فرصت محدود تبلیغات در دیوار با یکتانت: فقط تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ 💥

یکتانت برگزیده جشنواره ملی حاتم (حمایت از تولید ملی)

رضا سپه‌وندی | تاریخ بروزرسانی : ۲۵ دی ۱۳۹۷

پلتفرم تبلیغات آنلاین یکتانت به عنوان واحد نمونه اقتصادی کشور در جشنواره ملی حاتم بزرگترین رویداد صنعتی و اقتصادی کشور در سال حمایت از کالای ایرانی برگزیده شد.

درباره جشنواره ملی حاتم

جشنواره ملی حاتم ( حمایت از تولید ملی ) به عنوان ششمین گردهمایی بزرگ مسئولین دولت و مدیران بنگاه­‌های برتر اقتصاد ایران روز چهارشنبه 19 دی ماه از ساعت ۹ صبح با حضور چهره­‌های سرشناس اقتصادی و سیاسی در محل مرکز همایش­‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما افتتاح شد. این رویداد ملی که به همت موسسه مطالعات خلیج فارس و با حمایت، همکاری و حضور مدیران دستگاه­‌های اجرایی کشور، مجلس شورای اسلامی و قوه­‌قضاییه برگزار گردید، در راستای پیگیری شعار سال و حمایت از کالای ایرانی با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت برنامه­‌ریزی شد.

در جشنواره ملی حاتم چه گذشت

برنامه با خیر مقدم و سخنرانی جناب آقای مهندس محجوب نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و رییس شورای سیاستگذاری جشنواره آغاز به کار کرد. در ادامه برنامه جناب آقای دکتر تویسرکانی معاون قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در خصوص مباحث مرتبط با حقوق مالکیت معنوی بنگاه های اقتصادی ایرانی مطالبی را ارائه فرمودند. سخنگوی هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر نعمتی نیز از جمله سخنرانان این رویداد ملی بود که از سه قوه نمایندگانی را در کنداکتور خود جای داده بود.

ادامه برنامه با حضور کارآفرینان نام آشنای کشور مثل جناب آقای بهروز فروتن بنیانگذار گروه صنایع غذایی بهروز رنگ انتقادی به خود گرفت و هر کدام از مشکلات و موانع سر راه تولید و ارزش‌آفرینی گفتند. در پانل ویژه‌ای که به نمایندگان بخش خصوصی کشور اختصاص یافته بود چهار نفر از چهره‌های سرشناس اقتصاد و تجارت کشور به ارائه مطلب پرداختند و دیدگاه های خود را مطرح نمودند. مهندس خان بداغی رئیس اتاق ایران و آلمان، فریدون گل افرا کارشناس شناخته شده اقتصادی در بخش کشاورزی و امنیت غذایی، دکتر پناهی عضو اتاق ایران و اتریش و مهرداد زواره محمدی کارشناس ارشد معماری و شهرسازی از اعضای این پانل ویژه اقتصادی بودند که پیرامون مسائل و مشکلات بخش خصوصی و راهکارهای آن به بحث و تبادل نظر پرداختند. خانم مهندس فاطمه پهلوانی رییس جدید سازمان ملی بهره وری ایران از دیگر سخنرانان این جشنواره ملی بود.

اهدای جوایز

جشنواره ملی حاتم (حمایت از تولید ملی) با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، مجلس شورای اسلامی و شماری از دستگاه های اجرایی در قالب ششمین گردهمایی بزرگ مسوولان دولتی و مدیران بنگاه های برتر اقتصاد ایران بعدازظهر امروز (چهارشنبه) به کار خود پایان داد. در انتهای برنامه پس از قرائت گزارش ارزیابی واحدهای اقتصادی متقاضی با حضور جناب آقای رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت از واحدهای نمونه صنعتی و اقتصادی کشور که در فرآیندهای داوری این جشنواره ملی حایز صلاحیت شده بودند در قالب اهدای تندیس یادبود مراسم قدردانی شد.

پلتفرم تبلیغات آنلاین یکتانت و نیز سرویس ارسال پوش نوتیفیکیشن نجوا در حوزه بازاریابی و تبلیغات به عنوان واحدهای نمونه اقتصادی کشور از برندگان جایزه جشنواره ملی حاتم بودند.یکتانت جشنواره ملی حاتم

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *