فرصت محدود تبلیغات در دیوار با یکتانت: فقط تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ 💥

۱۱ نمونه کمپین تبلیغات در عید نوروز برای افزایش فروش

مقالات دیجیتال مارکتینگ | ندا عروضی | تاریخ بروزرسانی : ۱۶ اسفند ۱۴۰۲

۱۱ کمپین تبلیغاتی عید نوروز که فروش شما را دو برابر می‌کند

عید نوروز یکی از کهن‌ترین جشن‌های به جا مانده از دوران باستان است. در ایام عید مردم ایران فرا رسیدن سال نو را جشن می‌گیرند. از آنجایی که فضای عید پر از دیدوبازدید و هدیه دادن و هدیه گرفتن است، سال‌های زیادی است که کسب‌وکارها با اجرای کمپین تبلیغاتی عید نوروز، از سال نو به عنوان فرصتی برای افزایش فروش و ارتباط بیشتر با مشتری استفاده می‌کنند.

۱۱ روش موثر برای اجرای کمپین تبلیغاتی عید نوروز

همه‌ی ما سال نو را با تبلیغات تلویزیونی، بیلبوردی و در دو سه سال اخیر با حضور پررنگ کسب‌وکارها در شبکه‌های اجتماعی به یاد می‌آوریم. ایام عید یکی از بهترین فرصت‌ها برای کسب‌وکارها است تا از زمان و بودجه خود به درستی استفاده کنند. کسب‌وکارها با اجرای کمپین بازاریابی عید نوروز، هم می‌توانند فروش محصولات‌شان را افزایش دهند و هم برند خود را به گوش مشتریان‌ برسانند. از این رو تاکنون کمپین‌های گوناگون و جذابی برای عید نوروز اجرا شده است و بسیار اهمیت دارد که با مطالعه و دانش از بین صدها روش موجود برای اجرای کمپین، بهترین‌ها را برگزینیم تا بتوانیم تجربه‌ی خرید خوبی را به مشتریان‌مان هدیه دهیم.

جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥
جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥

گوگل بی‌شک معدن مشتری است که حضور در آن در جذب مشتری و افزایش فروش تاثیر چشمگیری دارد؛ با تبلیغات در گوگل، محصول خودتان را به کسی معرفی می‌کنید که یا قصد خرید دارد یا در مرحلهٔ تحقیق است! ما به‌عنوان پارتنر رسمی گوگل آماده‌ایم در اجرا و مدیریت کمپین‌ها در کنار شما باشیم.

دریافت مشاوره رایگان arrow-left

در ادامه به شرح ۱۱ روش موثر برای اجرای کمپین تبلیغاتی عید نوروز می‌پردازیم.

۱. قدرت شبکه‌های اجتماعی را دست کم نگیرید

استفاده از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای اجرای کمپین بازاریابی عید نوروز است. کاربران ایرانی هر روز ساعت زیادی را در اینستاگرام، توییتر، تلگرام و لینکدین صرف می‌کنند. به طور مثال می‌توانید کمپین خود را با اینستاگرام شروع کنید و سپس به شبکه‌های اجتماعی دیگر بسط دهید. در عکس زیر به گزارش hootsuite تعداد کاربران هر یک از شبکه‌های اجتماعی را مشاهده می‌کنید. همان‌طور که مشاهده می‌کنید شبکه‌های اجتماعی به دلیل تعداد بسیار زیاد کاربرانی که درون خود جای داده است، پتانسیل بسیار بالایی جهت تبلیغات و فروش محصولات مختلف برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند.

حساب‌های کاربری شبکه‌های اجتماعی

تمام چیزی که برای این کار نیاز است، طرح یک پست خلاقانه و در نظر گرفتن یک هدیه است. فرض کنید شما یک فروشگاه زنجیره‌ای هستید. عکسی را داخل اینستاگرام فروشگاه خود قرار می‌دهید و در کپشن از مخاطبان خود می‌خواهید بهترین هدیه‌ای که تا به حال گرفته‌اند یا بهترین هدیه‌ای را که تمایل دارند دریافت کنند، در کامنت بنویسند. در ادامه‌ی کپشن اضافه می‌کنید که به طور مثال در تاریخ ۲۰ اسفند بین کامنت‌ها قرعه‌کشی می‌شود و به برنده، کارت هدیه‌ی ۲۰۰ هزار تومانی خرید از این فروشگاه تعلق می‌گیرد و فرد برنده می‌تواند به طور مثال تا پایان سیزدهم فروردین از آن استفاده کند.

خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!
خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!

هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم.

اجرای چنین کمپینی این فرصت را در اختیار شما می‌گذارد تا بتوانید با هزینه‌ی نسبتا کم، برند خود را به تعداد زیادی مخاطب معرفی کنید و آگاهی از برندتان را تا حد بسیار خوبی افزایش دهید. اطمینان حاصل کنید که جایزه‌‌ی در نظر گرفته شده هم برای برند و هم برای مشتریان‌تان مناسب، جذاب و منصفانه است. منصفانه بودن هدیه و جذابیت هر چه بیشتر عکس و کپشن پست باعث می‌شود تا محتوای شما بین کاربران بیشتری اشتراک‌گذاری شود. همچنین توضیح دادن دقیق و شفاف تمام قوانین مسابقه نیز به درگیر شدن بیشتر کاربران و افزایش اشتراک‌گذاری کمک می‌کند.

جریان (یکی از زیرمجموعه‌های یکتانت) به شما کمک می‌کند تبلیغات در تلگرام و اینستاگرام را خیلی سریع و آسان اجرا کنید. با ساختن کمپین تبلیغاتی در جریان، نیاز نیست نگران برقراری ارتباط با صاحبان پیج‌های پربازدید اینستاگرام، ادمین کانال‌های تلگرامی و اینفلوئنسرها باشید!

۲. ایمیل مارکتینگ کنید و جمع‌آوری لید خود را افزایش دهید

اگرچه ایمیل مارکتینگ یکی از روش‌های دیرینه در بازاریابی دیجیتال است ولی همچنان یکی از روش‌های موثر در جمع‌آوری لید محسوب می‌شود و به افزایش ارتباط بین شما و کسب‌وکارتان بسیار کمک می‌کند.

در ایام نزدیک به عید حتما سعی کنید به صورت هفتگی یا دو هفته یک بار از خبرنامه ایمیلی خود استفاده کنید و برای مشتریان‌تان ایمیل مناسب و ارزشمند بفرستید. این ایام فرصت بسیار خوبی است تا مشتریان را از پیشنهادات ویژه و تخفیفات خود باخبر کنید. حتی می‌توانید از این فرصت برای معرفی محصول جدید یا اطلاع‌رسانی درباره‌ی به‌روزرسانی محصولات قبلی بهره بگیرید. با استفاده از خبرنامه‌ی ایمیلی به ویژه در این ایام خاص، علاوه بر اینکه مشتری را از تخفیفات یا محصولات جدید باخبر می‌سازید، آگاهی از برندتان را نیز افزایش می‌دهید و نام برندتان را برای مشتری تکرار می‌کنید.

برای درگیر شدن حداکثری مخاطب با ایمیل‌تان، لازم است ایمیل را در زمان درست به مشتریان‌ مورد هدف‌تان ارسال و تا حد امکان متن ایمیل را برای فرد دریافت‌کننده شخصی‌سازی کنید. به طور مثال اگر اکثر مشتریان شما شاغل هستند، می‌توانید بین ساعت ۷ تا ۹ صبح ایمیلی برای‌شان ارسال کنید و در متن ایمیل آن‌ها را با نام و نام‌خانوادگی‌شان مخاطب قرار دهید. یا به طور مثال مشتریان خود را بر اساس محصولی که استفاده می‌کنند، به پنج گروه مختلف دسته‌بندی کنید و پنج محتوای ایمیل مختلف برای هر یک از دسته‌ها در نظر بگیرید.

اگر هدف شما از ارسال ایمیل، اطلاع‌رسانی پیشنهادی ویژه یا معرفی محصولی جدید است، بهتر است در همان ابتدای ایمیل پیشنهاد جذاب خود را ذکر کنید و در ادامه‌ی متن به افراد اطلاعات لازم را جهت نحوه‌ی استفاده از آن اطلاع دهید.

مقاله پیشنهادی: ۱۲ نمونه متن پیامک بلیط قطار جذاب و کاربردی!

۳. با استفاده از بازاریابی ارجاعی (referral marketing) مشتریان جدید جذب کنید

بازاریابی ارجاعی (referral marketing) یا همان بازاریابی دهان به دهان، یکی از موثرترین روش‌های بازاریابی بین کسب‌وکارها است. با استفاده درست و جذاب از بازاریابی ارجاعی، مشتریان فعلی‌تان محصولات و خدمات شما را به اطرافیان‌شان معرفی می‌کنند و از این طریق با هزینه‌ی نسبتا کمی، فروش‌تان گاهی حتی تا دو برابر افزایش می‌یابد.

با ارائه‌ی پیشنهادات جذاب به مشتریان فعلی خود می‌توانید آن‌ها را ترغیب کنید تا محصولات و خدمات شما را به اطرافیان‌شان توصیه کنند. به طور مثال در برنامه بازاریابی ارجاعی می‌توانید کد معرفی در اختیار مشتری فعلی قرار دهید تا با آن کد تخفیف شما را به اطرافیانش معرفی کند. در صورتی که فرد معرفی‌شده از کد معرف استفاده کند، هم به مشتری فعلی برای خرید بعدی و هم به فرد معرفی‌شده برای اولین خرید، ۲۰ درصد تخفیف اختصاص می‌‌یابد.

بسیاری از افراد معرفی شده، بعد از ورود به صفحه‌ی شما با استفاده از کد معرف برای اولین بار خرید می‌کنند. بهتر است پس از خرید اول، پیشنهاد ویژه‌ی دیگری به آن‌ها دهید تا تمایل پیدا کنند دوباره به شما سر بزنند و از محصولاتتان استفاده کنند.

بازاریابی ارجاعی یک برنامه‌ی کاملا برد برد هم برای مشتریان فعلی، هم برای مشتریان بالقوه و هم برای برند شما است. استفاده از این روش علاوه بر اینکه وفاداری مشتریان فعلی را افزایش می‌دهد، به جذب مشتریان جدید نیز کمک می‌کند. بنا به گزارش Saasquatch، شصت و هفت درصد از افراد معرفی شده به مشتری تبدیل می‌شوند و با تخفیفی که از کد معرف نصیب‌شان می‌شود، اولین خرید خود را ثبت می‌کنند. در نتیجه تنها چیزی که نیاز دارید یک کد تشویقی هدیه برای مشتریان وفادارتان است. از آن‌ها بخواهید این کد را به خانواده یا کسانی که دوستشان دارند، هدیه بدهند. اطمینان حاصل کنید کاملا شفاف درباره این کد تشویقی توضیح داده‌اید و آن‌ها را از فواید و امتیازاتی که با استفاده از این کد نصیب‌شان می‌شود، به اندازه‌ی کافی آگاه کرده‌اید.

مقاله پیشنهادی: ۴ ایده برای اجرای بهترین کمپین فروش در اینستاگرام

۴. با استفاده از کوپن و تخفیف ویژه فروش خود را افزایش دهید

واقعا برای مشتری چه چیزی می‌تواند به اندازه‌ی یک کد تخفیف جذاب باشد؟ با در نظر گرفتن یک کد تخفیف مناسب برای مشتریان فعلی یا مشتریان بالقوه خود می‌توانید درآمد حاصل از فروش‌تان را تا چند برابر افزایش دهید. به طور کلی با استفاده از کدهای تخفیف، مشتریان تا ۲۴٪ بیشتر از شرایط عادی بودجه‌ی خود را در کسب‌وکار شما خرج می‌کنند.

البته بهتر است برای کد تخفیف منتظر ایام خاصی مثل عید نمانید و از فرصت‌های مختلف برای جذب مشتریان استفاده کنید. به طور مثال می‌توانید به بازدیدکنندگان وب‌سایت خود پیشنهاد دهید فرم ثبت‌نام را پر کنند و ۱۰٪ بر روی سفارش بعدی خود تخفیف بگیرند.

دوره جدید و رایگان آموزش ساخت ویدیو تبلیغاتی حرفه‌ای
دوره جدید و رایگان آموزش ساخت ویدیو تبلیغاتی حرفه‌ای

در این دوره ۲ ساعته، یاد می‌گیرید که چطور با نوشتن سناریو عالی و توجه به نکات حرفه‌ای در ساخت ویدیو، یک ویدیو تبلیغاتی خوب و موثر بسازید.

ثبت‌نام arrow-left

۵. پکیج هدیه مخصوص خود را طراحی کنید

پکیج هدیه جذابی تهیه کنید و با استفاده از آن حس خوب و نشاط سال نو را به مشتریان‌تان هدیه دهید. روزهای سال نو پر از احساس خوب و دیدوبازدید است. سعی کنید با تهیه پکیجی خلاقانه احساسات آن‌ها را به وجد آورید و هدایا و نیازهای سال نوی مشتریان خود را تامین کنید.

اینکه شما محصولات‌تان را با همان قیمت همیشگی صرفا کنار هم قرار دهید، برای مشتریان هیچ ارزش افزوده‌ای ندارد. در نتیجه لازم است برای طراحی پکیج زمان بگذارید و ارزش افزوده‌ای به مشتریان‌تان هدیه دهید تا هنگام استفاده‌ی آن، این احساس را داشته باشند که شما به آن‌ها توجه کرده‌اید و برای‌ آن‌ها و نیازهای‌شان اهمیت قائل هستید.

البته لازم است طوری از المان‌های طراحی استفاده کنید تا زیبا باشد و برند شما را در ذهن مخاطب یادآوری کند. می‌توانید تم سال نو را در لوگوی خود پیاده‌سازی کنید و همانند گوگل، لوگوی خود را به این مناسبت خاص تغییر دهید.

۶. از گوگل ادز استفاده کنید

رقابت بین کسب‌وکارها در دو سه ماه نزدیک به عید بسیار زیاد است. از آنجایی که یکی از اولین کارهایی که کاربران برای رفع نیازهای خود انجام می‌دهند، جستجو در گوگل است، برای پیروز شدن و باقی‌ماندن در این فضای رقابتی لازم است کمپین گوگل ادز خود را از کلمه‌های کلیدی‌ دیگر به کلمه‌های کلیدی‌ مربوط به شب عید تغییر دهید.

به طور مثال کلمه کلیدی جراحی بینی در تمام طول سال جستجو می‌شود ولی جستجوی عبارتی مثل نظافت منزل یا چیدمان سفره هفت‌سین در ایام نزدیک به عید بسیار افزایش می یابد. از این رو اگر قصد دارید بخشی از بودجه‌ی بازاریابی خود را در گوگل ادز خرج کنید، حتما برای دو برابر کردن فروش‌تان از کلمه‌های کلیدی‌ استفاده کنید که علاوه بر کسب‌وکارتان، با ایام عید نیز تناسب داشته باشد.

برای فروش بیشتر، تبلیغات در گوگل را به یکتانت بسپارید.

برای فروش بیشتر، تبلیغات در گوگل را به یکتانت بسپارید.

شروع تبلیغات arrow-left

۷. از تبلیغات کلیکی استفاده کنید

از آنجایی که کاربران همواره به خصوص در ایام نزدیک به عید، در فضای وب حضور دارند، تبلیغات کلیکی این فرصت را در اختیار شما می‌گذارد تا بتوانید پیوسته در نگاه کاربران باشید. می‌توانید برای افزایش فروش و ترافیک وب‌سایت خود از تبلیغات همسان یا همسان ریتارگتینگ استفاده کنید. همچنین برای افزایش آگاهی از برند و آشنا شدن بسیاری از کاربران با برندتان می‌توانید از تبلیغات بنری یا بنری ریتارگتینگ استفاده کنید.

یکی از گزینه‌های ویژه‌ای که اخیرا با توسعه تکنولوژی در اختیار فروشگاه‌های اینترنتی قرار گرفته، ریتارگتینگ محصول است. اگر شما یک فروشگاه اینترنتی هستید و قصد دارید فروش خود را در ایام عید دو برابر کنید، توصیه‌ی ما به شما ریتارگتینگ محصول است. این الگوریتم هم کاربرانی را که وارد وب‌سایت شما شده‌اند و هم محصولی را که در وب‌سایت‌تان مشاهده کرده‌اند، شناسایی می‌کند، از آن محتواهای تبلیغاتی درست می‌کند و در صفحات مختلف وب به کاربران موردنظر نمایش می‌دهد. از این رو احتمال اینکه کاربران بر روی محتوای تبلیغاتی کلیک و محصول موردنظر را تهیه کنند، بین ۵ تا ۹ برابر می‌شود.

در متن همکاری مداوم اسنپ‌فود و یکتانت به طور کامل نمونه‌‌ی استفاده از انواع تبلیغات یکتانت را توضیح داده‌ایم. در این متن درمی‌یابید که چطور اسنپ‌فود توانست با کمک ریتارگتینگ محصول، هزینه به ازای دریافت هر سفارش را تا ۶۰% کاهش دهد.

۸. برای مشتریان‌تان پوش نوتیفیکیشن بفرستید

یکی از ابزارهای بازاریابی دیجیتال که اخیرا در ایران نیز توسعه یافته است و کسب‌وکارهای گوناگونی از آن استفاده می‌کنند، پوش نوتیفیکیشن است. پوش پیامی شبیه sms است با این تفاوت که بسیار مقرون به صرفه‌تر است و به دلیل عکس، تیتر و متنی که دارد، مخاطب را بیشتر درگیر می‌کند. پوش نوتیفیکشن را می‌توانید هم برای مشریان خود و هم برای تعداد بسیار زیادی از کاربران در فضای وب ارسال کنید.

تبلیغات پوش نوتیفیکیشن

کسب‌وکارهای بسیاری برای مشتریان‌شان پوش می‌فرستند و آن‌ها را از تخفیف‌ها یا جشنواره‌های ویژه‌ی فروشگاه‌شان باخبر می‌سازند. از طرفی کسب‌وکارهایی که قصد دارند در زمان کوتاهی خبری را به افراد زیادی اطلاع دهند، از ارسال پوش نوتیفیکیشن برای اطلاع‌رسانی استفاده می‌کنند.

اگر قصد دارید تنها به کاربرانی که سرویس پوش نوتیفیکیشن شما را پذیرفته‌اند، پوش خود را ارسال کنید، می‌توانید از سرویس ارسال پوش نوتیفیکیشن نجوا کمک بگیرید و اگر قصد دارید گسترده‌تر اطلاع‌رسانی کنید و برای کاربران زیادی در سطح وب که ممکن است کاربر شما هم نباشند، پوش نوتیفیکیشن بفرستید، می‌توانید از تبلیغات پوش نوتیفیکیشن استفاده کنید.

۹. یک لندینگ جذاب برای عید نوروز طراحی کنید

استفاده از روش‌های تبلیغاتی متفاوت کافی نیست. برای جلب توجه کاربران و درگیر کردن آن‌ها با برند خود، به یک لندینگ پیج متناسب با عید نوروز نیاز دارید. طراحی یک لندینگ پیج جذاب کمک می‌کند تا نرخ درگیری کاربران با کمپین تبلیغاتی شما افزایش یابد. برای جذابیت بیشتر لندینگ پیج می‌توانید ویدئویی مناسب که کاربر را به خود جذب کند، در صفحه قرار دهید و نرخ تبدیل به مشتری را تا ۸۶٪ بیشتر کنید.

بهتر است شعاری متناسب با فضای سال نو داشته باشید و بسته‌های تخفیف یا محصولات پرفروش‌تان را در لندینگ پیج بیان کنید. طراحی لندینگ پیجی که هم با فضای سال نو و هم با برندتان سازگاری داشته باشد، نه تنها فروش‌تان را افزایش می‌دهد بلکه سبب می‌شود آگاهی از برندتان تا حد بسیار خوبی افزایش پیدا کند و کاربران زیادی با برندتان آشنا شوند.

۱۰. از رپورتاژ آگهی استفاده کنید

رپورتاژ آگهی یکی از ابزارهای مفیدی است که کسب وکارهای مختلف بسیاری از آن در اجرای کمپین بازاریابی عید نوروز استفاده می کنند. یکی از از فواید اصلی رپورتاژ بک لینک گرفتن بر روی کلمه‌های کلیدی موردنظرتان است. فرض کنید شما روی کلمه کلیدی نظافت منزل محتوای مناسبی تهیه کرده‌اید و تمایل دارید پس از اینکه کاربر نظافت منزل را در گوگل جستجو می‌کند، محتوای شما نیز در نتایج صفحه اول گوگل به کاربر نشان داده شود؛ یکی از راهکارهای موثر برای تحقق این امر،انتشار رپورتاژ در وب‌سایت‌های معتبر و گرفتن بک لینک باکیفیت است.

همچنین انتشار رپورتاژ آگهی به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا بتوانند راحت‌تر اطلاع‌رسانی کنند و بخش روابط عمومی اثرگذارتری داشته باشند. به طور مثال تصور کنید اطلاعیه‌ای برای کمپین خود تحت عنوان رپورتاژ آگهی منتشر می‌کنید؛ از این طریق کاربران وب مطلب شما را در وب‌سایت‌های معتبر مشاهده می‌کنند و توجه‌شان به برند شما و خبر موردنظرتان جلب می‌شود.

از طرفی پلتفرم‌هایی همانند تریبون وجود دارند که اننتشار رپورتاژ آگهی را در وب‌سایت‌های معتبر و گوناگون آسان می‌کنند و با پکیج‌هایی متنوعی که ارائه می‌دهند این فرصت را در اختیار کسب‌وکارها می‌گذارند تا مقرون‌به‌صرفه و باکیفیت رپورتاژهای خود را وب‌سایت‌های معتبر منتشر کنند.

۱۱. محصولات پرفروش خود را پیشنهاد دهید

برای اینکه به مشتریان در پیدا کردن محصولات یا خدمات مورد نیازشان کمک کنید، بهتر است محصولات پرفروش یا محصولات متناسب با فصل خود را با طراحی زیبا که بوی عید نوروز می‌دهد، در اختیار آن‌ها قرار دهید. توصیه‌های شما به عنوان صاحب کسب‌وکار به مشتریان در انتخاب محصول کمک بسیاری می‌کند و باعث می‌شود راحت‌تر انتخاب کنند. بهتر است برای آگاهی بیشتر مشتریان نسبت به هر یک از محصولاتتان، از بخش نظرات کاربران نیز غافل نشوید.

یک نکته‌ی کلی و کاربردی

بهتر است نکته‌ی زیر را در هر 11 مرحله به کار گیرید تا کمپین موفق‌تری را اجرا کنید.

