به نیروی متخصص تبلیغات نیاز دارید؟ «آنالیز» اینجاست 🤝

۱۰ نمونه متن زیبا برای تبلیغ کاشت ناخن + ۱۰ روش مطمئن

مقالات دیجیتال مارکتینگ | فاطمه هدیه‌لو | تاریخ بروزرسانی : ۱۶ بهمن ۱۴۰۲

۱۰ نمونه متن زیبا برای تبلیغ کاشت ناخن + ۱۰ روش مطمئن

فرقی ندارد کجا باشید، تقریباً یک نفر پیدا می‌شود که به درآمد کاشت ناخن اشاره کند و با مثلاً درآمد دکترها و جراح‌ها مقایسه کند؛ بگذریم که این مقایسه، مقایسهٔ درستی نیست و هر ناخن‌کاری هم به چنین درآمدی نمی‌رسد.

موضوع اصلی این است که چطور بتوانیم از چنین بازار شلوغی مشتری بگیریم، آن درآمد که جای خود!

خب، جای درستی آمده‌اید؛ چون قرار است ۱۰ روش تبلیغ کاشت ناخن را با هم بررسی کنیم و سپس ۱۰ نمونه متن هم برای معرفی خدمات خود بخوانید.

اگر آماده‌اید، بیایید ببینیم چطور مردم را با خدمات خود آشنا و علاقه‌مند کنید که در نهایت زیر دست شما بنشینند.

 

۶ روش جذب مشتری برای کاشت ناخن با کانال‌های دیجیتال

خوبی کانال‌های دیجیتال برای تبلیغات کاشت ناخن این است که این کانال‌ها پنجره‌ای به زندگی روزانهٔ هر فرد برای شما باز می‌کنند.

شما می‌توانید در میان گشت‌وگذارهای روزانهٔ افراد در اینترنت تبلیغ خود را به مشتری نمایش دهید و به‌علاوه، با هر مشتری به زبانی سخن بگویید که بیشتر می‌پسندد.

در ادامه ۶ روش دیجیتال جذب مشتری خدمات ناخن را بررسی می‌کنیم.

 

۱. اول از همه، لوکیشن خودتان را در نقشه‌های آنلاین ثبت کنید

آخرین مرحلهٔ هر تبلیغی برای خدمات ناخن این است که مشتری آدرس شما را بگیرد، مراجعه کند و هیچ روشی برای آدرس‌دادن، ساده‌تر از لوکیشن روی نقشه‌های آنلاین نیست.

شما این لوکیشن را می‌توانید در بایوی صفحه‌های اجتماعی یا سایت خود قرار دهید تا کاربران با یک کلیک آن را پیدا کنند.

همین طور وقتی افراد نام سالن شما را بشنوند، با جست‌وجو در گوگل به این لوکیشن می‌رسند. به‌علاوه، افرادی که از نظر جغرافیایی به شما نزدیک هستند، با جست‌وجو برای خدمات ناخن در گوگل، سالن شما را در میان نتایج خواهند دید.

برای مثال، در تصویر زیر می‌بینید که با جست‌وجوی «کاشت ناخن تهران» لیستی از سالن‌ها پیشنهاد شده است:

تبلیغ کاشت ناخن با کمک گوگل مپ

بعضی مشتریان شما، قبل از انتخاب سالن، نظرات افراد را که در لوکیشن گوگل شما ثبت شده می‌خوانند. می‌توانید از مشتریان خود بخواهید نظرشان را آنجا ثبت کنند تا خیال این افراد را از کاردستی خودتان راحت کنید.

این مسئله یکی از اصول روانشناسی در فروش به‌نام سوشال پروف است: مردم دوست ندارند کاری را انجام دهند که سایر افراد تایید می‌کنند و انجام می‌دهند.

البته فقط به ثبت لوکیشن در گوگل مپ اکتفا نکنید و در نقشه‌های ایرانی مثل بلد و نشان هم لوکیشن سالن را ثبت کنید تا همهٔ مشتریان را جذب کنید:

ثبت سالن در نقشهٔ نشان برای تبلیغ کاشت ناخن

با حضور در نقشه‌های آنلاین، می‌توانید به مخاطب موارد زیر را نشان دهید:

  • تصاویری از محیط سالن و خدمات کاشت ناخن
  • ساعات کاری
  • آدرس
  • لینک سایت یا پیج اینستاگرام
  • نظرات مشتریان راضی
  • امتیاز سالن
دوره جدید و رایگان آموزش تولید محتوای تبلیغاتی
دوره جدید و رایگان آموزش تولید محتوای تبلیغاتی

در این دورهٔ ۴ ساعته با کمک اساتید باتجربه یاد می‌گیرید چطور بنر، ویدیو و متن تبلیغاتی عالی و موثر را خودتان آماده کنید تا بازدهی تبلیغات را چند برابر کنید!

مشاهده دوره arrow-left

۲. اینستاگرام را به معدن مشتری تبدیل کنید!

اگر در کار ناخن هستید، غافل‌شدن از اینستاگرام مثل گرفتن نفس کسب‌وکارتان است. چرا؟ به دلایل مختلف زیر:

  • محتوای بصری به‌خصوص ویدئویی برای شما مثل خون تازه در رگ است و حسابی می‌توانید خودتان را با آن پروموت کنید؛ از ساخت ویدئوهای جذاب با آهنگ‌های ترند و معرفی خدمات به هزاران نفر گرفته تا آموزش خدماتی که ارائه می‌کنید و اثبات توانایی‌های خودتان!
  • با گذاشتن نمونه کار افراد علاقه‌مندی را که هنوز تصمیم نگرفتند، مطمئن می‌کنید که شما می‌توانید
  • به پرسش‌های رایج مثل ساعت کاری، آدرس و تعرفه در یک هایلایت پاسخ می‌دهید
  • رضایت مشتریان خود را قالب ویدئو یا تصویر نمایش می‌دهید (بهتر است ویدئویی باشد)
  • با مشتری هر لحظه در ارتباط باشید و رابطهٔ بر پایهٔ پول را به رابطه‌ای بر پایهٔ اعتماد تبدیل کنید

می‌توان این لیست را ادامه داد، ولی اجازه دهید به همین چند مورد بسنده کنیم.

در تصویر زیر پست‌های اینستاگرام یک پیج خدمات ناخن را می‌بینید که همگی تصویر کارهای جذاب و زیبای سالن هستند.

تصویرهای این صفحه با پس‌زمینهٔ هماهنگ گرفته شده تا مخاطب مطمئن باشد همهٔ آن‌ها کار این سالن هستند:

پست‌های پیج اینستاگرام کاشت ناخن

بخش مهم دیگری که در صفحهٔ اینستاگرام باید به آن توجه کنید، نام پیج، نام کاربری و بایو است. اگر به نام کاربری خدمات ناخن دقت کرده باشید، اکثراً شامل عبارت‌هایی مثل Nail هستند.

در انتخاب نام کاربری، از ترکیب نام خودتان یا سالن به‌علاوهٔ کلماتی که بیانگر حرفهٔ شما هستند، استفاده کنید؛ مثلاً nastaran-nalis یا PaintingNailsByAtefeh.

برای نام پیج (اکانت) هم می‌توانید از الگوهای پرتکرار بین مشتریان خودتان استفاده کنید؛ یعنی چیزی که جست‌وجو می‌کنند. الگویی مثل الگوی زیر خوب است:

کاشت ناخن در [نام شهر یا منطقه]

بایو مثل تابلوی سالن کاشت ناخن شماست. در بایو همهٔ اطلاعات مهم را بیاورید؛ مثل نام خود، انواع خدمات، ساعات کاری، آدرس، شماره‌تلفن و لینک‌های مهم.

برای مثال در تصویر زیر، نمونهٔ خوبی از بایو را می‌بینید:

نمونه بایو پیج کاشت ناخن

اینکه چه لینک‌هایی را بگذارید، بستگی به شما دارد.

برای مثال، لینک لوکیشن نقشه‌های آنلاین را همه می‌توانند بگذارند؛ ولی اگر سایت داشته باشید، می‌توانید لینک آن را هم اضافه کنید.

همچنین جای لینک تلگرام یا واتس‌اپ برای نوبت‌دهی یا کانال تلگرام برای دیدن نمونه‌های بیشتر هم همین جاست؛ ولی چطور این همه لینک را یک‌جا بگذارید؟ از ابزارهایی مثل یک‌لینک استفاده کنید.

یک‌لینک یک لندینگ پیج ساده است که می‌توانید تمام اطلاعات کاربردی خود را به آن اضافه کنید. کاربر با کلیک روی لینک آن، وارد این لندینگ‌پیج می‌شود و می‌تواند همهٔ اطلاعات مورد نیاز خود را یک‌جا ببیند.
اگر این توصیه‌ها را به کار ببرید، پایه‌های یک پیج خوب را ساخته‌اید. در ادامه، باید کارهایی انجام دهید که از اینستاگرام مشتری جذب کنید.

اول سراغ امکاناتی بروید که خود اینستاگرام در اختیار گذاشته است: دیده‌شدن با تولید محتوای باکیفیت!

اگر محتوای خوبی تولید کنید، شانس راه پیداکردن شما به اکسپلور و دستیابی به مخاطبان وسیع‌تر بیشتر می‌شود.

از آن‌جا که کار شما با رنگ و زیبایی سروکار دارد، هرچه تصاویر و ویدیوهای باکیفیت‌تری بگیرید، محتوای بهتری تولید کرده‌اید. محتوای شما باید به‌خوبی ظرافت و زیبایی کار شما را به نمایش بگذارد و در عین حال، چشم‌نواز باشد.

از هشتگ‌های مرتبط و به‌روز هم غافل نشوید:

نمونه هشتگ برای تبلیغ کاشت ناخن

یک راه میان‌بر هم برای دیده‌شدن دارید و آن استفاده از آهنگ‌ها و صداهای ترند در ریلز اینستاگرام است.

هر چند وقت یک‌ بار آهنگ یا صدایی در اینستاگرام فارسی ترند می‌شود که اگر از آن‌ها در ویدیوهای خود استفاده کنید، شانس بیشتری برای دیده‌شدن دارید.

البته استفاده از آهنگ‌های ترند به‌تنهایی کافی نیست؛ بلکه وقتی با محتوایی خلاقانه و جذاب همراه شود، بازدیدهای چندصدهزاری یا حتی میلیونی به همراه خواهد آورد.

ویدیوی زیر نمونه‌ای از استفاده از آهنگ‌های ترند در اینستاگرام است:

 

 

برای تولید محتوا، می‌توانید از ایده‌های مقالهٔ «آموزش تولید محتوا در اینستاگرام + ایده» استفاده کنید.

قدم بعدی این است که از مشتریان بخواهید شما را معرفی کنند. کاری هم ندارد: از ناخن‌های خود عکس یا فیلم بگیرند و استوری کنند.

اگر تشویقی کوچک برای این کار در نظر بگیرید، نتیجهٔ خیلی بهتری خواهید گرفت. نمونه‌ای از معرفی پیج ناخن‌کار در استوری را در تصویر زیر می‌بینید:

استوری برای تبلیغ کاشت ناخن

شما هم از این معرفی‌ها به‌عنوان رضایت مشتریان قبلی استفاده کنید و هایلایتی را به آن اختصاص دهید؛ مثل تصویر بالا.

هنوز هم کارهایی هست که می‌توانید برای دیده‌شدن در اینستاگرام انجام دهید. سراغ پیج‌هایی با مخاطب نزدیک به خود بروید و تبادل کنید.

برای مثال شما پیج یک میکاپ‌آرتیست را به مخاطبان خود معرفی می‌کنید و او پیج شما را.

آخرین پیشنهادی که به شما در این بخش می‌دهیم تبلیغ کاشت ناخن در اینستاگرام است. در تبلیغات شما به پیج‌هایی با مخاطبان مشابه به‌ازای پرداخت هزینه، تبلیغ می‌دهید. ۲ راه هم دارید:

۱. یک بنر تبلیغاتی آماده کنید و با روش پرداخت به‌ازای هر ۱۰۰۰ بازدید به چند پیج مختلف تبلیغ دهید. این پیج‌ها تبلیغ شما را به هر تعداد مخاطبی که انتخاب کرده باشید، نمایش می‌دهند.

به این روش تبلیغات اینستاگرام تبلیغات بازدیدی می‌گویند و برای کسب‌وکارهایی که بودجهٔ محدودی دارند، گزینه‌ای عالی است. این روش کمک می‌کند افراد بیشتری با شما آشنا و حتی به خدماتتان علاقه‌مند شوند.

۲. حالا اگر بودجهٔ پروپیمانی برای تبلیغات در اینستاگرام داشتید، سراغ تبلیغات اینفلوئنسری بروید که در بخش بعد آن را بررسی می‌کنیم.

مقاله پیشنهادی: آموزش تولید محتوا در اینستاگرام (۱۲ ایده جذاب)

۳. اینفلوئنسرها می‌توانند تاثیرگذارترین مدافع خدمات شما باشند

در این روش به‌جای اینکه برای تبلیغات مستقیماً سراغ مشتری بروید، به کسانی تبلیغ می‌دهید که مورداعتماد آن‌ها هستند.

یادتان باشد فقط اینفلوئنسرهای پرفالوو و مشهور را انتخاب نکنید؛‌ بلکه گاهی اینفلوئنسری کوچک می‌تواند بازدهی عالی از تبلیغات به شما دهد.

مهم این است دنبال‌کنندگان این اینفلوئنسرها به خدمات شما علاقه داشته باشند؛ مثلاً پیج‌های مرتبط با زیبایی، مراقبت پوست‌ومو یا سبک زندگی که مخاطبان خانم زیادی دارند، مناسب شما هستند.

از آنجایی که کسب‌وکار شما فیزیکی است، استفاده از اینفلوئنسرهای محلی صرفهٔ زیادی برایتان خواهد داشت؛ چون مخاطبان این افراد جدا از علاقه، امکان استفاده از خدمات شما را به‌علت نزدیکی مکانی دارند.
خب چطور به اینفلوئنسرها تبلیغ دهید؟

یک روش این است که اینفلوئنسر شما در استوری با یک بنر ساده تبلیغ کند. در این روش باید مهم‌ترین اطلاعات را به او دهید.

برای مثال، مزیت رقابتی شما نسبت به دیگران چیست؟ قیمت مناسب‌تری دارید، طرح‌های ظریف‌تری اجرا می‌کنید، ناخن‌کار در محل دارید یا از مواد بهتری استفاده می‌کنید. غیر از این، معرفی هنرمند ناخن‌کار، بهترین نمونه‌کارهایتان، آدرس و تلفن را هم فراموش نکنید.

روش دیگر این است که اینلفوئنسر را به سالن خود دعوت کنید تا یک گزارش تصویری یا ویدیوی تبلیغاتی از خدمات شما تهیه کند. می‌توانید در عوض، برای او خدمات رایگان انجام دهید؛ البته در صورتی که پیج کوچکی داشته باشد.

در تصویر زیر یک نمونه از تبلیغ سالن زیبایی با حضور اینفلوئنسر در سالن زیبایی را می‌بینید:

نمونه تبلیغ کاشت ناخن با کمک اینفلوئنسر

روش‌های دیگری هم هست. اینفلوئنسر می‌تواند یک ویدیوی تبلیغاتی خلاقانه بدون مراجعه به سالن شما بسازد و در آن شما را معرفی کند.

این روش را فقط با اینفلوئنسری انجام دهید که هم طرفداران زیادی هم دارد، هم توانایی و خلاقیت خود را در ساخت ویدیوهای وایرال و جذاب ثابت کرده باشد.

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی – چه بازدیدی و چه اینفلوئنسری – برای رسیدن به اهداف زیر مناسب‌ است:

  • معرفی خدمات به بخشی از بازار که می‌توانند مشتری شما باشند؛ مثلاً خانم‌های شهر خرم‌آباد
  • جذب مشتری حضوری با کمک اینفلوئنسرها
  • جذب مشتری راغب با دادن پیشنهادهایی مثل پکیج‌های اقتصادی در یک لندینگ پیج ساده و منشن‌شدن لینک آن در استوری پیج‌ها یا اینفلوئنسرها
  • جذب فالوورها
  • وایرال‌شدن پست‌های ویدئویی با استوری‌کردن یکی از پست‌ها در استوری اینفلوئنسرها
  • تماس تلفنی
  • جذب ناخن‌کار برای همکاری
مقاله پیشنهادی: بهترین ایده های تولید محتوای ویدیویی برای رشد کسب‌وکار!

۴. پیامک ارزان‌ترین کانال قدرتمند دیجیتال برای شماست

اگر پیامک خوبی بنویسید، نتیجهٔ خوبی از این روش تبلیغ کاشت ناخن خواهید گرفت.

از پیامک در ۲ مرحلهٔ جذب مشتری و حفظ مشتری می‌توانید بهره ببرید.

  • جذب مشتری

در این مرحله به‌صورت انبوه پیامک می‌فرستید و لازم نیست شماره‌ها را از قبل جمع‌آوری کرده باشید؛ بلکه به یک پنل پیامکی با مخاطبان گسترده و دسته‌بندی‌شده نیاز دارید.

پنل ارسال پیامک یکتانت به شما کمک می‌کند از میان دسته‌های مختلف مخاطبان سالن خود را پیدا کنید و فقط به آن‌ها پیامک بزنید.

این دسته‌ها مناسب کسب‌وکار شماست:

  • خانم‌ها به‌ تفکیک سن
  • خانم‌ها به‌ تفکیک شهر و مناطق فقط در تهران
  • خریداران لوازم آرایشی‌بهداشتی
  • مخاطبان کلینیک‌های زیبایی
  • خانه‌دارها

گروه‌بندی در پنل پیامکی برای تبلیغ کاشت ناخن با پیامک به‌طور هدفمند

  • حفظ مشتری

هیچ‌وقت مخاطبی را که با صرف هزینه و زحمت به مشتری تبدیل کرده‌اید، پس از ارائهٔ خدمات به امان خود رها نکنید! در عوض، نام و شمارهٔ او را بگیرید تا بتوانید او را دوباره برگردانید.

پس از اینکه شماره‌های مشتریان را جمع‌آوری کردید، در پنلی با امکان بارگذاری شمارهٔ مخاطبان آپلود کنید.

به بهانه‌های مختلف هر چند وقت یک بار سراغ این افراد بروید و با پیشنهادهای جذاب مثل تخفیف یا طرح‌های جدید آن‌ها را برگردانید.

در اینجا به پنل‌هایی مثل پنل اس ام اس نجوا نیاز دارید. لیست خود را بارگذاری می‌کنید و متنی شخصی‌سازی‌شده برای هر مشتری می‌فرستید.

مثلاً تبریک تولد او بدون دادن هیچ پیشنهاد برای بازگشت و استفاده از خدمات سالن هم برای شما سود دارد؛ چراکه نام شما برای کسی که یک بار طعم خدمات شما را چشیده است، یادآوری می‌شود.

از طرفی، متوجه می‌شود شما فقط به فکر فروش خدمات نیستید و رابطهٔ صمیمی بین شما و او شکل می‌گیرد.

برای اینکه تبلیغ مؤثری داشته باشید، متن زیبا برای تبلیغ کاشت ناخن خیلی مهم است. تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا چند متن پیامک را بررسی کنیم و نکاتی را هم با شما در میان بگذاریم.

مقاله پیشنهادی: ۷ استراتژی بازگشت مشتری (بر اساس تجربه)

۵. هم در سایت‌ها و هم در اپلیکیشن‌های ایرانی تبلیغ کنید

اگر می‌خواهید یک سبد تبلیغاتی کامل داشته باشید، تبلیغات در سایت‌ها و اپلیکیشن‌های ایرانی را هم در برنامه بگذارید.

برای این تبلیغات به یک صفحهٔ فرود نیاز دارید. اگر سایت دارید، می‌توانید صفحه‌ای اختصاصی برای این تبلیغات در سایت خود بسازید.

در غیر این صورت، از سرویس‌های لندینگ‌‌ساز استفاده کنید و لندینگ پیجی ساده بسازید.

در این صفحه، راهی برای تماس با مشتری یا جمع‌آوری شماره‌های مشتریان قرار دهید. می‌توانید یک فرم کوتاه شامل نام و شمارهٔ مشتری قرار دهید تا بعداً با آن‌ها تماس بگیرید.

در همین صفحه، نمونه‌ کارهای تصویری و ویدیویی خود را بگذارید. اگر این ویدیوها جدا از نمایش ظرافت و زیبایی کار، رضایت مشتری را هم نشان دهد، در جلب اعتماد افراد موفق‌تر خواهید بود.

همچنین دربارهٔ مزیت‌های رقابتی یا دلایلی که افراد شما را انتخاب کنند، توضیح دهید. همین طور در پایان، بخشی برای پرسش‌های متداول در نظر بگیرید و به سؤال‌های پرتکرار مشتریان پاسخ دهید.

بعد از آماده‌سازی لندینگ‌ پیج، نوبت شروع تبلیغات است. یکتانت به شما کمک می‌کند مؤثرترین تبلیغات را در سایت و اپلیکیشن‌های ایرانی انجام دهید.

پس از ثبت‌نام در پنل یکتانت و همچنین شارژ اکانت، در سایت‌های ایرانی، ۲ روش تبلیغات همسان هدفمند و ریتارگتینگ را انجام دهید.

