فرصت محدود تبلیغات در دیوار با یکتانت: فقط تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ 💥

بهترین روش‌های تبلیغ برای دندانپزشکی

مقالات مارکتینگ | سها کاکا | تاریخ بروزرسانی : ۱۴ آذر ۱۴۰۲

«یه دندونپزشک خوب سراغ داری بهم معرفی کنی؟»

این جمله‌ای است که افراد زیاد از هم می‌پرسند و برخلاف اینکه تعداد کلینیک‌های دندانپزشکی بسیار است؛ ولی حقیقت این است که شاید به‌سختی بتوان کلینیکی را به یاد آورد و معرفی کرد. معضلی که اهمیت تبلیغات را برای شما صد چندان می‌کند. تبلیغات هدفمند همان راه‌حلی است که باید به‌عنوان یک دندان‌پزشک آن را بکار برید. شناخت انواع تبلیغات به شما کمک می‌کند مناسب‌ترین تبلیغات دندان‌پزشکی را انتخاب کنید و با شیوه‌ای اثربخش هم به ارائهٔ خدمات خود بپردازید و هم به مشتریان خود بیفزایید. 

بیایید با هم این روش‌ها و در نهایت، چند نمونه متن تبلیغات مناسب کلینیک‌های دندان‌پزشکی را با یکدیگر مرور کنیم.

 

 

تفاوت تبلیغات کلینیک دندانپزشکی با سایر حوزه‌ها

این روزها دغدغه‌ٔ بسیاری از دندان‌پزشکانی که می‌خواهند بیشتر دیده شوند، استفاده از روش‌های درست و مدرن برای بازاریابی و تبلیغات دندان‌پزشکی است.

شاید پیدا کردن دندان‌پزشک ماهر، کار سختی باشد؛ اما جلب اعتماد مشتریان برای دندان‌پزشکان، کاری سخت‌تر است. دندانپزشکی گزینه‌ای است که اغلب افراد بیشتر در مواقع درد به سراغ آن می‌روند و بعد از آن، روند ادامه‌ی مراجعه و درمان قطع می‌شود.

با این اوصاف مواردی هستند که بر تبلیغات دندان‌پزشکی تأثیرگذارند و حتی گاهی روند تبلیغات را کند می‌کنند:

۱) مهم‌ترین مورد این است که تبلیغات در حوزه‌های پزشکی با توجه به اینکه به‌ سلامت افراد مربوط می‌شود از حساسیت بالایی برخوردار است. قبل از تبلیغات باید بستر رضایت از مشتری فراهم باشد و سعی در اعتماد و جلب نظر مشتری داشته باشید تا تبلیغات شما مؤثر واقع شود.

درواقع پیشینه‌ٔ شما در جذب مشتریان بعدی اثرگذار خواهد بود و در آن صورت است که تبلیغات برای شما مفید واقع می‌شود.

۲) افزایش بی‌رویه‌ٔ تعداد دندان‌پزشکان، بازار رقابتی تنگاتنگی برای این قشر ایجاد می‌کند و بسیاری از کسانی که می‌توانند مشتری شما باشند برای خود یک دندان‌پزشک دیگری دارند و این امر ممکن است باعث شود تبلیغات دندان‌پزشکی شما بازده کمتری داشته باشد.

۳) به دلیل مشکلات اقتصادی مردم و گران بودن خدمات دندان‌پزشکی، گاهی افراد ترجیح می‌دهند به مراکز دولتی و خیریه یا آموزشی مراجعه کنند و نسبت به تبلیغات دندان‌پزشکی و حتی کیفیت کار، بی‌توجه باشند.

بیشتر بخوانید: نمونه متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار برای جذب مخاطبان

جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥
جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥

گوگل بی‌شک معدن مشتری است که حضور در آن در جذب مشتری و افزایش فروش تاثیر چشمگیری دارد؛ با تبلیغات در گوگل، محصول خودتان را به کسی معرفی می‌کنید که یا قصد خرید دارد یا در مرحلهٔ تحقیق است! ما به‌عنوان پارتنر رسمی گوگل آماده‌ایم در اجرا و مدیریت کمپین‌ها در کنار شما باشیم.

دریافت مشاوره رایگان arrow-left

انواع روش‌های مناسب تبلیغات دندانپزشکی

روش‌های مناسب تبلیغات کلینیک دندان‌پزشکی

 

راز موفقیت در تبلیغات دندان‌پزشکی، قیمت‌های حداقلی نیست که در تراکت‌های پخش‌شده از مراکز دندان‌پزشکی در سطح شهر می‌بینید. همان‌ طور که پیش‌تر گفتیم در حوزه‌ٔ سلامت مخصوصا حرفه‌ٔ دندان‌پزشکی، اعتمادسازی برای مخاطبان حرف اول را می‌زند. اکثر افراد، دیگر به خدمات ارزان‌قیمت اعتمادی ندارند و به دنبال چیزی فراتر از آن هستند که کیفیت را هدف قرار دهد؛ بنابراین روش‌های سنتی تبلیغات که گاهی به‌عنوان ضدتبلیغ عمل می‌کنند باید کنار گذاشته شوند. پس مؤثرترین راهکار برای موفقیت در زمینه‌ٔ بازاریابی و تبلیغات دندان‌پزشکی حضوری قدرتمند در بسترهای آنلاین است.

مزایای تبلیغات آنلاین و بازاریابی دیجیتال دندان‌پزشکی فراتر از کسب درآمد موقتی است. بازاریابی دیجیتال دندان‌پزشکی می‌تواند منجر به آگاهی بیشتر از برند و عملکرد شما و ایجاد روابطی نزدیک‌تر با بیماران شود؛ همچنین پتانسیل کافی برای رشد بیشتر شما در فضای رقابتی را فراهم می‌کند.

در اینجا قصد داریم شما را با راهکارهایی آشنا کنیم که بتوانید در جهت تبلیغات دندان‌پزشکی خود آن‌ها را بکار ببرید تا علاوه بر آگاهی از برند، شاهد جذب مشتریان جدید باشید.

بیشتر بخوانید: بازاریابی دیجیتال چیست

 

تبلیغات در فضای آنلاین

در این بخش، رایج‌ترین روش‌ها را با یکدیگر مرور می‌کنیم:

  • تبلیغات گوگل ادز

تبلیغات مبتنی بر جستجو (SEM) یا پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) که بر روی موتور جستجوی گوگل انجام می‌گیرد، این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که خدمات کلینیک دندان‌پزشکی خود را در معرض دید افرادی قرار دهید که در جستجوی آن خدمات هستند. در این حالت احتمال اینکه کاربران بر لینک شما کلیک کنند و تبدیل به مشتریان شما شوند، زیاد است.

فرست ادز که یکی از زیرمجموعه‌های یکتانت محسوب می‌شود، با ارائه‌ی انواع تبلیغات در گوگل شامل: تبلیغات کلمه کلیدی گوگل ادز، تبلیغات بنری گوگل، نصب اپلیکیشن، تبلیغات در جیمیل و تبلیغات در یوتیوب می‌تواند راهنمای شما در انجام این نوع تبلیغات باشد.

در فرست ادز کمپین‌های شما توسط افرادی اجرا و بهینه‌سازی می‌شوند که با گذراندن آزمون‌های مختلف از گوگل، گواهی‌نامه رسمی دریافت کرده‌اند. این به شما کمک خواهد کرد که برحسب بودجه‌ای که تعیین کرده‌اید بهترین تبلیغات دندان‌پزشکی را طراحی کنید.

  • تبلیغات بنری

تبلیغات بنری از متداول‌ترین روش‌های تبلیغاتی است که در اندازه و شکل‌های متنوع در مکان‌های مختلف در وب‌سایت ها نمایش داده می‌شود. برای اثربخشی بیشتر تبلیغات دن‌دانپزشکی خود، بهتر است در وب‌سایت‌های حوزه‌ٔ پزشکی مثل «الو دکتر» این نوع تبلیغات را انجام دهید.

در مجموعه‌ٔ یکتانت مشاورانی هستند که به شما در راه‌اندازی کمپین تبلیغات بنری با پیشنهاد‌های جذاب کمک کنند تا افزایش لید و ترافیک بیشتری داشته باشید.

 

  • تبلیغات همسان

تبلیغات همسان یا Native نوع دیگری از تبلیغات نمایشی هستند که ساختار و ظاهری یکپارچه با محتوای سایت میزبان دارند و کاربر کمتر آن را به چشم تبلیغ می‌بیند. کاربران بر اساس تیتر و متن کوتاهی که در کنار تصویر قرارگرفته، نسبت به موضوع اشاره‌شده اطلاعات مختصری کسب کرده و در صورت تمایل روی آن کلیک می‌کنند؛ همچنین در تبلیغات همسان امکان انتخاب شهر یا استان برای تبلیغ وجود دارد و شما می‌توانید از شهرهای مختلف جذب بیمار داشته باشید.

از دیگر خدمات یکتانت ارائه‌ٔ تبلیغات همسان با تشخیص موضوعی صفحات وب و نمایش تبلیغات در صفحات مرتبط است که بستری مناسب برای این نوع تبلیغات را برای شما فراهم می‌کند.

شما می‌توانید با استفاده از خدمات یکتانت در فضای وب و بهینه‌سازی کمپین و هدفمندسازی تبلیغات بدون هزینه‌ای اضافی،  اثربخشی تبلیغات خود را  بیشتر کنید.  

کلینیک دندان‌پزشکی «هما» همکاری خود را از آبان ۱۴۰۱ با یکتانت شروع کرد. تبلیغات کلیکی آن‌ها به‌حدی خوب پیش رفت که امروز روزانه از طریق تبلیغات، مشتری حضوری می‌گیرند. برای خواندن داستان موفقیت کلینیک دندان‌پزشکی هما، ایبوک «به حداکثر رساندن ویزیت‌های روزانهٔ کلینیک دندان‌پزشکی «هما» با یکتانت» را رایگان دانلود کنید. در این ایبوک، از نحوهٔ هدف‌گیری مخاطبان هدف این کلینیک، کمپین‌هایی که استفاده کرده‌اند، صحبت کردیم و همچنین ۴ نمونه تبلیغات و لندینگ آن‌ها را در اختیارتان گذاشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: با بهترین تبلیغات برای فست فود آشنا شوید!

 

  • تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی این روزها بسیار مورد استقبال پزشکان قرارگرفته است. با توجه به اینکه اینستاگرام در ایران بیش از سایر رسانه‌ها فعال است؛بنابراین شبکه‌ٔ اجتماعی‌ای را برای تبلیغات دندان‌پزشکی خود انتخاب کنید که متناسب با مخاطبان هدف شما باشد.

شما به چند روش می‌توانید در اینستاگرام تبلیغ کنید:

۱. پست و استوری: می‌توانید محتوای تبلیغاتی خود را در معرض دید مخاطبان قرار دهید. حتما این تبلیغات را به صفحه Landing وب‌سایت خود متصل کنید تا ضمن دادن اطلاعات بیشتر در مورد خدماتتان، اطلاعات تماس کاربران را نیز دریافت کرده تا در اسرع وقت با آن‌ها تماس حاصل کنید.

۲. تبلیغ با اینفلوئنسرها: تبلیغات دندان‌پزشکی توسط افراد تاثیرگذار جامعه می‌تواند شما را به مخاطبان هدف بزرگ‌تری وصل کند. بهتر است اینفلوئنسر از خدمات درمانی شما استفاده کند تا از جنبه‌ٔ تبلیغاتی محتوا کاسته شود. قطعاً انتخاب اینفلوئنسری که مناسب با اهداف و بودجه‌ٔ تبلیغاتی شما باشد، کار دشواری است.

برای تسهیل در این امر می‌توانید از دیسکاور جریان کمک بگیرید. پلتفرم جریان که یکی دیگر از زیرمجموعه‌های یکتانت می‌باشد، با طراحی دیسکاور، به ارائه خدمات اینفلوئنسر مارکتینگ می‌پردازد.

۳. تبلیغ در صفحات پرطرفدار: این یکی از روش‌های مرسوم تبلیغات در اینستاگرام است که شما می‌توانید برای تبلیغات دندان‌پزشکی خود، صفحات عمومی که تعداد فالوور و اینگیجمنت بالایی دارند را انتخاب کنید و تبلیغ خود را به‌صورت پست یا استوری در آن صفحات قرار دهید.

خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!
خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!

هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم.

تبلیغات در فضای آفلاین

  • اس ام اس مارکتینگ

شاید این نوع تبلیغات جذابیت کمتری نسبت به تبلیغات اینستاگرامی و غیره داشته باشد ولی بی تاثیر نیست و می تواند تا حدی کلینیک شما را پروموت کند. شما باید برای تبلیغات دندان‌پزشکی خود در این بستر به ارائه‌ٔ خدماتی ویژه اشاره کنید تا پیام شما برای دریافت کننده جذاب باشد و بخواهد که خدمات شما را پیگیری کند.

 

 

سرویس ارسال پیامک نجوا گزارش کاملی از کمپین‌های ارسالی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد و امکان شخصی‌سازی پیام‌ها مانند قرار دادن نام کاربران در متن پیام نیز از امکانات این سرویس است.

مقاله پیشنهادی: بازاریابی در حوزه سلامت چیست؟ (مزایا و چالش‌ها)

۱۰ نمونه متن تبلیغات دندانپزشکی برای ۳ تبلیغ مختلف!

همان طور که گفتیم می‌توانیم دندانپزشکی را از روش‌های مختلف تبلیغ کنیم. در این بخش برای ۳ روش تبلیغ مختلف متن تبلیغات دندانپزشکی مثال می‌زنیم تا از آن‌ها الهام بگیرید.

 

۳ نمونه متن تبلیغات همسان

در تبلیغات همسان یک تصویر و متنی با کاراکترهای خیلی محدود نیاز داریم. اول باید پیام تبلیغ را مشخص کنید و از تصویر برای قانع‌کردن مخاطب استفاده کنید.

برای مثال، برای تبلیغ زیر، تصویر قبل و بعد مراجعه‌کننده، انگیزهٔ افراد را برای مراجعه به شما بسیار بیشتر می‌کند:

  • لبخندتو پنهان نکن! ارتودنسی کودکان و بزرگسالان در «۵ قسط»

اگر ویزیت رایگان هم داشته باشید، می‌توانید کال‌تواکشنی قوی با عنوان «ویزیت رایگان» در پایین تبلیغ قرار دهید.

در نمونه متن بالا با جملهٔ اول روی نقطهٔ درد مشتری دست گذاشته‌ایم: پنهان‌کردن لبخند به‌علت دندان‌های نامرتب. با تصویر هم، وضعیت او پس از استفاده از راه‌حل خود را نمایش داده‌ایم.

در ادامهٔ متن با اشاره به مزیت‌های رقابتی خود، یعنی پرداخت قسطی، دلیلی برای کلیک‌نکردن مشتری روی تبلیغ نگذاشته‌ایم.

۲ نمونهٔ دیگر هم بخوانیم؟

  • عصب‌کشی دندان به‌صورت تضمینی با تخفیف ۲۰ درصدی!

کال‌تواکشن این تبلیغ هم می‌تواند «ویزیت رایگان» باشد. در تصویر چنین تبلیغی هم عکس دندان پیش و پس از درمان مؤثر است و هم نمایش محیط و تجهیزات دندانپزشکی برای اینکه مخاطب به حرفه‌ای‌بودن شما راحت‌تر اعتماد کند.

  • از شر گرانی ایمپلنت و تحمل نداشتن دندان با پروتز طبیعی خلاص شوید!

در این تبلیغ برخلاف قبلی‌ها، به‌جای تاکید روی تخفیف، ویزیت یا قسطی‌بودن هزینه‌ها، روی ۲ درد مشتری، یعنی «گرانی ایمپلنت» و «احساس بد در جمع ناشی از نداشتن دندان»، دست گذاشتیم و در آخر راهکار را ارائه کردیم.

کال‌تواکشن این تبلیغ هم می‌تواند «مشاوره رایگان» باشد تا مخاطب اطلاعات بیشتر کلیک کند.

یک نمونهٔ واقعی هم در تصویر زیر ببینید که از جملات تاثیرگذار در تبلیغات (با ضمانت ۱۵ ساله) استفاده و با اشاره‌کردن به قیمت، خیال مخاطب را راحت‌ کرده است:

نمونه تبلیغات دندانپزشکی همسان

یک نمونهٔ موفق (هم تصویر و هم متن) را با یکدیگر ببینیم. کلینیک دندان‌پزشکی «هما» توانست با این ترکیب، به نرخ کلیک ۰/۴۷۲ درصدی برسد. نقاط قوت این متن را با کلیک‌کردن روی آیکون روبه‌رو برای ما بنویسید:
1
این متن چه نقاط قوتی دارد؟x

نمونه متن تبلیغات دندانپزشکی

نکته: تصاویر «قبل» و «بعد» باکیفیت نتیجهٔ خوبی به همراه دارند؛ ولی می‌توان در برخی موارد مثل تبلیغ «پروتز دندان» از تصویر بعد از درمان استفاده کرد.

