فرصت محدود تبلیغات در دیوار با یکتانت: فقط تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ 💥

تبلیغات آرایشی بهداشتی؛ روش ها، نکات و ایده های جدید

مقالات مارکتینگ | سها کاکا | تاریخ بروزرسانی : ۳۰ بهمن ۱۴۰۲

حتما شنیده‌اید که «ایران دومین رتبه مصرف لوازم آرایشی را در خاورمیانه دارد!» ازاین‌رو فروش لوازم‌ آرایشی بهداشتی برای شما که در این حوزه مشغول به فعالیت هستید یا قصد ورود به این حوزه را دارید، می‌تواند بسیار پر سود باشد؛ اما بازار رقابتی شدید و افزایش تولیدکننده‌ها در داخل ایران، مانع از آن می‌شود که بتوانید بیشترین بهره را از شرایط فعلی ببرید. چاره کار تبلیغات است و آشنایی با روش‌های نوین تبلیغاتی که بتواند مسیر شما را برای جذب مشتریان جدید و فروش چند برابری لوازم آرایشی بهداشتی آسان‌تر کند.

اگر تا به حال در بستر آنلاین مثل وب‌سایت یا شبکه‌های اجتماعی فعالیتی نداشته‌اید بهتر است هر چه زودتر فروشگاه خود را در قالب این بسترها ایجاد کنید. از طریق تبلیغات آنلاین شما درحالی‌که کمتر هزینه می‌کنید دسترسی به مخاطبان بیشتری دارید. علاوه بر آن در هر مرحله از تبلیغات که باشید می‌توانید روند کار را با ابزارهای تجزیه و تحلیل ارزیابی کنید تا تبلیغات بهینه‌تری ارائه دهید.

در این مقاله با آگاهی از آنچه دغدغه‌ی شماست قصد داریم به تبلیغات آرایشی بهداشتی در دو بستر اینستاگرام و وب‌سایت بپردازیم و شما را با نکات و روش‌هایی که می‌توانید تبلیغات هدفمندتری داشته باشید، آشنا کنیم. با ما همراه باشید. (چنانچه قصد اجرای تبلیغات در اینستاگرام را دارید، می‌توانید از شرایط و تعرفه‌های یکتانت آگاهی یابید)

 

روش‌های تبلیغ لوازم آرایشی در اینستاگرام

کمتر کسی است که این روزها برای تبلیغ لوازم‌آرایشی بهداشتی خود پیج اینستاگرام نداشته باشد. وقتی بیشتر افراد در طول روز در حال گشت‌وگذار در اینستاگرام هستند و از طرفی تعامل با مشتریان از این طریق برای شما راحت‌تر است، چرا نباید این فرصت را غنیمت شمارید؟! با وجود این فضای مناسب برای تبلیغات، مسلم است که بازار رقابتی تنگاتنگی میان برندها در این حوزه به وجود آید. تنها راه چاره برای متمایز شدن در میان رقبا تولید محتوای بصری و متنی جذاب برای معرفی محصولات و در پی آن جذب مشتریان است؛ بنابراین در این بخش از مقاله قصد داریم به شما کمک کنیم تا بتوانید بیشترین بهره را از حضور در اینستاگرام داشته باشید و محتوایی کاربر پسند تولید کنید.

 

۱. تولید محتوای ویدیویی

افراد از ویدیوها در اینستاگرام یشتر از هر محتوای دیگری استقبال می‌کنند. ایده های ویدیویی برای محصولات آرایشی بهداشتی کم نیستند و از معرفی محصول گرفته تا آنباکسینگ محصولات آرایشی از برندهای مختلف و حتی ویدیوهایی از آموزش میکاپ با آن محصولات، همه می‌توانند ایده‌های خوبی باشند به شرطی که با چاشنی خلاقیت آن‌ها را متمایز کنید.

 

۲. تبلیغ لوازم‌ آرایشی با اینفلوئنسر مارکتینگ

صنعت زیبایی و مد به خوبی قدرت اینفلوئنسر مارکتینگ را درک کرده است. برندهای مد و لوازم‌آرایشی از انواع مختلفی از کمپین‌های اینفلوئنسر مارکتینگ برای تبلیغ محصولات، تقویت آگاهی از برند و افزایش فروش استفاده می‌کنند. به‌عنوان‌مثال، Maybelline (یک شرکت لوازم‌آرایشی آمریکایی) در چین از نفوذ بلاگرهای زیبایی و 50 اینفلوئنسر مشهور استفاده کرد تا یک ویدیوی پخش زنده 20 دقیقه‌ای برای رژ لب تازه عرضه شده در سال 2016 را تبلیغ کنند. این امر منجر به فروش 10000 رژ لب در دو ساعت شد.

با تمام این تفاسیر همکاری با اینفلوئنسرها و تعرفه‌هایی که برای تبلیغات دارند به همین راحتی‌ها هم نیست. وقتی شما بودجه‌ای را برای تبلیغات خود در نظر می‌گیرید بسیار مهم است که بتوانید متناسب با آن بودجه اینفلوئنسر مناسبی را برای برند خود انتخاب کنید.

پلتفرم جریان با ارائه‌ی خدمات اینفلوئنسر مارکتینگ به شما کمک می‌کند اطلاعات و تعرفه اینفلوئنسرها را در این پلتفرم ببینید و از طریق آن تصمیم بگیرید که با کدام پیج یا اینفلوئنسر همکاری کنید. در کمترین زمان تبلیغ شما به دست اینفلوئنسر می‌رسد و حتی می‌توانید محتوایی را که توسط اینفلوئنسر آماده شده را ببینید و تایید یا رد کنید.

برای اینکه بازدهی بالاتری از کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ خود داشته باشید می توانید به صورت رایگان از خدمات مشاوره در تیم جریان کمک بگیرید.

 

۳. تبلیغ لوازم آرایشی با تبلیغات بازدیدی اینستاگرام

در تبلیغات بازدیدی شما در پیج‌های بزرگی که فالوورهای زیادی دارند تبلیغ کرده و به ازای هر 1000 بازدیدی که از آن پیج‌ها می‌گیرید، هزینه پرداخت می‌کنید. در تبلیغات لوازم‌ آرایشی بهداشتی مسلماً شما باید در پیج‌هایی تبلیغ کنید که به این حرفه مرتبط‌اند؛ مثل پیج‌های آرایشی، میکاپ آرتیست‌ها و غیره. گاهی پیدا کردن این پیج‌ها و مطلع شدن از تعرفه‌هایی که دارند کار بسیار دشواری است. ازاین‌رو استفاده از پلتفرم جریان برای تبلیغات بازدیدی نیز می‌تواند برای شما بسیار سودمند باشد؛ زیرا جریان با دسترسی به پیج‌های پر بازدید که متناسب با برند و حرفه‌ی شماست کمک می‌کند با خیال راحت و اطمینان از حفظ ارزش برندتان، یک کمپین تبلیغات بازدیدی‌ بسازید. (چنانچه قصد دارید بدانید که تبلیغات بازدیدی اینستاگرام چه مزایایی دارد، مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد می‌کنیم)

 

روش‌های تبلیغات آرایشی بهداشتی برای سایت‌های فروشگاهی

افراد زیادی برای یافتن برند مورد علاقه آرایشی بهداشتی خود در اینترنت سرچ می‌کنند تا به نتایج دلخواه برسند؛ بنابراین داشتن یک وب‌سایت فروشگاهی که در آن محصولات آرایشی بهداشتی خود را به نمایش بگذارید بسیار عالی است. وب‌سایت یا فروشگاه آنلاین شما نماینده برند شماست. از طریق وب‌سایت خود اطلاعات کامل و جامعی از محصولات خود را در اختیار مشتریان قرار دهید. در این حوزه مشتریان خیلی به نظراتی که بقیه کامنت گذاشته‌اند اهمیت می‌دهند و این در تصمیم‌گیری خرید آن‌ها بسیار مؤثر است. پس حتماً این بخش را در سایت خود فعال کنید تا حس اعتماد بیشتری در مشتریان ایجاد شود. سعی کنید برای اینکه از رقبایتان متمایز شوید حتماً رزومه‌ای از برند خود را ارائه دهید. داستان موفقیت خود را برای مشتریان بازگو کنید تا افراد بیشتری را با شما همراه شوند. با سئو و بهینه‌سازی سعی در به‌روز کردن و قرار گرفتن در بهترین جایگاه در بستر آنلاین را برای خود فراهم کنید. حالا که یک وبسایت عالی دارید بسیار خوب است که برای بیشتر دیده شدن دست به تبلیغات بزنید. ما در اینجا بهترین تبلیغات آنلاینی را که می‌توانید در بستر وب داشته باشید، به شما معرفی می‌کنیم.

۱. جذب مشتری لوازم‌آرایشی با تبلیغات کلیکی

 تبلیغات کلیکی یکی از آن روش‌هایی است که در حال حاضر به دلیل هزینه کمتر در قبال تبلیغات گسترده‌تر، مورد استقبال بسیاری از کسب‌و‌کارها ازجمله صنف آرایشی بهداشتی قرار گرفته است. در این نوع تبلیغات شما فقط وقتی هزینه‌ای را پرداخت می‌کنید که یک نفر روی تبلیغ شما کلیک کرده باشد. مثلا فرض کنید تبلیغ رژلب شما در سایت نمایش‌دهنده یا میزبان به نمایش درمی‌آید. اگر کاربران فقط آن تبلیغ را ببینند شما هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید؛ ولی اگر کاربری روی تبلیغ شما کلیک کند و وارد صفحه محصول شما شود، آن‌وقت باید هزینه بپردازید. شما با بهینه‌سازی و هدفمندسازی تبلیغات کلیکی می‌توانید تعیین کنید که چه مخاطبانی و در چه زمانی تبلیغ شما را ببینند. پلتفرم یکتانت که به عنوان یک سایت واسطه‌ی تبلیغات کلیکی عمل می‌کند، با تبلیغات کلیکی بنری، همسان و ریتارگتینگ می‌تواند به شما در این امر یاری رساند. در ادامه به توضیح انواع تبلیغات کلیکی می‌پردازیم.

 

با تبلیغات کلیکی یکتانت، از همین امروز هدفمندتر هزینه کنید و سریع‌تر جواب بگیرید

با تبلیغات کلیکی یکتانت، از همین امروز هدفمندتر هزینه کنید و سریع‌تر جواب بگیرید

شروع تبلیغات arrow-left

 

۲. تبلیغات بنری

تبلیغات بنری همان قالب‌های گرافیکی ثابت یا متحرکی‌اند که در بالا، پایین یا اطراف صفحات سایت می‌بینید و حاوی پیام تبلیغاتی برای جلب نظر کاربر هستند. این نوع تبلیغات در جهت اهدافی مثل آگاهی از برند، افزایش لید و ترافیک بسیار مؤثر عمل می‌کنند. پلتفرم یکتانت در ارائه بهترین جایگاه‌ها در پرمخاطب‌ترین سایت‌های ایرانی پیشتاز است و با نمایش تبلیغات شما در وب‌سایت‌های پربازدید به شما کمک می‌کند تا تبلیغات برند آرایشی خود را در مقابل دید کاربران بیشتری قرار دهید.

 

۳. تبلیغات همسان

تبلیغات همسان همان‌طور که از نام آن پیداست به تبلیغاتی گفته می‌شود که با قالب، ساختار و ظاهر وب‌سایت‌های نمایش‌دهنده یا میزبان هم‌خوانی دارند. یکتانت این نوع تبلیغات را در جایگاه‌هایی با عنوان «مطالب پیشنهادی» یا «پیشنهاد روز» و … در وب‌سایت‌های مختلف ارائه می‌دهد. این تبلیغات به دلیل اینکه مزاحمتی برای کاربر ایجاد نمی‌کنند و بسیار بومی(شبیه به محتوای سایت میزبان) هستند،‌ کمتر شبیه تبلیغات به نظر می‌رسند؛ بنابراین درصد کلیک بالاتری نیز دارند.

 

۴. تبلیغات ریتارگتینگ

از بین همه کاربرانی که از وب‌سایت شما بازدید می‌کنند تنها درصد بسیار کمی ( یک الی دو درصد) در اولین ورود به مشتری تبدیل می‌شوند. شما از طریق تبلیغات ریتارگتینگ می‌توانید کاربرانی را که بعد از بازدید از وب سایت شما آن را ترک کرده‌اند مجدداً به وب سایت بازگردانید. سرویس‌های ریتارگتینگ با ردیابی افرادی که وارد وب‌سایت شما شده‌اند ولی هنوز به مشتری شما تبدیل نشده‌اند، آن‌ها را در وب‌سایت‌های دیگر شناسایی می‌کنند و تبلیغات هدفمند شما را به آن‌ها نمایش می‌دهند تا به وب‌سایت شما برگردند و در نهایت مشتری شما شوند. یکتانت با ارائه‌ی بهترین تبلیغات ریتارگتینگ به شما کمک می‌کند تا مشتیان از دست رفته را به وب‌سایت خود برگردانید یا به اصطلاح برای آن‌ها دروبرگردان بسازید.

خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!
خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!

هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم.

۵. تبلیغات از طریق گوگل ادز

گوگل ادز هم از نوع تبلیغات کلیکی (PPC) است که در بستر گوگل انجام می‌گیرد و هزینه آن به ازای هر کلیک محاسبه می‌شود. ازآنجایی‌که درصد زیادی از افراد روزانه نیازهای خود را در گوگل جستجو می‌کنند، احتمال اینکه مشتریان لوازم‌ آرایشی بهداشتی شما هم در گوگل باشند، بسیار زیاد است؛ بنابراین اگر بتوانید خود را در نتایج اولیه گوگل جای دهید، در کمترین زمان به مشتریان خود دسترسی خواهید داشت؛ مثلا فرض کنید که می‌خواهید با کلمات کلیدی «فروش لوازم آرایشی» در نتایج اولیه گوگل دیده شوید. گوگل آن کلمه کلیدی انتخابی شما را بر حسب بودجه‌ای که تعریف کرده‌اید، با رقبایتان که همین کلمه کلیدی را انتخاب کرده‌اند مقایسه می‌کند و شما وارد یک مزایده با رقبا می‌شوید. گوگل برای اینکه بهترین و مرتبط‌ترین تبلیغات را به کاربران نشان دهد، آن‌ها را رتبه‌بندی می‌کند. بنابراین اگر در این مزایده رتبه بهتری از گوگل دریافت کنید، سایت شما در نتایج اولیه گوگل (با مشخصه AD) به کاربران نشان داده می‌شود. متأسفانه در ایران به دلیل تحریم‌های موجود، امکان اینکه با کارت‌های اعتباری خود بتوانید این هزینه را به گوگل پرداخت کنید وجود ندارد؛ اما شرکت‌هایی هستند که نقش واسطه را میان شما و گوگل بازی می‌کنند و شما می‌توانید به‌راحتی از طریق گوکل ادز تبلیغات خود را به صفحات اول جستجوی گوگل ببرید.

آژانس فرست ادز که از زیرمجموعه‌های یکتانت است با بهینه‌سازی حرفه‌ای کمپین‌ها و تمرکز روی افزایش نرخ بازگشت سرمایه، بهترین زمان‌بندی و بودجه‌بندی را برای شما در نظر می‌گیرد و با انتخاب کلمات کلیدی مناسب در این زمینه می‌تواند بسیار یاری‌رسان شما باشد. 

تبلیغات لوازم آرایشی در گوگل

۶. تبلیغ پیامکی

شاید شک کنید که آیا تبلیغات پیامکی می‌تواند پاسخگوی نیاز تبلیغاتی شما در میان افرادی باشد که پیامک‌های تبلیغاتی خود را مسدود کرده‌اند یا با شبکه‌های اجتماعی احاطه‌شده‌اند. امروزه تبلیغات پیامکی هدفمند یکی از روش‌های تبلیغات مؤثر برای صنف آرایشی بهداشتی محسوب می‌شود. البته به شرطی که به‌صورت کارآمد از این روش استفاده شود. شما می‌توانید با تهیه یک پنل اس ام اس از این روش به‌راحتی بهره ببرید. پنل اس ام اسی که بتوانید با آن ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت، مشاغل و اصناف و تفکیک منطقه داشته باشید. از قابلیت‌های بسیار مهم پنل اس ام اسی این است که می‌توانید در پیام‌های تبلیغاتی خود لینک صفحات شبکه‌های اجتماعی یا وب‌سایت خود را قرار دهید. با این کار هم افزایش فالوور و هم افزایش بازدید سایت خواهید داشت. با قرار دادن متن جذاب در پیام‌هایتان می‌توانید به خوانده شدن پیام‌هایتان کمک کنید و رابطه مستقیمی با افراد برقرار کنید. مثلاً قراردادن نام کوچک آن‌ها در پیام‌ها که باعث شخصی‌سازی پیامک و ارتباط نزدیک با مشتریان می‌شود. امیدوارم قانع شده باشید که تبلیغات پیامکی چقدر می‌تواند مؤثر باشد.

از کجا شروع کنید؟ کافی است همین حالا در پنل یکتانت ثبت‌نام کنید و پس از شارژ اکانت، اولین کمپین پیامکی خود را بسازید. در حال حاضر، شما می‌توانید مخاطبان خود را به ۳ طریق با کمک پنل ارسال اس ام اس ما هدف بگیرید:

  • موقعیت مکانی (مثلاً‌ تهرانی‌ها)
  • ویژگی‌های رفتاری و علایق (مثلاً علاقه‌مندان به خرید لوازم آرایشی و بهداشتی)
  • شغل

از دیگر امکانات پنل ما هم می‌توانیم به ارسال لینک در پیامک (همراه با کوتاه‌کردن خودکار آن) و هزینه به‌ازای پیام‌هایی که با موفقیت ارسال شده‌اند، اشاره کرد. از طرفی، پنل پیامکی یکتانت رایگان است و نیاز نیست خط اختصاصی بخرید.

مقاله پیشنهادی : متن پیامک تبلیغاتی

 

۷. ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ این روزها به یکی از روش‌های مؤثر برای تبلیغات تبدیل شده است. شما می‌توانید از مشتریان خود لیستی از مشترکین خبرنامه ایجاد کنید و از آن برای ارسال تبلیغات ویژه، تخفیف‌های خاص مثل بلک فرایدی، به‌روزرسانی کالا و خدمات و … استفاده کنید.

مقاله پیشنهادی : آموزش راه اندازی فروشگاه اینستاگرام

بیایید هر آنچه را که گفته شد، یک بار دیگر در ویدئوی زیر مرور کنیم:

 

نکاتی برای انتخاب بهترین ایده تبلیغ لوازم آرایشی

۱. عکاسی از محصولات آرایشی بهداشتی (۱۳ نکته)

این تصاویر هستند که در ابتدا نظر مخاطبان شما را جلب می‌کنند ؛ بنابراین اگر ایده تبلیغات لوازم‌آرایشی را در سر دارید، لازم است شیوه درست عکاسی از محصول را نیز بدانید. عکاسی درست و اصولی از محصولات علاوه بر اینکه به مشتریان شما اجازه می‌دهد ارزش محصول را متصور شوند، آن‌ها را برای مدت بیشتری در صفحه شما نگه می‌دارد.

در اینجا نکاتی را با هم بررسی می‌کنیم که به شما کمک می‌کند فارغ از اینکه با گوشی موبایلتان عکاسی کنید یا یک دوربین حرفه‌ای، بتوانید بهترین تصاویر را ایجاد کنید.

تجهیزاتی که نیاز خواهید داشت:

  •  دوربین (از دوربین گوشی موبایل هم می‌توانید استفاده کنید)
  •  پس‌زمینه ترجیحاً سفید
  •  سه‌پایه نگه‌دارنده دوربین یا گوشی
  •  میز
  •  لایت ‌باکس
  • پخش‌کننده نور یا دیفیوزر نور
  •  اتاق یا محیط مناسب

نکاتی که هنگام عکاسی باید مورد توجه قرار دهید، عبارت‌اند از:

۱) قبل از شروع هر عکسی، از تمیز بودن لنز گوشی یا دوربین خود مطمئن شوید!

۲) بهترین نور برای عکاسی نور طبیعی است؛ ولی اگر به نور دسترسی ندارید می‌توانید یک منبع نور گسترده‌تر و جهت‌دار با پخش‌کننده نور ایجاد کنید.

۳) با یک لایت باکس، می‌توانید به تصاویر خود پس‌زمینه‌ای روشن و سطحی شفاف بدهید.

۴) همیشه قبل از عکس‌برداری محصولات را تمیز کنید.

۵) از زوایای مختلف از محصولات عکس بگیرید. یک عکاس 360 درجه باشید و چیز جدیدی در محصول پیدا کنید. مخاطبان شما تمایل دارند جذب زوایای غیرمعمولی شوند که قبلاً ندیده‌اند. حرکت در اطراف و امتحان زوایای جدید، پرسپکتیو را به کادر می‌آورد. چیزی غیرعادی و درعین‌حال چشمگیر را در عکاسی از محصولات آرایشی خود نشان دهید تا عکس‌های شما خلاقانه‌تر به نظر برسند.

۶) پس‌زمینه انتخابی شما بهتر است تک‌رنگ باشد. رنگ‌های خنثی و تن‌های روشن باعث می‌شود تمرکز روی محصولات زیبایی باشد. وقتی از پس‌زمینه‌های رنگارنگ‌تر استفاده می‌کنید، باید نورپردازی را برای عکاسی محصول خود با دقت انتخاب کنید.

۷) خطوط مورب را در نظر بگیرید. عکاسان محصولات آرایشی معمولاً از ترفندی برای قرار دادن اشیا در امتداد خطوط مورب استفاده می‌کنند. این ترفند ساده به شما کمک می‌کند عکس‌هایی بگیرید که متعادل به نظر می‌رسند. چنین خطوطی به تصویر عمق بیشتری می‌بخشد و خط چشم مشتری را مستقیماً به سمت محصولات هدایت می‌کند.

۸) هنگامی که دوربین خود را روی سه‌پایه قرار می‌دهید، به شما امکان می‌دهد بیشترین عمق میدانی را داشته باشید که دوربین شما می‌تواند داشته باشد.

۹) به یک سبک ادامه دهید. درحالی‌که بهترین راه برای عکس گرفتن از محصولات زیبایی وجود ندارد، همیشه خوب است که یک سبک خاص را رعایت کنید. تمام وسایلی که برای عکاسی از محصولات زیبایی خود استفاده می‌کنید باید با هم ادغام شوند تا داستانی را روایت کنند؛ بنابراین، تمام عناصر ترکیب باید از نظر سبک، رنگ، اندازه و شکل با یکدیگر مطابقت داشته باشند.

۱۰) تمرکز شما باید در عکاسی روی عنصری باشد که می‌خواهید آن را در عکس برجسته نشان دهید.

۱۱) سعی کنید جزئیات محصول را نشان دهید. مشتریان مایل‌اند ببینند محصول در واقعیت چگونه به نظر می‌رسد.

۱۲) مخاطب خود را بشناسید. عکاسی محصولات آرایشی، تلاشی برای جلب‌توجه مشتری است؛ بنابراین در نظر بگیرید که مخاطبان شما دوست دارند بیشتر چه چیزی را در عکس‌ها ببینند و چگونه از محصول استفاده می‌کنند؟ آیا این محصول برای افرادی است که می‌توانند آرایش گران‌قیمت داشته باشند یا برای همه؟

۱۳) شعار برند را درک کنید. هر برندی هدف، ماموریت و پیشنهاد فروش منحصربه‌فرد خود را دارد. مخصوصاً در عکاسی از محصولات آرایشی، بسیار مهم است که هدف و شعار برند واقعاً تعریف شود.

 

 

 

۲. متن تبلیغ لوازم آرایشی در اینستاگرام

 

تصور کنید در حال دیدن چندین پست اینستاگرام پشت سر هم هستید و همین‌طور صفحه را پیمایش می‌کنید؛ چه چیزی شما را متوقف می‌کند که روی یک پست تمرکز بیشتری کنید و کپشن آن را بخوانید؟ بعد از تصاویر و عکس‌ها که نظر جلب می‌کنند قطعاً یک عنوان خوب و جذاب نیز این کار را می‌کند!
بنابراین پشت هر کپشنی که خوانده می‌شود، یک عنوان جذاب در 5 یا 6 کلمه خودنمایی می‌کند. برای مثال:

  • عنوان «کرم‌ پودرهایی که پوست شما را جوان می‌کنند» یا «برترین رژلب‌های بدون سرب » بیننده را مجاب می‌کند که کپشن شما را تا انتها بخواند. خب حالا در کپشن برای مخاطب سنگ تمام بگذارید و به تمام نکات و مواردی اشاره کنید که در عنوان تیتر به او وعده داده‌اید.
  • متنتان را تا جایی که می‌توانید خلاصه و کاربردی بنویسید و از هجویات دوری کنید تا در عرض 30 ثانیه خواننده شده و منظور شما درک شود.
  • در اکثر پیج‌های آرایشی در کپشن به توضیحات محصول می‌پردازند. این کار را با جزئیات پیش ببرید تا مشتری را به خوبی راهنمایی کرده باشید.
  • حتماً فراموش نکنید که مخاطب را در انتهای متن به عملی دعوت کنید. اقدام به عمل که به آن کال تو اکشن (CTA) نیز می‌گویند در انتهای متن می‌تواند شامل مواردی مثل: زدن روی لینک فروشگاه، لایک و کامنت، منشن دوستان یا به اشتراک گذاری پست شما باشد.

 

جمع‌بندی

تا اینجای مقاله با انواع تبلیغات در بستر آنلاین آشنایی پیدا کردید و می‌توانید برای تبلیغات لوازم و محصولات آرایشی بهداشتی خود اقدام کنید. با وجود تنوع زیاد این تبلیغات، ممکن است در انتخاب تبلیغاتی که متناسب با بودجه و هدف‌تان باشد، دچار سردرگمی شوید. از طرفی در این بازار رقابتی می‌خواهید با بهترین روش‌ها خود را مطرح کنید. شما برای اینکه در این مسیر بتوانید در مدت زمان کوتاه‌تری موفقیت‌های بیشتری کسب کنبد نیاز به مشاورانی دارید که متناسب با شرایط فعلی کسب‌وکارتان، بهترین راهکارها را در اختیار شما گذارند. در این صورت حتما بازدهی بهتری از تبلیغات خود خواهید داشت و در نتیجه افزایش فروش چشم‌گیری را تجربه خواهید کرد.
برای این منظور مشاوران یکتانت آماده هرگونه پاسخگویی به شما عزیزان در هر مرحله از تبلیغات که باشید هستند و را راهنمایی‌تان می‌کنند تا بتوانید هدفمند پیش بروید. کافیست با شماره تلفن  ۹۱۰۹۴۵۴۵ – ۰۲۱  تماس بگیرید. هرگونه نظر و پیشنهادی دارید حتما با ما در بخش دیدگاه‌ها در میان گذارید. ممنون که تا انتهای مقاله با ما همراه بودید.

 

منابع:

Nudebvanture | EOS-Intelligence | Stylephotos.ca

 

4.2/5 - (17 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest

8 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهدی احمدزاده
مهدی احمدزاده
2 سال قبل

سلام
نمونه کار دارید

روژان خانی‌پور
روژان خانی‌پور
پاسخ به  مهدی احمدزاده
2 سال قبل

سلام آقای احمدزاده
روزتون بخیر
بله
می‌تونین به این لینک مراجعه کنین و دربارهٔ همکاری ما با رژاشاپ بخونین:
https://www.yektanet.com/casestudy/rojashop/

HomeirAHormat
HomeirAHormat
1 سال قبل

خداقوت مطلب عالی بود

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
مدیر
پاسخ به  HomeirAHormat
1 سال قبل

خیلی خوشحالیم که اینو می‌شنویم 🙂
ممنون از شما که به ما بازخورد می‌دین ?

زهره
زهره
1 سال قبل

مطالب واقعا آموزنده بود

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
مدیر
پاسخ به  زهره
1 سال قبل

خیلی خوشحالیم اینو می‌شنویم که مقاله برای شما مفید بوده 🙂
ممنون که نظرتون رو با ما در میون گذاشتین.

مهدی
مهدی
11 ماه قبل

خیلی خوب بود ولی تمام همت رو گذاشتین روی تبلیغات اینترنی و از تبلیغات داخل مغازه و ایده های خارج و داخل مغازه تقریبا از یادتون رفته اگر پیشنهادی داشتین بزارین ممنون از راهنمایی های خوبتون

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
مدیر
پاسخ به  مهدی
11 ماه قبل

سلام
خیلی خوشحالیم که این مقاله برای شما مفید بوده 🙂
ممنون که به ما فیدبک می‌دین. در اولین فرصت، این مقاله رو به‌روز می‌کنیم و سایر روش‌های آفلاین رو هم به اون اضافه می‌کنیم.
با این حال، ما چند مقاله برای کسب‌وکارهای مشابه نوشتیم که می‌تونین اونا رو مطالعه کنین و ایده بگیرین. تمام این مقاله‌ها رو می‌تونین در صفحهٔ زیر ببینین:

بهترین روش‌های بازاریابی و تبلیغات برای کسب‌وکارها

همچنین پیشنهاد می‌کنیم ۲ مقالهٔ زیر رو هم مطالعه کنین:
۲۴ راه کاربردی برای جذب مشتری آنلاین و آفلاین

تکنیک‌ها و راهکارهای افزایش فروش برای انواع کسب‌و‌کارها

ریتارگتینگ، فرصت دوباره برای برگرداندن مشتری!