  • اول با تبلیغات همسان هدفمند مشتری راغب (لید) جذب کنید

تبلیغات همسان ظاهری شبیه به محتوای صفحه دارند و از این جهت مثل سایر تبلیغ‌ها آزاردهنده نیستند و مخاطبان با آن‌ها بهتر تا می‌کنند.

حالا تبلیغات همسان هدفمند علاوه‌بر ویژگی بالا، مخاطبان را هم به‌صورت هدفمند نشانه‌گیری می‌کند؛ در نتیجه، تبلیغ موثرتر است.

برای مثال، در تبلیغ همسان هدفمند کلیدواژه‌ای، صفحه‌هایی را برای نمایش تبلیغ انتخاب می‌کنید که شامل کلماتی مثل «مانیکور»، «کاشت ناخن» و «فرنچ» باشد.

انتخاب کلیدواژه برای تبلیغ کاشت ناخن به‌طور هدفمند در سایت‌های ایرانی

در تبلیغ همسان هدفمند رفتارمحور هم مخاطبان را بر اساس جنسیت و نوع رفتار در فضای آنلاین انتخاب می‌کنید.

برای ناخن‌کارها، نمایش تبلیغ کاشت ناخن به خانم‌های خانه‌دار یا علاقه‌مند به مد و زیبایی گزینهٔ مناسبی است:

گروه مخاطب در پنل یکتانت

  • با ریتارگتینگ بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کنید

کار با یک بار جذب مخاطب به صفحهٔ لندینگ‌پیج تمام نمی‌شود. در مرحلهٔ بعد باید مخاطبانی را که هنوز به مشتری تبدیل نشده‌اند، دوباره هدف بگیرید.

تبلیغات ریتارگتینگ سراغ این افراد می‌رود و با نمایش دوبارهٔ تبلیغات به آن‌ها کمک می‌کند بهترین نتیجه را از تبلیغات در سایت‌های ایرانی بگیرید.

در کنار ۲ کمپینی که گفتیم، تبلیغات در اپلیکیشن‌ ایرانی مثل کوییز آو کینگز یا آخرین خبر را هم انجام دهید تا پکیج تبلیغاتی خود را کامل کنید.

از طریق تبلیغات در سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها و بازی‌های موبایلی، مخاطب به لندینگ پیج شما می‌رسد. ۲ حالت دارد: یا پیشنهادتان را می‌پذیرد و اقدام موردنظرتان (مثل تماس تلفنی برای رزرو وقت) را انجام می‌دهد یا صفحه را می‌بندد.

حالا ریتارگتینگ تمام این افراد را دوباره در سایت‌های پربازدید با متنی متفاوت هدف می‌گیرد تا یادآوری کند برگردند؛ چون یک بار از صفحهٔ شما بازدید کرده‌اند و با شما آشنا شده‌اند، مرتبهٔ دوم شانس بیشتری برای تبدیل خواهید داشت.

مثلاً‌ متن تبلیغ ریتارگتینگ می‌تواند چنین چیزی همراه با تصویری مرتبط با کاشت ناخن باشد: ببین چی اینجاست؛ همونی که دنبالشی! (چون خبر دارید یک بار از لندینگ پیج شما سر زده است و علاقه و نیاز خود به کاشت ناخن را با این کار نشان داده است)

یادتان باشد با شروع کمپین تبلیغاتی کار شما تمام نمی‌شود؛‌ بلکه باید مدام نتایج را رصد کنید و هر جا را که لازم بود، بهبود دهید.

گاهی به‌علت بهینه‌نبودن لندینگ‌ پیج تبلیغات نتیجه نمی‌دهد؛ ممکن است اطلاعات زیادی از مخاطب خواسته باشید یا صفحه را شلوغ کرده باشید و مخاطب نتواند درست متوجه محتوای آن شود، شاید تعداد نمونه‌کارها زیاد یا کم باشد.

در بهینه‌سازی تبلیغات، گاهی باید خود تبلیغ بهینه شود! با تصاویر و متن‌ها مختلف تبلیغ را امتحان کنید تا به بهینه‌ترین حالت برسید.

در آخر هم ممکن است محل خوبی برای نمایش یا مخاطب درستی را در نظر نگرفته باشید!

برای مثال، ممکن است فرم لندینگ پیج خیلی خوب پر شود، ولی بعد از مدتی متوجه شوید نرخ پاسخ‌گویی به تلفن بسیار کم است.

دلیل این مسئله هم جذب لیدی است که کیفیت خوبی برای کسب‌وکارتان ندارد؛ می‌آیید کلیدواژه‌ها و محل نمایش را بهینه می‌کنید تا لید باکیفیتی سمت شما بیاید. مثلاً حجم تبلیغات را در اپلیکیشن‌ها با پرسونای خانم‌ را افزایش می‌دهید.

خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!
خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!

هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم.

۶. برای جذب مطمئن مشتری در گوگل تبلیغ کنید

یادتان است گفتیم مخاطبان برای پیداکردن سالن ناخن در گوگل جست‌وجو می‌کنند؟ غیر از ثبت لوکیشن، با تبلیغات در گوگل هم می‌توانید این افراد را جذب کنید.

مسئلهٔ مهم این است که دیگر نیاز نیست ماه‌ها برای سئو هزینه و همچنین محتوایی تولید کنید. فقط به چند لندینگ پیج قانع‌کننده نیاز دارید تا در نتایج جست‌وجو با ظاهری شبیه سایر نتایج ظاهر شوید.
تصویر زیر نمونه‌ای از این تبلیغات را نشان می‌دهد:

نمونه تبلیغ کاشت ناخن در گوگل

در تبلیغ گوگل عنوان و توضیحی که می‌نویسید، در جذب مخاطبان تعیین‌کننده است. می‌توانید پیشنهاد تخفیف، اطلاعات تماس و انواع خدمات را هم زیر توضیحات اضافه کنید.

برای مثال، در نمونهٔ اول، علاوه بر نوشتن کال‌تواکشن واضح و مشخص، به تمام سرویس‌های خود با افزونه‌های گوگل ادز اشاره کرده است.

البته نمونهٔ دوم تا حدودی بهتر عمل کرده است. اول اینکه متن تبلیغ کامل‌تری نوشته است و به مزیت رقابتی خود یعنی «اعزام نیروی متخصص به محل مدنظر مشتری» و همچنین «ارزیابی کیفی ناخن‌کارهای مجرب» اشاره کرده است.

در ادامه هم باز از افزونه‌های رایگان گوگل استفاده کرده تا هم سایر خدمات پرطرفدار را معرفی کند که به نیازهای مختلف پاسخ دهد و هم کد تخفیف مخصوص خود را در اختیار مشتری بگذارد.

برای تبلیغ در گوگل مثل تبلیغ در سایت‌ها و اپلیکیشن‌های ایرانی لازم است لندینگ‌ پیج داشته باشید. در این روش تبلیغ کاشت ناخن به‌ازای هر کلیک مخاطبان روی تبلیغ هزینه پرداخت می‌کنید؛ به همین دلیل هم به آن تبلیغات کلیکی گفته می‌شود.

نکته: اگر خواستید روی سئو سرمایه‌گذاری کنید، پیشنهاد ما این است به تکنیک‌های لوکال سئو تکیه کنید تا در عبارت‌های جست‌وجوی مکان‌محور مثل «ناخن کار سعادت‌آباد» رتبه‌های اول را از آن خود کنید.
تا اینجا با ۶ روش دیجیتال تبلیغات برای خدمات ناخن آشنا شدید. ادامهٔ مقاله دربارهٔ روش‌های سنتی تبلیغ خدمات ناخن است.

نمونه از نتایج فعالیت‌های مرتبط با لوکال سئو

۴ روش تبلیغ کاشت ناخن به‌صورت سنتی!

حتی بزرگترین سالن‌های ناخن هم بالاخره کسب‌وکاری محلی هستند و عمدهٔ مشتریان آن‌ها مردم دورواطراف یا همان شهر هستند. به همین دلیل هم روش‌های سنتی تبلیغ خدمات ناخن برای شما خیلی جواب می‌دهد.

در ادامه، ۴ روش را بررسی می‌کنیم.

۱. با تراکت خدمات خودتان را معرفی کنید

مردم محله‌های دوروبر را با تراکت از وجود سالن ناخن خود باخبر کنید. برخلاف باور عموم، تراکت روش تبلیغ مؤثری است؛ ولی مثل همهٔ روش‌های دیگر باید از آن درست استفاده کنید.

خب، چطور درست استفاده کنیم؟

  • متن خوبی شامل معرفی خدمات، تعرفه‌ها و مزیتی که نسبت به بقیه دارید، بنویسید
  • طراحی تراکت زیبا، ساده و خلوت باشد تا توجه را جلب کند
  • اطلاعات تماس را حتماً بنویسید
  • آدرس خود را بنویسید
  • آدرس پیج اینستاگرام را هم در تراکت بیاورید؛ پیشنهاد می‌کنیم QO Code بگذارید تا با اسکن آن، پیج اینستاگرام مستقیم باز شود
  • به مشتری هم بهانهٔ خوبی برای ارتباط دهید؛ مثلاً ۵ درصد تخفیف برای تحویل تراکت در نظر بگیرید

نمونه تراکت سالن ناخن

برخلاف نمونه‌ای که در تصویر می‌بینید، ما توصیه می‌کنیم فقط یک خدمت را تبلیغ کنید؛ یعنی از یک تراکت انتظار نداشته باشید ۲ کار برای شما انجام دهید.

مثلاً در همین نمونه بهتر بود برای فروش دورهٔ آموزشی، تراکت جداگانه‌ای طراحی شود؛ چراکه نه فرصت کردند به مزیت رقابتی خدمات ناخن خود اشاره کنند و نه آموزش!

نکته: می‌توانید QR Code را به شکلی تنظیم کنید تا یک‌لینک (در بخش‌های قبلی توضیح دادیم) باز شود.

 

۲. با سایر کسب‌وکارها همکاری کنید

به کسب‌وکارهایی فکر کنید که مخاطبان یکسانی با شما دارند. یک همکاری دوطرفه با این کسب‌وکارها شکل دهید و در ازای معرفی مشتری، مبلغی ازپیش‌تعیین‌شده را که می‌تواند درصدی از سود شما باشد، پرداخت کنید.

برای مثال، ناخن‌کارها و آرایشگرها مشتریان مشترک زیادی دارند. می‌توانید مثلاً یک آرایشگر عروس پیدا کنید و از او بخواهید مشتریان خود را برای کار ناخن پیش شما بفرستد.

هر کسب‌وکاری که خدمات مرتبط با زیبایی ارائه می‌دهد، از سالن‌های زیبایی گرفته تا فروشندگان لوازم آرایش، می‌توانند کسب‌وکاری باشند که قرار است برای شما مشتری بیاورند.

شما هم می‌توانید همین کار را برای این کسب‌وکارها انجام دهید و درصد خودتان را بگیرید!

 

۳. بنرهای لمپوست برای شما بهترین تبلیغات محیطی است

حتماً بنرهای تبلیغاتی شبیه به تصویر زیر را در سراسر شهر محلی زندگی خود دیده‌اید:

بنر لمپوست

به این بنرهای تبلیغاتی بنر لمپوست گفته می‌شود. بنرهای لمپوست روی پایه‌هایی با ارتفاع یک تا ۳ متر قرار می‌گیرند و مقاومت خوبی در برابر عوامل آب‌وهوایی مثل باد و باران دارند.

خوبی بنرهای لمپوست دوطرفه‌بودن آن‌ها است؛ یعنی عابران هر ۲ سمت خیابان می‌توانند تبلیغ شما را ببینند.

این بنرها هزینهٔ پایین‌تری نسبت به تبلیغات بیلبوردی دارند و مثل پرچم‌های ساحلی مزاحم فضای پیاده‌رو نمی‌شوند.

اغلب بنرهای لمپوست را پای چراغ‌های برق خیابان‌ها دیده‌اید. می‌توانید از این بنرها در خیابان‌های نزدیک به سالن خود یا حتی در سطح شهر استفاده کنید.

جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥
جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥

گوگل بی‌شک معدن مشتری است که حضور در آن در جذب مشتری و افزایش فروش تاثیر چشمگیری دارد؛ با تبلیغات در گوگل، محصول خودتان را به کسی معرفی می‌کنید که یا قصد خرید دارد یا در مرحلهٔ تحقیق است! ما به‌عنوان پارتنر رسمی گوگل آماده‌ایم در اجرا و مدیریت کمپین‌ها در کنار شما باشیم.

دریافت مشاوره رایگان arrow-left

۴. مرحلهٔ آخر کارتان، تبلیغات دهان‌به‌دهان است

تبلیغات دهان‌به‌دهان هم‌زمان سخت‌ترین و ساده‌ترین روش تبلیغ کاشت ناخن است.

ساده است؛ چون هزینه‌ای برای شما ندارد و مشتری آن را انجام می‌دهد. سخت است؛ چون مشتری این کار را برای هر کسب‌وکاری نمی‌کند!

باید آن‌قدر خوب باشید که ارزش معرفی به دیگران را پیدا کنید. هیچ‌کس نمی‌خواهد با معرفی کسب‌وکاری که در کیفیت کار آن تردید دارد، اعتبار خود را خدشه‌دار کند.

کیفیت هم فقط به ظرافت و زیبایی و دوام کاشت ناخن نیست؛ بلکه نوع برخورد شما و تجربه مشتری در سالن شما هم مهم است.

برای اثبات کاردرستی خود حتی نیاز است گاهی از کسب درآمد صرف‌نظر کنید.

مثلاً وقتی کسی با ناخن‌های به‌شدت آسیب‌دیده به شما مراجعه کرد، کار حرفه‌ای این است که از او بخواهید تا زمان ترمیم ناخن‌های خود صبر کند.

وقتی در جلب رضایت مشتری موفق شوید، تبلیغات دهان‌به‌دهان خودبه‌خود انجام می‌شود و هر مشتری راضی با خود چندین مشتری می‌آورد.

اثر تبلیغات دهان‌به‌دهان

اگر هنوز به مرحله‌ای نرسیده‌اید که از تبلیغات دهان‌به‌دهان بهره‌مند شوید، می‌توانید با هدیه‌ای کوچک مشتریان را تشویق کنید شما را معرفی کنند.

برای مثال، به‌ازای هر کسی که از طرف آن‌ها به شما مراجعه کرد، به مشتری ۱۰ درصد تخفیف دهید.

با همهٔ روش‌های دیجیتال و سنتی تبلیغات کاشت ناخن آشنا شدیم و حالا نوبت بخش جذاب نمونه متن تبلیغ کاشت ناخن است!

مقاله پیشنهادی: راهنمای تبلیغات محله ای و منطقه‌ای برای کسب‌وکارهای کوچک

۱۰ نمونه متن زیبا برای تبلیغ کاشت ناخن (همسان و پیامکی)

همان طور که گفتیم، متن تبلیغ عامل مهمی در اثرگذاری آن است. به همین دلیل در این بخش به چند نمونه متن تبلیغ کاشت ناخن می‌پردازیم تا ایده بگیرید.

اول با متن تبلیغات همسان شروع می‌کنیم.

 

۴ نمونه متن برای تبلیغات همسان کاشت ناخن

در متن تبلیغات همسان، ۷۰ کاراکتر بیشتر ندارید؛ پس حواستان را حسابی جمع کنید و روی نقطهٔ درد مشتری دست بگذارید.

اولین نمونه را بخوانیم:

  • رنگ و طرح دلخواه‌ت رو به ناخن‌هات بزن؛ مشاهده نمونه‌کار و رزرو وقت

بخش اول این تبلیغ از ویژگی سالن یعنی امکان انتخاب رنگ و طرح دلخواه می‌گوید و بخش دوم مخاطب را به کلیک‌کردن دعوت می‌کند.

مشاهدهٔ نمونه‌کار تشویق خیلی خوبی برای مخاطب است تا روی تبلیغ شما کلیک کند.