خب، برویم سراغ یک نمونه متن تبلیغ دندانپزشکی برای تراکت.

دوره جدید و رایگان آموزش ساخت ویدیو تبلیغاتی حرفه‌ای
دوره جدید و رایگان آموزش ساخت ویدیو تبلیغاتی حرفه‌ای

در این دوره ۲ ساعته، یاد می‌گیرید که چطور با نوشتن سناریو عالی و توجه به نکات حرفه‌ای در ساخت ویدیو، یک ویدیو تبلیغاتی خوب و موثر بسازید.

ثبت‌نام arrow-left

۱ نمونه متن تبلیغات دندانپزشکی برای تراکت!

اول متن را بخوانیم:

  • خدمات دندانپزشکی با مواد و کیفیت اروپا؛ ولی هزینه به ریال!
    انواع خدمات:
    – پرکردن، عصب‌کشی، روکش
    – کشیدن، پروتز، دندان مصنوعی
    – اصلاح طرح لبخند، بلیچینگ
    – ارتودنسی برای تمام سنین
    خدمات دندانپزشکی کلینیک سعادت در تمام عمر همراه شماست!
    کلینیک سعادت از مجموعه‌ای از دندانپزشکان متخصص و فوق‌تخصص با تجربه بهره می‌برد که در لاین‌های مختلف کلینیک به‌صورت تخصصی خدمات ارائه می‌دهند.
    برای دریافت مشاورهٔ رایگان با شمارهٔ [شماره] تماس بگیرید..
    از شنبه تا پنج‌شنبه – ۹ صبح تا ۷ عصر
    نشانی: [نشانی]

خط اول متن بالا عنوان تراکت است که باید با فونت درشت و متفاوت از بقیهٔ متن نوشته شود تا جلب توجه کند. در ادامه، به خدمات اشاره شده و برای راحت‌کردن خیال مخاطبان، از تخصص دندان‌پزشکان گفته است.

برای ترغیب مخاطبان هم تراکت از ترفند «مشاورهٔ رایگان» استفاده شده است. مهم است که به مخاطبان خیلی شفاف بگوییم برای بهره‌مندی از خدمات ما چه کنند. ادامه هم اطلاعات ضروری، یعنی ساعت کاری و نشانی آورده شده است.

نکته: تصویر جذاب در تراکت را فراموش نکنید و پیشنهاد می‌کنیم حتماً از تراکت‌های رنگی استفاده کنید. تصویر هم می‌توانید یک عکس باکیفیت از کلینیک شما باشد یا عکس دکتر (ها) کلینیک.

نمونه مثال‌ها را با ۶ نمونه متن پیامک تبلیغاتی دندانپزشکی به پایان می‌رسانیم.

 

۶ نمونه متن پیامک تبلیغاتی دندانپزشکی

اگر کلینیک خود را تازه افتتاح کرده باشید، با ارسال پیامک افتتاحیه می‌توانید مشتری جذب کنید. یک نمونه پیامک افتتاحیه بخوانیم:

  • کلینیک دندانپزشکی سینا در بلوار بوعلی افتتاح شد 🎉
    تا «۲۰ درصد تخفیف» انواع خدمات دندانپزشکی و «معاینهٔ رایگان» تا ۳۰ آذر
    نشانی: [نشانی]
    تلفن: [شماره‌تلفن]

وقتی قصد جذب مشتری دارید، خصوصاً در آغاز کار بهتر است با پیشنهادی ویژه سراغ آن‌ها بروید. در مثال بالا، تخفیف و معاینهٔ رایگان به‌مدت محدود، همین نقش را دارد.

با گذاشتن گیومه دور پیشنهادهای ویژه کمک می‌کنیم مخاطب قسمت‌های مهم پیامک را زودتر ببیند.

می‌توانید جشن افتتاحیه هم بگیرید و افراد را برای شرکت در جشن دعوت کنید:

  • برنامهٔ ویژه جشن افتتاحیه دندانپزشکی مینو
    انواع بازی‌ها برای کودکان + معاینه رایگان آن‌ها
    شما هم دعوت هستید:
    دوشنبه ۵ آبان، ساعت ۴ تا ۸
    [آدرس]
    [شماره‌تلفن]

برای جذب افرادی که در نزدیکی کلینیک شما زندگی می‌کنند، باید از امکان ارسال منطقه ای پیامک استفاده کنید. می‌توانید در این پیامک هم با پیشنهادی ویژه افراد را ترغیب کنید. فقط حتماً روی نزدیک‌بودن از نظر مکانی تاکید کنید:

  • این کلینیک دندانپزشکی نزدیک شماست!
    مجهز، با دندانپزشکان باسابقه و مجرب و بهترین مواد وارداتی
    «کلینیک دندانپزشکی رخسار» در یوسف‌آباد
    معاینهٔ رایگان برای هم‌محله‌ای‌های عزیز به‌مدت یک هفته
    [نشانی]
    [شماره‌تلفن]

اگر می‌خواهید برای خدمتی خاص مشتری جذب کنید، به‌طور ویژه روی آن دست بگذارید:

  • دوست داری در کمترین زمان ممکن دندان‌های مرتبی داشته باشی؟
    تخفیف ۱۵ درصدی + پرداخت در ۸ قسط
    کلینیک اعتماد رو از دست نده
    «فقط در شهریور»
    برای رزرو وقت مشاورهٔ رایگان تماس بگیر: [شماره‌تلفن]

دقت کنید در جملهٔ اول مثل تبلیغات همسان روی نقطهٔ درد مشتری دست گذاشتیم و در ادامه با پیشنهادی ویژه مخاطبان را وسوسه کردیم. «فقط در شهریور» با بیان محدودیت زمانی در مخاطب حس فوریت ایجاد می‌کند و در نهایت کال‌تواکشن راه ارتباطی را پیش پای مخاطب می‌گذارد.

۲ نمونه متن پیامک تبلیغاتی دیگر بخوانیم:

  • کودکتان را با خیال راحت به دندانپزشکی رها بیاورید
    دندانپزشکی تخصصی کودکان با محیطی کارتونی و دوست‌داشتنی برای کودکان
    کشیدن، پرکردن، ارتودنسی، فلورایدتراپی
    [نشانی]
    [تلفن]

 

  • با استفاده از بهترین مواد دندانپزشکی عمر دندان‌های خود را طولانی‌تر کنید
    دندانپزشکی فتاحی با استفاده از مواد باکیفیت آمریکایی و اروپایی سلامت دندان‌های شما را تضمین می‌کند!
    همه‌روزه از ۱۰ صبح تا ۶ عصر
    [نشانی]
    [شماره‌تلفن]

در متن‌های بالا، هدف معرفی خدمات یا ویژگی‌هایی خاص بوده است که برای مخاطبان این پیامک‌ها به‌اندازهٔ کافی اقناع‌کننده است.  البته باز هم می‌توان با ارائهٔ پیشنهادهایی ویژه احتمال مراجعهٔ آن‌ها و استفاده از خدمات را افزایش داد.

برویم سراغ بررسی چند نمونه تبلیغ خلاقانه!

 

نمونه تبلیغات کلینیک دندانپزشکی

در این قسمت از مقاله به چند نمونهٔ موفق و خاص تبلیغات دندان‌پزشکی اشاره می‌کنیم. دیدن این نمونه‌ها در تبلیغات، می‌تواند برای شما الهام‌بخش باشد تا برای جذب مشتریان موردنظر خود، دست به ایده‌های خلاقانه‌تری بزنید. فراموش نکنید که خلاقیت شما در متفاوت نشان دادن خدمتتان، باعث موفقیت شما در بین رقبا خواهد شد.

 

۱. در تبلیغات خود، قبل و بعد را نشان دهید

  • کارت‌پستال کلینیک مالو

یکی از معتبرترین روش‌ها در تبلیغات دندان‌پزشکی استفاده از عکس‌های جذاب قبل و بعد است. برای هرکسی که با دندان‌های ازدست‌رفته یا کج یا لبخند شرم‌آور دست‌وپنجه نرم می‌کند، دیدن نتایج بیماران گذشتهٔ شما می‌تواند اطمینان‌بخش باشد.

 

کارت‌پستال کلینیک مالو

 

با نشان دادن برخی از کارهایی که درگذشته انجام داده‌اید، بیماران اطمینان بیشتری خواهند یافت که شما دندان‌پزشک مناسب آن‌ها هستید. انتخاب یک سری عکس که تغییرات چشمگیر بیمار را بعد از درمان نشان می‌دهد، باعث می‌شود شما را انتخاب کنند فقط به این دلیل که قابل اعتماد هستید و می‌توانید تغییر ایجاد کنید. 

 

2. روی نقطه‌ٔ درد مشتری دست بگذارید و راه‌حل تعیین کنید

همه ما دوست داریم مثبت اندیش باشیم؛ اما واقعیت تأسف‌بار این است که دندان‌های درمان‌نشده می‌توانند به یک مشکل جدی تبدیل شوند. فراموش نکنید که می‌توانید در تبلیغات دندان‌پزشکی خود با نشان دادن برخی از مضرات ضعیف مراقبت از دندان‌ها، روی نقطهٔ درد مشتری دست بگذارید. وقتی افراد مجاب شوند که این مشکلات ممکن است برای آن‌ها اتفاق بیفتد، عمل دندان‌پزشکی شما به‌عنوان یک تسکین عالی برای استرس آن‌ها ظاهر می‌شود.

 

  • نقاشی خیابانی کج

هر چیزی که در یک خط مستقیم ظاهر شود می‌تواند یک تبلیغ واقعی برای عمل دندان‌پزشکی شما باشد. این ایده را با قرار دادن تبلیغاتی کنایه‌آمیز یا طنزگونه در نزدیک گذرگاه‌های راه‌آهن (شبیه ارتودنسی)، خطوط عابر پیاده و موارد دیگر می‌توانید کپی کنید.

 

نمونه روش تبلیغات کلینیک دندان‌پزشکی

۳. بر مزایا تأکید کنید

بسیاری از مردم ارزش مراجعهٔ منظم به دندان‌پزشک را نمی‌دانند. تبلیغات شما بهترین راه برای اطلاع‌رسانی به آن‌ها است. با به اشتراک گذاشتن برخی از مزایای سودمندی که آن‌ها را متقاعد می‌کند، می‌توانید انتظار داشته باشید که افراد بیشتری مشتاق رزرو وقت باشند.

 

  • آگهی فیس‌بوکِ دندان‌پزشک خانواده ریج وود

نشان دادن تأثیر خدمات شما می‌تواند بسیار مؤثرتر از صحبت در مورد آن‌ها باشد. به‌عنوان‌ مثال، نشان دادن غذاهایی که بیماران می‌توانند در هنگام استفاده از ایمپلنت بخورند، کیفیت موادی که استفاده می‌کنید را تأیید می‌کند؛ همچنین به بیماران یک نمونه‌ٔ واقعی می‌دهد که چگونه دندان‌پزشکی شما می‌تواند سطح زندگی آن‌ها را بالا ببرد.

 

 

امیدواریم با خواندن این مقاله علاوه بر آشنایی با روش‌هایی که می‌توانید جهت تبلیغات دندان‌پزشکی خود به کار بگیرید، بتوانید تبلیغات خلاقانه‌تر و هدفمندتری را راه‌اندازی کنید که منجر به جذب مشتریان جدید شود.

منبع: orbitlocal.com

3/5 - (2 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest

4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رضا
رضا
1 سال قبل

عالی بود

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
مدیر
پاسخ به  رضا
1 سال قبل

خوشحالیم اینو می‌شنویم 🙂

دکتر رجبی
دکتر رجبی
2 ماه قبل
یک نمونهٔ موفق (هم تصویر و هم متن) را با یکدیگر ببینیم. کلینیک دندان‌پزشکی «هما» توانست با این ترکیب، به…" بیشتر بخوانید

متن ایثار خوب بود چجوری میشه با تیم تبلیغات ایثار ارتباط گرفت؟

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
مدیر
پاسخ به  دکتر رجبی
2 ماه قبل

سلام
وقت بخیر
بله،‌ متن تبلیغاتی کلینیک ایثار خوب نوشته شده.
ما نمی‌تونیم اطلاعات مشتریان رو در اختیارتون بذاریم. عذرخواهی می‌کنیم 🍀

ریتارگتینگ، فرصت دوباره برای برگرداندن مشتری!