فرصت محدود تبلیغات در دیوار با یکتانت: فقط تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ 💥

بازاریابی در لینکدین چگونه است؟

مقالات دیجیتال مارکتینگ | تحریریه یکتانت | تاریخ بروزرسانی : ۲۱ آذر ۱۴۰۱

بازاریابی در لینکدین چگونه است؟

لینکدین، بزرگترین شبکه اجتماعی متخصصین و کسب‌وکارها در دنیاست که نه‌ تنها با استفاده از آن می‌توانید کسب‌وکار خود را گسترش دهید، بلکه امکان شبکه‌سازی قدرتمند، کاریابی، معرفی مشاغل، پیدا کردن نیروهای متخصص و تبلیغات در آن وجود دارد. امروز می‌خواهیم بیشتر در مورد بازاریابی در لینکدین و شرایط تبلیغات در این شبکه اجتماعی صحبت کنیم.
لینکدین تخصصی‌ترین شبکه اجتماعی دنیاست که برای معرفی کسب و کارها و ارتباط میان متخصصان و مدیران طراحی شده است. این شبکه اجتماعی در حال حاضر بیش از 600 میلیون کاربر فعال دارد که ظرفیت و پتانسیل بالای آن را نشان می‌دهد.
یکی از ویژگی‌های مثبت و جذاب لینکدین این است که بسیاری از اکانت‌های ساخته شده در این شبکه اجتماعی واقعی هستند و می‌توانید به پروفایل واقعی افراد و برندها دسترسی داشته باشید. بنابراین می‌توانید به صورت مستقیم با مدیران و متخصصانی در ارتباط باشید که شاید برای ملاقات آنها در طول سال باید روزهای زیادی را منتظر بمانید.

جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥
جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥

گوگل بی‌شک معدن مشتری است که حضور در آن در جذب مشتری و افزایش فروش تاثیر چشمگیری دارد؛ با تبلیغات در گوگل، محصول خودتان را به کسی معرفی می‌کنید که یا قصد خرید دارد یا در مرحلهٔ تحقیق است! ما به‌عنوان پارتنر رسمی گوگل آماده‌ایم در اجرا و مدیریت کمپین‌ها در کنار شما باشیم.

دریافت مشاوره رایگان arrow-left

این شبکه اجتماعی یکی از بهترین بسترهای بازاریابی B2B در دنیاست که کمک می‌کند بتوانیم محصولات و خدمات‌مان را به مدیران ارشد کسب و کارهای مختلف معرفی کنیم. ولی به نظر می‌رسد هنوز از ظرفیت‌های تبلیغاتی این بستر به ویژه در ایران خیلی خوب استفاده نمی‌شود. در این مطلب بیشتر از لینکدین مارکتینگ و تبلیغات در لینکدین خواهیم گفت.

چطور با لینکدین کسب و کارمان را گسترش دهیم؟

برای شروع بهتر است با پاسخ این سوال شروع کنیم که واقعا چطور می‌توانیم با این شبکه اجتماعی کسب و کارمان را گسترش دهیم و در واقع چه کمکی به ما می‌کند؟ حضور در لینکدین نیز آدابی دارد که با رعایت این اصول می‌توانید به گسترش کسب‌وکارتان امیدوار باشید. هر چه بتوانید معرفی و برندسازی بهتر و شبکه‌سازی قوی‌تری داشته باشید، می‌توانید وسعت فعالیت کسب‌وکارتان را بیشتر کنید. برای این منظور باید موارد زیر را در نظر داشته باشید.
پروفایل حرفه‌ای و کامل داشته باشید
فراموش نکنید که شما در میان متخصصان، مدیران و کسب و کارهای دیگر هستید، پس لازم است که یک پروفایل حرفه‌ای و دقیق داشته باشید. لینکدین فضایی نیست که بتوانید در آن از عکس‌های فیک یا تصاویر دیگر به جای عکس پروفایل و تصویر کاور خود استفاده کنید، یا با نام‌های کاربری عجیب و غریب در آن فعالیت داشته باشید.
بنابراین نام کسب‌وکارتان را کامل درست وارد کنید، صفحه ویژه کسب‌وکارتان را بسازید، شفاف و واضح بگویید در چه زمینه‌ای فعالیت می‌کنید، آدرس سایت خود را بنویسید، اطلاعات تماس و دسترسی فراموش نشود و جزئیات مهم را نیز درج کنید.
فرهنگ لینکدین را یاد بگیرید
فعالیت در هر شبکه اجتماعی مستلزم یادگیری فرهنگ حضور در آن‌جاست. طبیعتا فرهنگ توییتر با لینکدین متفاوت است و بنابراین نباید فراموش کنید که لینکدین نباید به اینستاگرام تبدیل شود. تا می‌توانید از فضای این شبکه اجتماعی برای بازاریابی و تبلیغات، برقراری ارتباط مستمر، تولید محتوای جذاب و شبکه‌سازی استفاده کنید تا بیشتر دیده شوید و بتوانید کسب‌وکار خودتان را به مدیران و متخصصان بیشتری معرفی کنید.
مشخص کنید در چه زمینه‌ای فعال هستید
طبیعتا دوست دارید دیگران راحت شما را پیدا کنند و از سوی دیگر بتوانید با هم‌صنفی‌ها، مدیران، متخصصان و دیگر کسب‌وکارهای حوزه فعالیت خود در ارتباط باشید. بنابراین صنعتی که در آن کار می‌کنید باید به درستی درج شود تا خیلی راحت بتوانند شما را پیدا کنند.
روی شبکه‌سازی قوی کار کنید
یکی از اهداف راه‌اندازی لینکدین بدون شک شبکه‌سازی بوده است و در نتیجه هر چه بتوانید روی این قسمت وقت بیشتری بگذارید و دایره ارتباطات خود را گسترده‌تر کنید، کسب‌وکارتان گسترش بیشتری پیدا می‌کند و در معرض دید افراد بیشتری قرار می‌گیرد.
محتوای جذاب و کاربردی تولید کنید و به‌روز باشید
لینکدین یکی از بهترین بسترهای رایگان برای انتشار محتوا و مقالات است. بنابراین تلاش کنید با تولید محتوای جذاب و کاربردی خودتان را به عنوان یک منبع موثق و قابل اعتماد نشان دهید تا دیگران بتوانند از مقالات و مطالب شما استفاده کنند. ضمنا اینکه باید همیشه به‌روز باشید و بتوانید جدیدترین اخبار مربوط به حوزه کاری، اتفاقات مربوط به کسب و کارتان، اطلاعات محصولات و خدمات جدید را پوشش دهید.
در گروه‌های تخصصی عضو شوید
عضویت در گروه‌های مختلف به ویژه گروه‌های تخصصی و فعالیت در آن‌ها به گسترش کسب‌وکار شما در لینکدین کمک زیادی می‌کند. این کار باعث می‌شود خیلی‌ها شما را ببینند و آگاهی از برندتان بیش از پیش افزایش پیدا کند. ضمن اینکه می‌توانید ارتباطات قوی‌تر و بهتری بسازید.
تبلیغات در لینکدین را فراموش نکنید
درست است! علاوه بر مواردی که در بالا اشاره کردیم یکی از مواردی که به گسترش کسب‌وکار شما کمک می‌کند بازاریابی در لینکدین است. بازاریابی و تبلیغات در لینکدین اصول خودش را دارد که در ادامه بیشتر در باره آن صحبت خواهیم کرد، ولی یکی از روش‌های موثر برای توسعه تجارت شما خواهد بود.

لینکدین مارکتینگ به چه معناست؟

لینکدین مارکتینگ یا بازاریابی لینکدین در واقع یکی از زیرمجموعه‌های بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و دیجیتال مارکتینگ است که می‌توان آن را به عنوان استفاده از بستر این شبکه اجتماعی برای برقراری ارتباطات قوی و مستمر، تولید سرنخ، جلب اعتماد مخاطبان و ارزش‌آفرینی در راستای تحقق اهداف بازاریابی و فروش تعریف کرد.

خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!
خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!

هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم.


