فرصت محدود تبلیغات در دیوار با یکتانت: فقط تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ 💥

چگونه بهترین سایت رپورتاژ آگهی را انتخاب کنیم؟

مقالات دیجیتال مارکتینگ | تحریریه یکتانت | تاریخ بروزرسانی : ۲ خرداد ۱۴۰۲

چگونه بهترین سایت رپورتاژ آگهی را انتخاب کنیم؟

این روزها روش‌های بسیار زیادی برای تبلیغات وجود دارد. معمولا شرکت‌ها و کسب و کارها، انواع تبلیغات را بررسی می‌کنند و درنهایت موردی را انتخاب می‌کنند که از بازده بیش‌تری برخوردار است. یکی از انواع تبلیغات که بازده بسیار بالایی دارد و به دریافت بک لینک و بهبود سئوی خارجی کمک می‌کند، رپورتاژ آگهی است.
رپورتاژ آگهی در بسیاری از سایت‌های داخلی و خارجی قابل سفارش است، اما ممکن است برای شما سوال باشد که بهترین سایت رپورتاژ آگهی اساسا چه ویژگی‌هایی دارد و از چه امکاناتی برخوردار است؟ پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا ویژگی‌های بهترین سایت رپورتاژ را بررسی کنیم.

جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥
جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥

گوگل بی‌شک معدن مشتری است که حضور در آن در جذب مشتری و افزایش فروش تاثیر چشمگیری دارد؛ با تبلیغات در گوگل، محصول خودتان را به کسی معرفی می‌کنید که یا قصد خرید دارد یا در مرحلهٔ تحقیق است! ما به‌عنوان پارتنر رسمی گوگل آماده‌ایم در اجرا و مدیریت کمپین‌ها در کنار شما باشیم.

دریافت مشاوره رایگان arrow-left

ویژگی ‌های بهترین سایت برای رپورتاژ آگهی

همان‌طور که در قسمت قبل نیز اشاره شد رپورتاژ آگهی از بازده بسیار خوبی نسبت به دیگر روش‌های تبلیغاتی برخوردار است، اما این بازده تا حد زیادی بستگی به کیفیت سایتی دارد که در آن رپورتاژ آگهی می‌دهید. سایت‌های بسیار زیادی در دنیای وب وجود دارد که می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید و سفارش رپورتاژ آگهی بدهید، اما برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و بالابردن کیفیت رپورتاژ باید سراغ سایت‌هایی بروید که از بالاترین نرخ تبدیل برخوردارند و در عین حال قیمت مناسبی هم دارد. قیمت رپورتاژ آگهی نیز برای بسیاری از کسب و کارها مهم است. پس بهتر است قبل از سفارش، تعداد بازدید سایت، مرتبط بودن آن با کسب و کار و دیگر پارامترهای مهم و کلیدی را بررسی کنید.
همچنین در نظر داشته باشید که رپورتاژ‌های آگهی که برای برند یا کسب و کارتان انتخاب می‌کنید نقش بسیار مهمی دارند و باید وقت مناسبی را به نوشتن آن‌ها اختصاص دهید. متن رپورتاژ آگهی نباید به هیچ عنوان کپی شده باشد، کپی کردن متن رپورتاژ آگهی علاوه بر مشکلات سئویی که به همراه دارد باعث آسیب زدن به اعتبار کسب‌وکار شما می‌شود.
از طرفی باید سعی کنید متن رپورتاژ، جذاب و گیرا باشد تا مخاطب را درگیر کند و این‌گونه نباشد که مخاطب بعد از مطالعه آن هیچ اقدام یا اکشنی نسبت به سایت شما نداشته باشد.
تصاویر هم می‌توانند نقش مهمی در جذاب‌تر شدن رپورتاژ شما داشته باشند. اگر سعی کنید به ازای هر چند صد کلمه یک تصویر باکیفیت و مرتبط قرار دهید می‌توانید از نتیجه بهتری برخوردار شوید.

بیشتر بخوانید: شیوه اصولی رپورتاژ نگاری ؛ چگونه یک رپورتاژ آگهی خوب بنویسیم؟

خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!
خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!

هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم.

توصیه هایی برای انتخاب بهترین سایت رپورتاژ آگهی

قبل از اینکه یک سایت برای سفارش رپورتاژآگهی انتخاب کنید لازم است به نکات زیادی دقت کنید. اگر سه مورد زیر در وب سایت میزبان وجود نداشته باشد احتمالا نمی‌توانید بازده مناسبی از رپورتاژ آگهی‌‌تان دریافت کنید. این موارد به‌صورت زیر است:

  • بررسی میزان بازدید سایت میزبان
  • مرتبط بودن سایت میزبان با موضوع کسب‌وکار شما
  • بررسی لحن سایت ناشر و مخاطبان هدف آن
  • مناسب‌ بودن بازده و نرخ تبدیل سایت میزبان نسبت به هزینه پرداختی

چه سایتهایی را برای رپرتاژ خبری انتخاب کنیم؟

سایت‌های زیادی وجود دارند که خدمات رپورتاژ ارائه می‌دهند اما برای گرفتن بهترین نتیجه، باید سایتی را انتخاب کنید که از ویژگی‌های زیر برخوردارند:

  1. بازدید بالای سایت: یکی از موضوعات مهم در سفارش رپورتاژ آگهی توجه به میزان بازدید سایت میزبان است. همانطور که می‌دانید تعداد بازدید سایت می‌تواند مهر تاییدی بر اثرگذار بودن آن سایت باشد. البته به شرطی که موضوع سایت میزبان با آگهی و کسب‌وکار شما ارتباط داشته باشد؛ در قسمت زیر این موضوع را توضیح می‌دهیم.
  2. ارتباط موضوعی سایت: موضوع دیگری که باید به آن توجه داشته باشید ارتباط بین سایت میزبان و کسب‌وکار شما است، برای مثال اگر شما یک سایت آموزش در حوزه کنکور دارید و می‌خواهید سفارش یک رپورتاژ آگهی بدهید بهتر است یک سایت مرتبط با حوزه آموزش را برای رپورتاژ انتخاب کنید تا بالاترین بازدهی را تجربه کنید.
  3. دامین آتوریتی سایت میزبان: آخرین چیزی که باید به آن دقت داشته باشید دامین آتوریتی یا همان اعتبار سایت میزبان است. این اعتبار نمره‌ای از یک تا صد است و هر چه این عدد به ۱۰۰ نزدیک باشد بدین معنی است که قدرت و اعتبار این دامنه بالاتر است.

بیشتر بخوانید: لینک سازی خارجی چیست و چه اهمیتی دارد؟

سرویس رپورتاژ تریبون

جمع‌بندی

رپرتاژ آگهی می‌تواند یکی از بهترین و به‌صرفه‌ترین راه‌های تبلیغ باشد. هزینه مناسب در کنار نرخ تبدیل بالا از مهم‌ترین ویژگی‌های رپورتاژ آگهی است. برای انتخاب بهترین سایت رپورتاژ آگهی در قسمت‌هایی از متن ویژگی‌هایی بیان شد که می‌تواند کمک زیادی به شما داشته باشد تا بهترین سایت را برای رپورتاژ‌ آگهی انتخاب کنید. یکتانت به عنوان یکی از پیشروترین سایت‌های رپورتاژ آگهی می‌تواند یکی از مناسب‌تری گزینه‌ها برای سفارش رپورتاژ آگهی کسب‌وکار شما باشد. می‌توانید برای انتشار رپورتاژ آگهی در بهترین سایت‌ها و دریافت بهترین نتایج از سرویس تریبون یکتانت استفاده کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest

4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mahdi
mahdi
3 سال قبل

خیلی ممنون از سایت مفیدتون عالی هستین شما

محمود حسینی
محمود حسینی
پاسخ به  mahdi
3 سال قبل

سلام دوست عزیز
خوشحالیم که براتون مفید بوده :)َ

Nazanin heshmati
Nazanin heshmati
1 سال قبل

در واقع باید همیشه وبسایتی را برای رپورتاژ آگهی انتخاب کنیم که با مخاطبین ما بیشترین نزدیکی و ارتباط را دارند تا بتوانیم به راحتی به بیشترین بازدید و بازدهی برسیم و اشتباه ترین انتخاب ، انتخاب تبلیغات برای مخاطبین نامربوط است زیرا خواهید دید که علاوه بر هزینه ای که متحمل شدید بازدهی چشم گیر و یا حتی مناسب و در حد معمول را دریافت نکرده اید .

رضا سپه‌وندی
رضا سپه‌وندی
مدیر
پاسخ به  Nazanin heshmati
1 سال قبل

سلام
ممنون که تجربه و نظر خودتون رو با ما در میون گذاشتین 🙂

ایبوک آموزش تولید محتوای نوشتاری