یک نمونهٔ دیگر هم بخوانیم:

  • ۶۰ درصد تخفیف خدمات ناخن سالن ندا | فقط تا پایان بهمن

در نمونهٔ بالا، تخفیف ۶۰ درصدی مخاطب را وسوسه می‌کند و عبارت «فقط تا پایان بهمن» احساس فوریتی ایجاد می‌کند تا همین الان مشتری کلیک کند.

در ادامه هم می‌توان از کال‌تواکشن «رزرو» یا «دریافت تخفیف» روی دکمه استفاده کرد تا تیر آخر رها شود!

کاشت، لمینت و ژلیش در خانه شما + یک بار ترمیم رایگان

در این متن تبلیغ کاشت ناخن هم مزیت کسب‌وکار یعنی خدمات‌دهی در خانه و ترمیم رایگان پررنگ شده است.

نمونهٔ آخر این بخش را بخوانید:

  • ناخن‌هات رو پاییزی کن + ترمیم رایگان
    (فقط کافیه شماره‌ت رو ثبت کنی)

در نمونهٔ بالا، جشنوارهٔ پاییزی سالن تبلیغ شده است. تخفیف و ترمیم رایگان پیشنهاد جذاب سالن در این تبلیغ است.

کال‌تواکشن هم می‌تواند «مشاهده طرح‌ها» باشد که با توجه به جملهٔ ابتدای تبلیغ یعنی «ناخن‌هات رو پاییزی کن» مخاطب را کنجکاو می‌کند تا طرح‌های پاییزی را مشاهده کند.

البته در تبلیغات همسان نمی‌توان از اهمیت تصویر غافل شد. حتماً از زیباترین و مرتبط‌ترین نمونه‌کار خود با متن تبلیغ استفاده کنید.

نکته: توصیه می‌کنیم از تصویر بعد از کار استفاده کنید؛ چراکه تصاویر قبل و بعد در سایز کوچک، به‌خوبی دیده نمی‌شوند و تاثیرگذاری کمتری دارند.

نمونهٔ آن را در تبلیغ کاشت ابرو که در تصویر زیر آماده است، ببینید که چطور گذاشتن تصویر بعد از انجام کار تاثیرگذارتر بوده است (البته متن تبلیغ هم تغییر کرده است و از عبارات تاثیرگذار در تبلیغات مثل پرداخت قسطی و ۱۰۰ درصد تضمینی استفاده کرده‌اند).

تبلیغ کاشت ابرو

برویم سراغ نمونه‌های پیامکی!

 

۶ نمونه متن تبلیغ کاشت ناخن با پیامک!

در پیامک کاراکترهای بیشتری دارید و می‌توانید بهتر خود را معرفی کنید. البته کاراکتر بیشتر یعنی هزینهٔ بیشتر، به‌علاوه کاراکترهای لینک (در صورت وجود) و عبارت «لغو۱۱» را هم در نظر داشته باشید.

نمونهٔ اول را بخوانیم:

نمونه متن زیبا برای تبلیغ کاشت ناخن

در این نمونه هم از ترفند ایجاد احساس فوریت استفاده شده است. اغلب نوبت‌های روزهای پایانی سال خیلی زود پر می‌شود و این پیامک تلنگر می‌زند که هرچه زودتر رزرو خود را انجام دهند.

یک نمونهٔ دیگر بخوانیم:

نمونه متن پیامک برای تبلیغ کاشت ناخن

این نمونه که برای جذب مشتری جدید نوشته شده است، اول خدمات خود را به مشتری معرفی می‌کند و بعد انگیزه‌ای برای انتخاب این سالن را به مشتری می‌دهد.

همچنین با اشاره به لوکیشن (غرب تهران) دایرهٔ مخاطبان خود را مشخص می‌کند.

نمونهٔ بعدی را هم بخوانیم:

نمونه پیامک تبلیغاتی برای سالن ناخن

این نمونه متن تبلیغ ناخن‌کار روی ۲ مزیت تاکید کرده است:

  • یکی اینکه ظریف‌ترین طرح‌ها را می‌تواند اجرا کند
  • دومی اینکه مواد باکیفیتی استفاده می‌کند که هیچ آسیبی به ناخن وارد نمی‌کند

نمونهٔ بعدی را هم بخوانیم:

در پیامک بالا، سابقه و مهارت ناخن‌کار به‌عنوان مزیت سالن مطرح شده است. تخفیف افتتاحیه هم تشویق خوبی برای مخاطبان است تا خدمت جدید سالن را امتحان کنند.

۲ نمونهٔ دیگر هم به‌عنوان حسن‌ختام این بخش بخوانیم:

۲ نمونه متن تبلیغ ناخن کار

در این نمونه‌ها سعی شده است با متنی بامزه و صمیمی مخاطب را اول کار جذب کنند. بعد از آن هم مزیت و پیشنهاد آمده است.

 

با تبلیغ کاشت ناخن اجازه دهید شما را بشناسند و علاقه‌مند شوند!

پس از حرفهٔ خود یعنی کاشت ناخن، مهم‌ترین کاری که باید یاد بگیرید نحوهٔ تبلیغ کاشت ناخن است! بدون تبلیغ نه خبری از مشتری است و نه درآمد.

در این مقاله به شما گفتیم خدمات ناخن خود را چگونه تبلیغ کنید تا مشتری جذب کنید و به درآمد برسید. شما چه تجربه‌ای از تبلیغات خدمات ناخن دارید؟ در بخش کامنت‌ها بنویسید 🙂

 

 

5/5 - (2 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آموزش ساخت بهترین محتوای تبلیغاتی