فرصت محدود تبلیغات در دیوار با یکتانت: فقط تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ 💥

بهبود حجم تصاویر جایگاه‌های تبلیغاتی با حفظ کیفیت

محمود حسینی | تاریخ بروزرسانی : ۱۴ شهریور ۱۳۹۸

بهبود حجم تصاویر جایگاه‌های تبلیغاتی با حفظ کیفیت

یکی از مهمترین عوامل تأثیرگذار بر روی سرعت بارگذاری یک وب‌سایت، تصاویر استفاده شده در آن صفحه و ویژگی‌های آن‌ها است. اصلی‌ترین پارامتر در این مورد، حجم تصاویر است. هرچه حجم تصاویر انتخابی بیشتر باشد، زمان بیشتری صرف می‌شود تا صفحه وب‌سایت بارگذاری شود. از جهت دیگر، عکس‌ها نیز باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشند تا هم به لحاظ زیبایی و هم به لحاظ رسایی بتوانند حس خوبی برای کاربران ایجاد کنند.

یکتانت همیشه در پی آن بوده است که رضایت هر دو سمت نمایش‌دهنده و تبلیغ‌کننده را جلب کند. این موضوع برای نمایش‌دهندگان و تبلیغ‌کنندگانی که با پلتفرم تبلیغات آنلاین یکتانت همکاری می‌کنند نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. نمایش‌دهندگان می‌خواهند که حجم تصاویر موجود در جایگاه‌های تبلیغاتی، باعث کاهش سرعت بارگذاری یا ایجاد خللی در ظاهر سایت‌شان نشود تا بازدیدگنندگان تجربه کاربری خوبی را داشته باشند. از آن جایی که جایگاه‌های تبلیغاتی قرارداده شده در صفحات نمایش‌دهندگان به شکل async هستند و به صورت مجزا از محتوای وب‌سایت‌های نمایش‌دهنده بارگذاری می‌شوند، تعیین اندازه و حجم و کیفیت تصاویر به صورت جداگانه توسط تبلیغ‌کنندگان صورت می‌گیرد. آن‌ها نیز خواستار نمایش عکس‌ها و تصاویر با کیفیت و با وضوح بالا در آیتم‌های تبلیغاتی خود هستند تا مخاطبان هدف‌شان را بهتر جذب کنند و محصول یا پیشنهاد خود را ارائه دهند.

 

با تبلیغات همسان یکتانت، میلیون‌ها کاربر را در بیش از ۱۱۰۰ سایت پربازدید هدف بگیرید!

با تبلیغات همسان یکتانت، میلیون‌ها کاربر را در بیش از ۱۱۰۰ سایت پربازدید هدف بگیرید!

مشاهده تعرفه‌ها arrow-left

 

یکتانت در به‌روزرسانی جدید خود توانسته است حجم تصاویر تبلیغات همسان را تا ۸۰٪ کاهش دهد که بهبود قابل ملاحظه‌ای را در سرعت بارگذاری جایگاه‌های تبلیغاتی خود ایجاد کرده است. از دیگر نکات مهم این تغییرات می‌توان به این موضوع اشاره کرد که کیفیت تصاویر تا حد بسیار مطلوبی حفظ شده است و در نتیجه تبلیغ‌کنندگان نیز می‌توانند عکس‌ها و تصاویر خود را به راحتی و با وضوح خوبی به مخاطبان هدف‌شان نمایش دهند. در ادامه نمونه‌ای از آیتم تبلیغاتی، پیش و پس از به‌روزرسانی و تغییر سایز تصاویر قرار دارد که می‌توانید مشاهده کنید که با وجود تغییر سایز، تفاوت چندانی در کیفیت تصاویر در یک مقیاس وجود ندارد.

مقایسه تصویر اصلی و تصویر بهبودیافتهمزایا و بهبودهای ایجاد شده

در قسمت قبل به طور خلاصه به تغییرات صورت گرفته پس از به‌روز‌رسانی جدید در سیستم تبلیغات همسان اشاره شد. در این بخش بهبودها و تأثیرات مثبت مذکور به شکل جزئی‌تر مورد بررسی قرار گرفته شده است.

  • اولین موردی که می‌توان به آن اشاره کرد این است که با توجه به این که انتخاب و بارگذاری تصاویر آیتم‌های تبلیغاتی توسط تبلیغ‌کنندگان صورت می‌گیرد، از این پس اگر تصویر اولیه‌ای که خود تبلیغ‌کننده بارگذاری می‌کند سایز و حجم آن بهینه نباشد، پلتفرم یکتانت تصویر بهتری را در حجم و سایز مناسب ارائه می‌دهد و دیگر در این باره نگرانی وجود نخواهد داشت. در اکثر موارد پس از به‌روزرسانی بهبود چشمگیری حاصل شده است و تصاویر بهینه‌سازی شده‌اند.
  • ویژگی تازه‌ای که در این به‌روزرسانی مشاهده می‌شود، قابلیت source set نام دارد. در این قابلیت جدید تصاویر متناسب با جایگاه‌های تبلیغاتی نمایش داده می‌شوند. بدین صورت که با توجه به سایز جایگاه تبلیغاتی، تصویری متناسب با ابعاد آن نمایش داده می‌شود. همچنین تصاویر تبلیغات، متناسب با رزولوشن صفحه نمایش کاربر انتخاب می‌شوند.
  • دیگر تغییر مثبتی که ایجاد شده است این است که حجم عکس‌ها به صورت قابل توجه‌ای کاهش یافته است که سبب کاهش حجم مصرف اینترنت کاربران شده است.
  • سرعت بارگذاری یک سایت از عناصر مؤثر بر سئوی یک سایت است و هرچه سرعت شما بالاتر باشد، سایت شما بهینه‌تر است. اگرچه که جایگاه‌های تبلیغاتی در صفحات نمایش‌دهندگان به صورت async است و مجزا از محتوای اصلی بارگذاری می‌شود و تأثیری بر سئوی آن‌ها ندارد، اما بر روی زمان کل بارگذاری صفحه مؤثر است.

در نهایت از شما دعوت می‌شود تا برای نمونه به بهبودی که در ارتباط با توصیه‌های ابزار GTMetrix برای یکی از صفحات دنیای اقتصاد حاصل شده، توجه کنید. می‌توانید مشاهده کنید که با اضافه شدن قابلیت جدید، توصیه‌های مربوط به تصاویر بارگذاری شده توسط یکتانت برطرف شده است.

بررسی صفحه سایت دنیای اقتصاد قبل از به‌روزرسانی

پیش از به‌روزرسانی

بررسی صفحه سایت دنیای اقتصاد بعد از به‌روزرسانی

پس از به‌روزرسانی

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *