فرصت محدود تبلیغات در دیوار با یکتانت: فقط تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ 💥

رویداد یلدای کارآفرینان استارتاپی ۹۷ با حمایت یکتانت برگزار شد

رضا سپه‌وندی | تاریخ بروزرسانی : ۱ دی ۱۳۹۷

رویداد یلدای کارآفرینان استارتاپی با حمایت یکتانت و با حضور نزدیک به ۲۰۰۰ شرکت‌کننده برگزار شد.

رویداد یلدای کارآفرینان استارتاپی چیست

این رویداد به همت هفته‌نامه شنبه برای سومین سال است که با هدف توسعه اکوسیستم استارتاپی و نیز آشنایی و شبکه‌سازی اعضای این خانواده برگزار می‌گردد. در این رویداد کارآفرینان و صاحبان استارتاپ‌های موفق کشور و نیز سرمایه‌گذاران به ارائه تجربیات خود در حوزه‌های مختلف می‌پردازند. این رویداد هر ساله شاهد رشد چشمگیری در تعداد شرکت‌کنندگان داشته است.

یلدای کارآفرینان استارتاپی ۹۷

رویداد امسال در سالن همایش‌های برج میلاد با حضور قریب به ۲۰۰۰ شرکت کننده برگزار شد. کارآفرینان زیادی از استارتاپ‌هایی چون تپسی، الوپیک، اسنپ، دیجیکالا، شیپور، نت‌برگ، تخفیفان، علی‌بابا و … به ارائه سخنرانی و پرسش‌و‌پاسخ پرداختند و نیز کارآفرینان بی شمار دیگری در رویداد حضور داشتند.

در بخش اول رویداد که از ساعت ۱۶:۳۰ آغاز شد بنیان‌گذار استارتاپ استادکار، شتابدهنده مپس به ارائه یک سخنرانی جذاب و انگیزشی پرداختند.

 

یلدای کارآفرینان استارتاپی مدیر استادکار

 

در بخش بعدی این رویداد تلاش شده بود تا سه گفتگوی چالشی با مدیران دیجیکالا، اسنپ، و پیام‌رسان سروش انجام شود که البته با حاشیه‌هایی نیز همراه شد. به تریتیب ژوبین علاقه‌بند از اسنپ و برادران محمدی از دیجیکالا و رحیمی از سروش روی این صندلی داغ قرار گرفتند.

 

یلدای کارآفرینان استارتاپی مدیر اسنپ ژوبین علاقه بند

 

دو سخنران ویژه از دولت نیز در این رویداد حضور داشتند. سورنا ستاری معاون علمی ریاست جمهوری که به عنوان سخنران توصیه‌هایی به اکوسیستم داشت. توصیه‌هایی برای ارتباط بهتر با دولت و درگیر نشدن در حاشیه‌هایی که در این حوزه به وجو می‌اید. آذری جهرمی نیز در پنل بعدی سخنرانی داشت که سه آرزوی زیبا برای اکوسیستم و موفقیت آن کرد و قول داد تا تلاش کند موانع دولتی سر راه استارتاپ‌ها را کاهش دهد.

 

سورنا ستاری در همایش یلدا استارتاپی

حمایت یکتانت از رویداد

پلتفرم تبلیغات آنلاین یکتانت نیز در کنار برندهای همراه اول، تامین سرمایه لوتوس پارسیان، موسسه دانش‌بنیان برکت و دیجیکالا در راستای مسولیت اجتماعی خود برای توسعه زیست‌بوم و محیط فعالیت استارتاپی از این رویداد حمایت مالی داشت تا بتواند هرچه با شکوه‌تر برگزار گردد. حمایت دیگری که یکتانت با توجه به حوزه فعالیت خود از این رویداد انجام داد تبلیغات بنری و ریتارگتینگ این رویداد بود تا اطلاع‌رسانی بهتری در این زمینه رخ دهد.

حامیان یلدای استارتاپی

 

 

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *