فرصت محدود تبلیغات در دیوار با یکتانت: فقط تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ 💥

همکاری مداوم اسنپ‌فود و یکتانت

سایر مقالات | محمود حسینی | تاریخ بروزرسانی : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱

سامانه سفارش آنلاین غذای اسنپ‌فود از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را در این زمینه با نام تجاری زودفود آغاز کرده است. اسنپ‌فود اولین وب‌سایت ایرانی است که سفارش اینترنتی غذا را برای مردم ایران به ارمغان آورده و امکانات متعددی به منظور راحتی هر چه بیشتر مردم و رستوران‌ها تدارک دیده است. همکاری یکتانت با اسنپ‌فود از اردیبهشت ۱۳۹۸ شکل گرفته و کمپین‌های تبلیغاتی اسنپ‌فود تاکنون به صورت پیوسته ادامه داشته است. در این مطلب قصد داریم درباره نحوه همکاری اسنپ‌فود و یکتانت و نتایج آن در این ۶ ماه صحبت کنیم.

چالش‌ها و اهداف اسنپ‌فود

اسنپ‌فود که درحال حاضر به عنوان بزرگترین سرویس سفارش آنلاین غذا در بازار حضور دارد، در مسیر خود با چالش‌های مختلفی روبرو بوده است. یکی از این چالش‌ها افزایش کاربرهای جدید و معرفی اپلیکیشن خود به افراد مختلف بوده است. دیگر چالشی که می‌توان به آن اشاره کرد دعوت مجدد از کسانی است که با اسنپ‌فود آشنا هستند و دریافت سفارش جدید از این مشتریان است. در کنار این چالش‌ها اسنپ‌فود به دنبال برندسازی و کاهش هزینه‌های خود در مسیر دستیابی به اهداف و حل کردن چالش‌ها بوده است.

جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥
جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥

گوگل بی‌شک معدن مشتری است که حضور در آن در جذب مشتری و افزایش فروش تاثیر چشمگیری دارد؛ با تبلیغات در گوگل، محصول خودتان را به کسی معرفی می‌کنید که یا قصد خرید دارد یا در مرحلهٔ تحقیق است! ما به‌عنوان پارتنر رسمی گوگل آماده‌ایم در اجرا و مدیریت کمپین‌ها در کنار شما باشیم.

دریافت مشاوره رایگان arrow-left

آغاز همکاری با یکتانت

با آغاز همکاری اسنپ‌فود با یکتانت در اردیبهشت ۹۸، یکتانت راه‌حل‌های مختلفی برای چالش‌های ذکر شده در بخش قبلی به اسنپ‌فود ارائه داد. اسنپ‌فود در حال حاضر از سرویس‌های تبلیغات همسان، ریتارگتینگ و ریتارگتینگ محصول یکتانت استفاده می‌کند. از آنجایی که افراد مختلف و با سلیقه‌های متفاوت می‌توانند مخاطب اسنپ‌فود باشند، حضور یکتانت در وب‌سایت‌های مختلف نمایش‌دهنده که از لحاظ نوع محتوا بسیار متفاوت هستند سبب می‌‌شود اسنپ‌فود دسترسی بسیار خوبی به طیف وسیعی از مخاطبان خود داشته باشد. همچنین سرویس ریتارگتینگ یکتانت این فرصت را برای اسنپ‌فود فراهم می‌کند که به هر کاربر محصولی با توجه به علایق و سلیقه خود کاربر نمایش دهد و او را به سفارش مجدد ترغیب کند.

تبلیغات اسنپ‌فود

دستیابی اسنپ‌فود به اهداف مورد نظر با همکاری یکتانت

نتیجه‌های مثبتی که از این همکاری حاصل شده است که به مواردی از آن اشاره می‌کنیم. استفاده از سرویس‌های همسان و ریتارگتینگ یکتانت سبب شد آگاهی از برند اسنپ‌فود افزایش یابد، نفرات بیشتری با خدمات این سامانه آشنا شوند و در نتیجه تعداد افراد بیشتری در اسنپ‌فود ثبت‌نام کنند.

خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!
خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!

هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم.

همچنین با افزایش حضور در وب‌سایت‌های مختلف و معرفی محصولات اسنپ‌فود به افراد گوناگون، نرخ تبدیل (conversion) اسنپ‌فود در تعداد نشست (session) مساوی تا ۳ برابر افزایش یافت که این نتیجه حاصل از کلیک‌های با کیفیت و نمایش هوشمندانه تبلیغات اسنپ‌فود به کاربران و مخاطبان هدف این سامانه توسط یکتانت است.

دیگر دستاورد مهمی که می‌توان به آن اشاره کرد، هزینه به ازای دریافت سفارش برای اسنپ‌فود نیز ۶۰ درصد کاهش یافته است که این موضوع صرفه‌جویی با ارزشی برای هر سازمانی محسوب می‌شود.

 

با تبلیغات همسان یکتانت، بیش از ۱۲۰ میلیون کاربر ایرانی را برند خود آشنا کنید و آن‌ها را به سمت خود بکشانید!

با تبلیغات همسان یکتانت، بیش از ۱۲۰ میلیون کاربر ایرانی را برند خود آشنا کنید و آن‌ها را به سمت خود بکشانید!

مشاهده تعرفه‌ها arrow-left
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مینا مدنی
مینا مدنی
5 ماه قبل

با سلام آیا تبلیغات ویدئویی همسان هم انجام شده؟

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
مدیر
پاسخ به  مینا مدنی
5 ماه قبل

سلام
وقت بخیر
خیر، تبلیغات ویدئویی همسان به‌تازگی به سرویس‌های یکتانت اضافه شده.

آموزش ساخت ویدیو تبلیغاتی