در واقع بازاریابی در لینکدین به این معناست که ما از این شبکه اجتماعی استفاده کنیم و بتوانیم هر چه بیشتر به اهداف تعریف شده در استراتژی‌های فروش خود نزدیک‌تر شویم. بدون شک در دنیای امروز بازاریابی و تبلیغات صرفا به فروش مستقیم محدود نمی‌شود. ابتدا باید با برقراری ارتباط، خلق ارزش و تولید محتوا بتوانید رابطه خودتان را با مخاطبان شکل دهید و سپس محصولات و خدمات‌تان را ارائه کنید.

بازاریابی در لینکدین

مزایای بازاریابی در لینکدین برای کسب و کارها

همان طور که اشاره کردیم لینکدین شبکه اجتماعی ویژه کسب‌وکارها، مدیران و متخصصان است که بیش از 600 میلیون کاربر دارد. همین موضوع نشان می‌دهد که این شبکه اجتماعی ظرفیت‌های زیادی برای بازاریابی و تبلیغات دارد؛ چراکه می‌توانید با مدیران تصمیم‌گیرنده به طور مستقیم در ارتباط باشید و بعد از برقراری ارتباط محصولات و خدمات‌تان را در معرض دید آنها قرار دهید.
ضمن اینکه چون کسب وکارها و مدیران ارشد در این شبکه اجتماعی حاضر هستند، در نتیجه می‌توانید متوجه نیازها و درخواست‌های آنها شوید و متناسب با خواسته مشتریان محصولات و خدمات خود را عرضه کنید. از سوی دیگر می‌توانید از فضای خوب و رایگان این سایت برای بازاریابی محتوایی استفاده کنید تا مشتریان بیش از پیش با محصولات و خدمات شما آشنا شوند.
ناگفته نماند لینکدین می‌تواند یکی از بهترین ابزارهای موجود برای تحقیق و بررسی، اطلاع از جدیدترین ترندهای بازاریابی، بررسی دقیق رقبا و رصد فعالیت آن ها، تحقیقات بازار، نیازسنجی، مدیریت بحران و ارائه بهتر خدمات مشتریان باشد.

معرفی تغییرات بازاریابی لینکدین

با اینکه تا چند سال پیش خیلی‌ها بازاریابی در لینکدین را جدی تلقی نمی‌کردند، اما این پلتفرم در حال تبدیل شدن به بستر تبلیغاتی قدرتمند است و به همین دلیل خیلی‌ها را شگفت‌زده کرده است. مدیران این شبکه اجتماعی تلاش می‌کنند با نوآوری‌های خود، تبلیغات در لینکدین را به سمتی ببرند که کسب‌وکارهای بیشتری بتوانند از آن استفاده کنند. به همین دلیل بازاریابی لینکدین دستخوش تغییراتی شده است که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.
تبلیغات خلاقانه
با اینکه مخاطب تبلیغات ما در این شبکه اجتماعی کسب و کارها و مدیران ارشد هستند، اما دلیل نمی‌شود در تبلیغات خود سراغ روش‌های خلاقانه و جذاب نرویم. به همین دلیل در برنامه بازاریابی خود می‌توانید از تبلیغات ویدیویی، تبلیغات آلبومی یا بازاریابی محتوایی استفاده کنید.
جمع‌آوری داده‌ها و تحلیل آ‌‌ن‌ها
این روزها اطلاعات و داده‌ها و تحلیل آن‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد؛ چرا که می‌توانید با تحلیل رفتارها و نیازهای مخاطب‌تان و بررسی داده‌های مربوط به کمپین‌های مختلف، خواسته آنها را برآورده کنید و در آینده نیز کمپین‌های بهتری داشته باشید.
خیلی راحت و سریع می‌توانید از طریق ابزاری به نام Reporting UI داده‌های مربوط به کمپین‌های خود را به دست آورده و با تحلیل گزارش‌ها و داده‌های به دست آمده برای آینده برنامه‌ریزی کنید.
تغییر الگوریتم‌ها
همان‌طور که الگوریتم‌های گوگل، اینستاگرام و دیگر بسترهای مختلف دائما در حال تغییر هستند و به سمتی پیش می‌روند که محتوای ارزشمند، ارزش‌آفرینی و در نظر گرفتن مخاطب بیش از پیش اهمیت داشته باشد، روال کاری لینکدین نیز از این قاعده مستثنی نیست و این شبکه اجتماعی نیز تلاش می‌کند تا نه‌تنها بهترین تجربه کاربری را فراهم کند، بلکه کسب‌وکارها را مجبور می‌کند تا به نیازهای مخاطبان خود در این شبکه اجتماعی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

