فرصت محدود تبلیغات در دیوار با یکتانت: فقط تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ 💥

راهنمای کامل اس ام اس مارکتینگ

مقالات دیجیتال مارکتینگ | تحریریه یکتانت | تاریخ بروزرسانی : ۱۶ بهمن ۱۴۰۲

راهنمای کامل اس ام اس مارکتینگ

اولین تصویری که بعد از دیدن کلمه بازاریابی پیامکی به ذهنتان خطور کرد چه بود؟ شاید تجربیات مشترکی که همه ما داریم باعث شده که دید منفی نسبت به این روش پیدا کنیم. مثلا این روزها کمتر مردی را پیدا می‌کنیم که هفته‌ای چند بار پیامک تبلیغاتی اپیلاسیون دریافت نکرده باشد. یا اکثر خانم‌ها، احتمالاً پیامک تبلیغاتی کاشت موی طبیعی را دریافت کرده‌اند! متاسفانه تصور بیشتر ما، پیامک های آزاردهنده و تکراری است که هر روز فقط برای ما مزاحمت ایجاد می‌کنند.

در واقع وقتی برای اولین بار به من گفته شد که از این روش برای یک شرکت استفاده کنم، من هم مثل خیلی‌ها تصوری منفی از آن داشتم. اما بعد از کلی تحقیق کمپینی را طراحی و اجرا کردم. هنوز هم آن لحظه‌ی اولیه را فراموش نمی‌کنم که توانسته بودم با کمترین هزینه و اجرای درست و اصولی آن، مشتریانی را برای خرید محصولات آن کسب و کار جذب کنم. اگر واقعا کنجکاو شدید و می‌خواهید بدانید چگونه، با ما تا انتهای این مقاله همراه شوید. (چنانچه قصد اجرای تبلیغات پیامکی را دارید، می‌توانید از شرایط و تعرفه‌های یکتانت آگاهی یابید!)

 

اس ام اس مارکتینگ چیست؟ 

به انتقال پیامی کوتاه به صورت یک پیام نوشتاری به مخاطب هدف، sms مارکتینگ گفته می‌شود. به طور کلی یکی از راه‌هایی است که کسب‌ و کارها از طریق تلفن همراه با کاربرانشان ارتباط برقرار و محصول یا خدمات خود را تبلیغ می‌کنند یا با ارائه‌ی پیشنهاد، آن‌ها را به اقدام دعوت می‌کنند.

به بیان دیگر، راهکاری است که می‌تواند هم مشتریان عادی فعلی را به مشتریان بالقوه تبدیل کند و وفادار نگه دارد و هم در جذب مشتری‌های جدید به شما کمک کند. این شیوه از بازاریابی می‌تواند یکی از ساده‌ترین، موثرترین و البته کم هزینه‌ترین روش‌های بازاریابی باشد.

اس ام اس مارکتینگ نجوا

 

مزایای اس ام اس مارکتینگ

ارسال پیامک با هدف بازاریابی دارای مزایای زیادی است که در ادامه به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

1- هزینه ارسال پایین

هزینه ارسال هر پیامک به هر فرد فقط چند ریال است در حالی که می‌تواند بازگشت سرمایه‌ای ده‌ها برابری داشته باشد.

2- در هر زمان که بخواهیم پیام ها ارسال می‌شوند

از آن‌جا که پیامک در لحظه ارسال می‌شود، می‌تواند اخبار یا پیشنهادات کسب‌وکارها را در هر زمانی که بخواهند به دست مخاطب برسانند و اکثر این پیام‌ها هم ظرف چند دقیقه بعد از دریافت توسط مخاطب باز می‌شوند. این یعنی پیامک بهترین راه برای ارسال محتوا در لحظه به مخاطب است.

3- سطح پوشش بالا

ضریب نفوذ تلفن همراه در ایران در انتهای سال ۲۰۲۰ حدود ۱۰۷٪ بوده است که این خود نشان می‌دهد مردم ایران دست کم یک موبایل را در خانه دارند. این شبکه‌ی گسترده‌ی آدم‌ها باعث می‌شود شما به تعداد افراد بسیار زیادی دسترسی داشته باشید و توجه آن‌ها را به کسب‌و‌کارها جلب کنید.

4- قابل ردیابی بودن

این روش مانند سایر روش‌های بازاریابی دیجیتال قابل ردیابی کردن است و می‌توانیم با ردیابی اینکه چه تعداد کاربران روی لینک ما کلیک کرده‌اند، از کد ما استفاده کرده‌اند یا به درخواست‌های ما پاسخ داده‌اند کیفیت پیام‌مان را بررسی کنیم.

مقاله پیشنهادی : affiliate marketing چیست و چه مزایایی دارد؟

مزایای بازاریابی پیامکی

بهترین استراتژی یک بازاریابی پیامکی خوب

تا اینجا از مزیت‌های این روش گفتیم. اما چگونه قرار است از این روش استفاده کنیم؟ دو استراتژی اصلی ارسال پیامک عبارت‌اند از:

  • تبلیغات انبوه با اس ام اس: در این روش کسب‌وکارها پیامک تبلیغاتی خود را به بازار هدف خود ارسال می‌کنند، اما نمی‌توانند مطمئن باشند که دریافت کننندگان این پیام به محصول یا خدمات آن‌ها علاقمند هستند یا خیر. (چنانچه قصد ارسال پیامک انبوه را دارید، مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد می‌کنیم)
  • بازاریابی اجازه‌ای با اس ام اس: در این روش کسب‌وکارها پیامک تبلیغاتی خود را به کسانی ارسال می‌کنند که در خبرنامه آن‌ها عضو باشند و تمام آن‌ها با میل خودشان شماره تلفن همراهشان را در اختیار آنها قرار داده‌اند.

مطمئنا بهترین راهکار ترکیب کردن دو روش تبلیغات انبوه و اجازه‌ای است. می‌پرسید منظور ما چیست؟ بیایید با یک مثال بیشتر توضیح بدهیم. تصور کنید کسب و کاری در ابتدای راه خود است و هیچ شماره تلفن همراهی از مشتریان عادی خود ندارد. می‌توانند یک بار (و فقط یکبار، چون نباید مزاحم مخاطب بشوند) به مخاطبانی که جزء بازار هدف آن‌ها هستند پیامک ارسال کنند و از او برای اشتراک در خبرنامه خود دعوت کنند، سپس با ارائه‌ی یک پیشنهاد ارزشمند آن‌ها را ترغیب کنند که با ارسال مثلا شماره ۱، شماره تلفن خود را ثبت کنند. این کار بعد از مدتی لیستی از شماره تلفن‌های همراه در اختیار کسب‌وکارها می‌گذارد که محصولات و خدمات آن‌ها را دوست دارند و می‌خواهند بیشتر از پیشنهادات و رویدادهای مرتبط با آن بدانند.

بهترین استراتژی بازاریابی پیامکی

شناخت ناکافی اغلب کسب‌وکارهای ایرانی از این دو روش است که باعث می‌شود بیشتر مشتریان تصمیم به غیر فعال کردن پیامک‌های تبلیغاتی خود بگیرند. این حجم از اس ام اس های تبلیغاتی نه تنها برای کسب و کار خوب نیست بلکه باعث آزار مشتری است.

با ارسال انبوهی از پیامک‌های یکسان و بدون هیچ خلاقیت، این فقط کسب و کارها هستند که با از دست دادن مشتری‌ها و سرمایه‌شان ضرر می‌کنند. در حالی که این روش می‌تواند برای آن‌ها بهترین نتیجه را با کمترین هزینه نسبت به سایر راه‌های تبلیغاتی داشته باشد.

مقاله پیشنهادی: ۱۲ استراتژی بازاریابی برای هتل در سال ۲۰۲۲

چگونه در اس ام اس مارکتینگ موفق شویم؟

  • مخاطب هدف خود را پیدا کنید

این مشکلی است که خیلی از کمپین‌های پیامکی با آن سر و کله می‌زنند. مثلا وقتی یک سالن آرایشی دارید قطعا (به غیر از موارد خاص) مخاطبان شما خانم‌ها هستند و ارسال پیام برای یک آقا اتلاف وقت و سرمایه است. قبل از نوشتن کمپین باید حواستان باشد که برای چه افرادی قرار است ارسال شود.

  • زمان مناسب را انتخاب کنید

در مثال سالن آرایشی قطعا بهترین زمان برای ایجاد یک کمپین نزدیک عید نوروز و روزهای مهم سال است. حتی دادن تخفیف و تبریک تولد می‌تواند مشتریای بیشتری را به این سالن آرایشی جذب کند.

  • یک بستر مناسب برای سفر مشتری درست کنید

یکی از مشکلاتی که ممکن است اتفاق بیفتد این است که مثلا کمپین به بهترین شکل طراحی می‌شود، همه چیز عالی است و مشتری تصمیم می‌گیرد تا به درخواستی که از او داشتیم پاسخ دهد. روی لینک داخل پیامک کلیک می‌کند اما سایت به دلیل اینکه مشتریان زیادی در یک زمان وارد شده‌اند نمی‌تواند تحمل کند و مشتری با خطا مواجه می‌شود و این باعث می‌شود به سفر مشتری یا  (Customer Journey) ضربه وارد شود و تصویر مشتری از کسب‌وکار ما خراب شود.

  • یک متن خوب بنویسید

قطعا مثل هر روش دیگر محتوای پیامک شما بسیار مهم است. اینکه چه چیزی می‌نویسید که در متنی کوتاه و با تعداد کاراکترهای محدود بتواند مخاطب را جذب خود کند قطعا مهم است. یکی از مهم‌ترین قسمت‌های کمپین شما نوشتن متن خوب است پس بهتر است کمی بیشتر در مورد آن توضیح دهیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه بازاریابی پیامکی و بازگشت مشتری، مشاهده این وبینار را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

مقاله پیشنهادی : کمپین تبلیغاتی چیست

نکاتی برای اجرای اس ام اس مارکتینگ

وقتی می‌خواهیم یک کمپین خوب اجرا کنیم، بهترین کار این است که خودمان را جای مخاطبان بگذاریم. اگر حودمان این پیامک را دریافت کنیم چه واکنشی نشان می‌دهیم؟ آیا از آن استقبال می‌کردیم یا فقط موجب آزرده‌خاطری ما می‌شد؟ این نکته‌ی بسیار مهمی است. ولی بیایید چند نکته حرفه ای‌تر را هم مرور کنیم:

خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!
خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!

هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم.

شروع جذاب

پیامک بهتر است با یک جمله‌ی جذاب آغاز شود. به این ترتیب، مشتری به خواندن ادامه‌ی آن ترغیب می‌شود و به پیشنهادها توجه بیشتری می‌کند. به علاوه، یک شروع خوب می‌تواند باعث ایجاد حس نزدیکی بیشتر مخاطب با برند شود.

فایده برای مشتری

اگر اس ام اس هیچ فایده ای برای مشتری نداشته باشد، بهتر اس اصلا ارسال نشود. این گونه پیامک‌های بی‌فایده فقط مزاحم هستند وسبب آزار مشتری می‌شوند و به تصویر برند لطمه می‌زنند. می‌شود گفت این پیامک‌ها نه برای مشتری فایده‌ای دارند نه برای برند.

متن مختصر و مفید

در واقع نام آن پیام کوتاه است. این ویژگی اصلی یک پیام تبلیغاتی است که در زمان کم پیشنهاد یا خبر خود را مطرح کند. همیشه به یاد داشته باشید که وقت مشتری ارزشمند است.

تحریک مخاطب

تحقیقات علمی بسیاری به ما نشان داده‌اند که مطرح کردن یک درخواست مشخص از مخاطب (که به نام تخصصی فراخوان عمل شناخته می‌شود) می‌تواند تاثیری باورنکردنی در اثربخشی یک پیام داشته باشد.

ایجاد حس ضرورت

همان طور که بارها تحقیقات علمی ثابت کرده‌اند و شما هم حتما تجربه کرده‌اید، وقتی مخاطب احساس ضرورت کند تاثیرگذاری پیام چند برابر خواهد شد. برای اینکه حس فوریت را در مخاطب ایجاد کنید، می‌توانید یک تاریخ اتمام برای پیشنهادتان مشخص کنید و از مخاطبان بخواهید هر چه زودتر دست به کار شوند. طبیعتاً هر چه تاریخ اتمام زودتر باشد، تاثیر پیامک شما بیشتر خواهد بود. اما باید آن قدر هم طولانی باشد که مخاطب فرصت واکنش نشان دادن داشته باشد.

ایجاد حس صمیمیت

یک احساس صمیمیت و نزدیکی در پیامک خود ایجاد کنید و به مشتری نشان دهید برای او اهمیت قائل هستید. برای این منظور می‌توانید نام مشتری را در زمان ثبت نام دریافت کنید و سپس از این نام در متن پیامک‌های خود استفاده کنید.

با تبلیغات پیامکی یکتانت، در همه‌جا به همه‌کس از همین حالا دسترسی داشته باشید!

با تبلیغات پیامکی یکتانت، در همه‌جا به همه‌کس از همین حالا دسترسی داشته باشید!

شروع تبلیغات پیامکی arrow-left

انواع اس‌ ام اس برای کسب‌وکارها 

شما در بازاریابی پیامکی می‌توانید به شکل‌های مختلف با مخاطب هدفتان ارتباط برقرار کنید. به‌عنوان مثال، می‌توان از پیامک‌های تبلیغاتی برای ترویج و تبلیغ محصول یا خدمت بهره برد. در این بخش چند نوع اس ام اس را با شما در میان می‌گذاریم. شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها به هدف خود دست پیدا کنید. 

۱. اس ام اس تبلیغاتی 

اس ام اس تبلیغاتی به پیامکی اشاره دارد که با هدف افزایش فروش، تبلیغ محصول یا ایجاد آگاهی از برند برای مخاطب ارسال می‌شود. برای مثال، شما می‌توانید از آن برای معرفی محصولات جدیدتان، ارائه کد تخفیف و اطلاع‌رسانی دربارهٔ جشنواره‌های فروش خود استفاده کنید. 

از طرفی، پیامک تبلیغاتی گزینهٔ مناسبی برای برقراری ارتباط با مشتری بر اساس رفتار او در وب‌سایت است. به‌عنوان مثال، اگر کاربر محصولی را به سبد خرید خود اضافه کرد، می‌توانید یک پیامک خوش‌آمدگویی برای او ارسال کنید تا سبد خود را رها نکند.  

 

نمونه پیامک تبلیغاتی

 

۲. پیامک تعاملی (ترنزاکشنال) 

اس ام اس ترنزاکشنال به پیامکی گفته می‌شود که اطلاعات مورد نیاز مشتری را به دست او می‌رساند. به عنوان مثال، جزئیات سفارش یا کد رهگیری مرسولهٔ پستی را می‌توانید پس از خرید مشتری ارسال کنید. هدف از ارسال این نوع پیامک حفظ مشتری و تبدیل او به مشتری وفادار است.  

دست شما در طراحی و تولید محتوای جذاب در این نوع اس ام اس بسته است. به عبارتی، شما باید اطلاعات مورد نیاز مشتری را در قالب پیامی ساده با او در میان بگذارید. به خاطر داشته باشید که تنها در صورتی می‌توانید از این کانال برای ارسال پیامک‌های خود استفاده کنید که مشتری رضایت خود را اعلام کرده باشد. 

 

 

۳. یادآوری 

اس ام اس یادآوری بهترین ابزار برای حفظ ارتباط با مشتری و تقویت برنامهٔ وفاداری به حساب می‌آید. برای مثال، شما می‌توانید از آن برای یادآوری تمدید اشتراک یا جلسهٔ فروش استفاده کنید. فراموش نکنید که گاهی اوقات یک یادآوری کوچک می‌تواند مشتریان را به فرآیند فروش برگرداند.

 

 

بازاریابی پیامکی برای چه کسب‌وکارهایی مناسب است؟ 

بازاریابی پیامکی برای هر کسب‌وکاری که می‌خواهد به گروه بزرگی از مردم در یک زمان دسترسی پیدا کند، مناسب است. با این حال، حیات برخی از مشاغل خاص به اس ام اس وابسته است. به عبارتی، این نوع بازاریابی برای برخی از کسب‌وکارها مفید و برای گروهی خاص که در ادامه بررسی می‌کنیم، ضروری است.

جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥
جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥

گوگل بی‌شک معدن مشتری است که حضور در آن در جذب مشتری و افزایش فروش تاثیر چشمگیری دارد؛ با تبلیغات در گوگل، محصول خودتان را به کسی معرفی می‌کنید که یا قصد خرید دارد یا در مرحلهٔ تحقیق است! ما به‌عنوان پارتنر رسمی گوگل آماده‌ایم در اجرا و مدیریت کمپین‌ها در کنار شما باشیم.

دریافت مشاوره رایگان arrow-left

  

رستوران‌ها و کافه‌ها 

اس‌ ام‌ اس سلاح گرم رستوران‌ها و کافه‌ها به حساب می‌آید. از آن می‌توان برای رزرو میز، ارسال کد تخفیف، معرفی غذاها و نوشیدنی‌های جدید، اطلاع‌رسانی دربارهٔ قیمت‌های ویژه در آخر هفته و ارسال پیشنهادهای وسوسه‌انگیز به مشتریان اطراف رستوران در وقت ناهار و شام استفاده کرد. 

آژانس‌های مسکن و مشاوران املاک 

بازاریابی پیامکی بی‌شک یکی از بهترین روش‌های هدف‌گیری گروهی بزرگ از افرادی است که در منطقه‌ای مشخص زندگی می‌کنند. به همین خاطر، آژانس‌های مسکن و مشاوران املاک بیش از هر چیزی از پیامک برای جذب مشتریان راغب (لید) و همچنین جلب توجه صاحبان املاک و مستغلات استفاده می‌کنند. 

به‌عنوان مثال، ممکن است که آن‌ها از اس ام اس برای معرفی فایل‌های لوکس یا فایل‌هایی با قیمت مناسب استفاده کنند. پیامک به آن‌ها کمک می‌کند تا نه‌تنها تبلیغ خود را به دست مخاطبشان برسانند بلکه در کمترین زمان نام خود را در منطقه برجسته کنند.  

فروشگاه‌های آنلاین 

فروشگاه‌های آنلاین بدون ایمیل و اس ام اس نمی‌توانند دوام بیاورند. از آنجایی که احتمال باز شدن پیامک نسبت به ایمیل بیشتر است، از آن برای جذب مشتریان راغب (لید) و حفظ مشتریان فعلی استفاده می‌کنند. آن‌ها سعی می‌کنند با اطلاع‌رسانی دربارهٔ جشنواره‌های فروش یا ارسال کدهای تخفیف، فروش خود را افزایش دهند. 

از آن گذشته، پیامک به آن‌ها اجازه می‌دهد تا مراحل مختلف سفارش را از بسته‌بندی تا ارسال، به اطلاع مشتری برسانند. آن‌ها همچنین می‌توانند از اس ام اس برای تمدید اشتراک ویژه استفاده کنند. 

آژانس‌های مسافرتی 

آژانس‌های مسافرتی یکی دیگر از کسب‌وکارهایی به حساب می‌آیند که حیاتشان به بازاریابی پیامکی گره خورده است. آن‌ها از پیامک برای ارسال آخرین اطلاعات مانند زمان پرواز و آب‌وهوا، تبلیغ تورهای لحظه آخری، ارسال کدهای تخفیف، یادآوری زمان پرواز، ارسال تورهای تابستانی و اطلاع‌رسانی دربارهٔ هتل‌های ارزان استفاده می‌کنند. 

باشگاه‌های ورزشی 

باشگاه‌های ورزشی به افرادی نیاز دارند که در اطراف آن‌ها زندگی می‌کنند. بازاریابی پیامکی آن‌ها را قادر خواهد ساخت که مشتریان راغب (لید) را با پیشنهادهای وسوسه‌کننده مانند تخفیف ۲۵ درصد در شهریه جذب کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند مشتریان فعلی خود را با ارسال نکته‌های آموزشی و اطلاع‌رسانی دربارهٔ دستگاه‌ها و امکانات جدید حفظ کنند. 

خدمات منزل 

مشاغل فعال در این حوزه می‌توانند از پیامک برای اطلاع‌رسانی دربارهٔ خدمات خود و ایجاد آگاهی از برند استفاده کنند. به عبارتی، با کمک پیامک می‌توانند حضور خود را به اطلاع مردم منطقه‌ای خاص برسانند. از طرفی، آن‌ها می‌توانند در فصول گرما یا سرما بسته به هدفشان با ارائه تخفیف، مشتریان راغب (لید) بیشتری جذب کنند. 

همچنین می‌توان از اس ام اس برای یادآوری برخی از نیازهای مشتریان استفاده کرد. به‌عنوان مثال، چند روز مانده به شروع فصل گرما می‌توان قبل از سایر رقبا به سرویس سالانهٔ کولر اشاره کرد. 

مقاله پیشنهادی : ایده‌های خوب برای نوشتن نمونه اس ام اس تبلیغاتی

سرویس اس ام اس مارکتینگ نجوا

برای ارسال پیامک به مخاطبان خود می‌توانید از پنل اس ام اس نجوا استفاده کنید. نجوا با ارائه ۳ ابزار پیامک، ایمیل و پوش نوتیفیکیشن در یک پنل یکپارچه کار را برای کاربران خود بسیار ساده کرده و به شما اجازه می‌دهد از طریق یک پنل واحد کمپین‌های خود را اجرا و مدیریت کنید.

سرویس ارسال پیامک نجوا گزارش کاملی از کمپین‌های ارسالی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد و امکان شخصی‌سازی پیام‌ها مانند قرار دادن نام کاربران در متن پیام نیز از امکانات این سرویس است.

یکی از مزایای نجوا نسبت به سرویس‌های ایرانی دیگر این است که نیازی به پرداخت هزینه ثابت یا اضافه وجود ندارد و هزینه تنها متناسب با میزان ارسال پیامک و بدون هیچ گونه پیچیدگی محاسبه می‌شود. برای شروع کار با این سرویس نیز می توانید از ۲۰۰ پیامک رایگان استفاده کنید و بدون هیچ هزینه‌ای با پنل کاربری و کلیه امکانات آن آشنا شوید.

اس ام اس مارکتینگ نجوا

سخن پایانی

بازاریابی پیامکی در صورت توجه به شاخص‌های مخاطبان هدف، داشتن مزیت واقعی برای مخاطب، تهیه‌ی یک متن خوب و در اختیار داشتن یک بستر مناسب برای ارائه‌ی سفر مشتری بهتر می‌تواند بسیار کارآمد و اثربخش باشد. در این مقاله تلاش شد تا این شاخص‌ها تشریح شوند و برای بهبودشان راهکارهای عملی ارائه شود. در آخر امیدوارم این مقاله توانسته باشد دیدگاه شما را نسبت به این روش مارکتینگ تغییر داده باشد و اطلاعاتی را که به دنبال آن هستید در اختیارتان قرار داده باشد.

منابع:

Sendinblue | KLAVIYO | SimpleTexting | KENECT

2.4/5 - (45 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest

8 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسین
حسین
1 سال قبل

اتفاقا 98 درصد اس ام اس ها بلاک میشه .چجوری به این نتیجه رسیدین که خونده میشن ؟

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
مدیر
پاسخ به  حسین
1 سال قبل

سلام
وقت بخیر
اعداد و ارقام این مقاله طبق نتایج آخرین تحقیقات انجام‌شده، نوشته شدن. شما می‌تونین نرخ بازشدن پیامک‌ها رو تو لینک زیر چک کنین:

SMS Open Rates Statistics & Insights

از طرفی، اغلب کسب‌وکارها از خط خدماتی برای ارسال پیامک استفاده می‌کنن. به همین خاطر، حتی اگه مشتری‌ها سرشماره‌های تبلیغاتی رو بلاک هم کرده باشن، پیامک به دست اونا می‌رسه. برای آشنایی با خط خدماتی هم می‌تونین مقالهٔ زیر رو مطالعه کنین:

خط خدماتی چیست؟ شرایط دریافت خطوط خدماتی پیامک

امیر شهرزادصباغ
امیر شهرزادصباغ
1 سال قبل

مقاله بسیار خوبی بود
و بسیاری از گره‌های ذهنی رو باز کرد
سپاس از همتی که به خرج دادین و این مقاله رو نوشتین

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
مدیر
پاسخ به  امیر شهرزادصباغ
1 سال قبل

سلام
وقت بخیر
خیلی خوشحالیم که این مقاله برای شما مفید بوده 🙂
ممنون از شما که به ما بازخورد می‌دین ?

reza
reza
1 سال قبل

با سلام و احترام
من الان پنل پیامکی از طاها اس ام اس دریافت کردم
ولی اگه بخوام از نجوا استفاده کنم مخاطبینم رو میتونم ارجاع بدم بهش ؟

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
مدیر
پاسخ به  reza
1 سال قبل

سلام
وقت بخیر
بله، می‌تونین لیست مخاطبان خودتون (معمولاً یه فایل اکسله) رو توی پنل نجوا وارد کنین.

آرزو
آرزو
1 سال قبل

مقاله خیلی خوبی بود. ممنون

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
مدیر
پاسخ به  آرزو
1 سال قبل

خیلی خوشحالیم که اینو می‌شنویم 🙂
ممنون از شما که به ما بازخورد می‌دین.

هدفمند‌تر، ولی این دفعه ارزان‌تر!