لذت چشیدن طعم موفقیت با تبلیغات در دیوار 💥

۱۰ نمونه متن پیامک تور لحظه آخری جذاب و کاربردی! (+ آموزش ارسال ارزان)

مقالات دیجیتال مارکتینگ | فاطمه هدیه‌لو | تاریخ بروزرسانی : ۷ آذر ۱۴۰۲

۱۰ نمونه متن پیامک تور لحظه آخری جذاب و کاربردی!

اگر برای تبلیغ تور لحظه آخری خود تبلیغات پیامکی  را انتخاب کرده‌اید، تبریک می‌گوییم! انتخابی موثر، هدفمند و از همه مهم‌تر ارزان است؛ ولی به شرطی که برخی مسائل را رعایت کنید.

برای مثال، حتماً باید از بانک‌های به‌روز استفاده کنید و بهتر است پنلی با قیمت کم یا رایگان انتخاب کنید. از طرفی، متن پیامک تور لحظه آخری هم تنها سلاح شماست که باید از آن به‌درستی استفاده کنید.

به همین خاطر، قرار است در این مقاله با هم ببینیم اصلاً چگونه متنی برنده بنویسید و چطور باید کمپین پیامکی برای تورهای خود برگزار کنید.  در کنار این موارد، ۱۰ نمونه متن جذاب هم برای ایده‌گرفتن به شما می‌دهیم.

 

متن پیامک تور لحظه آخری چه ویژگی‌هایی دارد؟

اگر مخاطب پیامک تور لحظه آخری را چند روز بعد از ارسال باز کند، عملاً فایده‌ای برای شما ندارد؛ پس اول از همه، باید کاری کنید آن را باز کند.

بعد از آن، باید کاری کنید مخاطب به پیشنهاد شما اعتماد کند یا علاقه پیدا کند. این کار را می‌توانید با چیزهایی مثل گذاشتن قیمت، عبارت‌هایی مثل «۴ نفر تا اتمام ظرفیت»، «هزارمین نفری باشید که با ما سفر می‌کند» و… انجام دهید.

و در آخر هم باید مخاطب را به انجام عملی مشخص مثل تماس برای رزرو تور، کسب اطلاعات بیشتر یا کلیک‌کردن روی لینک برای خرید تور دعوت کنید.

حالا بیایید چندنکته دربارهٔ هرکدام بگوییم تا در آخر متن پیامک تور لحظه آخری شما به یک متن حرفه‌ای و نتیجه‌بخش تبدیل شود.

 

جذاب‌ترین و وسوسه‌کننده‌‌ترین جمله را ابتدای کار بگذارید

فقط اندازهٔ چند کلمه فرصت دارید چشم مخاطب را بگیرید تا پیامک شما را باز کند. این جمله باید هم‌زمان جذاب و بیانگر مزیت یا پیشنهاد ویژهٔ شما باشد.

پیشنهاد ویژهٔ تور لحظه آخری در دل همین عبارت نهفته است: تور لحظه آخری! با اشاره به محدودیت زمانی ترس ازدست‌دادن را در دل مخاطب می‌اندازید و احتمال بازشدن پیامک بالاتر می‌رود. اگر تخفیف یا هر مزیت دیگری هم دارید، بد نیست همان اول به آن اشاره کنید.

با استفاده از کلمات و عبارات تاثیرگذار در تبلیغات – چه در شروع و چه در ادامهٔ متن – اثرگذاری پیامک خود را بالا می‌برید.

چند عبارت و جملهٔ خوب برای شروع:

  • فقط ۱۰ نفر تا اتمام ظرفیت تور کیش!
  • تور لحظه آخری استانبول، نصف‌ قیمت همیشه!
  • آخرین فرصت برای رفتن به کیش با ۲ میلیون
  • پیشنهاد ویژه تور کویر برای امروز!
  • سال نو میلادی استانبول باش!
  • تور لحظه آخری جنوب
یک عبارت هم شما برای شروع پیامک بگویید:
0
عبارت یا جملهٔ پیشنهادی خودتان را اینجا بنویسیدx
جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥
جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥

گوگل بی‌شک معدن مشتری است که حضور در آن در جذب مشتری و افزایش فروش تاثیر چشمگیری دارد؛ با تبلیغات در گوگل، محصول خودتان را به کسی معرفی می‌کنید که یا قصد خرید دارد یا در مرحلهٔ تحقیق است! ما به‌عنوان پارتنر رسمی گوگل آماده‌ایم در اجرا و مدیریت کمپین‌ها در کنار شما باشیم.

دریافت مشاوره رایگان arrow-left

به زبان ساده، ولی شفاف بنویسید

یک اصل مهم در تبلیغات وجود دارد: رساندن پیام بر همه‌چیز حتی خلاقیت مقدم است!

پس آرایه‌های ادبی و اشاره‌های خلاقانه را تا وقتی مانع شفافیت و سادگی هستند، کنار بگذارید. به‌علاوه، در پیامک فرصت خیلی کوتاهی دارید و مخاطب برای فهم منظور شما انرژی صرف نمی‌کند.

 

نام مجری تور را فراموش نکنید

در فرصت کوتاه پیامک باید اعتماد مخاطب را جلب کنید تا حتی روی لینک کلیک کند. وقتی به نام مجری تور اشاره می‌کنید، اولین گام را برای اعتمادسازی برمی‌دارید. به‌علاوه، کمک می‌کنید مخاطب شما را بشناسد و احتمال بازکردن پیامک‌های بعدی خود را هم بالا می‌برید.

 

در متن پیامک تور لحظه آخری، به مخاطب بگویید چه کند!

متن را با کال‌تواکشن یا دعوت‌به‌اقدامی واضح تمام کنید؛ یعنی برای مخاطب روشن کنید باید چه کاری انجام دهد.

کال‌تواکشن «تماس تلفنی» برای تورهای لحظه آخری از سایر موارد بهتر است. برای اینکه نتیجه بگیرید، حتماً یک تیم فروش تلفنی داشته باشید تا کسی پشت خط نماند.

دومین مورد هم فروش تور به‌صورت اینترنتی است. اگر سایتی همراه با درگاه پرداخت اینترنتی راه انداخته‌اید، این روش برای شما بسیار مناسب است.

یک راه دیگر هم رزرو تور از طریق واتس‌اپ است. خلاصه اینکه به کاربر بگویید چطور تور را بخرد.

مقاله پیشنهادی: معرفی بهترین کلماتی که فروش دارند!‌ (+ نمونه‌های واقعی)

پیامک خود را در زمان مناسب بفرستید

زمان ارسال پیامک در میزان موفقیت آن مؤثر است. گزارش سالانه نجوا می‌گوید مخاطبان در روزهای یکشنبه و چهارشنبه و بین ساعت‌های ۱۸ تا ۲۲ بیشتر روی لینک پیامک‌ها کلیک می‌کنند. (طبق این گزارش، ۵ درصد افرادی که پیامک‌های حوزهٔ گردشگری را باز می‌کنند، روی لینک آن‌ها کلیک می‌کنند!)

نرخ کلیک تبلیغات پیامکی در طول روز

همچنین از ساعت ۲۲ تا ۷ صبح ارسال پیامک تبلیغاتی ممنوع است. شما یک محدودیت زمانی دیگر هم دارید: تور لحظه آخری را تبلیغ می‌کنید! پس نمی‌توانید هر روز و زمانی را انتخاب کنید.

اگر پیامک خود را شب فرستادید، می‌توانید مخاطب را به کلیک‌کردن روی لینک دعوت کنید. در صفحهٔ فرود، فرمی ساده (فقط دارای نام و شماره‌تلفن) بگذارید و صبح با آن‌ها خیلی زود تماس بگیرید.

نکته: اگر سایتی برای فروش اینترنتی تور دارید، می‌توانید مستقیماً تور خود را در لندینگ پیج بفروشید. فقط لازم است اطلاعات کامل تور – از زمان و روز حرکت گرفته تا کارهایی که قرار است انجام دهید – در این لندینگ پیج بیان کنید. می‌توانید اکانت واتس‌اپ یا تلگرام را هم برای پشتیبانی در این صفحه بگذارید.

بهتر است از قبل به زمان‌بندی کمپین پیامکی خود فکر و روز و ساعت مناسب را انتخاب کنید. در پنل پیامکی یکتانت، می‌توانید هنگام راه‌اندازی کمپین زمان ارسال آن را هم از قبل تعیین کنید. جلوتر دربارهٔ نحوهٔ ارسال پیامک زماندار از طریق پنل یکتانت و نجوا توضیح می‌دهیم.

حالا که نکته‌ها را یاد گرفتید، وقت آن است که چند نمونه پیامک تور لحظه آخری را هم بخوانید تا از آن‌ها برای نوشتن پیامک‌های خود الهام بگیرید.

خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!
خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!

هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم.

۱۰ نمونه متن پیامک تور لحظه آخری

یکی از الگوهای پرتکرار برای تورهای لحظه آخری، «نام مقصد + قیمت» همراه با شماره‌تلفن است:

نمونه متن پیامک تور لحظه آخری

این الگوی بدی نیست؛ ولی خوب است متناسب با هدف پیامک آن را کامل و بهتر کنیم.

 

هدف اول: معرفی تور با ارسال پیامک انبوه

این همان پیامکی است که با پنل یکتانت می‌توانید بفرستید. این نمونه متن پیامک لحظه آخری را بخوانید تا نکته‌های آن را بررسی کنیم:

نمونه متن پیامک تور لحظه آخری

این پیامک در جملهٔ اول مقاصد تور و نام مجری تور را ذکر کرده است. اشاره به شهرهای مقصد برای جذب افرادی که به سفر به این مقاصد علاقه‌مندند، کافی است.

پیشنهاد ویژهٔ این تور اقساط ۶ماهه است که در خط دوم به آن اشاره کرده است و در ادامه، روی محدودیت زمانی دست گذاشته است تا احساس فوریت را ایجاد کند. در پایان هم همان طور که گفتیم به‌خوبی کاری را که مخاطب باید انجام دهد، مشخص کرده است.

اگر بخواهیم این پیامک را طور دیگری شروع کنیم، می‌توانیم به محدودیت زمانی اشاره کنیم:

نمونه متن پیامک تبلیغاتی برای تورهای لحظه‌آخری

۲ نمونهٔ دیگر هم بخوانیم:

نمونه متن پیامک تبلیغاتی تور

اگر مقصد شهری خاص است، می‌توانید با اشاره به ویژگی‌های آن مخاطب را ترغیب کنید:

نمونه متن پیامک تبلیغ تور لحظه آخری

اگر مقصد شما داخلی است، برای نوشتن متن پیامک لحظه آخری خود از پیامک‌های زیر ایده بگیرید:

نمونه متن پیامک برای تور لحظه آخری

پیشنهاد شما چیست؟ روی آیکون روبه‌رو کلیک کنید و متن خود را بنویسید:
0
متن پیامک پیشنهادی خودتان را اینجا بنویسید:x
مقاله پیشنهادی: راهنمای تبلیغات گردشگری (+ ۱۵ نمونه متن تبلیغاتی)

هدف دوم: بازگشت مشتری با پیشنهادی ویژه

پیشنهاد ما این است مشتریان را بر اساس اطلاعاتی مثل سفرهای قبلی یا زمان‌های معمول سفر دسته‌بندی کنید و پیامک‌هایی متناسب با آن بفرستید.

برای مثال، به شخصی که آخر هفته‌ها در تابستان زیاد به سفرهای کوتاه داخلی می‌رود، می‌توان ۲ پیامک زیر را در زمان مناسب ارسال کرد:

نمونه متن پیامک تور لحظه آخری با هدف بازگشت مشتری

تا اینجای کار، دیدیم متن پیامک تور لحظه آخری باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد و ۱۰ نمونه هم با یکدیگر خواندیم؛ ولی چطور تورهای خودمان را از طریق پیامک تبلیغ کنیم؟ بیایید با هم ببینیم!

دوره جدید و رایگان آموزش ساخت ویدیو تبلیغاتی حرفه‌ای
دوره جدید و رایگان آموزش ساخت ویدیو تبلیغاتی حرفه‌ای

در این دوره ۲ ساعته، یاد می‌گیرید که چطور با نوشتن سناریو عالی و توجه به نکات حرفه‌ای در ساخت ویدیو، یک ویدیو تبلیغاتی خوب و موثر بسازید.

ثبت‌نام arrow-left

نحوه تبلیغ تور لحظه آخری از طریق پیامک

نحوه و روش ارسال تور لحظه آخری از طریق پیامک، به هدف و مخاطب شما از تبلیغ پیامکی بستگی دارد:

  • می‌خواهید تور را به هزاران نفر معرفی کنید و مشتری جدید بگیرید؟
  • قرار است مشتریان قبلی خودتان را به استفادهٔ مجدد از تورها تشویق کنید؟

البته پیشنهاد ما این است که هر ۲  کمپین را در استراتژی تبلیغاتی خود داشته باشید. به این ترتیب، هم جریان جذب مشتری برقرار است و هم مشتری‌های اهل سفر و قدیمی خود را حفظ می‌کنید.

گرفتن ارزش از مشتری جذب‌شده، هزینهٔ کمتری روی دست شما می‌گذارد و کارتان برای قانع‌کردن آن‌ها بسیار ساده‌تر است؛ چون با خدمات شما آشنا هستند و می‌دانند چه تجربه‌ای در انتظار آن‌هاست.

ابتدا اجازه دهید چگونگی ارسال پیامک انبوه با هدف آگاه‌سازی و جذب مشتری جدید را بررسی کنیم.

 

تبلیغات ارزان، ولی هدفمند با ارسال پیامک انبوه از طریق یکتانت

برای ارسال انبوه می‌توانید روی پنل پیامکی یکتانت حساب کنید. این پنل چند ویژگی و مزیت برای شما دارد:

  • رایگان است
  • نیاز نیست خط اختصاصی بخرید
  • بدون احراز هویت، می‌توانید کمپین بسازید
  • ساخت کمپین پیامکی در کمتر از ۵ دقیقه امکان‌پذیر است

ولی از همه‌ مهم‌تر، بانک‌های شماره‌‌تلفن به‌روز و دقیق است که بر اساس نیاز کسب‌وکارها بخش‌بندی شده است. برای ارسال پیامک خود، مسیر زیر را به‌ترتیب طی کنید:

اول در پنل یکتانت ثبت‌نام کنید. حالا روی «ساخت اولین کمپین» کلیک کنید. اگر قبلاً کمپین داشته‌اید، به بخش کمپین‌ها بروید و «ایجاد کمپین جدید» را انتخاب کنید. پس از آن، نوبت انتخاب هدف کمپین است! بعد از اینکه هدف خود را مشخص کردید، وقت تنظیمات کمپین است.

اول نام آن را انتخاب کنید؛ مثلاً «کمپین تور لحظه آخری مهر». بخش بعدی، تنظیمات مخاطبان پنل یکتانت است که زمین بازی را برای شما تغییر می‌دهد. از این بخش می‌توانید سگمنت‌هایی را انتخاب کنید که احتمالاً مشتری شما هستند. ۲ گزینه مخصوص شما داریم:

اول روی گزینهٔ ویژهٔ کسب‌وکار شما کلیک کنید. سگمنت «خدمات تور و گردشگری» را می‌بینید؟ مخاطبان این سگمنت به کسب‌وکار شما علاقه دارند.

انتخاب سگمنت برای تبلیغ تور لحظه آخری

گزینهٔ دوم انتخاب مخاطبان بر اساس موقعیت مکانی است. با توجه به مخاطب هدف خود می‌توانید ساکنان استان‌های مختلف را انتخاب کنید.

ارسال پیامک منطقه ای با کمک یکتانت برای تبلیغ تور لحظه آخری

بخش بعدی زمان و تاریخ ارسال کمپین است. اینجا باید ارسال پیامک خود را زمان‌بندی کنید تا دیگر نیاز نباشد پای سیستم برای ارسال بنشینید! کافی است یکی از بازه‌های زمانی را انتخاب و در بخش «تاریخ» روز ارسال را مشخص کنید.

زمان‌بندی کمپین

کار تنظیمات که تمام شد، روی دکمهٔ سبزرنگ «مرحلهٔ بعد» کلیک کنید. در این مرحله متن پیام را وارد کنید. اگر قرار است مخاطب را به لندینگ پیج تور هدایت کنید، لینک آن را در بخش «صفحه فرود» بگذارید.

نوشتن متن پیامک تور لحظه آخری برای ارسال انبوه

روی «مرحله بعد» کلیک کنید و میزان بودجهٔ کمپین را وارد کنید. در اینجا می‌بینید بر اساس مخاطبان انتخاب‌شده و بودجه چه تعداد افرادی پیامک را دریافت می‌کنند. در نهایت روی «ذخیره‌سازی و ساخت کمپین» کلیک کنید و کار ساخت کمپین شما تمام می‌شود.

کل مسیر را در گیف زیر مشاهده کنید:

تبلیغات پیامکی را از کجا شروع کنم؟

این هم از نحوه تبلیغ تور لحظه آخری با کمک پنل ارسال پیامک یکتانت! ولی برای حفظ مشتری و ترغیب‌کردن او به خرید مجدد، به پنل‌های پیامکی دیگری مثل نجوا نیاز دارید. بیایید چگونگی استفاده از نجوا را مرحله‌به‌مرحله با یکدیگر یاد بگیریم.

مقاله پیشنهادی: نمونه پیامک خرید بلیط هواپیما + تبلیغات سایر خدمات آژانس هواپیمایی

برگرداندن مشتری با کمک بازاریابی پیامکی

اگر قصد شما بازگشت مشتری باشد، اول باید لیستی از شماره‌های مشتریان قبلی خود فراهم و در پنل پیامکی نجوا بارگذاری کنید.

اگر در پنل یکتانت ثبت‌نام کرده باشید، می‌توانید با همان نام کاربر و رمز عبور وارد پنل نجوا شوید. پس از ورود، ابتدا لیست مخاطبان خود را در بخش «مخاطبان پیامک» بارگذاری می‌کنید. شما می‌توانید مخاطبان خود را دستی وارد کنید؛ برای این کار، کافی است روی «مخاطب جدید» کلیک و اطلاعات او را وارد کنید.

بارگذاری لیست تبلیغ تور لحظه آخری

بعد از بارگذاری مخاطبان، روی «ساخت کمپین» کلیک و «پیامک» را انتخاب کنید.

کمپین پیامکی در پنل نجوا

در صفحهٔ بازشده، نام کمپین، متن پیامک و ارسال‌کننده را وارد کنید. در پنل نجوا می‌توانید از خط اشتراکی رایگان یا خط اختصاصی خودتان استفاده کنید.

صفحهٔ بعد مخصوص تنظیمات پیامک است. اینجا برای اینکه بتوانید پس از ارسال لینک در پیامک عملکرد آن را بسنجید، باید پارامترهای UTM را وارد کنید. همچنین با انتخاب گزینهٔ کوتاه‌کنندهٔ لینک، لینک شما کوتاه می‌شود. برای آشنایی بیشتر با این عبارت‌ها، مقالهٔ «آیا می‌دانستید ردیابی لینک پیامکی حیاتی است؟ (+ تمپلیت رایگان)» را مطالعه کنید.تنظیمات UTM برای ارسال متن پیامک تور لحظه آخری در پنل نجوا

احتمالاً لیست‌های مختلفی بر اساس ویژگی‌های مشترک مثل سن، جنسیت، محل زندگی، میزان درآمد و… آماده کرده‌اید. حتی شاید لیست‌ها را بر اساس علاقهٔ آن‌ها به تورها (معمولاً چه تورهایی را انتخاب می‌کنند) دسته‌بندی کرده‌اید.

در هر صورت، لیست موردنظرتان را در این مرحله انتخاب کنید. خوبی این بخش‌بندی، نوشتن متن پیامک تور لحظه آخری متناسب با خواسته و نیاز مخاطب است.

مثلاً برای مخاطبی که تا به‌حال از شما تور خارجی نخریده است، پیامک تورهای خارجی نمی‌فرستید.

انتخاب لیست برای ارسال پیامک

نوبت، نوبت زمان‌بندی کمپین است! کافی است در این مرحله ساعت و روز ارسال را مشخص کنید تا کمپین زمان‌بندی شود. پس از مشخص‌کردن زمان و تاریخ، روی «تایید زمان‌بندی» کلیک کنید. تبریک می‌گوییم! کمپین شما ساخته شد.

مشخص‌کردن زمان و تاریخ ارسال پیامک در پنل نجوا
نکته: برای پنل نجوا نیاز است اول احراز هویت انجام دهید و بعد کمپین خود را راه‌اندازی کنید.

مقاله پیشنهادی: نظرسنجی پیامکی چیست + ۸ نمونه متن پیامک نظرسنجی

تبلیغات پیامکی ارزان‌ترین راه برای فروش تور لحظه آخری است!

وقتی پای فروش تور لحظه آخری وسط باشد، دقیقه‌ها مهم هستند. باید در بهترین زمان و با به‌صرفه‌ترین هزینه تور خود را به هزاران نفر معرفی کنید تا نتیجه بگیرید. از طرفی، تبلیغات پیامکی علاوه بر اینکه امکان ارسال هدفمند و سریع را فراهم می‌کند، ارزان‌ترین روش برای شماست.

در این مقاله، با روش نوشتن متن پیامک تور لحظه آخری آشنا شدیم و چند نمونه هم خواندیم. اگر به نمونهٔ دیگری نیاز دارید، در بخش نظرات بنویسید.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

هدفمند‌تر، ولی این دفعه ارزان‌تر!