فرصت محدود تبلیغات در دیوار با یکتانت: فقط تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ 💥

یکتانت حامی نمایشگاه فرش ماشینی ۱۳۹۸

ندا عروضی | تاریخ بروزرسانی : ۲۴ شهریور ۱۳۹۸

یکتانت حامی نمایشگاه فرش ماشینی ۱۳۹۸

یکی از جذاب‌ترین و پربازدیدترین نمایشگاه‌هایی که هر سال در ایران برگزار می‌شود، نمایشگاه بین‌المللی انواع کفپوش، موکت، فرش ماشینی و صنایع وابسته است که یازدهمین دوره آن از تاریخ 22 لغایت 25 شهریور ماه 98 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

بسیاری از تولیدکنندگان صنعت فرش در این نمایشگاه حضور داشتند و انواع فرش‌، کفپوش، موکت‌ و لوازم وابسته به آن‌ها را در اختیار علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان قرار دادند و از این فرصت برای معرفی محصولات جدید خود استفاده کردند. از طرفی تجار فرش نیز از شهرهای مختلف برای بازدید از جدیدترین محصولات صنعت فرش به این نمایشگاه آمدند تا فرش‌های مرغوب و نفیس ایرانی را به شهرهای مختلف داخل و خارج از ایران صادر کنند. تعامل و ارتباطی که بین تجار و تولیدکنندگان در این نمایشگاه ایجاد شد تاثیر بسزایی در افزایش توسعه و رونق سرمایه‌ ملی و تقویت روحیه استفاده از کالای ایرانی در بین افراد داشت.

چند ملیتی بودن مخاطبان، یکی دیگر از مواردی بود که در بدو ورود به نمایشگاه، توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب می‌کرد و این نوید را می‌داد که مردم سایر کشورها نیز، از صنعت فرش، کفپوش و موکت ایران بهره‌مند می‌شوند.

تولیدکنندگان بنام گوناگونی همانند سرای ابریشم، ظریف مصور، سورنا و … در این نمایشگاه غرفه داشتند و بازدیدکنندگان می‌توانستند با مراجعه به این نمایشگاه، با انواع فرش‌های ماشینی و موکت و صنایع وابسته به فرش آشنا شوند و خریدهای مورد نیاز خود را انجام دهند.

در این دوره از نمایشگاه فرش ماشینی، یکتانت به عنوان بزرگترین پلتفرم تبلیغات آنلاین در ایران، یکی از حامیان اصلی به شمار می‌رفت و با تبلیغات و اطلاع‌رسانی به موقع به افراد، به برگزاری هر چه بهتر این نمایشگاه کمک بسیاری کرد.

در راستای یکی از رسالت‌ها و اهداف اصلی یکتانت که رشد و گسترش بازار دیجیتال در ایران است، یکتانت از بسیاری از نمایشگاه‌های مهم و تاثیرگذار حمایت می‌کند و به عنوان حامی، برای پیش‌برد بهتر نمایشگاه‌ها، در کنار عوامل برگزاری حضور دارد.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *