فرصت محدود تبلیغات در دیوار با یکتانت: فقط تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ 💥

کرونا فرصتی برای فروش بیش‌تر

روژان خانی‌پور | تاریخ بروزرسانی : ۲۳ آذر ۱۳۹۹

گفت‌وگوی پیمان فخاریان، قائم‌مقام مدیرعامل یکتانت، در صداوسیما.

هیچ‌کس منکر نقشی که تبلیغات در بقای کسب‌وکارها دارد نمی‌شود. فرقی ندارد در چه زمینه‌ای فعالیت می‌کنید، کسب‌وکارتان سنتی است یا مدرن، بزرگ است یا کوچک، داشتن اطلاعات دربارۀ روش‌های جدید تبلیغاتی به شما کمک می‌کند در شرایط سخت، صدمۀ کمتری ببینید و کسب‌وکارتان را حفظ کنید.

با گسترش ویروس کرونا و در پی آن قرنطینه و قوانین منع تردد، کسب‌وکارها تا حد زیادی با مشکل مواجه شدند. بسیاری از کسانی که در مغازه‌ها و مجتمع‌های تجاری مشغول به کار بودند به دلیل کاهش فروش و عدم توانایی پرداخت اجارۀ مغازه‌هایشان، به فکر اینترنتی کردن کسب‌وکار خود افتادند. این موضوع باعث شد استفاده از انواع تبلیغات اینترنتی هم رواج پیدا کند. البته با توجه به گستردگی شبکۀ اینترنت و دسترسی تعداد زیادی از مردم به آن، این راهکار بسیار هوشمندانه به نظر می‌رسد.

در همین راستا پیمان فخاریان، قائم مقام مدیرعامل شرکت یکتانت، در گفت‌وگویی در برنامۀ پایش از نقش تبلیغات در کسب‌وکارهای مختلف سخن می‌گوید. در این گفت‌وگو، آقای فخاریان ابتدا از تجربیات خود صحبت می‌کنند و سپس با بیانی ساده به بررسی اهمیت تبلیغات در حوزه‌های مختلف کسب‌وکار می‌پردازند. او همچنین از ساز و کار یکتانت صحبت می‌کند و بر ضرورت استفاده از تبلیغات آنلاین تاکید می‌کند.

او می‌گوید:« در سال 1393  وقتی هنوز دانشجو بودم، وارد فضای استارتاپی شدم و کسب‌وکاری راه انداختم، اما در سال 94 با شکست مواجه شدم، در سال 94 دوباره شروع کردم و سال 95 شکست خوردم.» او دلیل این شکست‌ها را نبود امکانی برای تبلیغات آنلاین و دسترسی به بازار هدف خود می‌داند. از همین‌جا بود که ایدۀ پایه‌گذاری یک شرکت تبلیغاتی در ذهن او شکل گرفت.

ویدیوی این گفت‌وگو را می‌توانید در پایین تماشا کنید.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *