فرصت محدود تبلیغات در دیوار با یکتانت: فقط تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ 💥

همراهی یکتانت در مسابقه روز برنامه‌نویس

محمود حسینی | تاریخ بروزرسانی : ۲۵ شهریور ۱۳۹۸

همراهی یکتانت در مسابقه روز برنامه‌نویس

روز ۲۲ شهریور یا همان ۱۳ سپتامبر برای برنامه‌نویسان روزی خاص به‌شمار می‌رود. این روز مطابق است با ۲۵۶ امین روز سال میلادی که معادل عدد ۱۰۰ در مبنای ۱۶ است و به عنوان روز برنامه‌نویس نام‌گذاری شده است. عدد ۲۵۶ بزرگترین عدد توان ۲ کوچکتر از ۳۶۵ که تعداد روزهای سال است، می‌باشد و همچنین برابر است با ۲ به توان ۸ که هر ۸ بیت نیز برابر است با یک بایت که یکای برنامه‌نویس‌ها است. از این رو حس آشنایی برای برنامه‌نویسان دارد.

شما می‌توانید ویدیوی یکتانت را در ارتباط با روز برنامه‌نویس تماشا کنید و لذت ببرید.

 

در همین رابطه کوئرا (quera) با همکاری یکتانت، مسابقه‌ی الگوریتمی برای برنامه‌نویسان در روز جمعه ۲۲ شهریور برگزار کرد. این مسابقه که با استقبال نسبتا خوبی مواجه شد، مشارکتی ۵۹۷ نفری را به همراه داشت. مسابقه در ساعت ۱۶:۰۵ شروع شد و پس از ۳ ساعت تلاش و رقابت شرکت‌کنندگان، به پایان رسید.

این مسابقه شامل هفت سوال چالش‌برانگیز و جذاب برای مخاطبان بود که به ترتیب دشواری برای شرکت‌کنندگان مرتب شده بود. همچنین بخشی آموزشی برای شرکت‌کنندگان برنامه‌ریزی شده بود تا پس از اتمام مسابقه به تدریج راهنمایی‌ها و آموزشی‌هایی درباره‌ی حل سوالات در اختیارشان قرار گیرد. علاوه بر این، قسمتی نیز جهت پرسش و پاسخ برای شرکت‌کنندگان درباره‌ی چگونگی حل سوالات یا ایرادات کد و الگوریتم‌شان درنظر گرفته شده بود. علاقه‌مندان به برنامه‌نویسی می‌توانند با مراجعه به سایت کوئرا سوالات این مسابقه را مشاهده کنند.

شرکت دانش بنیان یکتانت که با بهره‌گیری از هوش مصنوعی و الگوریتم‌های یادگیری ماشین توانسته است در زمان کوتاهی به عنوان بزرگترین پلتفرم تبلیغات آنلاین در کشور شناخته شود، ضمن عرض تبریک به تمامی برنامه‌نویسان و تقدیر از آن‌ها، مانند همیشه با حمایت اینگونه رویدادهای علمی، به یاری و همکاری با کوئرا در برگزاری بهتر و جذاب‌تر این مسابقه پرداخت. جایزه این مسابقه در مجموع ۳ میلیون تومان در نظر گرفته شده بود که توسط یکتانت، بزرگترین پلتفرم تبلیغات آنلاین، به نفرات برتر اهدا گردید. جدول رده‌بندی نهایی، رتبه‌های برتر و امتیاز آن‌ها را نیز می‌توانید در اینجا مشاهده کنید.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *