فرصت محدود تبلیغات در دیوار با یکتانت: فقط تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ 💥

یکتانت حامی نمایشگاه آرد و نان ۲۰۱۹

محمود حسینی | تاریخ بروزرسانی : ۲۷ شهریور ۱۳۹۸

از نان و غلات و به تبع آن‌ها آرد و گندم، می‌توان به عنوان منابع اصلی تامین مواد غذایی انسان‌ها نام برد که در بزرگترین قسمت هرم غذایی و در اولین سطح هرم قرار دارند. این سطح تامین‌کننده مهم مواد غذایی و انرژی‌زایی مثل کربوهیدرات پیچیده، پروتئین، آهن و ویتامین های گروه B است. مردم ایران به طور روزانه از نان و غلات در انواع مختلف آن حداقل در یکی از وعده‌های غذایی خود استفاده می‌کنند. در واقع بیش از نیمی از کالری و پروتئین مصرفی افراد از طریق آرد و نان تامین می‌شود که در نتیجه می‌توان از آن به عنوان قوت غالب مردم ایران نام برد.

با توجه به مطالب گفته شده، می‌توان به این موضوع پی برد که نان و غلات از اهمیت ویژه‌ای در سلامتی و تغذیه انسان برخوردار هستند. بنابراین کیفیت نان و غلاتی که مورد استفاده مردم است نیز حائز اهمیت می‌شود. اگر بتوان محصولات با کیفیتی تولید کرد یا به‌دست آورد پنجاه درصد از تغذیه اصلی افراد به طور مطلوبی تامین خواهد شد و ضامن سلامتی آن‌ها خواهد بود.

با پیشرفت تکنولوژی و همچنین افزایش جمعیت و نیاز به نان و غلات، توجه به آن نیز بیشتر شده است. مواردی مختلفی از جمله منبع مواد اولیه و کیفیت آن، نحوه تامین مواد اولیه، نگهداری و یا انتقال آن، روش پخت، سرعت پخت، شکل و نوع غلات خروجی، و در نهایت نحوه بسته‌بندی یا توزیع آن، همگی در کیفیت محصول و همچنین قیمت تمام شده برای تولیدکنندگان مؤثر هستند.

امروزه روش‌های جدید و مختلفی در تولید و توزیع نان و غلات به‌کار گرفته می‌شود. با اختراع دستگاه‌های نوین و اتوماتیک، تغییر در نحوه‌ی تولید آرد، گندم و مواد اولیه و شکل پخت غلات، می‌توان محصولات باکیفیتی تولید کرد که برای تولیدکننده و مصرف‌کننده مقرون به صرفه و مطلوب باشد.

در این راستا، دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت غلات، آرد و نان ( IBEX 2019 ) توسط گروه تجارت و اطلاعات ( ITG ) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد. از اهداف این نمایشگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • فرهنگ‌سازی و اصلاح الگوی تولید و مصرف غلات، آرد و نان
  • افزایش سطح فعالیت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری در این صنعت
  • حرکت سازمان یافته در بخش خصوصی در زنجیره تولید و تامین مواد اولیه نان
  • ایجاد بستر صادرات در راستای حمایت از تولید داخلی
  • بسترسازی لازم برای ارائه‌ی حداکثر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌های داخلی در عرصه ماشین آلات مرتبط با صنعت غلات، آرد و نان و ایجاد بستر تعامل و همکاری بیشتر در این صنعت در کشور

در این نمایشگاه گروه‌های صنعتی و تجاری بسیاری حضور داشتند که مشارکت آن‌ها در نمایشگاه باعث همکاری، ارتباط و تعامل بین این شرکت‌ها می‌گردید. همین موضوع یکی از دلایل افزایش حضور مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در سال‌های اخیر بود. گروه‌های صنعتی مختلفی از جمله تولیدکنندگان نان صنعتی، سازندگان ماشین آلات، تولیدکنندگان صنایع کشاورزی غلات مرتبط، تولیدکنندگان آرد و تجهیزات آزمایشی مرتبط، صنایع بسته‌بندی، تولیدکنندگان غلات و تجهیزات مربوط به کاشت و داشت و برداشت محصولات در این نمایشگاه حضور داشتند.

یکتانت به عنوان بزرگترین پلتفرم تبلیغات آنلاین در ایران، از این نمایشگاه که دارای قالب B2B بود و فرصت مناسبی را برای ارتباط گرفتن شرکت‌ها و گروه‌های مختلف صنعتی ایجاد کرده بود، حمایت کرد و با تبلیغات و اطلاع‌رسانی به‌هنگام به افراد و کسب‌وکارها، به برگزاری با کیفیت و موفق این نمایشگاه کمک کرد.

شرکت دانش بنیان یکتانت با به‌کارگیری هوش مصنوعی در تبلیغات بنری و تبلیغات همسان و همکاری با وب‌سایت های معتبر ایرانی، موفق به جلب اعتماد تبلیغ‌کنندگان بسیاری شده است و آن‌ها را با فضای دیجیتال مارکتینگ آشنا کرده است. علیرغم آفلاین بودن مدل کسب‌وکارهای این نمایشگاه، اما با توجه به یکی از رسالت‌ها و اهداف اصلی یکتانت که رشد و گسترش بازار دیجیتال در ایران است، به عنوان یکی از حامیان اصلی، در کنار عوامل برگزاری و اجرایی نمایشگاه آرد و نان حضور داشت.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *