فرصت محدود تبلیغات در دیوار با یکتانت: فقط تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ 💥

تبلیغات اسپانسری اینستاگرام؛ چگونه تبلیغ اسپانسر اینستاگرام بسازیم؟

سایر مقالات | تحریریه یکتانت | تاریخ بروزرسانی : ۲۷ آذر ۱۴۰۱

تبلیغات اسپانسری اینستاگرام؛ چگونه تبلیغ اسپانسر اینستاگرام بسازیم؟

اینستاگرام یکی از پرکاربردترین شبکه‌های اجتماعی در سال‌های اخیر است و طبق آمار منتشر شده بیش‌ از ۳۰ میلیون نفر در ایران از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند. بسیاری از کسب و کارها و برندها به‌دنبال تبلیغاتی هستند که دقیقا به مخاطبان خاص با ویژگی‌های خاص نمایش داده شود. تبلیغ اسپانسری در اینستاگرام یکی از این روش‌های تبلیغات است و از بهینه‌ترین روش‌های تبلیغی به حساب می‌آید. در این مطلب می‌خواهیم تمامی موارد جزییات مربوط به تبلیغات اسپانسری اینستاگرام را بررسی کنیم. (چنانچه قصد اجرای تبلیغات در اینستاگرام را دارید، می‌توانید از تعرفه‌ها و شرایط یکتانت اطلاعات کسب کنید)

جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥
جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥

گوگل بی‌شک معدن مشتری است که حضور در آن در جذب مشتری و افزایش فروش تاثیر چشمگیری دارد؛ با تبلیغات در گوگل، محصول خودتان را به کسی معرفی می‌کنید که یا قصد خرید دارد یا در مرحلهٔ تحقیق است! ما به‌عنوان پارتنر رسمی گوگل آماده‌ایم در اجرا و مدیریت کمپین‌ها در کنار شما باشیم.

دریافت مشاوره رایگان arrow-left

تبلیغات در اینستاگرام (تبلیغات اسپانسری) چیست؟

تبلیغات اسپانسری در اینستاگرام یکی از جدیدترین و موثرترین روش های تبلیغات در فضای مجازی است که متناسب با بودجه شما یا کسب و کارتان می‌تواند مخاطبان هدف زیادی جذب کند. تفاوت و مزیت جذب مخاطبان در این روش نسبت به روش‌های دیگر این است که کابران جذب شده در این روش هم‌خوانی زیادی با مخاطبان مورد نیاز شما دارد و از این رو در KPI‌های تبلیغات سازمان اثرات بسیار مثبتی ایجاد می‌کند که در نهایت منجر به بالا رفتن نرخ تبدیل می‌شود. در ادامه علت این موضوع را به صورت دقیق‌تری بررسی می‌کنیم.

تبلیغات در اینستاگرام به روش اسپانسر

تبلیغات در اینستاگرام به روش اسپانسر چگونه است؟

این روزها بازاریابی شبکه ‌های اجتماعی یکی از مهم‌ترین موضوعات تبلیغات آنلاین به حساب می‌آید و به همین خاطر همه کسب‌وکارها سعی می‌کنند بهینه‌ترین تبلیغات را برای کابران به اجرا دربیاورند. اینستاگرام نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در تبلیغات اسپانسری خود فیلترهای زیادی قرار داده است تا تبلیغات دقیقا به کاربران هدف برسد. شما در قسمت سفارش تبلیغ می‌توانید یک یا چند فیلتر را انتخاب کنید و مشخص کنید که دقیقا چه کسانی باید تبلیغ شما را مشاهده کنند. برای مثال شما می‌توانید نمایش تبلیغ را بر اساس سن، جنسیت، نوع دستگاه مورد استفاده (آیفون، لپ‌تاپ، تبلت و…)، مکان جغرافیایی کاربر، علاقه‌مندی‌های کاربر، زمان نمایش تبلیغ و… مشخص کنید تا بالاترین بازدهی را دریافت کنید.

 

انواع تبلیغات اسپانسری در اینستاگرام

تبلیغات اسپانسری اینستاگرام مدل‌های مختلفی دارد و شما متناسب با نوع تبلیغ و کاربر هدفی که دارید می‌توانید نوع تبلیغ را انتخاب کنید. در حال حاضر تبلیغات اینستاگرام شامل سه روش و یازده زیرمجموعه است که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.
1- افزایش آگاهی از برند
• Brand Awareness
• Reach
2- بررسی
• Traffic
• Engagement
• App Installs
• Video Views
• Lead Generation
• Messages
3- تبدیل
• Conversions
• Catalogue Sales
• Store Traffic

هرکدام از این ۳ روش کاربرد خاص خود را دارد و همان‌طور که مشاهده کردید تبلیغات اینستاگرام از ۳ بخش کلی Awareness و Consideration و Conversion تشکیل شده است.

خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!
خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!

هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم.

تبلیغات اسپانسری اینستاگرام کجا دیده می‌شود؟

ممکن است این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که این تبلیغات در چه قسمتی از اپلیکیشین اینستاگرام مشاهده می‌شود؟ خوشبختانه تبلیغات اسپانسر اینستاگرام در صفحه اصلی این اپلیکیشن مشاهده می‌شود و در بین پست‌ها یا استوری‌ها قرار می‌گیرد. البته شما می‌توانید در قسمت سفارش تبلیغ مشخص کنید که این تبلیغ در پست‌ها به نمایش درآید یا در قسمت استوری‌.

 

مزایا و ویژگی‌های تبلیغات اسپانسر اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام مزایای منحصر به فرد زیادی دارد که آن را نسبت به تبلیغات دیگر متمایز می‌کند. یکی از این ویژگی‌ها امکان اعمال فیلترهای متنوع آن است که در سرویس‌های دیگر کمتر مشاهده می‌شود. برای مثال فرض کنید شما یک فروشنده محصولات اپل هستید و می‌خواهید یک تبلیغ لوازم جانبی آیفون در اینستاگرام داشته باشید. در این صورت می‌توانید مشخص کنید که فقط کسانی تبلیغ شما را ببینند که از آیفون استفاده می‌کنند.
یکی دیگر از مزایای تبلیغ در اینستاگرام امکان درج لینک در پست‌ تبلیغی است؛ همان‌طور که می‌دانید اینستاگرام اجازه درج لینک در کپشن پست را نمی‌دهد اما در صورت سفارش تبلیغ می‌توانید لینک خرید محصول یا لینک وب سایت‌تان را در قسمت کپشن پست قرار دهید. امکان درج لینک برای کپشن عکس و ویدیو و همچنین استوری وجود دارد.

 

خلاصه و نکات مهم در ساخت تبلیغ اسپانسر اینستاگرام

تبلیغات اسپانسری در اینستاگرام یکی از بهترین و جدیدترین روش‌های تبلیغات است که بازده مناسبی دارد و می‌تواند کاربرانی متناسب با کسب و کار شما جذب کند. با توجه به امکان فیلترهای مختلف بهتر است دقت زیادی در هنگام سفارش تبلیغ داشته باشید تا بهینه‌ترین حالت تبلیغ برای شما به وجود بیاید.

مقاله پیشنهادی : کپشن چیست
4.7/5 - (12 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی
علی
9 ماه قبل

بسیار عالی و کاربردی. ممنون از سایت مفیدتون

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
مدیر
پاسخ به  علی
8 ماه قبل

خوشحالیم اینو می‌شنویم 🙂
ممنون از شما که به ما فیدبک می‌دین ?

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، دیده‌شدن، افزایش فروش