مقاله پیشنهادی : راه های جلوگیری از کلیک فیک در گوگل ادز

آموزش لینکدین مارکتینگ و چند راهکار قدرتمند برای بازاریابی در لینکدین

تا الان دیگر اهمیت لینکدین مارکتینگ بر شما پوشیده نیست و می‌دانید چه مزایایی دارد. اما چه راهکارهایی وجود دارد که کمک می‌کند برنامه بازاریابی در لینکدین ما با قدرت پیش رود و نتایج مثبتی به همراه داشته باشد. در ادامه چند راهکار مهم را به شما معرفی خواهیم کرد.
پروفایل حرفه‌ای داشته باشید
همان طور که قبلا نیز اشاره کردیم داشتن یک پروفایل حرفه‌ای و کامل که شامل نام دقیق کسب و کار، اطلاعات تماس، تصویر لوگو، توضیحات دقیق، استفاده از کلمات کلیدی، معرفی دقیق و شفاف محصولات و خدمات و آدرس سایت و دیگر شبکه‌های اجتماعی باشد، خیلی مفید و کاربردی است.
تحلیل رقبا
بررسی و تحلیل رقبا نه ‌تنها باعث می‌شود متوجه شوید وضعیت فعالیت آن‌ها چگونه است و برای آینده چه برنامه‌هایی دارند، بلکه کمک می‌کند تا متوجه شوید تعامل آنها با مخاطبان چگونه است، پروفایل‌شان را چگونه ساخته‌اند، روی کدام کلمات کلیدی کار می‌کنند و چه محتوایی را منتشر می‌کنند.

دوره جدید و رایگان آموزش ساخت ویدیو تبلیغاتی حرفه‌ای
دوره جدید و رایگان آموزش ساخت ویدیو تبلیغاتی حرفه‌ای

در این دوره ۲ ساعته، یاد می‌گیرید که چطور با نوشتن سناریو عالی و توجه به نکات حرفه‌ای در ساخت ویدیو، یک ویدیو تبلیغاتی خوب و موثر بسازید.

ثبت‌نام arrow-left

استفاده از سیستم جستجوی لینکدین
این کار به شما کمک می‌کنید تا بتوانید شبکه‌سازی بهتر و ارتباطات قوی‌تری بسازید و از ظرفیت ارتباطات چند لایه در لینکدین به خوبی استفاده کنید تا نه‌تنها میزان Awareness را افزایش دهید، بلکه محصولات و خدمات خود را در معرض دید افراد بیشتری بگذارید.
انتشار محتوای جذاب و استفاده از قدرت بازاریابی محتوایی
برای اینکه بتوانید برنامه‌های بازاریابی و فروش خود را محقق کنید و از سوی دیگر حضور قدرتمندی در لینکدین داشته باشید، باید سراغ انتشار محتوای جذاب و کاربردی بروید که در آن برای مخاطبان‌تان ارزش‌آفرینی کنید. این کار باعث می‌شود بیشتر دیده شوید و بیشتر به شما اعتماد کنند. یادتان باشد که لینکدین یکی از بهترین پلتفرم‌های رایگان برای انتشار رایگان انواع محتواست.
ساختن گروه و حضور در گروه‌های دیگر
اینکه خودتان یک گروه تخصصی داشته باشید یا در گروه‌های دیگر حاضر شوید و با دیگران تبادل نظر کنید، یکی از راهکارهای مهم برای بازاریابی در لینکدین است که کمک زیادی به شما می‌کند. چرا که همزمان در حال معرفی برند خود و انتشار محتوا هستید. همین باعث می‌شود بیشتر دیده شوید.

آنالیز بازاریابی در لینکدین چگونه انجام می‌شود؟

بعد از اجرای پلن‌های مختلف لینکدین مارکتینگ باید بررسی کنید که آیا کمپین‌های تبلیغاتی شما موثر و مفید بوده‌اند و توانسته‌اید به اهداف و شاخص‌های کلیدی مشخص شده برسید یا خیر. برای این کار باید آنالیز بازاریابی خوبی داشته باشید و موارد مختلفی چون آگاهی نسبت به برند (Awareness)، جلب توجه (Consideration) یا تصمیم‌گیری نهایی را بررسی کنید.
برای آنالیز کمپین‌های خود می‌توانید از ابزار داخلی لینکدین یا دیگر ابزارهای تحلیلی استفاده کنید. آنالیز بازاریابی در لینکدین به صورت زیر انجام می‌شود.

  1. بررسی میزان آگاهی از برند: در این مرحله باید تعداد مخاطبان و ارتباطات شکل گرفته و تعداد لایک مطالب و به اشتراک گذاری محتوا را بررسی کنید و در مجموع ببینید که چقدر دیده شده‌اید.
  2. بررسی میزان توجه مخاطبان: بعد از اینکه برنامه تبلیغاتی خود را در لینکدین اجرا کردید، باید بررسی کنید چقدر مورد توجه مخاطبان بوده است. در نتیجه یکی از کارهای مهم این است که با طراحی یک کال تو اکشن (CTA) جذاب کاربران را به سمت سایت یا صفحه فرود خود هدایت کنید و به کمک ابزار گوگل آنالیتیکس و از طریق منوی Acquisition بتوانید میزان ترافیک ورودی را بسنجید. ضمن اینکه در همین بخش می‌توانید روی گزینه Social و سپس User Flow کلیک کنید تا ببینید فعالیت کاربران به چه صورتی بوده است.
  3. بررسی میزان فروش: طبیعتا هر کمپینی در نهایت باید نرخ تبدیل خوبی داشته باشد و باعث افزایش فروش شما شود. در نتیجه با بررسی میزان فروش می‌توانید میزان موفقیت عملکرد کمپین لینکدین مارکتینگ خود را بسنجید.

هزینه بازاریابی در لینکدین به چه صورت است؟

پلن‌های تبلیغات در لینکدین نیز مانند فیسبوک و دیگر شبکه‌های اجتماعی شامل هزینه می‌‌شود که نسبت به پلتفرم‌های دیگر نیز به نسبت هزینه بیشتری دارد. اما در ازای آن اثربخشی آن خوب بوده، سرنخ‌های باکیفیت تولید می‌کند و در نهایت نرخ تبدیل خوبی دارد.
کمترین هزینه‌ای که باید برای تبلیغات در لینکدین بپردازید به صورت زیر است:

  1. 10 دلار به ازای هر کمپین
  2.  2 دلار به ازای هر هزینه در ازای کلیک (CPC)، هزینه در ازای هزار بازدید (CPM) و هزینه در ازای هر ارسال (CPS)
  3. روزانه 10 دلار به ازای هر کمپین

چرا بازاریابی در لینکدین بهترین روش بازاریابی B2B است؟

زمانی که شما به عنوان یک کسب و کار محصولات و خدمات خود را به کسب و کارهای دیگر ارائه می‌کنید، طبیعتا مشتریان کمتری نسبت به تبلیغات B2C دارید و به همین دلیل گاهی خیلی دست‌تان برای هزینه کردن یا انتخاب رسانه‌های مختلف باز نیست.
به همین دلیل می‌توانید روش‌هایی چون تبلیغات محیطی، مکتوب، پیامک یا دیجیتال مارکتینگ را انتخاب کنید. به همین دلیل دیجیتال مارکتینگ در لینکدین خیلی خوب جواب می‌دهد و این شبکه اجتماعی برای بازاریابی B2B خیلی موثر است. مهمترین دلیل این است که بیشتر مدیران ارشد و تصمیم‌گیرنده به صورت کاملا واقعی و با پروفایل‌های خودشان در لینکدین حضور دارند و بی‌واسطه و مستقیم می‌توانید پیام‌تان را به آنها برسانید. علاوه بر این سرنخ‌های تولید شده با کیفیت هستند و احتمال اینکه تبدیل به مشتری شوند خیلی زیاد است.

نمونه‌های بازاریابی در لینکدین

در این قسمت می‌خواهیم چند نمونه جذاب و موفق از لینکدین مارکتینگ را به شما معرفی کنیم تا بیشتر با ظرفیت‌های این شبکه اجتماعی آشنا شوید.
کمپین لورآل به نام ARE YOU IN؟
کمپانی لوازم آرایشی و بهداشتی L’OREAL کمپنی به نام Are you in؟ یا «شما هم پایه هستید؟» ایجاد کرد. در آن به مناسبت رسیدن فالوئرها به 300 هزار نفر، کاربران باید کلمات و لحظاتی که با in شروع می‌شدند را در شبکه‌های اجتماعی خود منتشر می‌کردند. در نهایت 10 کمپین برتر معرفی شدند.
کمپین شرکت FRUIT OF THE LOOM برای تبریک شغل جدید
Fruit of the Loom یک شرکت تولیدی پوشاک است که با روشی نوآورانه شغل جدید را به تازه‌کاران تبریک گفت. این برند در کمپین یک ماهه خود به 25 هزار نفر از افراد تازه‌کار یا آن‌هایی که شغل خود را تغییر داده بودند، یک ست کامل لباس زیر هدیه داد. اجرای این کمپین در کنار پیام‌های شخصی‌سازی شده کمک کرد تا این شرکت بتواند مشتریان بسیار زیاد جذب کند.
کمپین کمپانی فاکس قرن بیستم برای فیلم TAKEN 3
سری فیلم ربوده شده یکی از مشهورترین فیلم‌های دنیاست که کمپانی فاکس قرن بیستم برای تبلیغ سری 3 آن سراغ لینکدین رفت و از مخاطبان درخواست کرد تا توانمندی‌های خود را در قالب ویدیوها مختلف بگویند، تا در نهایت لیام نیسن، بازیگر اصلی فیلم یکی از آن‌ها را تایید کند. مخاطبان باید بعد از دنبال کردن صفحه Taken 3 مهارت‌های خود را به صورت ویدیویی ارسال می‌کردند و این کار خروجی خیلی خوبی برای تبلیغ فیلم داشت.
جمع‌بندی
لینکدین بزرگترین شبکه اجتماعی ویژه کسب و کارها و متخصصان است که با توجه به ظرفیت‌های خود در برقراری ارتباط، شبکه‌سازی، بازاریابی و تبلیغات و استخدام، پتانسیل‌های بالایی برای فعالیت دارد. این پلتفرم نیز رفته رفته برنامه‌های تبلیغاتی متنوعی ارائه می‌کند و همین مسئله سبب شده تا بازاریابی در لینکدین نسبت به گذشته اهمیت بیشتری پیدا کند و خیلی‌ها برای برنامه‌های تبلیغاتی خود به ویژه بازاریابی B2B سراغ آن بروند.

2.8/5 - (10 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest

4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Alipr
Alipr
1 سال قبل

باتشکر به جهت ارایه مطالب خوب و کاربردیتون ایکاش در خصوص استفاده شرکت های هلدینگی از لینکدین و مزایای این برای شرکت مادر هم صحبت می کردین

روژان خانی‌پور
روژان خانی‌پور
پاسخ به  Alipr
1 سال قبل

سلام
روزتون بخیر
ممنون از شما که مطالعه می کنین و به ما فیدبک می‌دین.
دربارهٔ لینکدین کسب‌وکارها می‌تونین از وبینار خانم عروضی اطلاعات خوبی کسب کنین.
لینکش رو براتون می‌ذارم. امیدوارم مفید باشه براتون.
https://www.yektanet.com/webinar/%D9%88%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%A7%D8%B1-%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%A9%D8%AF%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%D9%88%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7/

سمیرا
سمیرا
1 سال قبل

عالی

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
مدیر
پاسخ به  سمیرا
1 سال قبل

خوشحالیم اینو می‌شنویم 🙂

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، دیده‌شدن، افزایش فروش