ها نمونه کارهای قبل و بعد از پاکسازی است. آن‌ها همچنین از ویدئو برای معرفی خدمات خود استفاده کردند. در ادامه، پیشنهاد دریافت یک جلسه رایگان را برای گرفتن لید در نظر گرفتند تا مخاطب را به پرکردن فرم تشویق کنند.

آخرین ویژگی جذاب لندینگ پیج تاثیرگذار آن‌ها، رضایت مشتریان است که در قالب ۲ ویدئو در لندینگ آن‌ها آماده است.

لندینگ تبلیغات پاکسازی صورت در تهران

یکی دیگر از افزونه‌های خوب برای تبلیغات پاکسازی صورت، افزونهٔ Call است. با کمک این افزونه، شماره‌تلفن سالن به تبلیغ اضافه می‌شود و کاربر موبایل با کلیک روی آن، می‌تواند با شما صحبت کند. مزیت اصلی آن، رایگان‌بودن این کلیک است؛ یعنی اگر روی شماره‌تلفن کلیک کند و نه تبلیغ، مبلغی از حساب شما کسر نمی‌شود.

استفاده از افزونه Call برای تبلیغات در گوگل

پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی کامل با تبلیغات در گوگل، ایبوک «راهنمای جامع تبلیغات در گوگل، بهترین راه افزایش فروش» را رایگان دانلود کنید. با کمک این ایبوک، می‌توانید اولین کمپین را خودتان بسازید.

 

۹. با تبلیغات محیطی بیشتر شناخته شوید

اغلب سالن‌های زیبایی برای شناخته‌شدن در سطح شهر به سراغ تبلیغات بیلبوردی می‌روند. بیلبوردها معمولاً در نقاط شلوغ شهر نصب می‌شوند تا توجه هزاران نفر را جلب کنند.

از طرفی، شواهد حاکی از آن است مردم وقتی کسب‌وکاری روی بیلبورد می‌بینند، آن را معتبرتر در نظر می‌گیرند.

اجازه دهید یادآوری کنیم این شکل از تبلیغات گران‌تر از ۷ روش قبلی است؛ پس فقط زمانی سراغ آن بروید که بودجۀ کافی در اختیارتان است.

البته راه‌های ارزان‌تری برای این کار وجود دارد. مثلاً می‌توانید به سراغ استیشن بوردها بروید که بالای ایستگاه‌های اتوبوس نصب می‌شوند. یک راه ارزان‌تر دیگر، استندها و بنرهای تبلیغاتی است که می‌توانید جلوی سالن و سطح شهر بگذارید.

حتی می‌توانید از پرچم‌های ساحلی جلوی ساختمان محل سالن، برای پروموت مؤثرتر استفاده کنید.

بیلبورد تبلیغاتی

حالا که با این ۹ روش آشنا شدید، بیایید چند نمونه متن به‌همراه شعار تبلیغاتی پاکسازی پوست خدمتتان ارائه کنیم.

مقاله پیشنهادی: معرفی انواع تبلیغات محیطی همراه با نمونه‌های ایرانی

۱۵ متن تبلیغ برای پاکسازی صورت

اول از همه بیایید متون مناسب پیامک را بررسی کنیم. پیام ارسالی شما باید کوتاه باشد و در عین حال، توجه گیرنده را به‌بهترین شکل ممکن جلب کند. ذکر مزیت رقابتی، شما را در این امر یاری خواهد کرد.

مثلاً نمونۀ زیر را ببینید. این متن برای تبلیغ پاکسازی پوست برای عید نوشته شده است:

۱. سال نو را با پوستی نو و شاداب جشن بگیرید. ۲۰ درصد تخفیف تا آخر اسفند در کلینیک مهسا پیرانچلی.

در این متن، پیشنهاد ویژه‌ای ارائه شده است که ردکردن آن برای مخاطب سخت خواهد بود. همچنین محدود بودن زمان این پیشنهاد، حس فوریت را در گیرنده تقویت می‌کند که همین مسئله می‌تواند به افزایش نرخ تبدیل منجر شود.

برویم سراغ باقی نمونه متن‌ها:

۲. تسلیم گذر زمان و چروک‌ها نشوید! با کلیک روی لینک زیر و ثبت درخواست ویزیت، از تخفیف ۵ درصدی پاکسازی صورت برخوردار شوید.

۳. برداشتن خال‌های مادرزادی، میکرودرمی، پاک کردن تاتو، بوتاکس و هرگونه خدمات پوستی با تیمی حرفه‌ای در کلینیک شادپوست. برای رزرو وقت تماس بگیرید:

۴. پوستتان به نگهداری بیشتری نیاز دارد! برای برخورداری از خدمات فیشیال صورت همین حالا با ما تماس بگیرید.

۵. جوان‌سازی پوست صورت با جدیدترین دستگاه‌ها و به‌روزترین متد بین‌المللی. برای دریافت مشاوره رایگان، همین حالا تماس بگیرید!

۶. پوست شاداب و سرحال، چیزی است که همه می‌خواهند و ما این خواسته را محقق می‌کنیم. با ۵ سال سابقه در فیشیال تخصصی صورت، آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان هستیم.

۷. با اندولیفت پیشانی به دوران خوش جوانی بازگردید ? متقاضیان اندولیفت می‌توانند از خدمات مربوط به رفع تیرگی چشم به‌صورت رایگان بهره ببرند. رزرو وقت: (شماره‌تلفن)

۸. وقتشه با جوش‌های روی صورتت خداحافظی کنی! با جدیدترین دستگاه‌ها و یک تیم حرفه‌ای، شر آکنه و جوش رو برای همیشه از پوستت کم می‌کنیم(شماره‌تلفن)

۹. اول مشاوره و بعد پاکسازی صورت با ۲۰ درصد تخفیف ? ما در سالن مهتاب منتظر شما هستیم: (شماره‌تلفن)

۱۰. بوتاکس کلید جوانی است! برای دیدن نمونه کارها روی لینک زیر کلیک کنید.

متون بعدی مناسب تبلیغات همسان هستند که بالاتر راجع‌ به آن‌ها صحبت کردیم:

۱۱. جوان‌سازی پوست در کوتاه‌ترین زمان ممکن (تخفیف ویژه برای کارمندها)

۱۲. رادیو فرکوئنسی با جدیدترین دستگاه‌های روز دنیا، زیر نظر مجرب‌ترین متخصص‌ها + مشاوره رایگان

۱۳. ۲۰ درصد تخفیف برای فیشیال تخصصی صورت تا آخر این هفته (+ مشاوره رایگان)

۱۴. اول قیمت‌های پاکسازی صورت رو ببین و بعد وقت بگیر!‌ (+ مشاوره رایگان)

۱۵. فیشیال صورت، اکسیر جوانی برای حفظ شادابی پوست (امکان پرداخت اقساطی)

خب حالا هم روش‌های تبلیغات پاکسازی صورت را یاد گرفتید و هم ۱۵ نمونه متن در اختیارتان است که می‌توانید از آن‌ها الهام بگیرید؛ ولی برای موفقیت در تبلیغات سالن خود، باید چند نکته را حتماً در نظر بگیرید که در بخش بعدی بررسی می‌کنیم.

جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥
جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥

گوگل بی‌شک معدن مشتری است که حضور در آن در جذب مشتری و افزایش فروش تاثیر چشمگیری دارد؛ با تبلیغات در گوگل، محصول خودتان را به کسی معرفی می‌کنید که یا قصد خرید دارد یا در مرحلهٔ تحقیق است! ما به‌عنوان پارتنر رسمی گوگل آماده‌ایم در اجرا و مدیریت کمپین‌ها در کنار شما باشیم.

دریافت مشاوره رایگان arrow-left

چطور از تبلیغات پاکسازی صورت نتیجه بگیرم؟

برخی کارها هستند که اگر آن‌ها را جدی نگیرید، تبلیغاتتان هم راه به جایی نخواهند برد. شاید مهم‌ترین نکته مربوط به شناسایی مخاطب هدف باشد. چه کسانی را می‌خواهید هدف بگیرید؟ آن‌هایی که هزینه برایشان مهم نیست، ولی جمعیت کمتری دارند؟ یا آن‌هایی که دنبال خدمات ارزان‌تر می‌گردند، ولی تعدادشان بیشتر است؟

برای مثال، دو کلینیک اورانوس و دکتر نیلفروش‌زاده را در نظر بگیرید. سایت دکتر نیلفروش‌زاده روی موقعیت مکانی‌ خود که محله جردن است، تاکید دارد؛ پس می‌توان گفت جذب مشتریانی که به‌دنبال حفظ شان اجتماعی خود از طریق محصولات و خدماتی که تهیه می‌کنند، هستند، برای این کلینیک اولویت دارد. به عبارتی، مشتریانی که دغدغۀ مالی دارند، مخاطبان هدف آن‌ها نیستند. در طرف مقابل، کلینیک اورانوس با عبارت پاکسازی صورت اقساطی تبلیغ می‌کند و سعی می‌کند روی بخشی از بازار دست بگذارد که به خدمات آن‌ها علاقه دارند و ترجیح می‌دهند هزینهٔ زیاد نکنند.

از طرفی، ممکن است خدمات شما برای آقایان باشد که در این صورت، بهتر است تبلیغ را فقط به آن‌ها نشان دهید تا نتیجه بگیرید. در کل، شناخت بازار هدف و مخاطب تبلیغات برای تدوین استراتژی تبلیغات ضروری است. پیشنهاد می‌کنیم مقالهٔ «بازار هدف چیست + راه‌های شناسایی Target Market» را در این زمینه حتماً مطالعه کنید.

مسئلهٔ بعدی که باید به آن پرداخته شود، تعیین مزیت رقابتی است. به ساده‌ترین زبان، مزیت رقابتی دلیلی است که باعث می‌شود مشتری به‌جای رقبا سراغ شما بیاید. ممکن است تصمیم بگیرید داروهای مراقبتی را رایگان به مشتریان اهدا کنید؛ اگر این کار از نظر مالی صرف داشته باشد، یک مزیت رقابتی بی‌نظیر محسوب می‌شود.

شاید هم مزیت شما دستگاه‌هایی باشند که فقط کلینیک شما در اختیار دارد. برخورداری از تکنولوژی روز، بسیاری را متقاعد خواهد که سراغ شما بیایند. حتی قیمت پایین هم مزیت رقابتی به حساب می‌آید؛ بسته به مخاطبی که دارید.

بودجه‌ای که برای تبلیغات در اختیار دارید هم تعیین‌کننده است! اگر پول زیادی ندارید، سراغ روش‌های ارزان‌تر و البته هدفمندتر بروید. مثل تبلیغات پیامکی و تبلیغ در سایت‌های پربازدید. به این ترتیب، شانس جذب مشتری بیشتری هم خواهید داشت.

اگر دستتان بازتر است، تبلیغات محیطی می‌توانند افراد بیشتری را با برندتان آشنا کنند.

در نهایت، فراموش نکنید که تبلیغات یک پروسۀ دائمی است. این‌طور نیست که یک بار تبلیغ کنید و تا ابد از آن بهره‌مند شوید. اگر قصد دارید مشتریانی را از طریق تبلیغات جذب کنید که بعد از دیدن تبلیغ وقت بگیرند، باید به این پارامترها و دیگر عوامل مثل نحوهٔ قیمت‌گذاری هم توجه کنید. پیشنهاد ما این است چند روش را در سبد تبلیغات و بازاریابی بگذارید تا بتوانید مراحل جذب مشتری و فروش بیشتر را به‌خوبی دنبال کنید؛ از آگاهی تا حفظ مشتری و وفاداری!

مقاله پیشنهادی: ۹ روش و ۱۶ نمونه متن تبلیغ خدمات پوستی و لیزر موهای زائد

با تبلیغات پاکسازی صورت، شناخته شوید و مشتری جذب کنید!

برای اینکه سود کنید، باید مشتری داشته باشید! برای جذب مشتری، باید برندتان را به دیگران بشناسانید. تبلیغات یکی از بهترین راه‌ها برای معرفی شما به جامعۀ هدفتان است.

در این مقاله، ۸ روش تبلیغات پاکسازی پوست را بررسی کردیم که هرکدام برای دستیابی به هدفی مناسب‌ترند. اگر راهکار دیگری را امتحان کرده‌ و جواب گرفته‌اید، حتماً در بخش نظرات بنویسید.

4.5/5 - (8 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
khadije parvin
khadije parvin
9 ماه قبل

عالی و پر محتوا بود مطالب سپاس

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
پاسخ به  khadije parvin
9 ماه قبل

خیلی خوشحالیم اینو می‌شنویم 🙂
ممنون که به ما فیدبک می‌دین.

آموزش ساخت بهترین محتوای تبلیغاتی