احساسات کاربران را برانگیخته کنید

عید نوروز یکی از آن زمان‌هایی در سال است که همه کنار عزیزان و نزدیکان‌شان هستند و فضای احساسی زیادی حاکم است. زمانی است که افراد عشق و محبت خود را نسبت به کسانی که دوست‌شان دارند، ابراز می‌کنند. از این رو بسیار حائز اهمیت است که کمپین بازاریابی عیدتان به گونه‌ای باشد که احساسات کاربران را برانگیزد. با جذابیت احساسی ایجاد کردن برای کاربران، می‌توانید به سطح تصمیم‌گیری احساسی آن‌ها دست پیدا کنید و میزان خرید آن‌ها را افزایش دهید.

محصولات و خدمات خود را در قالب داستان‌هایی جذاب و ترغیب‌کننده بیان کنید. سعی کنید با شرح محصولات درون یک داستان یا موقعیت، آن محصول را در ذهن مشتری در جایگاهی مناسب ثبت کنید. حتی می‌توانید به جای نوشتن توضیحاتی خشک و غیرجذاب درباره‌ی محصول، با ویدئویی رنگی و پرانرژی مخاطب را درگیر کنید.

مقاله پیشنهادی: ۳۰ نمونه پیامک تبلیغاتی سال نو برای اهداف مختلف

حرف آخر

سال نو یکی از بهترین زمان‌ها برای کسب‌وکارها و مشتریان است. در این ایام مردم بسیاری زمان و بودجه خود را برای عزیزان‌شان صرف می‌کنند، هدایای زیبایی تهیه می‌کنند و برنامه‌های مختلفی مثل تفریح یا سفر می‌چینند. از طرفی فرصت خوبی برای کسب‌وکارها فراهم می‌شود تا بتوانند کمپین تبلیغاتی موثری را اجرا کنند و درآمدشان را بین ۲ تا ۳ برابر افزایش دهند.

تنها چند هفته‌ی دیگر به سال نو باقی مانده است ولی نگران نباشید! همین حالا هم می‌توانید کمی خلاقیت را چاشنی روش‌های بالا کنید و کمپین تبلیغاتی جذابی برای عید امسال طراحی و اجرا کنید. اگر تمایل دارید از تبلیغات آنلاین یکتانت استفاده کنید، کافی است بر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید یا اطلاعات تماس خود را در دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

 

شما از کدام روش‌های بازاریابی استفاده می‌کنید؟ اگر سوال یا تجربه‌ای در این زمینه دارید حتما با ما در میان بگذارید.

4.3/5 - (6 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest

17 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مریم
مریم
4 سال قبل

سلام
بسیار عالی از ایده های خلاق شما سپاسگزارم، وچند مورد آن را حتما بکار خواهم گرفت

آناهیتا
آناهیتا
4 سال قبل

سلام وعرض ادب
مطالب جامع ومفیدی بود تشکر از نکات و پیشنهادات ارزشمند شما .
موفق باشید

مسعود
مسعود
4 سال قبل

عالی بود ممنون از این مقاله خوبتون.

باطری سمند
باطری سمند
4 سال قبل

از مطلب مفیدتون ممنونم واقعا استفاده کردیم خسته نباشید

امیرحسین
امیرحسین
4 سال قبل

فووووق‌العاده بود

متین
متین
4 سال قبل

ممنون از مقاله خوبتون

ali
ali
4 سال قبل

خیلی عالی بود ممنون.

اسرا حسینی
اسرا حسینی
4 سال قبل

ممنون از مقاله خوبتون

hooshmandbms
hooshmandbms
3 سال قبل

سلام ندا جان. بسیار تمیز و عالی نوتی . درود بر تو. و برات بهترین ها رو ارزو میکنم

ریتارگتینگ، فرصت دوباره برای برگرداندن مشتری!